26 Σεπτεμβρίου, 2012

"Μέλλον" σημαίνει (μόνον) "Ελλάδα"


πό τις ελάχιστες φορές, κατά τις οποίες αγοράζω το χαλινάρι πριν το άλογο, θα είναι ετούτη εδώ. Θα είναι, ίσως, και η μοναδική φορά, κατά την οποία από μένα θα διαβάσετε αλήθειες "εξ αποκαλύψεως". (Δεν πιστεύω να διαφωνείτε πως μέχρι στιγμής σας παρουσιάζω μονάχα "ασκήσεις λογικής"!)
Αποξυόμενος, λοιπόν, στη γκλίτσα του τσοπάνη, ως φιλοδοξών να εκτοπίσω τον Αρμάνδο Δελλαπατρίδη από την κορυφή των γραφικών, ή και να φάω φτύσιμο από σύσσωμο το εγχώριο εκλογικό σώμα (μαζί και την πιτσιρικαρία των σχολείων), αναλαμβάνω την τρομερή ευθύνη να σας πω -να σας αποκαλύψω, ακριβέστερα- δυό πραγματάκια γιά το μέλλον της χώρας μας... όπως δεν το φανταστήκατε ποτέ.

Μπορεί να με κατατάξετε μαζί μ' εκείνους τους φαντασιόπληκτους, που επίσης πουλούσαν / πουλάνε αλήθειες εξ αποκαλύψεως, γιά δήθεν υπεροργανώσεις με υπερόπλα και μυστικούς στρατούς από σούπερμεν... οι οποίες υπεροργανώσεις δεν εμφανίζονται ούτε γιά καφέ στην Αρετσού. Και οι οποίες "υπεροργανώσεις" πεθαίνουν μαζί με τους φελλούς που τις φαντάστηκαν... ενώ στο μεταξύ τα φαντάσματα αυτά αδυνατούν να υπερασπίσουν πραγματικούς Έλληνες και πραγματικές Ελληνίδες, που πεθαίνουν -εν καιρώι ειρήνης- κατά χιλιάδες από φτώχεια, αυτοκτονίες, και λοιπά απεχθή κι εντελώς αχρείαστα αίτια.
Δικαίωμά σας, και δεν θ' αντιδράσω. Πλην όμως, αγορεύειν βούλομαι. Αφήστε με να πω και το δικό μου "παραμύθι"! Στο κάτω-κάτω, εάν πέσω έξω, δεν θα πάει κανένας αθώος στη φυλακή... ούτε και σας ζητάω χρήματα έναντι "αποκαλυπτικών" βιβλίων.

Όμως, εν όψει των θυελλωδών εξελίξεων εις βάρος μας, αισθάνομαι σχεδόν υποχρεωμένος να γράψω τα σημερινά.



Η ιστορία μας ξεκινάει πολύ πίσω στον χρόνο... τότε, που συνέβη η "πτώση", που αναφέρεται στις θρησκευτικές παραδόσεις. Στο μεταξύ, η ανθρωπότητα ακολούθησε την επώδυνη (κι όχι πάντα ανοδική) πορεία της, με βοηθούς έναντι των "πτωτικών" μονάχα τους λεγόμενους Έλληνες. Και γράφω "λεγόμενους", διότι αποτελούν μεν πανάρχαιη φυλή, αλλά δεν λεγόντουσαν πάντα έτσι. Δεν λεγόμασταν πάντα έτσι!

Δεν θα επεκταθώ εδώ σε θέματα, όπως ποιοί ήταν οι πανάρχαιοι Έλληνες, πότε έδρασαν γιά πρώτη φορά βοηθώντας τους ανθρώπους, ποιοί ακριβώς ήταν οι "πτωτικοί", τί συνέβη από τότε που εξερράγη ο Φαέθων μέχρι σήμερα, κτλ.
Θα παραθέσω, όμως, έτοιμο το συμπέρασμα: πως η διαμάχη Ελλήνων και "πτωτικών" συνεχίζεται ακόμη και σήμερα - και πως έχουμε εισέλθει στην τελική της φάση. (Μόνον ένας ηλίθιος δεν το καταλαβαίνει αυτό.) Όποιος χάσει, χάθηκε! Δεν υπάρχει μέλλον γιά τον ηττημένο.

Στους πολέμους και στις μάχες, λοιπόν, τα αντίπαλα Επιτελεία πάντα κάνουν σχέδια - κι εναλλακτικά σχέδια (γιά την περίπτωση που θ' αποτύχουν τα κύρια). Σήμερα, όμως, φαίνεται πως σχέδια κάνει μονάχα η αντίπαλη πλευρά, ενώ η Ελλάδα έχει μπει (εδώ και δεκαετίες) στον "αυτόματο πιλότο" - χωρίς σχέδιο μάχης, χωρίς ηγεσία, χωρίς ηγέτες... με αποτέλεσμα να τρώει τη μιά σφαλιάρα μετά την άλλη, και ν' αποδεικνύεται εν τοις πράγμασιν χωρίς προοπτικές. Χωρίς μέλλον! Τί μέλλον νά 'χει ο πεθαμένος;

Σ' αυτό το σημείο σίγουρα θα με ρωτήσετε, γιατί δεν μας τελειώνουν μία και καλή. Γιατί, ας πούμε, δεν μας πετάνε μία πυρηνική βόμβα, γιατί δεν μας επιτίθενται με όλα τα τεχνολογικώς προηγμένα μέσα μάχης που διαθέτουν;
Η απάντηση είναι πως "αυτοί" επίτηδες επιβάλλουν τον αργό μας θάνατο, επειδή το απολαμβάνουν. Έχετε δει ποτέ γάτα να τρώει ποντίκι; Εγώ έχω δει. Έ, λοιπόν, όταν το στριμωγμένο ποντίκι -αντικρύζοντας τη γάτα- ξέρει ότι την έβαψε, και η καρδιά του πάει με πάνω από 200 παλμούς το λεπτό,...

...μονάχα να βλέπατε την έκφραση της γάτας!... Δεν σας λέω τίποτ' άλλο.

Οπότε, τί κάνουμε ως λαός γιά να μην πεθάνουμε; Μεταναστεύουμε σε χώρες ξεχασμένες κι απ' τον Θεό, παίρνουμε ανά χείρας τις καραμπίνες, στέλνουμε κύματα αγάπης (μπας και συνέλθουν οι εχθροί μας), πάμε να ψήσουμε τους πλούσιους, να ρίξουνε λεφτά στην πιάτσα να στρώσουν τα πράγματα, προσευχόμαστε, ψέλνουμε όλοι μαζί, σκύβουμε το σβέρκο να μας σφάξουν ν' αγιάσουμε, τσακωνόμαστε και μεταξύ μας, γιά το ποιά μέθοδος είναι η καλύτερη; Ή, τί;



Ο Έλληνας δεν είναι παιδί της τύχης. Πέρασε -εδώ κι εκατομμύρια χρόνια- διά πυρός και σιδήρου, μάλιστα η πρόσφατη Ιστορία μας μαρτυρά πως γλυτώσαμε τον ολοκληρωτικό αφανισμό τουλάχιστον δύο φορές, και πως και τις δύο μας γλύτωσαν ...δύο ...ξένοι! (Ή έστω, φαινομενικά ξένοι.) Ασχολούμενος μ' άλλα θέματα, δεν κάθησα ποτέ να γράψω -κακώς, βέβαια- τις συνέχειες των "Αντι-παιδιών αντί-1983", να δείτε το τί και το πώς. Πάντως, κατά την ταπεινή μου γνωμούλα χρωστάμε τα μέγιστα στον Στηλίχωνα και στον "σερασκέρη" Χασάν, τον αρχηγό των γενιτσάρων το 1770. (Βάζω εισαγωγικά, διότι ο βαθμός του σερασκέρη -αρχιστρατήγου- θεσμοθετήθηκε κάπου το 1823, αν θυμάμαι καλά, όταν ήδη το σώμα των γενιτσάρων είχε καταργηθεί.) Και οι δυό τους γλύτωσαν την Ελλάδα, παίζοντας το κεφάλι τους, αλλά δεν υπάρχει στην Ελλάδα ούτε ένας δρόμος με το όνομα ενός των ανδρών αυτών... ενώ διαθέτουμε άπειρες "οδούς Μαυροκορδάτου" - και άγαλμα του Τρούμαν (χωρίς την μασωνοποδίτσα), να μη βασκαθούμε!

Εφ' όσον, λοιπόν, ο Έλληνας δεν είναι παιδί της τύχης, η ζωή του καθορίζεται από συγκεκριμένα αίτια... Υψηλά Αίτια... και συγκεκριμένον προορισμό. Τον οποίο, όπως ξέρετε, διατύπωσε ο Περικλής Γιαννόπουλος - και είναι ο εξανθρωπισμός της Οικουμένης.
Πώς, όμως, θα εξανθρωπίσει ο Έλλην την Οικουμένη, εάν δεν τον αφήνουν ήσυχο; Είναι δυνατόν ν' ασχολείσαι με φιλοσοφίες στο άνετο, τη στιγμή που ανά πάσα στιγμή κινδυνεύει το σπίτι σου με κατάσχεση κι εσύ με μαχαίρωμα από εγκληματίες - λαθρομετανάστες και μη;

Δεν διστάζω να γράψω πως το Κοσμικό Πείραμα "Έλλην" ΙΣΩΣ και να είχε φτάσει στο τέλος του, ως αποτυχόν - με την πράξη τέλους να σφραγίζεται επισήμως "άνωθεν"... Πλην όμως, είναι τέτοια και τόση η βρωμιά, που ο Έλλην καλείται ακόμη μία φορά -την τελευταία- να καθαρίσει την κόπρο, ως άλλος Ηρακλής. Κι επειδή οι αντίπαλοί μας δεν τηρούν κανέναν κανόνα Ηθικής και Δικαίου, ούτε "άνωθεν" θα τηρηθούν τέτοιοι κανόνες.

Πάμε, λοιπόν, να σας πω τί θα γίνει τα προσεχή χρόνια - και Διΐ όμνυμι, ότι μιλάω απ' την καρδιά μου. "Αυτοί" μπορεί να έχουν καλώς κατεστρωμένα επιτελικά σχέδια με σκοπό τον οριστικό θάνατο της Ελλάδας, αλλά ουδέποτε ρώτησαν τον ...Ξενοδόχο!



Εδώ και δύο χρόνια περίπου, έχει αρχίσει η αντιστροφή της κατάστασης... όσο κι αν αυτή είναι αόρατη στους πολλούς. Και όχι μόνον - ο τελικός σκοπός είναι η οριστική νίκη των Ελλήνων κατά βαρβάρων, και μόνον αυτή. Πώς θα επιτευχθεί αυτός ο στόχος; Ιδού!


1. Βούλησις, εντολή, άδεια και προτροπή να βιαστούμε ΑΘΗΝΑΣ.

Περίπου απ' το φθινόπωρο του 2010, σχεδόν ταυτόχρονα με τότε, που το "πιντί" παρέδιδε την Ελλάδα ως σκλάβα στο ΔΝΤ, κάποιοι-ες από εμάς παρατηρήσαμε αρξάμενη μία αλλαγή σε ψυχονοητικό επίπεδο. Πρώτα στους εαυτούς μας.
Πολλές πληροφορίες άρχισαν να πέφτουν βροχή μέσα στο κεφάλι μας, ανεξήγητες κατ' αρχήν... Ερωτήματα, των οποίων την απάντηση δεν βρίσκαμε γιά χρόνια - και την είχαμε έτοιμη σε μιά στιγμή. Συνδυασμός πληροφοριών, συμπερασμάτων, απαντήσεων, που οδηγούσε σε τρομερά νέα συμπεράσματα, αδιανόητα άλλως. Ή, που θα κάναμε δεκαετίες να τα συσχετίσουμε και να τα βρούμε. Κι ακόμη: κοινά όνειρα, κοινές σκέψεις -χωρίς να έχει προηγηθεί επικοινωνία με τα γνωστά μέσα- με άτομα που ίσως και να είχαμε φιλική ή συγγενική σχέση μαζί τους, ίσως και όχι. Ίσως και να τα είχαμε δει "διά ζώσης", ίσως και όχι.

Είναι αυτό, που συνοπτικώς (και κάπως βλακωδώς) αποκάλεσα "δίκτυο μυαλών".

Κάθε μέρα που περνάει, αυτό το δίκτυο ισχυροποιείται. Θα με ρωτήσετε, γιατί δεν έφτασε το 100% της απόδοσής του σε μιά μέρα; Δεν το έφτασε, επειδή πρέπει να πάμε σιγά-σιγά, σαν σε προπόνηση. Κάθε φορά πρέπει να σηκώνουμε το βάρος που αντέχουμε, κι όχι περισσότερο.
Βλέπετε, είναι σα να ξυπνάει η Ωραία Κοιμωμένη! (Αν και ειδικά ο γράφων πόρρωι απέχει του να χαρίσει στην Πλάση τέτοιο θέαμα, όταν ξυπνάει. :-) )

Η Ψυχή ξυπνάει, και θυμάται!

Έτσι, λοιπόν... Ξυπνάνε ψυχές, θυμούνται (κατά Πλάτωνα) πού έκρυψαν τα όπλα τα ιερά... και τα ξαναπιάνουν! Πού "άφησαν" τις δεξιότητες που είχαν κάποτε... και τις ξαναβρίσκουν! Τζάμπα γράφει ο Μάρκο ντε Σάντ ότι συντόμως θα γεμίσουμε μετενσαρκωμένους πολέμαρχους;
Αυτό που ήταν κάποτε ο καθένας μας, αυτό και θα ξαναγίνει - γιά να βάλει ένα χεράκι, να καθαρίσει η βρωμιά.

Οι ηγετικές φυσιογνωμίες αυτού του "δικτύου" υπολογίζω πως είναι καμιά δεκαπενταριά (έως είκοσι) χιλιάδες άτομα. Αλλά, όπως μαθαίνουμε κι απ' την Πληροφορική, ένα δίκτυο υπολογιστών σε υπολογιστική λειτουργία (και όχι λειτουργία μεταφοράς αρχείων) είναι απείρως ισχυρώτερο από έναν μεμονωμένο υπολογιστή.
Σκεφθείτε, λοιπόν, πόσο ισχυρώτερο, πόσο εξυπνότερο είναι ένα τέτοιο ανθρώπινο δίκτυο από την -εντός ή εκτός εισαγωγικών- εξυπνάδα διαφόρων πονηρών, "δεξαμενών σκέψης", λεσχών, ποδιτσομάγαζων, και λοιπών βρωμιάρηδων.

Επίσης, δεν θα έχει καμμία απολύτως σημασία η τυχόν δολοφονία μέλους του δικτύου - διότι, η γνώση και οι ικανότητες του εκλιπόντος μέλους αυτομάτως θα έχουν περάσει σ' όλα τα υπόλοιπα. Όθεν, τα κουμπούρια και οι σφαίρες των "υπερεσιώνε" είναι καλά μόνον γιά το Χόλλυγουντ. Μπορούν και να τα δώσουν στην ανακύκλωση από τώρα.

Αυτό ακριβώς το "δίκτυο" είναι το επερχόμενο "διευθυντήριο της Ελλάδας", μπροστά στο οποίο σε -το πολύ- δέκα χρόνια θ' αρχίσουν να σκύβουν ταπεινά, σε ένδειξη υποταγής οι πάντες.

Κι όσο γιά τους-τις υπόλοιπους-ες, που ακόμη δεν έχετε δεχθεί το "κάλεσμα", μην ανησυχείτε. Θα συμβάλετε κι εσείς με τις δυνάμεις σας, όταν έρθ' η ώρα. Επίσης, μην επαναπαύεστε. Διότι, δεν έχουμε εδώ να κάνουμε με ακόμη μία "υπεροργάνωση"-φάντασμα, που θα τραβήξει μπροστά, και οι υπόλοιποι θα κάθονται στους καναπέδες και θα βλέπουν το κρέμασμα των κακών στο Σύνταγμα "λάϊβ" απ' το χαζοκούτι. Όχι άλλες τέτοιες ναρκωτικές καθ' υπαγόρευσιν ποδιτσομαλακίες!

Όλοι κι όλες χρειάζεστε, όλοι κι όλες θα δράσετε. Αδρανής, κανείς!


2. Βούλησις, εντολή, άδεια και προτροπή να βιαστούμε ΔΙΟΣ.

Αφού, λοιπόν, αναδυθεί αυτό το ανθρώπινο δίκτυο Ελλήνων κι Ελληνίδων, κάπου τον Μάϊο του 2015 θα βρεθεί ο δεύτερος δίσκος "της Φαιστού".
Αν και ο τόπος ευρέσεως μου είναι γνωστός, δεν σας τον αποκαλύπτω. Δεν σας λέω κάν, αν πρόκειται γιά τόπο εντός, ή εκτός Ελλάδος. (Μην ξεχνάτε, πως η χάρη μας έφτασε σ' όλον τον πλανήτη!) Όμως, οι "λεπτομέρειες" του πώς θα βρεθεί, θα δείξουν ότι κάθε άλλο παρά η τύχη τον ξανάβγαλε στην επιφάνεια. Άρα, με την εύρεση αυτή, "κάποιοι" πρέπει να υποπτευθούν ύπαρξη Θεού των Ελλήνων, και ν' αρχίσουν να φοβούνται. Καλά θα κάνουν να ρίξουν τον αμανέ, τα παλληκάρια, διότι μέχρι τώρα τον σήκωσαν πολύ ψηλά. Και καλό θα είναι να το πράξουν, πριν τους τον ρίξουμε εμείς. (Τον αμανέ! :-) )

Το κείμενο του δεύτερου δίσκου είναι συνέχεια του πρώτου, αλλά όλες οι προσπάθειες επανανάγνωσης (τόσο από Έλληνες Αρχαιολόγους, όσο κι ανορθόδοξους ερευνητές - όσο κι από λαμόγια των "υπερεσιώνε") θα πέσουν στο κενό. Βλέπετε, δεν αρκούν οι υπερυπολογιστές!... Διότι λείπει η "βάση δεδομένων", που θ' αποτελέσει το θεμέλιο, ώστε να επιτευχθεί η επανανάγνωση των δύο δίσκων. Κι αυτή, όχι μόνον λείπει, αλλά είναι αδύνατον να επανευρεθεί ή να επανασυντεθεί σήμερα, με τη βοήθεια σημερινών δεδομένων.

Το κείμενο θα επαναναγνώσουν όπως πρέπει (καλά υποπτευθήκατε, ένα τέτοιο μυστικό ιερατικό κείμενο έχει πολλούς τρόπους ανάγνωσης!), τα άτομα που πρέπει - και ουδείς άλλος. Οι δε συνέπειες, όταν προφερθούν τα ιερά λόγια...

...Ας πούμε -γι' αρχή- ότι το "δίκτυο Ελλήνων ανθρώπων" καθίσταται πρακτικά άτρωτο.

Εδώ θα πρέπει να σας ζητήσω, να ξεκινήσετε να σκέφτεστε... πριν διατυπώσετε ερωτήσεις άνευ νοήματος. Πχ, αν χρειάζεται να το διαβάσουν το κείμενο δεκαπέντε χιλιάδες άτομα, ώστε να καταστούν άτρωτα. Ένα άτομο αρκεί, κι αυτή η γνώση -με τις συνέπειές της- θα περάσει αυτομάτως σε όλα τα υπόλοιπα. Αυτό σημαίνει "δίκτυο"!

Σε δίκτυο υπολογιστών, πόσα "αντιϊικά" προγράμματα χρειάζονται;


3. Βούλησις, εντολή, άδεια και προτροπή να βιαστούμε ΔΙΟΣ.

Σε κάμποσο καιρό ακόμη (σκοπίμως αποκρύπτω το πότε), ανακαλύπτεται (σκοπίμως αποκρύπτω το πού και το πώς) μία κρύπτη με κάποια αρχαία αντικείμενα, μεταξύ των οποίων και πινακίδες με κείμενα. Αυτά θα παίξουν επίσης τον ρόλο τους, ισχυροποιώντας υπέρ της Ελλάδας και των Ελλήνων κάποιους άλλους τομείς.
Τα κείμενα αυτά είναι γραπτά μιάς αρχαίας Ελληνικής διαλέκτου, ακατανόητα σε πρώτη απόπειρα ανάγνωσης. Πάλι θα χρειαστεί να τα δουν τα μάτια που πρέπει, και να τ' αναγνώσουν όπως πρέπει, ώστε να υπάρξουν οι (θετικές) συνέπειες που πρέπει.

Τα άτομα που θα βρουν την κρύπτη, αν και καθαροί Έλληνες και καθαρές Ελληνίδες, δεν έχουν ειδοποιηθεί. Ειδοποιούνται τώρα -διότι είμαι σίγουρος πως αυτό το κείμενο θα κάνει τον γύρο του Διαδικτύου στην Ελλάδα (μαζεύοντας επαίνους και βρισίδια)- να "λουφάρουν" τις πινακίδες! Κι αργότερα, θα ειδοποιηθούν εγκαίρως "άνωθεν" τί να τις κάνουν, και σε ποιά άτομα να τις παραδώσουν. Ούτε να το διανοηθούν, να τις παραδώσουν σε "Αρχές", ή μουσεία, κτλ. Ή, έστω, να μιλήσουν γιά την ύπαρξή τους. Ή, έστω, να τους ξεφύγει πως παρευρέθησαν -πρώτα αυτά- στο άνοιγμα της κρύπτης.
Εννοείται, πως πρέπει επιπλέον να εξαφανίσουν τάχιστα τα ίχνη τους (και τα ίχνη της παρουσίας των πινακίδων) από τον τόπο ευρέσεως, γιά να μη βρεθούν στη δυσάρεστη θέση να δίνουν -χμ- "εξηγήσεις" σε (ίσως όχι και τόσο ευγενικά) άτομα, που δρουν (ηθελημένα, ή αθέλητα) υπέρ των εχθρών της Ελλάδας. Ό,τι άλλο βρουν εκεί, ας το αφήσουν να δημοσιοποιηθεί. Γιά το κρίσιμο εύρημα, έχουν ειδοποιηθεί τί να πράξουν - και δεν θα επανέλθω.


4. Βούλησις, εντολή, άδεια και προτροπή να βιαστούμε ΗΦΑΙΣΤΟΥ.

Κάμποσο ακόμη καιρό μετά, κάπου τον Μάϊο του 2017, ανευρίσκεται άλλη κρύπτη, με άλλα κείμενα. Πάλι δεν λέω τον τόπο.
Τα συγκεκριμένα κείμενα είναι περίπου 30,000 (τριάντα χιλιάδων) ετών παλιά, και τα έθαψαν εκεί επίτηδες οι ιερείς παρακείμενου ναού του Ηφαίστου, γιά να τα ξαναβρούν όταν θα έπρεπε. (Ο ναός δεν υφίσταται σήμερα, ούτε κάν τα ερείπια των θεμελίων του.) Θα δοθούν γι' ανάγνωση στην ιέρεια του Ηφαίστου, όταν αυτή θα είναι έτοιμη. Η ιέρεια έχει ειδοποιηθεί (αν και το "ξύπνημά" της δεν ολοκληρώθηκε ακόμη), και η ομάδα που θα βρει την κρύπτη, έχει επίσης ειδοποιηθεί.
Η συγκεκριμένη κρύπτη είναι λίαν δυσπρόσιτη, γι' αυτό και δεν κινδυνεύει από τυχαία (επαν)ανακάλυψη από λαμόγια, ή ανεπιθύμητη δημοσιοποίηση των ευρημάτων της.

Αυτά τα κείμενα (αναγιγνωσκόμενα καταλλήλως) προξενούν υλοποιήσεις αντικειμένων "εκ του μηδενός"... Όπως, γιά παράδειγμα, μετεωριτών.  Και χειρισμό αυτών των αντικειμένων, όπως στην Τιτανομαχία!

...Αν νομίζετε πως η Ελληνική Μυθολογία είναι Ελληνική ...Παραμυθολογία, καλύτερα ν' αναθεωρήσετε!



Οι συνέπειες.

Ούτ' εγώ παραμυθολογώ!... Βλέπετε, τα λαμόγια κάπου-κάπως παίρνουν μυρωδιά από κάποιες "ελεύθερες" πληροφορίες του αιθερικού, και παίρνουν τα μέτρα τους. Ή, τουλάχιστον, προσπαθούν.
Μία απ' τις απόπειρες να φυλαχτούν απ' όσα ψιλο-είδαν να επέρχονται επί των κεφαλών τους, είναι το μεγαλύτερο τηλεσκόπιο του κόσμου, που άρχισε να κατασκευάζεται φέτος. Αυτό, υποτίθεται, ψάχνει στις εσχατιές του Σύμπαντος, μακρύτερα απ' όλα τα σημερινά.
Όμως, οι εσχατιές του Σύμπαντος δεν έχουν καμμία σημασία γιά τα επί Γής λαμόγια. Σιγά μην καταξοδεύονται γιά το καλό της επιστήμης, αν δεν υπάρχουν άμεσα απτά οφέλη γι' "αυτούς"! (Τά 'παμε αυτά κατ' επανάληψη...) Άρα, δεν είναι αυτός ο σκοπός της κατασκευής του. Ο σκοπός είναι να μπορεί να βλέπει κοντινά μικρά αντικείμενα, και όχι μεγάλα μακρινά - γιά τα οποία "μεγάλα μακρινά" τα λαμόγια χέστηκαν - είτε υπάρχουν, είτε δεν υπάρχουν.

Μήπως και διακρίνει τους μετεωρίτες, που λέμε! (Δεν είναι πολλοί, ένας είναι. Αλλά υπεραρκετός.)




Κάποια ωραία μέρα του 2019, όταν η ιέρεια θά 'ναι έτοιμη, θα εκφωνήσει (όπως πρέπει) τα ιερά κείμενα...

...κι ένας μετεωρίτης θα υλοποιηθεί εκ του "μηδενός", και θα πλήξει το Γιέλλοουστόουν.

Ο καλός Θεός θα μεριμνήσει, ώστε να μην βλαφθεί ούτε χελώνα. Ακόμη κι αυτές, θα έχουν προλάβει να εγκαταλείψουν την περιοχή. Ο σκοπός δεν είναι να εξαφανιστεί όλη η ζωή επί Γής, πράγμα που θα επετύγχανε πχ ο αστεροειδής Άποφις, αν έπεφτε επάνω στη Γή, αλλά να τσακιστεί οριστικά η Νέα Ατλαντίς (άλλως, "ΗΠΑ"). Ο "δικός μας" αστεροειδής είναι αρκετά μικρότερος του Άποφι. Οπότε, δεν θα πειραχτούν ούτε τα μυρμήγκια της περιοχής - αλλά υποδομές, φράγματα ηλεκτροπαραγωγής, όπλα (πχ πύραυλοι ή αεροπλάνα), κτλ κτλ κτλ, πάπαλα. Οριστικά.

Εφ' όσον, τώρα, τσακιστεί η δυτική πλευρά της Νέας Ατλαντίδας, θ' αρχίσει καταρράκτης συνεπειών. Δεν θα μιλάμε γιά χρήμα, χρηματιστήρια και τέτοια, αυτά δεν θ' αποτελούν πλέον ούτε αντικείμενα συζήτησης. Μετά, πλήθος προσφύγων θα συρρεύσουν στις ανατολικές Πολιτείες, και θα γίνει ο κακός χαμός. Αυτοί, μαζί με τους άστεγους και τους πτωχοποιημένους, θα πέσουν επάνω στους -πραγματικούς ή φανταστικούς- ενόχους της δυστυχίας τους, πολιτικούς και λοιπούς (τους οποίους θα φροντίσουν να θυμίζουν στο πλήθος διάφοροι λαϊκοί κήρυκες), και θα τους πιούν το αίμα με το μπουρί της σόμπας.

Μέσα στον επόμενο χρόνο, κι εφ' όσον θα έχει τσακιστεί το κύριο δεκανίκι του, θα καταρρεύσει το γνωστό τραμπουκοκράτος της ανατολικής Μεσογείου. Όμως, οι δικοί του πρόσφυγες δεν θα βρουν καταφύγιο σε Ελλάδα και Κύπρο, όπως είχαν σχεδιάσει οι ιθύνοντές του εδώ και δεκαετίες. Οι δύο χώρες (ίσως μία, τότε) θα είναι και θα παραμείνουν κλειστές.

(Ά, οι εγχώριοι λαθρομετανάστες... Αυτοί θα έχουν ήδη προλάβει -χρόνια πριν- να την κοπανήσουν εγκαίρως απ' την Ελλάδα, με τον ίδιο τρόπο που μας κουβαλήθηκαν. Όπως κάνουν τα μυρμήγκια απ' τις τροφές, κάτω από έντονο Ήλιο.)

Στο μεταξύ, όλ' αυτά τα χρόνια, θα έχουν ήδη πραγματοποιηθεί όλα όσα έχουν προφητεύσει οι "γεροντάδες" - Γ' ΠΠ, κτλ κτλ. Ωστόσο, θα υπάρξει μία τελευταία απόπειρα των υπολειμμάτων της Νέας Ατλαντίδος να ελέγξουν πάλι τον πλανήτη. Και, προς τον σκοπό αυτόν, θα μας κουβαλήσουν στόλο δικό τους στο Αιγαίο, με αρκετή δύναμη πυρός. Αυτός ο στόλος, όμως, θα καταστραφεί από τα μυστικά υπερ-όπλα της Ελλάδας, που ήδη κατασκευάζονται και δοκιμάζονται, και θα τελειώσει το ανέκδοτο. (Δεν μιλάω γιά "κεφαλή της Μεδούσης", κι άλλες τέτοιες αηδίες.) Κι αμέσως μετά, τελειώνει το ανέκδοτο "Τουρκία", προς χάριν του οποίου θα μας έρθουν εδώ τα καραβάκια.
Βλέπετε, η Τουρκία έχει παράδοση στην ύπουλη "ουδετερότητα", και γιά κάμποσα χρόνια ακόμη θα τη βγάλει -όσο μπορεί- καθαρή μ' αυτόν τον τρόπο. Είναι αυτό που έγραψα κάποτε, αλλά δυστυχώς δεν τό 'πιασε κανένας: Μιά του κλέφτη, δυό του κλέφτη, τρείς και την κακή του μέρα! Εάν θυμόσασταν όσα ξέρετε από Ιστορία, θα βλέπατε ότι:
  • Το 1822 συνέβη η καταστροφή της Χίου.
  • Το 1922 συνέβη η καταστροφή της Σμύρνης.
  • Το 2022... το τρίτο χτύπημα είναι δικό μας... Τουρκία τέλος.
Τα τελευταία κλάμματα γιά τη Σμύρνη του 1922, φέτος. Σε δέκα χρόνια, το πρόβλημά μας θα είναι πώς θα διαχειριστούμε μία μεγαλούπολη εξήμισυ εκατομμυρίων κατοίκων.



Αυτές είναι απάνω-κάτω οι επερχόμενες εξελίξεις, σύμφωνα με την αφεντιά μου. Ώσπου ν' αρχίσουν πραγματοποιούμενες, καλό θα είναι οι εχθροί μας να θυμούνται τρία πράγματα:
  • Πρώτον, όποιος δεν είναι μαζί μας, είναι εναντίον μας.
Το λέμε από τώρα αυτό, μη μας πουν ότι είμαστε παλιάνθρωποι και δεν τους ειδοποιήσαμε. Και να μην μας πετάξουν στα μούτρα, πως μία τέτοια στάση είναι "φασιστική". Αυτοί αρχίσανε το βιολί αυτό και το συνεχίζουν, δεν αρχίσαμ' εμείς. Επομένως, τα σκατά τους θα τα λουστούν αδιαμαρτύρητα.
  • Δεύτερον, ν' αλλάξουν στάση απέναντί μας εγκαίρως, μήπως και ξεχάσουμε όσα κακά μας έκαναν, διότι εν τωι Άδηι ουκ έστιν μετάνοια.
Πχ η Γερμανία καλά θα κάνει να μας δώσει τα πέντε τρισεκατομμύρια ευρώ (5,000,000,000,000 ...ώϋροζ!), που μας χρωστάει πραγματικά, και να ξεχάσει το δήθεν δικό μας χρέος προς αυτήν. Τα χαρτιά με τις υπογραφές του κάθε "Γιωργάκη" δεν αξίζουν ούτε ως υποκατάστατα του σόφτεξ - αλλά το χρέος των Γερμανών έναντι της Ελλάδας είναι πραγματικό. Έτσι, καλά θα κάνουν να ξεχρεώσουν από τώρα, με καλό τρόπο. Πριν ακούσουν το: "Ουαί τοις ηττημένοις!", και τρέχουν και δε σώνουν!
  • Και τρίτον, ας μην περιμένουν ευχαριστίες κι ευγνωμοσύνες από μάς, όση μετάνοια κι αν δείξουν, όση βοήθεια κι αν δώσουν. Επί τόσους αιώνες, ό,τι πήραν, πήραν. Από τώρα και στο εξής, θ' αρχίσουν να δίνουν και μόνον.
Πχ ναί μεν, λέει η προφητεία πως -προσεχώς- Άγγλοι κι Αμερικάνοι θα μας βοηθήσουν. Συμφωνώ, διότι αυτό επιτάσσει το "κάρμα", ο Συμπαντικός Νόμος. Αφού μας ξέσκισαν τόσα χρόνια, εμάς, τους πιστούς συμμάχους τους, τώρα θα υποχρεωθούν συμπαντικώς να μας βοηθήσουν. Αλλά γιατί να τους πούμε "ευχαριστώ"; Τους χρωστάμε τίποτε, και δεν το ξέρουμε; Ή, μήπως, τα Ελληνικά Μουσεία είναι γεμάτα ...Αγγλικές αρχαιότητες;

Και θα βοηθήσουν (εκόντες-άκοντες), και φάπες θα φάνε. Ώσπου να κουραστεί το χέρι μας!

Ας κρατήσει, λοιπόν, ο Έλληνας, με νύχια και με δόντια. Κι έρχονται σύντομα οι καλύτερες μέρες!


Έχει κι άλλα, αργότερα... αλλ' ας τ' αφήσουμε γιά υλικό μελλοντικών μας αφηγήσεων!

Σας ασπάζομαι.

Υγ: Τα παραπάνω περιέχουν μεν "ενάσκηση βίας", αλλά η βία δεν είναι γιά χόρταση. Θα ...παρέχεται στους εχθρούς της Ελλάδας με ...φειδώ. Μόνον σώφρονες μπορούν να χειρίζονται υπερόπλα.

45 σχόλια:

  1. Αγαπητέ συγχαρητήρια για την ανάρτηση!!!!Νομίζω ότι είσαι ο ΟΔΗΓΟΣ(driver) εγκατάστασης αυτού του δικτύου.
    Έχω να συμπληρώσω κάποια πράγματα στα λεγόμενα σου:
    α)είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι κάποιοι-ες το εν λόγω φθινόπωρο που αναφέρεσαι,την αλλαγή σε ψυχονοητικό επίπεδο την βίωσαν όχι έτσι απλά όπως περιγράφεις αλλά πολύ επώδυνα.Εκεί συντελέσθηκαν τα εξής,"άδειασμα του σκληρού δίσκου κ επαναπρόσληψη δεδομένων με νέα επεξεργαστική ισχύ" γιαυτό και πολλά απαντήθηκαν μετά την ενεργοποίηση.
    Οι παραπάνω Έλληνες-ίδες δέχθηκαν κάποια "δώρα".Κάποιοι από αυτούς ακόμη δεν το έχουν αντιληφθεί καν,κάποιοι όμως ήδη έχουν κατανοήσει την αλλαγή κ προσπαθούν να καταλάβουν πως λειτουργεί η "νέα τους αυτή δεξιότητα" και να την αναγάγουν στο μέγιστο βαθμό-για φαντάσου ένα πρωί να παίζεις στην κιθάρα έργα του Μπάχ ενώ μέχρι εχθές το βράδυ να μπέρδευες την κιθάρα με το μπάσο-θα πάθεις κάτι έτσι? κατάλαβες τι εννοώ...
    ΕΔΩ χρειάζεται ο DRIVER που λέγαμε να μαζέψει τα ορφανά αρχεία και να τα τοποθετήσει στη θέση τους στο δίκτυο...
    Συνεπώς διαφωνώ με αυτό που λες:"Κάθε φορά πρέπει να σηκώνουμε το βάρος που αντέχουμε, κι όχι περισσότερο." ΚΆΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΖΜΕΝΟΙ ΝΑ ΣΗΚΏΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΔΩ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΦΟΡΤΙΟ.

    β)το δίκτυο έχει την δυνατότητα της απευθείας σύνδεσης των μελών του και σε ατομικό επίπεδο 1/1 με αποτέλεσμα την μετάδοση ικανοτήτων του ενός προς τον άλλο χωρίς να υπάρχει απώλεια(εκλιπών μέλος).

    Δυστυχώς όμως και λάβε το σοβαρά υπόψιν σου, αυτή την δεδομένη στιγμή το δίκτυο τελεί υπό παρακολούθηση σε όλα τα επίπεδα,κάτι παρεμβάλλεται ανάμεσα και τουλάχιστον μέχρι να μάθουμε ή να αποκαλυφθεί θα πρέπει να αναρωτηθούμε για το ποιος άλλος έχει πρόσβαση καθώς και για το ποιος -ποίοι είναι οι αρχικοί κατασκευαστές και που έχουν δώσει άδειες για ελεύθερη πρόσβαση...

    συγγνώμη εάν έγραψα πολλά.

    φιλικούς χαιρετισμούς σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Μυστήριο με τις περίεργες δονήσεις στα Χανιά"
    http://gr.news.yahoo.com/%CE%BC%CF%85%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B5%CF%82-%CE%B4%CE%BF%CE%BD%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CF%87%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%AC-125217670.html

    "Τρεις "περίεργες" δονήσεις αναστάτωσαν και σήμερα τους κατοίκους στο νομό Χανίων"
    http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=56114&Itemid=170

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να επανάλαβω ένα σχόλιο στο οποίο δεν έχω λάβει απάντηση:

    Πόσο σίγουροι είμαστε πως το δίκτυο είναι δικό μας (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό, οι εξηγήσεις είναι διάφορες).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έλα μου ντε! Πως μπορείς να ξέρεις ότι ο υπολογιστής σου είναι αποκλειστικά "δικός" σου όταν είναι διασυνδεμένος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Εργοδότη

    Αισιόδοξο το πόνημα σου ωστόσο εγώ φυσην απαισιόδοξος αμφιβάλω για την παρουσία του δικτύου, και πιθανολογώ απλώς τη χρήση της συγχρονικότητας προς όφελος μας...δλδ την χρηση οιωνών και σημαδιών που φαίνονται τυχαία αλλά δεν είναι...
    Ούτως ή άλλως ο ανθρώπινος εγκέφαλος μπορεί να λειτουργήσει ως ραντάρ και να πάρει αυτό που θέλει είτε ως πληροφορία είτε ως επιθυμία είτε ως υλικό αγαθό...Αρκεί απλώς να θελήση κάτι και μην εστιάσει την προσοχή του σ αυτό...Η συγχρονικότητα του Καρλ Γιουνγκ και όχι το δίκτυο...Παρα ταύτα Εργοδότα η αισιοδοξία σου με χαροποιεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΓΕΝΟΙΤΟ ΓΕΝΟΙΤΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρες!

    Απαντήσεις:

    @crow1:

    Έχεις απόλυτο δίκιο, υπάρχουν και άτομα που δέχονται brainstorming με ένταση 100%. Απλά, στο κείμενό μου ζωγραφίζω με χοντρές πινελιές.

    Όσο γιά τα υπόλοιπα, το δίκτυο κατευθύνεται "άνωθεν", γι' αυτό και δεν κινδυνεύει από τις χοντροκοπιές των εχθρών. Ναι, παρακολουθείται, αλλά ουδείς εχθρός μπορεί να το πειράξει, ή να το αλλοιώσει. Ή να υποκλέψει τις πληροφορίες του!
    Οι δυσκολίες σ' αυτή τη φάση είναι πρακτικής φύσεως, πχ η ιέρεια του Ηφαίστου είναι μία "καθημερινή" γυναίκα, που δουλεύει και πληρώνει Εφορία. Δεν θα ήταν ωραίο να μαθευτεί άκαιρα η πανάρχαιη ιδιότητά της, και μάλιστα από άτομα καθόλου φιλικά! Όλα στην ώρα τους, επομένως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @colaphus και ακολουθήσαντα Ανώνυμον:

    Είμαστε 10000% σίγουροι. Δεν είναι εντελώς αυτόνομο. Είμαστε -κάτι σαν- στρατιωτάκια των "άνωθεν".

    Αν έχετε ακουστά μία ωραία Κυρία... που το όνομά Της αρχίζει από "Αθη-" και τελειώνει σε "-νά"! Έ, είναι η ...Υπεύθυνη Γραμματείας! LOL!!! :-) Πιστεύω, θα σας απαντήσει σε όλες σας τις ερωτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Ανώνυμον, ξανά:

    Εδώ, γιά να σε κάνω να σκεφτείς, θα έπρεπε να απαντήσω με ερώτηση:

    - Εσύ, πώς θα έλεγες;

    Η έτοιμη απάντηση, πάντως, είναι: "εκ του αποτελέσματος". Δηλαδή, αν και όχι μόνον: το τί ξέρουν "αυτοί", σε σύκριση με το τί ξέρουν τα μέλη του "δικτύου".
    Και γιά να σε διευκολύνω, "αυτοί" μιλάνε μέσω Χόλλυγουντ και μέσω "επιστημονικής φαντασίας".
    Λένε κάποια πράγματα, γιά να στηθεί η υπόθεση του σεναρίου, και δεν λένε κάποια άλλα. Το ερώτημα είναι:

    Αυτά που δεν λένε, δεν τα λένε επειδή δεν τα ξέρουν, ή τα ξέρουν και τα αποκρύπτουν;

    Το παραπάνω δεν είναι το μόνο κριτήριο. Τα πιθανά άλλα κάτσε και σκέψου τα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Αόρατον:

    "Παίζει" και η συγχρονικότητα, "παίζουν" και τα "πυθαγόρεια" Μαθηματικά... Αλλά δεν αρκούν, γιά να εξηγήσουν το φαινόμενο! Αυτά τά 'χουν και τα εκμεταλλεύονται και οι εχθροί μας!

    Άκου, τώρα, ένα κουφό:

    Χθες, είχα παίξει δύο αγώνες "over", την Άρσεναλ και τη Μάντσεστερ Γιουνάϊτεντ. Επειδή περνούσα το στάδιο ανάπαυσης μετά την καθημερινή βάρδια του babysitting, καθόμουνα -μετά μπύρας και πατατακίων- και παρακολουθούσα στο teletext την εξέλιξη του σκόρ.

    Έ, λοιπόν! Και στα δύο γήπεδα μπαίνουν **ταυτόχρονα** τα πρώτα γκόλ στο 31'. Τα δεύτερα, επίσης ταυτόχρονα στο 61'. Και τα τρίτα, επίσης ταυτόχρονα στο 68'.

    Αν αυτό σε εκπλήσσει, σε περιμένει "πλακάρα"... αν σου πω ότι το 31 είναι περίπου το μισό του 61... που είναι το 100*(1/φ). Και πως το διάστημα ανάμεσα στο 2ο και 3ο γκόλ είναι 10*(1/φ)!!!!!

    **Και** συγχρονικότητα, **και** "πυθαγόρεια" εσωστρεφής (μειούμενη) σπείρα!

    Αλλά, βέβαια, οι παίκτες και οι διοικήσεις της Άρσεναλ και της διαβολομάδας Μάντσεστερ Γιουνάϊτεντ ΔΕΝ αποτελούν δίκτυο, με την έννοια που δώσαμε εδώ.

    Άρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @όλους-ες:

    Ξέχασα να γράψω στο κείμενο, ότι η αιτία που θα διώξει κλωτσηδόν τους λαθρομετανάστες απ' την Ελλάδα, θα είναι η επιβολή στρατιωτικού νόμου στη χώρα.

    Εξ αιτίας κάποιων γεγονότων στο μεταξύ. (Πχ έκρηξη Γ' ΠΠ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Αόρατον:

    Το είδα τώρα στο www.escore.gr . Τα γκόλ μπήκαν λίγο πριν, ή λίγο μετά απ' αυτό που έγραψα, αλλά το teletext -το οποίο, βέβαια, έχει μερικά λεπτά καθυστέρηση- άρχισε να κάνει blinking (δείχνοντας τα νέα γκόλ) ακριβώς τα λεπτά που ανέφερα! (Και δεν λέω ψέμματα.)

    Δεν ήταν, επομένως, στα γήπεδα η "πυθαγόρεια" συγχρονικότητα, αλλά στην οθόνη μου!

    Αλλά πάλι ισχύει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΣεπτεμβρίου 27, 2012

    @ ΕργΔημΕργ

    Φίλτατε Εργοδότη,

    Αυτή η ανάρτηση αναφέρεται - συνδυαστικά βεβαίως - σε δυο θέματα:
    Το δίκτυο και επί των επερχομένων.
    Με τα γραφθέντα περί δικτύου συμφωνώ πλήρως. Ακόμη δεν έχω τοποθετηθεί επί τού θέματος και αντίστοιχα απήντησα στον φίλο Colaphus σε προηγούμενη ανάρτηση. Σκοπεύω να αναφερθώ στο δίκτυο λίαν συντόμως. Αυτό όμως, που επιθυμώ να καταθέσω εκ των προτέρων, είναι ότι τουλάχιστον το εδώ δίκτυο πυροδότησες συγκεκριμένα εσύ, μεταφέροντας το σκαμνάκι εδώ, ενώ η σελίδα σου τότε είχε καλύτερη επισκεψιμότητα από αυτήν. Εννοείται, ότι οι αντίστοιχες ενέργειες προωθούνται άνωθεν.
    Όσο αφορά τις αναγγελίες σου περί μελλούμενων, εγώ ων πραγματιστής και στηριζόμενος σχολαστικά στις σωματικές και εξωσωματικές μου εμπειρίες, αναζητώ το συγκεκριμένο ως πρόκληση, αλλά και πρόσκληση.
    Σε μια πρόσκληση υπάρχει πάντοτε αποστολεύς και αποδέκτης.
    Προσλαμβάνοντας με πολύ σοβαρό τρόπο όσα καταθέτεις, εστιάζομαι στο δεύτερο.
    Σχετικά με το δίκτυο κατέθεσες πολύ σημαντικά δεδομένα. Επισυνάπτοντας σε αυτά, θα ήθελα προσεχώς να αναπτύξω τις εμπειρίες μου, τις ανησυχίες μου και τις προοπτικές που θεωρώ σημαντικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Εργοδότη

    Μιλάς σε κάποιον που όταν δεν είχε να πληρώσει το ρεύμα έπιασε 5άρι στο τζόκερ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΣεπτεμβρίου 27, 2012

    @ ΕργΔημΕργ

    Θέλω να συμπληρώσω σχετικά με την πρόβλεψή σου, ότι τούς λαθρομετανάστες θα εκδιώξει πιθανή στρατιωτική κυβέρνηση, ότι η ζημιά που αφορά αυτό το θέμα - και που όπως έχω αναπτύξει στα περί αυτού, δεν ενέχονται μόνο οι λαθρομετανάστες και τα αντίστοιχα κυκλώματα προωθήσεώς τους στην Ελλάδα, αλλά κυρίως το ΝΑΤΟ, η ΕΕ, η CIA, η τζιχάντ, η φαιά κόπρος, η μαϊμού "αριστερά", όλα τα κυνοβουλευτικά κώματα, οι "χρήσιμοι" ηλίθιοι κ.α.
    Μεγαλύτερη βλάβη από την εθνοτική αλλοίωση ενός γεωγραφικού χώρου επενεργεί η αλλοτρίωση των γηγενών και η μετροπή των μίνι ανθρωπακίων τού συνόλου σε απάνθρωπα μόμολα.
    Η επιχείρωση αλλοτρίωσης τής Ελλάδος μέχρι πλήρους μεταλλάξεως θεωρώ ότι αποτελεί την βασικήν αιτία τής μακράς διαρκείας τού συνδρόμου γάτας / ποντικού που ανέφερες και όχι υπεράνω όλων η σαδιστική παραφύσις των τριπταμινιστών.
    Την "παλικαριά" όσων "σπάνε δόντια" θα την βιώσουμε, όταν παρουσιαστεί σοβαρό εθνικό πρόβλημα αμέσου εξωτερικής προελεύσεως, όταν η ηγεσία των φαιοκόπρανων μπεί στα σεντούκια και στείλει στον γκρεμό να την πληρώσουν κάποιοι δήθεν "θερμόαιμοι" οπαδοί.
    Ακόμη κι αν εκδιώκοντο αύριο οι λαθρομετανάστες, δεν μπορούμε να παραδούμε, ότι το τέρας τού 1945, τουτέστιν τής διαδόσεως εμφυλιακού μένους αποτελεί ήδη φανερότατο δεδομένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΣεπτεμβρίου 27, 2012

    @ ΕργΔημΕργ

    Όσο αφορά τον λεγόμενο Γ Παγκόσμιο, δεν θεωρώ μια τέτοια εξέλιξη διόλου εκ προοιμίου δεδομένη.
    Το δίκτυο δεν έχει ακόμη ξεκαθαρίσει τους λογαριασμούς του με τον Albert Pike.
    Συνιστώ υπομονή:
    "Ουδένα προ τού τέλους..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπερα
    -φαινεται πως οταν πινω ουζα και φουμαρω πολλα τσιγαρα εμπνεομαι και γραφω ασυναρτησιες[κατα τα λεγομενα του φιλου μου του μποτιλια χαχαχαχα μπορει να εχει δικιο σαμπως ξαναδιαβαζω αυτα που γραφω?]
    Αδελφια ξεκιναω με μια λογικη-θα διξει αν ειναι- παρατηρηση στα γραφομενα του εργολαβου για το δικτυο, κανω κοπια αυτα που λεει μην κανω κανα λαθος ...
    Ο/Η ΕργΔημΕργ είπε...Αν έχετε ακουστά μία ωραία Κυρία... που το όνομά Της αρχίζει από "Αθη-" και τελειώνει σε "-νά"! Έ, είναι η ...Υπεύθυνη Γραμματείας! LOL!!!
    μετα απο αυτο ποσταρε ο μποτιλιας και ειπε ... Το δίκτυο δεν έχει ακόμη ξεκαθαρίσει τους λογαριασμούς του με τον Albert Pike.

    Ερωτω και εγω λοιπον, αν ο εργολαβος εχει την ιδια γνωμη με το αποσπασμα των λογων του μποτιλια.!!!
    -και το λεω γιατι αν η ΑΘΗΝΑ και το δικτυο,ελπιζω να καταλαβα καλα, δεν εχει ηδη καθαρισει σαν αυγο τον πατριαρχη της μασονιας Παικ -φυσικα εννοουμε τους συνεχιστες του μιας και αυτος εχει κακαρωσει προ πολλου- τοτε η ο γυαλος ειναι στραβος η το δικτυο και η γραμματεας του στραβα αρμενιζει!!!!
    Και το λεω απο την αποψη μεγεθων δηλαδη αν Η γραμματεας του δικτυου ειναι τα ΜΕΓΕΘΟΣ!!! και ο Παικ ειναι ενα τιποτα μπροστα της, τοτε αν δεν εχει καταστραφει ηδη αυτος ο συφερτος .αποδικνυει οτι μαλλον η γραμματεας δεν ειναι τοσο μεγαλο ΜΕΓΕΘΟΣ και οι του Παικ δεν ειναι τοσο τιποτα,οσο εμεις νομιζουμε....
    -συνεχεια...


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. -Δεν ξερω αν επιτρεπεται αν μεσω αυτης της σελιδας σχολιων μπορω να τα μπλεξω και να τα κανω αχταρμα για να προσθεσω και εγω την γνωμη μου σχετικα με προηγουμενο αρθρο του μποτιλια σχετικα με τον ΚΑΘΕΔΡΙΚΟ ΝΑΟ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ στην Αθηνα και εκει κολαει και η γραμματεας του δικτυου !!!!
    εψαχνα να βρω ενα λαμπρο κτισμα σε πολλη κοντινη αποσταση με την Μητροπολη των Αθηνων με το σκεπτικο οτι αν η μητροπολη ειναι για καλο μας -ειναι αφιερωμενη στην Παναγια τοτε συνειρμικα μου ηρθε στο μυαλο η Αθηνα, βρηκα οτι το πιο λαμπρο κ και το ακριβο κτισμα της εποχης ηταν το Το Ιλίου Μέλαθρον!!!εκει τοποθετω εγω τον ναο του κακου!!!!!
    η κατοικια του Σλημαν!!!!ξερετε αυτου που ανακαληψε την τροια!!!
    τωρα που κολαει η Αθηνα?..μισο -απο βικιοαιδεια κοπια για να μην κανω κανα λαθος....
    ====Ο Ίλος πήγε κάποτε στη Φρυγία για να συμμετάσχει σε αγώνες που είχε διοργανώσει ο βασιλιάς της χώρας αυτής. Νίκησε και πήρε ως βραβείο εκατό δούλους, 50 άνδρες και 50 γυναίκες.----[ μποτιλια οι πενηνταδες που μου εμαθες ειναι οι ιερεις και οι ιεριες της φρυγικης αρτεμης!!!!! ---]Ο βασιλιάς της Φρυγίας, βασιζόμενος σε ένα χρησμό, προσέθεσε στο έπαθλο και μία αγελάδα με βούλες στο τρίχωμά της. Είπε στον Ίλο να την αφήσει ελεύθερη, να την ακολουθήσει και στο μέρος όπου το ζώο θα σταματούσε να ιδρύσει μία πόλη. Η αγελάδα περπάτησε προς τα βόρεια και στάθηκε σε ένα λόφο που ήταν γνωστός ως «Λόφος της `Ατης», επειδή εκεί κατά την παράδοση είχε πέσει η Άτις όταν ο Δίας την είχε γκρεμίσει από τα ουράνια. Ο Ίλος λοιπόν έχτισε εκεί την πόλη Τροία ή Ίλιον.
    Λίγο καιρό μετά, ο Ίλος ζήτησε από τον Δία να του στείλει ένα σημάδι που να μαρτυρούσε την εύνοια του θεού προς αυτόν και την εξουσία του, ώστε να μπορέσει να κυβερνήσει την πόλη. Μια μέρα βρήκε μπροστά στη σκηνή του ένα άγαλμα που φαινόταν να έχει έρθει από το πουθενά. Το άγαλμα αυτό ήταν το «Διιπετές Παλλάδιον».[!!!ελεος!!!χαχαχχα] Είχε τρεις πήχεις ύψος, τα πόδια του ήταν ενωμένα και στα αριστερά του έφερε ηλακάτη και αδράχτι, ενώ στα δεξιά του δόρυ. Στο σημείο της θαυματουργικής εμφανίσεώς του, ο Ίλος ανέγειρε ναό και το τοποθέτησε μέσα. Ο ναός αυτός ήταν ο περίφημος ναός της θεάς Αθηνάς της Τροίας===

    ΣΧΟΛΙΟ εμεις ξερουμε οτι οι τρωες ηταν οι κακοι τι σχεση εχει η γραμματεας με τους κακους?- οι οποιοι ηταν και οι προγονοι,Πνευματικοι του τουλαχιστον του ΠΑΙΚ?

    ξαναγυρναω στο μελαθρο ο μπετατζης τσιλερ ηταν μυημενος στηγν μασονικη στοα αθηνων ,ηξερε λοιπον τι εφτιαχνε μπαινω στην περιγραφη του κτηριου και σταματω εδω'''''Από πλευράς διακόσμησης, στον νότιο τοίχο του προθαλάμου συναντώνται τα αντίγραφα του τριγλύφου και της μετόπης του ελληνιστικού ναού της Αθηνάς στην Τροία''''
    ωπα βαζω φρενο .εδω πηνω ενα ουζακι να ξελαμπικαρω και μου ηρθε σαν φλας η ετυμολογια της λεξης μελαθρον που προέρχεται από την αρχαία λέξη μέλας, μαύρο!!!
    δηλαδη μας λεει οτι ο Σλημαν εφτιαξε εναν μαυρο ναο της Αθηνας του Ιλιου!!!!!!!

    Επισης ,ΜΟΛΙς τωρα μου ηρθε στο μυαλο,οτι ο Ορέστης δικάστηκε από τον Άρειο Πάγο ως φονεύς έχοντας συνήγορό του τον θεό Απόλλωνα, ενώ η θεά Αθηνά προεδρεύει των δικαστών.!!!!!!
    -και που ηταν η εδρα του ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1981? μα φυσικα στο ιλιου μελαθρον!!!!! ο Μαυρος ναος της Αθηνας του Ιλιου, ο ναος που κτιστηκε απο τους μασονους!!
    περιεργα πραγματα αδελφια ,ελπιζω να ειμαι εκτος θεματος,,,χαχαχχα
    -και για τον απολλωνα εχω να γραψω και το ιλιου μελαθρο [ηταν συνηγορος!!! οπως διαβασατε..]
    αλλα για να μην τα κανω αχταρμα και χασω την μπαλα και εγω και εσεις,,σας λεω οτι το εν λογω κτισμα του κακου ειναι φορτωμενο στις μελισσες!!!!!λεγε με αρισταιο .δηλαδη τον γιο του!!!
    ψαχνω και αν βρω τιποτα σχετικο το ποσταρω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κ αν όλα αυτά είναι απλώς παραμύθια της Χαλιμάς που σας σφήνωσε στο χοντρο-κέφαλο ένα σύστημα πολύ πάνω απο εσάς για να έχετε απλώς κάτι να μασουλάτε? Αν σας φέρθηκαν απλώς σαν σε νήπια όπου πλασάρουνε μύθους αντι για τεχνικά ορθολογικές εξηγήσεις? Έχετε δει εσείς πουθενά εδώ μέσα διαγαλαξιακό πολιτισμό? Που θα έγραφε λέτε αυτός τα παραμύθια με Αθηνάδες-γραμματείς (!)?
    Για διαβάστε κ έναν πολύ σκληρότερο από εμένα (μην ξυπνήσετε πουθενά απότομα κ πάθετε αυτό ακριβώς που περιγράφει ο τίτλος!)
    http://en.wikipedia.org/wiki/I_Have_No_Mouth,_and_I_Must_Scream

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. αναφορικά με την εύρεση τάφου, πριν από κανα 2-3 μήνες ακούστηκε πως βρήκαν ασύλητο θολωτό τάφο , με πολλά ευρήματα... οσον αφορα τωρα τους τραμπούκους στα νοτιά ποιος μας λέει πως θα επιζήσουν τον (πυρηνικό) γππ?... κατι προσωπικό σε σχέση με την Αθηνά " Ώστε αυτή ήταν η γραμματέας που συνάντησα στην αθεατη πλευρά της μήνης και άκουσε υπομονετικά τα παράπονα μου για το επίγειο μπου...λο και μου ζήτησε να κάνω επώνυμη καταγγελία <>"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ζήτωσαν οι νεκροί, τύφλα να 'χουν οι νεκροζώντανοι! Α ρε Οδυσσέα, βούρδουλας που τους χρειάζεται. Μετά τον τίμιο κύνα Άργο, ουδείς άξιος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είναι ωραίο διήγημα Ανώνυμε 17 Σεπ, 2012.

    Το μόνο πρόβλημα με το σενάριό σου είναι πως οι τεχνικά ορθολογικές εξηγήσεις εἰναι αυτό που η ίδια η ελίτ περιγράφει ως «Αθεϊστικό Εβραϊσμό», ο οποίος μας προσφἐρθηκε απλόχερα από την ελίτ η οποία όχι μόνο ουδεμία σχέση έχει με τον ορθολογισμό, αλλά η ίδια είναι αποτελείται από φοβερά δεισιδαίμονες ανθρώπους.

    Αν ψάχνεις παραμύθια να μασουλάς και νήπια στα οποία έχουν πλασάρει μύθους, μην ψάχνεις πουθενά αλλού από αυτούς που έχουν φάει το παραμύθι του ορθολογισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Xμ κατι ειπε καποιος πιο πανω κ την εφαγα την φλασια. Μου χαν πει κατι για τον αδερφο μου πριν ενα χρονο το οποιο δεν εβγαζε τοτε νοημα τωρα βγαζει καλυτερα.32 χρονων ανθρωπος ποτε δεν τον ειχαμε δει να ζωγραφιζει κατι. ποτε ομως. ξαφνικα κυριλεκτικα μεσα σε μηδενικο χρονο αρχισε να φτοιαχνει πινακες και εχουμε κουφαθει. Και μιλαμε για πινακες τρομερους οχι λογια. Επισης θα ηθελα να σε ρωτησω ΕργΔημΕργ απο που εισαι???? Αυτο το αρθρο μου εκανε τρομερη εντυπωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Πάνδαρον - και όσους-ες έχουν τις ίδιες απορίες:

    Ουδείς θνητός (έστω και ύπατος μέγας γενικός ποδίτσας των ηπαπάρα) μπορεί να τα βάλει με τη Θεά Αθηνά. Αλλά τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.
    Πρέπει κι εμείς οι θνητοί να "περάσουμε εξετάσεις", ώστε ν' ανέβουμε εξελικτικό επίπεδο.

    Αυτά όλα τα λέει με πολύ απλό τρόπο η Μυθολογία μας: Όταν ο Αιήτης επέβαλε στον Ιάσονα να παλαίψει με πέντε σπαρτούς γίγαντες, θα μπορούσε (α) να ΜΗΝ σπείρει ο Ιάσων τα δόντια του δράκοντα, ή (β) να καθαρίσει η Θεά γι' αυτόν.

    Δεν έγινε, όμως, ούτε το ένα, ούτε το άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Πάνδαρον, ξανά:

    Επίσης... ο ναός της Θεάς Αθηνάς στην Τροία είναι μεγάλη ιστορία.

    Ένα μέρος της οποίας είναι πως, γιά κάποιους λόγους, οι Αχαιοί δεν τον σεβάστηκαν (έσφαξαν και βίασαν εκεί μέσα, μετά την άλωση της πόλης), γι' αυτό τους πήρε και τους σήκωσε κατά την επιστροφή τους στην Ελλάδα.

    Γενικά, οι ναοί της Θεάς Αθηνάς (και του Διός) έχουν την ιδιότητα να επενεργούν ως "καπάκια"... που "σφραγίζουν" "κάτι", που βρίσκεται από κάτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @Ανώνυμον της Σεπτεμβρίου 27, 2012:

    Όχι μόνον αυτά, αλλά και το 32 είναι σημαδιακός αριθμός! :-)

    Είμαι από την Ιωλκό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Προσοχή! Κάποιοι παίζουν με τα κεφάλια όλων!

    "Τι συμβαίνει στην Κρήτη; Τι σκοπούς πραγματοποιούν τα Αμερικάνικα πλοία;;;;;"

    http://attikanea.blogspot.gr/2012/09/blog-post_7387.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΗΛΙΑΣ ΚΑΛΛΕΡΓΗΣΣεπτεμβρίου 28, 2012

    καλησπερα..
    πολυ ωραια και <>
    και ισχυει και το συν ΑΘΗΝΑ και χειρα κινεί..
    τωρα το θεμα ειναι το κατα ποσο ειναι αληθινα ολα αυτα ή αληθοφανη..
    εγω απλα θελω να κανω μονο μια ερωτηση..
    επειδη πιστευω στο ταξιδι στο χρονο(οτι υπαρχει)
    ολα αυτα τα λογια ειναι σαν να εχεις κανει ταξιδι στο μελλον..
    ετσι καταλαβαινω εγω!!
    εσυ ή οποιος αλλος εχει τις (πληροφοριες)
    οποτε ειναι δυσκολο να πιστεψουν αρκετοι ολα αυτα..
    ας ελπιζουμε..
    ερρωσθε Αδελφια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ηφαιστειακή δραστηριότητα στην Σαντορίνη!
    http://nyxtobaths.blogspot.com/2012/09/blog-post_28.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αγαπητε εργολαβε ξερεις -το εχω γραψει αλλωστε -την εκτιμηση που σου τρεφω εσενα και στον μποτιλια ομως χωρις να θελω να κοντραρω τα γραπτα σου απο αντιδραση γιατι πιστευω πως εδω ειναι τοπος διαλογου και καταθεσεων ψυχης...
    δεν καλυφθηκα απο την απαντηση σου στο ερωτημα τι δουλεια εχει η αλεπου στο παζαρι? στην θεση της αλεπους βαλε την γραμματεα του δικτιου Αθηνα!

    και εξηγω απο τα πολυ παλια χρονια ειλικρινα μπορω να ξεκινησω απο τα πιο παλια.. ηδη εγραψα για Τροια και τα σχετικα Ιλιου Μελαθρον ,,,
    Η Αθηνα λατρευεται απο τους λεγομενους κακους!! [ως μπορει λοιπον αυτη να μας βοηθησει;

    μπορω να ξεκινησω απο τα πολυ παλια χρονια, αλλα θα ξεκινησω απο την Αγγλια του Μπεικον που εκεινη την εποχη για το μασοναριο κατι σαν τον Αλμπερτ Παικ που ανεφερε ο Μποτιλιας

    -παμε λοιπον ...ο ΜΠΕΙΚΟΝ ηταν σε μια στοα -μασονικη βεβαια που λεγονταν οι ιπποτες του κρανους!!!"Knights of the Helmet," ποια αραγε φοραγε κρανος?
    επισης ειναι γνωστο σε ολους οτι αυτος ηταν ο γνησιος Σαιξπηρ και οχι ο μαιμου που μας εμαθαν στο σχολειο. Αλλα προσεξε να δεις..
    εκεινη την εποχη η Αθηνα στους σκοτεινους κυκλους ηταν γνωστη με το ονομα Spear Shaker δηλαδη αυτη που δονει το δορυ η ΠΑΛΛΑΣ δηλαδη
    ,,βαλε τωρα το μπρος πισω και ανδεν βγει η κωδικη ονομασια της Αθηνας εμενα να με φτυσεις... Shakespeare.

    και ξαναρωτω παλι τι δουλεια ειχε η λατρεια της θεας στους μασονοροδοδοσταυρους?

    θες να παμε στην ναυαρχιδα της μασονιας την ΑΜΕΡΙΚΗ?
    ας παμε ολοι ξερουμε ποιοι καραμασονοι εφτιαξαν το συνταγμα των ΗΠΑ ..εδω μπορεις να μου πεις τι δουλεια εχει η γραμματεας?

    http://prigioniero.6serve.com/Illuminati-Masterplan
    την βλεπουμε να υπαγορευει το συνταγμα των ΗΠΑ!!!!

    ακομη και σε σφραγιδες της εχουν [και ολοι ξερουμε οτι οι σφραγιδες δεν ειναι τυχαιες..εδω δες οτι την εχουν στην μεγαλη σφραγιδα της καλιφορνιας!!!
    http://www.calrecycle.ca.gov/stateagency/requirements/execordrw791.htm

    μεχρι και στο υψιστο παρασειμο της τιμης την εχουν...προσεξτε την αναποδη πενταλφα..
    http://www.history.army.mil/html/moh/vietnam-a-l.html

    καλοπιστα ρωταω λοιον,, πως ειναι δυνατον αυτος ο στυλοβατης της Αμερικανικης μασονιας να βοηθησει τους ελληνες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. το κειμενο αναφερει " τους λεγόμενους Έλληνες. Και γράφω "λεγόμενους", διότι αποτελούν μεν πανάρχαιη φυλή, αλλά δεν λεγόντουσαν πάντα έτσι. Δεν λεγόμασταν πάντα έτσι!" σε συζητηση μου με εναν απο τους πτωτικους μου ειχε αναφερει κομπαζοντας "μεχρι και το ονομα σας σας αλλαξαμε κωλοελληνες και δεν ξερετε που σας παν τα τεσσερα" βεβαια δεν μου ειπε το προτερο ονομα μας... ουτε βεβαια και τον τροπο που μας το αλλαξαν (και πως το ξεχασαμε; βιολογικα οπλα μνημης;;;) και τωρα ρωταω εγω ποιο ειναι αυτο το προτερο ονομα μας το εχετε εχεις να το μοιραστειτε με εμας; μπας και ειναι δραβιδες; η κατι αλλο; ευχαριστω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @pandaros
    Αγαπητέ Πανδαρε ο Τσίλλερ σε συνεργασία με τον Χάνσεν κατασκεύασε το Ιλίου Μέλαθρον. Τώρα,ο Χάνσεν την ίδια εποχή στην Αθήνα παραθέτω από wiki:
    Έγινε ιδιαίτερα γνωστός για τις κατασκευές του στη Βιέννη, καθώς και για τα έργα του στην Αθήνα, μεταξύ των οποίων είναι η Σιναία Ακαδημία (Ακαδημία Αθηνών) [1] και η Βαλλιάνειος Εθνική Βιβλιοθήκη [2], τα οποία, μαζί με το Πανεπιστήμιο Αθηνών, έργο τού αδελφού του, Χριστιανού Χάνσεν, απαρτίζουν τη λεγόμενη «νεοκλασική τριλογία της Αθήνας».
    Το 1884 ο Φραγκίσκος Ιωσήφ του απένειμε τον τίτλο του Βαρόνου (Freiherr).
    Να η Βαρονία και εδώ, τρία κτήρια παρακαλώ,δες τώρα σε παρακαλώ την παρακάτω εικόνα του Αυστριακού κοινοβουλίου
    http://4.bp.blogspot.com/-nuxbybMCh-8/UBxqsVXSODI/AAAAAAAADCY/9sY6L42WNSs/s1600/35805_132216090145407_2958699_n.jpg
    ή
    http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTLip9SI7oZWIZaJrTQiKoFj0ydfbLp_JIcDo4jYz_H9BVP-luK-g
    Η γνωστή θεά !!!

    Νομίζω ότι η Θεά συμβολίζει γι αυτούς, τους 2 πόλους της δύναμης,την μία πλευρά αλλά κ την άλλη... (μέδουσα?)
    Μάλλον υπήρξε μια εποχή που τα εδώ ιερατεία έγιναν στοές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  33. Καλησπέρα σας!
    Ζητώ συγνώμη για την παρέμβαση μου Φίλε μου ΕργΔημΕργ, αλλά μπήκα στον πειρασμό να καταθέσω την γνώμη μου σχετικά με τα γραφόμενα του PANDAROS.

    Φίλε Πάνδαρε, αν και είσαι πολύ οικείος προς εμέ για τις απόψεις και αμφισβητήσεις σου (και καλά κάνεις) προς την βάση δεδομένων του αρχαίου "ελληνικού πρότυπου και θεϊκού κόσμου", πάντα ο Έλληνικός τρόπος σκέψης ηταν διαφορετικός (αυτό που κάνεις κι εσύ),προσπάθησε μέσα απο το χάος των μύθων και των ερμηνειών τους να τεχνώσει τον νού του ώστε να βρεί το σωστό κλειδί και να αντιληφθεί πως μέσα απο τον συμβολισμό και διπολισμό αυτού του κόσμου υπάρχει ουσία.....
    το εγκατεστημένο λογισμικό είναι δύσκολο να παρακαμφθεί απο τους χρήστες, για κάποιους δε, αδιανόητη η άρνηση στο να ξεπεράσουν τα σύμβολα αφου ως προγράμματα ετσι αντιλαμβάνονται το θεϊκο κατεστημένο ....

    αν λοιπόν,αυτό το shakespeare το δούμε στην Ελληνική γλώσσα μας δίνει την λέξη Σεξπυρ που δεν είναι τίποτα άλλο απο την πύρινη ροή της ενέργειας κονδυλίνης που αναδύεται μέσω της ερωτικής πράξης και της πνευματικης εγρήγορσης,αν συνδυάσεις τώρα και την Spear Shaker που δονεί το δόρυ ως ΠΑΛΛΑΣ ΑΘΗΝΑ αντιλαμβάνεσαι ποιό είναι το δόρυ και ποιά η Παλλάς ...
    μην ξεχνάς πως η Αθηνά είχε έναν τεράστιο δράκοντα στην ασπίδα της
    και η Αιγίδα της ήταν μία ωραία θηλυκή δαντέλωτη εσάρπα απο φίδια....
    στους ορφικούς ύμνους αναφέρεται ως δράκαινα?... και ηταν αυτή που ποίησε τον Εριχθόνιο απο το σπέρμα του Ηφαίστου σε πάνδροσο με την τεχνική της εξωσωματικής γονιμοποίησης, αυτό ειδικά το γεγονός πρέπει να μας λέει πολλά και ίσως αυτή "η αλεπού στο παζάρι" αυτήν την γυναικεία πονηριά να χρησιμοποίησε για την επίτευξη του δικτύου της...
    αυτήν, ΝΟΜΙΖΑΝ πως πίστευαν γιατί αυτήν προσπαθούσαν να ενεργοποιήσουν μέσα απο διαδικασίες και τεχνικές διαλογισμού, παρομοίως και απο πρακτικές ερωτικής φύσεως για να ανεβάσουν την κουνταλίνη που θα τους έφερνε σε ανώτερα και ανώτατα νοητικά πεδία...
    αλλά πίσω έχει η αχλάδα την ουρά, ξεχάσανε οι ανόητοι και τον μύθο αφου πιστευουν σ' αυτούς για τον βιασμό της Μέδουσας (ιέρειας της Αθηνάς) απο τον Ποσειδώνα, το γεγονός συνέβη μέσα στον ναό της θεάς στην Λιβύη και ευθύς αντιλαμβανόμαστε σε ποιούς παραπέμπει με το όνομα Ποσειδών, η θεά όμως επειδή δεν είχε το δικαίωμα να τιμωρήσει έναν συνάδελφο θεό τιμωρήσε την πρώτη και καλύτερη της ιέρεια με βαρύτατη ποινή, μην με ρωτήσεις για την ποινή ουδείς την γνωρίζει... άλλωστε, τι Στρατηγός θα ήταν εάν δεν κράταγε τα χαρτιά της κλειστά!


    Μάγια η Μέλισσα


    ΑπάντησηΔιαγραφή

  34. και παλι συγνωμη που ξαναποσταρω ξερω οτι δεν ειναι πρεπον,αλλα εχω φρικαρει, δεν θελω να παραδεχτω το αυτονοητο,,

    περιμενω απαντηση απο οποιον ξερει τι δουλεια ειχε η λατρεια της ΑΘΗΝΑΣ απο τους κακους?
    το οτι η Αθηνα ,μελισουλα μου ,ειναι δρακοθεα ειναι γνωστο, και κατα την γνωμη μου ειναι επιβαρυντικο για εμας και θετικο για τους κακους ,
    οσον αφορα τα του ποσειδωνα ολοι ξερουμε οτι ειναι ο βριαρεως ,,αρα δρακοντας και αυτος
    γιαυτο ειναι κοληταρια μαζι με τον ερεχθεα και ηφαιστο που ηταν η ιδια φαρα ,,ομοιος τον ομοιο και η κοπρια στα λαχανα που ελεγε η γιαγια μου χαχαχαχαχ

    στα του σαιξπηρ ενα και ενα κανει δυο,, αυτη ειναι η εξηγηση που σας ειπα ,τελος !!ειναι η σκοτεινη ονομασια της μαυρης αθηνας που λατρευαν οι μασονοτετοιοι της εποχης εκεινης ,εγω δεν μπλεκομαι ,γιατι δεν τα ξερω αλλωστε, με αυτα που λες εσυ, περι συμβολισμων,,εγω ξερω οτι η μερα ειναι μερα και η νυχτα -νυχτα
    τωρα τι συμβολιζει η μερα και τι η νυχτα δεν με πολυαπασχολει



    ,,,,τελος παντων για να μην κουρασω
    εχω να πω ΄΄΄΄τι θα λεγατε αν αυτοι οι,,κακοι μας εκλεψαν τους αρχαιους θεους? να ενα ωραιο ερωτημα

    εχω αυτη την αισθηση ,αδελφια, μας τους εκλεψαν και παιζουν μπαλα μαζι τους!!!!
    οι ρωμαιοι παντως ηταν μαστορες στην κλεψια - η' μαλλον στην σαγηνη των αντιπαλων θεων.

    δεν ξερω τι αλλο μπορει να γραψω πανω στο θεμα αυτο[εχω τοσα πολλα να πω ]αλλα οσο το ακουμπαω με πληγωνει,,





    ΑπάντησηΔιαγραφή

  35. και παλι συγνωμη που ξαναποσταρω ξερω οτι δεν ειναι πρεπον,αλλα εχω φρικαρει, δεν θελω να παραδεχτω το αυτονοητο,,

    περιμενω απαντηση απο οποιον ξερει τι δουλεια ειχε η λατρεια της ΑΘΗΝΑΣ απο τους κακους?
    το οτι η Αθηνα ,μελισουλα μου ,ειναι δρακοθεα ειναι γνωστο, και κατα την γνωμη μου ειναι επιβαρυντικο για εμας και θετικο για τους κακους ,
    οσον αφορα τα του ποσειδωνα ολοι ξερουμε οτι ειναι ο βριαρεως ,,αρα δρακοντας και αυτος
    γιαυτο ειναι κοληταρια μαζι με τον ερεχθεα και ηφαιστο που ηταν η ιδια φαρα ,,ομοιος τον ομοιο και η κοπρια στα λαχανα που ελεγε η γιαγια μου χαχαχαχαχ

    στα του σαιξπηρ ενα και ενα κανει δυο,, αυτη ειναι η εξηγηση που σας ειπα ,τελος !!ειναι η σκοτεινη ονομασια της μαυρης αθηνας που λατρευαν οι μασονοτετοιοι της εποχης εκεινης ,εγω δεν μπλεκομαι ,γιατι δεν τα ξερω αλλωστε, με αυτα που λες εσυ, περι συμβολισμων,,εγω ξερω οτι η μερα ειναι μερα και η νυχτα -νυχτα
    τωρα τι συμβολιζει η μερα και τι η νυχτα δεν με πολυαπασχολει



    ,,,,τελος παντων για να μην κουρασω
    εχω να πω ΄΄΄΄τι θα λεγατε αν αυτοι οι,,κακοι μας εκλεψαν τους αρχαιους θεους? να ενα ωραιο ερωτημα

    εχω αυτη την αισθηση ,αδελφια, μας τους εκλεψαν και παιζουν μπαλα μαζι τους!!!!
    οι ρωμαιοι παντως ηταν μαστορες στην κλεψια - η' μαλλον στην σαγηνη των αντιπαλων θεων.

    δεν ξερω τι αλλο μπορει να γραψω πανω στο θεμα αυτο[εχω τοσα πολλα να πω ]αλλα οσο το ακουμπαω με πληγωνει,,





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @ PANDAROS

    ΠΑΝΔΑΡΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΙ ΠΩΡΙΕΣ -ΤΑ ΙΕΡΑ "ΦΙΔΙΑ" ΤΟΥ ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΡΠΕΤΑ ΑΛΛΑ ΘΗΛΑΣΤΙΚΑ ΗΤΙ ΔΕΝ ΓΕΝΑΝ ΑΥΓΑ ΑΛΛΑ ΜΙΚΡΑ ΑΠ ΕΥΘΕΙΑΣ, ΕΠΙΣΗΣ Η ΑΘΗΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΣΠΙΔΑ ΤΗΝ ΜΕΔΟΥΣΑ ΟΧΙ ΣΑΝ ΕΜΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΤΡΟΠΑΙΟ, ΤΕΛΟΣ ΤΑ "ΦΙΔΙΑ" ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΑΖΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΕΡΙ ΤΙΝΟΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΑΛΩΔΙΑ ΜΕΧΡΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. XA, XA, ΧΑ, ΚΑΛΩΔΙΑ ΝΑΙ! ΕΣΕΙΣ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ Κ "ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ" ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΝΙΓΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΚΑΛΩΔΙΑ! ΜΑ ΣΟΒΑΡΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΤΕ ΤΟΝ "ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ" ΚΑΘΕΑΥΤΟΝ, ΑΠΛΩΣ ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΤΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ-ΓΚΕΗΜ? Κ ΠΟΥ ΝΑ ΦΤΑΝΑΜΕ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ. ΑΣΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - Κ Ο ΑΝΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΠΙΣΗΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εργοδότα μακάρι το κείμενό σου να βγεί αληθινό και να μην είναι γέννημα οινοπνευματωδών ποτών:))

    Γιατί η ιστορία άλλα μας έχει διδάξει τα τελευταία χρόνια. Οπως όπου βρούν σημαντικά αρχαία ευρήματα τα καταστρέφουν και τα κρύβουν μακριά από κάθε φως.
    Το ίδιο και μας τους Ελληνες μας έχουν του κλώστου και του μπάτσου διεθνώς πως από την μια μέρα στην άλλη θ'αλλάξει η εκτίμησή τους για μας και πολύ περισσότερο να βγάζουν στο φως κάθε σημαντικό εύρημα??


    Υ.Γ Τελικά δεν μας είπες αυτή η "πυθαγόρεια" συγχρονικότητα σου'δωσε τουλάχιστον κανένα 13άρι έστω 12άρι που να πάρει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ανωνυμε το χολυ-γουντ παρουσιαζει στρεβλα την κατασταση και το ασπρο μαυρο, πρεπει να αρχισεις να βλεπεις πισω απο τα ψεμματα τους, ειδαλλως γινεσαι αλλος ενας απο τους πτωτικους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @Πάνδαρον:

    Γιά να σου απαντήσω (α) στο γιατί οι κακοί της υπόθεσης (λένε πως) λατρεύουν πχ τη Θεά Αθηνά, και (β) στα περί συμβολισμού και συμβόλων, χρειάζεται ολόκληρη μίνι-ανάρτηση.

    Αυτό ακριβώς θα πράξω, όμως *αφού* πιείτε τη σημερινή ανάρτηση του οικοδεσπότη μέχρι την τελευταία της σταγόνα! :-)
    (Εάν βάλω ανάρτηση τώρα κατ' ευθείαν από πάνω, θα είναι σαν να τον καπελλώνω.)

    Ως τότε, μη μασάς. Δεν είναι μονάχα στην Ελλάδα ο καθένας ό,τι δηλώσει, είναι και παγκοσμίως. Και οι παπατζήδες δεν παύουν να παραμένουν απατεώνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @zoyzoy:

    Καλημέρα, καλό μήνα, και καλές ψαριές!

    Στο "Πάμε Στοίχημα" μπορείς να παίξεις και μόνον έναν αγώνα, δεν είναι όπως στο Προπό, που θέλει 13. Κέρδισα κάπου 4.5 ευρώ. :-)
    Και όχι, δεν γράφω αναρτήσεις διατελών εν ευθυμία! :-)

    Υγ 1: Ο επίσης Συριανός Εμμανουήλ Ροΐδης υπήρξε επίσης γατόφιλος! Κι έγραψε (στα "Σκυριανά Διηγήματα") το φοβερό: "Εν αντιθέσει με τους κύνας, η γαλή είναι ανεπίδεκτος εντολής!"
    Υγ 2: Κάθε πρωΐ συνοδεύω τον καφέ μου με (μέχρι να τελειώσουν...) λουκούμια ..."Πάσσαρη", που μου φέρανε! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλημέρες!

    Τα ερωτήματα, που ξέχασα ν' απαντήσω:

    @Ηλία Καλλέργη:

    Επειδή έχω πολύ ανεπτυγμένη διαίσθηση, αρκετές φορές "βλέπω" πράγματα σε τόπους και χρόνους μακρινούς. Ωστόσο, αποφεύγω την πρόσκτηση γνώσεων με μονάχα τη διαίσθηση. Όλα περνάνε από το κόσκινο της λογικής και της συμφωνίας με την πραγματικότητα.
    (Ήδη σας το είπα πως αυτή είναι η μόνη ανάρτησή μου με αλήθειες "εξ αποκαλύψεως".)
    Το ταξίδι στον χρόνο είναι εφικτότατο, το έχω ξαναγράψει... Γιά τα μεν καόνια, το ταξίδι στο παρελθόν οδήγησε σε βραβείο Νομπέλ Φυσικής. Γιά τους ανθρώπους, το ταξίδι στον χρόνο είναι μία απ' τις εγκεφαλικές μας ικανότητες.

    @Ανώνυμον της Σεπτεμβρίου 28, 2012:

    Το πρότερο όνομα των Ελλήνων δεν είναι μονάχα ένα! Υπάρχουν και ουσιαστικά, και επίθετα... και ουσιαστικοποιημένα επίθετα.
    ** Το "Έλλην" σημαίνει (όπως το ετυμολογώ) "ο λαός του Ήλιου" (Ήλ- λάας). Δύο ουσιαστικά σ' ένα.
    ** Την εποχή του Ομήρου, λεγόμασταν "Αχαιοί" (ουσιαστικοποιημένο επίθετο, σημαίνει περίπου "της θάλασσας", "του κυματισμού" - όπως το ετυμολογούν), "Αργείοι" (επιθετικός προσδιορισμός), "Δαναοί" (το ίδιο), και πλείστα όσα.
    ** Υφίσταται επίσης το διαχρονικό (επίθετο) "Γραικοί", δηλαδή "οι παλαιοί".

    Δεν μπορώ να σε διαφωτίσω περισσότερο, διότι δεν γνωρίζω τί έλεγε η (γραπτή ή προφορική) Ελληνική Γραμματεία πριν τον 12ο αιώνα πΧ.
    Ό,τι άλλο γνωρίζουμε, αναφέρεται σε Ελληνικά φύλα, δηλ. υποφυλές της ενιαίας φυλής. Πχ Μινύες (δηλ. "οι λαγουμιτζήδες"), Πελασγοί (δηλ. "κοντοχωριανοί"), Μάγνητες, κτλ κτλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αγαπητέ ΕργΔημΕργη ανάγκη του ανήκειν και πιστεύειν δημιούργησε τις θρησκείες και όχι μόνο. Οι θρησκείες δεν δημιουργήθηκαν από μόνες τους κάποιος αν_θρωπος (Συνεχίζω να πιστεύω ότι το θρώσκω δεν έχει να κάνει με την κότα που κοιτάει τον ουρανό όταν πίνει νερό) , αναγνώρισε ότι η πλειοψηφία των υπολοίπων μπορούν με καλό και χειριστικό τρόπο να υλοποιήσουν τις ανάγκες του έχοντας σαν ‘’δωράκι’’ την κάλυψη των ως άνω αναγκών τους. Κατόπιν της μαγικής παραγωγής των διαφορετικών θρησκειών οι οποίες ως γνώμονα είχαν την κυτοποίηση του ανθρώπινου νου και τον εγκιβωτισμό του σε κλισέ ώστε το ελεύθερο πνεύμα και ψυχή συν το χρόνω να υποδουλωθεί ιδία βουλήση , ήρθαν και οι θρησκοληψίες, φοβίες και ανασφάλειες οι οποίες έδωσαν αυτή την πολυμορφικότητα στην ανάλυση των συμβόλων . Βλέπεις , και εδώ θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου, το κάθε σύμβολο παρά το γεγονός ότι ο κατασκευαστή τους είχε μια συγκεκριμένη εικόνα που ήθελε να προβάλει ο αγοραστής το εξηγεί επεξηγεί και αναλύει όπως θέλει, βολεύεται και πιστεύει… Προσωπικά τείνω πλέον να πιστέψω απόλυτα πως η απομάκρυνση του ανθρώπου από το φυσικό του περιβάλλον , τους ήχους αυτού, την ενέργεια , τις εικόνες και τις μυρωδιές , του ελαχιστοποίησαν το ενεργειακό του πεδίο με αποτέλεσμα όπως έχουμε την τρύπα του όζοντος που σε εκείνα τα σημεία η γη δεν καλύπτεται έτσι και οι άνθρωποι (όσοι έχουν μείνει διότι είμαι σίγουροι πως όλα τα δίποδα δεν είναι άνθρωποι) να έχουν διάτρητο ενεργειακό πεδίο. Σε βαθμό που να μη μπορούν να επικοινωνήσουν ….Όσοι δε με κάποιους γνωστούς ή άγνωστους τρόπους μπορούν τρόπων τινά και μέχρι κάποιο σημείο προφυλλάσουν και ενίοτε γιατρεύουν την ενέργειά τους γίνονται στόχοι είτε εξερεύνησης είτε εξαφάνισης.
    Ως γνήσιο ταυράκι με ολίγον από πιθίκι στο κινέζικο διαισθητικά (όσοι πιστεύουν σε αυτό) και μόνο πλέον θα πω ότι το 2012 θα κλείσει με μια έκρηξη ενεργειακού πεδίου σε τέτοιο βαθμό που οι ανατροπές μπορεί να θεωρηθούν και
    καταστροφές.

    ΥΓ : Μπορεί και να κάνω λάθος ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ηλιακή φύσις

    Στίχοι:
    Μουσική: Φιλιππίδης Aλέξανδρος
    Πρώτη εκτέλεση: Ευθύμης & Αρτέμης ( Ντουέτο )


    Μέσα σε πόλεις κλουβιά με ορισμούς και στεγανά
    άνδρες γυναίκες και παιδιά ζουν την ζωή τους
    Σε κεντρικές λεωφόρους και στενά
    κάμερες και μικρόφωνα αναμεταδίδουν ζωντανά την κίνησή τους.
    Τρέχουν για να παράγουν όσα μπορούν,αγοράζουν και πωλούν
    αλλά ποτέ τους δεν κοιτούν προς τον ήλιο
    Και ζούνε σε φρενήρεις ρυθμούς με συνεχείς λογαριασμούς
    λογαριάζουν σε αριθμούς την υφήλιο.
    Ενώ σε κοντινή γειτονιά Τρίτος παγκόσμιος ξεκινά
    και περνάει στα ψιλά των ειδήσεων
    και αυτό γιατί ένα πλήθος καναλιών δηλώνει πάντα παρόν
    στην διαμόρφωση ρηχών συνειδήσεων
    με σκοπό κάθε παιδί που διαβάζει
    το σχολείο όταν βγάζει να γίνεται άλλο ένα γρανάζι στην ρόδα.
    Απλά γιατί κι αυτό παίρνει βήμα,γιατί κι αυτό θέλει χρήμα
    γιατί κι αυτό θα πέσει θύμα στην μόδα.
    Παρ' όλα αυτά....

    Καμία δύναμη δεν είναι πλέον ικανή
    ώστε να τα καταφέρει να μας σταματήσει
    έχει γίνει η αρχή σπιθαμή προς σπιθαμή
    ανακτούμε την ηλιακή μας φύση.

    Αεροπλάνα που πάνω τους δε φέρουν αναγνωριστικά
    μας ψεκάζουν από ψηλά με χημικά συστηματικά,
    Φθόριο και χλώριο σε πολύ μεγάλα ποσοστά
    εντοπίζεται μέσα στα πόσιμα μας ύδατα,σωστά;
    Τεχνητά δημιουργημένοι ιοί και βακτήρια συχνά
    πυκνά ξεφεύγουνε μέσα από τα εργαστήρια.
    Σκόπιμα γεμάτη η αγορά με μεταλλαγμένα τρόφιμα
    κάποιοι θέλουν να αλλοιώσουν τον γενετικό μας κώδικα.
    Παρεμβαίνουνε στα κλιματολογικά φαινόμενα
    βιονικές δυνάμεις εναντίον μας και όπλα αθόρυβα.
    Μας κρατάνε μακριά από την ελεύθερη ενέργεια
    και όλο εντείνεται το ηλεκτρονικό φακέλωμα.
    Μας βομβαρδίζουν με υποσυνείδητα μηνύματα
    υπνωτικές υποβολές,ναρκωτικά και μικροκύματα.
    Ακόμα βιοτσίπ ενέσιμα και εγκεφαλικά εμφυτεύματα.
    Παρ' όλα αυτά δεν μπορούνε να μας κάνουνε τίποτα!

    Καμία δύναμη δεν είναι πλέον ικανή
    ώστε να τα καταφέρει να μας σταματήσει
    έχει γίνει η αρχή σπιθαμή προς σπιθαμή
    ανακτούμε την ηλιακή μας φύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χαράλαμπος λέει
    Εντυπωσιακά και άκρως θετικά κι αισιόδοξα τα γραφόμενα σας, χαίρομαι που "έπεσα" πάνω στο μπλόγκ σας! Ζώ στην Βιέννη προς το παρόν και μου κάνουν εντύπωση όλες οι Ελληνικές θεότητες που αντικρύζω μπρος στο κοινοβούλιο τους σχεδόν καθημερινά!! Κατά τα άλλα "βάζω στην θέση τους" αρκετούς αυστριακούς που μας θίγουν σαν λαό όταν τους λέω ότι είμαι υπερήφανος Έλληνας, έγινε παιχνίδι πιά! Το γελοίο είναι η έλλειψη φαντασίας τους για ανταπάντηση, ούτε έξυπνο διάλογο δεν είναι σε θέση να προσφέρουν!! Προσωπικά έμεινα έκπληκτος με τον εαυτό μου για κάποια πράγματα που κατόρθωσα πέρυσι τον χειμώνα και συνεχίζω!Δεν έγιναν αυτόματα από μόνα τους, κατέβαλα αρκετή προσπάθεια αλλά σίγουρα δεν είναι απλά ούτε εύκολα. Η κρίση με κινητοποίησε! Χαιρετισμούς σε όλους τους ελεύθερους Έλληνες, γιατί αυτό είστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή