πως, λοιπόν, πολύ καλά καταλάβατε, πρόκειται γιά τα ζώδια του λεγόμενου "σταθερού σταυρού". Με τη σειρά: τον Ταύρο, τον Λέοντα, τον Σκορπιό, και τον Υδροχόο. Έτσι εξηγούνται και τ' αντίστοιχα "τοτεμικά" ζώα των τεσσάρων Ευαγγελιστών, εκτός, ίσως από του Λουκά. Γιά τους μη επαΐοντες της Αστρολογίας, ο αετός είναι το δεύτερο σύμβολο του Σκορπιού (αντιπροσωπεύει τη λεγόμενη "ανώτερη οκτάβα").
Όσο γιά τον Ιωάννη, η παρουσία ανθρώπου δίπλα του συμβολίζει καθαρά το ζώδιο του Υδροχόου (το οποίο είναι ανθρωπόμορφο), ο δε κόκκορας (που δεν έχει σχέση με ζωδιακό συμβολισμό) συμβολίζει το ξύπνημα της συνείδησης. Θυμηθείτε το αυτό, γιά παρακάτω.
Έτσι, αν υπήρχε βυζαντινού ρυθμού ναός στα χρόνια του Χριστού, περί το -ανύπαρκτο- "έτος μηδέν" της χρονολογίας μας, ο προσανατολισμός του σε σχέση με τον ζωδιακό θα ήταν κάπως έτσι:
(Σημείωση: ακόμη κι αν δεν γνωρίζετε τον αστρολογικό συμβολισμό, μερικά σύμβολα είναι προφανή. Πχ τα σύμβολα του Ταύρου, των Διδύμων, του Λέοντα. Βάλτε βάση το ένα που καταλάβατε, και θα βρείτε πανεύκολα όλα τα επόμενα.)
Ο ναός αυτός υποτίθεται πως σημαδεύει με τον διαμήκη άξονά του ακριβώς τη μαθηματική ανατολή. Ένθα "μαθηματική ανατολή" σημαίνει την κατεύθυνση που βρίσκεται ακριβώς 90° από τον βορρά δεξιοστρόφως. (Ο βορράς είναι το σημείο του ορίζοντα, που ορίζεται επακριβώς, με σχεδόν μηδενική μαθηματική απόκλιση - ακόμη και με το μάτι. Γι' αυτό και πρέπει πάντα να τον λαμβάνουμε ως σημείο αναφοράς των μετρήσεών μας.)
Το δε "έτος μηδέν" είναι ανύπαρκτο, επειδή το ημερολόγιό μας πάει από το έτος 1 μΧ κατ' ευθείαν στο 1 πΧ, χωρίς να περάσει από το 0. (Οι λόγοι γι' αυτό, αν διατυπωθούν γραπτώς, δημιουργούν ένα χοντρό πακέτο! Δεν μπορούμε, επομένως, να τους αναφέρουμε εδώ.)
Βλέπουμε, λοιπόν, ότι ο διαμήκης άξονας του ναού, περί το "έτος μηδέν" της χρονολογίας μας, σημαδεύει ακριβώς τις 0° του Κριού. Και μάλιστα ορισμένη χρονική στιγμή: τις 00 ώρες, 00 πρώτα λεπτά, 00 δεύτερα λεπτά της εαρινής ισημερίας (δηλ. ακριβώς όταν ξεκινάει η 21η Μαρτίου, ημέρα της εαρινής ισημερίας), όταν και από την ανατολή ξεπροβάλλουν (ανατέλλουν) οι μηδέν μοίρες του Κριού.
Βλέπουμε, ακόμη, καθαρά την αντιστοιχία του προσανατολισμού των εικόνων των τεσσάρων Ευαγγελιστών στους πεσσούς με τα σημεία του ορίζοντα - δηλαδή, με τα ζώδια. Σημειώστε ότι αυτή η εικόνα είναι κάτοψη, τόσο του ναού, όσο και του ζωδιακού. Δηλ. ανεβαίνουμε κατακόρυφα πάνω απ' τον τρούλλο σε μεγάλη απόσταση, και παρατηρούμε από πάνω τόσο την εκκλησία, όσο και τον ζωδιακό τον ίδιο. (Κανείς άνθρωπος δεν τό 'χει κάνει αυτό μέχρι σήμερα - είναι ιδεατό, αλλά βοηθάει στο σκίτσο!)
Εν πάσει περιπτώσει, γιά να είμαστε απόλυτα ακριβείς, η εκκλησία μας πρέπει να βρίσκεται σε γεωγραφικό πλάτος περίπου 66.5° βόρειο, γιά να είναι η κατακόρυφος προς το πάτωμα του ναού ταυτόχρονα κατακόρυφος και προς το επίπεδο της εκλειπτικής, αλλά καταλαβαίνετε τί θέλω να δείξω.
Γιά την Ιστορία, αυτός ο "ιδανικός ζωδιακός" των μηδέν μοιρών Κριού στην ανατολή δεν ισχύει, επειδή η μετάπτωση του άξονα της Γης έχει "στρίψει" τον ζωδιακό (από το "έτος μηδέν" μέχρι σήμερα) αντίθετα με την φορά των δεικτών του ωρολογίου. Και συνεχίζει να τον στρίβει. Ωστόσο, ο "ιδεατός" ζωδιακός ισχύει ακόμη και σήμερα, όταν ρωτάμε: "- Τί ζώδιο είσαι;". Ο σημερινός πχ Κριός είναι στην πραγματικότητα Ιχθύες. Μεγάλη ιστορία αυτό, και δεν θα το επεκτείνουμε εδώ... όποιος θέλει να μελετήσει Αστρολογία, καλή υπομονή!
Σήμερα, ο αντίστοιχος ναός θα ήταν κάπως έτσι:
Δηλαδή, κατά τα τελευταία 20 χρόνια περίπου, ο διαμήκης άξονάς του σημαδεύει (τα μεσάνυχτα που ξεκινάει η εαρινή ισημερία) περίπου τις 5° Ιχθύων. Και συνεχίζει να "γυρίζει" ανάποδα από τον ζωδιακό, όσο περνάει ο καιρός.
Ωραία, λοιπόν, το καταλάβατε τί σημαίνει σφίγγα, κτλ. Αλλά προς τί όλη αυτή η κουβέντα;
Επειδή ο Λέων κατά κάποιο τρόπο "συνοψίζει" και τα τέσσερα ζώδια της σφίγγας (τα καλούμενα και "σταθερά")... επειδή έχει ακόμη δύο πολύ σημαντικές ιδιότητες.
- Πρώτον, ορίζει αυτόν που έχω αποκαλέσει "άξονα των θρησκειών".
(Γιά εκτενέστερη ανάλυση, δείτε ένα παλιό μου άρθρο και τις συνέχειές του πριν και μετά.) Οι χρονολογίες που φαίνονται, είναι αυτές που αντιστοιχούν στον ανατέλλοντα αστερισμό κάθε 21η Μαρτίου τα μεσάνυχτα.
Στο σχήμα φαίνεται ο Δίας, περισσότερο λατρευόμενος θεός της "εποχής του Κριού", και ο Κρόνος, περισσότερο λατρευόμενος θεός της "εποχής των Ιχθύων" (δηλ. αυτής που περνάμε εμείς τώρα). (Άρα, ο Πλούτων θα ήταν περισσότερο λατρευόμενος θεός της "εποχής του Ταύρου", και ούτω καθ' εξής.)
Δεν τελειώσαμε, όμως, με τον Λέοντα!
- Δεύτερον ο Λέων ορίζει και την τοποθέτηση επί του ζωδιακού του μακροσκοπικού κηρυκείου του Ερμή!
Βλέπετε τα λεγόμενα "ανερχόμενο" και "κατερχόμενο" φίδια (συνδυάστε πχ με τη χρονολογική σειρά ανακάλυψης των πλανητών από Ουρανό και μετά - να καταλάβετε τί πάει να πει "ανερχόμενο"), καθώς και τα σύμβολα όλων των πλανητών του Ηλιακού μας Συστήματος, ακόμη και αυτών των δύο (Πανός και Ηφαίστου) που σήμερα είναι άγνωστοι.
Πάλι δεν θα επεκταθούμε, όμως. Μόνο που θα σας πω ότι η 20η Ιουλίου, ημέρα εισόδου στο ζώδιο του Λέοντα και "σύνορο" μεταξύ Καρκίνου-Λέοντα, είναι πολύ σημαντική ημερομηνία απ' αρχαιοτάτων χρόνων. Επίσης... είναι πάμπολλες -αν όχι όλες!- οι διαστημικές αποστολές που ξεκινάνε ή κορυφώνονται στις 20 Ιουλίου. Θυμηθείτε το "ένα τεράστιο βήμα γιά την ανθρωπότητα"!... Πού οφείλεται αυτό το φαινόμενο; Στους αποκρυφιστές του διευθυντικού προσωπικού, που σχεδιάζουν το τελετουργικό μέρος των αποστολών της Νάσα και του JPL. (Τί είπατε; Δεν υπάρχουν αποκρυφιστές ανάμεσα στους επιστήμονες και τους τεχνικούς τόσο τεχνολογικώς και επιστημονικώς πρωτοποριακών οργανισμών; Καλάααα... καλάααα...)
Συμπερασματικά, ο Λέων (δηλ. η σφίγγα) αντιπροσωπεύει κάποια σημαντικά πράγματα, που έχουν να κάνουν με την ανύψωση του πνεύματος του ανθρώπου. Οπότε, στο αίνιγμα της σφίγγας (που απάντησε ο Οιδίποδας), η λέξη κλειδί είναι η λέξη "άνθρωπος".
Μ' άλλα λόγια, το αίνιγμα της σφίγγας είναι ένα τέστ, που οφείλουν να περάσουν όσα ανθρωποειδή θα γίνουν άνθρωποι.
Αν κι έχω λόγους να πιστεύω ότι ο Οιδίπους δεν ήταν άνθρωπος (και τί ήταν, δηλαδή; σπαρτός! - παναπεί τεχνητός "άνθρωπος", προϊόν βιολογικού εργαστηρίου), δεν μπορώ να επεκταθώ εδώ. Γι' αυτά τα θέματα θα συζητήσω αργότερα, στο δικό μου ιστολόγιο, σε μακροσκελή ενότητα περί ανθρωπογενέσεως.
Ωστόσο, καταλαβαίνετε σ' αυτό το σημείο ότι ο Μόγλης, φονεύοντας τον τίγρη, λέει συμβολικά πως δεν τα γουστάρει όλ' αυτά με τους Λέοντες και τα ρέστα. Πως δε θέλει να γίνει άνθρωπος, βραδερφέ! Πως θέλει να παραμείνει ανθρωποειδές.
Το ότι όντως υπάρχει ένα τέτοιου είδους τέστ, μας το λέει με τον τρόπο του και ο Άρθουρ Κλάρκ, ο οποίος κατά πολλούς ήταν μέλος μίας υπερ-απόκρυφης ολιγομελούς αδελφότητας (δε λέμε γιά τέκτονες και τέτοια), με πάρα πολλές γνώσεις από την πολύ παλιά αρχαιότητα. Ο Κλάρκ, λοιπόν, με τον περίφημο μονόλιθο (στην ταινία "2001 - Οδύσσεια του Διαστήματος"), μας δείχνει ότι πρώτα οι μαϊμούδες έγιναν άνθρωποι, αφού άγγιξαν τον μονόλιθο, και μετά οι άνθρωποι έγιναν κάτι σαν υπεράνθρωποι, αφού το "2001" ξαναβρήκαν τον μονόλιθο στη Σελήνη και τον ξανάγγιξαν.
Ο μονόλιθος είναι μία παραλληλόγραμμη πέτρα, διαστάσεων 1x4x9 (κυβικών) μέτρων, δηλαδή οι πλευρές του διαδοχικά έχουν διάσταση τα τετράγωνα των τριών πρώτων ακεραίων. Απλά Μαθηματικά, δηλαδή, και όχι τα σύνθετα πράγματα των αστρολογικών προσανατολισμών, που θίξαμε εμείς. Μ' άλλα λόγια, οι μαϊμούδες έγιναν άνθρωποι, όταν άρχισαν να σκαλίζουν τα Μαθηματικά, δηλ. μία εκ των βάσεων του πολιτισμού μας.
Σημειώστε, επίσης (γιά χάρη της κουβέντας), ότι κατά Κλάρκ το τέστ γιά να γίνεις υπεράνθρωπος, είναι ακριβώς το ίδιο με το τέστ γιά να γίνεις άνθρωπος (δηλ. πάλι ο μονόλιθος). Επιτρέψτε μου ν' αμφιβάλλω - αν και ακόμη δεν έχω κάν μυριστεί τί τέστ περιμένει εμάς, τους ανθρώπους, γιά να περάσουμε στο επόμενο εξελικτικό μας στάδιο! Πάντως, είναι ξεκάθαρο ότι Λέων = σφίγγα = τέστ να γίνεις άνθρωπος. Και ότι ο Μόγλης όχι μόνο δεν περνάει το τέστ (δεν δέχεται κάν να υποβληθεί σ' αυτό), αλλά ...σκοτώνει και τον δάσκαλο! :-)
Δεν τελειώσαμε, όμως, με τα τέστ εξανθρωπίσεως και τα σχετικά δασκαλίκια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου