04 Μαρτίου, 2021

"ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΕΣ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΕΙΣ" ΄Η ΜΗΠΩΣ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΙΕΡΟΕΞΕΤΑΣΤΩΝ; - ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ

 

"Aber erst in seiner Unsichtbarkeit vollendet sich der Teufel".

"Η κατίσχυση τού σατανά ολοκληρώνεται στα πλαίσια, που αυτός παραμένει αόρατος"

"Als letztes Ziel schwebt dem Satanismus und aller Magie die Verwandlung des Todesschmerzes in Wollust vor".

Ο τελικός στόχος τής σατανολατρείας κατευθύνεται προς την μετατροπή τού πόνου, που επέρχεται από την θανάτωση (τού θύματος)  σε άκρατη ηδονή (για τον θύτη).  

".... den die Bedeutenheit eines Menschen memißt sich nach dem Umfang seines persönlichen bewußtseins". 

" διότι μέτρον τής αξίας ενός ανθρώπου είναι η ανάπτυξη τής συνειδητότητός του"

ERWIN REISNER, "DER DÄMON UND SEIN BILD" (Ο ΔΑΙΜΟΝΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ). 

                                  --------------------------------------------

"΄Όποιος ερευνήσει θα κατανοήσει. Όποιος κατανοήσει θα δείξει κατανόηση. Άρα θα αναζητήσει τούς πραγματικούς υπεύθυνους, που κρύβονται πίσω από τα παρασκήνια, για την διαδικασία τής τερατογένεσης των "τεράτων", που δρουν επι σκηνής". - Μποτίλια στο Πέλαγος. 

 

1. ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Κατά τις δύο τελευταίες ημέρες εξαφανίστηκε από το λήμμα της Βικυπαίδειας (όλως περιέργως!!!) η αναφορά, ότι ο Τάσος Λιγνάδης, πατέρας αλλά και "πνευματικός μέντορας" τού "τέρατος", ήταν μέλος τής "αντιστασιακής" οργάνωσης ΕΣΑΣ και τού ΠΕΚΕ. Γιατί όμως; Και για ποιόν λόγο η Βικυπαίδεια αφιερώνει μόνον τέσσερεις αράδες σε αυτόν, που ήταν ο "μεγιστος κριτικός θεάτρου", καθηγητής τής ιστορίας τού θεάτρου στην σχολή τού εθνικού θεάτρου, φιλόλογος ολκής σε σχολεία, που αποτελούν εφαλτήριο για κονέ των γόνων τής ελίτ των λεφτάδων, καθηγητής, που έκανε ιδιαίτερα μαθήματα στην σύζηγο τού σημερινού "πρωθυπουργού" και εν τέλει βασικότατος συνδιαμορφωτής τής παιδείας των ελλήνων, ως επί σειρά ετών σύμβουλος τής κρατικής τηλεόρασης ΕΡΤ για επιμορφωτικά προγράμματα; Τι επιχειρούν κάποιοι να αποκρύψουν προσφάτως, μετά τις καταγγελίες ενάντια στον υιό;

Όπως επίσης, ταυτοχρόνως με την προηγούμενη εξαφάνιση εξαφανίσθηκε και το λήμμα για την ΕΣΑΣ από την βικυπαίδεια. Όμως μικρό το πρόβλημα, διότι "ουδέν κρυπτόν υπό τον Ήλιον".

Μα δεν είναι μόνον αυτές οι πληροφορίες, που εξαφανίσθηκαν. Από ότι με πληροφορούν κάποιοι γνωστοί, που περιφέρονται στο Μοναστηράκι, στην περιοχή όπου λειτουργούν οι βιοτεχνίες επεξεργασίας ντενεκέ, είναι αδύνατον να βρεί για να αγοράσει κάποιος τσίγκινο σωβρακάκι, μετά τις αποκαλύψεις, ότι 250 απόφοιτοι τού σχολείου "Αρσάκιο" κατέθεσαν στον εισαγγελέα σχετικά με πλήθος παραπτωμάτων "ενάντια στην γεννετήσια ελευθερία" κάποιων πρώην μαθητών ή μαθητριών. 

Και για να εξηγούμαι εξ αρχής: Σχετικά με τον Τάσο Λιγνάδη θα κάνω αναφορά, διότι αυτοβούλως έχω αναλάβει την αποκατάσταση του γιού του, ως προς αυτά, που εκτιμώ ότι έγιναν στα παρασκήνια, όταν αυτός ήταν ακόμη σε τρυφερή ηλικία και που καταδεικνύουν, ότι αυτός, πριν εξελιχθεί σε θύτη, ήταν θύμα αυτών των κυκλωμάτων, που κυριαρχούν στον πλανήτη και τον εκμαυλίζουν σε σατανολατρική βάση. Άρα η τοξικότητα, που επέδειξε αυτός, συνιστά εμφύτευμα βάναυσης αλλοίωσης τής προσωπικότητος. Για τα σχολεία όμως, δεν θα προβώ σε αναφορά. Παρόλο που γνωρίζω αρκετά. Για ποιον λόγο; Διότι είμαι δειλός. Αυτά είναι κοφτήρια τεράστιου χρήματος (αυτό είναι και το μόνον που τα ενδιαφέρει) και κινητοποιούν στρατιές μεγαλοδικηγόρων. Οπότε αφήνω αυτήν την διαδικασία στα Λευκά Καπέλα, που έχουν ξεκινήσει ήδη το ξέπλυμα της σαπίλας σε πλανητική κλίμακα, με βάση το μάνιουαλ τού πλυντηρίου.


2. ΜΠΑΜΠΑ ΝΤΑΝ

Δηλώνω επίσης, ότι κατά την γνώμη μου ο Δημήτρης Λιγνάδης είναι ο καλύτερος σκηνοθέτης και ηθοποιός μετά το 1973, όταν προβλήθηκε η ταινία "Ο ΕΞΟΡΚΙΣΤΗΣ" τού Γουίλιαμ Φρίντκιν. Διότι αυτός είναι ο μόνος, που παρουσιάζει επί σκηνής χωρίς φτιασιδώματα και απροκάλυπτα την φρικτή πραγματικότητα, που βιώνουμε ως πλανήτης, ευρισκόμενοι στο έλεος τελετουργικών ιεροεξεταστών παιδοβιαστών και παιδοκτόνων. Μάταια προσπαθεί όλη η κουστωδία τής "ενημέρωσης" να μάς πείσει, ότι με τούς παιδοβιασμούς στοχεύουν οι λεγόμενοι "παιδόφιλοι" στην απόκτηση σεξουαλικής, σαρκικής ηδονής. Οι ακραία σαδιστικές αυτές ενέργειες σε βάρος εφήβων, αποσκοπούν στο σμπαράλιασμα της ψυχικής συγκρότησης τού θύματος, το οποίο οδηγείται σε ένα εφιάλτη απέραντων συναισθηματικών πόνων, που διαρκούν γτια δεκαετίες. Και αυτό, που ικανοποιεί ο θύτης, είναι η άκρατη σαδιστική ικανοποίηση, ως ενεργούμενο τού σατανά.


Όταν ο Δημήτρης Λιγνάδης ανέβαζε επί σκηνής τόν Μακμπέθ, δεν έπαιζε τον Μακμπέθ, αλλά ήταν ο ίδιος ο Μακμπέθ. Ο Δημήτρης δεν είπε ούτε μια φορά ψέματα στην ζωή του. Ήταν ακριβώς αυτό που έδειχνε. Η εφημερίδα "Το Πρώτο θέμα έγραφε σε άρθρο της στις 26.02 χαρακτηριστικά:

"Σχεδόν ένα χρόνο νωρίτερα, ο Δημήτρης Λιγνάδης είχε καταπιαστεί με την σαιξπηρική τραγωδία «Μάκμπεθ», υποδυόμενος τον ομώνυμο ήρωα. Η προσέγγισή του είχε χαρακτηριστεί από κάποιους κριτικούς ως υπερβολικά ψύχραιμη. Σχεδόν αποστασιοποιημένη ως προς την αποτύπωση ενός ανθρώπου που βυθίζεται στο απόλυτο κακό. 

Σήμερα, ο ίδιος άνθρωπος κατηγορείται ότι αυτό που μπορεί να περιγραφεί μονάχα ως «απόλυτο κακό», βρισκόταν μέσα του. Ο «Μακμπέθ», βουτηγμένος στο αίμα, συμβολίζει έναν κόσμο ξεχειλισμένο από βία, ηδονή, κατάχρηση εξουσίας και παράνοια. Τα όρια μεταξύ καλού και κακού είναι δυσδιάκριτα, τη στιγμή που το κακό διαβρώνει τους πάντες και τα πάντα. «Καλύτερα να μην ήξερα ποιος είμαι, παρά να ξέρω τι έχω κάνει».

 

Ο Δημήτρης γνώριζε, όχι μόνον ότι ήταν ένα τεράστιο κάθαρμα, αλλά ότι ήταν ΤΟ ΜΟΙΡΑΙΟ ΚΑΘΑΡΜΑ. Και ο μόνος τρόπος, που μπορούσε να χειριστεί αυτήν την μοίρα ενός άγαρμπα αστρολογικά εσταυρωμένου (το ωροσκόπιό του θα καταθέσω στην συνέχεια) ήταν επάνω στην σκηνή. Ποιά είναι η ιστορική ετοιμολογία τού όρου "κάθαρμα", θα καταθέσω στην συνέχεια. Διότι η έννοια τής καθάρσεως είναι συνυφασμένη με το θεατρικό δρώμενο τής τραγωδίας. Και στήν περίπτωση τού Δημήτρη και όχι μόνον, δεν ήταν "μίμηση πράξεως σπουδαίας και τελείας", αλλά ένα προς ένα το ματωμένο μονόπρακτο ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ, ΠΟΥ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΣΗ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ.

Και αυτό το εννοώ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ. Διότι η περίπτωση τού Δημήτρη Λιγνάδη αποκαλύπτει, ΟΤΙ Ο ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΤΟΥ 1946 - 1948 διαρκεί μέχρι σήμερα ακάθεκτος. Νόμιζα, ότι αυτός είχε τελειώσει το 1971, όμως διαψεύστηκα. Όταν σκεφτόμουνα αυτήν την ανάρτηση μέσα στο μυαλό μου έκλαιγα τις νύχτες απαρηγόρητος. Διότι, γαμώ το στανιό μου γαμώ, αυτή δεν είναι ανάρτηση, αλλά κατάθεση ψυχής, όπως βίωσα σαν έφηβος την τραγική ιστορία τού τόπου. Το 1971 είχε γεμίσει το πουλόβερ, που είχε πλέξει η μάνα μου και χαιρόμουνα να το φοράω, με το αίμα ενός φίλου μου, που τον είχα βάλει σε ένα ταξί και τον πήγα στο πλησιέστερο νοσοκομείο. Το κρανίο του είχε τρυπηθεί από μια σφαίρα, από ρώσικη ρουλέτα, που έκανε μόνος του. Ο γιατρός μού είπε τότε: "Δεν έχει νόημα. Κι αν ακόμη σώναμε τον φίλο σου, αυτός θα έμενε για πάντα φυτό". Ήμουν ο μόνος, που παρακολούθησε την κηδεία του από απόσταση, χωρίς να κλάψω. Γιατί δεν είχα δάκρυα. (Δεν θυμάμαι εάν ήταν μαζί μου και αυτός, τού οποίου σε ένα πρόσφατο σχόλιο στο διαδίκτυο θα αναφερθώ στην συνέχεια). Το περίστροφο, που είχε σκοτωθεί ο φίλος μου, ήταν από αυτά, που πρωτοστάτησαν στις εμφύλιες συγκρούσεις στον Γράμμο. Ο πατέρας τού φίλου μου, μού είπε κάποια στιγμή μετά το θάνατο τού παιδιού - είμαστε τότε 16 χρονών: "Εάν δεν είχα αυτά τα όπλα στο σπίτι, πώς θα στέλναμε όπλα στην Κύπρο, για να κάνουν οι Κύπριοι αγώνα; Οπότε σκάει μούρη και η ΠΕΚΕ, η Πανσπουδαστική Επιτροπή Κυπριακού Αγώνα, πρόεδρος τής οποίας ήταν ο Τάσος Λιγνάδης. Μιλώντας για "κυπριακό αγώνα" εκείνη την περίοδο, κυριαρχεί πίσω από όλα ένα όνομα: Τού αιμοσταγούς Γιώργου Γρίβα, αρχινταβατζή τής εγκληματικής οργάνωσης Χ, που υπηρέτησε πρώτα τού κατακτητές ναζί, στην συνέχεια τούς άγγλους του σκόμπυ και μετά την εγκαθίδρυση τής αμερικανοκρατίας τα γεράκια των κανιβάλων της ουάσιγκτον. Πάντοτε πιστός στο βαθύ κράτος, δηλαδή στο αδρενόχρωμα, για όσους σκαμπάζουν κάτι από συνωμοσιολογία. Μέχρι πρόσφατα πίστευα, ότι ο φίλος μου ήταν το τελευταίο θύμα τής αδελφοσφαγής τού εμφυλίου, που μεθόδευσαν τα ξένα ανθελληνικά καθίκια με την βοήθεια των εγχώριων χαφιέδων και από τις δυο πλευρές, που πόλωσαν βάσει σχεδίου τον Ελληνικό λαό (δηλαδή τον τρέχα γύρευε, που ανέκαθεν κατανοούσε τα πολιτικά καθέκαστα, όσο οι πάπιες κατανοούν την κβαντική φυσική). Τα πρόσφατα θύματα τού Δημήτρη Λιγνάδη, μού αποκάλυψαν όμως, αλλά και ο ίδιος, ως το πιο τραγικό θύμα/θύτης, ΟΤΙ Ο ΕΜΦΥΛΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΦΑΙΡΑ ΤΟΥ ΜΗ ΑΜΕΣΑ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΔΙΨΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΙΟ ΠΟΝΕΜΕΝΟ ΑΙΜΑ.

https://www.in.gr/2021/02/26/greece/tasos-lignadis-vary-onoma-piso-apo-ton-dimitri-lignadi-poios-itan-o-pateras-tou/

Πριν όμως επιστρέψουμε σε παλαιότερες ιστορικές πληγές, θα αναφερθώ σε κάποιες άλλες, πιο πρόσφατες, από την δεκαετία τού '70, που βίωσα και ο ίδιος.

Εάν μπείτε στο Facebook των αποφοίτων του σχολείου, που δούλευε (την οικουμένη) ο Τάσος Λιγνάδης, θα βρείτε κάποια σχόλια, σχετικά με ότι, ο καθηγητάρας Τουρκουάτο Τάσο ντε λα Κουράδα, πήδαγε τουλάχιστον μια μαθήτρια (και δεν ήταν ο μόνος). Την περίπτωση γνώριζα και εγώ λίαν καλώς, διότι το κοριτσάκι αυτό, συνομήλικο με εμένα, ήταν γειτόνισά μου και την εκτιμούσα πάρα πολύ, διότι ήταν πολύ καλός άνθρωπος (πρόσφατα πέθανε). Δεν αναφερθώ σε άλλους επιβήτορες μαθητριών, ούτε και σε αυτούς, που έγραψαν αυτά τα σχόλια (και οι δύο ήσαν συμμαθητές μου, ο άρρεν είναι και επιστήθιος φίλος μου) για λόγους σεβασμού τής προσωπικής σφαίρας. Δεν θα αναπαράγω εδώ αυτά τα σχόλια, διότι αυτοί που τα έγραψαν δικαιούνται, εάν κρίνουν σκόπιμο, να τα σβήσουν. Τα έχω όμως αποθηκεύσει. Μπείτε εάν θέλετε στην σελίδα και δείτε τα (όσο κάποιοι επιτρέψουν αυτά να υπάρχουν). Όμως επί τού προκειμένου εγείρονται δυο βασικά ζητήματα:

1. Κατά την δεκαετία τού '70 το όριο σεξουαλικής ενηλικίωσης ήταν τα 18 έτη. Άρα, η συνέβρεση ανηλίκου με κωλόγερο τριάντα χρόνια μεγαλύτερό του, έστω κι αν έγινε σε συναινετική βάση, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΟΠΛΑΝΗΣΗ. Άρα ο πλαδαρός σωματικά και νοητικά λεγάμενος ΗΤΑΝ ΠΟΙΝΙΚΟΣ ΔΡΑΣΤΗΣ. Πώς έπειθε το θύμα με την σκατοκοιλιά και το σκατοκεφάλι του, που ήταν για ξέρασμα; Μα όπως και ο γιός του. Από ποιον διδάχθηκε ο Δημητράκης; (Και μάλλον δεν ήταν ο μόνος, που διδάχθηκε την τέχνη τού τζάμπα εντυπωσιασμού από τον ινστρούκτορα).  

2. Όταν σε ένα σχολείο πληρώνουν οι γονείς ένα μάτσο λεφτά για δίδακτρα, δεν το κάνουν για να πιάνει ο κάθε σαλντιμπάγκος "καθηγητάρας" τον ποπό τού παιδιού τους. Ειδικά, όταν οι γονείς είναι από τούς μεγιστάνες τής μπανανίας, που γαμούν και δέρνουν. Άρα, ο λεγάμενος είχε ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΕΣ ΠΛΑΤΕΣ. Διότι την δουλειά δεν την έκανε κρυφά, αλλά, όπως αποκαλύπτουν τα σχόλια που προανέφερα, τελείως απροκάλυπτα και χωρίς προφυλάξεις. Άρα, τους λεφτάδες με τις ποδίτσες αντιμετώπιζε σαν μυίγες, διότι μπροφανώς ο ιερατικός του βαθμός ήταν πολύ προχωρημένος. Βεβαίως, φρόντισε να σκεπάσει τα ίχνη τού παρελθόντος με πονηρό τρόπο, όταν παραιτήθηκε από βοηθός στο πανεπιστήμιο, μόλις έγινε η δικτατορία. Έτσι πλασαριζόταν ως πολιτικά ουδέτερος. Όμως το πάθος του για ιεροεξέταση δεν το έκρυβε, αναλαμβάνοντας πρόεδρος τού "πειθαρχικού συμβουλίου" το σχολείου, ενώ, όπως γράφουν τα πρόσφατα δημοσιεύματα, οι μαθητές τον έτρεμαν. Ήταν ο μόνος, που τόλμησε να δείρει άσχημα μαθητή, τελειόφοιτο γυμνασίου, κατά την διάρκεια σχολικής εκδρομής, χωρίς ουσιαστική αιτία. Τότε εκδηλώθηκε μια εξέγερση 35 μαθητών εναντίον του, στο δωμάτιο 203 τού ξενοδοχείου "Αρίων", στην οποία συμμετείχα. Ο  υποτακτικός του, ιδιοκτήτης τού σχολείου και κάργα κοτσάμπασης, έπεσε στην συνέχεια επάνω μας, να μάς στίψει. Τώρα, με ποιον τρόπο οι κλητήρες κάνουν κουμάντο τους διευθυντές, είναι ιστορία που σχετίζεται ως ένα βαθμό και με τα κατορθώματα τής "αντιστασιακής" σπουδαστικής οργάνωσης ΕΣΑΣ στο απώτερο παρελθόν και τούς οπλοφόρους τής Χ, που είχαν διαχυθεί μέσα σε αυτήν, όπως θα τεκμηριώσω στην συνέχεια.

     ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΠΑΤΑΤΕΣ 

Ο ΛΕΓΑΜΕΝΟΣ, ΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΤΕΡΑΤΟΓΕΝΕΣΗ ΕΓΡΑΨΕ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ ΦΛΥΝΑΦΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ "ΤΟ ΖΩΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣ".

https://www.politeianet.gr/books/9789604850709-lignadis-tasos-irodotos-to-zoon-kai-to-teras-194844

Ένα κουμάσι, που όπως αποκαλύπτει ο γιός του, ήταν τελείως παραδομένος στην σεξουαλική τρέλα μέχρις σημείου να καταστρέψει τον εαυτό του και άλλους και δεν ενδιαφερόταν στο ελάχιστο για την ποικογένειά του, έχοντας εγκαταλείψει την γυναίκα και τα παιδιά του, για να το παίζει τιμωρός ερωτήλος. Συνωφρυωμένος, βλοσυρός και "απροσπέλαστος". Ο κάργα παιδαγωγός, που γέννησε παιδιά να παιδεύσουν την κοινωνία, παρακαθήμενοι σε πρωθυπουργικά τραπέζα. Ούστ από εδώ μωρή χαμούρα. Τον πατέρα μου λυπάμαι, που θαλασσοδερνότανε για να πληρώνει δίδακτρα, παρόλο που δεν τού περισσεύανε.

https://www.thestival.gr/wp-content/uploads/2021/02/viasmos.jpg


3. ΛΟΥΤΡΑ ΑΙΜΑΤΟΣ: ΠΑΡΟΧΗ ΤΡΟΦΗΣ ΣΕ ΔΑΙΜΟΝΕΣ, ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΧΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΥ ΔΙΕΜΒΟΛΙΣΜΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΠΛΗΘΥΣΜΙΑΚΗΣ ΑΠΟΨΙΛΩΣΗΣ ΠΕΤΣΟΚΟΜΜΕΝΩΝ ΛΑΩΝ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΗΣΗΣ ΝΕΟΛΑΙΩΝ ΙΕΡΟΕΞΕΤΑΣΤΩΝ ΣΤΑ ΚΡΟΝΙΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ

Η επιβολή τού εμφυλίου αδελφοκτόνου πολέμου κατά την περίοδο 1946 - 1948, που προωθήθηκε συστηματικά και με ύπουλο σχεδιασμό, είχε μοχλούς από την μια μεριά τις ακροδεξιές οργανώσεις Χ, μπουραντάδες, ράλληδες κοκ. και από άλλη την αριστερή ΟΠΛΑ και τούς χαφιέδες τών άγγλων και αμερικάνων στον ΕΛΑΣ και την ηγεσία τού ΚΚΕ, μόμολα, που παρόλη την φαινομενικά πολιτική τους αντίθεση και αντιπαράθεση ΕΝΕΡΓΟΥΝΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ, τα οποία ευρίσκοντο στην υπηρεσία σατανολατρικών, κρόνιων ιερατείων. Ευτυχώς, δεν βρισκόμαστε από άποψη ιστοριογραφίας τελείως στο έλεος τής χαοτικής άγνοιας. Κάποιοι, λίγοι ως προς τον αριθμό, αλλά καθόλα άξιοι συγγραφείς, φρόντισαν να μεταφέρουν με κάποια σημαντικότατα έργα την ιστορική αλήθεια στα ανήσυχα πνεύματα των επόμενων γενεών. Και αυτοί, ως διάδοχοί τους στην πορεία τής αφύπνισης του Ελληνικού Έθνους, είναι αριθμιτικά ελάχιστοι, αλλά αυτήν την φορά επαληθεύουν τον κανόνα, που διακυρήσει, ότι ένας κούκος επαρκεί για φέρει την άνοιξη. Όπως έδειξε παραστατικά η ταινία "Στην Φωλιά τού Κούκου" με τον Τζακ Νίκολσον, αυτοί είναι περιχαρακωμένοι από τις επιθέσεις όλων των εμπαθών παπαγάλων, που ξεσαλώνουν με μόνιμη παραταξιακή έξαρση, σε μια προσπάθεια να κατατάξουν κάθε ανήσυχο πνεύμα πίσω από τα συρματοπλέγματα ιδεολογικής απομόνωσης του ψευδεπίγραφου κοινωνικού ψυχιατρείου, Και από πίσω τους άγεται και φέρεται ο συρφετός τών "φρόνιμων", "λογικών" και "ενημερωμένων" αχθοφόρων με "άποψη".

Ας δούμε όμως στην συνέχεια, ποιο ήταν το ποιόν τής οργάνωσης  ΕΣΑΣ (Εθνικός Σύνδεσμων Ανωτάτων Σχολών) στην οποίαν ήταν στέλεχος ο Τάσος Λιγνάδης και που οι καλοθέλητές τής βικυπέντεια φρόντισαν προ ημερών να απαλείψουν τόσο το αντίστοιχο λήμμα, όσο και την αναφορά της στο λήμμα τού Λιγνάδη. Η κα. Λυγούρα Αναστασία έχει εκπονήσει μια διεξοδική διατριβή από το 2010 στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, με τίτλο:

Πανεπιστημιακά ιδρύματα και φοιτητική δράση κατά τα έτη 1940-1944

Σε αυτό το διεξοδικό πόνημα, γίνεται εκτενής αναφορά στον τρόπο, που έδρασαν οι φοιτητικές οργανώσεις κατά την περίοδο τής κατοχής και αργότερα. Επίσης περιγράφονται λεπτομεριακά, οι διδικασίες, βάσει τών οποίων οι δυο βασικές φοιτητικές παρατάξεις, ο ΕΣΑΣ και η ΕΠΟΝ στον φοιτητικό χώρο πολώνουν τούς φοιτητές και τους οδηγούν μέχρι και σε βίαιες συγκρούσεις μεταξύ τους. Και στις δυο παρατάξεις υπάρχουν μετριοπαθείς φητητές, που επιζητούν την συνενόηση και την σύμπραξη σε κοινό αγώνα. Όμως αυτοί παραμερίζονται από τούς σκληρούς, που κλιμακώνουν την σύγκρουση. Η κα. Αναστασία Λυγούρα κάνει στην σελίδα 436 αυτής τής διατριβής συγκεκριμένη αναφορά, ότι "συγκεκριμένα μέλη και η οργάνωση "Χ", που συμμετείχαν στον ΕΣΑΣ συνεργαζόντουσαν με τα Τάγματα Ασφαλείας και την Ειδική Ασφάλεια" της κατχικής κυβέρνησης τών δοσιλόγων. Αυτή η διατριβή είναι μέσω τού συνδέσμου που προηγείται προσβάσιμη στο σύνολό της, για όποιον επιθυμεί να αντλήσει περισσότερα στοιχεία, για τον τρόπο που οι δυο αντίπαλες παρατάξεις κλιμάκωναν το συγκρουσιακό πνεύμα μεταξύ τους, "κοντεύοντας να ξεχάσουν, ότι υπήρχαν Γερμανοί", όπως αναφέρεται στην ίδια σελίδα. Στην πορεία τής προκείμενης μελέτης, γίνεται αναφορά στην ίδρυση τού "Ιερού Λόχου" από τον ΕΣΑΣ, που ενσωματώνεται στα ένοπλα τμήματα τού ΕΔΕΣ. Το θλιβερό δεδομένο, ότι τόσο ο αριστερός ΕΛΑΣ, όσο και ο δεξιός ΕΔΕΣ έδιναν μόνον δευτερεύουσες αψιμαχίες εναντίον του γερμανικού στρτατού κατοχής, ενώ ουσιαστικά προσέβλεπαν κυρίως στην μεταξύ τους σύγκρουση, στοχεύοντας στον έλεγχο τής χώρας, αναλύεται εμπεριστατωμένα στο βιβλίο τού Άγη Στίνα "ΕΑΜ - ΕΛΑΣ - ΟΠΛΑ", το οποίο, όποιος επιθυμεί μπορεί να κατεβάσει από τον κάτωθι σύνδεσμο:

 file:///C:/Users/Denis/Downloads/EAM-ELAS-OPLA.pdf

Φυσικά, ο κορμός τού λαού, που οργανώνεται και αγωνίζεται σε αυτούς τους φορείς είναι η προβολή αντίστασης στον γερμανικό στρατό κατοχής, με στόχο την απελευθέρωση τής χώρας. Όμως η ηγεσία αυτών των οργανώσεων είναι ως ένα βαθμό υποκινούμενη, ενώ οι υπόλοιποι είναι ενδοτικοί. Για τον σκοτεινό ρόλο τού Νίκου Πλουμπίδη, ηγέτη τής ΟΠΛΑ, κάνει αναφορά ο Νίκος Βεργίδης στο πολύτιμο βιβλίο του "Μιγάδες της Ελληνικής Ιστορίας". Για να μην βαρύνει σε έκταση η ανάρτηση, δεν θα υπεισέλθω στα επί μέρους.

Από τον Νοέμβριο τού 1951 λαμβάνουν χώρα στην Αθήνα μεγάλες διαδηλώσεις με σύνθημα την ένωση τής Κύπρου με την Ελλάδα, στις οποίες πρωτοστατούν οι φοιτητές. Πρωτεργάτες υπήρξαν η Πανσπουδαστική Επιτροπή Κυπριακού Αγώνος (ΠΕΚΑ) και η Πανελλήνιος Επιτροπή Ενώσεως Κύπρου (ΠΕΕΚ). Πρόεδρος τής ΠΕΚΑ, όπως μάς πληροφορεί άρθρο στην Εφημερίδα των Συντακτών τής 08.05.2016, στον σύνδεσμο που ακουλουθεί, ήταν ο Τάσος Λιγνάδης, ο οποίος εκτός αυτής τής ιδιότητος, ήταν επί πλέον ν σύμφωνα με αυτό το δημοσίευμα και "συνεργάτης τού παρακρατικού μηχανισμού τής ΕΡΕ μετά το 1958". Ανήκε δηλαδή προφανέστατα στις ομάδες τραμπούκων, που ξυλοφόρτωναν τού εκλογείς κατά την διεξαγωγή των εκλογών "τής βίας και νοθείας" τού 1961. (Μια και η Singular Logic δεν είχε εισαχθεί ακόμη). Διαπιστώνουμε δηλαδή, ότι ο λεγάμενος ήταν σε ηλικία 32 ετών παρακρατικός, πληρωμένος τραμπούκος τής δεξιάς.

https://www.efsyn.gr/themata/fantasma-tis-istorias/67817_pezodromio-toy-1956