(προηγούμενο)
ι Φέμενες έχουν επίσης μία πολύ συγκεκριμένη στάση παύλα κινησιολογία σώματος (ίσως καί "γλώσσα σώματος"), όταν διαμαρτύρονται. Σηκώνουν τα δυό τους χέρια στην ανάταση, κρατώντας λευκά χαρτόνια, όπου αναγράφονται συνθήματα. Όπως εδώ:
Ή εδώ, στη γειτονιά του οικοδεσπότη, έξω απ' το ...Βερολίνειο τζαμί (όπως λέμε "Καρολίγγειο"! LOL!!!) :
Ή εδώ, όπου τα χαρτόνια είναι ανοιχτά καφέ, μάλλον γιά να ταιριάζουν με τα ντουβάρια από πίσω:
Εν πάσει περιπτώσει, οι ...αισθητικές αναζητήσεις των Φεμενών είναι λίαν περιορισμένες. Ο κανόνας είναι το λευκό χαρτόνι.
Οπότε, εύλογα εμείς διατυπώνουμε το δεύτερο ερώτημα - με δύο εξυπονοούμενα υποερωτήματα:
Τις απαντήσεις στα παραπάνω δύο ερωτήματα δεν θα τις βρίσκαμε καθόλου εύκολα. Μπορώ να σας πω, ότι δεν θα μπορούσαμε κάν να διατυπώσουμε τα ερωτήματα...
...αν δεν είχαμε τον Όμηρο!
Όμηρος;
Πού κολλάει αυτός, τώρα;
Η Ωραία Ελένη της Τροίας δεν είναι τόσο αθώα ιστορία, όσο φαίνεται εκ πρώτης όψεως. Γιά να το διατυπώσω καλύτερα, δεν είναι καθόλου αθώα! Όχι μόνο επειδή παράτησε το σπίτι της (καί τί σπίτι!... παλάτι ολόκληρο!) καί τον άντρα της γιά χάρη ενός άξεστου καί χέστη βλάκα, όχι μόνον επειδή προκάλεσε θανάτους καί τρομερές συμφορές.
Αλλ' ας δούμε πρώτα τις αρχαίες απεικονίσεις της. Διότι η αρχαιοελληνική εικονογραφία της Ωραίας Ελένης θα μας ανοίξει τον δρόμο στο να καταλάβουμε.
Δυστυχώς, δεν μπόρεσα να βρω πολλές απ' αυτές. Όσες βρήκα, προέρχονται από τη Γουΐκι καί το σχολικό εγχειρίδιο της Γ' Δημοτικού. Ας τις δούμε, όμως, μαζί:
Εδώ απεικονίζεται με τον Μενέλαο. Παρατηρήστε τη στάση της "φεύγω".
Από ένα αγγείο στο Λούβρο. Εδώ η Ελένη απεικονίζεται με μία ανδρική μορφή, αλλά δεν ξέρουμε αν πρόκειται γιά τον Μενέλαο ή τον Πάρη. Ο Έρως από πάνω, πάλι, έχει διφορούμενη στάση, καί δεν μας διαφωτίζει. Ή λέει (με τα χέρια) : "- Έλα!" στον Πάρη, ή λέει: "- Φύγε!" στον Μενέλαο. (Η ταμπέλα του μουσείου μιλάει γιά Πάρη.)
Πάλι απεικονίζεται το "φευγιό", καί τα χέρια ...ημίψηλα.
Εδώ είναι σαφώς με τον Πάρη, κι ο Έρως από πάνω (σε ρόλο ρουφιάνου, προφανώς :-) ). Η Ελένη απεικονίζεται στατική.
Εδώ είναι με τον Μενέλαο, πάλι σχεδόν σταματημένη. Μετά την πτώση της Τροίας καί τη σφαγή των Τρώων (εξ ού καί το πένθιμο ένδυμά της), ο Μενέλαος την τραβάει απ' το χέρι πίσω, προς τη Σπάρτη.
Κι εδώ είναι μόνη κι έρημη σε νεαρή ηλικία, προφανώς πριν παντρευτεί, καί κρατάει κάτι σαν ντέφι διακοσμημένο με κορδέλλες. (Δεν μπόρεσα να εντοπίσω το υπόλοιπο του αγγείου.) Πάλι σε "φευγιό" - καί με τα χέρια "ημίψηλα".
Το ότι είναι ξυπόλητη, αποτελεί προφανώς τέχνασμα του ζωγράφου, γιά να υποδηλώσει την νεαρή ηλικία της Ελένης. (Διότι, ως παντρεμένη, ενήλικη, βασίλισσα, δεν μπορούσε να κυκλοφοράει έτσι, ξυπολητεία κι αλητεία! LOL!!!)
Λοιπόν, σας ερωτώ:
Τί σόϊ όμορφη γυναίκα ήταν αυτή, υποτίθεται απ' τις ομορφότερες γυναίκες όλων των εποχών, χωρίς ν' απεικονίζεται ούτε μία φορά γυμνή;
Παρά το ότι όλες αυτές οι απεικονίσεις είναι ανιστορικές (δηλ. όχι εκ του φυσικού, αλλά καθαρά προϊόντα της φαντασίας των ζωγράφων). Παρά το ότι τις εποχές της δημιουργίας των αγγείων αυτών (7ος έως πρώϊμος 4ος αιώνες πΧ - απ' ό,τι υπολογίζω) μία σχεδόν επιβεβλημένη γυναικεία αρετή ήταν η σεμνότητα (δηλ. όχι γυμνή εμφάνιση).
Επιμένω, αναγνώστη μου, στο ερώτημα, διότι όλες μα όλες ανεξαιρέτως οι γυναίκες είναι γυμνίστριες από φυσικού τους! Κι άμα βρουν ευκαιρία, τα βγάζουν όλα καί μένουν ολόγυμνες! (Πχ, ρώτα όσες ξέρεις, αν έχουν κάνει μπάνιο γυμνές, καί μέτρα τα "όχι"! Σιγά, μη βρεις κανένα! :-) Ακόμη καί μέσα στη θάλασσα θα το βγάλουν το μαγιώ τους, αν δεν μπορέσουν στην ακρογιαλιά! Άκου με, που σου λέω!) Εξαιρούνται μονάχα αυτές, που πήραν πολύ αυστηρή καί συντηρητική (ίσως καί με ξύλο...) οικογενειακή καί πολιτισμική (; ) αγωγή.
Καί ξέρεις γιατί; Διότι, από τις εποχές ακόμη που τα ανθρώπινα όντα ήταν πιθήκια, κάποια πράγματα είναι γραμμένα στο dna... μεταξύ αυτών, καί αρκετά πρότυπα συμπεριφοράς.
Λοιπόν, όπως κάθε γυναίκα θέλει να κάνει παιδιά, έτσι καί κάθε γυναίκα επιζητεί επιβράβευση γιά την εμφάνισή της. Καί ο καλύτερος "καθρέφτης, καθρεφτάκι μου" είναι τα επιδοκιμαστικά αντρικά βλέμματα.
Κατάλαβες τώρα, αναγνώστη μου;
Εμείς οι άρρενες, πάλι, τις κοιτάζουμε γυμνές όχι μόνο επειδή μας αρέσουν, αλλά καί επειδή το Y χρωμόσωμα μας δίνει διαταγή να φροντίσουμε να κάνουμε γερά παιδιά. Άρα, της οποιασδήποτε "στενής" επαφής με γυναίκα, προηγείται η υποσυνείδητη βιολογική εξέταση της γυναίκας αυτής!
Ξανακατάλαβες, αναγνώστη μου; Μπράβο σου, καί προχωράμε!
Οπότε, ξαναρωτάω:
Τί δεν πάει καλά με τις απεικονίσεις της Ωραίας Ελένης;
Τώρα,... το "ντέφι" της Ωραίας Ελένης.
Ετούτο εδώ δεν θα βρίσκαμε τί ακριβώς είναι, αν δεν μας πληροφορούσε ο Όμηρος, ότι...
...ένα βράδυ με πανσέληνο, η Ωραία Ελένη σήκωσε τα δυό της χέρια κι άρχισε να βγάζει κραυγές!
Συγχωρέστε με, που δεν έχω πρόχειρο το απόσπασμα (ή -έστω- τον αύξοντα αριθμό στίχου). Γράφω από μνήμης, ελπίζοντας να βρεθούν τίποτε "ομηριστές" αναγνώστες, να μας παραπέμψουν. Το νόημα, πάντως, είναι πως η Ωραία Σ-Ελένη ήταν καί ιέρεια της Σελήνης! Άσχετο αν οι Φιλόλογοι καί οι ομηρικοί μεταφραστές, ελαφρώς ταραγμένοι κι αμήχανοι, γράφουν πως "ίσως αυτή η συμπεριφορά της Ελένης δηλώνει λατρευτικά έθιμα", καί κάτι τέτοια παρόμοια. (Άκου, "ίσως"!!! Γιατί διστάζετε, ρέ παιδιά; )
Εν πάσει περιπτώσει, τώρα φαίνεται ξεκάθαρα πως το ντέφι δεν είναι ντέφι, αλλά ο δίσκος της πανσελήνου!
Είδατε; Ως Έλληνες έχουμε -γι' ακόμη μία φορά- τα πρωτεία καί σ' αυτόν τον τομέα! Αυτό το άκρως καταστροφικό "φρούτο", η Ωραία Ελένη, είναι μία απ' τις αρχαιότερες καί διασημότερες "Φέμενες"! (Διότι υπήρχαν κι άλλες, πχ η Υψιπύλη.)
Άρα, οι σημερινές Φέμενες είναι κι αυτές ιέρειες της Σελήνης, καί συμβολικώς παύλα τελετουργικώς κάνουν ακριβώς τα ίδια, όπως η Ωραία Ελένη: σηκώνουν τον δίσκο της πανσελήνου!
Σας απάντησα, επομένως, στο δεύτερο υποερώτημα του δευτέρου ερωτήματος - προς τί το λευκό χαρτόνι, καί προς τί καί τα δύο χέρια ψηλά. Μία επισήμανση, μόνο, όσον αφορά την Ωραία Ελένη:
Ως ερασιτέχνης φωτογράφος, γνωρίζω ότι δεν είναι αποδεκτές όλες οι στάσεις των μοντέλων. Πχ η στάση με χέρια στην ανάταση είναι ελαφρώς αντιαισθητική, καί χαλάει τις αρμονικές σχέσεις του "κάδρου". Αυτό το ήξεραν καλά καί οι ζωγράφοι των αγγείων, εξ ού καί τα "ημίψηλα" (καί όχι πλήρως ψηλά) χέρια της ωραίας μας.
Αρχίζετε να το πιάνετε το νόημα, του τί ακριβώς βλέπετε μπροστά σας, μ' αυτές τις "διαμαρτυρίες";
Θα σας βοηθήσω ακόμη περισσσότερο, αν κάνουμε μαζί ακόμη μία ιστορική αναδρομή.
ι Φέμενες έχουν επίσης μία πολύ συγκεκριμένη στάση παύλα κινησιολογία σώματος (ίσως καί "γλώσσα σώματος"), όταν διαμαρτύρονται. Σηκώνουν τα δυό τους χέρια στην ανάταση, κρατώντας λευκά χαρτόνια, όπου αναγράφονται συνθήματα. Όπως εδώ:
Ή εδώ, στη γειτονιά του οικοδεσπότη, έξω απ' το ...Βερολίνειο τζαμί (όπως λέμε "Καρολίγγειο"! LOL!!!) :
Ή εδώ, όπου τα χαρτόνια είναι ανοιχτά καφέ, μάλλον γιά να ταιριάζουν με τα ντουβάρια από πίσω:
Εν πάσει περιπτώσει, οι ...αισθητικές αναζητήσεις των Φεμενών είναι λίαν περιορισμένες. Ο κανόνας είναι το λευκό χαρτόνι.
Οπότε, εύλογα εμείς διατυπώνουμε το δεύτερο ερώτημα - με δύο εξυπονοούμενα υποερωτήματα:
- Γιατί κρατάνε χαρτόνια, καί δη λευκά, καί όχι κοντάρια με χαρτόνια ("πικετοφορία"),...
Τις απαντήσεις στα παραπάνω δύο ερωτήματα δεν θα τις βρίσκαμε καθόλου εύκολα. Μπορώ να σας πω, ότι δεν θα μπορούσαμε κάν να διατυπώσουμε τα ερωτήματα...
...αν δεν είχαμε τον Όμηρο!
Όμηρος;
Πού κολλάει αυτός, τώρα;
Η Ωραία Ελένη της Τροίας δεν είναι τόσο αθώα ιστορία, όσο φαίνεται εκ πρώτης όψεως. Γιά να το διατυπώσω καλύτερα, δεν είναι καθόλου αθώα! Όχι μόνο επειδή παράτησε το σπίτι της (καί τί σπίτι!... παλάτι ολόκληρο!) καί τον άντρα της γιά χάρη ενός άξεστου καί χέστη βλάκα, όχι μόνον επειδή προκάλεσε θανάτους καί τρομερές συμφορές.
Αλλ' ας δούμε πρώτα τις αρχαίες απεικονίσεις της. Διότι η αρχαιοελληνική εικονογραφία της Ωραίας Ελένης θα μας ανοίξει τον δρόμο στο να καταλάβουμε.
Δυστυχώς, δεν μπόρεσα να βρω πολλές απ' αυτές. Όσες βρήκα, προέρχονται από τη Γουΐκι καί το σχολικό εγχειρίδιο της Γ' Δημοτικού. Ας τις δούμε, όμως, μαζί:
Εδώ απεικονίζεται με τον Μενέλαο. Παρατηρήστε τη στάση της "φεύγω".
Από ένα αγγείο στο Λούβρο. Εδώ η Ελένη απεικονίζεται με μία ανδρική μορφή, αλλά δεν ξέρουμε αν πρόκειται γιά τον Μενέλαο ή τον Πάρη. Ο Έρως από πάνω, πάλι, έχει διφορούμενη στάση, καί δεν μας διαφωτίζει. Ή λέει (με τα χέρια) : "- Έλα!" στον Πάρη, ή λέει: "- Φύγε!" στον Μενέλαο. (Η ταμπέλα του μουσείου μιλάει γιά Πάρη.)
Πάλι απεικονίζεται το "φευγιό", καί τα χέρια ...ημίψηλα.
Εδώ είναι σαφώς με τον Πάρη, κι ο Έρως από πάνω (σε ρόλο ρουφιάνου, προφανώς :-) ). Η Ελένη απεικονίζεται στατική.
Εδώ είναι με τον Μενέλαο, πάλι σχεδόν σταματημένη. Μετά την πτώση της Τροίας καί τη σφαγή των Τρώων (εξ ού καί το πένθιμο ένδυμά της), ο Μενέλαος την τραβάει απ' το χέρι πίσω, προς τη Σπάρτη.
Κι εδώ είναι μόνη κι έρημη σε νεαρή ηλικία, προφανώς πριν παντρευτεί, καί κρατάει κάτι σαν ντέφι διακοσμημένο με κορδέλλες. (Δεν μπόρεσα να εντοπίσω το υπόλοιπο του αγγείου.) Πάλι σε "φευγιό" - καί με τα χέρια "ημίψηλα".
Το ότι είναι ξυπόλητη, αποτελεί προφανώς τέχνασμα του ζωγράφου, γιά να υποδηλώσει την νεαρή ηλικία της Ελένης. (Διότι, ως παντρεμένη, ενήλικη, βασίλισσα, δεν μπορούσε να κυκλοφοράει έτσι, ξυπολητεία κι αλητεία! LOL!!!)
Λοιπόν, σας ερωτώ:
Τί σόϊ όμορφη γυναίκα ήταν αυτή, υποτίθεται απ' τις ομορφότερες γυναίκες όλων των εποχών, χωρίς ν' απεικονίζεται ούτε μία φορά γυμνή;
Παρά το ότι όλες αυτές οι απεικονίσεις είναι ανιστορικές (δηλ. όχι εκ του φυσικού, αλλά καθαρά προϊόντα της φαντασίας των ζωγράφων). Παρά το ότι τις εποχές της δημιουργίας των αγγείων αυτών (7ος έως πρώϊμος 4ος αιώνες πΧ - απ' ό,τι υπολογίζω) μία σχεδόν επιβεβλημένη γυναικεία αρετή ήταν η σεμνότητα (δηλ. όχι γυμνή εμφάνιση).
Επιμένω, αναγνώστη μου, στο ερώτημα, διότι όλες μα όλες ανεξαιρέτως οι γυναίκες είναι γυμνίστριες από φυσικού τους! Κι άμα βρουν ευκαιρία, τα βγάζουν όλα καί μένουν ολόγυμνες! (Πχ, ρώτα όσες ξέρεις, αν έχουν κάνει μπάνιο γυμνές, καί μέτρα τα "όχι"! Σιγά, μη βρεις κανένα! :-) Ακόμη καί μέσα στη θάλασσα θα το βγάλουν το μαγιώ τους, αν δεν μπορέσουν στην ακρογιαλιά! Άκου με, που σου λέω!) Εξαιρούνται μονάχα αυτές, που πήραν πολύ αυστηρή καί συντηρητική (ίσως καί με ξύλο...) οικογενειακή καί πολιτισμική (; ) αγωγή.
Καί ξέρεις γιατί; Διότι, από τις εποχές ακόμη που τα ανθρώπινα όντα ήταν πιθήκια, κάποια πράγματα είναι γραμμένα στο dna... μεταξύ αυτών, καί αρκετά πρότυπα συμπεριφοράς.
Λοιπόν, όπως κάθε γυναίκα θέλει να κάνει παιδιά, έτσι καί κάθε γυναίκα επιζητεί επιβράβευση γιά την εμφάνισή της. Καί ο καλύτερος "καθρέφτης, καθρεφτάκι μου" είναι τα επιδοκιμαστικά αντρικά βλέμματα.
Κατάλαβες τώρα, αναγνώστη μου;
Εμείς οι άρρενες, πάλι, τις κοιτάζουμε γυμνές όχι μόνο επειδή μας αρέσουν, αλλά καί επειδή το Y χρωμόσωμα μας δίνει διαταγή να φροντίσουμε να κάνουμε γερά παιδιά. Άρα, της οποιασδήποτε "στενής" επαφής με γυναίκα, προηγείται η υποσυνείδητη βιολογική εξέταση της γυναίκας αυτής!
Ξανακατάλαβες, αναγνώστη μου; Μπράβο σου, καί προχωράμε!
Οπότε, ξαναρωτάω:
Τί δεν πάει καλά με τις απεικονίσεις της Ωραίας Ελένης;
Τώρα,... το "ντέφι" της Ωραίας Ελένης.
Ετούτο εδώ δεν θα βρίσκαμε τί ακριβώς είναι, αν δεν μας πληροφορούσε ο Όμηρος, ότι...
...ένα βράδυ με πανσέληνο, η Ωραία Ελένη σήκωσε τα δυό της χέρια κι άρχισε να βγάζει κραυγές!
Συγχωρέστε με, που δεν έχω πρόχειρο το απόσπασμα (ή -έστω- τον αύξοντα αριθμό στίχου). Γράφω από μνήμης, ελπίζοντας να βρεθούν τίποτε "ομηριστές" αναγνώστες, να μας παραπέμψουν. Το νόημα, πάντως, είναι πως η Ωραία Σ-Ελένη ήταν καί ιέρεια της Σελήνης! Άσχετο αν οι Φιλόλογοι καί οι ομηρικοί μεταφραστές, ελαφρώς ταραγμένοι κι αμήχανοι, γράφουν πως "ίσως αυτή η συμπεριφορά της Ελένης δηλώνει λατρευτικά έθιμα", καί κάτι τέτοια παρόμοια. (Άκου, "ίσως"!!! Γιατί διστάζετε, ρέ παιδιά; )
Εν πάσει περιπτώσει, τώρα φαίνεται ξεκάθαρα πως το ντέφι δεν είναι ντέφι, αλλά ο δίσκος της πανσελήνου!
Είδατε; Ως Έλληνες έχουμε -γι' ακόμη μία φορά- τα πρωτεία καί σ' αυτόν τον τομέα! Αυτό το άκρως καταστροφικό "φρούτο", η Ωραία Ελένη, είναι μία απ' τις αρχαιότερες καί διασημότερες "Φέμενες"! (Διότι υπήρχαν κι άλλες, πχ η Υψιπύλη.)
Άρα, οι σημερινές Φέμενες είναι κι αυτές ιέρειες της Σελήνης, καί συμβολικώς παύλα τελετουργικώς κάνουν ακριβώς τα ίδια, όπως η Ωραία Ελένη: σηκώνουν τον δίσκο της πανσελήνου!
Σας απάντησα, επομένως, στο δεύτερο υποερώτημα του δευτέρου ερωτήματος - προς τί το λευκό χαρτόνι, καί προς τί καί τα δύο χέρια ψηλά. Μία επισήμανση, μόνο, όσον αφορά την Ωραία Ελένη:
Ως ερασιτέχνης φωτογράφος, γνωρίζω ότι δεν είναι αποδεκτές όλες οι στάσεις των μοντέλων. Πχ η στάση με χέρια στην ανάταση είναι ελαφρώς αντιαισθητική, καί χαλάει τις αρμονικές σχέσεις του "κάδρου". Αυτό το ήξεραν καλά καί οι ζωγράφοι των αγγείων, εξ ού καί τα "ημίψηλα" (καί όχι πλήρως ψηλά) χέρια της ωραίας μας.
Αρχίζετε να το πιάνετε το νόημα, του τί ακριβώς βλέπετε μπροστά σας, μ' αυτές τις "διαμαρτυρίες";
Θα σας βοηθήσω ακόμη περισσσότερο, αν κάνουμε μαζί ακόμη μία ιστορική αναδρομή.
6 σχόλια:
χαχαχα!
Πες τα χρυσό μου, πες τα!
Να αγιάσει το στόμα σου με τις ξετσίπωτες μούντζες! Μη νομίζεις. Μπορεί να είμαι homo boy εγώ αλλά έχω φίλους straight και ακούω τα χίλια μύρια που τραβάνε από δαύτες τις κάργιες. Που να τις τζάσουμε όλες μαζί μια μέρα τις καλτάκες, που ρουφάνε τα μεδούλια των αθωων boys. Μαζι σου!
PS* Καλέ συ! Μαμά σου είναι η Δελουλούκα ;;; Αχούυυυυυυ. Να δεις που θα βγουμε και σόι στο τέλος ;)
Εργοδότα καλημέρα
δες τους παρακάτω συνδέσμους. Η Ελένη ειναι ένα απο τα ονομάτα της Σελήνης/Αρτέμιδος/Εκάτης κλπ ...
http://wwwdaskalabm2blogspotcom.blogspot.gr/2011/03/k.html
http://wwwdaskalabm2blogspotcom.blogspot.gr/2011/03/k.html
http://www.ics.forth.gr/isl/yppo_site/fokas/istorika_stoixeia/gewmetrikh.html
http://www.talariaenterprises.com/products_lg/tal031.html
Η λατρεία της ειναι πανάρχαιη σχετίζετε με την λατρεία της Ποτνιας Μεγάλης Μητέρας της Κρήτης ...
Αναγνώστην, παραπάνω:
Όχι, δεν είμαι γυιός της κυρίας Ελένης Λουκά! Καμμία σχέση!
Ευχαριστούμε την Ατάργα!
ΕΜΕΙΣ ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΟΥΣ
ΕΔΩ:
"ΘΗΣΕΥΣ"
ΚΑΤΑΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΒΑΣΙΛΙΣΣΩΝ ΑΜΑΖΟΝΩΝ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 00004 ] - [ 2009.09.21 24:00 ]
ΜΙΑ ΑΜΑΖΟΝΑ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΟΝΟΜΑΤΙ YULIA TYMOSHENKO ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΗΣ ΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΥΝ ΤΟ ΑΜΑΖΟΝΙΚΟ ΒΑΣΙΛΙΚΟ ΣΤΕΜΜΑ ΟΠΙΣΘΕΝ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ (!)
ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΜΑΖΟΝΕΣ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΣΤΙΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΑΜΑΖΟΝΙΚΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΜΥΣΤΙΚΗ ΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΙΕΡΑΡΧΙΑ
http://thiseus.pa-sy-a.gr/2009/09/21/24-00/pa-sy-a_thiseus_2009-09-21_24-00.htm
ΔΗΛΑΔΗ Η Σ-ΕΛΕΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΥΤΑΝΑΡΑ ΤΟΥ ΣΙΝ ΣΙΩΝ ΣΕΝΤΑΪ ΣΚΑΤΑΪ ΝΑ ΦΑΕΙ ΤΟΥ ΜΕΓΑ ΔΡΑΚΟΠΟΥΣΤΑ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ ΣΕΛΗΝΗ, ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΩΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ Η ΣΕΛΗΝΗ "ΕΝΕΠΝΕΕ" ΤΟΥΣ ΕΔΩ ΕΛΛΑΔΙΤΕΣ, ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΕΚΛΕΨΕ Ο ΠΑ-ΠΑΡΗΣ Η "ΕΥΝΕΙΑ" ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΑ ΠΡΟΑΣΤΕΙΑ...
Δημοσίευση σχολίου