24 Απριλίου, 2014

ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΗΣ ΚΟΥΚΟΥΛΑΣ - ΠΟΝΗΜΑ ΤΕΤΑΡΤΟΝ - "Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΑΚΙΑΣ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΑΚΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΚΡΥΠΤΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΠΟΛΙΑ"



1. ΕΧΟΝΤΕΣ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΤΑΙ ΕΠΙΤΕΛΕΣΕΙ ΤΑ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ

Ας επανέλθωμεν λοιπόν εις τα καθ' ημάς τής πεζής πραγματικότητος κατόπιν τών εορταστικών εξάρσεων. Παλαιότερον ελέγαμεν "κοπιάστε νηστεύσαντες και μη νηστεύσαντες", ή κατά Νίκον Καρούζον "νηστεύει η ψυχή μου από τα πάθη και το σώμα μου την ακολουθεί". Οι πεινώντες και διψώντες την δικαιοσύνην βιώνουν εξάλλου την αέναον Μεγάλη Σαρακοστή μέσα εις το διηνεκές τής Διαρκούς Αναστάσεως φυτών και λουλουδιών, μέχρι να κάνουμε τα τριβόλια αλοιφή για κάλους άπαξ δια παντός. Και προς αποφυγήν παρεξηγήσεων εξηγούμαι:
Και εις ετούτο το αφηγηματικόν πόνημα, ως και εις το πρώτον τής σειράς "Οι  Δρόμοι Τής Κουκούλας", που είχα τον ξιπασμόν να δημοσιεύσω προ ετών, άπαντα τα ενεχόμενα πρόσωπα αποτελούν αποκυήματα τής νοσηράς (και πτωχής εφευρηματικότητος) φαντασίας μου. Εάν βεβαίως κάποιοι εξ υμών αρέσκονται να διαπιστώσουν εις αυτά παραλληλισμούς - και δη στρεβλωματικούς τής πραγματικότητος - αυτό αποτελεί δικαίωμα και μαγκιά σας, όπως καταθέτω αναλυτικώς σε συνέντευξη, που μού πήρε ο Γιώργος Τρ. και η οποία αναμένεται να δημοσιευθεί στο μεθεπόμενο τεύχος τού "The NASA Journal Of Aerospace Developments" (και όχι κατ' εξαίρεση αυτή τη φορά στο Crash που κυκλοφορεί).
Όταν είχα ξεκινήσει να καταπιάνομαι με το θέμα τής κουκούλας, εκτιμούσα ότι υπήρχαν κάποια σημαντικά δεδομένα, τα οποία άξιζαν ιδιαίτερης μνείας. Με τα σχετικά κείμενα που ανήρτησα τότε, είχα στρέψει την προσοχή σε δύο είδη κουκουλοφόρων, που θεωρούσα ως τα πλέον χαρακτηριστικά για την συγκεκριμένη αμφίεση: Τούς καταδότες και τούς δήμιους. Στην περίπτωση των δεύτερων η αναφορά που έγινε εστιάσθηκε στην περίπτωση ενός ακροβολισμένου εκτελεστή, συνθέτοντας την δική μου ερμηνεία σχετικά με την δολοφονία τού Αλέξη Γρηγορόπουλου, ως σημαντικού λίθου στο πλακόστρωτο, μέσα από το οποίο οδηγήθηκε τεχνητά η Ελλάδα στον κλίβανο τού ΔΝΤ και των "μνημονίων". Βεβαίως προφανής έχει καταστεί ενδιαμέσως και ο ρόλος ενός τρίτου είδους κουκουλοφόρων. Αυτού που συνθέτει ο συρφετός των δήθεν εξεγερμένων προβοκατόρων, που ενεργεί το παρακράτος, ως βασικός μοχλός τού ισχύοντος συστήματος εξουσίας.
Παρ' ότι όμως εκτιμούσα, ότι είχα κατανοήσει κάποια στοιχειώδη δεδομένα, που σχετίζονται με τις μυστικές εταιρίες και τα αντίστοιχα τελετουργικά, είχα παραβλέψει το πλέον ουσιώδες: Η κουκούλα συνιστά πρωταρχικά βασικότατο εξάρτημα τής τελετουργικής ενδυματολογίας. Συχνά το πεπρωμένο κάποιων, οι οποίοι αρέσκονται να πιστεύουν ότι ερευνούν σε βάθος ορισμένα μη συμβατικά θέματα, είναι να παραβλέπουν αυτό που βρίσκεται μπροστά στα μάτια τους. Ενώ υφιστάμεθα καταιγισμό εικόνων τελετουργικών κουκουλοφόρων, που ως "τιμωροί" και "ιεροεξεταστές" τυραννούν με απροσμέτρητη μανία μέχρι θανάτου τα θύματά τους, στις πλείστες των περιπτώσεων παραβλέπουμε πλήρως την σημασία τους στην πορεία που αυτά συνθέτουν την υφή και τον εν τέλει κεντρικό άξονα τής εξουσίας πίσω από τα παρασκήνια.
Έπρεπε να διαβάσω στις ειδήσεις σχετικά με τον βίο και την πολιτεία ενός παιδιού, γιού καφετζή από τούς Αμπελοκήπους, ο οποίος αναδείχθηκε σε γραμματέα τής κοινοβουλευτικής ομάδος  κυβερνώντος κόμματος και alter ego τού πρωθυπουργού, ο οποίος συνέγραψε βιβλίο περί "Κρυπτείας" και το έκανε σεμινάρια στούς "ζητάδες", ώστε να λάβει χώρα το σχετικό κλικ.

Πριν από 35 χρόνια ευτύχισα να απομακρυνθώ από την δυσωδία των πολιτικών κομμάτων. Αυτά αποσκοπούν μόνον εις το να κομματίζουν, τουτέστιν να κομματιάζουν την κοινωνία, φανατίζοντας, φατριάζοντα και αποβλακώνοντα τούς "πολίτες". Αντί να διαπαιδαγωγούνται τα μέλη των κοινωνιών στην από κοινού επιδίωξη τού κοινού καλού, στην βάση τής αμοιβαίας αλληλεγγύης και τού πνεύματος συνεργασίας, διασπώνται οι κοινωνίες με τεχνητό τρόπο σε αντίπαλα πολιτικά στρατόπεδα, τα συμφέροντα των οποίων υποτίθεται ότι είναι μεταξύ τους αγεφύρωτα. Με τρόπο που μόνον ο ανταγωνισμός μέχρις εσχάτων μπορεί δήθεν να διεκπεραιώσει. Η πλήρης παθητικοποίηση τής "κοινωνικής μάζας" οδηγεί να εκδηλώνονται οι δήθεν διελκυστίνδες με ακραία βερμπαλιστικό τρόπο μεταξύ των "πολιτικών ιθυνόντων", ενώ η πλέμπα τού καναπέ καλείται να ρήξη ένα χαρτάκι κάθε τέσσερα χρόνια μέσα σε ένα κουτί, το οποίον πάλι οι ταχυδακτυλουργοί τής κομματοκρατίας καταμετρούν, με την ελπίδα ότι κατ' αυτόν τον τρόπο "θα αλλάξει το κοινό πεπρωμένο". Διατείνονται οι υποτιθέμενοι κομματικοί ταγοί, ότι είναι "δεξιοί", "αριστεροί", "κεντρώοι", ως να παραγγέλνουν πανταλόνια σε ράπτη, αντί να ομολογήσουν, ότι έχουν εκκολαφθεί στα θερμοκήπια παραγωγής στελεχών, τα οποία αποσκοπούν στον σχήσιμο τών κοινωνιών. Και αυτά διεξάγονται μέσα σε "πόλεις", οι οποίες είναι ζούγκλες. Όπου οι κοινοί θνητοί έχουν περιθωριοποιηθεί τελείως από τα κατεστημένα, μετατρεπόμενοι σε απλοί καταναλωτές δηλητηριωδών κατασκευασμάτων, παραπληροφόρησης και άνωθεν επιβεβλημένης αποβλακώσεως, η οποία καλείται "παιδεία". Την οποίαν, για να καταστήσουν προσβάσιμο εις τα τέκνα τους, ως εισιτήριο για την επίτευξη "καριέρας", η άλλως πώς "σταδιοδρομίας" εις τις χωματερές τού συστήματος, καλούνται να αναλώσουν και τον τελευταίο οβολό τους. Μέσα σε ένα κυνήγι εναποκτήσεως τυπικών προσόντων με σχεδόν μηδενικό ουσιαστικό περιεχόμενο. Πλήρης συνειδησιακή αχρωματοψία και άκρος φιλοτομαρισμός, που εναποθέτουν την διαχείριση τής διογκούμενης κοινωνικής εξαθλιώσεως στούς υποτιθέμενους "φιλανθρωπικούς" θεσμούς τού συστήματος, οι οποίοι για την τήρηση των προσχημάτων χύνουν σταγόνες ύδατος επί τών πυρωμένων λίθων τής κοινωνικής δυστυχίας, έχοντας απλώσει τα πλοκάμια τους επί τού κλαπέντος κοινωνικού πλούτου.
Όταν άφησα πίσω μου τις κομματικές τρώγλες και τα ιδεολογικά ορνιθοτροφία, συνέδραμε ευτυχής "σύμπτωση" να πέσει στα χέρια μου το βιβλίο "Ο Φανατικός" τού Τζων Φόρστερ. Τότε αποκόμισα μια βασική διαπίστωση από την μελέτη αυτού τού βιβλίου: Τα κάθε είδους σύμβολα, είτε ως ιδεολογήματα, είτε ως σήματα, είτε ως συνθηματολογίες των οποίων κάνουν χρήση οι κάθε λογής γκρούπες, έχουν ως στόχο να αφομοιώσουν τούς οπαδούς στην ψυχολογία τους. Τα άτομα καλούνται με αυτόν τον τρόπο να αποποιήσουν την προσωπική τους ευθύνη, δρώντα εις το όνομα τής ομάδος. Με την κατάργηση τής προσωπικής ευθύνης ανοίγονται κατ'αυτόν τον τρόπο οι θύρες στις όποιες απρόσωπες ασχημωνίες.
Την άκρα αποποίηση τής προσωπικής ευθύνης συνιστά ο τελετουργικός ρόλος τής κουκούλας. Αφού γνωρίζονται μεταξύ τους, για ποιο λόγο καλύπτουν, τουτέστιν κρύβουν τα πρόσωπά τους; Πού αποσκοπεί η όλη ΚΡΥΠΤΕΙΑ;
Ένα από τα πλέον αποτρόπαια χθόνια τελετουργικά των σπαρτών, ήταν να βάζουν τούς εφήβους, αφού προηγουμένως τούς είχαν "περιποιηθεί" καταλλήλως στις αγέλες (δεδομένου ότι οι σπαρτοί συνβρίσκοντο σπανίως με τις συζύγους τους, κυρίως προς τον στόχον τής τεκνοποιήσεως και υπό την παρουσία τελετουργικής τσατσάς και αφού η σύζυγός των είχε κουρευθεί γουλί και φόραγε ανδρικά ρούχα - ρε τι μού θυμίζει αυτό;) τούς έβαζαν να σκοτώσουν με δόλο - σε ενέδρα - κάποιον Είλωτα, άοπλο, γέρο ή και ανάπηρο. Αυτή είναι η παλικαριά που διδάσκει το σύστημα στούς ζητάδες.


2. ΚΟΥΡΕΙΟΝ ΤΟΥ ΜΠΑΡΜΠΑ ΜΗΤΣΟΥ Ή ΨΑΡΑΔΙΚΟ ΨΥΧΩΝ;

Η πλατεία ήταν γεμάτη από το νόημα που έχει κάτι από φωτιές. Ρε, μπας και πέσαμε σε ψησταριά;
Μάλλον όμως επρόκειτο για τον αμέριμνο βίο των εορτασμών και τού ξεδοσήματος εις τον αστερισμό τής ανοικοδομήσεως. Η πατρίς είχε βγει πριν από λίγα χρονάκια από την λαίλαπα τού εμφυλίου σπαραγμού και με την απλόχερη βοήθεια των συμμάχων (δόγμα Τρούμαν) εγιάτρεβε τας πληγάς της. Εις τον λιμένα τού Πειραιώς ελλιμενίζετο τμήμα τού συμμαχικού έκτου στόλου. Τα πληρώματά του ως πλουσιοπάροχοι φορείς συναλλάγματος κατέκλυζον την Τρούμπα.
Στα Σεπόλια, στην οδό Λυκούργου και Κρυπτείας γωνία εβρίσκετο το κουρείον τού Μπάρμπα Μήτσου. Ο Μπάρμπα Μήτσος είχε σπουδάσει την τέχνη τού κουρέως κουρεύων γίδια στο χωριό του. Το κατάστημα τού το είχε ανοίξει η "υπηρεσία". Αυτή τού είχε φέρει και τούς πρώτους "πελάτες". Όπως και να το κάνουμε, οι άνθρωποι των υπηρεσιών είναι πονετικοί. Εάν χρειαστεί, δεν τούς πειράζει να εξέλθουν ως γίδια τού καταστήματος, προκειμένου να συνδράμουν επαγγελματικώς ένα καλό άνθρωπο και γνήσιο πατριώτη.
Είναι βέβαιον, ότι εάν εθεσπίζετο βραβείον σουρεαλισμού για αυτούς που χειρίζονται κτένα και ψαλίδι, θα το εκέρδιζε ο Μπάρμπα Μήτσος. Όμως το βασικόν προσόν τού κουρέως δεν ευρίσκεται εις τα χέρια, αλλά εις το στόμα. Ο Μπάρμπα Μήτσος ήξερε να ομιλεί, να παραμυθιάζει, να διασκεδάζει την πελατεία του. Οι τρίχες τής κεφαλής του, ως επί της κόμης ειδήμονος, λειτουργούσαν ως κεραίες, οι οποίες συνέδεαν τον εγκέφαλό του με κάποια δεξαμενή ατέρμονης χωρητικότητος για σαχλαμάρες. Προφανώς εκείθεν αντλούσε, όλα όσα επί ώρες αράδιαζε σε αυτούς, την κόμην των οποίων περιποιείτο, καθώς και εις τους αναμένοντας να δεχθούν την φροντίδα του. Ουκ ολίγοι προ τινος κεκαρμένοι εσύχναζον επί ώρας εις το κατάστημά του, μόνον και μόνον για παρέα. Για να τον ακούσουν και να διαλεχθούν μαζί του. Βλέπετε ακόμη δεν είχε εισαχθεί η τηλεόρασις.
Ο Μπάρμπρα Μήτσος δεν ήτο μόνον δεινός ομιλητής,αλλά και έξοχος ακροατής. Άκουγε πάντοτε μετά μεγίστου προσοχής, την γνώμην των επισκεπτών τού καταστήματος. Με στόχο να την μεταφέρει σχολαστικώς και ονομαστικώς στην "υπηρεσία". Συχνά ελάμβανον χώρα και διαφωνίαι. Κυρίως περί τα πολιτικά. Όμως αυτός, ο οποίος συμφωνούσε πάντοτε, χωρίς να φέρνει την παραμικρή αντίρρηση στον Μπάρμπα Μήτσο, ήταν ο κάθε πελάτης που ξύριζε εκείνη την ώρα.

Συνεχίζεται...

39 σχόλια:

  1. Ας απαντήσει οποιος παίκτης γιγνώσκει το λοιπόν

    που διαφέρει η κομμώτρια από τον κορευτή

    που ο αμνός από το γίδι

    και αν κερνάει σούπα η υπερεσία

    Άντε γιατί πολλά μας τα είπατε εδώ μέσα και θα περάσετε κάνα πειθαρχικό αν συνεχίσετε τα ίδια κότες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Elagnel ExterminadorΑπριλίου 27, 2014

    Ευπειθώς αναφέρω πως θα σας πάρει όλους ο διάολος και η ώρα των συντριμμιών και της γύμνιας σας ζυγώνει στο απόσπασμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τρίχες κ μαλακίες

    Γατακια, τα χτένια κ τα ψαλίδια... γκέμια είναι.

    Στον αριστερό ώμο κρύβεται το μυστικό.

    Εκεί που είσαι μόνιμα πιασμένος ναι...

    Γατάκια

    ...

