21 Απριλίου, 2018

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ ΤΗΣ ΠΤΗΣΕΩΣ 522 ΤΗΣ ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ HELIOS

"Μετά από λίγο καιρό δεν θα μιλάει κανείς πια γι' αυτά.
Είμαστε ένας λαός που ξεχνάει γρήγορα".

Κωνσταντίνος Μητσοτάκης



Μετά από υπόδειξη τού αγαπητού κυρίου Διηνεκή καταργώ κατ' αρχήν την παρούσα ανάρτηση, διατηρώ όμως τα σχόλια, διότι δεν επιτρέπεται να καταργήσω σχόλια χωρίς την σύμφωνη γνώμη αυτών που τα έκαναν.
Ο λόγος τής κατάργησης ανάγεται στην διάθεση υπευθυνότητας, η οποία αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση στην διαδικασία χειρισμού πολύ σοβαρών θεμάτων, όπως η πτώση τού αεροπλάνου τής HELIOS.
Κάποια από τα βασικά συμπεράσματα που εξήγα σε αυτήν την ανάρτηση, φαίνεται να αντιφάασκουν σε κάποιους σχολιασμούς σε αναρτήσεις άλλων ιστολογίων εκείνης τής περιόδου, σε συνδυσμό με παραπομπή σε φωτογραφικό υλικό σε ένα από αυτά, που αρμόζει να ληφθούν σοβαρά υπ' όψει.
Ο λόγος τής κατάργησης τής ανάρτησης ανάγεται αποκλειστικά στην διάθεσή μου να δρώ με ακριβοδίκαια κριτήρια. Η κριτική που γίνεται στα σχόλια, ότι "εκτίθεμαι" δεν με απασχολεί, δεδομένου ότι τα ελατήρια τής γραφής μου δεν έχουν προσωπική αφετηρία. Έπαινοι ή ονειδισμός ένεκα όσων γράφω, με αφήνουν απαθή. Ουδέποτε επεζήτησα εύσχημα από πάσα δραστηριότητά μου, ή κατέφυγα σε αυτοεπαίνους. Τα γραφόμενα μου αφήνω να τα κρίνουν οι αναγνώστες, θέτοντας το πρόσωπό τού γράφοντος κατά μέρος. Αυτός είναι και ο λόγος που κάνω χρήση διαδικτυακής επωνυμίας, ώστε η έμφαση να αποδίδεται αποκλειστικά στα γραφόμενα και όχι στον γράφοντα. Η αποκάλυψη τής προσωπικής ταυτότητάς μου έγινε αποκλειστικά για λόγους ειλικρίνειας και διότι δεν έχω ανάγκη να επιδιώκω την όποια πλασματική επικάλυψη.
Όσα πράττω εμφορούνται από διάθεση ειλικρίνειας απέναντι στην αλήθεια. Άρα δεν διακρίνω κίνδυνο να εκτεθώ. Φυσικά μπορεί να κάνω κάποια λάθη. Όμως παραμένω πάντοτε ανοικτός και επιδιώκω την κριτική, γι αυτό είναι τα σχόλια τελείως ελεύθερα σε αυτήν την σελίδα, χωρίς να προηγείται έλεγχος.
Είμαι ανά πάσα στιγμή διατεθειμένος να παραδεχθώ λάθη και ατέλειες, όχι μόνον για λόγους στοιχειώδους αξιοπιστίας, αλλά διότι το τελευταίο που με ενδιαφέρει είναι το όποιο γόητρο. Εισερχόμεθα σε μάχιμο αρένα διαφωτήσεως και το αναμενόμενο είναι κόστος και φθορά. Μετά την προηγούμενη ανάρτησή μου χάκαραν και έκαψαν τον υπολογιστή μου. Δόξα τω Θεώ, έχω εδώ άλλους οκτώ ματρακάδες, όπως αυτός που έκαψαν, για να συνεχίσω.

Στα σχόλια έθεσα ένα ερώτημα στον αγαπητό κύριο Διηνεκή, το οποίο μέχρι στιγμής παραμένει αναπάντητο. Αυτό δεν σημαίνει, ότι η αντιρρητική του μπορεί να μην ισχύει. Αντιθέτως θέλω να εκφράσσω τις ευχαριστείες μου σε αυτόν, που κατά τις πολύ μικρές πρωινές ώρες, που άλλοι ησυχάζουν, αυτός παρέμεινε ενεργός, για να με διαφυλάξει και εμένα, αλλά πρωτίστως την διοχέτευση απόψεων, που μπορεί να μην ισχύουν, στην δημοσιότητα, ματαιώνοντας πιθανά ατοπήματα.

Φυσικά έχω κρατήσει αντίγραφο τής ανάρτησης και είμαι ανά πάσα στιγμή διατεθεικμένος να την παρουσιάσω εκ νέου στο σύνολό της ή μερικώς, όταν αυτό απαιτηθεί από την δεοντολογία τής όποιας καλώς νοούμενης κριτικής.

Φρονώ, ότι έχω υποχρέωση να εμμείνω στο παρόν θέμα στην σημερινή φάση με έμφαση, αλλά και σε άλλα από αυτά, που η επίσημη εκδοχή σχετικά και οι αντίστοιχες έρευνες θεωρούν "ατυχήματα".. Διακρίνω από την μέχρι τώρα διεξαγωγή τής έρευνάς μου, ότι υπάρχουν σχετικά με αυτό το θέμα αναπάντητα ερωτήματα ζωτικής σημασίας και εμμένω στην συνέχιση τών ερευνών μου. Σχετικά με την κριτική που έγινε, ότι δεν γνωρίζω επαρκώς το θέμα που χειρίστηκα, φρονώ ότι αυτό ισχύει για κάθε καλοθελητή, που αποτολμά να ερευνά γεγονότα, ενώ αυτά σκεπάζονται από πέπλο συνομωσίας. Η αναζήτηση συνιστά διακινδύνευση. Δεν παύει όμως ποτέ αυτή να διέπεται από ένα σημαντικό προτέρημα: Θέτει εκ νέου επί τάπητος στην δημόσια συνείδηση και τον δημόσιο διάλογο ζητήματα, που οι κύκλοι τού σκότους επιθυμούν να ξεχασθούν με κάθε τρόπο. Σύμφωνα με το ρητό: Όσοι μιλούν υπεύθυνα, θέτουν ή λύνουν πρόβλημα.

Εφόσον καταλήξω στο μέλλον σε συμπεράσματα άξια λόγου, τα οποία είναι συνεκτικά και εξαντλούν τις εκδοχές που έχουν καταγραφεί, θα επανέλθω στην κατάθεση τών απόψεων μου επί τού θέματος.

11 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το αεροσκάφος, ΚΑΤΕΡΡΙΦΘΗ.
    Έπρεπε, διότι θα έπεφτε μέσα στην Αθήνα.

    ΔΕΝ το κατέρριψαν τα δύο F-16 που το συνόδευαν.
    Το κατέρριψαν δύο ΕΦΕΔΡΙΚΑ Mirage 2000 που ακολουθούσαν.

    Αυτά προς το παρόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΑπριλίου 22, 2018

    Αγαπητέ κύριε Διηνέκη,

    άλλαξα τον αριθμό τών θυμάτων σύμφωνα με την υπόδειξή σας. Κατ' αρχήν δεν διακρίνω ότι αυτή η αλλάγή διέπει κάποια ποιοτικά διαφοερετική προβληματική, υπό την προϋπόθεση ότι αυτή έχει μόνον αριθμιτικό χαρακτήρα.
    Σχετικά με τούς άλλους εντοπισμούς σας, επιτρέψτε μου τον ισχυρισμό, ότι και σε αυτό το θέμα επιδιώκουμε όλοι την εξεύρεση και αποκατάσταση τής αλήθειας. Άρα δεν υπάρχει ο παραμικρός ενδοιασμός από εμένα, να αποδεχθώ εκδοχές τελείως διαφορετικές από αυτές που προβάλλω, εφόσον αυτές τεκμηριώνονται με πειστικό τρόπο.
    Σε περίπτωση που διαθέτετε πληροφόρηση καλύτερη από την δική μου, εφόσον επιθυμείτε, κάντε μια ανάρτηση σχετικά στο ιστολόγιό σας, οπότε καταργώ την δική μου ως ανεπαρκή και αναδημοσιεύω την δική σας. Σε τελευταία ανάλυση σάς χρωστώ ευγνωμοσύνη, διότι έχετε προβάλλει αρκετές φορές κειμενά μου, άρα προτίθεμαι ευχαρίστως να ανταποκριθώ στην καλή σας διάθεση με προβολή δικών σας κειμένων.
    Εάν επίσης αποσκοπείτε στην αποκατάσταση ή επί πλέον συνεκτίμηση κάποιων δεδομένων στα πλαίσια τής δικής μου ανάρτησης, πάλι είμαι στην διάθεσή σας, όπως εξ άλλου έχω υποχρέωση να ανταποκρίνομαι σε κάθε θετική παρέμβαση, ανεξάρτητα από ποιον αυτή προέρχεται.
    Η προέλευση τού Μέρτεν δεν μού είναι γνωστή. Αυτό που γνωρίζω λόγω θέσεως είναι ότι πληθώρα πρακτόρων τών στάζι, πέρασε μετά την αλλαγή τού καθεστώτος σε συνεργασία με τις δυτικές μυστικές υπηρεσίες, επειδή εκτίμησαν ότι ο Γκορμπατζώφ και οι Ρώσοι ξεπούλησαν την Ανατολική Γερμανία.
    Αναφορικά με την μη εξεύρεση τής σωρού κάποιων δεν μπορώ να διακρίνω χωρίς επίπλέον δεδομένα, με ποιον τρόπο αυτή επηρεάζει τις εκτιμήσεις που δημοσιεύω.
    Τα ίχνη πάλης στον Χαραλάμπους διαφοροποιούν το συμπέρασμα, ότι η παρεμβολή έγινε έξωθεν, ή μόνον έξωθεν τού αεροπλάνου. Για να στοιχειωθετηθεί όμως κάποια ολοκληρωμένη εκδοχή, χρειάζονται επί πλέον στοιχεία, ή τουλάχιστον κάποια διαφορετική ερμηνεία τών ήδη υπαρχόντων. Εφόσον αυτά βρίσκονται στην διάθεση σας, ευχαρίστως μπορείτε να τα καταθέσετε, για να προωθήσω και τις συνέπειες.
    Σχετικά με τον ισχυρισμό σας, ότι το αεροπλάνο καταρρίφθηκε από αεροπλάνα τής πολεμικής αεροπορίας, γεννάται το ερώτημα πώς αυτό το γεγονός δεν αποκαλύφθηκε, ευθέως ή εντέχνως, δεδομένου ότι το κόστος τής δημοσιοποιήσεως αυτής τής ενέργειας θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα μεγάλο για τον Κώστα Καραμανλή, εφόσον η αντίστοιχη εντολή από αυτόν έγινε γνωστή, εν όψει τής πληθώρας τών πολιτικών του αντιπάλων, φανερών και μη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΑπριλίου 22, 2018

    @ Διηνεκής

    Ευχαριστώ για τις υποδείξεις σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Επαναλαμβάνω, μετ' επιτάσεως: Τα πτώματα τού Ανατολικογερμανού ΚΥΒΕΡΝΗΤΟΥ και πρώην πράκτωρος τής ΣΤΑΖΙ, καθώς και άλλων δύο ατόμων που επέβαιναν στο μοιραίο αεροσκάφος τής «Ήλιος», ΟΥΔΕΠΟΤΕ ανευρέθησαν.

    ΑΠΟ ΤΟΥΣ 121 ανθρώπους, επιβάτες και πλήρωμα, ΜΟΝΟΝ τα 118 πτώματά τους ανευρέθησαν.

    Ο ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ, ΕΞΑΦΑΝΙΣΘΗΚΕ !!!!!!!!!!!!!!!
    Ο ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ !!!!!!!!!!!!!!

    Υπάρχουν πάρα πολλά που μπορούν να ΞΑΝΑΓΡΑΦΟΥΝ, αλλά όπως ουδείς θέλησε να πεισθή το 2005, ουδείς θα θελήση να πεισθή και τώρα κύριε Κλαδά.

    Η υπόθεση τής μοιραίας πτήσεως τής «Ήλιος», ήταν... «ού με πείσεις κάν με πείσης...»

    Το όλο τραγικό συμβάν, είχε να κάνη με την Έρευνα & Διάσωση στο Αιγαίο Πέλαγος.

    Ας είναι καλά το ΗΡΩΪΚΟ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ, ο Κύπριος φροντιστής, που κατόρθωσε να φέρη το αεροσκάφος μέχρι τον Νότιο Ευβοϊκό Κόλπο. Ήταν ένας ψύχραιμος νέος, ο οποίος είχε υπηρετήση στις Δυνάμεις Καταδρομών τής Κύπρου ΜΑΣ και είχε πτυχίο αεροπόρου (μη επαγγελματικό). Για μικρά αεροσκάφη, μονοκινητήρια. Από χόμπυ, μάλλον. Διέθετε κάποιες γνώσεις πτητικού μέσου εν πάση περιπτώσει. Έστω και στοιχειώδεις.

    Το θέμα είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ. Ρωτήστε την κυρία Σουφλή, τού ιστολογίου «Αττικά Νέα». Είχε καλύψη το τραγικό συμβάν τής 14ης Αυγούστου τού 2005. Στην περιοχή της έγινε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα σας, οικοδεσπότα!

    Αυτό που υπονοεί ο Διηνέκης, είναι πως ο κυβερνήτης δραπέτευσε εγκαίρως -ίσως πάνω από τον εναέριο χώρο της Τουρκίας- από το αεροπλάνο με αλεξίπτωτο, αφού πρώτα κατέβηκε στον χώρο αποσκευών. (Τη διαδρομή αυτή δεν μπορούν να κάνουν επιβάτες.)

    Η πλάκα είναι πως παρουσιάστηκε ιατροδικαστική έκθεση, που μιλάει γιά καρδιακό πρόβλημα κτλ (του κυβερνήτη) σε ανύπαρκτο πτώμα! Καλή ώρα, όπως είχαμε ιατροδικαστική έκθεση γιά το πτώμα του δύστυχου Άλεξ της Βέροιας, το οποίο δεν βρέθηκε ποτέ. (Δυστυχώς, σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις ο εισαγγελέας καθίσταται αόρατος καί το αδίκημα της ψευδορκίας ...δεν ανευρίσκεται στις σελίδες του Ποινικού Κώδικα. Από το απίθανο κράτος μας δεν περιμένουμε φυσικά κάτι καλύτερο.)

    Υγ: Τα περί διακόπτη αέρα στη θέση "manual" τα είχα δεί καί στην καλή σειρά ντοκυμανταίρ γιά αεροπορικές τραγωδίες του Σκάϋ, πρό ετών. Φαίνεται πως είναι η επισήμως κρατούσα εκδοχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΑπριλίου 25, 2018

    @ ΕργΔημΕργ

    Εκτιμώ, ότι η παρέμβαση τού Διηνέκη διέπετο από πολύ ευγενική συναδελφικότητα. Στο κείμενο που είχα αναρτήσει, είχα καταλήξει στο ίδιο συμπέρασμα με αυτά που έγραψε και αυτός σχετικά με τον ρόλο τού φροντιστού. Όμως ψάχνοντας περισσότερο, διαπίστωσα ότι το θέμα περιέχει πολύ πιθανώς κάποιο αγκάθι, που χρειάζεται πράγματι προσοχή, καθώς και μια σειρά φαινομενικές αντιφάσεις, που περιπλέκουν την δυνατότητα εν πρώτοις για μια συνεκτική αποτίμηση τών συμβάντων. Δεν αποκλείω σχετικά με τον κυβερνήτη να συνέβει κάτι διαφορετικό. Όμως "ουδεν κρυφόν υπό τον ήλιον". Η κατάργηση τού κειμένου τής αναρτήσεως δεν συνεπάγεται από την μεριά μου συνθηκολόγηση μπροστά στον γρίφο, αλλά προσωρινή αναδίπλωση, μέχρι να συλλέξω τα στοιχεία που λείπουν και τίς αναγκαίες πληροφορίες. Συνηθίζω, όταν ξεκινάω κάτι, να το φέρνω εις πέρας. Ποτέ όμως δεν βιάζομαι.
    Σε ευχαριστώ για την βοήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑνώνυμοςΜαΐου 25, 2018

    ΕργΔημΕργ

    Η Φωτό Μου

    Μέλος του Blogger από τις Ιανουάριος 2012
    Προβολές προφίλ - 3236
    Τα ιστολόγιά μου

    ΜΠΟΤΙΛΙΑ ΣΤΟ ΠΕΛΑΓΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή