Αγαπητοί φίλες και φίλοι,
στην τιτλοφορία αυτής τής σειράς αναρτήσεων δεν έγινε τυχαία χρήση τής φράσης "ενημέρωση από το γερμανικό διαδίκτυο". Στόχο έχει να ενημερώση σχετικά με απόψεις και ιδέες που κυκλοφορούν εκεί, απευθυνόμενη κυρίως σε πρόσωπα, που μπορούν να μην διαθέτουν την ευχέρεια, για λόγους γλωσσικούς ή άλλους, να έχουν μια άμεση πρόσβαση. Δεν αποσκοπώ σχετικοποιήσω, ότι στις προηγούμενες αναρτήσεις στήριξα ανεπιφύλακτα τις επιλογές τής διοίκησης Τραμπ και την παρέμβαση Q Anon. Scripta manent και εφόσον γράφω, αναλαμβάνω την ευθύνη τών γραφομένων. Συχνά όμως έχω δηλώσει, ότι δεν αποσκοπώ να πείσω, αλλά να προβληματίσω. Οι επισκέπτες εξ άλλου μιας σελίδας όπως αυτή, που συχνά πλατειάζει και δεν αποφεύγει τον κίνδυνο να γίνεται - ή να καταντά εάν επιθυμείτε - αρκετά δυσνόητη, κατά κανόνα διαθέτουν αυξημένο κριτήριο, που δεν επιτρέπει αυτοί να άγονται και να φέρονται με μυθοπλασίες. Άρα θα ήμουν ιδιαίτερα αφελής, εάν εκτιμούσα, ότι παρά την όποια συμπάθεια, δεν παύουν τα γραφόμενά μου να προσλαμβάνονται με ιδιαίτερα κριτικό πνεύμα. Υπό αυτήν την έννοια, είμαι βέβαιος, ότι το πνεύμα τής παρούσης αναρτήσεως, παρόλο που ξεφεύγει από αυτό τών προηγούμενων, με στόχο να καταγραφή και η άλλη άποψη, ώστε να αποκατασταθή το ισοβαρές, δεν θα εκληφθή ως υπαναχώρηση. Αλλά ακόμη και σε μια τέτοια περίπτωση δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα να αποδεχθώ, ότι μονίμως είμαι διατεθειμένος να προσαρμόσω τις απόψεις μου, βάσει νέων δεδομένων που μπορεί να προκύπτουν. Το ζητούμενο δεν μπορεί να συνίσταται στην όποιας μορφής καταξίωση, αλλά στην προσπάθεια να αφαιρέσουμε βήμα προς βήμα την λάσπη από τα μάτια μας, ώστε να μπορέσουμε να δούμε. Σε αυτό θέλω να συμβάλλω, χωρίς όμως να θεωρώ, ότι αυτόν τον στόχο άλλοτε τον πετυχαίνω και άλλοτε όχι. Η αναζήτηση συνεπάγεται διακινδύνευση. Διότι με μια ανάλογη προσπάθεια μπορεί να βρω, ή να μην βρω. Το τόλμημα τής εισόδου όμως σε χώρους πρωτότυπους αποτελεί την μόνη μέθοδο να συμβάλουμε στην περισυλλογή τών κόκκων τής αλήθειας. "Δεν είναι η αλήθεια το φως, αλλά το φως η αλήθεια". Εκτιμώ, ότι δεν είναι απαραίτητο να εισέλθη κάποιος στο βάθος τής λαγουδότρυπας, ώστε να φωτισθή. Προϋπόθεση τού φωτισμού είναι αποκλειστικά η αρετή, ως πρόταγμα ήθους και ασκητικό επίτευγμα (κατά τον Χρήστο Γιανναρά) η οποία δεν ταυτίζεται πάντοτε με την έρευνα και τις επιγνώσεις που μπορεί αυτή να προσκομίζη. Είμαι όμως βέβαιος, ότι εάν κάποιος φωτισθή, έστω ελάχιστα, κάποια στιγμή θα φθάση ως το έσχατο βάθος τής αποκάλυψης του κεκριμμένου. Διότι το φως είναι χείρα, που κρούει τήν θύρα τής αληθείας, είναι ο Έρως τής Αγνωσίας πέραν τής σοφίας τού κόσμου τούτου, είναι το άνοιγμα τής καρδιάς στην απόλυτη κοσμική ενέργεια που λέγεται αγάπη.
1. ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΠΙΔΗΜΙΕΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ
Σε μια πολύ ενδιαφέρουσα δήλωση είχε προβεί ο Stephen Hawking, ο οποίος συχνά αναφέρθηκε σε θέματα αιχμής, που αφορούν την ανθρωπότητα: Ισχυρίστηκε, ότι τα πυρηνικά όπλα απειλούν δευτερευόντως την επιβίωση επάνω στη γη, ενώ ο κύριος κίνδυνος προέρχεται από τον βιολογικό πόλεμο. Διότι για την κατασκευή πυρηνικών όπλων απαιτείται τεράστια τεχνογνωσία και εξοπλισμοί. Ενώ ένα βιολογικό εργαστήριο μπορεί να οργανωθή με πολύ στοιχειώδη μέσα. Διέθετε εσωτερική γνώση, οπότε κάποιοι εκμεταλλευόμενοι την αυθεντία του τον έβαλαν να προετοιμάση ψυχολογικό κλίμα, ή μήπως η αυξημένη του ιδιοφυΐα τον οδήγησαν να συλλάβη πιθανές εξελίξεις και να προβή σε προειδοποίηση; Δεν γνωρίζω. Αυτό όμως που καταγράφεται, είναι ότι η επισήμανσή του αυτήν την περίοδο ανταποκρίνεται σε μια διογκούμενη απειλή. Μια απειλή, η οποία ουδόλως αφορά την δημόσια υγεία, αλλά έχει τεράστιες παράπλευρες συνέπειες. Ο παλιός κόσμος πλέον καταρρέει. Η ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΙΔΩΛΟ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΣΤΗΣΑΝ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΕΤΑΣΜΑ, ΠΟΥ ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΤΡΙΞ; Όταν ρώτησα κάποτε τον μακαρίτη τον πατέρα μου για τούς λόγους που έλαβε χώρα ο Β΄ΠΠ μού απάντησε: Εάν θέλεις να διακρίνης τα αίτια ενός πολέμου, μελέτησε τα αποτελέσματά του. Και μην χάνεσαι μέσα στον λαβύρινθο τών αφορμών. Αυτές είναι μόνο προπέτασμα καπνού. Εμείς είμαστε στην όλη ιστορία το κρέας για τα κανόνια. Πριν πάρεις το μέρος οποιουδήποτε, πάρε μια βαθιά ανάσα και σκέψου. Σκέψου βαθιά. Γιατί εάν καταλάβεις τι κόλπα παίχθηκαν κατόπιν εορτής, εάν και εφόσον προλάβεις, θα είναι αργά παιδί μου. Εγώ πήγα στην σχολή εμποροπλοιάρχων, για να μην στρατευθώ ούτε μια τη μια ούτε με την άλλη μεριά στον εμφύλιο. Τότε είχαν χαρίσει οι Αμερικάνοι με το σχέδιο Τρούμαν στους εφοπλιστές τα Liberty, για να φτιάξουν μια κάστα δική τους και όποιος πήγαινε στην σχολή εξαιρούνταν από την στράτευση. Μια ζωή βλέπω μόνο ουρανό, θάλασσα και λαμαρίνα. Αλλά δεν το μετάνιωσα, γιατί εσύ τρως ψωμί. Εσύ όμως τα βρήκες έτοιμα και σε βλέπω θερμόαιμο και επιρρεπή. Τις ατελείωτες νύχτες που περνώ στη γέφυρα, προσεύχομαι μόνο για ένα πράγμα: Να μπορής να βλέπης, πριν αποφασίζεις. Και σού ζητάω μόνο ένα πράγμα αγόρι μου: Έχε τα μάτια σου ανοιχτά. Για την καρδιά σου δεν αμφιβάλω. Όμως τα μάτια σου με τρομάζουν.
Τέτοιες στιγμές κρίσεως σκέφτομαι τον γέρο, καλή του ώρα εκεί που βρίσκεται. Και μέσα στην απέραντη αφέλειά μου αναλογίζομαι την επιταγή του με ευγνωμοσύνη σαν φυλακτό. Έτσι προσπάθησα να ψηλαφίσω την ιστορική διάσταση τού πράγματος, γνωρίζοντας ότι είναι δύσκολο να δή κάποιος τα επερχόμενα εκ τών προτέρων. Θυμάμαι μια ακόμη εκμυστήρευσή του: Αν δεν την έπιανα την φουρτούνα τρεις μέρες πριν αυτή εκδηλωθεί με τα μπράτσα ανατριχιάζοντας, θα είχα ξεμπαρκάρει στο πρώτο λιμάνι. Αυτά που λένε, ότι ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται, είναι παραμύθια. Τρεις μέρες πριν πρέπει αγόρι μου. Όταν το πλοίο μπει κάτω από τα κύματα, δεν προλαβαίνεις τίποτα, τίποτα. Στη μπουνάτσα φώναζε κι αμπάρωνε. Κι άσε τους να σε λένε τρελό.
Έτσι θυμήθηκα, ότι πριν εικοσιπέντε περίπου χρόνια είχα αγοράσει ένα βιβλίο με τίτλο με τίτλο "Οι Επιδημίες Διαμορφώνουν Ιστορία" (Seuchen machen Geschichte), μαζί με κάποιο άλλο σχετικά με την σατανολατρεία, μόνο επειδή κι αυτό ανήκε στην ίδια σειρά. Για πρώτη φορά το διάβασα προχθές, με αποτέλεσμα να καταλάβω ένα πολύ σημαντικό δεδομένο στην διαμόρφωση τής ιστορίας. Αρκετές φορές για την εξάπλωση κάποιων επιδημιών, δεν ήταν υπεύθυνοι οι ιοί, τα βακτηρίδια, ή τα σαπρόφυτα, αλλά οι σχεδιασμοί πολύ ύπουλων κυκλωμάτων, με στόχο να εξοντώσουν, ή να καθυποτάξουν τούς αντιπάλους τους. Οι επιδημίες είναι ένα πολύ παλιό όπλο, που σύμφωνα με την διαπίστωση τού συγγραφέα, οι ιστοριογραφία έχει παραβλέψει. Και οπωσδήποτε τα κυκλώματα εξουσιασμού και επιβολής διαθέτουν και κωδικοποιούν πολύ παλιά γνώση, μεταδίδοντάς τη μέσω αδελφάτων και στοών από τη μια γενιά δημίων στην επόμενη.
Εντοπίζει λοιπόν ο William Mc Neill, συγγραφέας τού βιβλίου "Plagues and Peoples" το εξής: Ένα παράδοξο στο οποίο δεν μπόρεσε μέχρι σήμερα να απαντήση η ιστοριογραφία είναι ο λόγος που ο Cortez με λιγότερο από εξακόσιους οπλοφόρους κατάφερε να καθυποτάξη τα εκατομμύρια τών Αζτέκων στο Μεξικό. Έστω κι αν αρχικά ο Μοντεζούμα και οι αυλικοί του αρχικά υπέθεσαν, ότι οι Ισπανοί είναι θεοί, η πρώτη έκπληξη και ο φόβος που τούς προξένησαν τα πυροβόλα όπλα και άλογα, που δεν είχαν ξαναδεί, γρήγορα ξεπεράστηκε. Γρήγορα μέσα στις πρώτες συγκρούσεις διαπίστωσαν, ότι τόσο τα άλογα μπορούσαν να τραυματισθούν, όσο και τα πρωτόγονα τουφέκια τών Ισπανών δεν ήσαν αήτητα μπροστά στον πολυάριθμο στρατό που αυτοί κινητοποιούσαν. Πώς μπόρεσαν οι Ισπανοί κονκουισταντόρες να πείσουν χιλιάδες αυτόχθονες να συμμαχήσουν μαζί τους, πολεμώντας ενάντια στην ίδια τη θρησκεία τους και τον πολιτισμό τους, που είχαν διάρκεια αιώνων, κατορθώνοντας να κατατριπώσουν και να εξοντώσουν αρχικά κατομμύρια τών Αζτέκων στο Μεξικό και τών Ίνκας στην συνέχεια στο Περού; Ούτε οι αρχαίοι θεοί τών ιθαγενών, ούτε τα ιερατεία τους, μπόρεσαν να πείσουν τα πλήθη, ότι οι Ιπανοί δεν είναι θεοί, όταν αυτοί έβλεπαν χιλιάδες ομοεθνών τους να αποδεκατίζονται γύρω τους από μια επιδημία, ενώ οι Ισπανοί παρέμεναν αλώβητοι. Οι δίψα τών Ισπανών για χρυσάφι, σκλάβους και αποικιοκρατική λεηλασία, τούς οδήγησαν στο μαζικό έγκλημα να μολύνουν τις πηγές τών ιθαγενών με μικρόβια λοιμωδών νόσων, έναντι τών οποίων αυτοί στην πορεία τού χρόνου είχαν αποκτήσει ανοσία. Πέντε κωρονοϊοί τής εποχής ήσαν αρκετοί για να καθυποτάξη μια χούφτα πλιατσικολόγων εισβολέων μια ολόκληρη ήπειρο, στα πλαίσια ενός βιολογικού πολέμου πρωτόγονης μορφής. Κάποιοι σύγχρονοι επίγονοι τών ισπανών αιμοποτών σκέφθηκαν για ποιον λόγο μια ακόμη χούφτα κοροϊδοϊών να μην σταθή σήμερα αρκετή για να εξανδραποδίσουν τα στίφη τών σατανιστών, που είναι σήμερα παγκοσμίως πολύ πιο οργανωμένοι από τούς κατσικοκλέφτες τού Κορτέζ, ένα ολόκληρο πλανήτη; Παλίο το κόλπο και δοκιμασμένο. Στην ιστοριογραφία έχει καθιερωθεί ο όρος γενοκτονία, ως ένα από το πλέον απεχθή εγκλήματα. Σε τι βαθμό κακουργήματος ανάγεται όμως το σχέδιο αλυσοδέματος ενός πλανήτη, από αυτούς που ισχυριζόμενοι τον κίνδυνο ανύπαρκτων όπλων μαζικής καταστροφής για να εξαπολύουν πολέμους, επιχειρούν να δηλητηριάσουν με θανατηφόρα εμβόλια την συντριπτική πλειοψηφία τού παγκόσμιου πληθυσμού;
Άρα ένα το κρατούμενο: Ο Μπιλ Γκέιτς, ο WHO και ο ΟΗΕ, καθώς και οι φανεροί ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΗ ΠΡΑΦΑΝΕΙΣ υπηρέτες τους δεν έπεσαν από τον ουρανό. Έρπουν μέσα στο σαράκι τής ανθρωπότητος εδώ και αιώνες. Ή μήπως χιλιετίες;
Ο επόμενος που αμφισβήτησε μετωπικά την ειλικρίνεια και την σοβαρότητα τών Q Anon είναι ο Kai Orak , πολωνός με μόνιμη κατοικία στην γερμανία, που εμφανίζεται σε εβδομαδιαία βάση με βιντεοσκοπήσεις διαρκείας περίπου μιας ώρας, οι οποίες έχουν χαρακτήρα προβολής τών ειδήσεων τής εβδομάδας. Το μεγαλύτερο μέρος τής παρουσίασης αποτελείται από προβολή τού Kai Orak ενώσω αυτός αναλύει, ενώ σε μέρος της ενσωματώνονται εικόνες και τμήματα βιντεοσκοπήσεων από επίκαιρα συμβάντα, με δικό του σχολιασμό. Τα βίντεο αυτά αναπαράγονται από αρκετές σελίδες εναλλακτικής ενημέρωσης, που έχουν μεγάλη επισκεψιμότητα. Ο παρουσιαστής εκδηλώνεται ως έντονος υποστηριχτής τών ρωσικών επιλογών και δρυμής κατήγορος τού ΝΑΤΟ, με μόνιμες πολύ σκληρές αιχμές ενάντια στην γερμανική κυβέρνηση. Κατά την εκτίμησή μου, η παρέμβασή του αποτελεί μια προωθημένη βάση ενημέρωσης τής ομάδας Πούτιν, που απευθύνεται στο γερμανόγλωσσο κοινό, μέσω ενός μεμονωμένου ακτιβιστή, ο οποίος διαθέτει άλλη ευχέρεια έκφρασης, από ότι τα επίσημα ρωσικά μέσα, που υπόκεινται σε σκόπιμους περιορισμούς.
στην τιτλοφορία αυτής τής σειράς αναρτήσεων δεν έγινε τυχαία χρήση τής φράσης "ενημέρωση από το γερμανικό διαδίκτυο". Στόχο έχει να ενημερώση σχετικά με απόψεις και ιδέες που κυκλοφορούν εκεί, απευθυνόμενη κυρίως σε πρόσωπα, που μπορούν να μην διαθέτουν την ευχέρεια, για λόγους γλωσσικούς ή άλλους, να έχουν μια άμεση πρόσβαση. Δεν αποσκοπώ σχετικοποιήσω, ότι στις προηγούμενες αναρτήσεις στήριξα ανεπιφύλακτα τις επιλογές τής διοίκησης Τραμπ και την παρέμβαση Q Anon. Scripta manent και εφόσον γράφω, αναλαμβάνω την ευθύνη τών γραφομένων. Συχνά όμως έχω δηλώσει, ότι δεν αποσκοπώ να πείσω, αλλά να προβληματίσω. Οι επισκέπτες εξ άλλου μιας σελίδας όπως αυτή, που συχνά πλατειάζει και δεν αποφεύγει τον κίνδυνο να γίνεται - ή να καταντά εάν επιθυμείτε - αρκετά δυσνόητη, κατά κανόνα διαθέτουν αυξημένο κριτήριο, που δεν επιτρέπει αυτοί να άγονται και να φέρονται με μυθοπλασίες. Άρα θα ήμουν ιδιαίτερα αφελής, εάν εκτιμούσα, ότι παρά την όποια συμπάθεια, δεν παύουν τα γραφόμενά μου να προσλαμβάνονται με ιδιαίτερα κριτικό πνεύμα. Υπό αυτήν την έννοια, είμαι βέβαιος, ότι το πνεύμα τής παρούσης αναρτήσεως, παρόλο που ξεφεύγει από αυτό τών προηγούμενων, με στόχο να καταγραφή και η άλλη άποψη, ώστε να αποκατασταθή το ισοβαρές, δεν θα εκληφθή ως υπαναχώρηση. Αλλά ακόμη και σε μια τέτοια περίπτωση δεν έχω το παραμικρό πρόβλημα να αποδεχθώ, ότι μονίμως είμαι διατεθειμένος να προσαρμόσω τις απόψεις μου, βάσει νέων δεδομένων που μπορεί να προκύπτουν. Το ζητούμενο δεν μπορεί να συνίσταται στην όποιας μορφής καταξίωση, αλλά στην προσπάθεια να αφαιρέσουμε βήμα προς βήμα την λάσπη από τα μάτια μας, ώστε να μπορέσουμε να δούμε. Σε αυτό θέλω να συμβάλλω, χωρίς όμως να θεωρώ, ότι αυτόν τον στόχο άλλοτε τον πετυχαίνω και άλλοτε όχι. Η αναζήτηση συνεπάγεται διακινδύνευση. Διότι με μια ανάλογη προσπάθεια μπορεί να βρω, ή να μην βρω. Το τόλμημα τής εισόδου όμως σε χώρους πρωτότυπους αποτελεί την μόνη μέθοδο να συμβάλουμε στην περισυλλογή τών κόκκων τής αλήθειας. "Δεν είναι η αλήθεια το φως, αλλά το φως η αλήθεια". Εκτιμώ, ότι δεν είναι απαραίτητο να εισέλθη κάποιος στο βάθος τής λαγουδότρυπας, ώστε να φωτισθή. Προϋπόθεση τού φωτισμού είναι αποκλειστικά η αρετή, ως πρόταγμα ήθους και ασκητικό επίτευγμα (κατά τον Χρήστο Γιανναρά) η οποία δεν ταυτίζεται πάντοτε με την έρευνα και τις επιγνώσεις που μπορεί αυτή να προσκομίζη. Είμαι όμως βέβαιος, ότι εάν κάποιος φωτισθή, έστω ελάχιστα, κάποια στιγμή θα φθάση ως το έσχατο βάθος τής αποκάλυψης του κεκριμμένου. Διότι το φως είναι χείρα, που κρούει τήν θύρα τής αληθείας, είναι ο Έρως τής Αγνωσίας πέραν τής σοφίας τού κόσμου τούτου, είναι το άνοιγμα τής καρδιάς στην απόλυτη κοσμική ενέργεια που λέγεται αγάπη.
1. ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΠΙΔΗΜΙΕΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ
Σε μια πολύ ενδιαφέρουσα δήλωση είχε προβεί ο Stephen Hawking, ο οποίος συχνά αναφέρθηκε σε θέματα αιχμής, που αφορούν την ανθρωπότητα: Ισχυρίστηκε, ότι τα πυρηνικά όπλα απειλούν δευτερευόντως την επιβίωση επάνω στη γη, ενώ ο κύριος κίνδυνος προέρχεται από τον βιολογικό πόλεμο. Διότι για την κατασκευή πυρηνικών όπλων απαιτείται τεράστια τεχνογνωσία και εξοπλισμοί. Ενώ ένα βιολογικό εργαστήριο μπορεί να οργανωθή με πολύ στοιχειώδη μέσα. Διέθετε εσωτερική γνώση, οπότε κάποιοι εκμεταλλευόμενοι την αυθεντία του τον έβαλαν να προετοιμάση ψυχολογικό κλίμα, ή μήπως η αυξημένη του ιδιοφυΐα τον οδήγησαν να συλλάβη πιθανές εξελίξεις και να προβή σε προειδοποίηση; Δεν γνωρίζω. Αυτό όμως που καταγράφεται, είναι ότι η επισήμανσή του αυτήν την περίοδο ανταποκρίνεται σε μια διογκούμενη απειλή. Μια απειλή, η οποία ουδόλως αφορά την δημόσια υγεία, αλλά έχει τεράστιες παράπλευρες συνέπειες. Ο παλιός κόσμος πλέον καταρρέει. Η ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΙΔΩΛΟ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΣΤΗΣΑΝ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΕΤΑΣΜΑ, ΠΟΥ ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΤΡΙΞ; Όταν ρώτησα κάποτε τον μακαρίτη τον πατέρα μου για τούς λόγους που έλαβε χώρα ο Β΄ΠΠ μού απάντησε: Εάν θέλεις να διακρίνης τα αίτια ενός πολέμου, μελέτησε τα αποτελέσματά του. Και μην χάνεσαι μέσα στον λαβύρινθο τών αφορμών. Αυτές είναι μόνο προπέτασμα καπνού. Εμείς είμαστε στην όλη ιστορία το κρέας για τα κανόνια. Πριν πάρεις το μέρος οποιουδήποτε, πάρε μια βαθιά ανάσα και σκέψου. Σκέψου βαθιά. Γιατί εάν καταλάβεις τι κόλπα παίχθηκαν κατόπιν εορτής, εάν και εφόσον προλάβεις, θα είναι αργά παιδί μου. Εγώ πήγα στην σχολή εμποροπλοιάρχων, για να μην στρατευθώ ούτε μια τη μια ούτε με την άλλη μεριά στον εμφύλιο. Τότε είχαν χαρίσει οι Αμερικάνοι με το σχέδιο Τρούμαν στους εφοπλιστές τα Liberty, για να φτιάξουν μια κάστα δική τους και όποιος πήγαινε στην σχολή εξαιρούνταν από την στράτευση. Μια ζωή βλέπω μόνο ουρανό, θάλασσα και λαμαρίνα. Αλλά δεν το μετάνιωσα, γιατί εσύ τρως ψωμί. Εσύ όμως τα βρήκες έτοιμα και σε βλέπω θερμόαιμο και επιρρεπή. Τις ατελείωτες νύχτες που περνώ στη γέφυρα, προσεύχομαι μόνο για ένα πράγμα: Να μπορής να βλέπης, πριν αποφασίζεις. Και σού ζητάω μόνο ένα πράγμα αγόρι μου: Έχε τα μάτια σου ανοιχτά. Για την καρδιά σου δεν αμφιβάλω. Όμως τα μάτια σου με τρομάζουν.
Τέτοιες στιγμές κρίσεως σκέφτομαι τον γέρο, καλή του ώρα εκεί που βρίσκεται. Και μέσα στην απέραντη αφέλειά μου αναλογίζομαι την επιταγή του με ευγνωμοσύνη σαν φυλακτό. Έτσι προσπάθησα να ψηλαφίσω την ιστορική διάσταση τού πράγματος, γνωρίζοντας ότι είναι δύσκολο να δή κάποιος τα επερχόμενα εκ τών προτέρων. Θυμάμαι μια ακόμη εκμυστήρευσή του: Αν δεν την έπιανα την φουρτούνα τρεις μέρες πριν αυτή εκδηλωθεί με τα μπράτσα ανατριχιάζοντας, θα είχα ξεμπαρκάρει στο πρώτο λιμάνι. Αυτά που λένε, ότι ο καπετάνιος στη φουρτούνα φαίνεται, είναι παραμύθια. Τρεις μέρες πριν πρέπει αγόρι μου. Όταν το πλοίο μπει κάτω από τα κύματα, δεν προλαβαίνεις τίποτα, τίποτα. Στη μπουνάτσα φώναζε κι αμπάρωνε. Κι άσε τους να σε λένε τρελό.
Έτσι θυμήθηκα, ότι πριν εικοσιπέντε περίπου χρόνια είχα αγοράσει ένα βιβλίο με τίτλο με τίτλο "Οι Επιδημίες Διαμορφώνουν Ιστορία" (Seuchen machen Geschichte), μαζί με κάποιο άλλο σχετικά με την σατανολατρεία, μόνο επειδή κι αυτό ανήκε στην ίδια σειρά. Για πρώτη φορά το διάβασα προχθές, με αποτέλεσμα να καταλάβω ένα πολύ σημαντικό δεδομένο στην διαμόρφωση τής ιστορίας. Αρκετές φορές για την εξάπλωση κάποιων επιδημιών, δεν ήταν υπεύθυνοι οι ιοί, τα βακτηρίδια, ή τα σαπρόφυτα, αλλά οι σχεδιασμοί πολύ ύπουλων κυκλωμάτων, με στόχο να εξοντώσουν, ή να καθυποτάξουν τούς αντιπάλους τους. Οι επιδημίες είναι ένα πολύ παλιό όπλο, που σύμφωνα με την διαπίστωση τού συγγραφέα, οι ιστοριογραφία έχει παραβλέψει. Και οπωσδήποτε τα κυκλώματα εξουσιασμού και επιβολής διαθέτουν και κωδικοποιούν πολύ παλιά γνώση, μεταδίδοντάς τη μέσω αδελφάτων και στοών από τη μια γενιά δημίων στην επόμενη.
Εντοπίζει λοιπόν ο William Mc Neill, συγγραφέας τού βιβλίου "Plagues and Peoples" το εξής: Ένα παράδοξο στο οποίο δεν μπόρεσε μέχρι σήμερα να απαντήση η ιστοριογραφία είναι ο λόγος που ο Cortez με λιγότερο από εξακόσιους οπλοφόρους κατάφερε να καθυποτάξη τα εκατομμύρια τών Αζτέκων στο Μεξικό. Έστω κι αν αρχικά ο Μοντεζούμα και οι αυλικοί του αρχικά υπέθεσαν, ότι οι Ισπανοί είναι θεοί, η πρώτη έκπληξη και ο φόβος που τούς προξένησαν τα πυροβόλα όπλα και άλογα, που δεν είχαν ξαναδεί, γρήγορα ξεπεράστηκε. Γρήγορα μέσα στις πρώτες συγκρούσεις διαπίστωσαν, ότι τόσο τα άλογα μπορούσαν να τραυματισθούν, όσο και τα πρωτόγονα τουφέκια τών Ισπανών δεν ήσαν αήτητα μπροστά στον πολυάριθμο στρατό που αυτοί κινητοποιούσαν. Πώς μπόρεσαν οι Ισπανοί κονκουισταντόρες να πείσουν χιλιάδες αυτόχθονες να συμμαχήσουν μαζί τους, πολεμώντας ενάντια στην ίδια τη θρησκεία τους και τον πολιτισμό τους, που είχαν διάρκεια αιώνων, κατορθώνοντας να κατατριπώσουν και να εξοντώσουν αρχικά κατομμύρια τών Αζτέκων στο Μεξικό και τών Ίνκας στην συνέχεια στο Περού; Ούτε οι αρχαίοι θεοί τών ιθαγενών, ούτε τα ιερατεία τους, μπόρεσαν να πείσουν τα πλήθη, ότι οι Ιπανοί δεν είναι θεοί, όταν αυτοί έβλεπαν χιλιάδες ομοεθνών τους να αποδεκατίζονται γύρω τους από μια επιδημία, ενώ οι Ισπανοί παρέμεναν αλώβητοι. Οι δίψα τών Ισπανών για χρυσάφι, σκλάβους και αποικιοκρατική λεηλασία, τούς οδήγησαν στο μαζικό έγκλημα να μολύνουν τις πηγές τών ιθαγενών με μικρόβια λοιμωδών νόσων, έναντι τών οποίων αυτοί στην πορεία τού χρόνου είχαν αποκτήσει ανοσία. Πέντε κωρονοϊοί τής εποχής ήσαν αρκετοί για να καθυποτάξη μια χούφτα πλιατσικολόγων εισβολέων μια ολόκληρη ήπειρο, στα πλαίσια ενός βιολογικού πολέμου πρωτόγονης μορφής. Κάποιοι σύγχρονοι επίγονοι τών ισπανών αιμοποτών σκέφθηκαν για ποιον λόγο μια ακόμη χούφτα κοροϊδοϊών να μην σταθή σήμερα αρκετή για να εξανδραποδίσουν τα στίφη τών σατανιστών, που είναι σήμερα παγκοσμίως πολύ πιο οργανωμένοι από τούς κατσικοκλέφτες τού Κορτέζ, ένα ολόκληρο πλανήτη; Παλίο το κόλπο και δοκιμασμένο. Στην ιστοριογραφία έχει καθιερωθεί ο όρος γενοκτονία, ως ένα από το πλέον απεχθή εγκλήματα. Σε τι βαθμό κακουργήματος ανάγεται όμως το σχέδιο αλυσοδέματος ενός πλανήτη, από αυτούς που ισχυριζόμενοι τον κίνδυνο ανύπαρκτων όπλων μαζικής καταστροφής για να εξαπολύουν πολέμους, επιχειρούν να δηλητηριάσουν με θανατηφόρα εμβόλια την συντριπτική πλειοψηφία τού παγκόσμιου πληθυσμού;
Άρα ένα το κρατούμενο: Ο Μπιλ Γκέιτς, ο WHO και ο ΟΗΕ, καθώς και οι φανεροί ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΗ ΠΡΑΦΑΝΕΙΣ υπηρέτες τους δεν έπεσαν από τον ουρανό. Έρπουν μέσα στο σαράκι τής ανθρωπότητος εδώ και αιώνες. Ή μήπως χιλιετίες;
- ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
Ο πρώτος που
αμφισβήτησε την σοβαρότητα τών Q
Anon στο γερμανικό διαδίκτυο με ένα σύντομο σχόλιο ήταν ο
Joseph Hörstel, στον οποίο έχω
αναφερθεί στην πρώτη ανάρτηση αυτής
τής σειράς. Αυτός παρεμβαίνει με
βιντεοσκοπημένες ομιλίες, που διαρκούν
περίπου μιάμισυ ώρα κάθε εβδομάδα, στις
οποίες αναλύει με πολύ εμπεριστατωμένο
τρόπο την διεθνή και γερμανική
επικαιρότητα. Πρόκειται για ιδιαίτερα
έμπειρο δημοσιογράφο, ο οποίος εργάστηκε
επί δεκαετίες ως ανταποκριτής τού πρώτου
προγράμματος τής γερμανικής τηλεόρασης
(ARD) στις ΗΠΑ και κατά την
διάρκεια τού πολέμου στο Αφγανιστάν.
Διαθέτει άριστες γνώσεις τών διεθνών
σχέσεων και γνωρίζεται προσωπικά με
πολλές σημαντικές φυσιογνωμίες τής
παγκόσμιας πολιτικής σκηνής λόγω τού
επαγγελματικού του παρελθόντος. Δηλώνει
απερίφραστη συμπάθεια έναντι τού Ρωσικού
και τού Ιρανικού καθεστώτος, ενώ τα
επίσημα επικοινωνιακά μέσα τών δυο
αυτών χωρών τού αποδίδουν ιδιαίτερη
προσοχή με την αντίστοιχη προβολή του.
Οι συνεντεύξεις του στο Russia
Today και την κρατική ιρανική ραδιοφωνία
είναι συχνές, αντιμετωπίζοντάς τον ως
τον πλέον φερέγγυο Γερμανό αναλυτή. Τα
δυο τελευταία χρόνια ο Joseph
Hörstel εμφανίζεται ως πρόεδρος ενός
μικρού κόμματος, υπό την επωνυμία
“Γερμανικό Κέντρο” (Deutsche
Mitte) που φαίνεται να έχει μια
μικρή, αλλά ακετά οργανωμένη δομή, με
παρουσία σε όλα τα ομόσπονδα κρατίδια.
Η αιχμή του κατευθύνεται ενάντια στα
διεθνή καρτέλ και την γερμανική κυβέρνηση ως φερέφωνό τους, δηλώνοντας, ότι από την ιδιότητα
μέλους στο κόμμα που προΐσταται
αποκλείονται όσοι
έχουν περιουσία μεγαλύτερη τών εκατό
εκατομμυρίων ευρώ. Αυτό υποδηλώνει, ότι
ο βασικός πυρήνας που τον στηρίζει,
αποτελείται από ανθρώπους πολύ μεγάλης
οικονομικής επιφάνειας, η οποία όμως
είναι αρκετά μικρότερη από ότι η δύναμις
τών ανθρώπων που διαμορφώνουν το
κατεστημένο. Ως ισχυροί μεν, αλλά
παραγκωνισμένοι από την επικρατούσα
ελίτ, αυτοί φαίνονται όχι μόνο να διαφωνούν,
αλλά και να αισθάνονται άμεση απειλή
από τις επιλογές της. Υπό αυτό το πρίσμα
ο Joseph Hörstel φαίνεται να
διαθέτη ισχυρές πλάτες, που βρίσκονται
και λειτουργούν εκτός κατεστημένου,
ενώ γύρω από αυτόν δεν παραλειτουργεί κάποιος
διευρυμένος συμβατικός κομματικός
μηχανισμός, όπως συμβαίνει με τα κόμματα τής
επίσημης αντιπολίτευσης, που αφήνει υπόνοιες
ότι μέσω αυτών εκπροσωπούνται δυσδιάκριτα
ή έκνομα συμφέροντα πέραν τών όποιων
τους εξαγγελιών. Ο Hörstel από
την μια ξεκοκαλίζει τον διεθνή τύπο,
από την άλλη, μέσω τών επαφών του έχει
πρόσβαση σε προωθημένες πηγές ενημέρωσης. Με
συνέπεια οι βιντεοσκοπήσεις του να
παρέχουν με σύντομο τρόπο μια πολύ
σφαιρική και εμπεριστατωμένη ενημέρωση για τα τρέχοντα. Δηλώνει μεν οπαδός τών συνωμοσιολογικών
αντιλήψεων, αλλά ταυτόχρονα ομολογεί,
ότι ως δημοσιογράφος δεν έχει εντρίψει
με σύστημα σε αυτές. Από τα ανωτέρω
διαφαίνεται, ότι αποδίδω ιδιαίτερη
προσοχή σε όσα αυτός καταθέτει. Ο Joseph
Hörstel προέβη πριν τρεις εβδομάδες
σε ένα ειρωνικό σχόλιο σχετικά με τούς
Q Anon, στην φάση που είχαν
αρχίσει να αναρτούνται τα σχετικά βίντεο
με την προγραμματισμένη να επέλθη
παρέμβασή τους στην γερμανία. Με ένα
ειρωνικό χαμόγελο αμφισβήτησε πλήρως
την σοβαρότητά τους, θεωρώντας την όλη
παρέμβαση ένα σύντομο ανέκδοτο και
ταυτίζοντας το white rabbit που
προπαγανδίζουν αυτοί με το πασχαλινό λαγουδάκι,
τού οποίου τα σοκολατένια αυγά κρύβουν
οι γερμανοί στον κήπο, στέλνοντας τα
παιδιά τους να τα βρουν. Όταν πρωτοείδα
τότε αυτό το σχόλιο του Hörstel,
παραξενεύτηκα και το απόδωσα σε μια
σχετική αδυναμία του να ερμηνεύση γεγονότα,
που εκδηλονώντουσαν ξαφνικά και με μεγάλη ορμή, ως μη ιδιαίτερα ενημερωμένος
ως προς το βάθος τής συνωμοσιολογίας.
Ο επόμενος που αμφισβήτησε μετωπικά την ειλικρίνεια και την σοβαρότητα τών Q Anon είναι ο Kai Orak , πολωνός με μόνιμη κατοικία στην γερμανία, που εμφανίζεται σε εβδομαδιαία βάση με βιντεοσκοπήσεις διαρκείας περίπου μιας ώρας, οι οποίες έχουν χαρακτήρα προβολής τών ειδήσεων τής εβδομάδας. Το μεγαλύτερο μέρος τής παρουσίασης αποτελείται από προβολή τού Kai Orak ενώσω αυτός αναλύει, ενώ σε μέρος της ενσωματώνονται εικόνες και τμήματα βιντεοσκοπήσεων από επίκαιρα συμβάντα, με δικό του σχολιασμό. Τα βίντεο αυτά αναπαράγονται από αρκετές σελίδες εναλλακτικής ενημέρωσης, που έχουν μεγάλη επισκεψιμότητα. Ο παρουσιαστής εκδηλώνεται ως έντονος υποστηριχτής τών ρωσικών επιλογών και δρυμής κατήγορος τού ΝΑΤΟ, με μόνιμες πολύ σκληρές αιχμές ενάντια στην γερμανική κυβέρνηση. Κατά την εκτίμησή μου, η παρέμβασή του αποτελεί μια προωθημένη βάση ενημέρωσης τής ομάδας Πούτιν, που απευθύνεται στο γερμανόγλωσσο κοινό, μέσω ενός μεμονωμένου ακτιβιστή, ο οποίος διαθέτει άλλη ευχέρεια έκφρασης, από ότι τα επίσημα ρωσικά μέσα, που υπόκεινται σε σκόπιμους περιορισμούς.
Ο παρουσιατής
αυτός χρησιμοποιεί σκληρή γλώσσα, στην
βάση όμως πολύ τεκμηριωμένων επιχειρημάτων
και διαθέτει ισχυρή πειστικότητα. Πριν
δυο εβδομάδες αναφέρεθηκε σύντομα και
αυτός στα δημοσιεύματα περί Q
Anon, αποδίδοντάς τους με τον σκληρό
τρόπο που τον διακρίνει απόλυτη γελοιότητα
χωρίς υπεκφυγές, χωρίς όμως να προβάλλη
συγκεκριμένα επιχειρήματα, εντάσσοντάς
τους στην ανάξια περεταίρω σχολιασμού
σφαίρα τών υπερβολών, που παραβιάζουν
το στοιχειώδες αισθητήριο. Στην συνέχεια
προέβη σε μύδρους ενάντια στην γερμανική
κυβέρνηση λόγω τού αντιδημοκρατικού
περιορισμού τών ελευθεριών με αφορμή
μια τελείως ανύπαρκτη “πανδημία”, ως
βάση ενός δόλιου σχεδιασμού για τον
εκφασισμό τής κοινωνίας.
Στην συγκεκριμένη
φάση, που οι δυο αυτοί αναλυτές αμφισβήτησαν
μετωπικά και ολωσχερώς τούς Q
Anon, δεν με έπεισαν στο ελάχιστο,
διότι δεν πρόβαλλαν σχετικά συγκεκριμένα
επιχειρήματα, περιοριζόμενοι με αφορισμό
σε μια πλήρη απαξωτική απόρριψη. Δεν
μπορώ όμως να αποκρύψω, ότι η στάση τους
με προβλημάτισε αρκετά. Διότι και οι δυο δεν
ενεργούν ως μεμονωμένα άτομα, αλλά πίσω
από αυτούς φαίνεται να λειτουργούν
κάποια μικρά μεν, αλλά πολύ καλά
συγκροτημένα και πληροφορημένα επιτελεία
αναλυτών.
Το πρώτο
βίντεο, από αυτά που καταθέτω, είναι η
πρώτη προσπάθεια που εμφανίστηκε στο
γερμανικό διαδίκτυο, αναπτύσσοντας μια
σχετικά εκτεταμένη αμφισβήτηση τών
προθέσεων τού Τραμπ, βάσει συγκεκριμένων
επιχειρημάτων. Ταυτοχρόνως αυτό
χαρακτηρίζεται από κάποιο επεγγελματισμό
στη δόμησή του. Το βίντεο αυτό ασχολείται
στο πρώτο μέρος αποκλειστικά με την
σαθρή επιχειρηματολογία που κλιμακώθηκε
σχετικά με την ανύπαρκτη πανδημία.
Φαίνεται να το έχει φτιάξη κάποιος
βιολόγος, ειδικός σε θέματα λοιμωδών
μολύνσεων, που έχει προβεί και στο
παρελθόν με αρκετές βιντεοσκοπήσεις
στην παρουσίαση μιας δικής του θεωρίας,
που αμφισβητεί την συμβατική και
διαδεδομένη άποψη περί τής επενέργειας
τών λοιμώξεων μέσω ιών και βακτηριδίων.
Στην συνέχεια θα παρακάμψω αυτό το μέρος τής παρουσίασης, αν και από επιστημονικής πλευράς παρουσιάζει ενδιαφέρον, διότι εκτιμώ, ότι ενδιαμέσως κάθε εχέφρων ενδιαφερόμενος είναι σε θέση να κατανοή τούς στόχους τής κλιμακούμενης ψύχωσης από τα κρατικά μέσα.
Στα πλαίσια τής κριτικής αναφοράς της αυτή η ανάρτηση θα επιχειρήση στα πλαίσια ενός deja-vue μια νοητή και συναισθηματική βουτιά στο τραγούδι τού Paul Simon "Soungs of Silence". Θεωρώ ότι αυτό το τραγούδι είναι η πλέον συμπυκνωμένη λυρική προειδοποίηση τών τελευταίων πενήντα ετών. Τόσο οι μουσική, όσο και οι στίχοι του, με δονούν μονίμως τούς τελευταίους μήνες και το μήνυμα του επανέρχεται εντός μου αδειαλείπτως. Το τραγούδι εμφανίζεται το 1963 με τον πρώτο δίσκο τών Simon and Garfunkel, παραμένοντας αρχικά απαρατήρητο. Η επανέκδοσή του μερικά χρόνια αργότερα σε μικρό δίσκο 45 στροφών θα σαρώση στην κυριολεξία τις πωλήσεις. Είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτο, ότι η θλιμμένη και άκρως προειδοποιητική ατμόσφαιρα τού τραγουδιού, δεν ξεφεύγει μόνο τελείως από το γενικό κλίμα τής ποπ μουσικής εκείνης τής περιόδου, που χαρακτηρίζεται από την στροφή στην χαρά τής ζωής, αλλά συνιστά μια κατάφωρη παραφωνία. Ο Paul Simon, όπως αναδυκνέιουν την φυσιογνωμία του περισσότερες συνθέσεις, διαφαίνεται να έχει περάση από τις τραυματικές εμπειρίες ενός παιδιού, που αγκομαχεί να επιβιώση στο περιθώριο τής ζούγκλας τής μεγαλούπολης. Αυτές οι εμπειρίες τών οδηγούν να αναβιώση μέσα στον περιρρέοντα θόρυβο την αύρα, που αναβλύζουν οι εβραίοι προφήτες τής Βίβλου. Η αγγελική στην κυριολεξία φωνή τού Art Garfunkel προσδίδει στο ηχητικό αποτέλεσμα τού άσματος μια επουράνια αίσθηση. Ο Garfunkel δήλωσε σε κάποια συνέντευξη, ότι το ηχόχρωμα τής φωνής του διαμορφώθηκε όταν αυτός έψελνε παιδί στις συναγωγή. Μήπως το ίδιο φαινόμενο δεν έχει λάβει χώρα με τις φωνές σημαντικών λαϊκών τραγουδιστών και στην Ελλάδα; Όπως ο Στράτος Διονυσίου και ο Μανώλης Μητσιάς, που σαν ψάλτες σε νεαρή ηλικία διαμορφώνουν μέσα στην κατάνυξη τις φωνές τους. Το πρώτο βέντεο φέρει τον τίτλο "Η Σιωπηρή Άλωση τού Πλανήτη". Σε αυτό συνδυάζεται η υπόκρουση τού τραγουδιού με τις παραστατικές εικόνες ενός ολοκληρωτικού τεχνολογικού εφιάλτη βίαιης επιβολής μεταξύ 13:56 και 17:45, εισάγοντας τον θεατή στο πνεύμα τής κριτικής που ακολουθεί.
Στην συνέχεια παραθέτω τούς στίχους τού τραγουδιόύ:
Hello, darkness, my old friend
I've come to talk with you again
Because a vision softly creeping
Left its seeds while I was sleeping
And the vision that was planted in my brain
Still remains
Within the sound of silence
In restless dreams I walked alone
Narrow streets of cobblestone
'Neath the halo of a streetlamp
I turned my collar to the cold and damp
When my eyes were stabbed by the flash of a neon light
That split the night
And touched the sound of silence
And in the naked light I saw
Ten thousand people, maybe more
People talking without speaking
People hearing without listening
People writing songs that voices never share
No one dared
Disturb the sound of silence
"Fools," said I, "You do not know
Silence like a cancer grows
Hear my words that I might teach you
Take my arms that I might reach you."
But my words like silent raindrops fell
And echoed in the wells of silence
And the people bowed and prayed
To the neon god they made
And the sign flashed out its warning
In the words that it was forming
And the sign said, "The words of the prophets
Are written on the subway walls
And tenement halls
And whispered in the sounds of silence."
Μέσα στο σκότος εμφανίζεται ένα όραμα στην διάνοια με την μορφή σπόρων μιας έρπουσας απειλής. Η Οραματιστής οδηγείται μέσα στούς στενούς πέτρινους δρόμους τής μοναξιάς, αυτού που επιλέγει το δικαίωμα να ξεχωρίζη από το πλήθος. Με την απόσταση αυτή θα παρατηρεί την απρόσωπη μάζα μέσα στην σιωπή τής άρνησης για ουσιαστική επικοινωνία, περιχαρακωμένη στο εγώ. Αυτή μιλάει χωρίς να επιδιώκη την όποια ουσιαστική συνεννόηση, ακούει μηχανικά, χωρίς να υπεισέρχεται σε όσα ηχούν, μέσα στο άσμα που τραγουδά μια χορωδία μουγκών. Ανόητοι!, φωνασκεί ο οραματιστής. Δεν μπορείτε να διακρίνετε, ότι καρκίνωμα τις σιωπής εξαπλώνεται απειλητικά με πολλαπλές μεταστάσεις; Προσέξτε επί τέλους την φωνή μου που αφυπνίζει, πιάστε το χέρι που σας προτείνω σαν οδοδείκτη προς την έξοδο από τον εφιάλτη. Όμως οι λέξεις μου, σκάνε σαν στάλες βροχής στο έδαφος, προκαλώντας μόνο ένα υπόκωφο αντίλαλο στούς τοίχους τής σιωπής, που είμαστε εγκλεισμένοι. Οι άνθρωποι όμως υποκλεινόναι και προσκυνούν το είδωλο ενός δαίμονα από φως φθορισμού που είχουν φτιάξει. Μπροστά στις οθόνες τών τηλεοράσεων, που υποβιβάζοντας τις συχνότητες λειτουργίας τής πρόσληψης, υποβάλλουν αενάως το ψεύδος. Και μπροστά στις οθόνες, που κινούν ένα οχετό πληροφοριών μέσω τής οπτικής ίνας, βαυκαλίζονται σε μια διαδράση, μέσα σε πραγματικό χρόνο, που διοχετεύει έντεχνα το θεμιτό μήνυμα τού θηρίου, που προσαρμοσμένο στα στερεότυπα τού μυαλού τους και στην βολεμένη οκνηρία τής σκέψης τους, τούς παρέχει την ονείρωξη, ότι μπορούν να αφυπνίζονται, έχοντας καταπιεί μπροστά στα πληκτρολόγια την καραμέλα τού μάτριξ. Όμως ένα σημείο ουσιαστικής αφύπνισης προβάλλει, σπινθηρίζοντας την αιώνεια προειδοποίηση τών προφητών: Η λάμψη την αλήθειας βρίσκεται χαραγμένη στο βάθος τών υπόγειων διαδρόμων τής καρδιάς μας. Εκεί, που μια αφυπνισμένη συνείδηση αναζητά το απαστράπτον μήνυμα τής δύναμης για απελευθέρωση, με την οποία μάς έχει προικίσει η δημιουργία.
Οι δακτυλισμοί στις χορδές τίς κιθάρας στο πρωτότυπο από τον Paul Simon αρπίζονται ως ήχοι τών παλμών ενός εκκρεμούς, που χρονομετρά τον αδυσώπητα σύντομο χρόνο πριν την έκρηξη τού τέρατος, με αβάστακτη εκδήλωση ενός λυρικού πόνου, αλλά και την αποφασιστικότητα ενός προφήτη, που ψάλλει την κοινοποίηση τής αναγκαίας εγρήγορσης.
Στο βίντεο αυτό εκφράζεται ο φόβος ότι με την σιωπή, που έχει επιβληθεί, βαδίζουμε προς μια σιωπηλή άλωση τού πλανήτη, σε αντίθεση με τον θόρυβο που χαρακτήρισε την προηγούμενη απόπειρα επιβολής τής νεοταξικής ατζέντας με το τέχνασμα "του πολέμου ενάντια στην τρομοκρατία". Ο σκεπτικισμός τού δημιουργού του εστιάζεται στο ότι ενώ στις ΗΠΑ υπάρχει ήδη μηχανισμός μέσω δορυφόρων, που μπορεί να ανιχνεύη κατά πόσο κάποιος έχει εμβολιασθεί με συγκεκριμένη ουσία, ο πρόεδρος Τραμπ, έχει μεν διαχωρίσει την θέση του επέναντι στην επιβολή ενός υποχρεωτικού εμβολιασμού σε πλανητική κλίμακα, καταδικάζοντας τα σχέδια τού Μπιλ Γκέιτς, μέσω δηλώσεων τού Υπουργού Δικαιωσύνης William Barr. Όμως δεν έχει διαφοροποιηθεί πειστικά ενάντια στην προοπτική τών εμβολιασμών. Χαρακτηριστικά στο 26:00 λεπτό τού βίντεο δείχνεται ο Τραμπ, ως αποφασισμένος θιασώτης τών εμβολιασμών φωνάζοντας: "Take the Shot!".
Ένα άλλο πολυ σημαντικό ζήτημα που θέτει ο δημιουργός αυτού τού βίντεο, είναι ότι ο Τραμπ δεν έχει τοποθετηθεί ενάντια στην κατάργηση τού ρευστού χρήματος, το οποίο εκ τών πραγμάτων αποτελεί προπομπό τού χαράγματος. Από την μεριά μου οφείλω να ξεκαθαρίσω, ότι υπάρχουν δηλώσεις τού Barr, που καταδικάζουν το χάραγμα ως πρακτική. Στην φάση όμως που οι κινέζικες τράπεζες απολύμαίνουν τα χαρτονιμίσματα από υποτιθέμενους ιούς και ενώ οι περισσότερες χώρες βρίσκονται μέσα σε μια επιβαλλόμενη ολοκληρωτική οικονομική κρίση, η οποία εικάζεται ότι θα οδηγήση σε κάποιο κοινό κρυπτονόμισμα, ο κίνδυνος τής επιβολής τής κατάργησης τού ρευστού χρήματος αποτελεί πλέον το πιο πιθανό σενάριο. Το κατά πόσο το επερχόμενο νόμισμα θα στηρίζεται σε πραγματικές αξίες, όπως ο χρυσός, δεν επαρκεί για να ανατρέψη αυτό το δεδομένο και τον αιτιολογημένο σκεπτικισμό, που προκύπτει.
Στο βίντεο καταγγέλεται και η πολιτική τής διοίκησης Τραμπ σε σχέση με την επιβολή περιορισμών, μέσω τών άκρως αντιφατικών δηλώσεων τού ανώταου συμβούλου σε θέματα υγείας Dr. Fauci. Αυτός από την μια υποβάζει τον πραγματικό κίνδυνο από τον κωρονοϊό στα πραγματικά του πλαίσια, στα οποία ανταποκρίνεται μια θνησιμότητα κάτω από το ποσοστό 1 %, ενώ από την άλλη ζητάει την εφαρμογή άκραίων μέτρων στην απομόνωση τών πολιτών.
Το δεύτερο και το τρίτο βίντεο προέρχονται από μια αναφορά που αποτελείται από τέσσερεις συνέχειες. Επέλαξα το πρώτο και το τελευταίο βίντεο τής σειράς αυτής, για να σκιαγραφήσω την μετάπτωση που επέρχεται στην διαδικασία, όσο αφορά την αποδοχή τών Q Anon μεταξύ τών δυο αυτών εκπομπών στις 25.03 και 13.04. Η εκπομπή "Neue Horizonte TV." στην οποία εντάσσεται αυτή η σειρά είναι ίσως η πλέον εμπεριστατωμένη πρωτοπορειακή εκπομπή στο γερμανικό διαδίκττυο. Ο διαχειριστής και παρουσιαστής αυτών τών εκπομπών Götz Wittneben έχει σπουδάσει θεολογία, αλλά είναι βαθύς γνώστης όλων τών περιοχών, που αφορούν την μη συμβατική έρευνα και την εναλλακτική ενημέρωση. Οι εκπομπές αποτελούνται από συνεντεύξεις, τις οποίες παίρνει ο παρουσιαστής από ενδιαφέροντες καλεσμένους, με πολύ εύστοχες παρεμβάσεις, Στην συγκεκριμένη σειρά είναι συνομιλητής ο Frank Köstler. Αυτός δεν είναι ιδιαίτερα γνωστός στον αντίστοιχο χώρο, ο παρουσιαστής όμως ισχυρίζεται, ότιναυτός ανήκει στα πλέον κατάλληλα πρόσωπα, που είναι σε θέση να εκτιμήσουν τις τρέχουσες εξελίξεις. Είναι συγγραφέας τού βιβλίου "Ρωγμή Στα Παρακήνια" (Riß Hinter den Kulissen) και στην πορείαωτών συνεντεύξεων αποδεικνύεται πράγματι ότι διαθέτει μια ισχυρή ικανότητα διείδυσης στα μη προφανή.
Η συνέχιση τής προβληματικής θα γίνη στα πλαίσια αναρτήσεων που ακολουθούν.
Στην συνέχεια θα παρακάμψω αυτό το μέρος τής παρουσίασης, αν και από επιστημονικής πλευράς παρουσιάζει ενδιαφέρον, διότι εκτιμώ, ότι ενδιαμέσως κάθε εχέφρων ενδιαφερόμενος είναι σε θέση να κατανοή τούς στόχους τής κλιμακούμενης ψύχωσης από τα κρατικά μέσα.
Στα πλαίσια τής κριτικής αναφοράς της αυτή η ανάρτηση θα επιχειρήση στα πλαίσια ενός deja-vue μια νοητή και συναισθηματική βουτιά στο τραγούδι τού Paul Simon "Soungs of Silence". Θεωρώ ότι αυτό το τραγούδι είναι η πλέον συμπυκνωμένη λυρική προειδοποίηση τών τελευταίων πενήντα ετών. Τόσο οι μουσική, όσο και οι στίχοι του, με δονούν μονίμως τούς τελευταίους μήνες και το μήνυμα του επανέρχεται εντός μου αδειαλείπτως. Το τραγούδι εμφανίζεται το 1963 με τον πρώτο δίσκο τών Simon and Garfunkel, παραμένοντας αρχικά απαρατήρητο. Η επανέκδοσή του μερικά χρόνια αργότερα σε μικρό δίσκο 45 στροφών θα σαρώση στην κυριολεξία τις πωλήσεις. Είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτο, ότι η θλιμμένη και άκρως προειδοποιητική ατμόσφαιρα τού τραγουδιού, δεν ξεφεύγει μόνο τελείως από το γενικό κλίμα τής ποπ μουσικής εκείνης τής περιόδου, που χαρακτηρίζεται από την στροφή στην χαρά τής ζωής, αλλά συνιστά μια κατάφωρη παραφωνία. Ο Paul Simon, όπως αναδυκνέιουν την φυσιογνωμία του περισσότερες συνθέσεις, διαφαίνεται να έχει περάση από τις τραυματικές εμπειρίες ενός παιδιού, που αγκομαχεί να επιβιώση στο περιθώριο τής ζούγκλας τής μεγαλούπολης. Αυτές οι εμπειρίες τών οδηγούν να αναβιώση μέσα στον περιρρέοντα θόρυβο την αύρα, που αναβλύζουν οι εβραίοι προφήτες τής Βίβλου. Η αγγελική στην κυριολεξία φωνή τού Art Garfunkel προσδίδει στο ηχητικό αποτέλεσμα τού άσματος μια επουράνια αίσθηση. Ο Garfunkel δήλωσε σε κάποια συνέντευξη, ότι το ηχόχρωμα τής φωνής του διαμορφώθηκε όταν αυτός έψελνε παιδί στις συναγωγή. Μήπως το ίδιο φαινόμενο δεν έχει λάβει χώρα με τις φωνές σημαντικών λαϊκών τραγουδιστών και στην Ελλάδα; Όπως ο Στράτος Διονυσίου και ο Μανώλης Μητσιάς, που σαν ψάλτες σε νεαρή ηλικία διαμορφώνουν μέσα στην κατάνυξη τις φωνές τους. Το πρώτο βέντεο φέρει τον τίτλο "Η Σιωπηρή Άλωση τού Πλανήτη". Σε αυτό συνδυάζεται η υπόκρουση τού τραγουδιού με τις παραστατικές εικόνες ενός ολοκληρωτικού τεχνολογικού εφιάλτη βίαιης επιβολής μεταξύ 13:56 και 17:45, εισάγοντας τον θεατή στο πνεύμα τής κριτικής που ακολουθεί.
Στην συνέχεια παραθέτω τούς στίχους τού τραγουδιόύ:
Hello, darkness, my old friend
I've come to talk with you again
Because a vision softly creeping
Left its seeds while I was sleeping
And the vision that was planted in my brain
Still remains
Within the sound of silence
In restless dreams I walked alone
Narrow streets of cobblestone
'Neath the halo of a streetlamp
I turned my collar to the cold and damp
When my eyes were stabbed by the flash of a neon light
That split the night
And touched the sound of silence
And in the naked light I saw
Ten thousand people, maybe more
People talking without speaking
People hearing without listening
People writing songs that voices never share
No one dared
Disturb the sound of silence
"Fools," said I, "You do not know
Silence like a cancer grows
Hear my words that I might teach you
Take my arms that I might reach you."
But my words like silent raindrops fell
And echoed in the wells of silence
And the people bowed and prayed
To the neon god they made
And the sign flashed out its warning
In the words that it was forming
And the sign said, "The words of the prophets
Are written on the subway walls
And tenement halls
And whispered in the sounds of silence."
Μέσα στο σκότος εμφανίζεται ένα όραμα στην διάνοια με την μορφή σπόρων μιας έρπουσας απειλής. Η Οραματιστής οδηγείται μέσα στούς στενούς πέτρινους δρόμους τής μοναξιάς, αυτού που επιλέγει το δικαίωμα να ξεχωρίζη από το πλήθος. Με την απόσταση αυτή θα παρατηρεί την απρόσωπη μάζα μέσα στην σιωπή τής άρνησης για ουσιαστική επικοινωνία, περιχαρακωμένη στο εγώ. Αυτή μιλάει χωρίς να επιδιώκη την όποια ουσιαστική συνεννόηση, ακούει μηχανικά, χωρίς να υπεισέρχεται σε όσα ηχούν, μέσα στο άσμα που τραγουδά μια χορωδία μουγκών. Ανόητοι!, φωνασκεί ο οραματιστής. Δεν μπορείτε να διακρίνετε, ότι καρκίνωμα τις σιωπής εξαπλώνεται απειλητικά με πολλαπλές μεταστάσεις; Προσέξτε επί τέλους την φωνή μου που αφυπνίζει, πιάστε το χέρι που σας προτείνω σαν οδοδείκτη προς την έξοδο από τον εφιάλτη. Όμως οι λέξεις μου, σκάνε σαν στάλες βροχής στο έδαφος, προκαλώντας μόνο ένα υπόκωφο αντίλαλο στούς τοίχους τής σιωπής, που είμαστε εγκλεισμένοι. Οι άνθρωποι όμως υποκλεινόναι και προσκυνούν το είδωλο ενός δαίμονα από φως φθορισμού που είχουν φτιάξει. Μπροστά στις οθόνες τών τηλεοράσεων, που υποβιβάζοντας τις συχνότητες λειτουργίας τής πρόσληψης, υποβάλλουν αενάως το ψεύδος. Και μπροστά στις οθόνες, που κινούν ένα οχετό πληροφοριών μέσω τής οπτικής ίνας, βαυκαλίζονται σε μια διαδράση, μέσα σε πραγματικό χρόνο, που διοχετεύει έντεχνα το θεμιτό μήνυμα τού θηρίου, που προσαρμοσμένο στα στερεότυπα τού μυαλού τους και στην βολεμένη οκνηρία τής σκέψης τους, τούς παρέχει την ονείρωξη, ότι μπορούν να αφυπνίζονται, έχοντας καταπιεί μπροστά στα πληκτρολόγια την καραμέλα τού μάτριξ. Όμως ένα σημείο ουσιαστικής αφύπνισης προβάλλει, σπινθηρίζοντας την αιώνεια προειδοποίηση τών προφητών: Η λάμψη την αλήθειας βρίσκεται χαραγμένη στο βάθος τών υπόγειων διαδρόμων τής καρδιάς μας. Εκεί, που μια αφυπνισμένη συνείδηση αναζητά το απαστράπτον μήνυμα τής δύναμης για απελευθέρωση, με την οποία μάς έχει προικίσει η δημιουργία.
Οι δακτυλισμοί στις χορδές τίς κιθάρας στο πρωτότυπο από τον Paul Simon αρπίζονται ως ήχοι τών παλμών ενός εκκρεμούς, που χρονομετρά τον αδυσώπητα σύντομο χρόνο πριν την έκρηξη τού τέρατος, με αβάστακτη εκδήλωση ενός λυρικού πόνου, αλλά και την αποφασιστικότητα ενός προφήτη, που ψάλλει την κοινοποίηση τής αναγκαίας εγρήγορσης.
Στο βίντεο αυτό εκφράζεται ο φόβος ότι με την σιωπή, που έχει επιβληθεί, βαδίζουμε προς μια σιωπηλή άλωση τού πλανήτη, σε αντίθεση με τον θόρυβο που χαρακτήρισε την προηγούμενη απόπειρα επιβολής τής νεοταξικής ατζέντας με το τέχνασμα "του πολέμου ενάντια στην τρομοκρατία". Ο σκεπτικισμός τού δημιουργού του εστιάζεται στο ότι ενώ στις ΗΠΑ υπάρχει ήδη μηχανισμός μέσω δορυφόρων, που μπορεί να ανιχνεύη κατά πόσο κάποιος έχει εμβολιασθεί με συγκεκριμένη ουσία, ο πρόεδρος Τραμπ, έχει μεν διαχωρίσει την θέση του επέναντι στην επιβολή ενός υποχρεωτικού εμβολιασμού σε πλανητική κλίμακα, καταδικάζοντας τα σχέδια τού Μπιλ Γκέιτς, μέσω δηλώσεων τού Υπουργού Δικαιωσύνης William Barr. Όμως δεν έχει διαφοροποιηθεί πειστικά ενάντια στην προοπτική τών εμβολιασμών. Χαρακτηριστικά στο 26:00 λεπτό τού βίντεο δείχνεται ο Τραμπ, ως αποφασισμένος θιασώτης τών εμβολιασμών φωνάζοντας: "Take the Shot!".
Ένα άλλο πολυ σημαντικό ζήτημα που θέτει ο δημιουργός αυτού τού βίντεο, είναι ότι ο Τραμπ δεν έχει τοποθετηθεί ενάντια στην κατάργηση τού ρευστού χρήματος, το οποίο εκ τών πραγμάτων αποτελεί προπομπό τού χαράγματος. Από την μεριά μου οφείλω να ξεκαθαρίσω, ότι υπάρχουν δηλώσεις τού Barr, που καταδικάζουν το χάραγμα ως πρακτική. Στην φάση όμως που οι κινέζικες τράπεζες απολύμαίνουν τα χαρτονιμίσματα από υποτιθέμενους ιούς και ενώ οι περισσότερες χώρες βρίσκονται μέσα σε μια επιβαλλόμενη ολοκληρωτική οικονομική κρίση, η οποία εικάζεται ότι θα οδηγήση σε κάποιο κοινό κρυπτονόμισμα, ο κίνδυνος τής επιβολής τής κατάργησης τού ρευστού χρήματος αποτελεί πλέον το πιο πιθανό σενάριο. Το κατά πόσο το επερχόμενο νόμισμα θα στηρίζεται σε πραγματικές αξίες, όπως ο χρυσός, δεν επαρκεί για να ανατρέψη αυτό το δεδομένο και τον αιτιολογημένο σκεπτικισμό, που προκύπτει.
Στο βίντεο καταγγέλεται και η πολιτική τής διοίκησης Τραμπ σε σχέση με την επιβολή περιορισμών, μέσω τών άκρως αντιφατικών δηλώσεων τού ανώταου συμβούλου σε θέματα υγείας Dr. Fauci. Αυτός από την μια υποβάζει τον πραγματικό κίνδυνο από τον κωρονοϊό στα πραγματικά του πλαίσια, στα οποία ανταποκρίνεται μια θνησιμότητα κάτω από το ποσοστό 1 %, ενώ από την άλλη ζητάει την εφαρμογή άκραίων μέτρων στην απομόνωση τών πολιτών.
Το δεύτερο και το τρίτο βίντεο προέρχονται από μια αναφορά που αποτελείται από τέσσερεις συνέχειες. Επέλαξα το πρώτο και το τελευταίο βίντεο τής σειράς αυτής, για να σκιαγραφήσω την μετάπτωση που επέρχεται στην διαδικασία, όσο αφορά την αποδοχή τών Q Anon μεταξύ τών δυο αυτών εκπομπών στις 25.03 και 13.04. Η εκπομπή "Neue Horizonte TV." στην οποία εντάσσεται αυτή η σειρά είναι ίσως η πλέον εμπεριστατωμένη πρωτοπορειακή εκπομπή στο γερμανικό διαδίκττυο. Ο διαχειριστής και παρουσιαστής αυτών τών εκπομπών Götz Wittneben έχει σπουδάσει θεολογία, αλλά είναι βαθύς γνώστης όλων τών περιοχών, που αφορούν την μη συμβατική έρευνα και την εναλλακτική ενημέρωση. Οι εκπομπές αποτελούνται από συνεντεύξεις, τις οποίες παίρνει ο παρουσιαστής από ενδιαφέροντες καλεσμένους, με πολύ εύστοχες παρεμβάσεις, Στην συγκεκριμένη σειρά είναι συνομιλητής ο Frank Köstler. Αυτός δεν είναι ιδιαίτερα γνωστός στον αντίστοιχο χώρο, ο παρουσιαστής όμως ισχυρίζεται, ότιναυτός ανήκει στα πλέον κατάλληλα πρόσωπα, που είναι σε θέση να εκτιμήσουν τις τρέχουσες εξελίξεις. Είναι συγγραφέας τού βιβλίου "Ρωγμή Στα Παρακήνια" (Riß Hinter den Kulissen) και στην πορείαωτών συνεντεύξεων αποδεικνύεται πράγματι ότι διαθέτει μια ισχυρή ικανότητα διείδυσης στα μη προφανή.
Η συνέχιση τής προβληματικής θα γίνη στα πλαίσια αναρτήσεων που ακολουθούν.
Φίλε Διονύση αναμένουμε τη συνέχεια..
ΑπάντησηΔιαγραφή(Και από κοινού, εκμεταλλευόμαστε φυσικά και τον κατ΄οίκον περιορισμό των συμπολιτών μας, οι οποίοι έδειξαν μεγαλύτερη προθυμία για διάβασμα)
σε ευχαριστω.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=2xT6fcm4V1o
just a what-if video , only for the connection btw Q-looking glass tech
@ tuluba
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ για την υπόδειξη.
Διάβασα εχθές το σχόλιό σου στον Διόδοτο και είδα τα σχετικά βίντεο.
Νομίζω, ότι σε αυτόν τον τομέα η πρωτοπορία ανήκει στους Ρώσους και στον τεράστιας σημασίας επιστήμονα Nikolai Kozyrev, για τον οποίον σύντομα θα κάνω ανάρτηση.
Ω ρε ψωμί που υπάρχει εδώ! Τέρμα η χαλάρωση φίλε μου Διονύση. Σού (μάς) πέφτει πολλή δουλειά να κάνουμε. Εδώ είναι πόλεμος. Ακόμα κι αν ο ίδιος ο Q όμως, στην αυθεντική σελίδα του (εδώ: https://qmap.pub/?pg=1 ) και στο βίντεο (clear your mind) που μάς προτείνει να δούμε και να ακούσουμε, για να χαλαρώσουμε, μέχρι να ανακοινωθούν πράγματα...
ΑπάντησηΔιαγραφή..στην πραγματικότητα μάς αναθέτει εργασία και μελέτη, γιατί.. μην μού πεις ότι στην ψευδοπολύπλευρη κλειστή ράβδο που περιστρέφεται (την λέω ψευδοπολύπλευρη γιατί στην πραγματικότητα η πλευρά είναι μία, βασισμένη σε τοπολογικά μαθηματικά) δεν μάς ψιθυρίζει επίσης κάτι για στροφορμή κβαντικών πεδίων και υπερφωτεινές ταχύτητες! χαχαχα
..Θυμήσου και τον Χριστό μετά την Σταύρωση, που εμφανιζόταν σε πολλούς ανθρώπους σε διαφορετικά μέρη ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ, κι ενώ μπορούσε να φάει ψάρι και μέλι, δεν εμποδιζόταν να περάσει μέσα από στερεά ύλη, ακριβώς όπως δεν εμποδιζόταν και από τον χρόνο.
Ο Nikolai Kozyrev λοιπόν.. περιμένει άλλον έναν πολεμιστή, δηλαδή εσένα, να τον δικαιώσεις!
Σημ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην σελίδα https://qmap.pub/?pg=1 ασχολήσου και με τα εικονίδια στην κάθετη στήλη αριστερά.
καλημερα σας, "υποδειξη" ? Ποτέ. και σε κανεναν.
ΑπάντησηΔιαγραφήMy asshole regarding Q , πάρα πολλες συμπτώσεις,τους ανακαλυψα τον γεναρη ,οσα εχει αναφερει το Q δυο χρονια πριν , δενουν με τα τρέχοντα συμβάντα, πολλα "Q proofs" , στην αρχή είπα οτι "πολυ καλό για να είναι αληθινο" , τωρα προσευχομαι να είναι. Μονο το κυκλωμα humman harvesting να ξεπαστρεψει μου φτανει,μετα βλεπουμε...
Για τους γερμανους δημοσιογραφους , αναλυση πολιτικής χωρις συνωμοσιολογία (?) - nein danke :) , πρέπει να αναφερονται στην ασκηση defence europe 2020, δεν εχω βρει πληροφοριες για την πορεια της,μονο ενα αρχικο βιντεο οτι ξεκινησε.
Για τις ανατιναξεις βασεων,μονο ενα report , μαρτηρια για το που γινονται ανατινάξεις παγκοσμια χωρις αποδειξεις βεβαια.(https://drop.space/watch/underground-war-update-gene-decode-on-dumbs-b2t-show-jan-23_15ptQQ4uqHTpTS1.html)
Στην εικονα που φτιαχνω εχω βαλει μεσα και το μεταφυσικο... μια καλη πηγη είναι το ακολουθο (https://augtellez.wordpress.com/category/the-bigger-picture/)
καλη συνεχεια , καλη δυναμη , καλη ψυχική ανασταση σε σας και σε ολους τους αναγνώστες.
Αγαπητέ-η tuluba,
ΑπάντησηΔιαγραφήσε ευχαριστούμε (κι ειδικά εγώ) ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ για την σελίδα augtellez.
Η πλροφορια εχει δυναμη οταν διανεμεται , χαιρομαι που βοηθαω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχει και καναλι youT https://www.youtube.com/channel/UCgJjbSzV87sc2nfRxrayywA
που πραγματικα μου εχει φαει πολλες ωρες, αν εισαι openmind αξιζει... ολα ειναι κομματια του ιδιου παζλ.
καλη συνεχεια και μπραβο και σε σενα για την προσπαθεια που βαζεις.
καλη ανασταση.
https://youtu.be/NXX2ZFNBUdc
ΑπάντησηΔιαγραφήη άλλη οψη του νομισματος
Αγαπητέ-η tuluba,
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτό το βίντεο μαϊμού/μαλακιούλα είναι η επιβεβαίωση του πόσο έχουν χεστεί επάνω τους από την δύναμη Τραμπ, οι συριζαίοι (ε.. συγνώμη.. οι δημοκρατκοί ήθελα να πω 🤣) της Αμερικής. Από αυτούς προέρχεται το βίντεο. Έχουν πάρει αποσπασματικά φράσεις Τραμπ και Πομπέο και τις ανασκευάζουν όπως θέλουν αυτοί. Αν ήταν έτσι, θα τα είχε κλείσει όλα ο Τραμπ και θα είχε πάει διακοπές χαχαχα, αντιθέτως..κάθε βράδυ κάνει ανακοινώσεις και press conference έως τώρα που μιλάμε.
Η FEMA είναι στην ουσία στρατικοποιημένο όργανο/παρακράτος που έφτιαξαν οι νεοταξίτες επί Μπους πατέρα. Ο σημερινός πρόεδρος με μία εντολή μπορεί να την ακυρώσει. Δεν το κάνει ακόμα για να μην έχει αντίποινα. Του φτάνει που του έριξαν τον μαϊμού κορωνοϊό για την ώρα και κοιτάει να τα φέρει βόλτα, που από ό,τι φαίνεται θα του δώσει και την δυνατότητα να τους πηδήξει τελικά.
Η ανάμιξή της για να πάρει τον έλεγχο αρχίζει από εκεί που θα κηρυσσόταν η χώρα σε κατάσταση "εκτάκτου κρίσεως" και όχι κατάσταση εκτάκτου ανάγκης" όπως είναι τώρα.
Αυτά που αριθμεί μετά, τα executive orders, δεν αφορούν την φέμα, αλλά την κυβέρνηση. Αλλά μάς δουλεύει κανονικά η συριζαία που τραγουδάει το κύκνειο άσμα των παιδόφιλων/παιδοφάγων σατανιστών democrats xaxaxa
Να είσαι καλά,
εμείς μόνο να διασκεδάζουμε και να γελάμε μπορούμε με κάτι τέτοιες μούφα "μαζικές υστερίες" που της λέει και ο πρώτος σχολιαστής.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΝΕΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ...!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttps://diodotos-k-t.blogspot.com/2020/04/breaking-news-michael-flynn.html
@ ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ , μαζι σου 100%, για του λογου της σφαιρικής ενημερωσης το πρόσθεσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλη συνεχεια