07 Ιουνίου, 2013

Κακόφεμεν - III

(προηγούμενο)

σο μπορούμε να πάμε πίσω στην ανιχνεύσιμη Ιστορία, έστω καί υπό την μορφή της Μυθολογίας, θα διακρίνουμε τέσσερα ιερατεία. Δύο αντρικά (ακριβέστερα, κυρίως αντρικά) καί δύο γυναικεία (ακριβέστερα, κυρίως γυναικεία).

Χοντρικά μιλώντας, τα καλά ιερατεία είναι:
  • Γιά τους άντρες, το λεγόμενο "ηλιακό". Δηλαδή αυτό που εκπροσωπεί τους αρσενικούς θεούς. (Δηλ. τους: Δία, Απόλλωνα, Άρη, Ερμή, Ήφαιστο, Ποσειδώνα, Πλούτωνα, Διόνυσο, καί λοιπούς αρσενικούς θεούς σε άλλες θρησκείες. Όπως καί τον Θεό των χριστιανών.)
  • Γιά τις γυναίκες, το της Γαίας καί των θηλυκών Θεοτήτων.
Αυτά τα δύο μαζεύουν όλα τα καλά ανθρώπινα στοιχεία, άντρες καί γυναίκες καλών χαρακτήρων καί καλών προθέσεων.

Οι αρνητικές όψεις των παραπάνω είναι:
  • Το κρόνιο ιερατείο, το οποίο εκπροσωπεί την γεροντοκρατία. (Σ' αυτό ανήκουν οι ραββίνοι καί οι ποδίτσες, γιά να καταλάβετε.)
  • Το σεληνιακό ιερατείο, το οποίο μαζεύει όλες τις κατώτερες γυναίκες (πχ όσες κάνουν γητειές καί μαγγανείες σε νεκροταφεία, σατανολατρείες, τελετουργικούς φόνους, κτλ κτλ παρόμοια), καθώς καί τα ομοφυλόφιλα άτομα (που διαπράττουν τα ίδια σκατά με τις ως άνω κυράτσες).
Σημαντικό είναι, ακόμη, να καταλάβετε πως, θέλουμε-δε θέλουμε, όλα τα ανθρώπινα (καί ανθρωποειδή) όντα από τον χαρακτήρα μας ανήκουμε (έστω καί ατύπως) σ' ένα από τα τέσσερα "ιερατεία".

Τα τέσσερα αυτά ιερατεία έχουν μερικά πολύ βασικά χαρακτηριστικά, τα οποία τα καθιστούν ευκόλως αναγνωρίσιμα.
  • Το ηλιακό ιερατείο έχει στην πλειονότητά του άντρες ιερείς (όπως οι δικοί μας οι ορθόδοξοι σήμερα), οι οποίοι λατρεύουν θεούς καί θεές ευρισκόμενους-ες ψηλά στον ουρανό. Επικοινωνεί -σε επίπεδο θεσμών, όχι αυτοσχεδιασμού ή τύχης- αποκλειστικά με το ιερατείο της Γαίας.
  • Το ιερατείο της Γαίας έχει στην πλειονότητά του γυναίκες ιέρειες (όπως οι Πυθίες στην αρχαιότητα), κι επικοινωνεί -σε επίπεδο θεσμών, όχι αυτοσχεδιασμού ή τύχης- αποκλειστικά με το ηλιακό ιερατείο.
Επίσης, αυτά τα δύο ιερατεία αλληλομισούνται θανάσιμα με τα δύο σκοτεινά.

Αυτά τα δύο ιερατεία εφαρμόζουν την πρακτική των γυμνών (ξυπόλητων) ποδιών, γιά να έρχονται σ' επαφή με τις δυνάμεις της Γαίας. Κυρίως οι γυναίκες. Αλλά καί οι άντρες ιερείς, όπως στην αρχαιότητα οι δικοί μας Σελλοί, ή στην Ινδία οι βραχμάνοι.

Σας έλυσα την απορία, γιατί ρωτούσα τόσο επίμονα το γιατί δεν υπάρχουν ξυπόλητες Φέμενες;

Ένα άλλο χαρακτηριστικό τους, είναι το γυμνό στήθος. Ακόμη καί γιά τις γυναίκες.


Ιδού το χαρακτηριστικό αγαλματάκι της αρχιέρειας της Γαίας (καί όχι "θεάς με φίδια", ώ Αρχαιολόγοι πλανεμένοι). Ετούτη εδώ θα ήταν ολόγυμνη, αν ήταν απλή ιέρεια. Τώρα φοράει τα διακριτικά του βαθμού της, εξ ού καί η περίτεχνη φούστα.
Λοιπόν, επειδή το στήθος είναι η έδρα των συναισθημάτων ("τσάκρας της καρδιάς"), οι ιερείς καί οι ιέρειες το αφήνουν γυμνό, γιά να εκπέμψουν θετικά συναισθήματα. Ευλογία. Εδώ, η αρχιέρειά μας ευλογεί την ύπαρξη υγιούς καί δραστήριας ζωής στη Γή. (Αυτό ακριβώς συμβολίζουν τα φίδια.)

Καί γιατί γράφω "ολόγυμνη"; Επειδή έτσι θα μ' άρεσε εμένα; Όχι! Αλλά, επειδή σίγουρα έχετε ακούσει τους λαϊκούς θρύλους γιά τις "μάγισσες"...
  • ...που χορεύουν ολόγυμνες (καί ξυπόλητες) στα χωράφια,
  • κυκλικούς χορούς πιασμένες χέρι-χέρι μέσα σ' έναν κύκλο (ο κύκλος είναι σύμβολο της Γαίας - εκτός αν τη Γή τη θεωρείτε ...επίπεδη! :-) ),
  • καί ζωγραφίζουν πεντάλφες γιά προστασία απ' το κακό. (Κι αυτό ισχύει. Αλλά το γιατί, αναγνώστη μου, άσ' το.)
Όντως είναι μέγιστο βοήθημα η Λαογραφία. Μας ξελασπώνει, μας δίνει απαντήσεις, έστω κι αν τα "γιατί" καί τα "διότι" έχουν ξεχαστεί στο πέρασμα του χρόνου.

Παρένθεση: Αυτές οι έρμες οι "μάγισσες", τί έχουνε τραβήξει!... αν καί κάποτε είχαν ...πανεπιστημιακή έδρα, γιά να διδάσκουν αυτά ακριβώς, γιά τα οποία τις κυνήγησαν αγρίως στον ύστερο Μεσαίωνα καί την Αναγέννηση! Ναί! Κατά τον 8ο χριστιανικό αιώνα, έγιναν διάσημες οι γυναίκες του Σαλέρνο (muliebre Salernitanae), που δίδασκαν τη χρήση των βοτάνων. Δηλαδή, ένα μέρος της ιπποκράτειας Ιατρικής!

Αντίθετα, το σεληνιακό ιερατείο των Φεμενών εφαρμόζει την ίδια ακριβώς τεχνική του γυμνού στήθους, αλλά γιά να εκπέμψει κατάρες. Εξ ού καί τα απειλητικά ή εχθρικά συνθήματα επάνω στα στήθη τους, γραμμένα μάλιστα με μαύρη μπογιά.


Αγριεμένο ύφος, επιθετικό σύνθημα... Αλήθεια, τί νομίζει πως θα κερδίσει, "γ.μώντας" τα ήθη μου; (Από μένα, οίκτο γιά τη βλακεία της.)



Τα σεληνιακό καί κρόνιο ιερατεία, τώρα, επικοινωνούν κι αυτά αποκλειστικά μεταξύ τους. Άρα, καί οι Φέμενες είναι φίλες των γέρων καί των ομοφυλοφίλων, κι εχθρές των ανδρών! Θέλετε καί τις αποδείξεις; Νά η πρώτη!


Περιχαρής η εικονιζόμενη μέγαιρα, ποιός ξέρει ποιανού δυστυχή "απέκοψε πάσαν πατρότητος ελπίδα" - που γράφει κι ο Ροΐδης! (Όπως -γι' άλλο παρόμοιο περιστατικό- γράφει καί το περίφημο: "...κατέστησαν αυτόν ...ουδέτερον"! :-) ) Το δε δρεπάνι δεν αφήνει καμμία αμφιβολία γιά το ότι παραπέμπει στην αντίστοιχη μυθολογική σκηνή με τον Κρόνο καί τον Ουρανό.

Παρεμπιπτόντως, το σύμβολο των κομμουνιστών, το σφυροδρέπανο...


...έχει καί μία μυστική ερμηνεία. Σύμφωνα με τον Γ. Μπαλάνο, συμβολίζει τον λεγόμενο "ιερό γάμο" των αποκρυφιστών. Διότι το σφυρί είναι σαφώς η μαλαπέρδα. (Πλάκα έχει αυτή η λέξη! Εκ του "mal a perdre", δηλ. "κακό να το χάσεις"! :-) ) Ενώ το δρεπάνι (κοιλότητα προς τα μέσα) συμβολίζει το αιδοίο της γυναίκας.
Λογικό είναι, λοιπόν, να υπάρχει κι αυτή η αποκρυφιστική ερμηνεία,διότι (πάλι κατά Γ. Μπαλάνο) ο Λένιν είχε γίνει μέλος του O.T.O. (Ordo Templi Orientis, Τάγμα του Ανατολικού Ναού), τότε που διέμενε στην Ελβετία. Παρεμπιπτόντως, οι "ορίτζιναλ" μασώνοι δεν δέχονται ως μέλη κομμουνιστές καί αναρχικούς, αλλά τους παραπέμπουν στο OTO. (Σας τα λέω, γιά να μαθαίνετε! :-) ) Εκτός αν κάποιος πρώτα γίνει μασώνος, καί ύστερα μέλος κάποιου κομμουνιστικού κόμματος. Τους δε υπερδεξιούς, τους παραπέμπουν στις λεγόμενες "λευκές" ή "εθνικές" στοές. (Σαν αυτή, που ήθελε να φτιάξει ο Μεταξάς.)

Μπορεί, όμως, το δρεπάνι να είναι μονάχα δρεπάνι, οπότε πάλι πάμε στο πάθημα του Ουρανού. Άρα γε, το σφυροδρέπανο να (ήθελε ο Λένιν να) συμβόλιζε την επερχόμενη "εποχή του Υδροχόου" (Ουρανός) ; Ποιός να ξέρει!

Νά κι η δεύτερη απόδειξη (http://femen.org/uploads/gallery/kZZ14vji7j.jpg), με τις ..."αρσενικές" δεσποινίδες:

(Περιέργως, σήμερα το site τους φαίνεται να λειτουργεί. Αλλά δεν θα βάλω ευθύ σύνδεσμο.)


Εάν επισκεφθείτε μία συγκεκριμένη υποσελίδα τους (http://femen.org/en/news/page/30), επάνω-επάνω έχει μία φωτογραφική σύνθεση, που ισχυρίζεται ότι οι εν λόγωι είναι "ο θάνατος της πατριαρχίας". Εμένα μου λες;!... Όπως επίσης, θα δείτε σε κάποια φωτογραφία να βρίζουν τους οξαποδαίους. (Πολύ καλή σελίδα, από πλευράς φωτογραφικού υλικού.) Εμένα, όμως, θα μου επιτρέψετε να διατηρώ επιφυλάξεις, διότι αυτά τα δύο είναι σταγόνες στον ωκεανό. Είναι το δόλωμα, γιά να μη φαίνεται η φάκα.

Ο πραγματικός εχθρός τους είναι οι άντρες, καί το ηλιακό ιερατείο. Εξ ού καί η λύσσα τους κατά του (χριστιανικού) Θεού, κατά της Εκκλησίας, κατά του Πάπα (παράδειγμα 1, παράδειγμα 2). Που την εξέφρασαν, όταν έκαναν "κατάληψη" στην Παναγία των Παρισίων, με τα διάφορα "F.ck God", "F.ck Church", "Notre Dieu est une femme!" (δηλ. "Ο δικός μας θεός είναι μία γυναίκα!").

Τα εξηγήσαμε ήδη, να μην τα ξαναλέμε.

3 σχόλια:

PANDAROS είπε...

καλησπερα

θελω να κανω μερικες παρατηρησεις...

μου φαινεται τραβηγμενο το αρθρο του εργολαβου απο τα μαλλια.Ειναι εντυπωσιακο δεν λεω, αλλα μου φαινεται μαλλον τραβηγμενο

Δεν ξερω απο που να αρχισω...

ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΗΚΩΜΕΝΑ ΨΗΛΑ χερια της Ελενης στις αγγειογραφιες?

-πως αλλιως να εδειχνε ο αγγειογραφος την τραγικοτητα της μορφης που απεικονιζει?
- με κατω τα χερια?
ειναι μια οπτικη τεχνικη , και την βλεπουμε συχνα στο θεατρο, μεχρι και σημερα
μην ξεχναμε οτι η ελενη- αν ηταν ανθρωπος- παντρευτηκε με το ζορι αυτον τον κωλογερα τον Μενελαο και μολις ειδε τον λεβεντη τον Παρη,τα ειδε ολα ,η πρωτη ειναι η η τελευταια?

επισης δεν πρεπει να ξεχναμε οτι τα χερια της Ελενης δεν ειναι ποτε τεντωμενα ψηλα , τουλαχιστον σε οσες φωτο μας εδειξες
η περιγραφη σου ,οσον αφορα την επικληση θα ταιριαζε καλυτερα με τα μυκηναικα εδωλια τυπου ψ

δες φωτο

https://lh3.googleusercontent.com/-3JIGFmccuBw/TXQLFlG8ZwI/AAAAAAAAABA/LpI3uINJ5gs/s320/%25CF%2587%25CF%2589%25CF%2581%25CE%25AF%25CF%2582+%25CF%2584%25CE%25AF%25CF%2584%25CE%25BB%25CE%25BFII.JPG

Αν ομως η Ελενη ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟς αλλα η ιδια η Σεληνη οπως αλλωστε δειχνει και το ονομα της τοτε θα εχουμε θα εχουμε μια καψουρα θεας με ενα τεκνο,δεν ηταν η πρωτη αλλα ουτε και η τελευταια αλλωστε εκεινη την εποχη οι ηρωες ηταν απογονοι θεων πλην του σογιου του Αγαμεμνονα στο οποιο ανοικε και ο Μενελαος.
Διαβασε τι λεει ο γιγαντας Αγαμενονας σε αυτον τον φλουφλη τον Αχιλλεα

Του ελεγε σε ελευθερη μεταφραση'' τι να σου κανω μαγκα μου ,εισαι τυχερος που εισαι γονος θεων, αλλιως θα σε ειχα σφαξει στο γονατο,αντε παλιοπαπαρα που μολις παμε να σου πουτμε κατι πεταγονται ολοι οι θεοι του κοσμου να μας κανουν ντα

[ο Αγαμεμνονας ηταν ο πρωτος που εγραψε τους θεους στα απαυτα του]

και δεν λεω ψεμματα....τον εστειλε αδιαβαστο ο Αγαμενωνας

'' εγώ δεν σε παρακαλώ· κοντά μου υπάρχουν και άλλοι
να με δοξάσουν, κι έξοχα ο πάνσοφος Κρονίδης·
και απ' τους διοθρέπτους βασιλείς συ είσαι ο μισητός μου·
ότι την έριδα διψάς, τες μάχες, τους πολέμους·
και αν είσαι τόσο δυνατός, είναι θεού το δώρον·
180. σπίτι σου με τα πλοία σου και τους συντρόφους σου άμε,
των Μυρμιδόνων δέσποζε· κι εγώ δε σε λογιάζω
και στην χολήν σου αδιαφορώ· κι ιδού τι σου κηρύττω:
Καθώς εμένα μου αφαιρεί την Χρυσηίδα ο Φοίβος
—κι εκείνην με συντρόφους μου και με δικά μου πλοία
185. θα στείλω — και το δώρον σου την κόρην του Βρισέως,
εις την σκηνήν σου θα 'λθω, εγώ να πάρω, για να μάθεις,
πόσο σου είμαι ανώτερος εγώ και να τρομάζει...

[ τι αλλο να πει το ατομο σε αυτον τον φλουφλη τον μαμακια]

στο θεμα μας τωρα σηκωνουν ψηλα τα πλακατ να παρει ματι ο κοσμος τα μεμε τους αν ειχαν τα κονταρια που ελεγες πως θα παρει ματι ο κοσμος τα μεμε? ασε που μπορει να ειναι και πεσμενα, αρα θα ηταν αποκρουστικο θεαματα

οπως η φωτο που μας εστειλες..
http://el.wiktionary.org/wiki/%CE%91%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%BF:Stampede_Protest.png


μια σιτεμενη αμερικανα κραταει κατι ξυλα που γραφουν πανω κατι παρατηρησε οτι τα μεμε της ειναι ενα με την γη σκυβει κιολας ..τι να διαβαζει ο αλλος απο αυτην? ξερασμα ειναι...


και μαζι με το ματι διαβαζει και τα μαυρα γραμματα που εχουν πανω στα μεμε ,το μαυρο κανει εντονη αντιθεση πανω στο ασπρουλιαρικο χρωμα τους
-αν δηλαδη ηταν αραπινες θα εγραφαν με μαυρα γραμματα αυτα που ηθελαν στο σωμα τους?
μαλλον θα τα εγραφαν με ασπρο χρωμα για αντιθεση

οσον αφορα τις καταρες και τα τσακρα εχεις δικιο ειπαμε να πουμε τις αποψεις μας και οχι να ξεφτυλισουμε το εντυπωσιακο αρθρο σου,,,

στο ερωτημα γιατι ειναι ημιγυμνες και οχι γυμνες, μπορει καλλιστα να απντησει καποιος πως το ημιγυμνο ειναι καλυτερο οπτικα απο το γυμνο,αφηνει την Φαντασια σου να παιζει,ενω το εντελως γυμνο προκαλει απεχθεια,ασε που θα τις μαζευανε οι μπατσοι αμεσως

PANDAROS είπε...

κατσε γιατι με εκοψε..

σε οτι αφορα τα ιερατια και ιδιαιτερα για το ηλιακο ο Διονυσος που μπανει ?
μας εδειξες την φωτο της ελενης με το ντεφι σαν συμβολο της σεληνης

σου δειχνω και εγω τις μεναδες [τις ακολουθες του Διονυσου] που εχουν και αυτες ντεφι [συμβολο οπως λες πολυ σωστα της Σεληνης] να παιζουν και αυτες ντεφι!!!
εδω
http://www.theogonia.gr/latreia/lim/dldnskmnds1.jpg



και εδω

http://www.terrapapers.com/wp-content/uploads/2013/01/Maenads-4_thumb.jpg


επισης οσα καταλογιζεις στο σεληνιακο ιερατειο τα περισσοτερα τα λουζεται ο διονυσος!!!
τι να πρωτογραψω?

για τελετουργικοι φονους?
- βλεπε αγριωνια

για αδελφες και παλικαρια που γινονται μαλλια κουβαρια?


δες τα Ωσχοφορια,
που γιορταζονταν στην αθηνα που γιορτάζονταν στην Αθήνα τέλος Οκτωβρίου, οι νέοι κουβαλούσαν σταφύλια και παρέλαυναν μεταμφιεσμένοι σε ΚΟΡΙΤΣΙΑ.
ΔΕΣ τα Μεγάλα Διονύσια που γιορτάζονταν στα τέλη Μαρτίου, εδω και παλι οι νεαροι φορούσαν ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ρουχα!!!

ΝΑ γραψω για τις κανιβαλες μαιναδες?

- τα ξερεις καλυτερα απο μενα αυτα

Σατυροι, τραγοι και ολο το κακο συναπαντημα ηταν μονιμοι ακολουθοι του...


Γαμωτο πολλα εγραψα και ισως κουρασω αλλα δεν μπορω ....

ο ποσειδωνας ο Αδης, ο Αρης ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ των ορθοδοξων ελληνων ειναι σιγουρα ηλιακες θεοτητες ευρισκομενοι ψηλα στον ουρανο?
εδω πολλα μπορουμε να πουμε αλλα και να αποδειξουμε,[αφου το μελετησουμε πρωτα το θεμα γιατι τα γραφω στο φτερο αυτα οπως μου ηρθαν] το τι πραγματικα ηταν...

οσο για τις γκομεναρες τις φημεν θα το μελετησω ακομη καλυτερα ..παντως για αρχη δεν μου φαινεται τιποτα το περιεργο [εκτος απο την διαφημηση που μας εβαλες με το δρεπανι που θελει μελετη]
μπορει να μπουκαραν μετα οι μασονοι, οπως λες και εσυ και να το καπελωσαν οταν πηρε μεγαλη δυναμικη

εμενα για κινημα διαμαρτυριας μου φαινεται ,αλλωστε και οι αδελφες ΑΝΘΡΩΠΟΙ ειναι [η τελος παντων να ανθρωποφερνουν] , λες και στα παπαδαρια δεν υπαρχουν ροδελες,,αστους να εκφραστουν οπως θελουν και στο φιναλε να ξερουμε ποιος ειναι ποιος,και ετσι να προφυλαξουμε καλυτερα τα παιδια μας


παντως σε ευχαριστω για το αρθρο σου ,γιατι αν δεν το εγραφες δεν θα σκεφτομουν ολα αυτα που εγραψα μολις τωρα

Alex είπε...


Επιτέλους! Επιτέλους!
Να κ λίγος αυθεντικός σεξισμός εδώ μέσα πια!
Δε βαρεθήκατε με τα "σεις" κ με τα "σας" συνέχεια;! Άντε κ λίγο ψωλοκράξιμο στις καργιόλες, να αρχίσουμε να σχολιάζουμε ξανά κ εμεις οι Hell-γεννημένοι.

Και αφού έκανες λόγο για ωραία Ελένη κλπ, ελπίζω να κάνεις κ αναφορά στην αιτία της όλης φάσης. Στη μία κ μοναδική Θεά φυσικά!

Hail Eris!