    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%AF%CE%B3%CE%B1_(%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AD%CF%81%CE%B1%CF%82)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αρμεγε και κουρευε

    http://en.wikipedia.org/wiki/Barber%27s_pole


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κ Κ Π Καφετζής, Κουρέας , Περιπτεράς, τα τρία αμαρτωλά επαγγέλματα του παρελθόντος μας , όλα τους κατέχοντας την θέση του μαρτυριάρη(ρουφιάνου) στους "ευπατρίδες" προςστάτες των τοιχών της πόλης κράτος των αθηνών κι επαρχίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. από δεκαετίας internet και για καμιά 15αρα έως και πριν καμιά πεντάρα ήταν και οι διαχειριστές φόρουμ μακράν

    μετά ξανααλλάξανε τα πράγματα αλλα και οι τεχνολογίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημερα

    Μου εκανε μεγαλη εντυπωση αυτο που εγραψε ο αγαπητος φιλος μποτιλιας για το πως παντρευονταν οι Σπαρτιατες και ηθελα και εγω να γραψω τις σκεψεις μου γιαυτο αλλα το ματι μου επεσε σε κατι αλλο...
    Στην ανωμαλια των νεαρων Γερμανων!!!

    διαβαστε εδω αδελφια να παθετε πλακα

    ''Η πρώτη κλινική πρόληψης της παιδεραστίας εγκαινιάζεται αυτές τις μέρες στο Βερολίνο και θα ξεκινήσει τη λειτουργία της από το καλοκαίρι, ενσαρκώνοντας την παγκόσμια επιθυμία να καταπολεμηθεί μια από τις πιο δυσάρεστες αρρώστιες της εποχής μας.

    Οι Γερμανοί επιστήμονες υποστηρίζουν ότι μπορεί η παιδεραστία να προληφθεί και σχεδιάζουν να θέσουν υπό την επιστημονική φροντίδα τους εφήβους από 12 έως 18 ετών, στα πλαίσια ενός προγράμματος που εκπόνησε το Ινστιτούτο Σεξολογίας και θα πραγματοποιηθεί μέσα στο πανεπιστημιακό νοσοκομείο του Charite του Βερολίνου.

    O επικεφαλής του προγράμματος Κλάους Μίχαελ Μπάγερ έθεσε ως στόχο την εξέταση τουλάχιστον τριών εφήβων την εβδομάδα από τους ψυχολόγους της κλινικής και κάλεσε όσους εφήβους διαπιστώσουν «περίεργες ορμές» να απευθύνονται σε αυτή. Κλειδί στην αντιμετώπιση της παιδεραστίας, θεωρεί ο επιστήμονας, ότι είναι να προλάβουν την νόσο πριν εκδηλωθεί εμπράκτως.

    Για τον σκοπό αυτό καλεί και τους συγγενείς εφήβων, όταν τους υποψιάζονται για παρεκκλίνουσα σεξουαλική συμπεριφορά, να απευθύνονται στην κλινική. Το φαινόμενο στην Γερμανία φαίνεται να λαμβάνει διαστάσεις, καθώς σε πρόσφατη, πιλοτική έρευνά του, ο καθηγητής Μπάγερ διαπίστωσε ότι ΔΕΚΑ ΣΤΟΥΣ ΕΙΚΟΣΙ ΕΦΗΒΟΥΣ στη Γερμανία διακατέχονται από τάσεις παιδεραστίας!

    Το Γερμανικό Υπουργείο Οικογένειας θα χρηματοδοτήσει το πρόγραμμα με 750.000ευρώ. Η θεραπεία θα είναι δωρεάν για όλους, εκτός από εκείνους που έχουν ξεκάθαρα εκφράσει την σεξουαλική τους έλξη για τα παιδιά.


    Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑνώνυμοςΜαΐου 19, 2014

    Γνώριζει κανείς , ποιος ανέβασε το μαυρο φορουμ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΜαΐου 19, 2014

    @ Ανώνυμον

    Η εφευρηματικότητα είναι το τελευταίο, που μπορεί να χαρακτηρίζει το κάθε σύστημα. Μια στοιχειώδης ενασχόληση με ιστορικά προηγούμενα καταδεικνύει, ότι έχουν επιβληθεί προς πάσα κατεύθυνση επαναλαμβανόμενα στερεότυπα.
    Η βασική διαπίστωση είναι η εξής: Οι αποφάσεις παίρνονται από το σύστημα κεντρικά. Οι επί μέρους διεκπεραιωτές, όσο κι αν πλασάρονται ως δήθεν ανεξάρτητοι, ενεργοποιούνται μέσα από το ενιαίο συνοθύλευμα σκιών. Κεντρικά αποφασἰζεται ποιος θα συνδράμει ποιον και με ποιον τρόπο, πέρα από την σκηνοθεσία των εντυπώσεων.
    Ας μην πτοούμεθα όμως. Το σύστημα είναι ανάπηρο. Μοχλεύεται.
    Όσο μοχλευόμεθα και εμείς, κινούμεθα στα πλαἰσια τής λογικής του, άρα υφιστάμεθα πλήρη παρελκυσμό. Η αληθής δύναμις όμως λειτουργεί διαφορετικά. Όποιος ταυτίζεται με αυτήν και την υπηρετεί, επιβάλλεται. Η πρὀκληση είναι μεγάλη, αλλά συγκεκριμένη. Και ως εκ τούτου η δυνατότητα να ανταποκριθούμε είναι πλήρως επιτεύξιμη. Παραμένουμε απτόητοι εφ'όσων έχουμε ταχθεί. Το σύστημα είναι ήδη νεκρό. Μόνο όμως ζωντανοί μπορούν να το αποδώσουν στην τελευταία του κατοικία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑνώνυμοςΜαΐου 20, 2014

    Εκδόσεις έσοπτρον...

    και αν ενθυμού καλώς τρίτο μάτι και Nexus

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑνώνυμηΜαΐου 20, 2014

    Φιλε ταγμένε μποτίλια

    Από που αντλείς αυτή σου την αισιοδοξία ύπερ του πληθυντικού (παραμένουμε-μόνο σου σε βλεπουμε-) και περισσότερο αυτή σου την ερμηνεία. Γιατί το συστημα δεν είναι καθόλου νεκρο ; Και γιατί τα προστάγματα για ταπεινές επελάσεις δεν είναι παγίδες θανάτου; Δε σε καταλαβαίνουμε. Σίγουρα θε να γίνεις σαφέστερος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΜαΐου 21, 2014

    @ Ανώνυμη

    Καλή μου φίλη
    σε ευχαριστώ για τον εύλογο σχολιασμό σου και την προτροπή σου να αιτιολογήσω όσα κατάθεσα στο κλείσιμο τής σύντομης τοποθέτησης που προηγείται. Πράγματι αυτά τα σημεία έχουν διατυπωθεί με τρόπο γενικώς μη άμεσα κατανοητό και φαίνονται να συνιστούν αυθαιρεσία. Σε ευχαριστώ ακόμη για την καλή πίστη που εκφράζεις, ότι επί τού προκειμένου δεν πρόκειται ίσως περί ανοησιών, θεωρώντας ότι μπορεί να διαθέτω κάποιους συγκεκριμένους συλλογισμούς, που ως υποκειμενική οπτική θα μπορούσαν να αποτελούν προσπάθεια τεκμηρίωσης αυτών που πρόβαλλα.
    Ορθώς διαπιστώνεις, δεδομένο που εξ άλλου ούτε αποκρύπτω, ούτε ποτέ επιχείρησα να δημιουργήσω σκόπιμες παρανοήσεις περί αυτού, ότι είμαι μόνος. Συμφώνως προς την ταπεινή μου αναζήτηση και τις περιορισμένες έρευνές μου εκφράζω απόψεις και ερμηνείες, που είναι έντονα προσωπικές και που συχνά αντιφάσκουν κατάφωρα σε καθιερωμένες, πεπαγιωμένες, κοινώς αποδεκτές αντιλήψεις.
    Ενώ όμως είμαι μόνος, δεν είμαι μονός. Αντλώ τουτέστιν το δικαίωμα να εκπροσωπώ - και μάλιστα με έμφαση - κάποιους πέραν τού προσώπου μου. Άρα αξιώ να εκφράζομαι ενίοτε στον πληθυντικό. Όχι βεβαίως εκφραζόμενος στο όνομα κάποιας πρωτοβουλίας, ομάδος, οργανώσεως ή έστω παρέας, δεδομένου ότι αποσαφήνισα ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΟΧΛΕΥΟΜΑΙ. Βεβαίως η "μόχλευσις", έννοια προερχομένη από το έργον τού Πλωτίνου "Περί Φύσεως και Θεωρίας και τού Ενός" απαιτεί επεξήγηση, από όποιον την προβάλλει, στο βαθμό που αποσκοπεί να γίνεται κατανοητός. Κατά συνέπεια, η πρώτη άνευ επεξηγήσεως μνεία μου σε αυτήν την έννοια, δεν μπορεί να στοχεύει παρά στην δημιουργία προκλήσεως. Στην οποία εσύ ευαρεστήθηκες να ανταποκριθείς, πιστοποιώντας, ότι αυτή η πρόκληση είναι σε θέση να λειτουργεί.
    Οι χρήσεις τού πληθυντικού αροθμού μπορούν να ανταποκρίνται σε διαφόρους τύπους: Πέραν τού πληθυντικού ευγενείας υπάρχει π.χ. και ο πληθυντικός υπερβολής, όταν προσάπτεται πληθυντικός αριθμός σε μαμονωμένο υποκείμενο.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΜαΐου 21, 2014

