25 Νοεμβρίου, 2007

ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗΝ ΝΕΚΡΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΘΑΝΟΝΤΟΣ


"Τελικά ποιός κυβερνάει αυτή τη χώρα;"

- Κωνσταντίνος Καραμανλής (πρεσβύτερος) -



Παροιμιώδης η ρήσις του γέροντος, που έγινε με αφορμή τη δολοφονία του βουλευτού, αλλά και λαϊκού ινδάλματος, του μεγάλου ανθρωπιστού και ειρηνιστού, Γρηγορίου Λαμπράκη.
Του ανθρώπου, που ζωσμένος το σήμα της ειρήνης, ξεχύθηκε επικεφαλής μιας αέναης πορείας πολλών άλλων, στο όνομα του μεγάλου αυτού πόθου των ειρηνοποιών, προς το άπειρο. Ότι αυτοί υιοί Θεού κληθήσονται...
Παροιμιώδης αλλά και πάντοτε επίκαιρη.
Όχι μόνο στον τόπο μας. Διότι το βδελιρό χέρι του παρακράτους, πολλαχού έκανε χρήση της πολιτικής δολοφονίας, για να κλείση το στόμα της αληθείας.
Μα δεν επαρκείται μόνο σ΄αυτό. Με τη μορφή των βανδαλιστών κουκουλοφόρων αναμιγνύεται, για να βιαιοπραγήση ασύστολα με χουλιγκανική "μέθοδο", στις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας των πολιτών, για να τις αμαυρώση και να παρέχη τα προσχήματα νομιμοποίησης στην εφαρμογή ανεξέλεγκτης βιαιοπραγίας από της δυνάμεις κρατικής καταστολής. Το δυστυχέστερο όλων, είναι ότι οι κουκουλοφόροι χαίρουν της κρατικής κάλυψης.

Επανειλλημένα δημοσιεύτηκαν στον τύπο φωτογραφίες με κουκουλοφόρους, δίπλα σε αμέριμνους αστυνομικούς. Το κράτος φαινεται αδύναμο να ελέγξει, αυτούς που τόσο τραγικά για την έννοια της δημοκρατίας χαρακτηρίστηκαν "γνωστοί - άγνωστοι".

Το πιό πρόσφατο χτύπημα τους η ολιγομελέστατη κατάληψη του Εβδόμου Γενικού Λυκείου Παγκρατίου, κύρια από εξωσχολικούς χούλιγκαν για διάρκεια μεγαλύτερη των δύο εβδομάδων. Αφού κατάστρεψαν τα πάντα, εξαφανίστηκαν δια νυκτός και ούτε γάτα ούτε ζημιά για την αστυνομία. Στο τέλος ίσως την πληρώσουν κανένα δυο παρασυρμένοι μαθητές που δεν κατάλαβαν τη μπλόφα και βρέθηκαν μέσα, έτσι για να φοβόνται τα άλλα παιδιά, στην περίπτωση που αποφασίσουν να κινητοποιηθούν για κάποια δίκαια αιτήματα που αφορούν την παιδεία.

Της καταλήψεως του Εβδόμου Γενικού Λυκείου προηγήθησαν οι καταλήψεις 400 περίπου σχολείων σε ολόκληρη τη χώρα. Ένας ογκοδέστατος αριθμός της διαμαρτυρίας των νέων παιδιών, που θα έπρεπε, εάν υπήρχε στοιχειώδης ευαισθησία, να προκαλεί ρίγη ενοχής, όχι μόνο στους υπεθύνους, αλλά σε κάθε ενήλικα. Διότι η νέα γενιά με αυτή την ογκώδη διαμαρτυρία εξέδοσε ένα πιστοποιητικό απορείας προς όλους μας.

Προσποιήθηκε ο κ. Πρωθυπουργός σε ομιλία του στη βουλή, ότι δεν κατανοεί τους λόγους των καταλήψεων. Τα τετρακόσια σχολεία όμως αποτελούν ένα μέγιστο δείγμα της δυσφορίας της νέας γενιάς (και όχι μόνο) έναντι της κυβερνητικής εκπαιδευτικής πολιτικής. Και αυτά που προηγήθησαν των καταλήψεων και που έγιναν αιτία για την αποπομπή από μέρους του της πρώην υπουργού παιδείας, του υπουργού δημοσιας τάξεως και της κατάργησης από τον ίδιο του υπουργείου δημοσίας τάξεως, δεν τον προβληματίζουν;
Διότι εάν μεν δεν προβληματίζεταί, σημαίνει ότι έχει απολαίσει παν αισθητήριο έναντι των κοινωνικών και πολιτικών δρόμενων. Εάν δε προβληματίζεται, αυτό σημαίνει ότι κατανοεί την αιτία της δυσφορίας, άρα ψεύδεται από βήματος της βουλής. Και εδώ ταιριάζει άλλη μία φορά η γνωστή παροιμία: "Ποιός Θανάσης;"

Εις μάτην προσπάθησαν οι γονείς των μαθητών του Εβδόμου Γενικού Λυκείου να περέμβουν οι δυνάμεις αποκαταστάσεως της τάξεως προς απομπήν των μεταμφιεσμένων εις μαθητάς κανιβάλων από τους σχολικούς χώρους, πριν αυτοί ολοκληρώσουν το καταστροφικό τους παραλήρημα. Οι αστυνομία τους παράπεμψε στον εισαγγελέα. Ο δε εισαγγελέας στον υπουργό. Εκεί βεβαίως τελειώνουν οι δυνατότητες των δίστυχων γονέων και του διευθυντού του Λυκείου.
Αυτονόητα ο υπουργός είναι δυσπρόσιτος και εν τέλει παίρνει εντολές από τον κ. Πρωθυπουργό. Ο Κ. ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΝΤΟΛΕΣ;
ΔΙΟΤΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ Κ. ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ - ΕΚΤΙΜΩΝ ΤΟ ΠΟΙΟΝ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΟΣ ΣΑΣ - ΝΑ ΔΙΑΝΟΗΘΩ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΠΑΤΕ ΠΟΤΕ ΙΔΙΑ ΑΠΟΦΑΣΕΙ ΑΝΟΧΗ ΕΝΑΝΤΙ ΑΝΟΜΙΑΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ.
ΣΥΝ ΤΟΙΣ ΑΛΛΟΙΣ Η ΕΠΙΔΕΙΚΝΥΟΜΕΝΗ ΑΝΟΧΗ ΣΤΟΝ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΙΣΜΟ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΔΙΑΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΑΓΕΙ ΒΟΛΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΚΑΙ ΥΠΟΠΤΗ ΤΑΥΤΙΣΗ ΤΩΝ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΜΑΘΗΤΑΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΗΚΑΤΕ ΠΟΤΕ ΟΤΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΔΥΝΑΤΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΔΙΔΑΚΤΩΡΙΚΑ ΣΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΥΠΟΥ TUFTS ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΑΤΕ;


Αξιότιμε κ. Πρωθυπυργέ:

Υπέρ αναπαύσεως της ψυχής του θείου σας, δια να μην εγερθεί εκ του τάφου και σας ερωτήσει ο ίδιος, σας ερωτώ εγώ:

ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ;

Με τη δέουσα τιμή προς το πρόσωπο σας
και ειληκρινή αισθήματα συμπαθείας,

Σας εύχομαι καλή δύναμη στο δύσκολο έργο σας,
ΜποΣτοΠελ
(Τα πλήρη στοιχεία μου ευχαρίστως ανά πάσα στιγμή στη διάθεσή σας)



ΑΝΟΙΧΤΗ ΠΑΙΔΕΙΑ - ΙΣΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΜΑΘΕΙΣ ΝΕΟΥΣ

ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

"ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΗ Η ΜΟΡΦΩΣΗ ΣΚΕΠΑΡΝΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΓΕΝΟΣ"

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, "Διηγήσεις Ελληνικής Φυλής"







Δεν υπάρχουν σχόλια: