03 Αυγούστου, 2008

ΕΥΧΑΡΗΣΤΙΕΣ ΣΤΟΝ KILLBILL

To Blog www. Kourdistoportocali.blogspot.com δημοσίευσε εχθές το πρωί ένα σχόλιο της Μποτίλιας, που είχε γίνει στο www.antinews.gr και ο FaktorX είχε ανεβάσει σε Ποστ.
Τις ευχαρηστίες μου στον FaktorX έχω εκφράσει ήδη και δεν θέλω να πώ τίποτε περισσότερο εδώ, απ΄ότι το antinews.gr είναι τουλάχιστον η πιο φίλεργη σελίδα, όσο αφορά την κριτική ενημέρωση γύρω από την επικαιρότητα, με ανιδιοτελείς προθέσεις. Αυτή τη σελίδα, που συνιστώ εγκάρδια, επισκέπτομαι εδώ και μήνες. Τον τελευταίο καιρό συμμετέχω και στο διάλογο των σχολίων συστηματικά, γιατί τον βρίσκω πολύ αξιόλογο.

Έχω κάνει αναφορά στο παρελθόν, γιατί δεν υπάρχει σε αυτό το
Blog κατάλογος, που να παραπέμπη σε άλλα αξιόλογα Blogs και διαδικτυακές σελίδες. Ενώ υπάρχουν πολλές αξιόλογες πρωτοβουλίες, δεν μου κάνει καρδιά να κάνω διακρίσεις. Γιατί για μένα μια δεκαεπτάχρονη, που λέει τον πόνο της με μια σελίδα, είναι το ίδιο αξιοπρόσεκτη, όπως οι μεγάλοι, επάξια καταξιωμένοι ιστολόγοι.

Οι δύο αναρτήσεις σχολίων μου, που έγιναν από τον Φάκτορα, αποτελούν για μένα γεγονός τιμής, από την πλευρά ενός καταξιωμένου με μεγάλη προσφορά. Ανταποκρίνονται όμως σε μια πάγια τακτική της συγκεκριμένης σελίδας, να προβάλη και την άποψη σχολιογράφων.

Στο Κουρδιστό Πορτοκάλι έχω κάνει σκληρή κριτική (δες λίγο παρακάτω) . Εάν έτυχε αυτή να υποπέση στην προσοχή του συγκεκριμένου ιστολόγου Killbill, (πράγμα που δεν πιστεύω, γιατί η επισκεψιμότητα αυτής της σελίδας είναι από ελάχιστη μέχρι μικρή) η ανάρτηση του σχολίου μου από αυτόν αποτελεί ένδειξη ανώτερης ψυχικής ευγένειας - πέρα από τις όποιες σκοπιμότητες.
Εάν δεν την γνωρίζει, εγώ οφείλω, παρ΄όλα όσα του έχω "σούρει", να τον ευχαριστήσω θερμά. Γιατί δεν είμαστε αυτοί, που όταν τους δείχνουν προσοχή, φέρονται αγενώς. Βεβαίως διατηρώ τις επιφυλάξεις μου, όσο αφορά τη συγκεκριμένη σελίδα. Όμως πιστεύω ότι αυτή η αναδημοσίευση - που με έφερε σε προσωρινή αμηχανία - θα συμβάλη να είμαι στο μέλλον λιγότερο ειρωνικός, απέναντι σε άλλους ιστολόγους, με τους οποίους μπορεί να υπάρχουν σημαντικές διαφωνίες .
Φίλε Killbill σε ευχαριστώ θερμά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: