05 Φεβρουαρίου, 2014

ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ


Το ζητούμενο δεν είναι μόνο να βρούμε, αλλά και να υπερβούμε τον εαυτό μας.
Μάρλον Μπράντο


1. ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΓΡΑΝΑΠΑΥΣΕΩΣ ΣΤΑ ΣΕΛΗΝΙΑΚΑ ΤΟΠΙΑ ΤΟΥ ΑΚΑΤΑΛΟΓΙΣΤΟΥ

Στην πορεία τής ζωής μου κάποιοι κατάφεραν να περάσουν συρματόπλεγμα σε ένα σωρό πράγματα από αυτά που αρμόζει να μού ανήκουν. Ένα όμως από αυτά δεν κατάφεραν να περιφράξουν: Τα όνειρά μου. Ίσως το ουσιαστικότερο από τα πενιχρά μου επιτεύγματα είναι η εντύπωση που διασώζω, ότι στο βάθος τής ψυχής μου κατόρθωσα να παραμείνω τρελός.
Διαπιστώνοντας όμως, ότι ήμουν ευνούχος από πλευράς ονείρων, αποφάσισα να τα σκηνοθετήσω. Σε τέτοιες περιπτώσεις γνωρίζω που θα βρω τον κατάλληλο μπερμπάντη σεναριογράφο: Αυτός δεν μπορεί να είναι άλλος από την ίδια την Ζωή. Έτσι ανέσυρα από την μνήμη κάποια παλιά προτροπή ενός αγαπημένου κουμπάρου μου: "Ρε βλάκα η διαφορά σου από τον Χάφρεϋ Μπόγκαρτ είναι ότι εσύ μπορείς και κάνεις και στατικές μελέτες για κτήρια".
Γουστάρω την επιμονή. Όμως αυτή με απωθεί όταν καταντάει ρουτίνα. Τότε αισθάνομαι μέσα στην καρδιά μου ένα είδος πνευματικής πτωμαΐνης. Επέλεξα την αγρανάπαυση ενός διμήνου, όχι ως εκφυγή από επαναλήψεις, αλλά ως αποδημία σε χώρους, οι οποίοι μπορεί να κρύβουν κάτι αναπάντεχο. Ίσως αυτό να μην ήταν επιλογή, αλλά ένα αθέλητο black out, που θα με οδηγούσε στο ηθελημένο freak out. Αυτό επέρχεται όταν συναντώ τον εαυτό μου, οπότε τον σιχαίνομαι για τα χάλια που έχει περιπέσει. Η αποδόμησή του όμως αποδεικνύεται εύκολη δουλειά, έστω κι αν αρχικά αυτή φαίνεται απροσπέλαστη. Θα τολμούσα να ισχυριστώ, ότι στο αναμεταξύ γνωριζόμαστε λιγάκι, εφόσον πλέον τυγχάνω μεγάλο παιδί. Και η τρομάρα, ότι καταντάω κουρασμένο παλικάρι, αποδεικνύεται φαντασίωση άλλων. Το πέλαγος έχει πάντα φρέσκο αεράκι. Τι να βάλω στο γραμμόφωνο; σκέφτηκα. Eric Dolphy ή Μουφλουζέλη; Προτίμησα όμως από το "Outward Bound" τον Γιώργο:
"Με μια λάμπα πετρελαίου
και μια κουβέρτα απ' τό στρατό
κι ένα κορμί με δίχως έννοιες
τέτοιο πορτραίτο είμ' εγώ".
Μετά αναλογίστηκα, ότι ως μακροχρόνιος ανυπότακτος μού λείπουν οι κουβέρτες.


2. SELFNECROPSY  -  ΣΠΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΠΟΤΙΛΙΑ

Η προτροπή τού Βούδα προς αυτούς που ακολουθούσαν την διδασκαλία του ήταν κατά την ώρα που απεβίωνε: "Σκοτώστε με". Εγώ όμως ποτέ δεν έτυχε να τον τρακάρω. Άρα, το μόνο που έμενε ήταν να σκοτώσω τον παλιό εαυτό μου. Δεν αξίζει να κολλάμε στην καρέκλα μας. Η εξέλιξη των όντων ως ένα βαθμό αρμόζει να είναι γραμμική, να στηρίζεται σε αυτά που προϋπήρχαν και να τα προάγει. Αυτή η διαδικασία όμως, εφόσον αποκτήσει μονιμότητα, καθίζει στο σβέρκο μας και μας φρακάρει. Όταν κάποια φάση ολοκληρώνεται, πρέπει να μπαίνει τελεία. Τότε το παλαιό είναι σκόπιμο να αποδομείται και να το αποχωριζόμαστε. Θεωρώ, ότι η ταύτιση με τον εαυτό μας αποτελεί τροχοπέδη. Δυσκολευόμαστε να κατεδαφίσουμε αυτό, με το οποίο ως εχθές ταυτιζόμαστε. Νομίζουμε, ότι κάτι είμαστε. Όμως δεν είμαστε τίποτε. Η ουσία τής υπάρξεως δεν είναι παρά ένας ταξιδιώτης σε πορεία συνεχούς αναζητήσεως - ηθελημένης ή μη, συνειδητής ή μη. Δεν είμαστε κάτι. Πασχίζουμε να γίνουμε αυτό που αληθώς είμαστε. Η συνεχής μεταβολή τού ανθρωπίνου, σε αντίθεση προς την αέναη Πληρότητα τού Θείου, αναλύεται από τον Πλάτωνα στα πρώτα κεφάλαια τού "Τιμαίου".

Αναζητώντας, ίσως κάποτε ανακαλύψουμε κάτι. Τότε η υποψία, αφού μετατραπεί σε άποψη, στη συνέχεια συνιστά επίγνωση. Αυτή μπορεί να μάς βοηθήσει να προχωρήσουμε με καλύτερη σταθερότητα και αποφασιστικότητα. Τότε έχει επέλθει η ώρα να νεκρωθεί αυτό που αμφέβαλε. Αποχωριζόμενοι το παλαιό, επιτρέπουμε στην υπευθυνότητα να οδηγήσει προσεχώς τα βήματά μας.
Σαρκοφάγος τής νεκρώσεως τού παλαιού είναι η Σιωπή. Ο ησυχασμός των εξωτερικών ερεθισμάτων και τής λειτουργίας τής σκέψεως δεν αποτελεί αδράνεια, αλλά αφήνει τον Νου να κυριαρχήσει στο προσκήνιο τής σύνολης διαδικασίας. Ποτέ δεν είναι δυνατόν να κυριαρχήσουμε στο Πνεύμα, ή να το κατέχουμε. Αυτό ευρίσκεται υπέρ άνω ημών και η δυνατότητα που διαθέτουμε, είναι να συμμετέχουμε ταπεινά σε αυτό: Όταν ανοιγόμαστε στην άπλετο αγκάλη του, με εμπιστοσύνη, ότι αυτό μάς συνέχει και μάς ζωογονεί.

Όσο βαθύτερη είναι η Σιωπή, τόσο ουσιαστικότερα αυτή μάς μεταλλάσσει. Όταν αγγίξει τον πυρήνα μας μπορεί να μάς μετουσιώσει. Τότε πρέπει να δώσουμε την ευκαιρία στον κυοφορούμενο σούπερμαν να τινάξει από την μπέρτα του στα γραφεία κηδειών τού χθες τα ρινίσματα που μαγνήτιζαν ολόγυρά μας νοοτροπίες και αντιλήψεις, οι οποίες είναι πλέον ανούσιες και παρωχημένες.
Η αναγέννηση όμως πονάει. Πολλά από αυτά που αποχωριζόμαστε, τα αγαπούσαμε και ταυτιζόμαστε μαζί τους. Και εξακολουθούμε να τα αγαπούμε και να τα πονούμε. Είναι οδυνηρό να συμμετέχει κάποιος στην κηδεία του. Ο πόνος από τις "πίσω μας σελίδες" προέρχεται από ότι αυτές "μάς περιφρονάνε τώρα και πετάνε σαν πουλιά μέσα στην μπόρα".
Το παλιό - είτε το θέλουμε είτε όχι - προορίζεται όμως να πεθάνει. Η δυνατότητα να συνεχίσουμε τότε, προϋποθέτει μια ριζική μας μετεξέλιξη.

Όσα προηγούνται δεν καταθέτω με αυτογραφική διάθεση. Αυτοί που παρακολουθούν την σελίδα εδώ, ίσως γνωρίζουν ότι δεν συνηθίζω να απασχολώ άλλους φίλους και φίλες με τα εσώψυχα μου.
Έχω αναφέρει σε προηγούμενα γραφόμενα, ότι προσπαθώ να ζω σε συντονισμό με αυτήν που θεωρώ μητέρα μου, δηλαδή την Γαία. Ο ισχυρότερος συντονισμός συντελείται όταν πατάω την Αγία Γη. Από την 18η Δεκεμβρίου μέχρι την 23η Ιανουαρίου ήμουν κοντά της. Εκεί είδα μια χώρα να πεθαίνει. Ταυτοχρόνως με δόνησε ο σπόρος τής αναγεννήσεώς της, ο οποίος πλέον προβάλλει δυναμικά και αγέρωχα. Έτσι αποφάσισα να επιστρέψω - μετά από σχετικά μακρά περιπλάνηση - σε αυτήν, αφού απόλαυσα την τραμπάλα πάνω στην ράχη της.
Συχνά ρωτήθηκα στο παρελθόν αναφορικά με τα σχέδιά μου για το μέλλον. Μονίμως απαντούσα, ότι ποτέ δεν επιχειρώ να προγραμματίσω την ζωή μου. Αυτό έλειπε, να εμπιστεύομαι το αστείο μυαλουδάκι μου. Μού αρκεί να αφουγκράζομαι την επέλαση των ταπεινών.


3. ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΖΩΝΤΑΝΟΎΣ. ΚΑΙΡΌΣ ΝΑ ΠΑΨΟΥΜΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΘΡΕΦΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΑΠΙΟΥΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΠΟΣΥΝΘΕΣΗ

Αυτό που αντιλαμβανόμεθα ολόγυρα ως δύναμη των υποτιθέμενα ισχυρών, αποτελεί αυταπάτη. Πρόκειται περί παρωχημένων και από εσχατολογικής πλευράς εξοφλημένων πρώην οντοτήτων, οι οποίες επιχειρούν με τεχνάσματα να μάς εγκλωβίσουν σε ιστορικά σπειρώματα, τα οποία ανακυκλώνουν την αδυναμία μας να λάβουμε την απόφαση τής εκφυγής από αυτά και τον απεγκλωβισμό μας από το Μάτριξ.
Η καταδυνάστευσή μας έχει αποκλειστικά και μόνο πνευματικό χαρακτήρα. Και πρόκειται για την καταδυνάστευση των εν δυνάμει ισχυρών από τούς εσχατολογικά ξοφλημένους. Όπως ανέλυσα στο παρελθόν, αυτοί δεν διαθέτουν χάρντγουερ. Χάρντγουερ διαθέτουμε οι άνθρωποι, ως δημιουργηθέντες κατ' εικώνα και καθ' ομοίωσιν τού Θείου. Αυτοί αλλοτριώνουν την δική μας χάρντγουερ, επιβάλλοντάς μας μια απάνθρωπη δική τους σόφτγουερ, με στόχο να συγκροτήσουν συμφώνως προς τις απεγνωσμένες τους προσπάθειες τα πεδία πληροφορίας.

Η προσεκτική εξέταση τής τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να πείσει ότι αυτή κατασκευάστηκε με πρότυπο την ανθρώπινη νοημοσύνη. Δεν υπήρχε εξ άλλου πριν αυτή δημιουργηθεί κάτι άλλο - πλην τής ανθρωπίνου νοημοσύνης - το οποίον να παρέχεται ως κατασκευαστικό πρότυπον.
Στο παρελθόν έκανα εδώ κάποιες πρώτες προσεγγίσεις στο W-LAN των ανθρώπων, το οποίον συνιστά η επίφυσις. Η καταλυτική βοήθεια για την ρωγμή στο Μάτριξ μπορεί να προέλθει μέσω τής προσβάσεως στο μη εκ των προτέρων προσβάσιμο τμήμα τού σκληρού δίσκου, το οποίον συνιστά η ανθρώπινος μνήμη. Διότι και αυτή έχει υποστεί μερισμόν σε C:\, το οποίον αποτελεί το προσβάσιμον τμήμα τής ανθρωπίνου μνήμης και σε D:\, το οποίον αποτελεί το μη εκ των προτέρων προσβάσιμον. Το τρόπο προσβάσεως εις αυτό αναλύει μετά πλήρους πνευματικής τρυφής και φροντίδος ο Πλάτων εις τον Διάλογον "Θεαίτητος". Πρόκειται για την ευεργεσία τής Θεάς Μνημοσύνης, ως εχαρακτήριζαν αυτήν την διαδικασία οι Διδάσκαλοι τής κλασσικής αρχαιότητος. Χαρακτηριστική είναι η διαπίστωσις τού Πλάτωνος, ότι η γνώσις είναι ενθύμησις. Εξ ού και ο όρος Α-ΛΗΘΕΙΑ.
Ας προσέξουμε και την γλαφυρή αναφορά στο Δ:\ που περιέχει ο Ορφικός  Ύμνος εις την Θεά Μνημοσύνη:


Ότι υπάρχει, υπάρχει, υπάρχει πρωτίστως μόνον ως πληροφορία.
Η πληροφορία μπορεί να εκδηλώνεται με δύο μορφές: Είτε ως πληροφορία δυνατότητος, είτε ως καταγραφείσα αισθητώς ροή δεδομένων.
Επ' αυτού η σύγχρονος θεωρητική φυσική επέβαλε με αδυσώπητο τρόπο την απομυθοποίηση αυτού που προηγουμένως εθεωρείτο πραγματικόν.
Από την δεκαετία του '20 τού περασμένου αιώνος και εντεύθεν πληθώρα πειραματικών δεδομένων, ως το λεγόμενον "πείραμα τής διπλής σχισμής", ως και τεκμηριωμένες θεωρίες από μεγάλους ερευνητές, οι οποίες καθιέρωσαν την "Αρχή τής Απροσδιοριστίας", η οποία αποδίδει στατιστικό χαρακτήρα στις δυνατότητες εκδηλώσεως των δεδομένων τού μικροκόσμου, ανέτρεψαν τις αντιλήψεις μας περί πραγματικότητος, οι οποίες εστηρίζοντο στις εμπειρίες μας από τις ερμηνείες  τού μεσοκόσμου μέσω των αισθητηριακών μας δυνατοτήτων προσλήψεως.
Δεδομένα, τα οποία ηχούν παράδοξα, όπως η διττότητα (ή ορθότερον πολλαπλότητα) των τρόπων που δύναται να εκδηλώνεται η ύπαρξις, ως γλαφυρά διαμηνύει στην αντιληπτική μας εφησύχαση η περιώνυμη "Γάτα τού Σρέντιγκερ", έφεραν τα πάνω κάτω στα δεδομένα τού μηχανιστικού υλισμού, ο οποίος εν πολλοίς εξακολουθεί να διέπει την νοητική μας ανεπάρκεια, επιβάλλοντας ένα ανατρεπτικό κοκτέιλ άνευ προηγουμένου με κύρια συστατικά την πειραματική επιστήμη και την μεταφυσική. Η πρώτη προσέκρουσε σε εκ πρώτης όψεως παράδοξα, όπως ο λεγόμενος "κβαντικός εναγκαλισμός", τον οποίον διεπίστωσε ο Άλμπερτ Αϊνστάιν, ή η απελευθέρωσις φωτονίων, η οποία λαμβάνει χώρα κατά την επιτάχυνση ηλεκτρονίων. Αυτά όμως βαθμηδόν καθίστανται ερμηνεύσιμα συν τω χρόνω από την πειραματική τεκμηρίωση νέων θεωριών, όπως η θεωρία περί "Υπερχώρου" τού μεγάλου ερευνητού Burkhardt Heim, ο οποίος απέδειξε, ότι οι τανιστές με τούς οποίους απέδωσε μαθηματικώς τα δεδομένα του χωροχρόνου ο Αϊνστάιν αποτελούν μόνο την κορυφή του παγόβουνου τού θαύματος που αποκαλείται ύπαρξις, ενσωματώνοντας σε αυτούς πληθώρα επί πλέον διαστάσεων.

Αυτά βεβαίως εγνώριζαν καλώς οι πατεράδες και οι παππούδες μας, οι οποίοι "κρεμούσαν τούς λογισμούς τους ως άρματα στής Έφεσος τον ναό".  Όταν διεκήρυσσε ο Πυθαγόρας ότι "Ιερότατον Πάντων Αριθμός", απεκάλυπτε την ψηφιακή συγκρότηση τής υπάρξεως, στρώνοντας την οδό στους Μαθηματικούς Επαναστάτες του Μέλλοντος. Καταδεικνύοντας, ότι τα τρομοκρατικά σενάρια των "προφητειών" καταστροφής, δεν αποτελούν παρά προφυτείες, απόπειρες εμφυτεύσεως σκάρτης σόφτγουερ στο κουκουνάρι μας.
Δεν μπορεί να υπάρξει Αρμαγεδδών, αγαπητοί φίλοι και φίλες, εφ' όσον εμείς το αποφασίσουμε. Η Θεία Ιδιότης, η οποία εν δυνάμει ελλοχεύει εντός των ανθρώπων, συνιστά την ΙΣΧΥ στην διαμόρφωση τού μέλλοντος. Καθότι ο Άνθρωπος εκλήθη - ως ο Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής διακήρυξε - συνδημιουργός τού Θείου στα πλαίσια τής Ογδόης Ημέρας τής Δημιουργίας.
Ο Πατάτζαλι προειδοποιεί ότι επιτρέπεται να φθείρουμε ή ακόμη και να καταστρέψουμε τα πάντα πλην ενός. Τον "Άτμαν", δηλαδή τον ατμό. Την αναπνοή, τουτέστιν το οξυγόνο, το οποίον αναζωογονεί τα όργανά μας, τα οποία δεν περιορίζονται μόνο στα φυσικά τοιαύτα. Και ο Πλάτων κατέδειξε, ότι οξυγόνον τού Πνεύματος είναι η αρετή. Αυτή συνιστά τον ιμάντα, ο οποίος δονεί την σχέση μας με Αυτό.
Τόσο η Δύναμις, όσο και το μέλλον μας ανήκουν.
Εμπιστευθήκαμε και υποταχθήκαμε στα σαθρά πρότυπα συγκροτήσεως τής ζωής, τα οποία μας επιβάλλει, αλλά πρωτίστως μάς υποβάλλει το σύστημα κοσμικής εξουσίας. Η καταδυνάστευσή μας εδράζεται στην πνευματική μας προσαρμογή, η οποία δομεί την ολοκληρωτική μας υποταγή. Γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο η εκφυγή δεν μπορεί να συντελεστεί παρά με την ανάκτηση της πνευματικής μας ελευθερίας. ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΕΡΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΑΛΗΘΩΣ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ. Η επανάστασις συνιστά πνευματική διαδικασία. Δεν έχει ανάγκη από τσεκούρια και τραπεζομάχαιρα. Η βία συνιστά την λογική τού συστήματος, στην οποία αυτό επιχειρεί να μάς εγκλωβίσει.
Τα όπλα ενός αφυπνισμένου Πνεύματος είναι ακαταμάχητα. Απεργαζόμενοι την πνευματική μας ευρωστία, το σύστημα θα καταρρεύσει. Αυτό αποτελεί καλαμπαλίκι των νεκρών και των σάπιων. Η λογική τής ζωής είναι απλή: Οι ζωντανοί με τούς ζωντανούς και οι πεθαμένοι με τούς πεθαμένους.

Ίσως να ξέχασα στα πλαίσια αυτού τού σημειώματος να αναφερθώ στο σημαντικότερο:
Στα πλαίσια τής πρώτης αναρτήσεως αυτής τής χρονιάς δεν θα σας ευχηθώ κάτι για τον νέο χρόνο. Θα σάς διαβεβαιώσω, ότι αυτή η χρονιά θα αποβεί η καλύτερη χρονιά, που θα βιώσουμε.
Έπαθλον τής Ζωής είναι ο Έρως. Ο Έρως προς όλους και όλα. Η ρωγμή στο Μάτριξ, η μετάβασις από την κόλαση τού εγώ στον παράδεισο τού εμείς.

Άντε και καλό σαλπάρισμα, μάγκες και μαγκιόρες φίλες μου.
Αγγίξτε την επερχόμενη ευτυχία. Είναι εδώ και θα την κατακτήσουμε ΟΛΗ.
Η συνείδηση μπορεί να επενεργεί τσάρκες από σύμπαν σε σύμπαν.
(Δείτε και:
BRIAN GREEN, 
"Η Κρυμμένη Πραγματικότητα. Παράλληλα Σύμπαντα και Κοσμικοί Νόμοι" )

http://books.google.de/books?id=KgIOCK28Y7QC&printsec=frontcover&dq=the+elegant+universe+brian+greene&hl=de&sa=X&ei=ReKfUaOvKee34ASK54G4Dw&redir_esc=y#v=onepage&q&f=false





27 σχόλια:

  1. Οπα μάγκεζ, έλα ξύπνησε,μαζωχτείτε γύρω από το τζάκι!
    Μη σε πω ότι αναστήθηκε κιόλαζ..

    ΚΩΤΣΟΟΟΟ!!!ΠΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΚΟΥΒΕΡΤΑ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΕΕΙ!!!

    υΓ: ε μα το 'ξερα ότι με περίμενεζζζ να 'ρτω για να πιάσειζζζ ντουλειά πάλι!! :DDDDDDDDDDDDD


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίος ο φίλος μου ο μποτίλιας

    Προσυπογράφω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα θέλατε στην παρέα σας,δίπλα στο τζάκι, και ενα gay;
    Ο μπαρμπα Μπουκάλης τα έγραψε πολύ ωραία.Αχ Θά'θελα να μάθω και εγω τον τρόπο για να αλλάξω το μέλλον αυτής της βάρβαρης χώρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωπ! Βρε καλώστα τα παιδιάααα! Έλα έλα πλησιάστε πλησιάστε δε δαγκάνουμε. Και συ και συ Τόλη,έλα έλα μη ντρέπεσαι καλέ,τι ντρέπεσαι, εδώ ο κυρ Μποτίλιας είναι φιλόξενος άνθρωπας.Καλέ τίναυτο, τίναυτο που χεις στο λαιμός το ροζουλί με τα φτερά, πώς το λεν μποά μποά το λεν ε; Σε πάει σε πάει! Έλα έλα μη ντρέπεσαι λέμε, δε βλέπεις εδώ πώς κι αμάν σε περιμέναν μερικοί μερικοί... Εγώ πάντως θα λεγα να φέρεις και τις "φίλες" σου να μεγαλώνει η παρέα. Η ισχυς εν τη ενώσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αλήθεια, να ρθω;;; Μποά την ελέν τη λαιμαριά τη φτερωτή ναι, δώρο του Μπαμπη μου. Να ρθω όμως, να ρθω, γιατι καλέ με είχε μαλώσει παλιότερα ο κυρ Μποτίλιας κι είχα στενοχωρεθείιιιι αχχχ πώς είχα στενοχωρεθεί η σεκερίμ ντουντούν.. Γω καλέ σαν ντάντυ μου τον εβλέπω τον κυρ Μποτίλια, αλλά να με το πει να φερω και τις φιλες μου αν θετε, εχω κανα δυο queer ό,τι πρέπει για εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΦεβρουαρίου 07, 2014

    Αγαπητοί φίλοι και φίλες,

    σας ευχαριστώ από καρδιάς γιά τή στήριξη καί τα καλά σας λόγια.
    Όπως έχω ξαναπεί καί στο παρελθόν, η σελίδα αυτή είναι ανοιχτή γιά όλους! Όλοι οι καλοί χωράνε καί καμιά φορά καί μερικοί "κακοί", χαριτολογώντας!
    Οπότε κ. Τόλην, μετά χαράς να γνωρίσουμε καί τις φίλες σας, αν βεβαίως έχουν να προσφέρουν κάτι εποικοδομητικό στις συζητήσεις μας.
    Βέβαια, καμιά φορά καί εγώ σαν ντάντυς, οφείλω να μαλώνω πού καί πού τις όποιες αταξίες των μικρών παιδιών! Ασχέτως αν μετά το μετανιώνω. Τώρα μόλις θυμήθηκα ότι παλαιότερα, όταν είχατε τήν καλωσύνη να ρωτήσετε διά το όνομα της σελίδος, σας είχα υποσχεθεί το ανάλογο μπλουζάκι, τό οποίον καί είχα συνθέσει νεώτερος. Μέσα στις επόμενες ημέρες, θα το ανεβάσω με τη σχετική αφιέρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΦεβρουαρίου 07, 2014

    Ευχαριστώ τον φίλτατο κ. Τόλη για την συγγραφή τού προηγούμενου σχολίου καθώς και για την γενικότερη συμβολή του.
    Κατά τα άλλα δεν μπορώ να διακρίνω εδώ την όποια αταξία. Όλοι συμβάλλουμε στην πτώση τής εντροπίας, άρα οι ντροπές είναι περιττές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επιτελους εμφανιστηκες
    Μας έλειψες ,αν και μας το ειχες πει,οτι κατι νεο σχεδιαζεις.


    Εχεις τους χαιρετισμούς μας
    αγαπητε μας Μποτιλια στο Πελαγος

    Νικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επιτελους εμφανιστηκες
    Μας έλειψες ,αν και μας το ειχες πει,οτι κατι νεο σχεδιαζεις.


    Εχεις τους χαιρετισμούς μας
    αγαπητε μας Μποτιλια στο Πελαγος

    Νικος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχχχχ, αλήθεια το λέτε κυρ Μποτίλια μου, με θέτε και εμένα στη βάρκα σας, δε μου λέτε ψέμματα ε; Μπορώ να φέρω και τις φίλες μου δηλαδή ή μήπως θα παρεξηγηθούν οι υπόλοιποι; Είναι τρανς ξέρετε οι φίλες μου, η μία δηλαδή είναι η Θέη, η άλλη η Ντενίζ μπόυ σαν και μενα είναι. Ελπίζω να μας χωράει και εμάς (τα λίγο μπερδεμένα με το φύλο τους) η νέα συνειδητότητα που αναδύεται ε...

    Λύστε μου και μια απορία βρε κυρ Μποτίλια μου: αλήθεια, πώς και με "βλέπετε" κάθε φορά που μπαίνω στο σπίτι σας; Καλέ από όποια πόρτα και αν εμπω, με ό,τι αμφίεση κι αν έρθω, συ με βλέπεις πάντα! Αλλά πάντα! Πώς το κάνεις το ...μαγικό;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ωρα ελλαδος 01.10

    καλημερα

    Αδελφια σημερα περασα μια δυσκολη μερα,ηρθα τρελλαμενος απο την δουλεια γιατι με κολλησε μια μα@@κισμενη στο χημειο εφαγα στα ορθια και πηγα τα παιδια στο φροντηστηριο και μολις τα αφησα με σταματανε κατι σκατιμπατσοι και μου κοβουν κουστουμι 410 ευρα για κτεο!!
    Τα παιρνω στην κρανα αρχιζα να τους βριζω, η γυναικα μου με τραβαγε μεσα να μην με δεσουν και μολις μπηκα στο αμαξι αρχισε αυτη...
    ''και σου πα να το περασουμε.. και ολο ελεγες αυριο και αυριο και παρτα τωρα..''

    μπαινω στο σπιτικο μου τα παιδια επεσαν για υπνο η γυναικα μου στον εναν καναπε [κοιμαται τωρα]διαβαζει ενα βιβλιο ''το περασμα''1100 σελιδες!!!και της το χα'πει πει αφου δεν το εχεις κυρα μου, αντε για υπνο μαζι με τα παιδια -τελος παντων παω να αραξω στον αλλον καναπε και βλεπω το κοπροσκυλο να κοιμαται εκει παιρνω το λαπτοπ να διαβασω κατι για να χαλαρωσω και πριν το ανοιξω το κοπροσκυλο τεντωθηκε και παραλιγο να με τσακισει!

    Το πλακωνω στα καντιλια, ,ξυπναει η γυναικα μου της λεω αν ξαναδω το κοπροσκυλο στον καναπε θα φυγει μαζι με τον καναπε απο το μπαλκονι..
    και την κανω για το χωλακι,[το μονο μερος στο σπιτι που δεν εχει καλοριφερ] ανοιγω το λαπτοπ μπαινω στον μποτιλια και τι βλεπω...

    Ο/Η Μποτίλια στο Πέλαγος είπε...

    ''' Θα σάς διαβεβαιώσω, ότι αυτή η χρονιά θα αποβεί η καλύτερη χρονιά, που θα βιώσουμε'''

    ιχιχιιχιχιιχ ενα πνιχτο χαμογελο μου βγηκε απο τα χειλη μου αλλα γιατι να μην γελασω δυνατα? χαχαχαχαχαχαχ αλλωστε το γελιο ειναι χαλαρωτικο και οτι ηταν να γινει σημερα, εγινε

    Αυριο ειναι μια αλλη μερα...


    ΥΓ

    αγαπητε φιλε, αυτα που εγραψες ειναι οπως παντα πολυ ωραια και θα τοποθετηθω ισως και σημερα ,οσο εχω τσιγαρα θα κατσω να μελετησω


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ..χαλαρωμενος πλεον ξεκιναω με σκορπιες σκεψεις,οπως παντα,και ελπιζοντας στο τελος να βγαλω νοημα και εγω και εσεις.

    Αρχιζω με την Μνημοσυνη για να δω τι ειναι αυτη και τι συμβολιζει,αν συμβολιζει κατι...μπαινω λοιπον στην wiki
    και κοπιαρω απο κει
    ''Η Μνημοσύνη , ήταν η προσωποποίηση της μνήμης στην ελληνική μυθολογία. Ανήκε στους Τιτάνες, ήταν κόρη της Γαίας και του Ουρανού και μητέρα των Μουσών από τον Δία''

    κραταω οτι ειναι η προσωποποιηση της μνημης και μπανω στον Θεαίτητο του πλατωνα
    ''Σωκράτης

    δῶρον τοίνυν αὐτὸ φῶμεν εἶναι τῆς τῶν Μουσῶν μητρὸς Μνημοσύνης, καὶ εἰς τοῦτο ὅτι ἂν βουληθῶμεν μνημονεῦσαι ὧν ἂν ἴδωμεν ἢ ἀκούσωμεν ἢ αὐτοὶ ἐννοήσωμεν, ὑπέχοντας αὐτὸ ταῖς αἰσθήσεσι καὶ ἐννοίαις, ἀποτυποῦσθαι, ὥσπερ δακτυλίων σημεῖα ἐνσημαινομένους: καὶ ὃ μὲν ἂν ἐκμαγῇ, μνημονεύειν τε καὶ ἐπίστασθαι ἕως ἂν ἐνῇ τὸ εἴδωλον αὐτοῦ: ὃ δ' ἂν ἐξαλειφθῇ ἢ μὴ οἷόν τε γένηται [191e] ἐκμαγῆναι, ἐπιλελῆσθαί τε καὶ μὴ ἐπίστασθα

    με λιγα λογια λεει

    οτι το κερι ειναιτο δώρο της Μνημοσύνης (μνήμη), και ότι κάθε φορά που θέλουμε να θυμόμαστε κάτι που βλέπουμε ή ακούμε ή σκέφτομαστε κατι αυτα αποτυπωνονται πανω σε αυτο, και το θυμομαστε όσο διαρκεί η εικόνα του, αλλά ομως ότι δεν μπορεί να αποτυπωθεί πανω στο κερι ξεχνάμε

    ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΜΝΗΜΗ?

    ψαχνω να βρω σε ποιο μερος του σωματος μας βρισκεται αυτο το κερι δηλαδη η μνημη χτυπαω στο ψαχτηρι και βλεπω οτι η μνημη βρισκεται στον εγκεφαλο μας και σχετιζεται με τον ιππο-καμπο

    http://biolexikon.blogspot.gr/2010/11/hippocampus.htm
    κοπιαρω

    ιππόκαμπος

    σημαντικό τμήμα του εγκεφάλου του ανθρώπου και των θηλαστικών. Ο ιππόκαμπος παίζει σημαντικό ρόλο στην παροδική αποθήκευση μακρόχρονης μνήμης. Για το λόγο αυτό ο ιππόκαμπος είναι το πρώτο τμήμα του εγκεφάλου που προσβάλλεται στη νόσο Alzheimer.

    ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΣΑΡΩΣΕΙ ΤΟ ALZHEIMER THN ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ [οποια πετρα και αν σηκωσεις ,ολο αυτους τους κακους βρισκεις]

    ο ιπποκαμπος δεν εχει καμμια σχεση με την μνημοσυνη και τις μουσες αλλα εχει σχεση ο πηγασος ιππος ο ενας ,ιππος και ο αλλος, ολα κουμπωνουν..

    ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΟ ΑΡΧΑΙΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΤΗΣ ΛΑΜΨΑΚΟΥ και και αν δεν ειναι αυτος ο ιπποκαμπος πηγασος εμενα να με φτυσετε
    http://lampsakos.com/wp-content/uploads/2013/04/images.jpeg

    φτερωτος ο ενας, φτερωτος και ο αλλος αλογομουρης ο ενας αλογομουρης και ο αλλος πατερα ειχαν τον ποσειδωνα και οι δυο,οπως και οι δυο ηταν τερατα γιατι η καμπη-το δευτερο συνθετικο του- ηταν τερας,ενταξει αλλαζει το πισω μερος αλλα ποιος μου λεει οτι αυτο δεν αυτο εγινε μεταγενεστερες απεικονησεις του τερατος
    ασε που κολλαει ο πηγασος και με τις μουσες αλλα και με την ΜΝΗΜΟΣΥΝΗ- ΜΝΗΜΗ[ θα τα πουμε μετα αυτα ]

    ΘΑ ΑΝΑΡΩΩΤΙΕΣΤΕ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΩ [οπως και εγω χαχαχαχα]μα φυσικα στο ζουμι..

    ΟΤΑΝ ΟΙ ΘΕΟΙ ΚΑΙ ΟΙ [ΓΗΙΝΟΙ ΚΑΚΟΙ] ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

    συνεχεια









    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οι μουσες ζουσαν στον ελικωνα ο ελικωνας μου φερνει στο μυαλο την ελικα,αρα εχουμε ελικες στον εγκεφαλο μας
    κοπυ απο wiki
    '' Έλικα είναι το τμήμα του εγκεφαλικού φλοιού που βρίσκεται μεταξύ δύο αυλάκων ή σχισμών. Το μεγαλύτερο μέρος του φλοιού της έλικας δεν είναι ορατό στην επιφάνεια του εγκεφάλου''

    αρα εχουμε και απο αυτο...
    τι δουλεια κανει αραγε στον ανθρωπο?
    ειναι υπευθυνη για την συμπεριφορα μας!!!
    http://www.tovima.gr/science/article/?aid=339803
    και κοπιαρω ενα παραδειγμα τα υπολοιπα τα βλεμετε εσεις

    ''Οι ερευνητές από τη Μινεσότα με επικεφαλής τον δρα Κόλιν ντε Γιανγκ προχώρησαν σε απεικόνιση του εγκεφάλου 116 εθελοντών. Προέκυψε σύνδεση μεταξύ του μεγέθους συγκεκριμένων περιοχών του εγκεφάλου και της προσωπικότητας σε ό,τι αφορούσε τέσσερις από τις πέντε κατηγορίες (εκτός από εκεί νη της ανοιχτότητας- ειλικρίνειας). Για παράδειγμα τα άτομα με αλτρουισμό και συμπόνια για τους άλλους φάνηκε ότι διαθέτουν μεγάλο οπίσθιο τμήμα της έλικας του προσαγωγίου- πρόκειται για μια περιοχή του εγκεφάλου που θεωρείται ότι εμπλέκεται στην κατανόηση των πεποιθήσεων των άλλων ανθρώπων.

    Οσοι είχαν υψηλό σκορ στον νευρωτισμό εμφάνιζαν μεγαλύτερο από το κανονικό μέσο τμήμα της έλικας του προσαγωγίου. Πρόκειται για μια περιοχή που συνδέεται με την ανίχνευση των λαθών και την απόκριση στον συναισθηματικό αλλά και στον φυσικό πόνο''

    τι καταλαβαινω εγω ..ΟΤΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΛΕΓΧΕΙ Η ΑΔΡΑΝΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΕΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΠΠΟΚΑΜΠΟ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

    μας το κανουν αραγε ?
    βεβαια και μαλιστα απο παλια



    μυθολογια

    πως θα αναλυατε αυτον τον μυθο αν κατανοουσαμε οτι οι μουσες ειναι καταστασεις τις ανθρωπινης συνηδησης? παρτε ενα ενα τα ονοματα τους και αναλυστετα

    ''Όταν οι Μούσες διαγωνίζονταν κάποτε στο τραγούδι με τις κόρες του Πιέρου, στον ποταμό Ελικώνα, μόλις άρχισαν το τραγούδι οι Πιέριες κόρες όλα είχαν σκοτεινιάσει. Αμέσως μετά, όταν ήλθε η σειρά των Μουσών, όλα φαίνονταν σαν να σταμάτησαν, ο Ουρανός, η Θάλασσα, τα ποτάμια, για να ακούσουν τους εξαίσιους ύμνους, ο δε Ελικώνας[ΟΙ ΕΛΙΚΕς ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΜΑς] άρχιζε να υψώνει τη κορυφή του προς τον ΟΥΡΑΝΟ από χαρα και υπερηφάνεια μέχρι που τον σταμάτησε ο φτερωτός Πήγασος[ΤΟ ΜΕΡΟς ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΜΑΣ ΠοΥ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ] , με διαταγή του Ποσειδώνα]ΠΟΥ ΧΕΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΕΙΠΕ ΚΡΑΤΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΣΒΗΝΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ], λακτίζοντάς τον με τις οπλές του. Από το λάκτισμα αυτό γεννήθηκε η πηγή του Ελικώνα, της οποιας τα νερά ενέπνεαν τις Μούσες, η καλούμενη και Ιπποκρήνη

    δεν ξερω τι σκατα μας εκανε ο ποσειδωνας και τα εδω τσιρακια του οι μυστες,[τρομαρα τους] ,στην μνημη μας παντως μας εκανε πολυ κακο
    πιθανοτατα να μας εκανε κατι σαν αυτο
    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=328472
    ...Για παράδειγμα, όταν ο ιππόκαμπος αφαιρείται χειρουργικά για θεραπευτικούς σκοπούς, ο ασθενής χάνει κάθε ικανότητα να αποκτά νέες αναμνήσεις! Είναι καταδικασμένος να ζει αποκλειστικά στο ΠΑΡΟΝ!!! και, στην καλύτερη περίπτωση, να θυμάται μόνο το προεγχειρητικό του παρελθόν.

    Που θα παει ομως αδελφια θα βρουμε την ακρη και επειδη εχουμε χεσμενος τους μυστες θα τα βγαλουμε ολα στην φορα
    και τοτε θα εχουμε καλη χρονια φιλε μποτιλια

    τα λεμε




    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάνδαρε το θέμα με τη μνήμη είναι ότι κατα βάθος ... όλοι θυμούνται την αλήθεια ... or at least ότι χωράνε από αυτήν ... αλλά τελικά σχεδόν όλοι... δε ζουν σύμφωνα με αυτήν.

    Και ξέρεις τί είναι ωραίο με την αλήθεια. Όλοι ξέρουν πως είναι.. ασχέτως το πόσο καιρό ζούνε την κατα τα άλλα φαντασιόπληκτη ζωάρα τους.

    Κανείς δε ξεχνά την αλήθεια. Απλά όλοι γίνονται καλύτερα στα ψέματα.

    Αυτό είναι ιστορική ψύχωση στα όρια της παθολογίας και δε φταίει ούτε ο ποσειδώνας, ούτε ο πάνας ούτε και τα λουριά της έτσι που λέγει και ο μποτ.

    Για να πω δλδ κ μ αποψάρα

    Καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλέ σιγά και συ που όλοι τη θυμούνται τη μαντάμ Αλήθεια! Γω πάντως βλέπω ότι όοοοολοι ξεύρουν ΠΟΥ κάμει τα λουτρά της η μαντάμ, το κατέχουν δλδ το αζιμούθιο, αλλά ποτές μα ποτές λέμε δεν ημπορούν να φτάσουν εκεί να την επάρουν μάτι από κοντά και να κάμουν και κανά πλουτς στην τελική μαζί της. Θάν τρύπια η βάρκα φαίνεται. Ας ειν καλά τα ματομπούκαλα τα τηλεκατασκοπικά. Αχχχ! Καλέ με ξεκουμπώθη η ζαρτιέρα ξάφνου! Με μελετάει κάποιος φαίνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. https://www.youtube.com/watch?v=tw8yhxf5CLs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα!φίλε μου Μποτίλια χωρις πολλά πολλά,προσυπογραφω κι εγώ το ωραίο σου κειμενο!ειθε λοιπον να εχουμε ολοι μια καλύτερη χρονια,[μεταξυ μας και εγω γέλασα λιγάκι,πικρα φαρμακωμένα λόγω του τρόπου που μπήκε η δική μου]και να κάνουμε το πέρασμα από το εγώ στο εμεις όπως λές και εύχεσαι..οντως ο ανθρωπος εξελίσσεται γραμμικά,αλλα η ιστορία της ανθρωπότητας επαναλαμβάνεται κυκλικά κι εδώ "παιζει" η μνήμη και η όποια ΄"ζημιά" εχει γινει,οπως λέει ο Πανδαρος στην πολύ καλή ερευνα που εκανε.....οσο για την αλήθεια,ειναι το αιώνιο ζητούμενο για τον ανθρωπο [πάντα συνδεδεμένη με την γνωση και την ανάμνηση] και πάντα δυσπρόσιτη εντός του ματριξ..το μονο σιγουρο είναι πώς είναι μία και υπάρχει....αρα θα ψιλοδιαφωνήσω για πρώτη φορά με τον αγαπητό μας ΚΔ.....Κι ο Χριστός στο "τι εστι αλήθεια" δεν απάντησε-ενταξει θα μου πουν οι ειδικοι πώς ο Χριστούλης απαντούσε σε αυτό το ερώτημα επί 33 χρόνια και δεν θα διαφωνήσω-πάντως τον Πιλάτο τον αφησε να πλαίνει τά χέρια του ..αλλά ας περιμένουμε τους δρόμους που θα μας ταξιδεψει ο μποτίλιας με τα προσεχη του αρθρα..να είσθε ολοι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Δε μιλάω με τους σολιψιστικούς ή μονιστικούς όρους που έχεις συνηθίσει miss. Αν ήταν έτσι θαμουν ιδεοληπτικό υλιστοειδές ή ιδεαλιστοειδές (κατα το νταλαροειδές). Πως το πέρας να βρει τη "μία αλήθεια"? Γίνεται? Δε γίνεται.Επειδή ο Ηράκλειτος δλδ ανήγαγε απλοικά τα πάντα στη πρωθύλη της φωτιάς αυτό δε σημαίνει ότι αρνιόταν την πολυπρισματική φύση της ύπαρξης (σαν τις τόλενες ένα πράγμα). Απλά οι βαρεμένοι αργότερα πολώσαν στα σκατά τις οπτικές.

    Αναφερομουν στις ιστορικές δυιστικές ψυχωσεις να μη θες να δεις ότι υπάρχει και άλλο πιο πέρα από αυτό που βλέπεις και να μη συμμορφώνεις τα εντός με τα εκτός, τα αισθήματα με τα συναισθήματα και πάει λέγοντας ... χωρίς να βάζεις ροζ και μπλε γυαλιά. Σε αυτή την αλήθεια αναφερόμουν. Τέσπα ίσως να μη γίνομαι κατανοητός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το miss πήγαινε στον bob παραπάνω.
    Η απάντηση παραμένει η ίδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τόλης όχι bob.
    Κάτσε γιατί οι τόλενες είναι και 5-6 κι έχω χάσει το μέτρημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπαμπαμπαααα! Ε καλά ντε και συ, δε σε είπαμε και μουνιστοειδή γκαβλοσλούρπα, πώς κάμεις πια έτς! Πέστο μας, πέστο μας χρυσό μας ότι την εθέ καγκελοπαρτουζέ την μαντάμ Αλήθεια να κανονίσει να φέρει και τις φίλες της για πλουτς ολέ. Όλα γίνονται, μη μου άγχεσαι! Η βάρκα να μη μπάζει και θα την εβρούμε την άκρη. Και για να ξηγιόμαστε, μην και μουτζοπιαστούμε στο τέλος οι τόλενες όλες μαζί. Εγώ ειμί ο Τόλης ο Κατσικές. Και επιτέλους! Να τις εφέρω τις queer ή όχι?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρε μπόμπι εγώ αγαπάω ... ασχέτως αν θεωρώ ότι οι βάρκες εκ κατασκευής... πρέπει να μη μπάζουν... και οι κώλοι να μη χέζουν ανάποδα. Αλλά "στο κώλο μας μπαινει?" που είπε και ο ζουγανέλης. Κάνε ότι θε. Δικιά μου είναι σάμπως η μαγαζάρα. Δω ο μποτ κάνει κομάντο. Γωμαι άλλη μία τυχαιότητα... που μπαίν λόγω αγάπης μποτίλια. Πουλάκια βλέπω ... και μύγες ... και τον ουρανό. Γεια χαρανταν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα!Κ.Δ τώρα εγινες απόλυτα κατανοητός και συμφωνω[αυτό πιστευω κι εγω],οσο για την πόλωση των οπτικών που αναφέρεις,την επισημαίνω και την υπογραμμίζω...ασπασμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αχούυυυ! Καλέ! Είν αγαπουλίτσας λέει ο κουδούνης! Όχι άμα θε, να τις εφέρω στο δικός το μαγαζί τις queer για καλλιτεχνικό κατινάζ. Απ' ότι βλέπω όμως, για κάτσε να βάλω το μονόκλ να διω, τι λέει κει; Από 21/7;;;; Καλά καλέ δε βαρέθηκες τόσους μήνες να τηράς πουλάκια και μαμούνια;;;;; Κοίτα και λίγο χάμω, θα σε πιαστεί το ζβέρκο. Και συ καλέ Φωτεινή, διάλεξε επιτέλους! Μ΄όλους συμφωνείς πια! Δε γίνεται, δε γίνεται μανούλαμ και δεξιά κι αριστερά! Αποφάσισε επιτέλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δεξια -Αριστερά;οχι βρε,ειναι δίπολο δεν είπαμε;,παγίδα..Με το ορθόν και δικαιο οπου βρισκεται αυτό,αναλογα με την προσωπική κοσμοθέαση[που είναι σχετικη], η με τις επιταγές της ανάγκης σε δεδομενη χρονική στιγμη ,αν προκειται για κατάσταση..σε μια προταση με δυο σκέλη μπορει να συμφωνεις με το πρώτο,να διαφωνείς με το δευτερο..απλά πράγματα είναι αυτά,αυτονόητα και προπαντός σχετικά..ενας ηρωας χθές, είναι πιθανον ενας δυνάστης σήμερα..αυτο δεν αναιρει την πρώτη ιδιότητα που αφορουσε συγκεκριμένη ιστορικη στιγμη,αλλα δεν υπερκαλύπτει και την τωρινη κατάσταση και εισαι αδικος αν δεν αναγνωρίσεις και σταθείς κριτικα και στις δυο ιδιότητες..αυτο δεν σημαίνει πώς δεν εχεις θεση και αποψη,το αντιθετο..ειπαμε,απλα πραγματα,αλλα σχετικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δεξια -Αριστερά;οχι βρε,ειναι δίπολο δεν είπαμε;,παγίδα..Με το ορθόν και δικαιο οπου βρισκεται αυτό,αναλογα με την προσωπική κοσμοθέαση[που είναι σχετικη], η με τις επιταγές της ανάγκης σε δεδομενη χρονική στιγμη ,αν προκειται για κατάσταση..σε μια προταση με δυο σκέλη μπορει να συμφωνεις με το πρώτο,να διαφωνείς με το δευτερο..απλά πράγματα είναι αυτά,αυτονόητα και προπαντός σχετικά..ενας ηρωας χθές, είναι πιθανον ενας δυνάστης σήμερα..αυτο δεν αναιρει την πρώτη ιδιότητα που αφορουσε συγκεκριμένη ιστορικη στιγμη,αλλα δεν υπερκαλύπτει και την τωρινη κατάσταση και εισαι αδικος αν δεν αναγνωρίσεις και σταθείς κριτικα και στις δυο ιδιότητες..αυτο δεν σημαίνει πώς δεν εχεις θεση και αποψη,το αντιθετο..ειπαμε,απλα πραγματα,αλλα σχετικα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αχ ναι!
    Δεξί κι αριστερόν/
    Παγίς δεν είν ορθόν/
    Άρρεν και Θήλυ/
    Αχ καλέ με θύμησες μια φίλη!1

    http://parallaximag.gr/reportage/oi-zoes-ton-allon-nana

    ΑπάντησηΔιαγραφή