https://www.youtube.com/watch?v=c_jlZD4eEzA (σαν δεις αγάπης δάκρυα, ο Φουσταλιέρης συνεχίζει την παράδοση με το μπουλγκαρί ή λιογκάρι (μικρό σάζι) του σε ένα μέτρο ΄΄διαφορετικό΄΄, αλλά και σε λίγο διαφορετική ηχητική συχνότητα)
http://www.youtube.com/watch?v=KZfWOSH1GiE (απ την ταινία οι ιππείς της Πύλου)
Σου ειμαι υποχρεος γιατι μεσα απο την αναρτηση σου, ηρθα σε επαφη με εναν γιγαντα της σκεψης που με μια πρωτη αναγνωση απο αυτα που λεει τον βαζω χαλαρα διπλα στον πλατωνα και στον πλωτινο,ειναι ,Μεγας ο ανθρωπος
εχω παθει την πλακα μου και αυριο -μεθαυριο που θα τον εχω κανει φυλλο και φτερο. θα σας πω τα βασικα της φιλοσοφιας του- αν θελετε βεβαια- γιατι απο μια πρωτη αναγνωση διαφερουν σημαντικα αυτα που λεει αυτος με αυτα που λες εσυ γιαυτον[Στο λεω με μεγαλο σεβασμο αυτο αγαπητε φιλε και δεν εχω σκοπο να σου παω κοντρα] γιατι μπορει να κινειται στα ορια της πλατωνικης θεωριας αλλα εχει συμαντικοτατες διαφορες με αυτον!!!
Αλλωστε τι πιο καλυτερο να γνωρισουμε πρωτα τον κοσμο του Μαξιμου και μετα να προσπαθησουμε να τον αναλυσουμε,,,,μονο με τους ορους του Μαξιμου του θα μπορεσουμε να καταλαβουμε αυτα αυτα που μας διαβασες και με τιποτα αλλο,
και παλι ευχαριστω την νεα οπτικη μου εδωσες γιατι τον μαξιμο δεν τον ηξερα καν!!!! τρομαρα μου ειμαι και της εκκλησιας....χαχαχαχαχχα
το ατομο δεν παιζεται ειναι γιγαντας της σκεψης και απορω τοσα χρονια γιατι τον κραταγε κρυμενο το παπαδαριο της εκκλησιας μας,,
Σε πάω ρε μπαγάσα, αν και ασυνείδητα έχεις επηρεαστεί από ανθρώπους που είσαι απέναντί τους (όπως κι εγώ άλλωστε, αν δεν τους γνωρίσεις δεν μπορείς να ξέρεις τι φίδια είναι).
Το σύμβολο του ουροβόρου όφι είναι λίγο πιο περίπλοκο ως περιγραφή. Όλοι οι «μη μυημένοι» κάνουν το ίδιο λάθος να στέκονται στον όφι αυτόν καθ' αυτόν. Ο όφις ενώ τρώει την ουρά του σχηματίζει και έναν κύκλο στο εσωτερικό του, μην το ξεχνάμε!
Η μόνη σημείωση που έχω να κάνω στα λεγόμενά σου, είναι πως ο Ράϊχ την είχε την τρέλα του, έτσι δεν είναι; Κατά τα άλλα συνυπογράφω (και απορώ με την έλλειψη αποριών μου, θαρρώ πως θα έπρεπε να έχω).
Κάτι μου λέει πως με το παρόν άρθρο σου θα πέσουν να σε φάνε πάμπολλοι από το μπλογκρόλλ σου.
ξεφυγα απο την μελετη του Αγιου, οταν διαβασα το σχολιο του colaphus για τον εσωτερικο κυκλο που σχηματιζεται μεσα στο φιδι,-γαμωτο μας διαβαζουν και γυναικες,,θα το γραψω οσο το δυνατον πιο sic μην τα ξεφτυλισω ολα-
τα καραμασοναρια,απο οσο ξερω τον κυκλο τον εχουν σαν κωδικο της ομοφυλοφιλιας-πως να το πω αλλιως,,το κουλουρακι του κυκλου συμβολιζει το κουλουρι τους. που το παραχωρουν με χαρα και τελετουργικα στον διαολο, με ανταλλαγμα το ανοιγμα της επιφυσης. που θα τους φερει την φωτηση και εν τελει θα γινουν πεφωτισμενοι .. δεν αντεξα το εγραψα,,,χαχαχαχχα
οπως βλεπεις μποτιλια αυτοι δεν περιμενουν να ανοιξει η επιφυση με φιλοσοφια και διαλεκτικη οπως μας λενε οι αρχαιοι αλλα αυτοι το θελουν εδω και τωρα,, παντως η δουλεια γινεται εστω και ετσι,, ,αποδειξεις επι του θεματος παρα πολλες ,αλλα δεν ξερω αν ειναι επι των θεματων που μας ειπες στο βιντεακι,,αλλωστε εχω μπλεξει με την μελετη του Αγιου Μαξιμου,,,
Διστυχως εγω δεν μπορω να εκφραστω κοσμια οπως εσυ, και υπαρχει ο κινδυνος να παρεκτραπω με ολους αυτους του κιναιδους του κερατα που μας περιβαλλουν,,,εμμ συγνωμη τους μυημενους ντικονταγκες ηθελα να πω,χαχαχαχχα αλλωστε η συνηθεια γινεται λατρεια μερικες φορες,
Είναι γεγονός πως σε όλα τα σύμβολα που χρησιμοποιούνται στην μασονία υπάρχουν πάμπολλοι συμβολισμοί.
Για παράδειγμα στον ουροβόρο όφι έχεις το φίδι που τρώει την ουρά του, άρα συνάμα ξεφεύγει αλλά και πιάνεται, έχεις το ότι ο σκοπός του είναι το τέλος του, έχεις τον όφι ως σύμβολο «ελευθερίας» που ελευθέρωσε τον Αδάμ και την Εύα από την Εδέμ, έχεις τον κύκλο τον οποίο ορίζει το φίδι και άρα είναι ο άρχοντάς του (με λίγα λόγια ο Δημιουργός του υλικού κόσμου), έχεις, έχεις, έχεις...
Για παράδειγμα στην κατσίκα του Μέντες όλοι στέκονται στα εντελώς προφανή. Αν παρατηρήσεις όμως, μέχρι και το σήμα της Σβάστικας που σηματοδοτεί τον θρήνο της Ίσιδος υπάρχει εκεί μέσα.
Πάντα οι συμβολισμοί είναι πολλαπλοί. Οι πασιφανέστατοι για την πλέμπα, και οι άλλοι για τους μυημένους.
αυτα που σου λεω ειναι καρατσεκαρισμενα ....και μιλαω με αποδειξεις.. ολοι ξερουμε οτι το τριτο ματι ειναι η επιφυση και συγουρα ειναι το ματι του ωρου. στους κακους και στους 'μυημενους''μπρρρρρρ ..κοιτα τωρα αυτο το βιντεακι δεν χρειαζεται να εισαι μυημενος.. λογικη να εχεις,,
δες τον νεαρο διαδοχο του θρονου,,στο βιντεο,,εγινε ιπποτης το αγορι μας,,,,
δες τωρα τι εχει στην κεφαλα του, σαν συμβολο της φωτησης,,,ενα ασπρο λοφιο απο φτερα στρουθοκαμηλου,,και τι κανει η στρουθοκαμηλος?.. χωνει το κεφαλακι της στην αμμο να κρυφτει,,και τι αφηνει εκτεθειμενο? -μα φυσικα τα οπισθια της!!!!χαχαχαχ..
ετσι αγαπητε φιλε αποκτουν την φωτηση τους τα λαμογια!!..διδοντας τα οπισθια τους με τελετουργικο τροπο και τους ανοιγει η επιφυση!!!
μας τα λενε καθμερινα τα βλεπουμε και ακομη εχουμε τσιμπλα ..και ψαχνουμε αλλες ερμηνειες,,τοσο στραβομαρα εχουμε,
δεν χρειαζεσαι να εισαι ''μυημενος'' μυαλο να εχεις και ματακι χωρις τσιμπλα..
ps συγνωμη για την καταχρηση του χωρου,,τι διαολο με επιασε να γραφω για τους ντιγκινταγκες σημερα?
Βεβαια φιλε, οτι πεις ..αν και η επιφυση ηταν μεσα στα λογια του αγαπητου Μποτιλια..ειχα πει σε προηγουμενο ποστ πως για να καταλαβουμε τα λογια του Αγιου Μαξιμου οπως μας τα ειπε ο Μποτιλιας πρεπει να μαθουμε σε μεσες ακρες τον κοσμο του Αγιου και φυσικα του χριστιανισμου Αν ισχυουν ομως αυτα που λεει, τοτε οι θεωριες περι μεταρκωσης και ψυχης που τοσο ενυπωσιακα μας τα παρουσιασε ο Εργολαβος πανε στο βροντο. Το γιατι, θα το δειτε στην συνεχεια. μεχρι τοτε,,
Ο ΘΑΥΜΑΣΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ
-Λοιπον Ευφροσυνη,εβγαλες ακρη με τον Αγιο? Γιατι εγω δεν εβγαλα..
-Πως να βγαλεις αφου το μυαλο σου ειναι στους πωπους και στα φτερα της φωτισης,,στο θεμα μας τωρα..Ο Αγιος ξεκινα με την γνωστη θεωρηση περι Θεου,οτι ειναι δηλαδη αχρονος αμεταβλητος,,μπλα μπλα μπλα,,,,
- Μα αυτα τα ξεραμε χιλια χρονια πριν απο αυτον απο τους Πλατωνικους..
- Θα σκασεις επιτελους; Συνεχιζω,,Η βασικοτερη διαφοροποιηση του,ειναι ο ΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΟΝΤΩΝ [οι ιδεες δηλαδη] δεν βρισκονται μεσα στον ΝΟΥ ,ουτε ειναι ανεξαρτητες και αυθυπαρκες ουσιες οπως μαθαμε απο τον Πλατωνα, αλλα ειναι αιδια[αιωνια,παντοτινα] βουληματα του Θεου και ορισμου των οντων!
-Δεν καταλαβαινω γαμωτο,,
-Το περιμενα, παμε παλι απο την αρχη..οι ιδεες[ο λογος των οντων]δεν ειναι μερος της ουσιας του Θεου αλλα βρισκονται στην θεληση του σαν Θεια βουληση!! Γιατι αν ηταν μερος της ουσιας του Θεου,εμεις τωρα θα ειμαστε Θεοι!!!
-Ετσι ομως καταργει τον Νου των Πλατωνικων η εστω τον υποβιβαζει αφου τιποτα δεν υπαρχει εντος του ουτε καν ο Νους!!!!ιχιχιχιχι καγχασα..
-χμμ μαλλον εχεις δικιο,γιατι ο Θεος κατα τον Αγιο υπαρχει επειδη θελει να υπαρχει.Αρα κανει οσα θελει επειδη απλα το θελει,γιαυτο και δεν εχει αναγκη απο τα οντα που επλασε.γιατι υπηρχε πριν απο αυτα και θα υπαρχει χωρις αυτα.Ο Αγιος αυτο συνεχως το επαναλαμβανει,πως ο Θεος δεν εκανε την κτιση απο αναγκαιοτητα γιατι ετσι θα ειμαστε οπωσδηποτε τμηματα απο την ουσια του Θεου οποτε θα ειμαστε και εμεις Θεοι,και κοιτωντας εσενα ειμαι βεβαιη πως εχει δικιο...αλλωστε η Δημιουργια απο μονη της ειναι διαφορετικη απο τον Ποιητη της
-Για πες μου για την κτιση?
- Ο Αγιος ξεκαθαριζει οτι ο Θεος κατα την ουσια του ειναι το ΟΝ αρα η κτιση που επλασε ειναι το ΜΗ-ΟΝ,δηλαδη η κτιση δεν εχει ζωη καθαυτη υφισταται απλα σαν στερηση του ειναι = ανυπαρξια γιατι για να εχει υπαρξη η κτηση πρεπει να ειναι αιδη [αιωνια και απειρη] Αρα τοτε υποχρεωτικα θα υπηρχαν δυο απειρα και αιωνια.Αυτο ομως θα ηταν παραλογο γιατι η μοναδα προηγειται του πληθους
-Αυτα τα ειπε ο Αγιος ?
-Σκασε πια,ναι τα ειπε, με διακοπτεις και με μπερδευεις..ετσι λοιπον η κτιση βρισκεται σε τοπο [επειδη υπαρχει]και σε χρονο[επειδη αρχισε να υπαρχει]!! Ο Θεος λοιπον χαρισε στα νοερα οντα 4 ιδιοτητες το ειναι και το αει την αγαθοτητα και την σοφια τα δυο πρωτα δεν ειναι υπο την εξουσια μας αλλα στην κτιση!!Τα αλλα δυο εξαρτωνται απο μας. τρομαρα σου....χαχαχαχ
- Τρομαρα μου?χαχαχχα τωρα θα σου πω εγω ..ολα αυτα που μας λες προυποθετουν κινηση τι λεει ο μπαρμπαΜαξιμος γιαυτο?
-Ο Αγιος λεει πως ακομη και αν υποθεσουμε την κινηση του θεου, αυτη δεν θα εχει καμμια σχεση με την κτιση οντων γιατι η κινηση του πηγαζει απο την ΑΓΑΠΗ και κινειται ΕΝΔΟΤΡΙΑΔΙΚΑ.γιατι η αγαπη μονο προσφερεται απο καποιον σε εναν αλλον και ποτε δεν επιβαλλεται αρα η κινητικοτητα του θεου ειναι η κινιτικοτητα του στην ΑΓΑΠΗ και αυτη ειναι μια σταθερη κινητικοτητα που δεν μεταβαλεται ποτε...
μην συνεχιζεις δεν αντεχει το μυαλουδακι μου, αλλα,,,τα περι ψυχων και εργολαβου μετα,τα παιξα,,,
Είμαι μάλλον άσχετη αλλά θα πω τι νιώθω ... Ψυχή = καθρεφτης των αληθινών συναισθημάτων που πηγάζουν απο ένα βλέμμα. Θεός = η ανάγκη της ύπαρξης μιας υπέρτατης δύναμης απο την οποία αντλούν οι αδύναμοι , όπως εγώ, πηγές ζωντάνιας για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στον ανήφορο του όποιου βουνού επέλεξαν για τον βίο τους. Νους = η αιτία ύπαρξης της ανθρώπινης οντότητας στο πέρασμα των χρόνον από την φθορά στην αφθαρσία.
Αν ο Θεός = ψυχή = νους τότε όλα τα άλλα για την αντίληψη της αγάπης αν και εφόσον υπάρχει είναι πολύ απλά. Άλλωστε η ευθεία κάποιοι λένε είναι η συντομοτέρα οδός....χωρίς να σημαίνει και η ευκολότερη πάντα ....
Αγαπητέ Μποτίλια , στα κλεφτά το πρωί και πριν με πάρουν χαμπάρι στο γραφείο άκουσα τα βιντεάκια .... Αυτό που μπορώ να πω ότι αποκόμισα είναι, και δεν ξέρω κατά πόσο είναι σχετικό , ότι ο νους η ψυχή και η αγάπη μπορούν να ανατρέψουν το σύμπαν ανεξαρτήτως αν αυτός που το είπα ήταν ο Θεός , ο άνθρωπος ,ο Πλάτωνας, ο Θεάνθρωπος...ας μη μένουμε στο ποιος λέει τι αλλά στο τι ειπώθηκε και αν έχει αξία, σημασία και διαχρονικότητα. Εγώ προσωπικά αυτό αποκόμισα αλλά όπως λέω πάντα μπορεί και να έχω ''ζουληγμένες'' μπαταρίες στον εγκέφαλο .
-θα σου πω πρωτα για την κινηση των οντων για να καταλαβεις τι συμμβαινει με την ψυχη.Ο Αγιος το ξεκοβει ''δεν υπαρχει κανενα δημιουργημα του Θεου που να ειναι κατα την ουσια του ακινητο'' ετσι η κινηση των νοητων οντων ειναι νοητη[εδω βαζουμε και την ψυχη]και των αισθητων, αισθητη.
- Και τι σχεση εχει αυτο με την μετενσαρκωση που μας λεει ο ΕΡΓΟΛΑΒΟς?
- Ο Αγιος ειναι ξεκαθαρος, οπως και η ορθοδοξια, δεν μπορει η ΨΥΧΗ να προυπαρχει του σωματος..και εξηγει το γιατι,,''η γεννηση προυπαρχει της κινησης,επειδη για να κινηθει κατι [η ψυχη] πρεπει να υπαρχει,και η κινηση[η ψυχη]δεν μπορει να προυπαρχει της γεννησης.επειδη κατι που δεν γεννηθηκε δεν μπορει να κινηθει!Αλλα ουτε και η σταση της ψυχης[δηλαδη να περιμενει μεχρι την επωμενη ενσαρκωση της ]προηγειται της κινησης και φυσικα δεν προηγειται ουτε της γεννησης ,αφου ειναι το τελος της κινησης και ο σκοπος της!Αρα κατα τον Αγιο η η ψυχη υπαρχει ταυτοχρονα με την γεννηση του σωματος και αποτελουν και τα δυο το ΟΛΟΝ δηλαδη τον ανθρωπο!
-Ο Αγιος προσπερναει με χιλια τον Πλατωνα και ταυτιζεται με τον Πλωτινο,που ελεγε ανθρωπος = σωμα + ψυχη
- Βεβαια,αλλα τον προσπερανει και αυτον γιατι ο Αγιος και η ορθοδοξια εισαγει την Ανασταση..που δινει λυση στο προβλημα του σωματος,ενω και για τους δυο μεγαλους διανοητες, το σωμα ειναι αναγκαιο κακο και ασχολιουνταν κυριως με την ψυχη.
-Ειναι η ψυχη αθανατη?
-Ο Αγιος διαχωριζει την θνητοτητα απο τον θανατο,η κτιση ειναι θνητη κατα φυση και ζει μονο γιατι θελει ο θεος να ζησει και της παρεχει ζωη εξω απο αυτην.Ενω ο θανατος ειναι μια παραφυση κατασταση που ειναι μια ακουσια συνεπεια της εκουσιας πτωσης του ανθρωπου.,ετσι οταν πεθαινουμε το σωμα μας χωριζεται με την ψυχη αλλα επειδη ειναι συνθετο διαλυεται σε απλουστερες ουσιες και αυτες με την σειρα τους δινουν ζωη στην κτιση. Ο Θεος ομως εφτιαξε την ψυχη απο απλουστατα στοιχεια τα οποια δεν διαλυονται και παροτι η κτιση ειναι θνητη αυτη δεν μπορει να διαλυθει και φυσικα δεν πεθαινει!
επισης τονιζει οτι καθε ανθρωπος εχει την συγκεκριμενη ψυχη με την οποια θα εννωθει σαν ολοκληρωμενος ανθρωπος πλεον, με την ανασταση των σωματων μας [κατα χαρη] λογω της αναστασης του θεου λογου του ΧΡΙΣΤΟΥ μας
οποτε δεν υπαρχει περιπτωση να ισχυει η μετενσρκωση στην ορθοδοξια μας γιατι ο Αγιος ειναι σαφης το σωμα χωρις ψυχη ειναι πτωμα και η ψυχη χωρις σωμα ειναι φαντασμα! αρα απο την πλευρα του Αγιου τα οσα λεει ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ δεν ευσταθουν
κριμα γιατι ακουγονται τοσο ωραια
- ρε φροσω εισαι σιγουρη?θα τα γραψω αυτα ολα, μην ξεφτυλιστουμε..
-ετσι λεει ο Αγιος,ειπαμε να μιλησουμε μονο με ορους Αγιου και λεει αυτα που σου ειπα δεν μπορει να υπαρξει μετανσαρκωση στην ορθοδοξια γιατι αν υπορχει ο Αγιος θα λεει μπουρδες και η ορθοδοξια θα ειναι για πεταμα, αφου ολο το οντολογικο συστημα της θα παει περιπατο αρα,ετσι ο Αγιος δεν θα ειναι πλεον Αγιος αλλα απατεωνας!τι να πω 2000 χρονια πατερικη παραδοση θα ειναι για τα σκουπιδια,,γιατι θα το ηξεραν και θα το απεκρυπταν[γιατι δεν ειναι δυνατο να μην ηξερε ο αγιος τα περι μετενσαρκωσης
μποτίλια έχεις ξεχάσει τον Ωριγενη και με στενοχωράς... Ας δούμε κάποιες από τις πεποιθήσεις του Ωριγένη που αφορούν τον Θεό , τον κόσμο και τον άνθρωπο.
Ο Θεός είναι πνεύμα, το άπειρο και απόλυτο Ον , το αίτιο, η πηγή η αρχή και το τέλος των όντων, με υπέρτατη αγαθότητα και υπέρτατη παντοδυναμία. Η δημιουργική ενέργεια ανήκει μόνο στον Θεό, που ως πανάγαθος και αμετάβλητος πάντοτε δημιουργεί. Συνεπώς προ του κόσμου αυτού υπήρξαν άλλοι κόσμοι, όπως θα υπάρξουν και άλλοι μετά από αυτόν.
Ο Θεός μπορεί να προσεγγιστεί μόνο με την ψυχή και τη διάνοια, όχι άμεσα αλλά δια του Λόγου. Επειδή είναι αμετάβλητος και η δημιουργική Του ενέργεια αιώνια, ο κόσμος είναι προαιώνιος. Όπως το φως είναι ταυτόσημο με τον Ήλιο, έτσι δεν μπορούμε να εννοήσουμε τον Θεό χωρίς κόσμο.
Ο Λόγος ή Υιός είναι η Σοφία του Πατέρα ο οποίος γεννάται συνεχώς από Αυτόν. Είναι η πρωταρχική και υπέρτατη αιτία των πάντων, που σαν ιδέα ισχύς και ψυχή του κόσμου, υπήρχε εσαεί στον Θεό όντας της ίδιας υπόστασης με τον Πατέρα, ομοούσιος αλλά και υποτελής.
Τα πάντα δημιουργήθηκαν από τον Υιό Λόγο με εντολή του Πατέρα, συνέχονται και κυβερνώνται από τον Πατέρα μέσω του Λόγου. Ο Λόγος στέκεται ανάμεσα στο ανεκδήλωτο και τη δημιουργία, στο ένα και τα πολλά, μετέχοντας της φύσης και των δύο.
Το σύμπαν είναι ένα τεράστιο ζωντανό ον που διατηρείται και υπάρχει εξαιτίας του Λόγου και λειτουργεί όπως ο Πλατωνικός κόσμος. Μέσα του υπάρχουν πολλά ζωντανά όντα, στα οποία περιλαμβάνονται τα άστρα που είναι κι αυτά έμψυχα και ίσως προσφέρουν μελλοντική κατοικία σε ορισμένες ανθρώπινες ψυχές.
Ο θεός δημιούργησε πνευματικά όντα ελεύθερα και λογικά, τα οποία μπορούν να καταστούν "αγαθά". Για τον λόγο όμως ότι τα όντα έκαναν κακή χρήση του αυτεξούσιου τους, ο θεός δημιούργησε τον υλικό κόσμο ως τιμωρία, δίνοντας στο κάθε ον αναλόγως του βαθμού παρεκτροπής του μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό υλικότητος.
Οι αποκαλύψεις του Λόγου δια των προφητών και κυρίως δια του Ιησού σκοπό είχαν την λύτρωση των πνευμάτων από την ύλη.
Ο κόσμος είχε αρχή και θα έχει και τέλος, όμως θα τον διαδεχθούν άλλοι κόσμοι. Έτσι η Ανάσταση υποβιβάζεται στο επίπεδο απλού επεισοδίου της κοσμικής ιστορίας. Η τελική αποκατάσταση, όπου όλα τα πράγματα θα επιστρέψουν στην αρχική τους κατάσταση απομακρύνεται έπ' άπειρον.
Η ψυχή είναι αιώνια όχι μόνο λόγω της θείας χάριτος αλλά και λόγω της ουσίας της φύσεώς της. Είναι δημιούργημα, όμως η δημιουργία της, όπως υποστηρίζει και ο Πλωτίνος βρίσκεται έξω από τον χρόνο. Κάθε ψυχή ήταν αρχικά καθαρός νους και κάθε ψυχή μπορεί να επανέλθει σε αυτήν την κατάσταση. Στο μεσοδιάστημα όμως πρέπει να υψωθεί και να πέσει πολλές φορές, Το γεγονός ότι δεν αρχίζουμε όλοι από το ίδιο επίπεδο τον αγώνα για την σωτηρία, μπορεί να εξηγηθεί με τρόπο συνεπή προς την θεία δικαιοσύνη μόνο αν φέρουμε πάνω μας περασμένα παραπτώματα που διαπράχθηκαν σε προηγούμενες ζωές.
Η ανθρώπινη ψυχή μπορεί να υψωθεί στην κατάσταση του αγγέλου ή να βυθιστεί στην κατάσταση του διαβόλου, και ο Ωριγένης παίζει με την ιδέα του Πλάτωνα ότι η ψυχή μπορεί να ξαναγεννηθεί σε σώμα ζώου . Το πεπρωμένο της στο μεσοδιάστημα από την μία μετενσάρκωση στην άλλη εξαρτάται από την ζωή που έζησε πάνω στη γη. Η κακή ψυχή θα πρέπει να υποστεί την κάθαρση αλλά όχι αιώνια, αφού η θεία δικαιοσύνη είναι επανορθωτική κι όχι εκδικητική. Η κόλαση για τον Ωριγένη είναι κατάσταση του νου, αυτό που ο Ωριγένης ονομάζει
"τιμωρία και μαρτύριο από την έλλειψη συνοχής της ψυχής"
Η αγαθή ψυχή θα κατοικήσει κάποιο διάστημα στον επίγειο παράδεισο, όπου ο θεός θα οργανώσει ένα σχολείο ψυχών με αγγέλους ως εκπαιδευτές οι οποίοι θα διδάξουν τις απαντήσεις για όλες τις ερωτήσεις που τις βασανίζουν στην γη. Ο Ωριγένης προσφέρει μια περίληψη της ύλης πάνω στην οποία οι ψυχές τελικά θα προβιβαστούν σε υψηλότερες σφαίρες και πιο προχωρημένες τάξεις. Ο παράδεισος είναι πανεπιστήμιο που δεν τελειώνει ποτέ. Όταν βρεθούν σε αυτήν την κατάσταση οι ψυχές θα εφοδιαστούν με σώματα, από υλικό πιο εκλεπτυσμένο από το δικό μας αλλά όσο υψώνονται μέσα από τις σφαίρες θα το αποβάλλουν βαθμιαία.
" Πήρε κανείς χαμπάρι τι συνέβη στις 10-11-12 περί ώραν 13.14 ακριβώς?! (Μήπως να κοιτάγατε τις "ειδήσεις" ανάποδα?)" επειδη εδω και χρονια εχω μετατρεψει την τηλεόραση σε μονιτορ και βλεπω οτι θελω οτι ωρα θελω εαν θελω πες μας τι έγινε; εχει ανεβει βιντεο;
Δεν είναι δυνατό η αλήθεια να δίνεται πάντοτε σε 'βίντεο', ειδικά αν πρόκειται για μια από αυτές που πρέπει να παραμένουν κρυμμένες η έστω κωδικοποιημένες - σαν τις κωδικοποιήσεις- που διαβάζει ο Μποτίλιας στη γεωγραφία των εκκλησιών! Πρέπει να διαβάσετε τις ειδήσεις κυριολεκτικά 'ανάποδα'... (Υπενθυμίζω ότι 1+2+3+4=10 κ αυτός ο συγκεκριμένος συνδυασμός ημ/νιων - ωρών είναι μοναδικός μέσα στη χιλιετία κ ήδη 'πέρασε'!)
21 σχόλια:
Αγαπητέ Μποτίλια και λοιπή παρέα καλησπέρα
Συγχαρητήρια για το άκρως ενδιαφέρον τέταρτο μέρος του ναυαγού. (έδοσες πόνο για άλλη μια φορά)(καθώς και έναυσμα για σκέψη)
Σας αποστέλλω τους παρακάτω συνδέσμους ως μουσικό σχόλιο:
https://www.youtube.com/watch?v=Sgybg8bZHSM (ατμαν)
https://www.youtube.com/watch?v=c_jlZD4eEzA (σαν δεις αγάπης δάκρυα, ο Φουσταλιέρης συνεχίζει την παράδοση με το μπουλγκαρί ή λιογκάρι (μικρό σάζι) του σε ένα μέτρο ΄΄διαφορετικό΄΄, αλλά και σε λίγο διαφορετική ηχητική συχνότητα)
http://www.youtube.com/watch?v=KZfWOSH1GiE (απ την ταινία οι ιππείς της Πύλου)
Αλαφροΐσκιωτος
αγαπητε μποτιλια
Σου ειμαι υποχρεος γιατι μεσα απο την αναρτηση σου, ηρθα σε επαφη με εναν γιγαντα της σκεψης που με μια πρωτη αναγνωση απο αυτα που λεει τον βαζω χαλαρα διπλα στον πλατωνα και στον πλωτινο,ειναι ,Μεγας ο ανθρωπος
εχω παθει την πλακα μου και αυριο -μεθαυριο που θα τον εχω κανει φυλλο και φτερο. θα σας πω τα βασικα της φιλοσοφιας του- αν θελετε βεβαια- γιατι απο μια πρωτη αναγνωση διαφερουν σημαντικα αυτα που λεει αυτος με αυτα που λες εσυ γιαυτον[Στο λεω με μεγαλο σεβασμο αυτο αγαπητε φιλε και δεν εχω σκοπο να σου παω κοντρα]
γιατι μπορει να κινειται στα ορια της πλατωνικης θεωριας αλλα εχει συμαντικοτατες διαφορες με αυτον!!!
Αλλωστε τι πιο καλυτερο να γνωρισουμε πρωτα τον κοσμο του Μαξιμου και μετα να προσπαθησουμε να τον αναλυσουμε,,,,μονο με τους ορους του Μαξιμου του θα μπορεσουμε να καταλαβουμε αυτα αυτα που μας διαβασες και με τιποτα αλλο,
και παλι ευχαριστω την νεα οπτικη μου εδωσες γιατι τον μαξιμο δεν τον ηξερα καν!!!!
τρομαρα μου ειμαι και της εκκλησιας....χαχαχαχαχχα
το ατομο δεν παιζεται ειναι γιγαντας της σκεψης και απορω τοσα χρονια γιατι τον κραταγε κρυμενο το παπαδαριο της εκκλησιας μας,,
Σε πάω ρε μπαγάσα, αν και ασυνείδητα έχεις επηρεαστεί από ανθρώπους που είσαι απέναντί τους (όπως κι εγώ άλλωστε, αν δεν τους γνωρίσεις δεν μπορείς να ξέρεις τι φίδια είναι).
Το σύμβολο του ουροβόρου όφι είναι λίγο πιο περίπλοκο ως περιγραφή. Όλοι οι «μη μυημένοι» κάνουν το ίδιο λάθος να στέκονται στον όφι αυτόν καθ' αυτόν. Ο όφις ενώ τρώει την ουρά του σχηματίζει και έναν κύκλο στο εσωτερικό του, μην το ξεχνάμε!
Η μόνη σημείωση που έχω να κάνω στα λεγόμενά σου, είναι πως ο Ράϊχ την είχε την τρέλα του, έτσι δεν είναι; Κατά τα άλλα συνυπογράφω (και απορώ με την έλλειψη αποριών μου, θαρρώ πως θα έπρεπε να έχω).
Κάτι μου λέει πως με το παρόν άρθρο σου θα πέσουν να σε φάνε πάμπολλοι από το μπλογκρόλλ σου.
ξεφυγα απο την μελετη του Αγιου, οταν διαβασα το σχολιο του colaphus για τον εσωτερικο κυκλο που σχηματιζεται μεσα στο φιδι,-γαμωτο μας διαβαζουν και γυναικες,,θα το γραψω οσο το δυνατον πιο sic μην τα ξεφτυλισω ολα-
τα καραμασοναρια,απο οσο ξερω τον κυκλο τον εχουν σαν κωδικο της ομοφυλοφιλιας-πως να το πω αλλιως,,το κουλουρακι του κυκλου συμβολιζει το κουλουρι τους. που το παραχωρουν με χαρα και τελετουργικα στον διαολο, με ανταλλαγμα το ανοιγμα της επιφυσης.
που θα τους φερει την φωτηση και εν τελει θα γινουν πεφωτισμενοι ..
δεν αντεξα το εγραψα,,,χαχαχαχχα
οπως βλεπεις μποτιλια αυτοι δεν περιμενουν να ανοιξει η επιφυση με φιλοσοφια και διαλεκτικη οπως μας λενε οι αρχαιοι αλλα αυτοι το θελουν εδω και τωρα,,
παντως η δουλεια γινεται εστω και ετσι,,
,αποδειξεις επι του θεματος παρα πολλες ,αλλα δεν ξερω αν ειναι επι των θεματων που μας ειπες στο βιντεακι,,αλλωστε εχω μπλεξει με την μελετη του Αγιου Μαξιμου,,,
Διστυχως εγω δεν μπορω να εκφραστω κοσμια οπως εσυ, και υπαρχει ο κινδυνος να παρεκτραπω με ολους αυτους του κιναιδους του κερατα που μας περιβαλλουν,,,εμμ συγνωμη τους μυημενους ντικονταγκες ηθελα να πω,χαχαχαχχα
αλλωστε η συνηθεια γινεται λατρεια μερικες φορες,
Είναι γεγονός πως σε όλα τα σύμβολα που χρησιμοποιούνται στην μασονία υπάρχουν πάμπολλοι συμβολισμοί.
Για παράδειγμα στον ουροβόρο όφι έχεις το φίδι που τρώει την ουρά του, άρα συνάμα ξεφεύγει αλλά και πιάνεται, έχεις το ότι ο σκοπός του είναι το τέλος του, έχεις τον όφι ως σύμβολο «ελευθερίας» που ελευθέρωσε τον Αδάμ και την Εύα από την Εδέμ, έχεις τον κύκλο τον οποίο ορίζει το φίδι και άρα είναι ο άρχοντάς του (με λίγα λόγια ο Δημιουργός του υλικού κόσμου), έχεις, έχεις, έχεις...
Για παράδειγμα στην κατσίκα του Μέντες όλοι στέκονται στα εντελώς προφανή. Αν παρατηρήσεις όμως, μέχρι και το σήμα της Σβάστικας που σηματοδοτεί τον θρήνο της Ίσιδος υπάρχει εκεί μέσα.
Πάντα οι συμβολισμοί είναι πολλαπλοί. Οι πασιφανέστατοι για την πλέμπα, και οι άλλοι για τους μυημένους.
αυτα που σου λεω ειναι καρατσεκαρισμενα ....και μιλαω με αποδειξεις.. ολοι ξερουμε οτι το τριτο ματι ειναι η επιφυση και συγουρα ειναι το ματι του ωρου.
στους κακους και στους 'μυημενους''μπρρρρρρ
..κοιτα τωρα αυτο το βιντεακι δεν χρειαζεται να εισαι μυημενος.. λογικη να εχεις,,
http://theopenscroll.blogspot.gr/2012/02/part-17-sodomite-gateway-royal-pains.html
Prince William Is Made A Knight Of The Garter
δες τον νεαρο διαδοχο του θρονου,,στο βιντεο,,εγινε ιπποτης το αγορι μας,,,,
δες τωρα τι εχει στην κεφαλα του, σαν συμβολο της φωτησης,,,ενα ασπρο λοφιο απο φτερα στρουθοκαμηλου,,και τι κανει η στρουθοκαμηλος?..
χωνει το κεφαλακι της στην αμμο να κρυφτει,,και τι αφηνει εκτεθειμενο?
-μα φυσικα τα οπισθια της!!!!χαχαχαχ..
ετσι αγαπητε φιλε αποκτουν την φωτηση τους τα λαμογια!!..διδοντας τα οπισθια τους με τελετουργικο τροπο και τους ανοιγει η επιφυση!!!
μας τα λενε καθμερινα τα βλεπουμε και ακομη εχουμε τσιμπλα ..και ψαχνουμε αλλες ερμηνειες,,τοσο στραβομαρα εχουμε,
δεν χρειαζεσαι να εισαι ''μυημενος'' μυαλο να εχεις και ματακι χωρις τσιμπλα..
ps
συγνωμη για την καταχρηση του χωρου,,τι διαολο με επιασε να γραφω για τους ντιγκινταγκες σημερα?
Εχμμ, μπατίστα, έχει πολλά οπίσθια εδώ χάμω, πιάσε κανα δυο να την εβγάλουμε κ απόψε!
Θεικό! Είδα το Δράκοντα! Αυτοτσιμπουκώθηκε μπροστά στα μάτια μου!
Είχατε, δεν είχατε, πάλι την ήπιατε!
http://www.youtube.com/watch?v=peJhJMciSXE
ACRA MINOA FIGURANT!
http://dimokratiko.blogspot.gr/2012/10/video_5893.html
ουροβόρος όφις ...
Φίλε Πάνδαρε,
Συμφωνούμε να συνεχίσουμε την συζήτηση κάποια άλλη στιγμή γιατί οσο φιλόξενος και αν είναι ο Μποτίλιας, έχουμε ξεφύγει από το θέμα;
Βεβαια φιλε, οτι πεις ..αν και η επιφυση ηταν μεσα στα λογια του αγαπητου Μποτιλια..ειχα πει σε προηγουμενο ποστ πως για να καταλαβουμε τα λογια του Αγιου Μαξιμου οπως μας τα ειπε ο Μποτιλιας πρεπει να μαθουμε σε μεσες ακρες τον κοσμο του Αγιου και φυσικα του χριστιανισμου
Αν ισχυουν ομως αυτα που λεει, τοτε οι θεωριες περι μεταρκωσης και ψυχης που τοσο ενυπωσιακα μας τα παρουσιασε ο Εργολαβος πανε στο βροντο. Το γιατι, θα το δειτε στην συνεχεια. μεχρι τοτε,,
Ο ΘΑΥΜΑΣΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ
-Λοιπον Ευφροσυνη,εβγαλες ακρη με τον Αγιο? Γιατι εγω δεν εβγαλα..
-Πως να βγαλεις αφου το μυαλο σου ειναι στους πωπους και στα φτερα της φωτισης,,στο θεμα μας τωρα..Ο Αγιος ξεκινα με την γνωστη θεωρηση περι Θεου,οτι ειναι δηλαδη αχρονος αμεταβλητος,,μπλα μπλα μπλα,,,,
- Μα αυτα τα ξεραμε χιλια χρονια πριν απο αυτον απο τους Πλατωνικους..
- Θα σκασεις επιτελους; Συνεχιζω,,Η βασικοτερη διαφοροποιηση του,ειναι ο ΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΟΝΤΩΝ [οι ιδεες δηλαδη]
δεν βρισκονται μεσα στον ΝΟΥ ,ουτε ειναι ανεξαρτητες και αυθυπαρκες ουσιες οπως μαθαμε απο τον Πλατωνα, αλλα ειναι αιδια[αιωνια,παντοτινα] βουληματα του Θεου και ορισμου των οντων!
-Δεν καταλαβαινω γαμωτο,,
-Το περιμενα, παμε παλι απο την αρχη..οι ιδεες[ο λογος των οντων]δεν ειναι μερος της ουσιας του Θεου αλλα βρισκονται στην θεληση του σαν Θεια βουληση!! Γιατι αν ηταν μερος της ουσιας του Θεου,εμεις τωρα θα ειμαστε Θεοι!!!
-Ετσι ομως καταργει τον Νου των Πλατωνικων η εστω τον υποβιβαζει αφου τιποτα δεν υπαρχει εντος του ουτε καν ο Νους!!!!ιχιχιχιχι καγχασα..
-χμμ μαλλον εχεις δικιο,γιατι ο Θεος κατα τον Αγιο υπαρχει επειδη θελει να υπαρχει.Αρα κανει οσα θελει επειδη απλα το θελει,γιαυτο και δεν εχει αναγκη απο τα οντα που επλασε.γιατι υπηρχε πριν απο αυτα και θα υπαρχει χωρις αυτα.Ο Αγιος αυτο συνεχως το επαναλαμβανει,πως ο Θεος δεν εκανε την κτιση απο αναγκαιοτητα γιατι ετσι θα ειμαστε οπωσδηποτε τμηματα απο την ουσια του Θεου οποτε θα ειμαστε και εμεις Θεοι,και κοιτωντας εσενα ειμαι βεβαιη πως εχει δικιο...αλλωστε η Δημιουργια απο μονη της ειναι διαφορετικη απο τον Ποιητη της
-Για πες μου για την κτιση?
- Ο Αγιος ξεκαθαριζει οτι ο Θεος κατα την ουσια του ειναι το ΟΝ αρα η κτιση που επλασε ειναι το ΜΗ-ΟΝ,δηλαδη η κτιση δεν εχει ζωη καθαυτη υφισταται απλα σαν στερηση του ειναι = ανυπαρξια γιατι για να εχει υπαρξη η κτηση πρεπει να ειναι αιδη [αιωνια και απειρη] Αρα τοτε υποχρεωτικα θα υπηρχαν δυο απειρα και αιωνια.Αυτο ομως θα ηταν παραλογο γιατι η μοναδα προηγειται του πληθους
-Αυτα τα ειπε ο Αγιος ?
-Σκασε πια,ναι τα ειπε, με διακοπτεις και με μπερδευεις..ετσι λοιπον η κτιση βρισκεται σε τοπο [επειδη υπαρχει]και σε χρονο[επειδη αρχισε να υπαρχει]!! Ο Θεος λοιπον χαρισε στα νοερα οντα 4 ιδιοτητες
το ειναι και το αει
την αγαθοτητα και την σοφια
τα δυο πρωτα δεν ειναι υπο την εξουσια μας αλλα στην κτιση!!Τα αλλα δυο εξαρτωνται απο μας. τρομαρα σου....χαχαχαχ
- Τρομαρα μου?χαχαχχα τωρα θα σου πω εγω ..ολα αυτα που μας λες προυποθετουν κινηση τι λεει ο μπαρμπαΜαξιμος γιαυτο?
-Ο Αγιος λεει πως ακομη και αν υποθεσουμε την κινηση του θεου, αυτη δεν θα εχει καμμια σχεση με την κτιση οντων γιατι η κινηση του πηγαζει απο την ΑΓΑΠΗ και κινειται ΕΝΔΟΤΡΙΑΔΙΚΑ.γιατι η αγαπη μονο προσφερεται απο καποιον σε εναν αλλον και ποτε δεν επιβαλλεται αρα η κινητικοτητα του θεου ειναι η κινιτικοτητα του στην ΑΓΑΠΗ
και αυτη ειναι μια σταθερη κινητικοτητα που δεν μεταβαλεται ποτε...
μην συνεχιζεις δεν αντεχει το μυαλουδακι μου, αλλα,,,τα περι ψυχων και εργολαβου μετα,τα παιξα,,,
Είμαι μάλλον άσχετη αλλά θα πω τι νιώθω ...
Ψυχή = καθρεφτης των αληθινών συναισθημάτων που πηγάζουν απο ένα βλέμμα.
Θεός = η ανάγκη της ύπαρξης μιας υπέρτατης δύναμης απο την οποία αντλούν οι αδύναμοι , όπως εγώ, πηγές ζωντάνιας για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στον ανήφορο του όποιου βουνού επέλεξαν για τον βίο τους.
Νους = η αιτία ύπαρξης της ανθρώπινης οντότητας στο πέρασμα των χρόνον από την φθορά στην αφθαρσία.
Αν ο Θεός = ψυχή = νους τότε όλα τα άλλα για την αντίληψη της αγάπης αν και εφόσον υπάρχει είναι πολύ απλά.
Άλλωστε η ευθεία κάποιοι λένε είναι η συντομοτέρα οδός....χωρίς να σημαίνει και η ευκολότερη πάντα ....
Αγαπητέ Μποτίλια , στα κλεφτά το πρωί και πριν με πάρουν χαμπάρι στο γραφείο άκουσα τα βιντεάκια ....
Αυτό που μπορώ να πω ότι αποκόμισα είναι, και δεν ξέρω κατά πόσο είναι σχετικό , ότι ο νους η ψυχή και η αγάπη μπορούν να ανατρέψουν το σύμπαν ανεξαρτήτως αν αυτός που το είπα ήταν ο Θεός , ο άνθρωπος ,ο Πλάτωνας, ο Θεάνθρωπος...ας μη μένουμε στο ποιος λέει τι αλλά στο τι ειπώθηκε και αν έχει αξία, σημασία και διαχρονικότητα. Εγώ προσωπικά αυτό αποκόμισα αλλά όπως λέω πάντα μπορεί και να έχω ''ζουληγμένες'' μπαταρίες στον εγκέφαλο .
Ο ΘΑΥΜΑΣΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ ΙΙ
-τι λεει ο Αγιος για την ψυχη?
-θα σου πω πρωτα για την κινηση των οντων για να καταλαβεις τι συμμβαινει με την ψυχη.Ο Αγιος το ξεκοβει ''δεν υπαρχει κανενα δημιουργημα του Θεου που να ειναι κατα την ουσια του ακινητο'' ετσι η κινηση των νοητων οντων ειναι νοητη[εδω βαζουμε και την ψυχη]και των αισθητων, αισθητη.
- Και τι σχεση εχει αυτο με την μετενσαρκωση που μας λεει ο ΕΡΓΟΛΑΒΟς?
- Ο Αγιος ειναι ξεκαθαρος, οπως και η ορθοδοξια, δεν μπορει η ΨΥΧΗ να προυπαρχει του σωματος..και εξηγει το γιατι,,''η γεννηση προυπαρχει της κινησης,επειδη για να κινηθει κατι [η ψυχη] πρεπει να υπαρχει,και η κινηση[η ψυχη]δεν μπορει να προυπαρχει της γεννησης.επειδη κατι που δεν γεννηθηκε δεν μπορει να κινηθει!Αλλα ουτε και η σταση της ψυχης[δηλαδη να περιμενει μεχρι την επωμενη ενσαρκωση της ]προηγειται της κινησης και φυσικα δεν προηγειται ουτε της γεννησης ,αφου ειναι το τελος της κινησης και ο σκοπος της!Αρα κατα τον Αγιο η η ψυχη υπαρχει ταυτοχρονα με την γεννηση του σωματος και αποτελουν και τα δυο το ΟΛΟΝ δηλαδη τον ανθρωπο!
-Ο Αγιος προσπερναει με χιλια τον Πλατωνα και ταυτιζεται με τον Πλωτινο,που ελεγε ανθρωπος = σωμα + ψυχη
- Βεβαια,αλλα τον προσπερανει και αυτον γιατι ο Αγιος και η ορθοδοξια εισαγει την Ανασταση..που δινει λυση στο προβλημα του σωματος,ενω και για τους δυο μεγαλους διανοητες, το σωμα ειναι αναγκαιο κακο και ασχολιουνταν κυριως με την ψυχη.
-Ειναι η ψυχη αθανατη?
-Ο Αγιος διαχωριζει την θνητοτητα απο τον θανατο,η κτιση ειναι θνητη κατα φυση και ζει μονο γιατι θελει ο θεος να ζησει και της παρεχει ζωη εξω απο αυτην.Ενω ο θανατος ειναι μια παραφυση κατασταση που ειναι μια ακουσια συνεπεια της εκουσιας πτωσης του ανθρωπου.,ετσι οταν πεθαινουμε το σωμα μας χωριζεται με την ψυχη αλλα επειδη ειναι συνθετο διαλυεται σε απλουστερες ουσιες και αυτες με την σειρα τους δινουν ζωη στην κτιση.
Ο Θεος ομως εφτιαξε την ψυχη απο απλουστατα στοιχεια τα οποια δεν διαλυονται και παροτι η κτιση ειναι θνητη αυτη δεν μπορει να διαλυθει και φυσικα δεν πεθαινει!
επισης τονιζει οτι καθε ανθρωπος εχει την συγκεκριμενη ψυχη με την οποια θα εννωθει σαν ολοκληρωμενος ανθρωπος πλεον,
με την ανασταση των σωματων μας [κατα χαρη]
λογω της αναστασης του θεου λογου του ΧΡΙΣΤΟΥ μας
οποτε δεν υπαρχει περιπτωση να ισχυει η μετενσρκωση στην ορθοδοξια μας γιατι ο Αγιος ειναι σαφης
το σωμα χωρις ψυχη ειναι πτωμα και η ψυχη χωρις σωμα ειναι φαντασμα!
αρα απο την πλευρα του Αγιου τα οσα λεει ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ δεν ευσταθουν
κριμα γιατι ακουγονται τοσο ωραια
- ρε φροσω εισαι σιγουρη?θα τα γραψω αυτα ολα, μην ξεφτυλιστουμε..
-ετσι λεει ο Αγιος,ειπαμε να μιλησουμε μονο με ορους Αγιου και λεει αυτα που σου ειπα δεν μπορει να υπαρξει μετανσαρκωση στην ορθοδοξια γιατι αν υπορχει ο Αγιος θα λεει μπουρδες και η ορθοδοξια θα ειναι για πεταμα, αφου ολο το οντολογικο συστημα της θα παει περιπατο αρα,ετσι ο Αγιος δεν θα ειναι πλεον Αγιος αλλα απατεωνας!τι να πω 2000 χρονια πατερικη παραδοση θα ειναι για τα σκουπιδια,,γιατι θα το ηξεραν και θα το απεκρυπταν[γιατι δεν ειναι δυνατο να μην ηξερε ο αγιος τα περι μετενσαρκωσης
μποτίλια έχεις ξεχάσει τον Ωριγενη και με στενοχωράς... Ας δούμε κάποιες από τις πεποιθήσεις του Ωριγένη που αφορούν τον Θεό , τον κόσμο και τον άνθρωπο.
Ο Θεός είναι πνεύμα, το άπειρο και απόλυτο Ον , το αίτιο, η πηγή η αρχή και το τέλος των όντων, με υπέρτατη αγαθότητα και υπέρτατη παντοδυναμία. Η δημιουργική ενέργεια ανήκει μόνο στον Θεό, που ως πανάγαθος και αμετάβλητος πάντοτε δημιουργεί. Συνεπώς προ του κόσμου αυτού υπήρξαν άλλοι κόσμοι, όπως θα υπάρξουν και άλλοι μετά από αυτόν.
Ο Θεός μπορεί να προσεγγιστεί μόνο με την ψυχή και τη διάνοια, όχι άμεσα αλλά δια του Λόγου. Επειδή είναι αμετάβλητος και η δημιουργική Του ενέργεια αιώνια, ο κόσμος είναι προαιώνιος. Όπως το φως είναι ταυτόσημο με τον Ήλιο, έτσι δεν μπορούμε να εννοήσουμε τον Θεό χωρίς κόσμο.
Ο Λόγος ή Υιός είναι η Σοφία του Πατέρα ο οποίος γεννάται συνεχώς από Αυτόν. Είναι η πρωταρχική και υπέρτατη αιτία των πάντων, που σαν ιδέα ισχύς και ψυχή του κόσμου, υπήρχε εσαεί στον Θεό όντας της ίδιας υπόστασης με τον Πατέρα, ομοούσιος αλλά και υποτελής.
Τα πάντα δημιουργήθηκαν από τον Υιό Λόγο με εντολή του Πατέρα, συνέχονται και κυβερνώνται από τον Πατέρα μέσω του Λόγου. Ο Λόγος στέκεται ανάμεσα στο ανεκδήλωτο και τη δημιουργία, στο ένα και τα πολλά, μετέχοντας της φύσης και των δύο.
Το σύμπαν είναι ένα τεράστιο ζωντανό ον που διατηρείται και υπάρχει εξαιτίας του Λόγου και λειτουργεί όπως ο Πλατωνικός κόσμος. Μέσα του υπάρχουν πολλά ζωντανά όντα, στα οποία περιλαμβάνονται τα άστρα που είναι κι αυτά έμψυχα και ίσως προσφέρουν μελλοντική κατοικία σε ορισμένες ανθρώπινες ψυχές.
Ο θεός δημιούργησε πνευματικά όντα ελεύθερα και λογικά, τα οποία μπορούν να καταστούν "αγαθά". Για τον λόγο όμως ότι τα όντα έκαναν κακή χρήση του αυτεξούσιου τους, ο θεός δημιούργησε τον υλικό κόσμο ως τιμωρία, δίνοντας στο κάθε ον αναλόγως του βαθμού παρεκτροπής του μεγαλύτερο ή μικρότερο βαθμό υλικότητος.
Οι αποκαλύψεις του Λόγου δια των προφητών και κυρίως δια του Ιησού σκοπό είχαν την λύτρωση των πνευμάτων από την ύλη.
Ο κόσμος είχε αρχή και θα έχει και τέλος, όμως θα τον διαδεχθούν άλλοι κόσμοι. Έτσι η Ανάσταση υποβιβάζεται στο επίπεδο απλού επεισοδίου της κοσμικής ιστορίας. Η τελική αποκατάσταση, όπου όλα τα πράγματα θα επιστρέψουν στην αρχική τους κατάσταση απομακρύνεται έπ' άπειρον.
Η ψυχή είναι αιώνια όχι μόνο λόγω της θείας χάριτος αλλά και λόγω της ουσίας της φύσεώς της. Είναι δημιούργημα, όμως η δημιουργία της, όπως υποστηρίζει και ο Πλωτίνος βρίσκεται έξω από τον χρόνο.
Κάθε ψυχή ήταν αρχικά καθαρός νους και κάθε ψυχή μπορεί να επανέλθει σε αυτήν την κατάσταση. Στο μεσοδιάστημα όμως πρέπει να υψωθεί και να πέσει πολλές φορές, Το γεγονός ότι δεν αρχίζουμε όλοι από το ίδιο επίπεδο τον αγώνα για την σωτηρία, μπορεί να εξηγηθεί με τρόπο συνεπή προς την θεία δικαιοσύνη μόνο αν φέρουμε πάνω μας περασμένα παραπτώματα που διαπράχθηκαν σε προηγούμενες ζωές.
Η ανθρώπινη ψυχή μπορεί να υψωθεί στην κατάσταση του αγγέλου ή να βυθιστεί στην κατάσταση του διαβόλου, και ο Ωριγένης παίζει με την ιδέα του Πλάτωνα ότι η ψυχή μπορεί να ξαναγεννηθεί σε σώμα ζώου . Το πεπρωμένο της στο μεσοδιάστημα από την μία μετενσάρκωση στην άλλη εξαρτάται από την ζωή που έζησε πάνω στη γη. Η κακή ψυχή θα πρέπει να υποστεί την κάθαρση αλλά όχι αιώνια, αφού η θεία δικαιοσύνη είναι επανορθωτική κι όχι εκδικητική. Η κόλαση για τον Ωριγένη είναι κατάσταση του νου, αυτό που ο Ωριγένης ονομάζει
"τιμωρία και μαρτύριο από την έλλειψη συνοχής της ψυχής"
Η αγαθή ψυχή θα κατοικήσει κάποιο διάστημα στον επίγειο παράδεισο, όπου ο θεός θα οργανώσει ένα σχολείο ψυχών με αγγέλους ως εκπαιδευτές οι οποίοι θα διδάξουν τις απαντήσεις για όλες τις ερωτήσεις που τις βασανίζουν στην γη. Ο Ωριγένης προσφέρει μια περίληψη της ύλης πάνω στην οποία οι ψυχές τελικά θα προβιβαστούν σε υψηλότερες σφαίρες και πιο προχωρημένες τάξεις. Ο παράδεισος είναι πανεπιστήμιο που δεν τελειώνει ποτέ. Όταν βρεθούν σε αυτήν την κατάσταση οι ψυχές θα εφοδιαστούν με σώματα, από υλικό πιο εκλεπτυσμένο από το δικό μας αλλά όσο υψώνονται μέσα από τις σφαίρες θα το αποβάλλουν βαθμιαία.
Πήρε κανείς χαμπάρι τι συνέβη στις 10-11-12 περί ώραν 13.14 ακριβώς?! (Μήπως να κοιτάγατε τις "ειδήσεις" ανάποδα?)
" Πήρε κανείς χαμπάρι τι συνέβη στις 10-11-12 περί ώραν 13.14 ακριβώς?! (Μήπως να κοιτάγατε τις "ειδήσεις" ανάποδα?)" επειδη εδω και χρονια εχω μετατρεψει την τηλεόραση σε μονιτορ και βλεπω οτι θελω οτι ωρα θελω εαν θελω πες μας τι έγινε; εχει ανεβει βιντεο;
Δεν είναι δυνατό η αλήθεια να δίνεται πάντοτε σε 'βίντεο', ειδικά αν πρόκειται για μια από αυτές που πρέπει να παραμένουν κρυμμένες η έστω κωδικοποιημένες - σαν τις κωδικοποιήσεις- που διαβάζει ο Μποτίλιας στη γεωγραφία των εκκλησιών! Πρέπει να διαβάσετε τις ειδήσεις κυριολεκτικά 'ανάποδα'... (Υπενθυμίζω ότι 1+2+3+4=10 κ αυτός ο συγκεκριμένος συνδυασμός ημ/νιων - ωρών είναι μοναδικός μέσα στη χιλιετία κ ήδη 'πέρασε'!)
"Scire, Potere, Audere, Tacere"
Ανέκδοτα λέμε πάλι; Γιατί τα σχετικά μπλόγκς λένε ότι απέχουμε 33 μέρες από το ακατανόμαστο Μπακτούν! Δηλ. 11 + 11 + 11?!
Gia xypnate ligo k afhste ta tragoudia...
«Ποιοι και πώς έδωσαν άσυλο στο «τέρας» της Πάρου;»
http://gr.news.yahoo.com/%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CF%8E%CF%82-%CE%AD%CE%B4%CF%89%CF%83%CE%B1%CE%BD-%CE%AC%CF%83%CF%85%CE%BB%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%84%CE%AD%CF%81%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82-075138739.html
Δημοσίευση σχολίου