Από τις πρώτες αναφορές μου στο θέμα Ζαχόπυλου, που από τις αρχές εμφάνιζε από άλλους ομηλογημένα μεγάλα ερωτηματικά, είχα ισχυριστεί, ότι τα στοιχεία που υπάρχουν είναι αρκετά, για να βγούν τα απαραίτητα συμπεράσματα, που ρίχνουνε φως, στο τεράστιο αυτό θέμα, που με νύχια και με δόντια, προσπαθεί να συσκοτίση κύρια Μαξίμου (αλλά και το σύνολο των μαζικών μέσων. Το αποτέλεσμα της προσπάθειας συγκάλιψης και αποπροσανατολισμού από το πρωθυπυργικό περιβάλλον και τα στημένα, θλιβερά μαγαζάκια του, είναι ακριβώς το αντίθετο από το επιδιωκόμενο.
Έχοντας επιλέξει από την πρώτη μέρα που έγιναν κυβέρνηση, το σύστημα μιας ολοκληρωτικού τύπου, απαίσχηντης μεντιοκρατίας, σαν βασική συνισταμένη αυτού, που μέσα στην απόγνωση του κατονόμασε ο Χρήστος Ζαχόπουλος "φαινόμενα νεοφασισμού", για να επιβάλλουν τις αντκοινωνικές επιλογές, που δεσμεύτηκαν να προωθήσουν, έγιναν πλέον δέσμιοι αυτής της πρακτικής.
Αντί να επιλέξουν την οδό της ειληκρίνιας και της διαφάνειας, έστω την τελευταία στιγμή, που η αξιοπιστία τους έφτασε στον πάτο, οχυρώθηκαν πίσω από ανύπαρκτα δημοσιγραφικά απόρρητα, βάζοντας κάποια από τα ρυπαρά φερέφωνά τους να ρουφιανίζουν οριόμενα σε βάρος άλλου φερέφωνου τους, για να στρέψουν την προσοχή της κοινής γνώμης αλλού. Σες όλους αυτούςμ τους οχετούς της στημένης σκανδαλολογίας, τύπου Αναστασιάδη/Τριανταφυλόπουλου τρόμπαραν εκκατομύρια άσπρου και μαύρου χρήματος, κλεμένου από τον ελληνικό λαό. Εξίσου χοντρά ποσά τρόμπαραν και στα δήθεν σοβαροφανή φερέφονα τους, της στημένης "ενημέρωσης", όπως ό Τράγκας και ο Χατζηνικολάου.
Με την οδό που επέλεζαν αυτοξεφτυλίζονται κάθε μέρα και περισσότερο. Φτάσανε να δημοσιεύουνε άσεμνες φωτογραφίες, ενός ανθρώπου, την ώρα που αυτός χαροπάλευε. Γιατί κάλυπτε όλο αυτό τον καιρό ο Ανδριανός, δηλαδή ο Καραμανλής τον Αναστασιάδη; Σ΄αυτό το ερώτημα δεν θα μπορέσουν να βρούν ποτέ μια στοιχειοδώς, έστω σοβαρή, απάντηση.
Βάζοντας το λεχρίτη Τριανραφυλλόπουλο, να καταδόση με τηλεοπτική εκπομπή τον Αναστασιάδη, αφήσανε να εκπνεύση η αίσθηση στην κοινή γνώμη, για να βάλουνε μετά τον Ρουσόπουλο να το επιβεβαιώση. Έτσι θέλουνε να φοράνε τα λευκά γιλεκάκια, οι όψιμοι "μοραλιστές" της εξουσίες. Βάλανε τον Τρανταφυλλόπουλο να κυκλοφορίση τη σπόντα, ότι ο Αναστασιάδης απειλεί τον δεύτερο με δημοσιογραφική εξόντωση, για να δημιυργήσουν ακόμη μεγαλύτερο αποπροσανατολισμό, δημιουργώντας τεχνητές αποστάσεις από το πρακτωράκι τους Θέμη.
Όχι κύριε Ρουσσόπουλε! Δεν απειλιθήκατε ποτέ με δημοσιογραφική εξόντωση γιατί εσείς ο ίδιος και κύρια αυτοί που σας στήσανε στα αχυρένιο βάθρο σας, είστε οι πάτρωνες των κατ΄επίφαση "δημοσιογραφικών", στην ουσία χυδαία μεντιαλιστικών εκτελέσεων. Λιπάμε που δεν είμαι εισαγγελέας. Είμαι όμως πολίτης. Και σας κταγγέλλω, αν θέλετε και πλήρως επωνύμως στο Πανελλήνιο. Στείλτε μου μια ηλεκτρονική επιστολή και δημοσιεύω ότι θέλετε που με αφορά. Ή, αν προτιμάτε, στείλτε τον τιμητή σας Θέμο να του εγχειρήσω ένα ΔΒΔ της Εμμανουέλας.
Επαναλάβμάνω ότι τα παρεχόμενα στοιχεία ήταν εξ΄αρχής αρκετά, που ξεσκέπαζαν τους λαδοπόντικες. Μόνο που έπρεπε κάποιος να τα ΚΑΘΉΣΗ ΝΑ ΤΑ ΒΆΛΗ ΣΕ ΣΕΙΡΑ. Αναφέρθηκα στις προϋποθέσεις για να μπορέση να οδηγήση αυτή η διαδικασία σε αποτέλεσμα.
Μίλησα αρχικά για τον Κόναν Ντόυλ και τον όμιλο των κοκκινομάλιδων. Διότι το πρώτο που κάνει ο γνωστός ήρωας που εξιχνιάζει την ενοχή στα μυθιστορήματα του, είναι να αναρωτηθή ποιός τελικά οφελείται από την διάπραξη της κολάσιμης πράξης. Το κολάσιμο είναι ταυτόχρονα και κολασμένο. Η σατανική "λογική", στην αυσία διαστροφή, που το διέπει, είναι η κατασκευή ενός δήθεν ενόχου, για να αποπροσανατολίση τις έρευνες. Ο κατασκευασθείς ένοχος αποτελεί το επόμενο θύμα του. Κατά κανώνα βρίσκεται στο άμεσο περιβάλλον του πρώτου θύματος. Η επιλογή αυτή από τη μεριά του δράστη, στηρίζεται στο συλλογισμό, ότι αυτόματα προς τα εκεί στρέφονται αρχικά οι υποψίες. Ήταν επόμενο η επιφανειακή σκέψη να το περιορίση στη λεγόμενη ροζ διάσταση. Αυτό αποτέλεσε και την επιδίωξη του Μαξίμου από την αρχή. ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΕΙΑ, ΒΑΘΥΤΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ. ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΒΑΘΟΣ, ΟΡΑΤΟ ΜΕΝ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΣΚΕΠΤΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΟΝΟΜΑΣΤΕΙ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου