πως σας είχα υποσχεθεί, θα σας κάνω ένα μίνι-φροντιστήριο επάνω στους οιωνούς... όπως τους βλέπουν "αυτοί". (Ένθα "αυτοί" ίσον αυτοί που κυβερνάνε σήμερα τον πλανήτη μας.)
Η όλη ανάρτηση εντάσσεται σε μία νέα ετικέττα (εύχομαι οι ετικέττες στο παρόν ιστολόγιο του Μποτίλια να ομοιάζουν με αντίστοιχες παλιών, καλών κρασιών!), την "Τεχνογνωσία ηρώων". Φιλοδοξώ τα διδάγματα αυτής ειδικά της ετικέττας να τα υιοθετήσετε και να τα τιμάτε περισσότερο από πχ τ' αποφθέγματα των αρχαίων επτά σοφών της Ελλάδας.
Και να μην τα ξεχάσετε ποτέ σας!
(- Γιατί, ρε Εργοδότη; Τόσο σοφός είσαι;
- Όχι αναγκαστικά τόσο σοφός! Περισσότερο! LOL!!! Πλην όμως, αν δεν τα κάνετε καθημερινά τσιτάτα, δεν κάνουμε τίποτε. Πελαγοδρομούμε, κι ο χρόνος πλέον τρέχει όσο δε φαντάζεστε. Η δε τελική σύγκρουση πλησιάζει στα μούτρα μας με ταχύτητα και ορμή μετεωρίτη.)
Το πρώτο, λοιπόν, τσιτάτο του είδους (στο οποίο ήδη αναφερθήκαμε) είναι πως: Φιμώνουμε τελείως τους προς εκτέλεση.
Το δεύτερο θα μας απασχολήσει σ' αυτό το άρθρο, και είναι: Μάθε πώς σκέπτεται ο εχθρός!
Τίποτε το καινούργιο, θα μου πείτε. Πανάρχαιο, όσο τουλάχιστον και ο Σάν Τζού. Έλα, όμως, που οι πολλοί θέλουν πχ να μπουκάρουν στη Βουλή, οι λίγοι θέλουν να ξεπατώσουν εκ θεμελίων τα ποδιτσομάγαζα, αλλά κανείς δεν ενδιαφέρεται γι' αυτό το έρμο το ρητό!...
Μη μου λέτε τέτοια, κολακεύομαι! Αισθάνομαι κάπως σαν τον Μιλτιάδη, που τον κάνανε αρχιστράτηγο οι Αθηναίοι στον Μαραθώνα, επειδή ήξερε πώς πολεμάνε οι Πέρσες. (Τους είχε αντιμετωπίσει στη Θράκη.)
Πάντως, θα σας ενημερώσω. Γι' αυτό ξεκίνησα την κουβέντα.
Λοιπόν, ο εχθρός έχει μία άλφα μούρλα με τον χρόνο. Κι όχι απλώς μούρλα, ούτε απλώς έρωτα: μιλάμε γιά άρρωστο πάθος. Χειρότερο απ' το πάθος γιά τον τζόγο, ή το οινόπνευμα. Σχεδόν ισοδύναμο με το πάθος γιά εξουσία.
Ακόμη ένα ισοδύναμο πάθος, κι αυτό σχεδόν ψυχασθένεια, είναι το πάθος του εχθρού γιά τελετουργίες - αλλά δεν θα μας απασχολήσει σήμερα. (Και δεν εγγυώμαι να γράψω κάτι σχετικό στο μέλλον, διότι είναι τεράστιο κεφάλαιο.)
Γι' αυτό, η συντριπτική πλειοψηφία των ενεργειών του γίνεται επάνω σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές, και με συγκεκριμένο τελετουργικό.
Άρα, αν εμείς ξέρουμε το σκεπτικό του εχθρού, μπορούμε να τον προλάβουμε.
Η πρώτη κατηγορία των "συγκεκριμένων χρονικών στιγμών" είναι οι επέτειοι. Και δεν έχει καμμία σημασία σε πόσο παλαιό γεγονός αναφέρονται!
Προσέξτε ακόμη κάτι: επειδή ο εχθρός ...εξάγει (ακόμη και με το στανιό, εννοείται), εκτός από "δημοκρατία" και σκούρο ζαχαρόνερο "κολακόλα", και ...ιδεολογία, δεν είναι καθόλου τυχαίο που το Έφ-Μπή-Άϊ έχει καταρτίσει ημερολόγιο επετείων μέχρι χίλια χρόνια πίσω... με το σκεπτικό ότι πιθανοί μελλοντικοί "τέρροριστζ" θα σπείρουν τον όλεθρο στις ηπαπάρα επάνω στην επέτειο πχ της άλωσης της Ιερουσαλήμ απ' τους Σταυροφόρους. (Σου λέει, ό,τι κάνουμε εμείς και με τον τρόπο που το κάνουμε, θα το αντιγράψουν.) Οπότε, σε κάποιες ημερομηνίες επαυξάνουν την επαγρύπνησή τους.
Έξυπνο, δε λέω, αλλ' αυτή η ιδεολογία ανήκει κατά βάσιν στα ποδιτσομάγαζα - και όχι σε τυχόν ρυπαρούς κελεμπιαφόρους της Μέσης Ανατολής. Οπότε, ας μη βαράμε το σαμάρι γιά ν' ακούει ο γάϊδαρος. (Των ..."Ντέμοκρατζ"! :-) )
Μετά απ' αυτή την μικρή εισαγωγή, θα σας εξηγήσω γιατί "προέβλεψα" ότι τη Μεγάλη Παρασκευή (των Ορθοδόξων), 13 Απριλίου 2012, θα είχαμε πολύνεκρο ναυάγιο στις κρουαζιέρες που "αναβίωσαν" το ταξίδι του "Τιτανικού".
Άσχετο αν έπεσα έξω. Πιστέψτε με, οι πιθανότητες να έπεφτα μέσα ήταν 99.9%. Πάντως, πάρ' τε το ως δωρεάν φροντιστήριο, και δεν θα χάσετε!
i. Η 13η Απριλίου 2012 ως υπόδειγμα ("case study")
Κατ' αρχήν, το ίδιο το ταξίδι του "Τιτανικού" -και υπό το φως των γνώσεων που έχουμε σήμερα- ήταν ουσιαστικά μία ανθρωποθυσία στον σατανά.
Γιατί;
Διότι, όπως σας έχω ήδη εξηγήσει, τα πλοία (και τα ...διαστημόπλοια) στην Αγγλική είναι θηλυκού γένους, το δε ταξίδι του "Τιτανικού" ήταν το παρθενικό του. Άρα, είχαμε την πασίγνωστη (απ' τη λαογραφία) θυσία της παρθένας στον δράκο.
Και, είμαι απόλυτα σίγουρος, αυτοί που έστειλαν τον κόσμο στον θάνατο, γνώριζαν!
Εάν με ρωτήσετε πώς γνώριζαν ότι θα βρεθεί παγόβουνο σε τόσο νότιο γεωγραφικό πλάτος, και ότι το "αβύθιστο" πλοίο θα πέσει επάνω του και θα βυθιστεί με πολλούς νεκρούς... θα είμαι κάπως σιβυλλικός. Θα σας πω μονάχα ότι οι υψηλές κεφαλές "αυτών" μπορούν να προκαλέσουν τέτοια φαινόμενα κατά βούλησιν.
(Μόνο μη ζητάτε ανάλυση του πώς και του γιατί, διότι θα μπλέξουμε πολύ άσχημα. Δεν θα σας τη δώσω. Αλλά, γιά παρηγοριά σας, και η δική μας πλευρά μπορεί τέτοια πράγματα, και ισχυρώτερα ακόμη. Το δε χοντρό παιχνίδι, εκεί που θα τελειώσουμε μία και καλή με τα σκατένια βιολογικά ρομπότ του Προμηθέα, θ' αρχίσει μετά από κάποιες... αρχαιολογικές ανακαλύψεις... Σε άλλη ανάρτηση αυτά.)
Εάν ακόμη αμφιβάλλετε, θα σας θυμίσω εκείνο το μυθιστόρημα που κυκλοφόρησε κάπου 15 χρόνια προ του "Τιτανικού", και ...προέβλεπε επακριβώς την τραγική κατάληξη του πλοίου! (Μέχρι και στο όνομα του πλοίου έπεσε μέσα!) Όσοι-ες έχετε ασχοληθεί με παράξενα θέματα, σίγουρα γνωρίζετε τα περί του μυθιστορήματος αυτού. Από εκεί και μετά, αν θέλετε να ξοδέψετε τον χρόνο σας (εάν διαθέτετε χρόνο) ψάχνοντας, έχει πολύ πράμα: ποιός ήταν ο συγγραφέας, αν ο καπετάνιος του "Τιτανικού" ή/και ο ιδιοκτήτης του ήταν ποδίτσες, εάν είχαν τίποτε μυστικές εντολές, εάν αυτό το μυθιστόρημα ήταν μία προβοκάτσια τύπου Πέρλ Χάρμπορ ή "διδύμων πύργων", κτλ κτλ κτλ. Να με συμπαθάτε, όμως, εγώ δεν έχω χρόνο γιά να γράφω άρθρα επιπέδου περιοδικών "έρευνας".
Ά, και η "όλα τα λεφτά" (σύμφωνα με τον Αρίστο) σημαία της ιδιοκτήτριας εταιρείας του "Τιτανικού", της "Γραμμές Λευκό Άστρο":
Το μόνο που θα προσθέσω γιά τον ...ορίτζιναλ "Τιτανικό", είναι πως ένα πρόσφατο συνομωσιολογικό βιβλίο επί του θέματος, είναι τελείως άκυρο.
Εάν παρακολουθείτε την ειδησεογραφία, θα μάθατε πως κυκλοφόρησε βιβλίο με την άποψη ότι τον "Τιτανικό" τον βύθισαν Ιησουΐτες επιβαίνοντες, ίσως και με τη συνεργασία μιλημένων ναυτών του προσωπικού, με κάποια έκρηξη βόμβας στα ύφαλα του πλοίου - και πως το σκίσιμο απ' το παγόβουνο είναι κάπως μούφα ιστορία. Και διατί όλ' αυτά, παρακαλώ; Διότι ήθελαν να εμποδίσουν κάποιους μεγαλοεβραίους επιβαίνοντες να φτάσουν στις ηπαπάρα... και να φτιάξουν την Ομοσπονδιακή Τράπεζα (τη διαβόητη "ΦΕΝΤ").
Καλό το παραμύθι, αλλά δεν έχει δράκο: γιά να γίνει η "Φέντ" (η οποία όντως ιδρύθηκε το 1913 με τα γνωστά αποτελέσματα - ανεξέλεγκτη εκτύπωση κωλόχαρτων, που όλοι οφείλουν να τα θεωρούν νομίσματα με πραγματική αξία, κτλ), ουδόλως χρειαζόταν τους εβραίους του "Τιτανικού". Είχε ήδη αρκετούς στις ηπαπάρα!
Κατά δεύτερον, το βιβλίο προσπαθεί με νύχια και δόντια (και εν όψει της επετείου των 100 ετών απ' το ναυάγιο - όπου όλη η προσοχή της ανθρωπότητας πέφτει επάνω του) ν' αποτρέψει τον αναγνώστη να φτάσει στην πραγματική αιτία... η οποία κατά τη γνωμούλα μου είναι η συμφωνία με τον σατανά να βοηθήσει "αυτούς" γιά τα επόμενα 100 χρόνια απ' το 1912 - και βλέπουμε.
Γιατί το λέω αυτό; Πάλι μας διαφωτίζει η λαογραφία:
Ο στίχος αυτός απ' το "Γεφύρι της Άρτας" τα λέει όλα! Ο σατανάς, γιά τις χοντρές συμφωνίες, απαιτεί θυσία του ίδιου του συμφωνούντος! Όχι του "τυχαίου περαστικού"... όχι των φτωχαδακίων της τρίτης θέσης... Άρα, έπρεπε να θυσιαστούν και κάποιοι μεγάλοι απ' "αυτούς".
Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες της πραγματικής ιστορίας και του βίου πχ των εβραίων συνιδρυτών των μεγαλομπακάλικων "Μέησυ'ζ", ούτε θα κάτσω να μάθω. Αλλά είμαι απόλυτα σίγουρος γι' αυτό που γράφω. Εάν έχετε εσείς άλλη εξήγηση, καλύτερη, δεκτή.
Πλην όμως, οι επακολουθήσαντες δύο παγκόσμιοι πόλεμοι, συν η -μέχρι σήμερα- παγκόσμια κυριαρχία, συν η -μέχρι σήμερα- παγκόσμια κατοχή πλούτου και φυσικών πόρων, δείχνουν ότι έχω δίκιο.
Πάμε, τώρα, στα παρακάτω. Γιά επετείους μιλήσαμε! Πού 'ν' τες;
Προσέξτε τώρα και τούτο: Στην ταινία "Τιτανικός", η γριά Ρόουζ (δηλ. το "Ρόδον το Αμάραντον", αν πιάνετε τον συμβολισμό, δηλ. η Κέητ Γουΐνσλετ - παρεμπιπτόντως, ο κακός "αρραβωνιαστικός" της στην ταινία, ο Μπίλλυ Ζέην, είναι ηθοποιός Ελληνικής καταγωγής!) ξαναρίχνει στη θάλασσα τον πολύτιμο λίθο που είχε διασώσει μαζί της, όταν ως νεαρή είχε διασωθεί και η ίδια απ' το ναυάγιο! Να σημειώσω ακόμη τη φήμη πως ο Κάμερον (σκηνοθέτης του "Τιτανικού") είναι ποδίτσας... επειδή χρησιμοποιεί κατά κόρον μπλέ φωτισμό στις σκηνές του. (Οι τρεις πρώτοι βαθμοί του τεκτονισμού αποκαλούνται "συμβολικός ή κυανούς τεκτονισμός".)
Η όλη ανάρτηση εντάσσεται σε μία νέα ετικέττα (εύχομαι οι ετικέττες στο παρόν ιστολόγιο του Μποτίλια να ομοιάζουν με αντίστοιχες παλιών, καλών κρασιών!), την "Τεχνογνωσία ηρώων". Φιλοδοξώ τα διδάγματα αυτής ειδικά της ετικέττας να τα υιοθετήσετε και να τα τιμάτε περισσότερο από πχ τ' αποφθέγματα των αρχαίων επτά σοφών της Ελλάδας.
Και να μην τα ξεχάσετε ποτέ σας!
(- Γιατί, ρε Εργοδότη; Τόσο σοφός είσαι;
- Όχι αναγκαστικά τόσο σοφός! Περισσότερο! LOL!!! Πλην όμως, αν δεν τα κάνετε καθημερινά τσιτάτα, δεν κάνουμε τίποτε. Πελαγοδρομούμε, κι ο χρόνος πλέον τρέχει όσο δε φαντάζεστε. Η δε τελική σύγκρουση πλησιάζει στα μούτρα μας με ταχύτητα και ορμή μετεωρίτη.)
Το πρώτο, λοιπόν, τσιτάτο του είδους (στο οποίο ήδη αναφερθήκαμε) είναι πως: Φιμώνουμε τελείως τους προς εκτέλεση.
Το δεύτερο θα μας απασχολήσει σ' αυτό το άρθρο, και είναι: Μάθε πώς σκέπτεται ο εχθρός!
Τίποτε το καινούργιο, θα μου πείτε. Πανάρχαιο, όσο τουλάχιστον και ο Σάν Τζού. Έλα, όμως, που οι πολλοί θέλουν πχ να μπουκάρουν στη Βουλή, οι λίγοι θέλουν να ξεπατώσουν εκ θεμελίων τα ποδιτσομάγαζα, αλλά κανείς δεν ενδιαφέρεται γι' αυτό το έρμο το ρητό!...
- Και πώς σκέπτεται ο εχθρός, ρε Εργοδότη, εσύ που τα ξέρεις αυτά, δηλαδής, να 'ούμ';
Μη μου λέτε τέτοια, κολακεύομαι! Αισθάνομαι κάπως σαν τον Μιλτιάδη, που τον κάνανε αρχιστράτηγο οι Αθηναίοι στον Μαραθώνα, επειδή ήξερε πώς πολεμάνε οι Πέρσες. (Τους είχε αντιμετωπίσει στη Θράκη.)
Πάντως, θα σας ενημερώσω. Γι' αυτό ξεκίνησα την κουβέντα.
Λοιπόν, ο εχθρός έχει μία άλφα μούρλα με τον χρόνο. Κι όχι απλώς μούρλα, ούτε απλώς έρωτα: μιλάμε γιά άρρωστο πάθος. Χειρότερο απ' το πάθος γιά τον τζόγο, ή το οινόπνευμα. Σχεδόν ισοδύναμο με το πάθος γιά εξουσία.
Ακόμη ένα ισοδύναμο πάθος, κι αυτό σχεδόν ψυχασθένεια, είναι το πάθος του εχθρού γιά τελετουργίες - αλλά δεν θα μας απασχολήσει σήμερα. (Και δεν εγγυώμαι να γράψω κάτι σχετικό στο μέλλον, διότι είναι τεράστιο κεφάλαιο.)
Γι' αυτό, η συντριπτική πλειοψηφία των ενεργειών του γίνεται επάνω σε συγκεκριμένες χρονικές στιγμές, και με συγκεκριμένο τελετουργικό.
Άρα, αν εμείς ξέρουμε το σκεπτικό του εχθρού, μπορούμε να τον προλάβουμε.
Η πρώτη κατηγορία των "συγκεκριμένων χρονικών στιγμών" είναι οι επέτειοι. Και δεν έχει καμμία σημασία σε πόσο παλαιό γεγονός αναφέρονται!
Προσέξτε ακόμη κάτι: επειδή ο εχθρός ...εξάγει (ακόμη και με το στανιό, εννοείται), εκτός από "δημοκρατία" και σκούρο ζαχαρόνερο "κολακόλα", και ...ιδεολογία, δεν είναι καθόλου τυχαίο που το Έφ-Μπή-Άϊ έχει καταρτίσει ημερολόγιο επετείων μέχρι χίλια χρόνια πίσω... με το σκεπτικό ότι πιθανοί μελλοντικοί "τέρροριστζ" θα σπείρουν τον όλεθρο στις ηπαπάρα επάνω στην επέτειο πχ της άλωσης της Ιερουσαλήμ απ' τους Σταυροφόρους. (Σου λέει, ό,τι κάνουμε εμείς και με τον τρόπο που το κάνουμε, θα το αντιγράψουν.) Οπότε, σε κάποιες ημερομηνίες επαυξάνουν την επαγρύπνησή τους.
Έξυπνο, δε λέω, αλλ' αυτή η ιδεολογία ανήκει κατά βάσιν στα ποδιτσομάγαζα - και όχι σε τυχόν ρυπαρούς κελεμπιαφόρους της Μέσης Ανατολής. Οπότε, ας μη βαράμε το σαμάρι γιά ν' ακούει ο γάϊδαρος. (Των ..."Ντέμοκρατζ"! :-) )
Εφ' όσον, τώρα, γνωρίζουμε την ημερομηνία της επετείου, πάντα περιμένουμε κάποια (συμβολική ή πραγματική) "αναβίωση" του γεγονότος της επετείου... εφ' όσον γνωρίζουμε επίσης ότι "αυτοί" δημιουργούν και την πλειονότητα των γεγονότων των ειδήσεων παγκοσμίως.
Μετά απ' αυτή την μικρή εισαγωγή, θα σας εξηγήσω γιατί "προέβλεψα" ότι τη Μεγάλη Παρασκευή (των Ορθοδόξων), 13 Απριλίου 2012, θα είχαμε πολύνεκρο ναυάγιο στις κρουαζιέρες που "αναβίωσαν" το ταξίδι του "Τιτανικού".
Άσχετο αν έπεσα έξω. Πιστέψτε με, οι πιθανότητες να έπεφτα μέσα ήταν 99.9%. Πάντως, πάρ' τε το ως δωρεάν φροντιστήριο, και δεν θα χάσετε!
i. Η 13η Απριλίου 2012 ως υπόδειγμα ("case study")
Κατ' αρχήν, το ίδιο το ταξίδι του "Τιτανικού" -και υπό το φως των γνώσεων που έχουμε σήμερα- ήταν ουσιαστικά μία ανθρωποθυσία στον σατανά.
Γιατί;
Διότι, όπως σας έχω ήδη εξηγήσει, τα πλοία (και τα ...διαστημόπλοια) στην Αγγλική είναι θηλυκού γένους, το δε ταξίδι του "Τιτανικού" ήταν το παρθενικό του. Άρα, είχαμε την πασίγνωστη (απ' τη λαογραφία) θυσία της παρθένας στον δράκο.
Και, είμαι απόλυτα σίγουρος, αυτοί που έστειλαν τον κόσμο στον θάνατο, γνώριζαν!
Εάν με ρωτήσετε πώς γνώριζαν ότι θα βρεθεί παγόβουνο σε τόσο νότιο γεωγραφικό πλάτος, και ότι το "αβύθιστο" πλοίο θα πέσει επάνω του και θα βυθιστεί με πολλούς νεκρούς... θα είμαι κάπως σιβυλλικός. Θα σας πω μονάχα ότι οι υψηλές κεφαλές "αυτών" μπορούν να προκαλέσουν τέτοια φαινόμενα κατά βούλησιν.
(Μόνο μη ζητάτε ανάλυση του πώς και του γιατί, διότι θα μπλέξουμε πολύ άσχημα. Δεν θα σας τη δώσω. Αλλά, γιά παρηγοριά σας, και η δική μας πλευρά μπορεί τέτοια πράγματα, και ισχυρώτερα ακόμη. Το δε χοντρό παιχνίδι, εκεί που θα τελειώσουμε μία και καλή με τα σκατένια βιολογικά ρομπότ του Προμηθέα, θ' αρχίσει μετά από κάποιες... αρχαιολογικές ανακαλύψεις... Σε άλλη ανάρτηση αυτά.)
Εάν ακόμη αμφιβάλλετε, θα σας θυμίσω εκείνο το μυθιστόρημα που κυκλοφόρησε κάπου 15 χρόνια προ του "Τιτανικού", και ...προέβλεπε επακριβώς την τραγική κατάληξη του πλοίου! (Μέχρι και στο όνομα του πλοίου έπεσε μέσα!) Όσοι-ες έχετε ασχοληθεί με παράξενα θέματα, σίγουρα γνωρίζετε τα περί του μυθιστορήματος αυτού. Από εκεί και μετά, αν θέλετε να ξοδέψετε τον χρόνο σας (εάν διαθέτετε χρόνο) ψάχνοντας, έχει πολύ πράμα: ποιός ήταν ο συγγραφέας, αν ο καπετάνιος του "Τιτανικού" ή/και ο ιδιοκτήτης του ήταν ποδίτσες, εάν είχαν τίποτε μυστικές εντολές, εάν αυτό το μυθιστόρημα ήταν μία προβοκάτσια τύπου Πέρλ Χάρμπορ ή "διδύμων πύργων", κτλ κτλ κτλ. Να με συμπαθάτε, όμως, εγώ δεν έχω χρόνο γιά να γράφω άρθρα επιπέδου περιοδικών "έρευνας".
Ά, και η "όλα τα λεφτά" (σύμφωνα με τον Αρίστο) σημαία της ιδιοκτήτριας εταιρείας του "Τιτανικού", της "Γραμμές Λευκό Άστρο":
Το μόνο που θα προσθέσω γιά τον ...ορίτζιναλ "Τιτανικό", είναι πως ένα πρόσφατο συνομωσιολογικό βιβλίο επί του θέματος, είναι τελείως άκυρο.
Εάν παρακολουθείτε την ειδησεογραφία, θα μάθατε πως κυκλοφόρησε βιβλίο με την άποψη ότι τον "Τιτανικό" τον βύθισαν Ιησουΐτες επιβαίνοντες, ίσως και με τη συνεργασία μιλημένων ναυτών του προσωπικού, με κάποια έκρηξη βόμβας στα ύφαλα του πλοίου - και πως το σκίσιμο απ' το παγόβουνο είναι κάπως μούφα ιστορία. Και διατί όλ' αυτά, παρακαλώ; Διότι ήθελαν να εμποδίσουν κάποιους μεγαλοεβραίους επιβαίνοντες να φτάσουν στις ηπαπάρα... και να φτιάξουν την Ομοσπονδιακή Τράπεζα (τη διαβόητη "ΦΕΝΤ").
Καλό το παραμύθι, αλλά δεν έχει δράκο: γιά να γίνει η "Φέντ" (η οποία όντως ιδρύθηκε το 1913 με τα γνωστά αποτελέσματα - ανεξέλεγκτη εκτύπωση κωλόχαρτων, που όλοι οφείλουν να τα θεωρούν νομίσματα με πραγματική αξία, κτλ), ουδόλως χρειαζόταν τους εβραίους του "Τιτανικού". Είχε ήδη αρκετούς στις ηπαπάρα!
Κατά δεύτερον, το βιβλίο προσπαθεί με νύχια και δόντια (και εν όψει της επετείου των 100 ετών απ' το ναυάγιο - όπου όλη η προσοχή της ανθρωπότητας πέφτει επάνω του) ν' αποτρέψει τον αναγνώστη να φτάσει στην πραγματική αιτία... η οποία κατά τη γνωμούλα μου είναι η συμφωνία με τον σατανά να βοηθήσει "αυτούς" γιά τα επόμενα 100 χρόνια απ' το 1912 - και βλέπουμε.
Γιατί το λέω αυτό; Πάλι μας διαφωτίζει η λαογραφία:
Και μη στοιχειώσετ' ορφανό, μη ξένο, μη διαβάτη,
παρά του πρωτομάστορα την όμορφη γυναίκα!
Ο στίχος αυτός απ' το "Γεφύρι της Άρτας" τα λέει όλα! Ο σατανάς, γιά τις χοντρές συμφωνίες, απαιτεί θυσία του ίδιου του συμφωνούντος! Όχι του "τυχαίου περαστικού"... όχι των φτωχαδακίων της τρίτης θέσης... Άρα, έπρεπε να θυσιαστούν και κάποιοι μεγάλοι απ' "αυτούς".
Δεν γνωρίζω λεπτομέρειες της πραγματικής ιστορίας και του βίου πχ των εβραίων συνιδρυτών των μεγαλομπακάλικων "Μέησυ'ζ", ούτε θα κάτσω να μάθω. Αλλά είμαι απόλυτα σίγουρος γι' αυτό που γράφω. Εάν έχετε εσείς άλλη εξήγηση, καλύτερη, δεκτή.
Πλην όμως, οι επακολουθήσαντες δύο παγκόσμιοι πόλεμοι, συν η -μέχρι σήμερα- παγκόσμια κυριαρχία, συν η -μέχρι σήμερα- παγκόσμια κατοχή πλούτου και φυσικών πόρων, δείχνουν ότι έχω δίκιο.
Πάμε, τώρα, στα παρακάτω. Γιά επετείους μιλήσαμε! Πού 'ν' τες;
- Ας πιάσουμε πρώτα την "επέτειο" της Μεγάλης Παρασκευής των Ορθοδόξων.
Προσέξτε τώρα και τούτο: Στην ταινία "Τιτανικός", η γριά Ρόουζ (δηλ. το "Ρόδον το Αμάραντον", αν πιάνετε τον συμβολισμό, δηλ. η Κέητ Γουΐνσλετ - παρεμπιπτόντως, ο κακός "αρραβωνιαστικός" της στην ταινία, ο Μπίλλυ Ζέην, είναι ηθοποιός Ελληνικής καταγωγής!) ξαναρίχνει στη θάλασσα τον πολύτιμο λίθο που είχε διασώσει μαζί της, όταν ως νεαρή είχε διασωθεί και η ίδια απ' το ναυάγιο! Να σημειώσω ακόμη τη φήμη πως ο Κάμερον (σκηνοθέτης του "Τιτανικού") είναι ποδίτσας... επειδή χρησιμοποιεί κατά κόρον μπλέ φωτισμό στις σκηνές του. (Οι τρεις πρώτοι βαθμοί του τεκτονισμού αποκαλούνται "συμβολικός ή κυανούς τεκτονισμός".)
- Ας δούμε, τώρα, την "Παρασκευή και 13".
Εργοδότη....επειδή ο χρόνος όντως τρέχει και 'μείς έχουμε πιάσει τα ευχολόγια και τα καλώς νοούμενα μπλά-μπλά, καλό θα ήταν να μετα-νοήσουμε (εννοώντας πως πρέπει να στρέψουμε την νόηση μας)οσο έχουμε χρόνο ακόμα και προλαβαίνουμε.... πρέπει λοιπόν και επιτάσσεται να ανιχνεύσουμε πως σκέπτεται ο εχθρός και να τους αντιμετωπίσουμε με τα ίδια τους τα όπλα...είναι πολύ σημαντικό και πρέπει να αναρωτηθούμε γιατί άραγε τα πλοία θαλάσσης και διαστήματος στην Αγγλική είναι θηλυκού γένους?
ΑπάντησηΔιαγραφήη δε θυσία της Παρθένου ως βορά προς τον Δράκο θυμίζει την θυσία της άλλης Ανδρομέδιας Παρθένου που κι' αυτή θυσιάζεται στον δικό της Δράκο και μάλιστα είναι αλλυσοδεμένη ώστε να μην μπορεί να την διαφύγει ουτε όμως και κάποιος να μπορέσει να την μετακινήσει απο την δυσχερή θέση που βρίσκεται, σαν ένα διαστημικό σκάφος ακινητοποιημένο απο βαρυτικές δυνάμεις που το εγκλωβίζουν στην συνέχεια του ταξιδιού του....
τώρα αν η αναφορά σου στην "Ρόουζ" η Ρόδον λειτουργεί ως πεντάκτινο λευκό άστρο των συγκεκριμένων γραμμών(αυτό λίγο σαν λευκός νάνος μου ακούγεται)και ξαναρίχνει τον πολύτιμο λίθο έστω και τελετουργικά στην Σαντορίνη? κάτι πολύ ύποπτο πρέπει να υπάρχει στον βυθό του νησιού....
λές η βύθιση του συγκεκριμένου πλοίου
να είναι το άλλοθι της ανασύρσης του την κατάλληλη χρονική στιγμή λόγω της "μούρλας" που έχουν μ' αυτόν?
και μήπως ο πραγματικός σκοπός να είναι ο εντοπισμός του Λίθου με ότι και να συνεπάγεται αυτό?....βλέπεις αυτοί πάντα γνωρίζουν πολύ καλά τι πράττουν, εμείς ήμαστε αυτοί που έχουμε άγνοια των πραγματικών παρελθοντικών γεγονότων και βρισκόμαστε στο σκοτάδι...
θα περιμένω με αμείωτο ενδιαφέρον την συνέχεια γιατί δεν μπορεί κάποια σύνδεση πρέπει να υπάρχει με την αναμενόμενη έκρηξη του ηφαιστείου του νησιού καθώς και με την Αθανασία του σώματος των Φαεθωνιανών? και μην ξεχνάμε πως η ημέρα Παρασκευή που έγινε το τελετουργικό της βύθισης του "Θαλάσσιου Διαμαντιού" ως λέξη αφορά την εποπτία προετοιμασίας και παρασκευής αφου συγκεντρώσει κανείς τα απαραίτητα σκεύη η εφόδια προς ολοκλήρωση του όποιου σκοπού είτε αυτό ανταποκρίνεται σε υλικό είτε σε πνευματικό επίπεδο...
Μάγια η Μέλισσα
Ω Αχρονότατε! Αυτοί που ζητούν φίμωτρα χρυσαυγίζουν(!), αυτό το σκέφτηκες?
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν γνωρίζω εάν έχει σχέση με την παραπάνω ανάρτηση, αλλά εκεί που διάβαζα περί Σαντορίνης
ΑπάντησηΔιαγραφήθυμήθηκα τη ταινία Tomb Raider: Το λίκνο της ζωής.
Από τη wikipedia σχετικά με την ταινία αναφέρει:
"Η ταινία ξεκινά στην Σαντορίνη, Ελλάδα , κατά τη διάρκεια ενός γάμου, όπου διακόπτεται από ένα σεισμό.
Ο σεισμός αποκαλύπτει το Luna ναό, που χτίστηκε από τον Μέγα Αλέξανδρο για να στεγάσει τους πιο πολύτιμους θησαυρούς του.
Μεταξύ αυτών των θησαυρών είναι μια λαμπερή σφαίρα με ένα σχήμα που μοιάζει με έναν κωδικό χαραγμένο σε αυτό."
http://en.wikipedia.org/wiki/Lara_Croft_Tomb_Raider:_The_Cradle_of_Life
Μάγια, πάντα εύστοχη - και εύστροφη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜονάχα που δεν ξέρω, αν η δική σου συνταγή γιά ξύπνημα του μυαλού και γρήγορες στροφές του μεταβιβάζεται...
Πρέπει όλοι-ες να τρέξουμε αγρίως. Ουκέτι καιρός.
@Ανώνυμον:
ΑπάντησηΔιαγραφήΣου απαντάω στο κείμενο της επόμενης συνέχειας, της σημερινής (20/04).
Υγ: Η "Χρυσή Αυγή" μου είναι αντιπαθής. Δεν συμπαθώ ούτε τα ποδιτσομάγαζα, ούτε τα παραρτήματά τους.
Υγ 2: Καλύτερα να με αποκαλέσουν "φασίστα", παρά να μη γίνουν τα πράγματα όπως πρέπει. Δυστυχώς, εσύ, όπως και πάρα πολλοί έτεροι συν-Έλληνες, θαρρείτε πως ακόμη περνάμε μία εποχή ιδιότυπης παιδικής χαράς, με ανταλλαγές απόψεων στα ιστολόγια, εξυπναδίτσες, κτλ. Δεν έχετε καταλάβει πως ο εχθρός βρίσκεται πλέον ante portas... ου μην και intra muros, και πως η μάχη είναι "νύν υπέρ πάντων" - ταξίδι στην Κόλαση χωρίς επιστροφή γιά τους χαμένους.
Ξύπνα.
Κι αρχίνα τροχάδην.