04 Μαρτίου, 2008

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΝ ΜΑΘΙΟΥ ΝΙΜΙΤΣ



ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ Η ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΘΑ ΚΑΝΗ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΤΟΥΣ
Τζωρτζ Όργουελ

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΣΟΥ ΒΓΗ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΑΡΑ ΤΟ ΜΑΤΙ
ΜποΣτοΠελ,
διαπραγματευτής των Ηνωμένων Εθνών
για το όνομα του Μάθιου Νίμιτς


Φιλάρα Μάθιου Νίμιτς γειά σου.
Υποκλείνομαι μπροστά στην αφεντιά σου πρώτον διότι είσαι πολύ παιδαράς και δεύτερον για να σου εκφράσω το θαυμασμό και την ευγνωμοσύνη μου. Τι θα κάναμε ρε Μάθιου χωρίς εσένα; Και το κυριότερο τι θα κάναμε χωρίς την κυβέρνηση της μεγάλης και φιλάνθρωπης πατρίδας σου! Ποιός άλλος εκτός από το Αμέρικα θα μπορούσε να πείση τους σκοπιανούς να μην ονομαστούνε Πελοπόννησος; Αφού το ξέρουνε και οι πέτρες ότι ο Λέων της Σπάρτης σκοπιανός ήτανε.

Και άκου θράσος οι Έλληνες να μην τους αφήνουνε να ονομάζονται μακεδονία. Είναι ντροπή δηλαδής. Άκου λοιπόν κατάσταση να έρχεται ο ένας και ο άλλος και να σου λέη σου απαγορεύω να ονομάζεσαι όπως εσύ θέλεις και θα ονομάζεσαι όπως θέλω εγώ. Είναι ή δεν είναι η ανεμπόδιστη επιλογή του ονόματος στοιχειώδες ανθρώπινο δικαίωμα;

Και γουστάρω άτομα πολιτισμένα και καλλιεργημένα σαν εσένα, που μπαίνουνε στη μέση, χωρίς να έχουνε κανένα προσωπικό όφελος, και με κίνδυνο να παρεξηγηθούνε στο φινάλε, για να χωρίσουνε αυτούς που τσακώνονται για ένα ψωροόνομα.

Λοιπόν φίλε όχι μόνο σε γουστάρω, αλλά σε λατρεύω, είσαι το ίνδαλμά μου και ταυτίζομαι πλήρως εσωτερικά με το άτομό σου, σε βαθμό που από δώ και πέρα αποφάσισα να αλλάξω το όνομά μου. Στο εξής αποφάσισα να λέγομαι Μάθιου Νίμιτς.
Ξέρω από τον μέχρι τώρα αγώνα σου για το σκοπιανό, ότι θα κάνης ότι περνάει από το χέρι σου για να υπερασπίσης αυτό το δικαίωμά μου.

Βέβαια υπάρχει ένα πρόβλημα. Δεν μπορεί να με λένε και μένα και σένα Μάθιου Νίμιτς, γιατί θα μας μπερδεύουνε. Άρα θα πρέπη να εφαρμόσουμε τη διπλή ονομασία. Δηλαδή να βάλουμε και ένα προσδιορισμό. Και σ΄αυτά ξέρεις είμαι πολύ άνετος, γιατί είμαι και κάργα πολιτισμένος. Και επειδή παρουσιάστηκε στους άλλους, που ζορίζονται να βρούνε μια φόρμουλα χωρίς τσαμπουκάδες, πρόβλημα με το μακεδονικό χαλβά, σου δηλώνω επί τόπου και χωρίς την παραμικρή επιφύλαξη ότι συμφωνώ να λένε Μάθιου Νίμιτς Χαλβά εσένα. Εμένα ας με λένε Μάθιου Νίμιτς Παστουρμά. Δεν θα τα χαλάσουμε στον προσδιορισμό Χαλβά μου. Αφού είμαστε και οι δύο πολιτισμένα παιδιά με απέραντη διάθεση διαπραγμάτευσης...Αλλά που να μας καταλάβουνε οι εθνικιστές της Ελλάδας που διεκδικούνε και τον Μεγαλέξαντρο...Δεν τους φτάνει δηλαδή ο Τζων Λέννον που ήτανε από το Μενίδι;

Δεν υπάρχουν σχόλια: