1. Η ΟΛΙΓΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΡΑΒΙΚΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΚΑΙ Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΑΛ ΦΑΤΑΧ ΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗΣ ΔΙΕΞΟΔΟΥ. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΙΣΛΑΜΙΚΗΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΑΒΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΥ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ.
Η διαδικασία αποσυμβολισμού τού I PET GOAT V συνοδεύτηκε από την προσπάθεια ανίχνευσης κάποιων σημαντικών φάσεων κατά την εξέλιξη τής αρμαγεδωνικής κλιμάκωσης στα πλαίσια τής Ισραηλινοαραβικής διένεξης. Με βάση τις μέχρι τούδε προσεγγίσεις κατέστη δυνατόν να συναχθούν κάποια πολύ βασικά συμπεράσματα, η περαιτέρω τεκμηρίωση των οποίων σκοπεύεται να προκύψει από την συνέχιση τής παράθεσης. Ακολούθως επαναλαμβάνονται αυτά τα συμπεράσματα, ως αποκρυστάλλωση των όσων προηγήθηκαν στα προηγούμενα μέρη.
Ο σιωνισμός αποτελεί τον μοχλό επιβολής τής όλης πορείας και όχι το ιθύνον κέντρο τού σχεδιασμού τού εποικισμού με Εβραίους τής διασποράς τής Παλαιστίνης και την ίδρυση τού μορφώματος με την επωνυμία “κράτος τού ισραήλ”.
Τόσο ο εποικισμός, όσο και η ίδρυση τού μορφώματος, ουδόλως σχετίζονται με το όποιο αίτημα Εβραίων να αποκτήσουν δική τους κρατική οντότητα στην περιοχή τής ιστορικής τους προέλευσης, άσχετα από το ποια μπορεί να είναι η συγκεκριμένη εθνοτική συγκρότησή τους και τού τρόπου που μπορεί αυτή να έχει συντελεστεί σε πορεία αιώνων με βάσει εθνογενετικές ζυμώσεις.
Ο στόχος τής όλης πορείας είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ η επιβολή τού αρμαγεδώνα, με την μορφή τού 3.ΠΠ., όπως αυτή καθορίζεται από το γενικό σχέδιο χειρισμού τής υφηλίου από τούς εωφοριστές. Το περίγραμμα τού γενικού σχεδίου “μάστερ πλαν" περιγράφεται στην επιστολή τού Άλμπερτ Πάικ από το έτος 1871. Η επιβολή τού αρμαγεδώνα σχεδιάστηκε να επιβληθεί με γενικότερη ανάφλεξη τής περιοχής, στην οποία αποσκοπείται να συμμετέχουν και οι παγκόσμιες μεγάλες δυνάμεις.
Οι μεθοδεύσεις που κλιμακώνονται μπορεί να στοχοποιούν τούς Παλαιστινίους, οι οποίοι κατεστάθησαν στην πορεία θύματα απροσμέτρητης βίας. Πλην όμως, ούτε η εθνοκάθαρση σε βάρος τους, ούτε η ολοκληρωτική εκδίωξή τους από την Παλαιστίνη, ούτε η επέκταση τού μορφώματος στα πλαίσια τού λεγόμενου “μεγάλου ισραήλ”, “έρετς ίσραελ”, αποτέλεσαν, ή αποτελούν αυτοσκοπό. Όσα κλιμακώνονται επί 100 περίπου έτη στην Παλαιστίνη στρέφονται εξ ίσου τόσο ενάντια στον Παλαιστινιακό, όσο και ενάντια στον Εβραϊκό λαό. Το αδιάλειπτο μακελειό μεταξύ των δυο εθνοτήτων που κλιμακώνεται εκεί, αποσκοπεί να γιγαντώνεται συνεχώς η αρμαγεδωνική θράκα, μέχρι τής τελικής της ολοσχερούς εκρήξεως. Ως εκ τούτου, η αλληλεγγύη τού γράφοντος κατευθύνεται χωρίς εκπτώσεις, τόσο προς τούς Παλαιστινίους όσο και προς τούς Εβραίους, ενώ καταδικάζει απερίφραστα τον σιωνισμό, ως σημαντικό μοχλό τού εωσφορισμού. Πλην όμως, αυτός δεν είναι ο μόνος μοχλός, ή ο κύριος μοχλός, όπως κάποια υποτιθέμενης συνωμοσιολογικής υφής προπαγανδιστικά υποτιθέμενα “πονήματα” πασχίζουν να καταδείξουν. Κύριος μοχλός τού εωσφορισμού είναι το λεγόμενο “βαθύ κράτος”, το οποίο έχει εισχωρήσει σε πλείστες χώρες τής οικουμένης. Κέντρο τού εωσφορισμού είναι τα χθόνια, κρόνια ιερατεία.
Η καταδίκη των Εβραίων κατ' αποκοπήν ως “μιαρή” φυλή αποτελεί φυλετική προπαγάνδα, που εξυπηρετεί τελικά την πρόσδεση των Εβραίων στον σιωνισμό. Δεν υφίσταται πρακτικά Εβραϊκή φυλή. Τα όσα εξιστορεί ο αρχαίος Αιγύπτιος ιστορικός Μανέθων Σαβενίτης σχετικά με το σύνολο αυτών, που συμμετείχαν στην έξοδο από την Αίγυπτο, έχουν υποστεί από τα δήθεν “πονήματα” που προαναφέρθηκαν βάναυση παρερμηνεία. Τις πλέον ρεαλιστικές ιστορικές προσεγγίσεις στο ζήτημα έκαναν οι Προτεστάντες χριστολογικών προσεγγίσεων κατά τον περασμένο αιώνα, με κυριότερο εκπρόσωπο τον Martin Bauer. Τα όσα δε αναλύει ο Άρθουρ Καίστλερ στο βιβλίο τού “Η δέκατη Τρίτη Φυλή” σε σχέση με τον εξιουδαϊσμό των Χαζάρων, έτυχαν επίσης πληθώρας εσφαλμένων ερμηνειών, εξάγοντας το εσφαλμένο συμπέρασμα, ότι οι σύγχρονοι Εβραίοι είναι στην πλειοψηφία τους χαζαρικής προελεύσεως και δεν έχουν καμία σχέση με τον λαό τής Βίβλου. Αναμφιβόλως, στους ανώτατους μηχανισμούς πολιτικής επιβολής, στα μιντιακά κατεστημένα και στα χρηματιστικά συγκροτήματα υπάρχει έντονη συμμετοχή Εβραίων χαζαρικής προελεύσεως. Πλην όμως, όλο το πλέγμα τού μεσαιωνικού Εβραϊκού μυστικισμού και κυρίως τής καβαλά, που κυριαρχεί στον θρησκευτικό σιωνιστικό φονταμενταλισμό, έχει συγκροτηθεί από Εβραίους, που έλκουν την απώτερη καταγωγή τους από την ανατολική Μεσόγειο.
Το σχέδιο επιβολής τού αρμαγεδώνα, όπως αυτό κλιμακώθηκε τα τελευταία 150 χρόνια στην Παλαιστίνη, με από κοινού θύματα τούς Παλαιστίνιους και τούς Εβραίους, περιελάμβανε επί μέρους φάσεις, που ήσαν εκ των προτέρων προκαθορισμένες. Οι όποιες “παραχωρήσεις” των σιωνιστών προς τούς Παλαιστινίους και τις Αραβικές χώρες, που έγιναν στην βάση υποτιθέμενων “ειρηνευτικών” ρυθμίσεων, ήσαν βήματα εξαπάτησης, που είχαν ως στόχο την όλο και εντονότερη παγίδευσή τους στα αρμαγεδωνικά σχέδια. Οι Παλαιστίνιοι και οι Άραβες γενικότερα, στερούμενοι των στοιχειωδών συνωμοσιολογικών θεωρήσεων, απέτυχαν να διαγνώσουν την στρατηγική και τακτική των σιωνιστών, έστω στις στοιχειώδεις τους συνιστώσες. Έτσι, παρά τον ηρωικούς αγώνες τους, που χαρακτηρίστηκαν από υψηλή ετοιμότητα αυτοθυσίας, σύρθηκαν οι Παλαιστίνιοι βαθμηδόν στην αρμαγεδωνική παγίδα.
Πλην όμως ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ. Ρώσοι ζηλωτές ιερείς και μοναχοί κατάφεραν να παρακολουθούν και να επισκοπούν τις συνωμοσίες των εωσφοριστών στις χώρες τής δύσεως επί σειρά αιώνων. Σε συνεργασία με τις πατριωτικές δυνάμεις μέσα στην Τσαρική μυστική αστυνομία πέτυχαν να οργανώσουν ένα πυρήνα αντίστασης σε αυτά τα σχέδια. Η ορθόδοξη ιεραποστολή των Ορθοδόξων Αδελφών μας στις δυτικές χώρες μπόρεσε να έχει εκ τού σύνεγγυς εικόνα των τεκταινόμενων. Κυρίως όμως η Τσαρική μυστική αστυνομία είχε επί αιώνες αναπτύξει μια καλυμμένη παρουσία σε δυτικές χώρες, με στόχο την εξουδετέρωση Ρώσων αντικαθεστωτικών τής διασποράς. Μια πολύ εμπεριστατωμένη περιγραφή αυτής τής διαδικασίας περιγράφει ο Ronald Hingley, στο βιβλίο του “The Russian Secret Police 1565 – 1970“, που εκδόθηκε το 1970. Αυτή η οργάνωση, δρώντας σε συνθήκες πλήρους μυστικότητας, όπως πραγματεύομαι στο βιβλίο “Το Ξεχαρβάλωμα των Συμπράγκαλων τής Δυτικής Κυριαρχίας”, κατάφερε να αντιπαρέλθει στα σχέδια τού αρμαγεδωνισμού και να λάβει τα απαραίτητα μέτρα για την ματαίωση τής επιβολής τού Αρμαγεδώνα. (Ένα Μεγάλο Ευχαριστώ στο ιστολόγιο Διόδοτος, για την μόνιμη προβολή τού συνδέσμου για το κατέβασμα αυτού τού βιβλίου).
Όπως προαναφέρθηκε, η στρατιωτική επέμβαση των πέντε Αραβικών χωρών, που έγινε λίγο μετά την ίδρυση τού μορφώματος το 1948, ήταν αυτή, που σε συμφωνία με το το σιωνιστικό κατεστημένο έβαλε ταφόπετρα στο άρτι ιδρυθέν με απόφαση τού ΟΗΕ Παλαιστινιακό κρατικό μόρφωμα. Η Δυτική Όχθη προσαρτήθηκε στην Ιορδανία και η Γάζα στην Αίγυπτο, ως αποτέλεσμα των εχθροπραξιών που έλαβαν χώρα. Τα αντιδραστικά Αραβικά καθεστώτα κυρίως βασιλικών οίκων, που είχαν εγκαθιδρυθεί στα όμορα με το ισραήλ κράτη, ήσαν μονομερώς εξαρτημένα από τις δυτικές δυνάμεις κατά την περίοδο πριν την εκδήλωση τού λεγόμενου Αραβικού Εθνικισμού. Ως εκ τούτου, δεν είχαν την αποφασιστικότητα και το σθένος μιας ριζικής ρήξης με το σιωνιστικό μόρφωμα και τούς ισχυρούς υποστηρικτές του, όταν διεξήγαν την επίθεση το 1948. Στην ουσία ωφελήθηκε από αυτήν αποκλειστικά το ισραήλ, ενώ η Παλαιστινιακή αρχή καταργήθηκε αμέσως μετά την σύστασή της, καθώς ολόκληρη η περιοχή τής Παλαιστίνης τέθηκε υπό ξένη κατοχή.
Η ίδρυση τού μορφώματος στις 15 Μαΐου 1948 είχε σαν αποτέλεσμα την προσφυγοποίηση 900.000 Παλαιστινίων. Οι τρομοκρατικές ομάδες και τα ένοπλα τμήματα καταστολής και εθνοκάθαρσης σε βάρος των Παλαιστινίων ιργκούν, στερν και χαγκάνα αποτέλεσαν τότε τον ισραηλινό στρατό. Παρά την ίδρυση των δυο κρατικών μορφωμάτων με απόφαση τού ΟΗΕ συνέχισαν αμείωτες τις επιθέσεις τους, προξενώντας τεράστια λουτρά αίματος ενάντια στις περιοχές που είχαν κατανεμηθεί στο Παλαιστινιακό μόρφωμα. Ενώ οι ραδιοφωνικοί σταθμοί τού σιωνιστικού μορφώματος κλιμάκωναν ένα στοχευμένο ψυχολογικό πόλεμο ενάντια τούς Παλαιστινίους, καλώντας τους να εγκαταλείψουν τις εστίες τους για να αποφύγουν την αιματοχυσία. Την ημέρα τις εξαγγελίας τής ίδρυσης επιτέθηκε ο σιωνιστικός στρατός εναντίον τής Ιερουσαλήμ και πληθώρας άλλων πόλεων και χωριών. Σφάζοντας αμάχους και ανατινάζοντας σπίτια κατέλαβαν βίαια οι σιωνιστικές συμμορίες με επίσημο πλέον εθνόσημο πολύ περισσότερα εδάφη, από αυτά που πρόβλεπε η απόφαση τού ΟΗΕ. Ενώ με βάση την απόφαση τεμαχισμού τής Παλαιστίνης είχε παραχωρηθεί επίσημα στο μόρφωμα το 56,4%, οι σιωνιστές απέσπασαν δια τής βίας λίγες μόνον ημέρες μετά την ίδρυση το 77,4% τής Παλαιστίνης.
Οι στρατοί των πέντε Αραβικών χωρών είχαν πολύ μικρότερη δύναμη από τον στρατό τού σιωνιστικού μορφώματος και διέθεταν πολύ κατώτερο οπλισμό. Επί πλέον εισέβαλαν από διαφορετικά μέρη χωρίς κεντρικό συντονισμό των ενεργειών τους. Οι Άραβες εισέβαλαν με στρατό 20.000, ενώ το μόρφωμα διέθετε 40.000 στρατό και 65.000 εφέδρους. Με αυτόν τον ποσοτικό και ποιοτικό συσχετισμό δυνάμεων ήταν το τέλος τής σύγκρουσης προδιαγεγραμμένο εκ των προτέρων. Πλην όμως, τα Αραβικά καθεστώτα δεν μπορούσαν να παραμείνουν αδρανή μέσα στο λουτρό αίματος, που υφίσταντο οι Παλαιστίνιοι. Οι μεσοπρόθεσμες απειλές ήσαν για την ύπαρξή τους δεδομένες, λόγω δυσφορίας στο εσωτερικό τους, στον βαθμό μάλιστα που εδώ και δύο δεκαετίες επέκτεινε τις δραστηριότητές της η “ισλαμική αδελφότητα”.
Η ισλαμική αδελφότητα πριν την εμφάνιση τού ISIS στον πόλεμο τής Συρίας ήταν ελάχιστα γνωστή στην Ελλάδα. Κύρια πηγή πληροφόρησης σχετικά ήταν το σημαντικότατο άρθρο τού Λεωνίδα Αποσκίτη με τίτλο “Αλ ΚάΙντα και Ναζισμός - Η Μυστική Σύνδεση” στο τεύχος τού Φεβρουαρίου τού 2006 τού άκρως ενδιαφέροντος περιοδικού εναλλακτικής ενημέρωσης HELLENIC NEXUS. Πρόκειται για ένα άρθρο που στην κυριολεξία μάς άνοιξε τα μάτια, σε συνδυασμό με το βιβλίο “Σύγκρουση των Πολιτισμών” τού Samuel Huntigton, που είχε εκδοθεί 10 χρόνια προηγουμένως. Το άρθρο αυτό τού Λεωνίδα Αποσκίτη στάθηκε απαρχή, ώστε να ξεκινήσει ένας υποψιασμός σε όσους αναλογιζόντουσαν βαθύτερα τα πράγματα, ότι τα όσα παρέθετε στο βιβλίο του ο Huntington δεν ήσαν απλά κάποιου τύπου θεωρητικές διαπιστώσεις, αλλά δομούσαν σκόπιμα μιας μεγάλης κλίμακας ατζέντα κατ' εντολή ενός ισχυρότατου think tank, που παρέμβαινε αποφασιστικά στην διεθνή γεωπολιτική. Στα κολαστήρια τής φυλακής Άμπου Γκράιμπ στο Ιράκ και στο Γκουαντάναμο, όπου βασανιζόντουσαν με συστηματικό τρόπο και βάσει σχεδίου μέλη τού ριζοσπαστικού ισλάμ, προωθείτο ένα είδος πλύσης εγκεφάλου με βάση τούς μηχανισμούς παρασκευής τής ανθρώπινης συνείδησης, με στόχο την προετοιμασία στελεχών για ένα από συγκρότηση άκρως επιθετικό τρομοκρατικό ρεύμα. Το ολιγοσέλιδο όμως αυτό άρθρο, παρότι έθετε το σημαντικό αυτό ζήτημα κατ' αρχήν, εστιαζόταν σχεδόν αποκλειστικά στον τρόπο, με τον οποίον οι δυτικές μυστικές υπηρεσίες είχαν διεισδύσει και έλεγχαν την ισλαμική αδελφότητα, χωρίς όμως να παρέχονται κάποια στοιχειωδώς επαρκή στοιχεία για την φύση, την λειτουργία και την ιστορική δράση αδελφότητος, ενώ το μεγαλύτερο μέρος τού άρθρου αφορούσε την σχέση τής CIA με την Αλ Κάιντα. Έτσι το φαινόμενο αυτό κατέστη ελάχιστα γνωστό στα Ελλαδικά δεδομένα και συχνά αποδόθηκαν στην αδελφότητα αυτή χαρακτηριστικά και δρώμενα, τα οποία τελικά ανάγονται στον κεντρικό πυρήνα των Βαχαμπιστών τής Σαουδικής Αραβίας, ειδικά όσο αφορά τον συσχετισμό της με το ISIS. Πλην όμως, χωρίς την κατανόηση τού ρόλου και τής δράσης τής ισλαμικής αδελφότητος, δεν είναι δυνατόν να επέλθει μια κατανόηση των ζυμώσεων στον Αραβικό χώρο από το τέλος τού Β.ΠΠ. μέχρι σήμερα.
Το 2011 κυκλοφόρησε από γερμανικό εκδοτικό οίκο το βιβλίο τού Αιγύπτιου πολιτολόγου Hamed Abdel-Samad, με τίτλο ”Die Arabische Revolution und die Zukunft des Westens“ (“Η Αραβική Επανάσταση και το Μέλλον τής Δύσης”), στο οποίο πραγματεύεται ο συγγραφέας τα δεδομένα τής ισλαμικής αδελφότητος σχετικά διεξοδικά σε 42 σελίδες, παρέχοντας μια πολύ κατατοπιστική εικόνα αυτής τής οργάνωσης, δεδομένου ότι υπήρξε ο ίδιος μέλος της επί σειρά ετών, πριν διαφοροποιηθεί και αποχωρήσει από αυτήν. Ο συγγραφέας γεννήθηκε το 1972 και εργάστηκε ως επιστημονικός συνεργάτης στην UNESCO, καθώς και στην έδρα Ισλαμικών Σπουδών τού πανεπιστημίου τής Ερφούρτης και στο Ινστιτούτο Εβραϊκής Ιστορίας και Πολιτισμού τού Μονάχου. Συμμετάσχει στα δρώμενα των μαρξιστικών φοιτητικών ομάδων στο Πανεπιστήμιο ελ-Αζχάρ τού Καΐρου, το οποίον υπήρξε φυτώριο των αδελφών μουσουλμάνων, με ιδιαίτερα ενισχυμένη παρουσία τους στην ιατρική σχολή, από την οποίαν αποφοίτησαν πολλά μέλη τής αδελφότητος, που εστάλησαν σε αρκετές μουσουλμανικές χώρες, για να διαδώσουν το μήνυμά της.
Η κατανόηση τής ιδεολογικής δομής, και τής δράσης τής ισλαμικής αδελφότητος είναι σημαντική, διότι εκτός των άλλων αυτή συνέβαλε αποφασιστικά και στην ψυχοσύνθεση των μελών τής χαμάς. Η αντίληψη, ότι η ισλαμική αδελφότητα ήταν μια εξτρεμιστική περιθωριακή ομάδα με αναφανδόν τζιχαντιστικό προσανατολισμό δεν αληθεύει. Μπορεί αυτή να αναφέρθηκε με ένταση στην αναγκαιότητα να ιδρυθεί ένα ισλαμικό κράτος στους χώρους που έδρασε, όμως αυτό δεν είχε τεθεί ως άμεση στόχευση, αλλά αποτελούσε το μελλοντικό απαύγασμα μιας ιδεολογικής ζύμωσης, που προωθήθηκε με στόχο την μεταστροφή των Αραβικών πληθυσμών, όσο αφορά την προσκόλληση στο δυτικό υλιστικό και εκκοσμικευμένο μοντέλο, με εμμονή στην προάσπιση των εθνικών χαρακτηριστικών, των παραδοσιακών αξιών και στροφή προς τον θρησκευτικό τρόπο ζωής. Στις Αραβικές κοινωνίες δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ μια όποια βιομηχανική επανάσταση, όπως συνέβη στην δύση και αυτές παρέμειναν αγροτικές οικονομίες, διατηρώντας τις αντίστοιχες δομές. Οι κύριοι οργανωμένοι μηχανισμοί που λειτουργούσαν ήταν κατά παράδοση ο στρατός και το ιερατείο. Πλην όμως στις πόλεις, όπου άνθιζε το εμπόριο, συμπεριλαμβανομένου και διεθνούς εμπορίου με την εξαγωγή των προϊόντων τής Ανατολής, αναπτύχθηκε εν δυνάμει ένας ακόμη δομικός πόλος, που αφορούσε την διανόηση. Μπορεί μεν ο Μαρξ στα έργα του να έκανε λόγο για τον “ασιατικό τρόπο παραγωγής” με πλήρως απαξιωτικότικό τρόπο, ως διαδικασία που αναπαρήγαγε παρωχημένες και καθυστερημένες δομές με πατριαρχική νοοτροπία, πλην όμως στις Αραβικές χώρες και στην Περσία αναπτύχθηκαν πανεπιστήμια, πολύ πριν στην δύση ανακαλυφθούν τα κουταλοπίρουνα. Ο Ουμπέρτο Έκο έχει κάνει αναφορά σε κάποιο βιβλίο του, ότι σε περιπτώσεις λιμών στην Ευρώπη έλαβε χώρα μη ευκαταφρόνητη ανθρωποφαγία. Ενώ στην μεσαιωνική Ευρώπη ο παπισμός είχε απαγορεύσει την κυκλοφορία βιβλίων, με εξαίρεση την Βίβλο, η οποία επιτρεπόταν να υπάρχει αποκλειστικά σε ναούς και μοναστήρια, μέχρι να προκύψει το μεγάλο κύμα τού Διαφωτισμού και τής Αναγέννησης τον 12ο αιώνα, σε όλη την Ανατολή κυκλοφορούσαν και διαδίδοντο συγγράμματα και λειτουργούσαν διδασκαλία και φιλοσοφικά συγκροτήματα. Μπορεί η εμμονή τού ισλαμικό δόγματος στον ανεικονισμό να εμπόδισε την ανάπτυξη τής ζωγραφικής, όμως η μουσική, η ποίηση, η φιλοσοφία και ο μεταφυσικός προβληματισμός γνώρισαν μεγάλη ανάπτυξη. Ιδιαίτερα στην Αίγυπτο ο απόηχος τής Αλεξάνδρειας διήρκεσε στην πορεία τού χρόνου, επιρρεάζοντας όχι μόνον τον ισλαμικό χώρο, αλλά και την Αναγέννηση στην Ευρώπη, τόσο όσο αφορά κατευθύνσεις κρόνιου χαρακτήρα, μέσω τού Τρισμέγιστου Ερμή και των μαγικών παπύρων τής Αιγύπτου, όσο και την σύνολη σκέψη μέσω των Νεοπλατωνικών και Αριστοτελικών ΄συγγραμμάτων. Η Αλεξάνδρεια μετά των μαρασμό τού ρόλου των Αθηνών κατέστη το κατ' εξοχήν πνευματικό κέντρο τής Μεσογείου, όπου μετοίκισε εκεί πληθώρα πνευματικών ανθρώπων και μηχανικών από την Ελλάδα. Τα έργα τού Ωριγένους άσκησαν μεγάλη επιρροή στην διαμόρφωση τού Χριστιανικού δόγματος, παρότι αυτό αποσιωπάται, ενώ ο Αλεξανδρινός Μέγας Αθανάσιος ήταν ο εισηγητής στην πρώτη Οικουμενική Σύνοδο, που δογμάτισε το “Σύμβολον τής Πίστεως”.
Αντιγράφω από την βικιπαίδεια:
Αποτελεί σημαντική αντίθεση το γεγονός ότι, ενώ τα σώματα των Γενιτσάρων
ήταν έντονα αντιμεταρρυθμιστικά, ο ανορθόδοξες, διάφωνες και
αντινομιακές ιδέες των Μπεκτασήδων συνδέονται με τη φιλελεύθερη σκέψη
των φιλοσόφων του 18ου αιώνα στη Γαλλία. Στην πραγματικότητα είχαν χαλαρές επαφές με ένα από τα δίκτυα που ανέδειξαν τις ιδέες των φιλοσόφων του 18ου αιώνα, τον ελευθεροτεκτονισμό. Πολλοί ενεργοί πολιτικοί της Κωνσταντινούπολης ήταν συνδεδεμένοι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο με τους ελευθεροτέκτονες κατά τη διάρκεια του 19ου αιώνα,
όταν και καθιερώθηκαν οι γαλλικές και αγγλικές στοές στην
Κωνσταντινούπολη. Τα μέλη αυτών των στοών αυξήθηκαν προς το τέλος του
19ου αιώνα και ανάμεσά τους αναδείχθηκε μια ομάδα αντιπάλων του
σουλτάνου Αμπντούλ Χαμίτ Β΄ (1876-1909)
γνωστή ως «Νεότουρκοι».
Σημαντικές πληροφορίες για τον Μπεκτασισμό παρέχει ο Βλαδίμηρος Μιρμίρογλου στο βιβλιό του "Οι Δερβίσαι".
https://www.protothema.gr/stories/article/957918/hristianismos-kai-bektasismos-oi-sheseis-metaxu-tous/
Στο θέμα αυτό θα αναφερθώ αναλυτικότερα στο κεφάλαιο για τον Ρόλο τής Τουρκίας στο Μεσανατολικό. Αξίζει όμως να αναφερθεί εκ προοιμίου, ότι στο τάγμα των Μπεκτασήδων ανήκε και ο Δημήτρης Κιτσίκης, ο οποίος έχει δηλώσει ότι είχε συγκεκριμένες σχέσεις με τον Fethullah Gülen και την κίνησή του. Ο Gülen είναι εμφανής άνθρωπος τής πολιτικής των δυτικών, που προσπάθησε να ανατρέψει τούς νεοοθωμανούς τού ερντογκάν, όταν αυτός ξεκίνησε την προσέγγιση με τούς Ρώσους. Η κίνηση του αποτελεί νεοκεμαλικό απότοκο με ισλαμικό μανδύα. Επίσης δεν είναι τυχαίο, ότι ο Δημήτρης Κιτσίκης δήλωσε τον Σεπτέμβριο του 2013 "ότι ΑΥΤΟΣ είναι ο πνευματικός ηγέτης των Πανελλήνων του Μυστρά", ισχυριζόμενος ότι συνεχίζεται η παράδοση αιώνων, η οποία ξεκίνησε τον 15ο αιώνα -πριν την άλωση της Πόλης- από τον φιλόσοφο Γεώργιο Γεμιστό (Πλήθωνα) και, διαμέσου των ετών, συνεχίστηκε, σύμφωνα με τούς ισχυρισμούς αυτής τής κίνησης, ως και σήμερα με την περίφημη «φρατρία [αδελφότητα] των Πανελλήνων» που είχε ιδρύσει ο κορυφαίος προαναγεννησιακός φιλόσοφος πριν από 500 χρόνια στην καστροπολιτεία του Μυστρά. Οπότε υφίσταται σαφής σχέση τού νεοπαγανισμού με τον ισλαμικό δάκτυλο δυτικής κοπής.
Η κριτική που ασκώ στις θέσεις τού Δημήτρη Κιτσίκη, δεν συνεπάγεται ότι απορρίπτω κατ' αποκοπήν ότιδήποτε έχει προβάλλει αυτός. Κάποιες εκτιμήσεις σε βιβλία του, όπως στην "Ιστορία τού Ελληνοτουρκικού Χώρου" όπως και οι θέσεις για την "Ενδιάμεση Περιοχή" έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον, στην βάση όμως μιας άλλης προσέγγισης από την δική του. Δεν είμαι υπερ τής ανασύστασης τής Οθωμανικής Αυτοκρατορίας με συνεργασία τού Ελληνικού και του "τουρκικού" κράτους. Εκτιμώ όμως, ότι η διελκυνστίνδα τής αμείωτης έχθρας, που έχει στηθεί σκόπιμα μεταξύ των δυο χωρών, και που συνοδεύεται συχνά από φρούδες, ψευδεπίγραφες απόπειρες "προσεγγίσεων", έχει βλάψει πολύ και τις δυο χώρες. Οι τουρκογενείς αποτελούν μειοψηφία στην τουρκία, ενώ η πλειοψηφία αποτελείται από εξισλαμισμένους χριστιανικούς πληθυσμούς. Σε αυτόν τον παράγοντα όφειλε να έχει στηριχθεί η Ελλαδική εξωτερική πολιτική, στα πλαίσια προώθησης μιας σόφρονας πολιτικής έντιμων προσεγγίσεων αμοιβαίου οφέλους. Η συνεχής πυροδότηση τής έντασης θρέφει αποκλειστικά τα σοβινιστικά και λαϊκιστικά κυκλώματα κάθε είδους και πριμοδοτεί την επιθετικότητα των ανθελληνικών κυκλωμάτων. Η έννοια τής προσέγγισης δεν συνεπάγεται σώνει και καλά κατευνασμό. Αλλά μια τέτοιου είδους αναφορά θα γίνει με άλλη ευκαιρία.
Η ατζέντα, που παρουσίασε και έθεσε σε κίνηση ο δασκαλάκος Χασάν αλ-Μπάνα στην Ισμαηλία το 1928, ήταν πολύ σόφρων και δικαιολογημένη, άσχετα ότι η αδελφότητα κατάντησε στην πορεία μπαλάκι στα παιχνίδια των ναζιστών, μετά σε αυτά των αγγλικών μυστικών υπηρεσιών, μετά των μυστικών υπηρεσιών των ΗΠΑ και στο τέλος των Βαχαμπιστών τής Σαουδικής Αραβίας. Ας μην παραβλέπουμε, ότι μόλις πριν λίγο είχε καταργηθεί το Χαλιφάτο και είχε διαλυθεί η Οθωμανική αυτοκρατορία, στην οποίαν ήταν υπόδουλη η Αίγυπτος. Άρα, ο αλ-Μπάνα έδρασε έγκαιρα, εάν όχι και προφητικά. Στροφή στην υπεράσπιση των εθνικών χαρακτηριστικών, αποστροφή προς την ξιπασμένη δύση και την υλιστική νοοτροπία, αποκατάσταση των παραδοσιακών αξιών και στροφή στην θρησκευτική πίστη, στην φάση που η Μέση Ανατολή πέρναγε στην κυριαρχία των δυτικών. Και επειδή το θρήσκευμα τής Αιγύπτου ήταν το Ισλάμ, δεν μπορούσε η επιδιωκόμενη θρησκευτική προσήλωση να γίνει με βάση τον προτεσταντισμό, ή την θρησκεία των Εσκιμώων. Η αδελφότητα δεν επιδίωξε να δομήσει ένα στρατό με στόχο την καθεστωτική ανατροπή, αν και αυτό δεν ήταν τελείως έξω από τις πρακτικές της δυνατότητες. Εάν λάβουμε υπ' όψει, ότι πριν την άλωσή της από τούς ναζιστές αυτή περιλάμβανε κατά τις δεκαετίες τού' 30 και τού '40 στην Αίγυπτο εκατοντάδες χιλιάδες μέλη, που μετά το τέλος τού Β΄ΠΠ. αυξήθηκαν περίπου στις 500.000, ενώ οι 130 οργανώσεις που είχε το 1936 είχαν αυξηθεί στις 1.500 το 1944, έχοντας παραρτήματα στο Σουδάν, στην Σαουδική Αραβία, στην Παλαιστίνη, στην Συρία, στον Λίβανο, στο Τζιμπουτί και αλλού, οι δυνάμεις της δεν ήταν διόλου ευκαταφρόνητες.
Η μειλίχια προπαγάνδα τής αδελφότητος τεκμηριώνεται, και από ότι αυτή έλαβε την πρώτη χρηματική δωρεά από τον Γάλλο διευθυντή τής εταιρίας διαχείρισης της διώρυγας τού Σουέζ. Η αδελφότητα επέδειξε εκείνη την περίοδο πλήρη νομιμοφροσύνη στο καθεστώς. Έτσι υποστήριξε κατά τις δεκαετίες τού '30 και '40 τις δυνάμεις τού βασιλιά Φαρούκ Ι κατά την αμφισβήτησή του από το φιλελεύθερο κόμμα Al-Wafd, που επεδίωκε τον περιορισμό τής απόλυτης βασιλικής εξουσίας μέσω τής εγκαθίδρυσης συνταγματικής μοναρχίας. Στην ουσία ο αλ-Μπάνα δεν υπήρξε λαϊκιστής, αλλά γνήσια λαϊκός, έστω κι αν η γενικά συντηρητική πολιτική τής αδελφότητος μέχρι το πέρας τής δεκαετίας τού '40 στάθηκε εμπόδιο σε πρακτικές φιλελευθεροποίησης, που τελικά θα απέβαιναν προς όφελος τού λαού.
Ο αλ-Μπάνα μπορεί να έκανε βερμπαλιστική χρήση συνθημάτων τού τύπου “να προετοιμαζόμαστε για το τζιχάντ και να ερωτευθούμε τον θάνατο”, όμως αυτά είχαν μόνον χαρακτήρα ζύμωσης. Οι στενοί, ανώτατοι πυρήνες τής αδελφότητος ανέπτυξαν κάποιες πολύ περιορισμένου μεγέθους παράνομες στρατιωτικές δομές, οι οποίες είχαν ως στόχο την προάσπιση των ηγετικών ομάδων από φυσικές επιβουλές και επιθέσεις, όπως επίσης την διεξαγωγή τρομοκρατικών μηχανισμών αντεκδίκησης, σε περίπτωση που το καθεστώς επέβαλε την θεσμική απαγόρευση τής αδελφότητος. Πράγματι, όποτε δικαστές καταδίκασαν ανώτατα μέλη τής αδελφότητος στην δεκαετία τού '40, έπεσαν θύματα τρομοκρατικών ενεργειών. Σε αυτά τα πλαίσια έπεσε και ο Σαντάτ θύμα των οπλοφόρων τής αδελφότητος, καθώς αυτή μονίμως αντιτάχθηκε στην πολιτική συμβιβασμών με το Ισραήλ. Αυτοί που δολοφόνησαν τον Σαντάτ, ήσαν πρόσωπα, που ο ίδιος προηγουμένως είχε αποφυλακίσει, αμνηστεύοντάς τους.
Μετά την ήττα τού 1948 εντάθηκαν τα αντιδυτικά αισθήματα και προπάντων αυξήθηκε καθέτως η αντιπάθεια των Αραβικών χωρών προς τον σιωνισμό. Η παρουσία των Παλαιστινίων προσφύγων στο εσωτερικό τους και ο Γολγοθάς στα στρατόπεδά τους μέσα στα αντίσκηνα κάτω συχνά από το βάρος σκληρών καιρικών συνθηκών αύξανε συνεχώς το ανερχόμενο μένος. Στις αρχές τής δεκαετίας τού '50 αντιμετώπισαν οι Αραβικές κοινωνίες ένα μεγάλο δίλημμα, σχετικά με το ποιος θα έδινε προοπτική στα ζοφερά αδιέξοδα. Οι δυο δυνατότητες που υπήρχαν ήσαν να δοθεί διέξοδος είτε από τον Αραβικό Εθνικισμό, είτε από τον ριζοσπαστικό ισλαμισμό. Το δίλημμα που μεσουράνησε τότε εστιαζόταν στην επιλογή παναραβισμός ή πανισλαμισμός αντιστοίχως. Είναι προφανές, ότι φορέας τού παναραβισμού θα γινόντουσαν κάποιες ομάδες μέσα στους στρατούς αυτών των χωρών, ενώ σε φορέα τού πανισλαμισμού θα ανερχόταν το ιερατείο και οι θρησκευτικές οργανώσεις. Ο τρίτος κοινωνικός πόλος, αυτός των διανοουμένων ήταν έντονα διασπασμένος ανάμεσα σε αυτές τις δυο τάσεις. Η ισλαμική αδελφότητα είχε αναπτύξει πρώτης τάξεως δράση στα πανεπιστήμια και με τον αξιακό της κώδικα είχε αποκτήσει ισχυρή επιρροή μεταξύ των διανοουμένων. Αυτό το δεδομένο έχει συγκεκριμένη σημασία και στην κατανόηση τής οργανωτικής δομής και τής ψυχοσύνθεσης τής χαμάς. Η εν λόγω οργάνωση έχει τελείως διαφορετική υφή από ότι τα στίφη των σαλταρισμένων ουρακοτάγκων τού ISIS, παρότι και οι δυο αυτές οργανώσεις βρέθηκαν κάτω από ισχυρή επιρροή και χειραγώγηση των δυτικών μυστικών υπηρεσιών. Το ανθρώπινο δυναμικό τής χαμάς χαρακτηρίζεται από άλλη ποιότητα από ότι τα μέλη τής αλ-Κάιντα, που είχαν ως μονον γνώμονα το τυφλό μίσος. Συχνά τα μέλη τής χαμάς είναι άνθρωποι που διαθέτουν μόρφωση και μεγάλωσαν μέσα στο καμίνι τής προσφυγιάς, τής άγριας καταστολής και τού βάναυσου εξευτελισμού τής προσωπικότητάς τους από τις δυνάμεις κατοχής. Γι αυτό γνωρίζουν, ότι η μόνη διέξοδος που τούς απομένει είναι η άκρα αποφασιστικότητα. Από την άλλη όμως είχαν ξεκινήσει κατά την μεταπολεμική περίοδο να κερδίζουν με αύξουσες τάσεις σε παγκόσμια κλίμακα επιρροή και τα μαρξιστικού τύπου οράματα. Η νίκης τής Σοβιετικής Ενώσεως στον πόλεμο είχε καταδείξει στην πράξη, ότι η σοσιαλιστική οικοδόμηση μπορούσε να επιφέρει πολύ μεγάλες επιτυχίες στην πορεία τής σύγκρουσης με τούς αντιπάλους της. Αλλά και η εγκατάσταση σοσιαλιστικών καθεστώτων σε φτωχές χώρες έτρεφε την ελπίδα σε πολλούς, που θεωρούσαν τούς εαυτούς τους κοινωνικά αδικημένους και κατατρεγμένους, ότι η κοινωνική ανατροπή μπορεί να αποτελέσει διέξοδο. Πλην όμως η θρησκεία κατέχει ισχυρές βάσεις στην παράδοση των λαών και η χρονική της αγκύρωση έχει πολύ μεγαλύτερο βάθος από ότι οι κοινωνικές θεωρίες.
Από την άλλη, ήταν η επιρροή των μαρξιστικών οραμάτων κατά τις δεκαετίες τού '50, τού '60 και τού '70 καλπάζουσα και αυτό λειτουργούσε προς όφελος τής πολιτικής τού Αραβικού εθνικισμού στην βάση των κοινωνιών που αυτός δρούσε. Με την απομάκρυνση από την δύση, τα αντίστοιχα καθεστώτα στράφηκαν προς το σοσιαλιστικό στρατόπεδο για να συνεργαστούν και προμηθευτούν οπλισμό. Οπότε, με αυτόν τον τρόπο απέκτησαν μια αίγλη, τόσο στα πλαίσια των αριστερών σε διεθνή κλίμακα, όσο και στην αντίληψη των λαών των χωρών τους, που θεωρούσαν τα αντίστοιχα καθεστώτα ως ένα βαθμό επαναστατικά. Αυτή η πριμοδότηση όμως σταμάτησε να υφίσταται ξαφνικά, από την αρχή τής δεκαετίας τού 80, με την μεταστροφή τού σοσιαλιστικού στρατοπέδου προς την δύση. Μετά την απώλεια αυτού τού προτερήματος για τον Αραβικό εθνικισμό, ήταν επόμενο να επιτύχουν οι δυτικοί βήμα προς βήμα την κατίσχυση τού ισλαμικού φονταμενταλισμού, ανακτώντας την ευχέρεια να οργώνουν κυριολεκτικά στις Αραβικές χώρες με αυτόν τον Δούρειο Ίππο. Τότε ήταν που ανδρώθηκε και η χαμάς. Και εάν δεν καιροφυλακτούσαν εγκαίρως και σοφά προετοιμασμένοι οι Ρώσοι στην γωνία, και δεν έκαναν την ρελάνς που ξεκίνησαν το 2014, δεν θα θρηνούσαμε σήμερα μόνον την πλήρη επικράτηση τής παγκοσμιοποίησης, αλλά εδώ και κάτι χρονάκια θα είχαν τσουρουφλιστεί τα κόκαλά μας από τον 3΄ΠΠ.
Βεβαίως, οι εθνικιστές Άραβες δεν ήσαν καθόλου αφελείς. Για αυτό το κύκλωμα των στρατιωτικών γύρω από τον Gamal Abdel Nasser, όταν έκαναν το πραξικόπημα στην Αίγυπτο το 1952, φρόντισε να συμμαχήσει με την ισλαμική αδελφότητα και να τής εξασφαλίσει προνόμια. Αλλά και μετά την ρήξη τού καθεστώτος τού Σαντάτ μαζί της, φρόντισε και ο Μουμπάρακ να την προσεταιριστεί, προσφέροντάς της έδρες στο κοινοβούλιο. Έτσι μπόρεσε να δώσει κάποιες πνοές ζωής στην τελευταία φάση τής κυριαρχίας τού Γιασέρ Αραφάτ και τής Αλ Φατάχ στα Παλαιστηνιακά δρώμενα, πριν την επιβολή τής κυριαρχίας τής χαμάς. Καθότι η Αλ Φατάχ ξεπήδησε μέσα από τον Αραβικό εθνικισμό, παρά την αντιμετώπιση μητριάς που είχε από αυτόν, ενώ η χαμάς εξήλθε από την στρεβλή ισλαμική φονταμελιστική μήτρα.
https://twitter.com/i/status/1725868899986489627
Η συνέχεια του θέματος θα γίνει στο έκτο μέρος.
Προεκτάσεις της έννοιας
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγάλες Δυνάμεις
///
Εκ του Βορρά και Νότου
Εκ Ανατολής και Δύσης
Σχηματίζοντας ένα Σταυρό
Ακριβώς στο Μέσον της Γης
Μ/ΕΣΌ/ΓΕΙΟΣ Θ/ΆΛΑΣ/ΣΑ
Μ
Μ
40+40
Σύγκληση Δυνάμεων//2219
Διαγραφή///
ΝΟΥΣ ΣΟΦΙΑ ΒΟΥΛΗΣΗ=2219
Προεκτάσεις Δυνάμεων
Διαγραφή///
https://youtu.be/rD_iK2tulrs?si=JNpeo9PxnMRqtqUw
@ (/)
ΑπάντησηΔιαγραφήΒαθύτατα και εγκαίρως εύστοχος, ως συνήθως.
Η Κωνσταντινούπολη εκκενώνεται επειδή προετοιμάζεται να γίνει η Παγκόσμια Πρωτεύουσα.
Προετοιμαζόμαστε για μετοικεσία. Οι χώροι όλων είναι εξασφαλισμένοι. Προχωράμε κανονικά.
Ακριβώς στο Μέσον της Γης
Μ/ΕΣΌ/ΓΕΙΟΣ Θ/ΆΛΑΣ/ΣΑ
Σύγκληση Δυνάμεων
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΝΟΥΣ
ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ
ΘΕΙΑ ΒΟΥΛΗΣΗ
Προεκτάσεις Δυνάμεων
Μεγάλες Δυνάμεις
Εν τη αδυναμία μας ενδυναμούμεθα εκτός ορίων.
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CF%80%CE%AC%CE%B1%CE%BB%CE%BC%CF%80%CE%B5%CE%BA
ΑπάντησηΔιαγραφή///
https://www.diadrastika.com/2020/02/mpaalmpek-symfona-thryloys-2.html
///
Ο βασιλιάς Νεμβρωδ=1525
Ο Ενώχ=1525
///
Ό Νεμβρωδ=1071
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΗΓΕΜΟΝΑΣ=1071
Ταύρος=1071
Τοραχ=1071 תּוֹרָה
///
Μπααλμπεκ=297
ΓΟΡΓΟ ΒΗΜΑ=297
ΣΑΝΔΑΛΙΑ=297
ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΤΕ..χε χε (στα σχόλια)
ΑπάντησηΔιαγραφή16
ΑπάντησηΔιαγραφή///
https://images.unian.net/photos/2023_10/thumb_files/1200_0_1697649591-3157.png?r=773074
16
Διαγραφή///
https://katohika.gr/wp-content/uploads/2023/11/1111111111111111111111111.webp
https://kanenazori.com/2023/11/16/ti_then-katalabainoume_3/
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μποτιλιας και οι αναρτησεις του, κατα τη δικη μου ασημαντη ισως αποψη, πρεπει να διαβαζεται οπως ο Μπορις Μουραγιεφ,ο Ουσπενσκυ και ο Γκουρτζιεφ.Αν σε αυτους τους καιρους περιμενουμε σωτηρια απο τα γκρεμλιν-λευκα και μαυρα πιονα-της διεθνους πωλητικης....
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαποια παιδια τοτε στο πολυτεχνειο εξαργυρωσαν τους αγωνες τους στο μπουζουκισταν.Εσυ τραβηχτηκες στα Ξενα,ειδες τον δυτικο πρωτο κοσμο στην ολοτητα του,στις δοξες του..και στην αποσυνθεση του...
Καμια αντιπαλοτητα δεν παιζει και η μοιρα του σχολιου αυτου στο Μπλογκι σου ειναι στην κριση σου.
https://www.youtube.com/watch?v=WNFducpWjRs
@ Ludum ludere
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε μου καλέ σε ευχαριστώ για το ευγενικό σου σχόλιο.
Δεν νομίζω ότι αυτά που γράφω μπορούν να διαβαστούν όπως οι ογκόλιθοι τού πνεύματος Ουσπένσκυ και Γκουρτζίεφ. Αυτοί άνοιξαν λεωφόρους, εγώ εκτιμώ ότι μαζεύω ψηφίδες, για να τις στρώσω επάνω σε κάποιο πεζοδρόμιο.
Όλες οι απόψεις και αξιολογήσεις δικαούνται σεβασμού. Ουδέποτε ισχυρίστηκα ότι έχω δίκιο. ή δικαίωμα να κρίνω. Καταθέτω απόψεις, που μπορεί να είναι σωστές ή λάθος.
Συμφωνώ με την εκτίμηση σου, ότι η σωτηρία δεν μπορεί να προέλθει από έξω. Ούτε επιμένω, ότι η σωτηρία είναι κάτι απαραίτητο. Ο καθείς δικαιούται να ακολουθεί τον δρόμο τής καρδιάς του.
Επίσης δεν αξιώ να κρίνω σχόλια άλλων φίλων. Αισθάνομαι ότι η συμμετοχή τους στα σχόλια με τιμά σε κάθε περίπτωση, αφού μπαίνουν στον κόπο να αναφερθούν με αφορμή κάποια γραφόμενά μου, άσχετα εάν εκφράζουν συμφωνία, διαφωνία, αντιπαλότητα, ή αναφέρονται σε κάτι τελείως διαφορετικό. Εξ άλλου συχνά έχω γράψει, ότι έχω μόνον ένα αντίπαλο και αυτός είναι ο εαυτός μου. Όπου μεταβαίνω, με οδηγούν τα βήματά μου και όχι οι άλλοι, για να ζητάω τα ρέστα. Και είναι επόμενο να διέπομαι από κακίες, όπως κάθε άνθρωπος. Έχω την εντύπωση, ότι γλεντάω το δράμα μου και προσπαθώ να κατανοήσω κάτι από το δράμα των άλλων. Μπορεί όμως να πέφτω έξω.
Σε ευχαριστώ θερμά και για την μουσική. Επίτρεψέ μου να σού αφιερώσω και γω κάτι.
https://www.youtube.com/watch?v=zDrpljspyfE
Μεγάλος Προφήτης ο Ουρανός,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τά Σύννεφα του.
Ο Πέμπτος Δρόμος=1329
Διαγραφή///
Ο ΑΣΑΡΚΟΣ θΕΙΟΣ ΛΟΓΟΣ=1329
1329
123/*9=Π Α Β
Ό Πέμπτος Δρόμος Ο Οίκος=1769*
Διαγραφή///
ΒΡΕΧΕΙ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ=1769
///
*17/69
0,2463
Παιχνίδια μνήμης=1112
ΑπάντησηΔιαγραφή///
ΒΑΡΥΤΗΤΑ=1112
ΕΜΒΑΔΟΝ ΚΥΚΛΟΥ=1112
ΖΩΔΙΑΚΟΣ=1112
ΤΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΑ=1112
ΦΑΙΑΧ=1112
Αγαπητέ Διονύση πάντα μας εκπλήσσεις
ΑπάντησηΔιαγραφήμε αυτά που γράφεις,γιατί ορισμένα από αυτά δεν τα γνωρίζουμε και άλλα έχουν υποθεί διαφορετικά αλλά εγώ έχω δηλώσει θαυμάστρια σου και αυτό δεν αλλάζει,γιατί ο τρόπος που γράφεις εμένα μου είναι οικείος.Περιμένω την συνέχεια και για το βρέχει σφαλιάρες του (/) συμφωνώ,θα βρέξει πολλές σφαλιάρες,έχουμε μπει σε δύσκολα μονοπάτια αλλά όχι μόνο εμείς αλλά και αυτοί που κυβερνούν αυτόν τον πλανήτη θα έρθουν σε επαφή με το πεπρωμένο τους και με ότι αυτό συνεπάγεται για την συνέχεια τους.
Ευρυδίκη
Έκρηξη Συμπαθητική=1277
ΑπάντησηΔιαγραφή///
ΑΝΤΙΧΕΙΡΑΣ=1277
Η ΓΕΩΜΕΤΡΕΙΑ=1277
Η θΕΑ ΤΟΥ θΕΟΥ=1277
Ο ΣΦΡΑΓΙΔΟΛΙθΟΣ=1277
ΟΙ ΕΠΤΑ ΑΣΤΕΡΕΣ=1277
///
Μεταξύ τού Αντίχειρα και του Παράμεσου, μετράμε Παλάμες.
///
Το σχόλιο τής Ευρυδίκης ήταν το 16,
Και το παρόν σχόλιο είναι το 17
///
+=
Να τούς κοπούν τα χέρια των π@@στηδων που τρομοκράτησαν το παιδί. Το σκυλί δεν φταίει σε τίποτα, όπου τού πουν "όρμα" ορμάει.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://kanenazori.com/2023/11/19/ti_then-katalabainoume_4/
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.pronews.gr/elliniki-politiki/t-gkouriotis-gia-synantisi-k-mitsotaki-r-t-erntogan-otan-syzitas-me-tourkia-to-thema-kleinei-mono-otan-ginetai-ayto-pou-theloun-aytoi/
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσο καλά μπορεί να πάει όλο αυτό?Αναρωτιέμαι
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυρυδίκη
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌι Δύο Ερμηνείες
ΑπάντησηΔιαγραφή//
977
ΑΓΡΙΕΜΕΝΑ ΚΥΜΑΤΑ
//
977
ΑΚΑθΑΡΤΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
//
977
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ
//
977
ΔΟΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΡΙΔΕΣ
//
977
ΚΑΡΔΙΕΣ ΑΠΟ ΠΕΤΡΑ
//
977
Ο ΕΒΡΑΙΚΟΣ θΡΟΝΟΣ
//
977
ΠΕΝΤΑΚΤΙΝΗ ΛΑΙΛΑΠΑ
//
977
ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
//
977
ΠΥΡΙΝΗ ΚΟΛΑΣΗ
//
977
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΕΘΝΟΣ
//
977
ΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
//
977
Σχασεις και Σχίσματα
Διαγραφή//
2599
ΕΞΟΛΟθΡΕΥΤΕΣ ΙΟΥΔΑΙΩΝ
//
2599
Η ΕΛΕΥΣΙΣ ΤΟΥ ΜΕΣΣΙΑ ΕΣΤΙ
//
2599
ΚΑΣΤΡΟ ΨΥΧΗΣ
//
2599
ΟΙ ΑΝΑΤΡΟΠΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΤΑΞΗΣ
//
2599
ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ
//
2599
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΕΦΙΑΛΤΗ
//
2599
ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ θΕΟΥ
//
2599
@ Ερυδύκη
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητή φίλη,
σε ευχαριστώ θερμά για τον έπαινο. Νομίζω ότι ο θαυμασμός που εκφράζεις ανάγεται στην έκπληξη που προκύπτει, όταν διαπιστώνουμε την απόσταση που υπάρχει, μεταξύ τής πραγματικότητος και των αντιλήψεων που έχουν επικρατήσει για πολλές σημαντικές πλευρές της. Και δεν είναι μόνον τα συστηματικά αφηγήματα, αυτά που παραποιούν τις αντιλήψεις σχετικά με την πραγματικότητα. Αποφασιστικά επιδρά επίσης το δεδομένο, ότι τα έντονα συνασπισμένα κυκλώματα, που επιδιώκουν να διαμορφώσουν καταστάσεις στην γεωπολιτική, έχοντας σοβαρά διακυβεύματα να αντιμετωπίσουν και να χειριστούν, σχεδόν πάντοτε δρουν με συγκαλυμμένο τρόπο στα παρασκήνια. Οπωσδήποτε η ερευνητική ψηλάφηση τέτοιων διαδικασιών δεν είναι εύκολη. Γι αυτό συχνά επαναλαμβάνω, ότι κάποια από τα συμπεράσματα που διατυπώνω, μπορεί να μην ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα και αρμόζει ο καθείς που τα προσλαμβάνει, να θέτει σε κίνηση την δική του κρίση σχετικά. Όμως, η κύρια πρόθεσή μου δεν περιορίζονται μόνον στο να αποκαλυφθούν πλευρές τής πραγματικότητος, αλλά ταυτοχρόνως προσπαθώ μέσω τού συγκεκριμένου, να μεταβώ πέραν και υπεράνω αυτού, καταδεικνύοντας ένα τρόπο προσέγγισης των δεδομένων, που αμφισβητεί ριζικά τα πάγια και τα αυτονόητα. Και αυτό νομίζω, ότι έχει μεγαλύτερη αξία, από την αποκάλυψη κάποιων συγκεκριμένων δεδομένων, διότι αποσκοπεί να ενισχύσει την κριτική σκέψη, που οπωσδήποτε εφαρμόζεται από όλες τις φίλες και τούς φίλους, διότι μακράν απέχω από να την έχω ανακαλύψει ο ίδιος.
Πρόκειται όμως για μια δύσκολη σύγκρουση στην σφαίρα τής νόησης, διότι δαπανώνται τεράστια ποσά από το κατεστημένο και έχουν στηθεί ισχυρότατοι μηχανισμοί, προώθησης ψευδών ειδήσεων, αποπροσανατολιστικής εκπαίδευσης και στοχευμένα παραπλανητικής βιβλιογραφίας. Αυτό έχει οδηγήσει, πολλοί καλοθελητές, που πράγματι μοχθούν για την αποκατάσταση τής πραγματικότητος και την διαφώτιση σχετικά με καταστάσεις, να μην μπορούν να φθάσουν σε ορθά συμπεράσματα, καθότι, δίπλα στην συστημική προπαγάνδα καλλιεργούνται σκόπιμα από το σύστημα και μια σειρά μυθεύματα, με δήθεν αμφισβητητικό μανδύα, που αποσκοπούν στον αποπροσανατολισμό αυτών, που είναι ήδη σε σημαντικό βαθμό προβληματισμένοι. Έτσι, αποφεύγω να θέσω στον δημόσιο διάλογο κάποιες διαπιστώσεις που έχω κάνει, παρακάμπτοντας τον κίνδυνο να επιφέρω σοκ, ή να σκανδαλίσω, ή να έλθω σε κατάφωρη αντίθεη προς την μέση αντίληψη. Το σύστημα προσπαθεί να απαξιώσει με κάθε παρεχόμενο μέσον την συνωμοσιολογία και να τής προσδώσει χαρακτήρα επιβλαβούς νόησης, έχοντας επιβάλλει το κόμπλεξ σε πάρα πολλούς, πριν αυτοί προβούν σε κάποια αποκάλυψη, να δηλώνουν, ότι "δεν είναι συνωμοσιολόγοι".
Παρά την δυσκολία τού εγχειρήματος, έχω διαμορφώσει στην πορεία, μια μέθοδο για την διερεύνηση των συγκεκαλυμμένων καταστάσεων και δεδομένων, που αποτελείται από τις εξής ρυθμίσεις: Στα πλαίσια τής συστηματικής συγκέντρωσης αρχειακού υλικού, συλλέγω και υλικό που μπορεί να μην φαίνεται ότι θα αξιοποιηθεί σύντομα, αλλά θεωρώ σκόπιμο να βρίσκεται στην κατοχή μου. Οπότε μέσα σε μια πορεία δεκαετιών, έχω σχηματίσει ένα σχετικά μικρό σε όγκο αρχείο, το οποίο όμως είναι εξαιρετικά λειτουργικό, διότι περιλαμβάνει όλους τούς βασικούς τομείς.
Συνεχίζεται...
Συνέχεια προηγούμενου..
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπί πλέον έχω το προτέρημα, ότι ενώ παρακολούθησα επιλεκτικά κάποιες παραδόσεις θεωρητικών κλάδων, όπως η οικονομία και η κοινωνιολογία στο Ελεύθερο Πανεπιστήμιο τού Βερολίνου, δεν μπήκα στο τρόκολο τής συστημικής εκπαίδευσης σε αυτόν τον τομέα, ακολουθώντας κλάδο πρακτικών σπουδών. Με αυτό τον τρόπο απέφυγα να θέσω την νόησή μου άμεσα στην παρέμβαση αυτών, που διαμορφώνουν τρόπους σκέψης βάσει τού εκπαιδευτικού προγράμματος. Η μακρά ενασχόλησή μου με στατικές μελέτες αφορούσε ένα τομέα, που απαιτεί αυστηρή συνέπεια, διότι τα πιθανά λήθη μπορεί να οδηγήσουν σε μοιραίες βλάβες. Η δεοντολογία των κατασκευών, σε συνδυασμό με την λειτουργικότητα των επί μέρους τμημάτων και τις αντοχές των υλικών που αυτά αποτελούνται, με βοήθησε να κατανοήσω καλύτερα την οργανική σχέση τού μέρους με το όλον. Επειδή η κατασκευή των οικοδομημάτων στο Βερολίνο, με εξαίρεση τα τελευταία 15 χρόνια, δεν αφορούσε νεόδμητα κτήρια, αλλά αναπαλαιώσεις και μετατροπές σε παλαιότερα, τα οποία φτιάχτηκαν πριν 100 και πλέον χρόνια, ήμουν υποχρεωμένος για λόγους επιβίωσης, να παρεμβαίνω σε κατασκευές, για τις οποίες στις πλείστες των περιπτώσεων δεν υπήρχε έγγραφη τεκμηρίωσή τους. Έτσι εθίστηκα να ψηλαφώ δεδομένα, τα οποία δεν ήσαν αμέσως προσβάσιμα, κατανοώντας, ότι αυτό που φαίνεται, αποκαλύπτει μικρό μέρος μόνον μέρος τής ουσίας, η οποία είναι όμως δυνατόν, βάσει απαγωγικών συλλογισμών να επισκοπείται σε σημαντικό βαθμό. Αυτή η διαδικασία αποτέλεσε μια συνεχή άσκηση διείσδυσης στο μη άμεσα αντιληπτό. Επειδή όμως αυτό δεν είναι συχνά επιτεύξιμο, παρουσιάστηκαν κατά την τελευταία περίοδο ακραία κρίσιμες καταστάσεις, οι οποίες έθεταν σε άμεσο κίνδυνο την ζωή των χρηστών, στις οποίες ήμουν υποχρεωμένος να αντιδράσω ακαριαία. Η μόνη δυνατότητα που είχα στην διάθεσή μου, ήταν να κάνω χρήση τής αλχημείας. Έτσι απευθύνθηκα με σοβαρότητα και σεβασμό στις κατασκευές, θέτοντάς τους ερωτήματα, στα οποία αυτές μού έδωσαν ταχύτατα πολύ συγκεκριμένες και αξιοποιήσιμες απαντήσεις, πιστοποιώντας, ότι και η μη έμβια ύλη είναι άμεσα συδεδεμένη με τα πεδία πληροφορίας. Μετά από αυτήν την εμπειρία, είμαι πεπεισμένος, ότι με αυτά τα πεδία συνδέεται κάθε τι, το οποίον έχει συμβεί στο παρελθόν, Οπότε εκτιμώ, ότι η ενδελεχής διερεύνηση ιστορικών πεπραγμένων, αποτελεί ένας είδος επίκλησης προς αυτά, να αυτοαπακαλύψουν τα ίδια την ουσία τους, οδηγώντας την έρευνα σε εύστοχες κατευθύνσεις.
Επί πλέον, αυτή η προσπάθεια ενισχύεται κατά την πρόσφατη περίοδο από την συμμετοχή τού φίλου και συνεργάτη (/), ο οποίος διαθέτει πολύ αξιόλογο διαισθητικό δώρημα. Αυτός με την λεκτική συμπύκνωση δεδομένων και καταστάσεων και την αριθμητική απόδοση τής υφής τους, εφόσον τα πάντα στην σφαίρα τής δημιουργίας έχουν ψηφιακή δομή, αφ' ενός φορτίζει σε δυναμική βάση τα συμπεράσματα των αναρτήσεων, ούτως ώστε αυτά να καταχωρούνται ισχυρότερα στα πεδία πληροφορίας, ενισχύοντας την εμβέλειά τους, από την άλλη, κάνει download ζωτικής σημασίας άξονες, στους είναι σκόπιμο να προχωρήσουν οι αναρτήσεις.
Στην όλη προσπάθεια έχει πολύ μεγάλη αξία η συμμετοχή των πιστών φίλων, όπως ο Κώστας, η Φωτεινή και ο Γιώργος Μεταξάς, που με την προβολή των αναρτήσεων στους δικούς τους ιστοχώρους πολλαπλασιάζουν αποφασιστικά την εμβέλειά τους. Σε αυτήν την διαδικασία συμβάλλει επί πλέον η δράση των φίλων επισκεπτών και επισκεπτριών, που με σχόλια, ή άλλους τρόπους συμμετέχουν στην ζύμωση τής προβληματικής που εκτίθεται εδώ.
Είναι μεγάλη Τιμή για μένα Αγαπητέ Διονύση που ΕΊΜΑΙ Φίλος και Συνεργάτης σου!
Διαγραφή///
Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να είναι οι δρόμοι ανοιχτοί ώστε να φτάσεις στους προορισμούς που έχεις βάλει στόχο!
405=ΤΈΣΣΕΡΑ+ΜΗΔΕΝ+ΠΈΝΤΕ
//
ΕΥ
Επαγωγικός συλλογισμός=2445
Διαγραφή///
Ο ΠΑΤΗΡ ΥΙΟΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟ ΠΝΕΥΜΑ ΕΣΤΙ=2445
///
ΕΓΩ ΕΙΜΙ ΤΟ Α ΚΑΙ ΤΟ Ω=2445
///
ΑΝθ/Ρ/ΩΠ/ΙΝΕΣ* ΣΚΕΨΕΙΣ=2445
//
(Ρίξε το δίχτυ)
ΕΚΑΤΟΝ ΠΕΝΗΝΤΑ ΤΡΙΑ ΨΑΡΙΑ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ=2445
//
(Σημείο Αρχής)
ΕΤΟΣ ΦΩΤΟΣ=2445
(Σημείο επαφής)
//
ΟΙ ΕΠΤΑ ΑΣΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ=2445
//
ΤΟ ΛΕΥΚΟΝ ΦΩΣ=2445
//
ΟΙ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ=2445
//
Ο ΑΡΙθΜΟΣΟΦΙΚΟΣ ΣΥΝΕΙΡΜΟΣ=2445
//
24 45
6
/
9
°
@ ΚΩΣΤΑΣ – ΤΑΥΡΟΣ, Ευρυδίκη
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχετικά με το ερώτημα “Πόσο καλά μπορεί να πάει όλο αυτό“, αναφορικά με τις επαφές τής ελλαδικής “κυβέρνησης” με την κλίκα ερντογκάν, εκτιμώ ότι μπορεί να γίνει μια ζοφερή πρόβλεψη, Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΝΔΟΤΙΣΜΟ ΤΗΣ “ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ”, ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ.
Εάν εξετάσουμε την πορεία των τουρκικών προκλήσεων σε βάρος τής Ελλάδος από το 1975 και εντεύθεν, διαπιστώνεται, ότι οι κλίκες τής Άγκυρας, παρά την σωρεία των προκλήσεων σε βάρος τού εθνικού χώρου, με εφαρμογή άκρατου επιθετικού βερμπαλισμού και παραβιάσεις των εναέριων και θαλασσίων ορίων, έχουν αποφύγει πλήρως να εφαρμόσουν συγκεκριμένα στρατιωτικά μέτρα εντός τής Ελλαδικής επικράτειας. Ο τουρκικός επιθετισμός όμως δεν δίστασε να εφαρμόσει στρατιωτικά μέτρα μεγάλης έκτασης, όταν αισθάνθηκε, ότι απειλείται υπό μια έννοια η κυριαρχία του και ότι υπήρχαν αντίστοιχα επιχειρήματα, τα οποία μπορούσε αυτός να ερμηνεύσει κατά το δικό του δοκούν και να στηριχθεί σε αυτά για την επιβολή στρατιωτικών επιθέσεων, όπως έγινε το 1974 στην Κύπρο.
Δεν επιτρέπεται να παραβλέπουμε, ότι πριν την τουρκική εισβολή, είχε προηγηθεί το πραξικόπημα τής χούντας στην Κύπρο και η ανατροπή τού Μακαρίου, ο οποίος ακολουθούσε πολιτική ανεξαρτησίας για την νήσο, ενώ οι παρεμβάσεις των ΗΠΑ στην Κύπρο διαχρονικά προωθούσαν την πολιτική τής ένωσής της με την Ελλάδα, ώστε να αποκτήσουν στρατηγικά πλεονεκτήματα εκεί, σε βάρος τής μονομερούς αγγλικής παρουσίας με στρατιωτικές βάσεις. Πλην όμως, στην Κύπρο υπήρχε σοβαρή αριθμητικά μουσουλμανική μειονότητα, η οποία ενώ στην συντριπτική της πλειοψηφία αυτή αποτελείτο από εξισλαμισμένους Έλληνες και η συμμετοχή τούρκων από την εποχή τής οθωμανικής διοίκησης ήταν πολύ μικρή λόγω τής εγκατάστασης τέτοιων διοικητικών μηχανισμών, οι τούρκοι την θωρούσαν τουρκική και με αυτόν τον προσδιορισμό είχε αυτή καταχωρηθεί στις συμφωνίες τής Ζυρίχης και τού Λονδίνου, όπως και στην διατύπωση τού συντάγματος, που προέκυψε από αυτές. Κατά συνέπεια, η προοπτική τής ένωσης τής Κύπρου με την Ελλάδα, αποτελούσε για την τουρκική πολιτική κίνδυνο, για κάποιους που θεωρούσε ομοεθνείς. Επί πλέον όλα τα σχέδια διχοτόμησης και ομοσπονδοποίησης είχαν απορριφθεί στο παρελθόν. Επί πλέον ο Μακάριος ήταν αυτός, που αμέσως μετά την ανατροπή και διαφυγή του ήταν αυτός που κάλεσε τις εγγυήτριες δυνάμεις, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβανόταν και η τουρκία, με λόγο του στον ΟΗΕ να παρέμβουν. Άρα οι τούρκοι κατά την εισβολή, έκαναν μεν κατάχρηση νομικού δικαιώματος που κατείχαν, πλην όμως αυτό το δικαίωμα δεν έπαυε να τεκμηριώνει την εντύπωσή τους, άσχετα ότι αυτή ήταν παρατραβηγμένη, ότι έχουν υποστεί επίθεση. Και δυστυχώς η ελλαδική πολιτική τούς προσέφερε συγκεκριμένες λαβές, άσχετα εάν αυτοί τις εκμεταλλεύτηκαν με παράνομο τρόπο. Εδώ πρόκειται για προσπάθεια ερμηνείας από την μεριά μου για την ψυχοσύνθεση και την νοοτροπία των τούρκων σοβινιστών και όχι για αναφορά στο διεθνές δίκαιο. Κάποιες φορές μπορεί να εκραγεί η βενζίνη μέσα στο δοχείο, όχι διότι μπήκε φωτιά σε κάποιο φιτίλι, αλλά διότι ανέβηκε υπερβολικά η θερμοκρασία.
Συνεχίζεται...
Τελικά, γράφει μ@λ@κίες το πορν-νιούς για τον Μιλέι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ, τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα:
https://www.zerohedge.com/political/preview-argentinas-consequential-election-sunday
papdim
ΑπάντησηΔιαγραφή@papdim
Μερικοί λόγοι για να είμαστε αισιόδοξοι:
🇦🇷 Η Αργεντινή μόλις εξέλεξε τον αντισοσιαλιστή οικονομολόγο Χαβιέ Μιλέι με σαρωτική πλειοψηφία.
🇺🇸 Ο Τραμπ κερδίζει τον Μπάιντεν σε όλες τις πρόσφατες δημοσκοπήσεις
🇩🇪 Το δεξιό AfD σημειώνει άνοδο στη Γερμανία.
🇫🇮 Η Φινλανδία μόλις σχημάτισε την πιο δεξιά κυβέρνηση στην ιστορία της
🇸🇪 Το αντιμεταναστευτικό κόμμα συμμετέχει για πρώτη φορά στην κυβέρνηση της Σουηδίας
🇳🇱 Το κόμμα των αγροτών κατά του ΕΕΑ μόλις έκανε μια τεράστια ανατροπή στις Κάτω Χώρες και σημειώνει μεγάλη άνοδο
🇫🇷 Το κόμμα της Λεπέν σημειώνει άνοδο στη Γαλλία.
🇪🇸 Εκατοντάδες χιλιάδες στην Ισπανία διαδηλώνουν κατά του σοσιαλιστικού πραξικοπήματος
🇸🇻 Ο Μπουκέλε έχει 90% αποδοχή μετά την πάταξη της εγκληματικότητας στο Ελ Σαλβαδόρ
Μπουκ* Ελ ε-> 90%
Διαγραφή(ισπανικά: República de El Salvador), που σημαίνει στα ισπανικά «Ο Σωτήρας»
Διαγραφή@ (/)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ Φίλε και Συνεργάτη,
οι δρόμοι ανοίγουν μόνον σε αγαστή σύμπραξη με αυτόν που οδηγεί εκσκαφέα και μπολντόζα. Ο όρος Τιμή σημαίνει εκούσια προσφορά και μόνον (όπως πχ. "πρέσβυς επί τιμή", όπου οι υπηρεσίες παρέχονται αφιλοκερδώς, χωρίς υπαλληλική ιδιότητα). Ο Αριστοτέλης στα "Πολιτικά" εξηγεί, ότι ο όρος "έντιμος" δεν αφορά κάποιον που έχει τίμια συμπεριφορά, αλλά αποδίδεται σε αυτόν που προσφέρει εκούσια στα κοινά. Κατά συνέπεια εμείς οι ίδιοι επιλέγουμε την Τιμή που μάς χαρακτηρίζει, χωρίς να μπορεί να μας την αποδώσει ουδείς άλλος.
:-)
ΔιαγραφήΤώρα θυμήθηκα
ΔιαγραφήΌτι στις 7 Οκτωβρίου
Μία μπουλντόζα από την μεριά της Παλαιστίνης άνοιξε τον δρόμο* για τό Χάος.
Διονύση για δες αυτό
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://katohika.gr/sinomosia/echo-kefia-apopse-tha-sas-analyso-ta-vlasfima-i-pet-goat-v-i-pe-t-goa-tv-goam-tv-t5-t-pentalfa/
Ολογραφική Μνήμη=958
ΑπάντησηΔιαγραφή///
ΑΠΟθΗΚΕΥΜΕΝΟΣ=958
ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΟΣ=958
ΓΕΡΩΝ=958
Ή αλλιώς ΙΕΡΩΝ
ΕΡΓΩΝ=958
ΕΡΙΟΥΡΓΟΣ=958
Ή αλλιώς ΙΕΡΟΥΡΓΟΣ=958
ΗΧΗΜΑΤΑ=958
Ο ΙΗΣΟΥΣ=958
Ο ΛΟΓΟΣ ΕΣΤΙ=958
ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝ=958
ΥΠΕΡΒΑΡΟΣ=958
Eυχάριστη εξέλιξη..
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://lumi-news.gr/o-gios-tou-idryti-tou-wef-zita-ti-syllipsi-tou-klaus-schwab-gia-egklimata-kata-tis-anthropotitas/
Αγαπητέ Κώστα
ΔιαγραφήΗ Συνδρομή του χρόνου σου που διαθέτεις ως προς την έρευνα Πληροφορίας, είναι ωφέλιμη τά μέγιστα!
///
« ο διάβολος ζει στη Γενεύη».=1458
ΚΑΙ ΤΟ θΗΡΙΟ ΧΞΣ=1458
ΑΓΓΕΛΟΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ=1458
ΑΚΑΤΑΔΑΜΑΣΤΟ θΥΜΟ=1458
ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ=1458
///
ΑΝΩθΕΝ ΕΠΕΜΒΑΣΙΣ=1458
ΑΣΠΙΔΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ=1458
ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΑΛΧΗΜΕΙΑΣ=1458
θΕΟΥ ΔΩΡΟ=1458
ΟΙ ΕΠΤΑ ΣΤΡΑΤΗΓΟΙ=1458
ΣΥΝΑΖΩ=1458
Ή ανίερη τριάδα του Κλάους σβαμπ=2412
Διαγραφή///
Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ=2412
ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΨΥΧΗΣ=2412
ΕΡΑΣΤΕΣ ΤΟΥ θΑΝΑΤΟΥ=2412
ΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ=2412
ΚΥΑΝΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΣ=2412
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΓΕΝΕΤΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ=2412
ΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ=2412
Κι άλλες ευχάριστες ειδησούλες από Luminews..
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://lumi-news.gr/o-elon-mask-ta-vazei-me-tous-paiderastes/
https://lumi-news.gr/dikastiki-apofasi-vomva-gia-bayer-monsanto-apozimiosi-mamouth-15-disek-dolarion-se-3-agrotes-pou-emfanisan-karkino-logo-roundup/
ΟΥΠΣΣΣ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.bankingnews.gr/diethni/articles/707101/me-to-kalimera-sas-kirykse-ton-polemo-stous-vretanoys-o-neos-proedros-tis-argentinis-tha-paro-piso-ta-nisia-foklant
Άσσος στο μανίκι=1372
Διαγραφή///
Η ΕΔΡΑ ΤΟΥ θΕΟΥ=1372
ΝΤΟΝΑΛΝΤ ΤΡΑΜΠ=1372
ΟΙ ΕΠΤΑ ΑΡΧΕΣ=1372
ΠΑΓΟθΡΑΥΣΤΗΣ=1372