10 Ιουνίου, 2013

Κακόφεμεν - V

(προηγούμενο)

πιστρέφουμε στο ...έδαφος. Προσγειωνόμαστε! :-)

Αφού είδαμε το τί συμβολίζουν, γιά την ακρίβεια: το τί πράγματι είναι αυτές οι γκιόσες, ας δούμε λίγο καί τη θέση τους μέσα στην κοινωνία. Μ' άλλα λόγια, ας δούμε την κοινωνική τους, οικογενειακή τους, οικονομική τους κατάσταση.
Μέγιστο εργαλείο αυτό το τελευταίο, το να δεις το πορτοφόλι καθενός. Γι' αυτό καί τα διάφορα πονηρά κράτη θέλουνε τα φορολογικά (καί τραπεζικά) αρχεία απόρρητα. Λες κι η φορολογία είναι συμφωνία μεταξύ μελών της ίδιας οικογένειας, καί όχι δημόσια συναλλαγή! Λες καί δεν αφορά όλους τους υπόλοιπους κατοίκους ενός κράτους, παρά μόνον τον φορολογούμενο!

Λοιπόν, οι Φέμενες αποκλείεται να είναι (α) αυτοαπασχολούμενες (να έχει η καθεμία το δικό της πχ κομμωτήριο, ή τυροπιττάδικο), (β) εργαζόμενες υπάλληλοι - είτε στον ιδιωτικό, είτε στον δημόσιο τομέα. Διότι, απλά, δεν γίνεται!
Αυτό που κάνουν, να πηγαίνουν σε χώρες μακρινές, σε απόσταση τριών ωρών με το αεροπλάνο, γιά ένα "χάππενινγκ" διάρκειας τριών λεπτών της ώρας (καί μετά τσουβάλιασμα στο τοπικό αυτόφωρο), δεν βγαίνει με έσοδα από μαγαζάκια κι υπαλληλίκια. Άσε που, στη δεύτερη περίπτωση, θα τους σερβίρει ο εργοδότης τους μιά ωραία απόλυση, άμα τηι επιστροφήι τους!
Είναι καθαρά πληρωμένες θεατρίνες χαμηλού επιπέδου, καί τίποτ' άλλο. (Πληρώνει ο "φιλάνθρωπος" Σόρος, είπαμε.) Άσχετο αν έχουν συστήσει "μη" κυβερνητική οργάνωση, ή όχι. Εκτελούν, δηλαδή, μία δουλειά, γιά νά 'χουνε να φάνε - καί να μην κλέβουν.

Θυμήθηκα πόσο με πιάνουν τα γέλια, κάθε φορά που διαβάζω τίποτε γραπτά αναρχοαυτονόμων καί γκρουπούσκουλων, του τύπου: "- Θά 'ρθουνε κάτι σύντροφοι από Ισπανία, να διαδηλώσουμε μαζί!" Γελάω, διότι κανείς απ' αυτούς τους "ξύπνιους" νέους δεν αναρωτήθηκε ποτέ ποιός βάζει τα εισιτήρια! Το θεωρούν φυσιολογικό, κάπως σαν φυσικό φαινόμενο, να πετάγεται ο "σύντροφος" από Ισπανία, γιά μία διαδήλωση στην πλατεία Συντάγματος - καί μετά να επιστρέφει οίκαδε. Λες κι η Αθήνα είναι γειτονιά της Μαδρίτης! Ή, λες καί πρόκειται γιά εφοπλιστές, που πετάγονται γιά καφέ στο Παρίσι, καί με τη βραδυνή πτήση γυρίζουν στην Αθήνα. ("Αναρχικοί" καί "κατά του κατεστημένου", κατά τ' άλλα. Δε βαρυέσαι!... Στη χώρα μας, είσαι ό,τι δηλώσεις.)

Άσχετο... Θυμήθηκα ακόμη ότι οι αναρχικοί του 1916 αναρωτιόντουσαν πού βρίσκουν οι μπολσεβίκοι τόσα υπερσύγχρονα τυπογραφεία!... Διότι η απλή αριθμητική έδειχνε ότι αυτά δεν έβγαιναν με λαϊκό έρανο!
(Όπως θυμήθηκα ότι κανείς μα κανείς δεν έγραψε κάτι γιά τα οικονομικά του 1821... Πού βρέθηκαν τόσα καριοφίλια!... καί ποιός μας τά 'δωσε, καί με ποιόν σκοπό.)

Τέσπα, καί πάμε παρακάτω.

Τώρα, πού τις βρίσκουν αυτές... Έ, παλιό το κόλπο! Στο κοινωνικό περιθώριο τις βρίσκουν. Άνεργες, άεργες, ψιλολεσβίες, χωρισμένες, μ.λακισμένες κάθε είδους, πρεζούδες (στα πρώτα στάδια, πού θεραπεύεται), "τελειωμένες" πόρνες, αποφυλακισμένες, τζογαδόρες που χρωστάνε μέχρι καί το βρακί τους, παιδιά διαλυμένων οικογενειών, καί διάφορα άλλα τέτοια όμορφα. Κατά κανόνα, άτομα με σκοτεινό παρελθόν, παρά το νεαρό της ηλικίας τους.
Πώς γεμίσαμε εμείς, αναγνώστη μου, από "συγγραφείς" βιβλίων του Παράξενου, αυθεντίες επί παντός επιστητού, τις τελευταίες δεκαετίες, οι οποίοι εκ του μηδενός ξεπήδησαν στην κορυφή της διασημότητας καί των πωλήσεων; Ή, πού βρίσκουν οι εγχώριες "μη" κυβερνητικές οργανώσεις άτομα, πρόθυμα να κατεβούν σε διαδηλώσεις, ζητώντας τη διάλυση της Ελλάδας καί το χάρισμα των κομματιών της στους γείτονες; Ά, γειά σου!

(Σ' αυτό το σημείο, ΜΗΝ ακούσω τη φράση "από ιδεολογία", διότι θα μοιράσω χαστούκια!)

Μιά που είπα "περιθώριο": Είναι πασίγνωστο, ότι κάθε σκοτεινή καί μαύρη δραστηριότητα απαντάται είτε (α) στο κοινωνικό περιθώριο, είτε (β) στην αριστοκρατία. Όχι στα απανάμεσα. Όχι, ή εξαιρετικά σπανίως.
Γιά παράδειγμα, πρεζάκιας ήταν ο φτωχός Δελιάς, αλλά πρεζάκιας ήταν πριν κάποια χρόνια κι ο Γκεττύ ο νεώτερος. Όπως καί η τσαρίνα Αλεξάνδρα, που ευνοούσε τους τσαρλατανισμούς του Ρασπούτιν (αριστοκρατία καί περιθώριο σε ταιριαστή παρέα), ή οι αρχαίες Ρωμαίες, σύζυγοι συγκλητικών, που όμως δεν έλεγαν όχι σε κάθε αγύρτη "μάγο".
Ειδικά γιά τα λουτρά αίματος στην αριστοκρατία, πρόχειρο μού 'ρχεται το παράδειγμα της κόμησσας Μπάθορυ.

Βέβαια, όπως σε κάθε οργάνωση του είδους, αυτομάτως, ή επιβεβλημένη άνωθεν, σχηματίζεται καί στις Φέμενες μία ιεραρχία. Στην οποία, κάποια άτομα είναι πιό ίσα απ' τα ίσα.
Στην περίπτωση των Φεμενών, κι αφού το πράγμα δεν είναι αυθόρμητο, ώστε να ξεχωρίσουν οι ηρωΐδες του κινήματος, ή οι "παλιοσειρές", η ιεραρχία τίθεται καθαρά από το αφεντικό που πληρώνει. (Τον ..."φιλάνθρωπο", δηλαδή.) Κι έτσι, στην κορυφή ετούτης της ιεραρχίας βρίσκονται οι Χαζάρες καί οι λοιπές ιουδαίες της "διασποράς", συν οι συνειδητές μαύρες μάγισσες της Σελήνης. Οι παρακατιανές της φεμενο-ιεραρχίας απλώς δείχνουν τα βυζιά τους, βγάζουν αφρούς απ' το στόμα, καταστρέφουν ό,τι διαταχθούν, καί εισπράττουν έναν μισθό.

Κι εννοείται: τα παραπάνω κλιμάκια γνωρίζουν περισσότερα, αλλά δεν αποκαλύπτουν τα πάντα στις "νεόφυτες". Τα ακόμη παραπάνω κλιμάκια γνωρίζουν κι άλλα (θυμηθείτε το αυτό - θα το συζητήσουμε παρακάτω), καί ούτω καθ' εξής.



Φυσικά, ανάμεσα στο σκυλολόϊ αυτό παρεισφρύουν καθαρές πρακτόρισσες, όπως ετούτη εδώ:


Η οποία ονομάζεται Αμίνα Τάϋλερ (πλήρης φωτογραφία εδώ), θεωρείται Τυνήσια, αλλά δεν είναι. Είναι κατά το ήμισυ, από μητέρα, ενώ ο πατέρας της είναι άγγλος. (Το "Τάϋλερ" είναι αγγλικό επίθετο.)
Αυτή, τώρα, δεν είναι ακριβώς Φέμενα, αλλά έκανε τα ίδια μ' αυτές. Ανέβασε κάτι ημίγυμνες φωτογραφίες της στα ιστολόγια καί τα φατσομπούκια, με ταυτόχρονη βυζο-καθύβριση των μούσλιμζ, καί ...εξαφανίστηκε. Οι Φέμενες θεωρούν ότι απήχθη από ταλιμπάνους, ανησυχούν γιά τη ζωή της, καί την ψάχνουνε.

Ωστόσο, η πραγματικότητα είναι ελαφρώς διαφορετική. Διότι, σήμερα όποιος θέλει συνδέεται με το Διαδίκτυο καί γράφει ό,τι κατεβάσ' η κούτρα του, ή ανεβάζει οπτικοακουστικό υλικό. Ακόμη κι αν ζει στα κατσάβραχα του Αφγανιστάν. Έτσι, αν η Τάϋλερ είχε απαχθεί απο ισλαμιστές, όλο καί κάποιο βίντεο θα βλέπαμε. Ή να της κόβουν το κεφάλι, ή να τη δέρνουνε, ή κάτι τέτοιο. (Εδώ γέμισ' ο τόπος από ειδεχθείς φόνους χριστιανών.) Αλλά δεν είδαμε τίποτε.

Το ενδεχόμενο να έχει (εκτός από αγγλικό επίθετο καί) αγγλικό διαβατήριο, καί απλά να την κοπάνησε -αφού, ως διατεταγμένη αποστολή, έβαλε φωτιά στα μπατζάκια των μούσλιμζ-, καί σήμερα να ζει με άλλο όνομα καί άλλη φάτσα σε καμιά Νέα Ζηλανδία, ουδόλως πέρασε απ' τα μυαλά των Φεμενών. Βλέπεις, δεν κάνουν τέτοια πράγματα οι "υπερεσίες" της αγγλίτσας! Ά μπά! (Σαν το δικό μας το βούρλο, που καθύβρισε τα γλυπτά του Παρθενώνα καί τους μικρούς μαθητές του 2ου Γυμνασίου Κορίνθου... Το βούρλο ενήργησε ...αυθορμήτως! :-) Δεν συνδέεται -μέσω πατέρα- με τους ανθρώπους της αγγλίτσας στην Ελλάδα, δηλαδή τη γνωστή φαμίλια των Χανίων! Ά μπά! :-) )

Ούτε καί υπάρχει σήμερα τεχνολογία χειρισμού εικόνας, που -στην κυριολεξία!- ανασταίνει πεθαμένους! Μπάααα!!!... Ιδέα μου θά 'ναι! :-P Οπότε, αν νομίζεις ότι βλέπεις την Τάϋλερ στο Διαδίκτυο, όντως βλέπεις την Τάϋλερ στο Διαδίκτυο! Τελεία καί παύλα! Δεν βλέπεις ένα προγραμματισμένο σύνολο από pixels! Μπάαα, σε καλό σου! Τόση δυσπιστία, πιά; :-)

Στο μεταξύ, βέβαια, το Διαδίκτυο γεμίζει από αντιφατικές αναφορές (διάβαζε: πορδές των "υπερεσιώνε") γιά το τί πέρασε η δύστυχη η Αμίνα, κτλ κτλ κτλ. Καί οι δημοσιογραφάρες παγκοσμίως, ουδόλως αναρωτιούνται γιά την αλήθεια (ή την προέλευση) όλων αυτών! Κάπως σαν τον υποτιθέμενο πρόσφατο φόνο του Μπίν Λάντεν!... Γιά τον οποίο, ενώ ζούμε στην εποχή της εικόνας, δεν έχουμε ούτε μία φωτογραφία!

Άντ' από 'δώ πέρα, ρέ παλληκάρια, με τις δακρύβρεχτες ιστορίες των Αμινών καί των βιταμινών!



Η οικογενειακή κατάσταση των Φεμενών, τώρα... Αλήθεια, πώς τις κόβεις αναγνώστη μου σ' αυτόν τον τομέα; Λες ν' αφήνουν το μωρό στη Φιλιππινέζα, καί να πάνε τρέχοντας γι' "ακτιβισμό"; Λιγάκι απίθανο, έτσι;
Όπως αναρωτιόμαστε: Τί είδους άντρες θ' ανεχόντουσαν τέτοια συμπεριφορά; Δηλαδή, να βλέπουν τη σύζυγό τους (καί ενδεχομένως μητέρα των παιδιών τους) να την κοπανάει απ' το σπίτι κάθε τρεις καί λίγο γι' "ακτιβισμό" της πλάκας καί διανυκτερεύσεις στ' αστυνομικά κρατητήρια;

"- Ούτε το ένα, ούτε το άλλο!", λέτε! "Ούτε παιδιά έχουν, ούτε συζύγους." Πολύ σωστά! Μιλάμε είτε γιά ανύπαντρες καί άτεκνες, είτε γιά χωρισμένες, ανάξιες να είναι σύζυγοι καί μητέρες. (Αυτές χώρισαν, καί δεν "ξαναμπλέκουν".)

(Τί είπατε, μερικοί-ές; "- Δεν είναι ιδανικά αυτά, τα περί οικογενείας;" 'Ντάξ'! Προφανώς, εξ αντιδιαστολής είναι ιδανικά η μοναξιά καί ο θάνατος σε κλειστά διαμερίσματα, όπου οι διπλανοί βρίσκουν τα πτώματα μήνες μετά... απ' τη βρώμα. Να χαίρεστε τις ιδέες σας, καί περαστικά σας!)

Προσωπικά δεν αναρωτιέμαι καθόλου, διότι οι Φέμενες ενεργούν κατά τα πρότυπα της Ωραίας Ελένης! (Είπαμε! Δεν είπαμε; ) Η Ωραία κτλ είχε εντελώς σκατά (με το συμπάθειον) οικογενειακή ζωή - κι από παιδιά, μονάχα ένα: μία κόρη άχρουν, άοσμη, καί άγευστη, την Ερμιόνη. Την οποία η μαμά παράτησε, γιά να τρέξει πίσω απ' τον Πάρη.
Τί είδους "ωραία γυναίκα" ήταν αυτή, που δεν είχε πολλά παιδιά; Ένα έκανε, καί με το ζόρι. Καί, επί σχεδόν μία δεκαετία γάμου, ούτε σκέψη γιά δεύτερο. (Λένε πως, όταν η Ελένη έφυγε γιά την Τροία, η Ερμιόνη ήταν εννέα ετών.) Θα μου πεις, αναγνώστη μου, ότι, εφ' όσον ήταν ιέρεια του σεληνιακού ιερατείου, δεν αποκλείεται τα εννέα αυτά χρόνια να έκανε εκτρώσεις ή φόνους των βρεφών της, καί να σερβίριζε παραμύθια στον Μενέλαο. Ή στον άλλο τον βλάκα, τον Πάρη, τα επόμενα δέκα χρόνια. Τί να σου πω! Πολύ πιθανόν. Όπως πιθανώτατο είναι οι αρχαίοι ποιητάδες να τα μασάνε επί του θέματος. Πάντως, γνωρίζω προσωπικά πραγματικά ωραίες γυναίκες, που έχουνε από τρία παιδιά καί πάνω.

Προφανώς, όπως οι γυναίκες της Γαίας θέλουν την αναγέννηση της Φύσης καί να κάνουν πολλά παιδιά οι ίδιες, αντιθέτως οι γυναίκες του σεληνιακού ιερατείου έχουν αναλάβει εργολαβία τους φόνους.
Δε λέω, ο θάνατος είναι στοιχείο της ζωής. Αλλά να έρχεται, όποτε είναι η ώρα του. Όχι όποτε καπνίσει σε κάποια όντα!
Σαν τους οπαδούς της θεάς Κάλι στην Ινδία, τους Θάγκς. Αυτοί παραμονεύανε τα βράδυα, καί πιάνανε όποιον βρίσκανε, καί τον σκοτώνανε τελετουργικώς. Έστω κι αν ήταν ένας φουκαράς αγρότης, που πήγαινε νύχτα στο χωράφι του να σκάψει υπό δροσιά. Τον πιάνανε καί τον καθαρίζανε, καί ούτε υποψία τύψεων δεν είχαν. Σου λέει, "- Ήταν το κάρμα του! Ας μην ήταν εκεί, να μην τον βρίσκαμε!"

Συμπερασματικώς, οι σεληνιακές γυναίκες είναι εξ ορισμού εχθρικές προς κάθε είδος ζωής. Γι' αυτό καί δεν είναι παράξενο, που ούτε σύζυγοι θα γίνουν ποτέ, ούτε μητέρες. Όσο κι αν πασπαλίζουν την κακία τους καί τη μισανθρωπία τους με φεμινιστική "ιδεολογία". Διότι, όπως έγραψε καί κάποιος σ' έναν τοίχο, "Όση ζάχαρη καί να τους ρίξεις, τα σκατά δεν γίνονται κουραμπιέδες!"


6 σχόλια:

Ατάργα τις είπε...

Εργοδότη μου

η Ελένη ειναι έννοια της Σελήνης το ξανάπαμε ...

Και έχει παντρευτεί 5 φορές ... Ετσι λένε τα κειμενα - θελοντας να βαπτίσουν ως άντρες της Σελήνης τους ήρωες της εποχής ...

Ο πρώτος της άντρας ο Θησέας, δεύτερος ο Μενέλαος, τρίτος ο Πάρης, ο Δηιφοβος αλλα και ο Αχιλλέας κατ΄οναρ...

Με τον Θησέα έχει φτιάξει και την Ιφιγένεια που την εχει "θυσιάσει" ο Αγαμέμνων για να ξεκινήσουν τα καράβια ...!!!

Ειναι συμβολικοί μύθοι για ιερές μυσταγωγίες - μυήσεις βασιλέων μην τα παίρνεις ως δεδομένα.

Στην Ελενη του Ευρυπίδη η Ελένη δεν έχει φύγει ποτε για την Τροία αλλα μένει πιστή στον Μενέλαο ζώντας στην Αιγυπτο που την έχει μεταφέρει ο Ερμής, περιμένωντας πάντα τον Μενέλαο ...

Καλή συνέχεια

ΕργΔημΕργ είπε...

Δηλαδή, η Ιφιγένεια δεν ήταν του Αγαμέμνονα; Βρέ, τί μαθαίνει κανείς!

Αμάν αυτοί οι αρχαίοι! Πολύ μας μπερδεύουν! :-)

Πάντως, κάτσε πρώτα να γράψω όσα έχω στο κεφάλι μου, να ξαλαφρώσω, καί μετά βλέπουμε τί θα βγεί. Ειλικρινά, περιμένω μεγάλης βαρύτητας σχόλια αναγνωστών-τριών.

PANDAROS είπε...

Aγαπητε εργοδοτη

με την ιδια λογικη καθε θρησκεια θελει τις γυναικες για παρτυ της
π.χ χριστιανισμος με τις καλογριες, δεν εχουν σχεσεις ,δεν κανουν παιδια,ειναι αρνητες της ζωης με λιγα λογια
και οι καθολικοι τα ιδια κανουν,
εξαιρεση πο μπυσουλμανοι και οι εβραιοι οι οποιοι εχουν τις γυναικες για φτυσιμο και αυτο φαινεται απο την απουσια τους στο λατρευτικο μερος της θρησκειας

αλλα και στην αρχαια ελλαδα υπηρχαν ιερειες στους περισσοτερους ναους των θεων και μαλιστα παρθενες [με οτι και σημαινει αυτο]
μαλιστα σε μερικους ναους οι ιερειες ηταν ισοβιες και εδω βλεπουμε οτι οι θεοι της ηθελαν για παρτυ τους και,τα καλυτερα τους χρονια τα περνουσαν σε ναους,σαν σκλαβες ...

Σεληνιακες ΓΥΝΑΙΚΣ και σφαγες

εχεις δικιο οπως το γραφεις, Ομως ςαν θυμηθεις την περιπτωση των κορων του Δαναου που 49 γυναικες κατεσφαξαν τελετουργικα τους 49 αντρες τους την πρωτη νυχτα του γαμου,-να υποθεσω οτι εγινε πανσεληνο-με την συμβουλη του πατερα τους βεβαια
ο Δαναος σαν βασιλιας ηταν και αρχιερεας του ποσειδωνα-αν δεχτουμε οτι μια απο της κορες του τα ειχε φτιαξει μαζι του. η της Ηρας που επαιζει δυνατα μπαλα στο Αργος


δηλαδη εχουμε εδω Σεληνιακο ιερατειο με ΑΝΔΡΑ αρχιερεα και γυναικες ιερειες τις κορες του και ανθρωποθυσιες!!!
εσυ ομως μας ειπες οτι ο ποσειδωνας ανοικε στο ηλιακο ιερατειο και η Ηρα στο ιερατειο της γαιας!

και ερωτω εγω κανανε και τετοια και αυτα τα ιερατεια?

και απαντω σιγουρα ναι΄...

Οι Αγωνες των ελληνων ,στην αρχικη τους φαση μου μυριζουν τελετουργικες θυσιες
Ας παρουμε για παραδειγμα την ιδρυση των ολυμπιακων αγωνων απο τον Πελοπα ,που πριν γινει αυτος που ηταν αγωνιστηκε σε αρματοδρομεια που εκανε ο Βασιλιας Οινομαος ΜΕ ΕΠΑΘΛΟ για τον νικητη την κορη του
Σαν βασιλιας ηταν και αυτος Αχιερεας του λευκου ιερατειου[παντα εργοδοτη] πως ξερουμε οτι ηταν στο λευκο ιερατειο?
-Μα οι αγωνες αρχιζαν απο τον Ναο του Δια και τελειωναν στον Ναο του Ποσειδωνα στην Κορινθο αν θυμαμαι καλα.Αρα θα γινονταν προς τιμη τους

βεβαια δεν μπορουσε να νικησει κανεις ,γιατι ο Οινομαος ειχε θεικα αλογα[δωρο του πατερα του ΑΡΗ ,τον οποιο λατρευε το λευκο ιερατειο,[αντα κατα εργοδοτη]
-με λιγα λογια το ματς ηταν στημενο και οι ηττημενοι σφαζονταν στο γονατο ,πιθανον στο ονομα του Αρη η αλλων θεων του λευκου ιερατειου.

η πλακα ειναι οτι ο πελοπας ηταν αυτο το αγορακι που ο πατερας του το εδωσε σαν μεζεδακι στους θεους, σαν αρχιερεας που ηταν και αυτος.

τρωγανε και η θεοι του ιερατειου της γαιας και του ηλιακου μεζεδακια?
μαλλον ναι, γιατι το πηραν χαμπαρι εκτος Δημητρας που το καταπιε.
Και μην πειτε οτι θεοι ηταν το πηραν χαμπαρι,γιατι και η δημητρα θεα ηταν και μαλιστα βαρβατη αλλα επεσε στην λουμπα και τσιμπησε πετσουλα απο τον μικρο πελοπα

τελικα ο πελοπας πηρε το ματσακι και πηρε γυναικα του την κορη του αλογομουρη οινομαου
και μετα απο αυτο ιδρυσε τους ολυμπιακους αγωνες και η γυναικα του ιπποδαμεια ιδρυσε γυναικειους αγωνες προς τιμην της Ηρας

ειναι σημαντικο να πουμε οτι η τελευταια ημερα των ολυμπιακων αγωνων ηταν παντοτε πανσεληνο[αληθεια τι την χρειαζονταν τα ηλιακα ιερατεια?] και οι αθλητε επειναν και γλεντουσαν ,εκει μαζευονταν πορνες, ,κανονικες γυναικες ,αδελφες,και παλικαρια και ολοι μαζι γλεντουσαν και γινονταν μαλλια κουβαρια...

γινονταν οργια την πανσεληνο με την ανοχη του λευκου ιερατειου?
υποθετω πως ναι,αλλωστε δεν ημουν και παρον αλλα σε αυτες τις γιορτες γινονταν το ελα να δεις
Δεν ειναι τυχαιο που ο Σολωνας εβαζε 100 ευρα προστιμο σε καθε βιαστη και ποινη θανατου σε μοιχο
ο νομος ειχε ενα παραθυρακι .Δεν τρεχει καστανο αν η μοιχια γινονταν σε θρησκευτικη εορτη!!!!οποτε γινονταν το ελα να δεις


κλεινοντας θελω να πω στον εργοδοτη,οτι τα πολυ σωστα πραμματα που λεει, δεν αφορουν μονο τα ''κακα και μισανθρωπα ιερατεια''
αλλα πιθανοτατα αφορουν και τα ιερατεια της αλλης πλευρας
ισως να ειναι καστες ανθρωπων που ανταγωνιζονται μεταξυ τους με επαθλο εμας. τι αλλο μπορω να σκεφτω επειτα απο ολα αυτα που διαβασα απο τον εργοδοτη
















PANDAROS είπε...

σαλατα τα εκανα

οταν λεω λευκο εννοω ηλιακο ιερατειο

οτι γραφω δεν τα ξαναδιαβαζω και γινομαι ματσο

ΦΩΤΕΙΝΗ είπε...

Εργοδότα χαιρε!ναι η υπάρχει η εκδοχή πώς η Ιφιγένεια ηταν κορη τού Θησεα[άλλωστε στην Τροια η Ελενη συνοδευεται απο την Αιθρα ]και καθε εκδοχή συνεπάγεται διαφορετική αναλογη ερμηνεία..η Ελένη ειναι μεγαλη ιστορία [σαφως ειναι εκφανση μιας μορφης της μεγαλης θεάς,αυτη της νυμφης,αλλα επ αυτων εχει αποφανθει κατα κορον η πλεον ειδική της παρεας η Αταργα,αρα δεν χρειαζεται να επαναλαμβανομαστε],αλλα και ιερη βασίλισσα και ηρωιδα και προσωποποίηση ιδεας,καταστασης και αρχετυπου[και η ιδια η σεληνη σε ενα αλλο επιπεδο] και σ ολα αυτα βλεπουμε μια διαρκη θεοκρασια που σηματοδοτουν αλλαγες κοινωνικοπολιτικοθρησκευτικες.Στην Σπάρτη,λατρευοταν ακομη και στους ιστορικους χρόνους ως ανεξαρτητη θεα[διοτι υπηρχαν και γιορτες που την λατρευαν μαζι με τους διοσκουρους] κι ακομη και σημερα,λατρευεται ως Αγια Ελενη στην περιοχή[και δεν πρόκειται για την μητερα του Αγιου Κωνσταντινου οπου εκει λατρεύονται μητερα και υιος μαζι με τον Σταυρό στην μέση και με αναγωγη στους Διόσκουρους,αλλά εχουμε και την εμφάνιση ενός απο τα προσφιλή σου κηρύκεια,προκειται για ανεξάρτητη Αγία..ασε δε τα δημοτικά τραγούδια[μιας κι ανεφερες την δυναμικη της λαογραφίας],οπου την βλέπουμε πότε να θελει σκότωμα γιατι αφησε τον αντρα της,πότε σαν ομορφη Ελένη που την ποθουν τα παλικάρια ,ποτε ο εραστης της φωναζει"αποψε θα μαχαιρωθω στην πόρτα σου απέξω να πάει το αιμα μου νερο το αιμα μου ποταμι και να ποτισει η μαυρη η γη ..."[και βλεπουμε περιτρανα και ολοζωντανα την θυσια του ιερου βασιλια],η "σηκω Λενιω μου κι ανοιξε και στρωσε μου να πεσω και μενα με λαβωσανε"..άλλοτε ειναι η Ελενίτσα που την κηνυγουν οι Τουρκοι να την κλέψουν[και κανε τον συνειρμο σου],η ειναι αυτη που παραδιδει τα κλειδια του καστρου [στο καστρο της Ωριας..βεβαια εδω διαφωνει μαζι μου ο Λεκατσας που βλεπει μεν στο τραγουδι τον ιερο γαμο ,αλλα τοποθετει την Αριαδνη..εγω πιστευω πως ειναι η Ελενη,αν και δεν εχει μεγαλη διαφορα]κ.λ.π.

Τωρα η Ερμιόνη<>;δεν θα το ελεγα...ναι στο επιπεδο που διεξαγεις την ερευνα σου..οπως αχρωμοι παρουσιαζονται ο Τηλέμαχος και κυριως ο Τηλέγονος..ολοι αυτοι ομως ειναι μεγεθη πρός εκδηλωση στο μελλον[βλεπεις ο μεγαμυστης Ομηρος μιλαει για παρελθον και μελλον και αει παρόν,μονο που δεν εχουμε τα κλειδια για να τον αποκωδικοποιησουμε]..τωρα για τους Θεους,,στους μυκηναίους και για την περιοδο που εξεταζεις δεν ισχυουν οσα στις Κυκλάδες ας πούμε η στην Κρητη της ιδιας εποχης..ο Ποσειδωνας π.χ.δεν εχει την θεση που εχει στον Ομηρο η τους ιστορικους χρονους..εδω ειναι καθαρα χθονια θεοτητα κι επισης ως θεος του Αδη και με δικο του νεκρομαντειο μαλιστα..Στις Μυκηνες λοιπον[παντα για την περιοδο που εξεταζεις],δεν εχουμε οπως στον υπολοιπο Αιγαιακο χωρο ,την θηλεια θεότητα ή το ζευγος μεγαλη θεα-νεαρος θεος η θνητος και ιερο βρεφος κ.λ.π.αλλα εχουμε αρσενικους θεους στην ιδια θεση με τις θήλειες..υπάρχει μια πινακιδα[δεν θυμάμαι αυτην την στιγμη λεπτομέρειες] απ τα σπουδαιοτερα ευρηματα που εχουμε, οπου ο καταλογος θεων αρχιζει στην μια στηλη με την Ποτνια κι ακολουθουν 6 θηλυκες θεοτητες κι απ την αλλη αρχιζει με τον Ποσειδωνα κι ακολουθουν αλλες αρσενικές θεοτητες μεταξυ των οποιω κι ενας ΔΡΙΜΙΟΣ[Αταργα βοήθεια,ποιος ειναι αυτός;;],παντως προκειται για εξελιξη τοπικων θεοτητων....

Τέλος πάντων ολα αυτα δεν ενδιαφερουν και πολύ γιατι εχεις επιλεξει το πρωτο επιπεδο [απ τα τουλαχιστον 7 που επιδέχονται το καθ ενα την ερμηνεια του κι οπου τα ιδια ονοματα σηματοδοτουν κι αλλες καταστασεις],το φυσικο και για εμενα πραττεις ορθα ,ορθοτατα διοτι αν δεν αρχισουμε απ την αρχη πουθενα δεν θα φτασουμε[υποπτεύομαι που θες να καταλήξεις] κι επισης μια χαρα το εχεις πιασει το θεματακι και συμφωνω μαζι σου...το θεμα των ιερατειων ειναι πολυ πιο συνθετο και το καθ ενα απο αυτα εχει και παμπολλες αποληξεις[κι οσο τρώγονται μεταξυ τους κατι μπορουμε να καταλαβουμε-συνηθως αργα-ελα ομως που ενίοτε συνεργαζονται κιολας] γιαυτο και δυσκολευομαστε..ασπασμους!

Ανώνυμος είπε...

το συμπερασμα ειναι οτι μετα το μεγαλο μπανιο της ατλαντιδοαιγηιδας με το που σκασανε μυτη απο τα μπουντρουμια και τα υποβρυχια οι ανθρωποι τα ιερατεια πονηρα πονηρα τα κανανε ολα σκ@τα, και οση ζαχαρη και να τους ριξεις κουραμπιεδες δεν γινονται λολ