    Συνέχεια προηγούμενου:

    Ο πληθυντικός υπερβολής αποσκοπεί να εξάρει τον ρόλο ή την άποψη ενός μεμονωμένου υποκειμένου. Στην εν λόγω περίπτωση όμως δεν ήταν τέτοιου είδους η πρόθεσή μου. Με αυτήν μου την τοποθέτηση οριοθετώ ένα νέου είδους πληθυντικό, αυτόν τής κβαντομηχανικής. Αυτός στηρίζεται στο λεγόμενο "παράδοξο Άινστάιν-Ποντόλσκι-Ρόζεν", συμφώνως προς το οποίον οντότητες ευρισκόμενες σε τεράστιες αποστάσεις μεταξύ τους, δύνανται να επηρεάζονται έντόνως σε αμοιβαία βάση, χωρίς να υφίσταται μεταξύ αυτών κάποιο ανιχνεύσιμο μέσον μεταδώσεως τού επηρεασμού.
    Κατανοώ, ότι δατεινόμενος κάτι ανάλογο, θα ήτο δυνατόν να μού αποδωθεί παραφροσύνη. Πλην όμως οι ίδιοι οι πάτέρες τής κβαντομηχανικής υπογράμμισαν, ότι οι νόμοι και οι αλληλουχίες αυτής, δεν υπόκεινται ούτε στην συμβατική λογική, ούτε στις παγιωμένες αντιληπτικές δυνατότητες που μάς διέπουν.
    Για να μπορέσω να καταθέσω μια έστω σκιώδη τεκμηρίωση τού συγκεκριμένου πληθυντικού, απαιτείται κάποια πραγματεία. Εκ προιμίου όμως καταθέτω, ότι η εν λόγω διαδικασία ανάγεται στην λεγόμενη "ασθενή πυρινική δύναμη". Ενώ η μόχλευση στηρίζεται στην "ισχυρή δύμαμη" τού πυρήνος.
    Η εξουσία δεν διαθέτει πρόσβαση στην ασθενή δύναμη. Όλα τα καλαμπαλίκια που αυτή σκαρφίζεται και δρομολογεί αποτελούν μοχλεύσεις. Εξ ού και η αισιοδοξία μου περί υπεροχής των ταπεινών, ή "ασθενών", ή μη ισχυρών.
    Πριν από χιλιάδες χρόνια, διακύρηξε πολύ εύστοχα ο Λάο Τσε, στο "Ταό Τα Κινγκ", ότι "το μαλακό διαπερνάει το σκληρό". Σε ανάλογες διακηρύξεις έχει προβεί και ο Ηράκλειτος.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συνέχεια προηγούμενου:

    Η διαπίστωσή μου, ότι το σύστημα είναι ήδη νεκρό, αντλείται από κβαντομηχανική ερμηνεία. Σε παλαιότερη αναφορά μου έκανα μνεία και απέδωσα συγκεκριμένη κβαντομηχανική ερμηνεία σε κάποιο χωρίο τής "Αποκαλύψεως" τού "Ιωάννου", θέματα στα οποία προτίθεμαι να επανέλθω διεξοδικώς.
    Η μόχλευσις συντελείται στην σφαίρα των φαινομένων. Η "ασθενής δύναμις" όμως, ως ερωτικός καταπέλτης, ανάγεται στην ουσία, τουτέστιν εδράζεται στην σφαίρα των Ιδεών.
    Εφ' όσον η εξουσία υποτίθεται ότι δεν είναι νεκρή, γι ποιόν λόγο τρέμουν οι μη οντότητες που κινούν τα νήματά της να παρουσιαστούν ανοικτά; Για ποιον λόγο σκάνε λεζάντα οι υποτιθέμενοι "δεσπότες" και "άρχοντες" μόνο σε κλειστά κυκλώματα αχθοφόρων τους σε υπόγεια, στές, καταβάσια, σπήλαια και έγκατα; Για ποιον λόγο προϋποθέτουν την έξωθεν λήψη διμεθύλτριπταμύνης;
    Τα δήθεν μαγκάκια, που εμφανίζονται στα σχόλια και με απειλούν με "εκτελεστικό απόσπασμα", αγνοούν ότι:
    1. Οι εσχατολογικώς νεκροί δεν είναι σε θέση να απειλούν τούς όντως ζωντανούς.
    2. Δεδομένου ότι ο χρόνος συνιστά μόνον αντιληπτικό δεδομένο, ευρισκόμενο εκτός Υπερχώρου, ο θρίαμβός μας ΕΧΕΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΘΕΙ ΗΔΗ. Τα υπόλοιπα αποτελούν ψήσιμο μπισκότων στην διαδικασία υπερσκελισμού κάποιων υποτιθέμενων φυσικών ορίων.
    3. Το σκότος είναι πλήρες φωτός. Άρα δεν το φοβόμαστε. Αυτό που αυτοί σκηνοθετούν ως "κρίση", δεν είναι παρά μόνον μια ακόμη προβολή των θλιβερών "θαυματοποιών".
    4. Επιθυμούν σύγκρουση; Βρισκόμαστε ανά πάσα στιγμή πανέτιμοι μέσα στο πεδίο. Γνωρίζουν όμως οι εν λόγω υποτιθέμενοι "ισχυροί" περί τίνους πεδίου πρόκειται;

    Συναχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΜαΐου 21, 2014

    Συνέχεια προηγούμενου:

    Γράφεις:

    "Και γιατί τα προστάγματα για ταπεινές επελάσεις δεν είναι παγίδες θανάτου";

    Μάλλον όμως συγχέεις, αναμφίλα χωρίς να υπάρχει πρόθεσις, τα προστάγματα με τα προτάγματα. Εγώ διακηρύσσω οτι ΑΦΟΥΓΚΡΑΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΕΠΕΛΑΣΗ ΤΩΝ ΤΑΠΕΙΝΩΝ. Δεν προστάζω.

    Σκέψου την ταπεινότητα τού "αφουγκράζομαι" σε σύνδεση με τούς ταπεινούς.
    Και σκέψου το μεγαλείο του "αφουγκράζομαι" σε σύνδεση με την εν τέλει φαινομενικώς μόνον "ασθενή" πυρηνική Δύναμη.


    Καλή μου,

    το ομολογώ απερίφραστα:
    Η Επέλαση των Ταπεινών είναι παγίδα θανάτου. Όχι όμως για τούς Ταπεινούς, αλλά για τον χάρο, όταν αυτός ενδύεται φορέματα μπόγια.

    Σε παρακαλώ δώρησέ μου την υπομονή σου, μέχρι να προβώ πιο διεξοδικά.
    Είναι ωραίο το πέλαγος, έστω κι αν βρίσκεται μέσα σε μια πλαστική λεκάνη. Μόνος, όχι μονός. Και αφού μάς συνδέει όλους το νήμα τής Χάριτος, αποφασιστικά δικός σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑνώνυμηΜαΐου 21, 2014

    Φίλε μποτίλια ευχαριστώ για την απάντηση και την διόρθωση. Προτάγματα ήθελα να γράψω, ναι

    Με κάλυψες έστω γιατί από πριν γνώριζα πάνω κάτω το σκεπτικό σου με το οποίο ενίοτε συγχρωτίζομαι

    Παρόλα αυτά οφείλω να σου αντιπαραβάλλω τα κάτωθι

    Κβαντομηχανικώς το λοιπόν, για να χρησιμοποιήσω σχεδόν τα λόγια σου, ουδείς δεν είναι μόνος αλλά όλοι είναι μοναχοί. Τουτέστιν δεν είμαι καθόλου σίγουρη αν η παραδοχή ύπαρξης του νήματος της Χάριτος δεν ισοδυναμεί με προσωπική μόχλευση του καθενός μας. Η διαπροσωπική σύναψη δλδ και ο εκκοινωνισμός ίσως και εκ των πραγμάτων να είναι κάποιος συμβιβασμός. Και λέω "ίσως" χάριν ρητορίας και μόνο. Είναι.

    Κατά λογική ακολουθία τούτου μπορεί "αυτοί" να μη σκαμπάζουν γρι από ασθενείς δυνάμεις αλλά δε μπορεί να αποκλείσει κανείς ότι η αιώνια επανάσταση της Ζωής μέσα από παράταιρους δρόμους μπορεί καμιά φορά να τους αποδώσει και το "δίκιο". Και αυτό γιατί ίσως και να μην υπάρχουν "αυτοί" όπως τους οριοθετούμε όπως ίσως και να μην υπάρχουν οι "ταπεινοί" με μονοσήμαντη έννοια. Όλοι μαζί είμαστε σε αυτό το χορό. Απλά κάποιοι κάνουν περισσότερα τσαλίμια από τους άλλους. Τώρα αν οι περισσότερο αδρανείς αποφασίσουν να συνδράμουν πιο ενεργά στο τσάμικο αυτό τους φέρνει στη θέση αυτών από τους οποίους παίρνουν τα πρωτεία.

    Και για να το πάω λίγο ακόμη πιο πέρα, και μέσα στον καθένα μας υπάρχουν "αυτοί" και υπάρχουν και οι "ταπεινοί". Εμείς συντηρούμε ενίοτε την συναινετική πραγματικότητα κι εμείς ενίοτε μέσω της έμπνευσης και του φωτισμού την επανακαθορίζουμε.

    Το σχόλιο περί αποσπασμάτων ήταν μία γελοία μίμηση μίας πάλαι ποτέ ρανίδας αίματος σου που έγραφε κάπως έτσι προκλητικά μερικές φορές. Το αστείο είναι ότι πιο πάνω χαρακτηρίστηκε ουσιαστικά διεκπεραιωτής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΜαΐου 21, 2014

    Καλή μου φίλη,

    είναι ευγενικό και ωραίο να αφήνουμε τον τελευταίο λόγο στον συνομιλητή μας, ιδιαίτερα όταν ό λόγος του είναι μεστός, όπως στα γραφόμενά σου. Και όταν ο έντονος συγχρωτισμός καλεί να αρκεσθούμε στην γαλήνη τού συντονισμού συχνοτήτων.
    Δεν μπορώ όμως να αποφύγω τον πειρασμό ενός ρήγματος στις παρυφές αυτού τού αγαθού φάσματος. Διότι σε αυτήν την ελάχιστη περιοχή εκτιμώ ότι καραδοκεί η ασθενής δύναμις.
    Ζητώ συγγνώμη που η αφέλειά μου υπολείπεται μακράν τής μεταμορφωτικής σου δεινότητος. Εκεί όμως βρίσκεται για μένα και η γοητεία τού εικονικού. Να προκαλούμε είναι ευκολότερο από να δεχόμαστε προκλήσεις. Και όταν μια πρόκληση λειτουργεί είναι κάτι οπωσδήποτε χαριτωμένο. Ίσως - όπως εκτιμάς - και αστείο. Εξ'άλλου πότε ισχυρίστηκα ότι είμαι σοβαρός;
    Εφ'όσον λοιπόν η κβαντομηχανική θεώρηση αποκαλύπτει ότι ο τρόπος που εκδηλώνεται η οντότητα καθορίζεται από την συνείδηση, τόσο η μοναξιά όσο και ο μοναχισμός συνιστούν συνειδησιακούς αυτοκαθορισμούς, είναι δηλαδή εκφάνσεις όντων, τα οποία εν δυνάμει μπορούν να προκύπτουν και διαφορετικά.
    Συμφωνώ ότι η παραδοχή τού νήματος τής Χάριτος ισοδυναμεί με προσωπική μόχλευση τού καθενός μας. Όχι όμως και η αποδοχή. Η δεύτερη διέπεται από την "ασθενή" δύναμη, διότι καταργεί το ατομικό περίβλημα, επιφέρουσα ερωτική σύντηξη. Συμφωνώ επίσης ότι η διαπροσωπική σύναψη και ο εκκοινωνισμός συνιστούν συμβιβασμό. Η αληθής κοινωνία όμως καταργεί τούς συμβατικούς ρόλους μετουσιώνοντας τις σχέσεις από συμβάσεις σε αναπάντεχο.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΜαΐου 22, 2014

    Συνέχεια προηγούμενου:

    Συμφωνώ επίσης και με την εκτίμηση ότι:
    "...δεν μπορεί να αποκλείσει κανείς ότι η αιώνια επανάσταση της Ζωής μέσα από παράταιρους δρόμους μπορεί καμιά φορά να τους αποδώσει και το "δίκιο"".
    Κατά κανόνα αυτοί "δικαιώνονται". Τι συμβαίνει όμως στην στραβή των περιπτώσεων, που όπως λέμε "σπάσει ο διάλος το ποδάρι του"; Τότε αυτοί δεν χάνουν μόνον την επίφαση, αλλά εκλίπουν.

    Η εκτίμηση ότι:
    "... ίσως και να μην υπάρχουν "αυτοί" όπως τους οριοθετούμε όπως ίσως και να μην υπάρχουν οι "ταπεινοί" με μονοσήμαντη έννοια. Όλοι μαζί είμαστε σε αυτό το χορό".
    θεωρώ ότι ισχύει μόνον "θέσει" και όχι "φύσει". Αναμφίβολα η αλλοτρίωσή μας μάς κοκτεϊλοποιεί. Το ουσιαστικό ερώτημα συνίσταται όμως στο ποιοι προωθούν και οργανώνουν αυτήν την αλλοτρίωση και για ποιο σκοπό. Εφ' όσον υφιστάμεθα αλλοτρίωση, αυτή δεν μπορεί παρά να αντιβαίνει στο συμφέρον μας. Άρα από την όλη διαδικασία κάποιος θεωρεί ότι αντλεί οφέλη, ενώ κάποιος άλλος μετατρέπεται σε μπάζα.

    Αναφορικά με την διαπίστωση ότι:
    "Όλοι μαζί είμαστε σε αυτό το χορό. Απλά κάποιοι κάνουν περισσότερα τσαλίμια από τους άλλους. Τώρα αν οι περισσότερο αδρανείς αποφασίσουν να συνδράμουν πιο ενεργά στο τσάμικο αυτό τους φέρνει στη θέση αυτών από τους οποίους παίρνουν τα πρωτεία".
    εκτιμώ ότι αναφέρεσαι σε ένα συγκεκριμένο χορό. Υπάρχει όμως και άλλος χορός, αυτός που περιγράφει ο Πλάτων στον "Φαίδρο".
    Σε αυτόν προϊσταται ο Ζευς, Και είναι αδύνατον την θέση του να την καταλάβει άλλος. Έπονται οι λοιποί Θεοί, οι Ημίθεοι και οι Ήρωες. Εμείς ενίοτε προσπαθούμε, όπως αυτοί επιτυγχάνουν να πηδήξουμε πάνω από τα νέφη. Εάν αποτύχουμε πέφτουμε και τσακίζονται τα πτερά μας, "οπότε χρώμεθα δοξαστής τροφής". Τρώμε δηλαδή το δούλεμα των λεγάμενων.

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΜαΐου 22, 2014

    Συνέχεια προηγούμενου:

    Και με την εκτίμηση ότι,
    "...Και για να το πάω λίγο ακόμη πιο πέρα, και μέσα στον καθένα μας υπάρχουν "αυτοί" και υπάρχουν και οι "ταπεινοί". Εμείς συντηρούμε ενίοτε την συναινετική πραγματικότητα κι εμείς ενίοτε μέσω της έμπνευσης και του φωτισμού την επανακαθορίζουμε".
    συμφωνώ.
    Με μια πρόσθεση όμως:
    Αυτοί δεν υπάρχουν μόνον μέσα μας, αλλά και έξω από εμάς.
    ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ - ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ - ΤΙ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ;
    Αυτό το ερώτημα φρονώ ότι είναι το κουμπί τής Αλέξαινας.

    Είναι αναμφίβολα δύσκολος ο χειρισμός αυτών των ερωτημάτων. Όμως, έστω κι εάν δηλώνω αφελής, ουδέποτε αποδέχθηκα ότι είμαι βλαξ.
    Και κάτι ακόμη: Η "ασθενής" δύναμις διέπει και την ευ-αισθησία, τουτέστιν και τον βασικό της κορμό, που είναι η συμπόνοια.

    Εύχομαι καλές προκλήσεις, υποκλεινόμενος στην μαεστρία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑνώνυμηΜαΐου 22, 2014

    Καμία μεταμορφωτική πρόθεση από μέρους μου. Ξρεις πολλές φορές τα πράγματα φαίνονται διαφορετικα από ότι είναι. Δλδ όσο αφελής και να δηλώνεις φίλε μποτίλια ο κόσμος γνωρίζει πως είσαι χρόνια στο κουρμπέτη. Και νομίζω πως είναι πολύ σημαντικός ο τρόπος που θέτεις τις διακρίσεις σου και βοηθάς κάποιους από "εμάς" ενίοτε να νοηματοδοτούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑνώνυμοςΜαΐου 22, 2014

    pffff

    pio ipokritis pe8enis mparmpa

    an den exis idi pe8ani ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρε τον θείο τι μας λέει ρε. Που δεν μοχλεύεται κιόλας. Δε μοχλεύεσαι όχι δε μοχλεύεσαι εσύ γέρο, μοχλεύεις όλους τους υπόλοιπους χαχχαχα. Τι είναι νεκρό είπαμε; Το σύστημα; Ναι ε; Ετσι σου είπανε να λες ε; Πού ζεις είπαμε; Στο Ντόυτςλαντ δε ζεις λες, εκεί ναι στο βδέλυγμα του πλανήτα ε; Και είσαι και νομοταγής πολίτης και συνεπής απέναντι στον εκεί νόμο ε, εκεί που μόνο για τον αέρα που αναπνέετε δεν πληρώνετε (ακόμη).όχι άμα θες, πάνε κόντρα στη ντόυτς νομοθεσία, μαύρο φίδι που σε έφαγε μπάρμπα. Αλλά και δω να ήσουν, το ίδιο νομοταγής και υποταγμένος σε αυτό που προσπαθείς να πείσεις ότι είναι νεκρό θα ήσουνα. Νόμιμη δουλειά θα είχες, μέσα στο σύστημα και για το σύστημα θα δούλευες, φόρους θα πλέρωνες, όλα στην εντέλεια λέμε θα τα είχες. Και θα ρχοσουν μετά, με στημένους διαλόγους και κβαντολογύδρια της φούτσας, να πείσεις ότι αυτό στο οποίο εκούσια είσαι ταγμένος, δεν υπάρχει δήθεν. Αλλά το ξες βεβαίως, πως οτιδήποτε πείσει πως ΔΕΝ υπάρχει, μπορεί να λειτουργήσει καλύτερα. Δεν αντιλέγω. Ο ανθρώπινος νους πέρα από προβλέψιμος και χειραγωγήσιμος είναι και ιδιαίτερα εφευρετικός. Ναι ναι, ιδίως όταν ψάχνει να δικαιολογήσει την ματαιοδοξία και τον εγωκεντρισμό του μέσα από δήθεν "υπηρεσίες" θες, ζεν θεωρίες θες, κβάντα θες, πες το όπως θες μπάρμπα. Η υποκρισία παραμένει ίδια, είτε έρχεσαι μόνος είτε με το χεχχεχεχ ...συνάφι σου για να δώσετε δήθεν πάττερνς και εσωτεροπαπαριές, για να δικαιολογήσετε τους εαυτούς σας κατα βάση, όχι σε μας, όοοοχι όχι, σε σας! Εξιλέωση ψάχνεις, καταφανέστατο είναι. Τώρα όμως είναι αργα αγάπη μου γλυκιά. Ό,τι σπόρο πλάνης και διαστροφής φυτέψατε τόσα χρόνια, τον τρώτε στη μάπα τώρα. It's karma time motha fucka and ya know it :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μαλακέ μου Μπομπ:

    Κατεβάζεις την συζήτηση σε προσωπικό επίπεδο, χωρίς να με γνωρίζεις, με τρόπο που δείχνει όχι μόνο προκατάληψη, αλλά πώρωση.
    Σαχλαμαράκια εγώ δεν έχω κάνει προσωπικές αναφορές εδώ, γιατί δεν αρέσκομαι να κάνω το θύμα, για να μαζεύω συμπάθεια ή οίκτο.
    Εάν για κάθε γροθιά και κλωτσιά που έχω μαζέψει εγώ από την γερμανική εφορία (και όχι μόνον) στα ατελείωτα αυθαίρευτα κινηγητά κοινωνικής απαξίωσης που υποβάλομαι τα τελευταία 20 χρόνια, είχες δεχθεί εσύ ένα χάδι στον γιδοαυχένα σου, τότε αυτός θα είχε λιώσει ήδη, ώστε να μην μπορείς να ξεφορτώνεσαι ανοησίες για πρόσωπα και πράγματα που αγνοείς πλήρως.
    Και για όσα δεν χωράνε στην γκλάβα σου είναι καλύτερα να τουμπεκιάζεσαι γριέντζο, γιατί είσαι κόπανος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αχούυυυυυυυ καλέ τί γλυκούλης που γίνεται όταν θυμώνει ο κυρ-Μποτίλιας τι γλυκούλης! Έτσι μπράβο κυ-Μποτίλια, δείχτε του εσείς αυτουνού του κόπανου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΜαΐου 23, 2014

    Φίλε μου καλέ,
    δεν έχω να σού δείξω τίποτε.
    Όταν γίνεται κάποιος υβριστής χωρίς συγκεκριμένη αιτία, είναι λυπηρό. Εδώ μιλάμε αρκετό καιρό μαζί, εγώ ουδέποτε στο παρελθόν σε έθιξα. Δεν γνωριζόμαστε προσωπικά, άρα δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω τις ιδιότητές σου. Για την δική σου αντίληψη η Γερμανία μπορεί να είναι ένας ψευτικος παράδεισος για καιροσκόπους. Τι είναι όμως αυτή για κάποιον άλλον, που βρίσκεται μέσα, είναι σε θέση να γνωρίζει μόνο αυτός. Και το τι φυτεύω, τι δεν φυτεύω και τι τρώω στην μάπα, ούτε το γνωρίζεις και ούτε σε αφορά, διότι εδώ δεν ανέφερα ποτέ γι αυτά κάτι. Τα σχόλια έχουν νόημα, εφ' όσον εστιάζονται σε όσα ο καθείς καταθέτει συγκεκριμένα.
    Εάν νομίζεις, ότι προτίθεμαι να καταναλώσω ενέργεια εναντίον όσων κάνουν εικασίες, κάνεις λάθος. Τον χαρακτηρισμό "κόπανος" δεν στον αποδίδω διότι θύμωσα μαζί σου, αλλά για να κατανοήσεις, ότι όταν θίγουμε κάποιον, αυτός μπορεί να ενοχλείται. Εκτός εάν είναι μαζόχας ή αναίσθητος. Και εγώ δεν σού έχω δώσει αφορμή για να με θεωρείς αναίσθητο.
    Κατά τα άλλα, όσοι είμαστε στην Γερμανία μπορεί να είμαστε καθάρματα και συμφεροντολόγοι, αλλά η τζάμπα μαγκιά που συναντάω στην Ελλάδα σε πάρα πολλούς ανθρώπους σπάει καρύδια.
    Ας βάλουμε λίγο μέτρο, δεν βλάφτει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΑνώνυμηΜαΐου 23, 2014


    ΜΠΟΤΙΛΙΑ ΓΕΡΆ

    ΔΕΙΧΤΟΥ ΤΑ ΠΑΧΕΙΑ !!!1


    http://www.egnomi.gr/content/data/multimedia/images//INTERNET%20DIAFORA/2012/EPIDEIKSIAS.jpg



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σοβαρά;
    Δλδ τι θε να μας πεις ότι δεν πλερώνεις;;; Νεκροί σε κοπανάνε τόσα χρόνια εκεί απάνω στη γερμανία;;Νεκρούς μας προτείνουν οι ...συνεργάτες σου να ψηφίζουμε;; Νεκροί κυβερνάνε την ελλάδα και από νεκρούς δανείζονται;; Σε νεκρούς την ξεπουλάνε;;; Τι λε ρε! Πολύ νεκρίλα έχει πέσει λέμε! Μπας και είσαι και συ νεκρός; Μπας και είμαστε όλοι νεκροι και δεν το ξέρουμε;;Το σύστημα όχι απλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟ.ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ.Και οποιος θελει να πεισει για το αντίθετο, μαλλον κάτι άλλο μαγειρεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΜαΐου 23, 2014

    Φίλε μου καλέ,

    αφού είναι ζωντανοί, για ποιον λόγο είναι αναγκασμένοι να πίνουν αίμα;
    Μήπως είσαι μπαταρία, χωρίς να το έχεις κατανοήσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλημερα

    δεν μπορω παρα να συμφωνησω και εγω στο παραπανω μηνυμα του μπομπ.Η θανατολατρεια ειναι μια αλλη πλανη του συστηματος που εφευερεθηκε για να το εξυπηρετει,τι να κανω εγω την αιωνια ζωη και την μεταβαση σε αλλες σφαιρες υπαρξης και νοησης οταν σε αυτην την ζωη ειμαι σκλαβος...

    Δεν ειναι τυχαιο πως θρησκειες και αντιληψεις τετοιες σαρωναν σε πληθυσμους δουλων,τα αφεντικα γελαγαν μολις ακουγαν τετοια πραγματα,Εχω την εντυπωση πως το λεγομενο πλατωνικο συστημα εχει κανει περισσοτερο κακο παρα καλο στην ανθρωποτητα

    δεν μπορεις να διαλαλεις σε ελλους οτι το σωμα ειναι δοχειο της ψυχης και εσυ να τρως τον λιτο αστακο σου και να τον συνοδευεις με σαμπανια που κανει 500 ευρα!

    ουτε μπορεις να λες στον μπατηρη να κανει υπομονη ια χαρη της ειρηνης , της αγαπης και φυσικα της αιωνιας ζωης!!!
    [για να μην εξεγερθει και σου ρουφηξει το αιμα με το μπουρι της σομπας΄]

    αν αγαπητοι φιλοι το βοδι-λαος, καταλαβει την τεραστια δυναμη του τοτε μαυρο φιδι που εφαγε τον βοσκο- συστημα

    αλλα μεχρι να γινει αυτο[ που μεταξυ μας δεντο βλεπω να γινει ποτε] το βοδι θα τρωει το χορταρακι και ο βοσκος το βοδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΘΑΝΑΤΟΛΑΤΡΕΙΑ

    Ταδε εφη Σωκρατης...η μηπως τα εβαλε στο στομα του Σωκρατη ο Πλατωνας?

    ..Πόσο καταπληκτικό θα είναι να συνομιλήσω με όλους αυτούς τους άντρες και τις γυναίκες! Γιατί σε ΕΚΕΙΝΟΝ τον κόσμο σίγουρα δεν σκοτώνουν κάποιον για αυτό. Ίσα ίσα αν είσαι χαρούμενος σε εκείνον τον κόσμο είσαι αθάνατος, αν ισχύουν όσα λένε. Οπότε ας είμαστε ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ σχετικά με τον ΘΑΝΑΤΟ και μάθετε ότι τίποτε κακό δεν μπορεί να συμβεί σε έναν καλό άνθρωπο, πριν ή μετά θάνατον. Οι θεοί δεν θα τον παραμελήσουν. Βλέπω καθαρά ότι το να ΠΕΘΑΝΩ και να ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΘΩ είναι το καλύτερο για μένα, δεν είμαι θυμωμένος με τους κατηγορητές μου γιατί δε με έβλαψαν, παρόλο που βέβαια δεν ήθελαν να μου κάνουν και καλό, που για αυτό διακριτικά τους μέμφομαι”.

    Μετα τα πολυ ωραια λογια που τοσο συγκινησαν την ανθρωποτητα ο Σωκρατης εκανε την αντισταση του, με αποτελεσμα να τον φαει το
    χωμα και επιτελους πηγε στον κοσμο που τοσο γλαφυρα μας τον παρουσιασε,ετσι παιθανε αυτος και οι αλλοι που τον εφαγαν εζησαν καλυτερα...

    παμε παρακατω

    Εφ. 6,5 Οι δούλοι να υπακούετε στους κατά σάρκα κυρίους σας, με ΦΟΒΟΝ και ΤΡΟΜΟΝ , με ευθύτητα και ειλικρίνειαν της καρδίας σας, σαν να υπακούετε στον Χριστόν.

    μαλιστα...

    George Fitzhugh ιδιοκτήτης δούλων 1854, Βιρτζίνια, ο: «Μερικοί άνθρωποι είναι γεννημένοι με σαμάρια στην πλάτη τους και άλλοι με μπότες και σπιρού­νια για να τους καβαλούν και το καβαλίκεμα τους κάνει καλό»

    μηπως ειχε διαβασει Πλατωνα και κυριως τον Αριστοτελη που ελεγε ότι ορισμένοι, άνθρωποι, (περιλαμβανόμενων σχεδόν όλων των βαρβάρων) είναι δούλοι από τη φύση τους, με την έννοια ότι στην πραγματικότητα ζουν καλύτερα εάν είναι υποταγμένοι σε ένα δεσπότη: για έναν τέτοιο άνθρωπο η δουλεία είναι και ευεργετική και δίκαιη!!!!χαχαχαχαχχαχαχα

    αλλα τι τον νοιαζουν το φτωχο τα πλουτη αδελφια
    αφου το λεει και ο Μεγαλος...
    ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ

    ''Ευκολωτερον εστίν κάμηλον δια τρυπήματος ραψίδος διελθείν ή πλούσιον εισελθείν εις την βασιλείαν του Θεού

    αρα μενουμε μπατηρια ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΜΑΤΑΙΟ ΚΟΣΜΟ για να απολαυσουμε την βασιλεια των ουρανων ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟ...
    τουλαχιστον θα εχουμε την ικανοποιηση πως η πλουσιοι θα παν στην κολαση,η μηπως οχι?

    κι ομως μπορουν να την βγαλουν ζαχαρη!!! ολα τα μπορει οποιος εχει πακετακια

    ..η Λυση ηταν ο αγιος Αμβροσιος
    για τον βιο του διαβαστε εδω
    http://www.impantokratoros.gr/agios_ambrosios.el.aspx
    χοντροπακετος αλλα και ανθρωπος του Θεου ο Αγιος αποδέχεται τη ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ ως τη μεγάλη πανάκεια με την οποία μπορεί να απομακρυνθεί το στίγμα του πλούτου: μόνον έτσι μπορούν τα πλούτη να γίνουν «λύτρα της ζωής ενός άνθρωπου»

    και συνεχειζει στο βιβλιο του De Helia et ieiunio (, όπου ο Αμβρόσιος λέει στον αμαρτωλό να λυτρωθεί από τις αμαρτίες του με τα δικά του χρήματα, χρησιμοποιώντας έτσι το ένα δηλητήριο για να εξουδετερώσει το άλλο — ο ίδιος ο πλούτος εί­ναι ένα δηλητήριο, άλλα η φιλανθρωπία, που εξαγνίζει από την αμαρτία, μετατρέπει τον πλούτο σε αντίδοτο της αμαρτίας!


    βεβαια δεν μας λεει οτι ο πλουτος εινα αποτελεμα της εκμεταλευσης των ανθρωπων ,δηλαδη των δουλων
    [τουλαχιστον εκεινη την εποχη
    ενω στην σημερινη εποχη ο πλουτος ειναι η εκμεταλλευση της μισθωτης εργασιας]

    αλλα ποιοι ειμαστε εμεις να κοντραρουμε και να σχολιασουμε σοφους και Αγιους....





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τι είναι λέει σε εκείνο τον κόσμο; Αθάνατος; Καλά πώς είναι δυνατόν να είναι αθάνατος αφού έχει ΠΕΘΑΝΕΙ???Ο,τι γεννιέται και πεθαίνει δε μπορεί να είναι αθάνατο. Μόνο αυτό που δε γεννιέται και άρα δε μπορεί να πεθανει, είναι αθάνατο.Και συ ρε πάνδε]αρε τι ζόρι τραβάς ασούμ με τον πλούτο; Μια χαρά είναι ο πλούτος. Μακάρι όλοι να τα είχαμε χοντρά.Δλδ όποιος έχει φραγκα εξ ορισμού είναι καταδικαστέος;;; Σώωωπα!Δεν το καταλαβα.Σιγά που θα αρνηθώ κάτι που θα διευκολύνει την υλική ζωή μου.Αυτές οι παπαριές είναι για τους δήθεν φωταγωγημένους. Και ξες ε, έχει και κάτι μπατήρια,που ναι τρις χειρότερα από τους φραγκάτους!

    Πίνουν λέει αίμα ο άλλος. Καλά εντάξ. Σε βαμπιροσυζήτηση θε να το γυρίσεις?Αστο... Ξεπερασμένο... Τι εννοείς όμως μπαταρία?? Ηλιθίου?? νΑΙ μπορεί και να μαι.Για κάντο πιο λιανό άμα θε, γιάντα δεν εννόησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΑνώνυμοςΜαΐου 24, 2014

    Τί πάει να πει ρε πάνδαρε ποιοι είμαστε εμείς να σχολιάσουμε αγίους και ξέρω γω...

    Ποιος μέγας κωνσταντίνος και ποιος πυθαγόρας και ποιος άλλος απαταιώνας

    τί να λέμε

    όλοι μέσα στον ίδιο κουβά με μέλι και αίμα είναι... και βαμπιριάζουν από την ίδια την επιθυμία για ζωή ...

    Άλλοι πολύ άλλοι λιγότερο

    klein mein matrix

    Ελευθερία ή θάνατος ...

    Mεγάλη ατάκα έριξε ο προπάππους.

    Άντε κάτσε κάνε τώρα φιλοσοφική ανάλυση για τον ελεύθερο άνθρωπο.

    Τρελό γαμήσι του μυαλού και αυτόματα σπήλαιο και φυλακή... η συνείδηση του καθενός ... και η συνειδητότητα του συνόλου κατα προέκταση. Δε λύνονται αυτά σε ένα θρεντάκι μάγκες... αλλά anyway το τσατάρισμα είναι πάντα ευχάριστο.

    Καλημερίτσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μπομπυ

    εγω δεν τραβαω κανα ζορι με το χαρτακι,επειδη ακριβως ξερω πως βγαινει,απλα ηθελα να το τονισω οτι οποιος τοχει ειναι εξ ορισμου και δυναστης[θελει δεν θελει σδερφε μου. αυτη ειναι η πραγματικοτητα]
    οταν ο πλουτος παραγεται απο την υπεραξια της μισθωτης υπηρεσιας τοτε δεν μπορουν να υπαρξουν φιλοι τα αφεντικα και οι εργαζομενοι...

    γιατι ακουγονται και τετοια τωρα,''ολοι ενωμενοι στον αγωνα και στην μασα χωρια'', βλεπε συριζα και ''εφοπλιστες και εργαζομενοι ολοι μαζι να παει η χωρα μπροστα'' βλεπε χρυση αυγη
    δεν λεω για πασοκ και νδ, εκει γελαει ο κοσμος με αυτα που λενε...

    για μενα το θεμα ειναι να καταλαβει ο κοσμος το τι παιζει και να τους παρουμε το καλπ και να γινουμε εμεις χαλιφηδες στην θεση του χαλιφη ετσι στεγνα και χωρις ελεος ,πιστευω πως μεση λυση δεν υπαρχει

    Θα μου πεις ο πλουτος θελει εκπαιδευση,συμφωνω.
    ομως δεν πρεπει να εκπαιδευτουμε πανω σε αυτα που λενε οι θεωριτικοι του πλουτου,πλατωνας αριστοτελης και λοιπα.
    γιατι εμεις δεν ειμαστε πακετα ακομη μεχρι να γινουμε χαλιφηδες θα μαθουμε αυτα που πρεπει, απο τουςαλλους αρχαιους


    Οι θρησκειες αποτελουν μερος του εγκλωβισμου του απλου ανθρωπου
    οι χαρτουρες εχουν δικες τους, καλες η κακες, παντως τιςεχουν και φυσικα δεν εχουν καμμια σχεση με τις δικιες μας θρησκειες της δουλειας

    τα παντα ειναι μια διαρκης παλη αναβοντας κερακια και ψαλλοντας δεν γεμιζεις το στομαχι ,εκτος αν εισαι παπας...

    οποτε το ελευθερια η θανατος που εγραψε ο ανωνυμος ισχυει και με το παραπανω εγω απλα θα το παραφρασω ελευθερια για τον λαο που ομως πρεπει να σκεφτεται ατομικα και θανατος για τα λαμογια που που μας ρουφουν το αιμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Έλα τι έγινε, άργει πολύ η σέντρα ή μήπως το γυρίσαμε σε κρίκετ και δεν το πήραμε και χαμπάρι ασούμ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αγαπητέ φίλε Μποτίλια,

    ώς μάλλον έκτακτος καί όχι τακτικός αναγνώστης σου, ομολογώ πως αν καί διαφωνώ κατά βάση με τά πλειστάκις ειπωμένα τών γραπτών σου, ενίοτε δέ βρίσκω κάπως ενδιαφέρουσες ορισμένες υποβόσκουσες πτυχές τών.
    Ήθελα, λοιπόν, να ερωτήσω, αφενός μέν διότι ό έχων ώτα ακούειν ακουέτω, αφετέρου δέ καθότι δείχνεις άνθρωπος μέ ανεπτυγμένες ίσως «λεπτές» αισθήσεις, εάν πράγματι «αφουγκράζεσαι» όπως διαμηνύεις ..επελάσεις καί μάλιστα ταπεινών ή εάν καί ταύτην εισήγησις ήτο πρός χάριν παραπλανητικής ρητορείας.
    Καί ερωτώ, διότι πλείστοι έξ ημών «αφουγκραζόμεθα» επίσης είς τά λεπτάν πεδίαν αλλά ό,τι «αφουγκραζόμεθα» απέχει μακράν από ..ταπεινές επελάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλησπερα

    μου επεσε ενα βιντεακι με τις φημενες και θυμηθηκα τον εργοδοτη που ειχε γραψει για αυτες εδω στην σελιδα του μποτιλια , και απο τοτε τις παρακολουθω

    σας στελνω τα τελευταια κατορθωματα τους...


    http://www.dailymotion.com/video/x1ymvxi_dos-activistas-del-movimiento-feminista-femen_news?start=28

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χα! Ρε μάγκες, η σέντρα ξέρετε τι είναι ή το έργο γύρισε σε κρίκετ τελικά??Τις φημένες λέει παρακολουθεί ο ένας, ήρθε και ο άλλος, ποιος είναι αυτός ρε σεις, καινούριο μπόυ έκτακτο λέει?? Ρε ψηλέ, ποιος είσαι ναούμ, ο ανηψιός του Ζουράρη?????Χαχαχχαχαχαχ.Πάω να δω γκολφ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΑνώνυμοςΙουνίου 15, 2014

    Δυστυχώς, αν ο άνθρωπος είναι μαλάκας, τί να του κάνουν και οι πολλές γνώσεις και οι ντεμέκ διανοήσεις...
    Θα συνεχίζει να είναι μαλάκας και το πολύ πολύ να εξελιχθεί σε τρικαμμένο μαλάκα...
    Και θα στο ξαναπώ για τελευταία φορά εδώ, μαλάκα.
    Στοκάρεις που στοκάρεις ένα κάρο βλακόμουνα του επιπέδου σου, σπαμμάρεις που σπαμμάρεις και γω δεν ξέρω πόσους ακόμη, ένα άτομο λιγότερο μέσα σε αυτά που κάνεις, δε νομίζω να ενοχλήσει και πολύ τη μαλακία που χεις μέσα στην κεφάλα σου.
    Αιντε μπράβο γιατί έχει καταντήσει αηδία το πράμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΙουνίου 16, 2014

    Ανώνυμο:

    Γιατί ενοχλείσαι τόσο; Σε τσούζει πολύ φαίνεται. Κρίμα, γιατί από αυτά που γράφεις διαφαίνεται ότι διαθέτεις και πολύ επίπεδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή