Με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο έλαβα το κείμενο που ακουλουθεί με την επιθυμία να το αναρτήσω:
Γράφει η Μαρία Νικολοπούλου
Σκέψεις και θλίψη για μια γενιά που χάνεται στα μίση
Δεν είναι λίγες οι κουβέντες που έχουν γίνει το τελευταίο διάστημα για έννοιες όπως ο ρατσισμός και η βία, ο εθνικισμός και ο πατριωτισμός η ξενοφοβία και η ξενολαγνία. Και είναι αναμενόμενο σε μια Ελλάδα που το 8% των πολιτών της υποστηρίζει κόμματα φασιστικών κατευθύνσεων και τάσεων όπως πλέον έκδηλα και απροκάλυπτα φανερώνουν τα μέλη του κόμματος της Χρυσής Αυγής.
Είναι όμως εκείνη η μία και μοναδική στιγμή που σκάει σαν χαστούκι και αποπειράται να αφανίσει κάθε ελπίδα από τις βλέψεις και τις ελπίδες για το μέλλον. Μια τέτοια είναι να διαβάζεις μηνύματα μίσους και βίας από νέους ανθρώπους, ανθρώπους που τώρα ξεκινούν την ενήλικη-αυτόνομη (; ) ζωή τους. Μηνύματα που με αφορμή περιστατικά βίας –όπως η δολοφονία του ζευγαριού στην Ακτη Νηερέως Αλιβερίου από αλλοδαπό δράστη- ποτίζουν και θεριεύουν τη βία και το μίσος ευχόμενοι και παροτρύνοντας συνανθρώπους και συμπολίτες τους να κατακρεουργήσουν όλους τους αλλοδαπούς, όλους τους μετανάστες στολίζοντας τις δύο αυτές λέξεις με διάφορα κοσμητικά που μόνο δεν κοσμούν την γλώσσα και τον νου που τις παράγει.
Ο λαός μας λοιπόν φοράει με καμάρι το γαλόνι του «ανεπίδεκτοι μαθήσεως» και εξακολουθεί να αγνοεί επιδεικτικά την ιστορία του. Ξεχνάει τα αίτια και τα συμβάντα του εμφυλίου που ακολούθησαν τη «μαύρη» ναζιστική κατοχή του 40 και αφήνει ένα σύστημα πιο σαθρό κι από το πιο σαρακοφαγωμένο ξύλο να τον άγει και να τον φέρει, ώστε 60 χρόνια μετά τους Ναζί να φέρνει στην εξουσία τους νέο-Ναζί, γιατί έτσι θα πάει μπροστά η πατρίδα! «Γιατί φταίνε οι μετανάστες για την κατάντια μας!», φωνάζουν οι ακροδεξιοί. Και «γιατί φταίνε οι φασίστες και το ο καπιταλισμός!», φωνάζουν οι αριστεροί. Κι ορδές ο λαός φοράει τη στολή που του ταιριάζει και που τον βολεύει και σαν υπάκουος στρατιώτης μπαίνει στη γραμμή και ετοιμάζεται να κατασπαράξει τον απέναντι του σαν καλός κανίβαλος για να πάει μπροστά ετούτος ο πονεμένος τόπος.
Κι ο Σωκράτης ο πατέρας της κριτικής σκέψης τραβάει τα μαλλιά του. Ο Αριστοτέλης τραβάει γένια του κι αγκαλιά με τον Πλάτωνα κλαίνε και οι τρεις για την κατάντια ενός λαού πολλά υποσχόμενου πριν κάμποσα χιλιάδες χρόνια. Κι εμείς έχουμε το θράσος να κοιτάμε τα παιδιά στα μάτια και να γαλουχούμε μια κοινωνία μίσους κι εκδίκησης, μετάγγισης ευθυνών και πάλης για το ποια ορδή θα υπερισχύσει ξεχνώντας το βασικότερο όλων. Πως ένα σύστημα έχει σαν σκοπό τη ευημερία των πολιτών, τη δημιουργία συνειδήσεων καθαρών και κοινωνιών με χορτάτο νου εκτός από στομάχι. Χορτάτο όχι ψέματα και πάθη αλλά αλήθειες και αξίες που πέρασαν στα περασμένα τεύχη της μόδας της ανθρωπότητας.
Λαός που δεν θυμάται την ιστορία του είναι καταδικασμένος να την ξαναζήσει. Τα σοφά ελαφρώς παραλλαγμένα λόγια του Santayana θα μπορούσαν να αποτελούν τη σύντομη περιγραφή του λαού μας. Σαν να μην θυμόμαστε λοιπόν την κατοχή του 40 και τα παγκόσμια εγκλήματα του ναζισμού, ξεχνώντας τον εμφύλιο και την πολύ πιο πρόσφατη Γιουγκοσλαβία, πορευόμεθα χαρούμενοι και αγριεμένοι σε μια τραγική επανάληψη του παρελθόντος. Για άλλη μια φορά κρεμάμε με καμάρι τις σημερινές ταμπέλες που τόσο αριστοτεχνικά μας έπλεξε το σύστημα και παίρνουμε φόρα να χτυπήσουμε. Ποιον; Όχι αυτόν που θα έπρεπε. Αντί να αντιταχθούμε στο πολιτικό σύστημα που μας έφερε εδώ, αντί να αντισταθούμε στην καθημερινή καταπάτηση κάθε αξίας και κάθε συνταγματικού δικαιώματος γυρνάμε την κάννη μας προς τον απέναντι συμπολίτη με την διαφορετική ιδέα. Διαλέγουμε τη μάγισσα που συμπαθούμε λιγότερο και βάζουμε στο κυνήγι της όλη την οργή μας, όλο το άχτι μας. Και ψευδόμαστε ασυστόλως στην εναπομένουσα κριτική μας σκέψη και της παπαγαλίζουμε το παραμύθι που μας ψιθυρίζουνε κι εμάς. «Έτσι θα φτιάξουν όλα! Έτσι!»
Κι έτσι αριστεροί και δεξιοί, αναρχικοί και αντιρατσιστές, ρατσιστές διεθνιστές και αντιφασίστες υψώνουμε τα λάβαρα του μίσους και το σπέρνουμε σε όποιο πρόσφορο έδαφος πετύχουμε. Και τα αποτελέσματα σίγουρα και με εγγύηση. Βία και πόνος. Νεκροί πολίτες από τα χέρια μεταναστών, μετανάστες νεκροί από τα χέρια ρατσιστών, αντιφασίστες φοιτητές νεκροί από ακροδεξιούς και ακροδεξιοί νεκροί από αντιφασίστες. Και μίσος που απλώνει και απλώνει και φαύλος κύκλος που καταπίνει και το τελευταίο νου που λειτουργεί ακόμα, έστω και λίγο, αυτόνομα. Κι οι εκάστοτε ορδές οργίζονται με τον εκάστοτε εχθρό, ενώ ο μεγάλος εχθρός έχει ήδη διεισδύσει στα βαθύτερα κομμάτια του νου και της ψυχής μας.
Και αρνούμαστε όλοι να συνειδητοποιήσουμε το μάθημα που παίρνουμε κάθε φορά με τόσο βίαιο τρόπο. Πως είμαστε όλοι άνθρωποι. Με τα πάθη και τα λάθη μας με τα παραπλανημένα ο καθένας από την ιδεολογία-φυλακή μυαλά μας, με τον εγωισμό που μας εμποδίζει να δεχτούμε ότι μπορεί κι εμείς κάπου εκεί στο βάθος να είμαστε λιγάκι λάθος. Με την πίστη ότι εμείς οι όμοιοί μας κι όσοι η ιδεολογία μας υπερασπίζεται είμαστε οι εκλεκτοί και οι άξιοι προστασίας κι όλοι οι άλλοι έχουν αξία μικρότερη από εμάς. Αξία μικρότερη του ανθρώπου. Κι ο κανίβαλος ορμά και βασανίζει, βρίζει, μειώνει, κυνηγά, σκοτώνει.
Σαν εγγόνια και δισέγγονα μεταναστών, σα θύματα της ναζιστικής βίας του ’40, σαν απόγονοι των μαχόμενων «αριστερών» και «δεξιών» του εμφυλίου πρέπει να ντρεπόμαστε βαθύτατα που έφτασαν εδώ τα πράγματα. Η Ελλάδα αγριεύει. Οι Ορδές της φουντώνουν αυξάνουν και πληθύνονται. Τα μαχαίρια ακονίζονται για δεύτερη φορά και η ατμόσφαιρα μυρίζει ήδη την επικείμενη ειρωνεία της μοίρας. Ανοίξτε λοιπόν τα μάτια και τα αυτιά σας και δείτε γύρω σας ανθρώπους. Όχι ταμπέλες. Μπορεί η συνείδηση και η ψυχή να μην είναι στο φετινό πολιτικό μανιφέστο, αλλά είναι το μόνο που μας έμεινε. Μην τα θανατώνετε τόσο απερίσκεπτα με μίσος γιατί ίσως είναι η μόνη μας ελπίδα για το μέλλον.
Με λύπη μου –και γνώση του κατατρεγμού που θα υποστώ από το σύνολο των θιγόμενων ορδών- κλείνω με 1 τραγούδι. Ακούστε τα με ανοιχτό νου και αυτιά, μα πάνω απ’ όλα με ανοιχτές ψυχές:
Ήταν οι πόρτες μου δίχως μπαχτσέδες και μεντεσέδες κρατάνε τη γη
Γίναν οι φτέρνες μου σαν τροχαλίες και στον κουβά τους αράζεις εσύ
Αλλάζεις συχνά κάθε τόσο στολή, αλλάζεις οσμή, αλλάζεις σασί
Και η ελπίδα μας έχει θαφτεί σαν το Ντορή μες στο παχνί.
Πάγωσε η ψείρα μου και παραπαίουσα, μ ένα τικ-τακ μου ματώνει τ αυτιά
Όλα με πρόγραμμα, όλα στο σχέδιο, πρωτοκολλήσαμε τον έρωτα
Και θες να πετύχω με μια μπαταριά, χίλια φλουριά, χίλια φλουριά
Για να σου χαρίσω μαντάτα καλά, να χεις αγάπη μου λεφτά.
Ποντικοφάρμακο για τους μεγάλους και μουρουνόλαδο για τα παιδιά
Κι έπλεξες σώβρακα για τους φαντάρους και θυσιάστηκες πατριωτικά
Σου στέλνω μήνυμα μ ένα ταμ-ταμ να μαγειρεύεις με βιτάμ
Κι ήσουνα γόησσα κι έκανες μπαμ, γι αυτό σε ψάχνω στα χαμάμ.
Άδειο το βλέμμα σου, κούφιες οι ώρες μας, στα ενυδρεία σε χώσαν ζωή
Συνηθισμένοι καθένας στο ρόλο του, κι η φαντασία μας έχει χαθεί.
Την ξεπουλήσαμε στο γιουσουρούμ, για ένα κουστούμ, για ένα κουστούμ
Την ξεπουλήσαμε στο γιουσουρούμ, για ένα κουστούμ, για ένα κουστούμ.
Μια διαδήλωση, δέκα μικρόφωνα και τα μεγάφωνα στη διαπασών
Χιλιάδες δίποδα με μαγνητόφωνα κι έχουν λουστεί με την ίδια λοσιόν
Ξεπουληθήκατε στο γιουσουρούμ, για ένα κουστούμ, για ένα κουστούμ
Κι ο εαυτούλης σας πέταξεβζουμ, ταρατατατζούμ, ταρατατατζούμ.
Ω, εποχή μου θυμίζεις τον Καίσαρα κι οι μελλοθάνατοι σε χαιρετούν
Κι όσο γερνώ μπουσουλώ με τα τέσσερα, τα τροχοφόρα με προσπερνούν
Φεύγω και πάω να βρω στο Μπανγκόκ το σύντροφό μου τον Κινγκ-Κονγκ
Μες στο μυαλό μου βαράνε τα γκογκ, μοιάζω με μπάλα του πινγκ-πονγκ.
Μας εκτελούνε με σφαίρες ντουμ-ντουμ, σφαίρες ντουμ-ντουμ, σφαίρες ντουμ-ντουμ
Κι εμείς ξεπουλιόμαστε στο γιουσουρούμ, ταρατατατζούμ, για ένα κουστούμ.
εχμ..να με συγχωρνάτε και πάλι αλλά με εμπνέετε για κράξιμο ουάνς αγκαίν εδώ μέσα.. αλήθεια βρε παιδιά, δε βαρεθήκατε να διαβάζετε, να γράφετε και να ποστάρετε τόσο προβλέψιμα και χιλιοειπωμένα κείμενα??? βέβαια, καταλαβαίνω την επιθυμία της γράφουσας για δημοσίευση του ..πονήματός της και την ταυτόχρονη ..ευγένεια του μποτίλια να την ικανοποιήσει..
ΑπάντησηΔιαγραφήεπιπροσθέτως, καταλαβαίνω και παρατηρώ από έξω όλο αυτό το εγρηγορός του φόβου και του πόνου που επικρατεί και αναρωτιέμαι και θέτω και ερωτήματα σε φίλους αλλά απαντήσεις δεν παίρνω! τί ακριβώς είναι "αυτό" που μας πασάρανε δεκαετίες πριν και τώρα μας "το" παίρνουν? τι είναι "αυτό" με το οποίο γαλουχηθήκαμε και τώρα φοβόμαστε ότι καταρρέει ενώ παράλληλα νιώθουμε αδύναμοι μπροστά του ωστέ να το αλλάξουμε?
μάγκες, γω είμαι ένα μπόυ που δεν έχει διαβάσει τίποτες ούτε από αναρχισμούς ούτε από κομμουνισμούς ούτε από φιλοσοφίες. είμαι ο πιο άσχετος και αδιάβαστος εδώ μέσα. αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι το μοντέλο ζωής το οποίο είναι εμποτισμένο στα κύτταρα της πλειοψηφίας, ήταν φέηκ από την αρχή του. για μενα αυτό που συμβαίνει αυτή τη στιγμή είναι ευλογία. απελευθέρωση. το ότι φαινομενικά μας γαμάνε το δήθεν δικαίωμα του κώλου σε μια 'δημοκρατική' κοινωνία όμορφα δομημένη με τις παιδείες της πούτσας, τις εργασίες του μη δημιουργικού ψόφου, τους δήθεν βαρβάτους μισθούς της καταναλωτικής ύπνωσης, τις δήθεν ασφάλειες και υγείες μιας κούφιας ψεύτικης ζωής και πάει λέγοντας, είναι λόγοι για να στήσουμε πανηγύρια! με πιάνετε???? φυσικά, η πρώτη αντίδραση είναι ο φόβος και η βία μπροστά στο χάσιμο της επιφανειακής ψευτιάς. είμαστε λέμε μπροστά σε μια τεράστια ευκαιρία ως άνθρωποι να απαλλαγούμε από τα σκατά που μας ταΐζουν χρόνια και χρόνια.. ελευθερία λέει, που τη χάνουμε.. τι είναι ρε μάγκες η ελευθερία δλδ? τι είναι αυτό που μας πασάρανε ως ελευθερία και τώρα λέμε ότι μας την παίρνουνε??? σηκώνει ενδοσκόπηση το πράμα.. γιατί φοβόμαστε? γιατί θεωρούμε ότι δεν υπάρχουν διέξοδοι από τα γνωστά μοντέλα ζωής??? δε λέω παραπάνω, κουράστηκα ρε μάγκες να τα γράφω και να τα λέω και να με συγχωρνατε και πάλι.. πάω να βοσκήσω στην αυλή μου μετά συνοδείας κρασιού! η φτώχεια θέλει καλοπέραση λέμε. και ανάποδα.
@ Ανώνυμος
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιδάσκαλε των βουνών (ή και των ωραίων εάν επιμένεις) το τυραννάς χωρίς λόγο. Το κείμενο που αναρτήθηκε είναι το πρώτο που έγραψε προς δημοσίευση στην ζωή της η εν λόγω φίλη και ζήτησε να δημοσιευθεί.
Δείξε μεγαλοψυχία και διαλογίσου για πάρτη σου, κατά πόσο η φυγή από το κοτέτσι στο προαύλιό του αποτελεί το νον πλους ούλτρα μοντέλο αυτοπραγμάτωσης.
Αχχχχ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατι παθαίνω όταν τα παίρνει ο μονσιέρ Μποτίλιας! Καλέ σου πάει λίγο να στραβώνεις πού και πού! Λες να φταίει το πολύ σφουγγάρισμα??? Σε καταλαβαίνω και πάλι χρυσό μου, μη νομίζεις. Και μενα το δικό μου μπόυ όλο στο παρκέ μέ έχει.
ΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΤ ΚΟΤ ΚΟΤ ΚΟΤ
ΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΤ.
[κοτοπουλιώνε σα να λέμε..]
ΑπάντησηΔιαγραφήΈτσι έτσι!
Να βοηθάνε οι κουρασμένοι κομμουνισταί γέρονται παρακαλώ ταις νεαραίς κορασσίδαις που αποπειρώνται να γράψουν για πρώτη φορά στη ζωή τους τέτοιους πρωτάκουστους (!) προβληματισμούς. Θλίψη και μίση! Τί μας λες! Δεν έχουν μέλλον οι νέες γενιές, τους το παίρνουνε! Ας βγάλουν τα σκατά από τα μυαλά τους λοιπόν οι νέες γενιές και ας το δημιουργήσουν το μέλλον τους. Σκοτώνονται οι άνθρωποι! Ναι ε; Εξωγήινο είσαι εσύ; Από αλλού μας ήρθες; Σε όλη την πορεία τους σκοτώνονται οι άνθρωποι πάνω στη Γαία, περίεργο σου φαίνεται;
Λοιπόν, ακούστε να δείτε κάτι, μιας και σας πετυχαίνω σε ώρα Μεθόν και κάνω και μια δουλίτσα τώρα για πάρτη του Κασσιήλ. Για εμάς τους Κρόνειους, τους "αριστερούς", τους "μαύρους", τους Εραστές του Θανάτου, όλες αυτές οι κλαψομουνίστικες πίπες που λέτε είναι γνωστές χιλιετίες τώρα. Για την ακρίβεια είναι το νηπιαγωγείο της εξέλιξης σας. Εδώ θα φανείτε. Τώρα δοκιμάζεστε. Και ο δικός μας ο ρόλος, παρά τις παπαριές που πιστεύετε, είναι να βοηθήσουμε κάτι υπνωτισμένα πρόβατα να αυξήσουν το βάρος της ψυχής των αρχιδιών τους μέσα από τη μύηση που έχουν μπροστα τους.
So!
Welcome to the Dark side!
Here we can help you, IF you choose it, to see the Light again.
Επόμενη στάση: 'Ένοικος στο Κατώφλι.
Ok, mr ανώνυμος, το πιάσαμε. Είστε μπροστά. Είστε γαμάτος. Είστε ο ελάχιστος εαυτός. Είστε ο φωτισμένος της γης. Τόσο φωτισμένος που δεν καταφέρατε να καταλάβετε τι προσπαθεί να πει ένα κείμενο τόσο απλοϊκό και πρωτόλειο. Σας νοιώθω. Τόσο εξελιγμένη σκέψη είναι φύσει αδύνατω να μπορέσει να αποκωδικοποιήσει τόσο απλοϊκή γραφή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαρία
Δύο ερωτήματα. Μου λες συμβουλευτικά και ωραία, σαν τον μεγάλο Γκουρού-Δάσκαλο που είσαι, " θλίψη και μίση! Τί μας λες! Δεν έχουν μέλλον οι νέες γενιές, τους το παίρνουνε! Ας βγάλουν τα σκατά από τα μυαλά τους λοιπόν οι νέες γενιές και ας το δημιουργήσουν το μέλλον τους"
Βρήκες κάπου στο κείμενο μου δήλωση ότι μας κλέβουν το μέλλον, γιατί εγώ εννόησα το ακριβώς αντίθετο, ότι μόνοι μας το καταστρέφουμε μη βλέποντας την αλήθεια.... Χμμμ. Χάσιμο της μετάφρασης μάλλον.... Θα φταίει το κείμενο, είμαι σίγουρη! Ή μπορεί από την άλλη να κρίνει ο σχολιαστής εξ’ ιδίων τ’ αλλότρια…. Ίσως τελικά να είμαστε η μόνο γενιά που δεν ρίχνει αλλού τις ευθύνες, οι παλιοί είστε λίγο διαφορετικοί σε αυτό το θέμα…. Ποιος ξέρει…
1
"Εξωγήινο είσαι εσύ; Από αλλού μας ήρθες; Σε όλη την πορεία τους σκοτώνονται οι άνθρωποι πάνω στη Γαία, περίεργο σου φαίνεται;" Δεν θα μπω στη διαδικασία να σχολιάσω το ουδέτερο γένος... Δείχνει την παιδεία και το ήθος σου. Τα συγχαρητήρια μου! Το ότι σκοτώνονται οι άνθρωποι σε όλη την πορεία της ιστορίας της Γαίας το κάνει λιγότερο τραγικό; Ή δεν έχεις χάσει ποτέ κανέναν πολύ δικό σου άνθρωπο ή έχεις χάσει τόσους πολλούς που καταστράφηκε μεγάλο κομμάτι της συναισθηματικής σου υπόστασης, δεν εξηγείται αλλιώς. Γιατί, να εγώ το μικρό εξωγηινάκι, που νόμιζα ότι το μόνο νόημα εδώ ‘να γύρω είναι ο θείος έρως, οι άνθρωποι και η ζωή. Μάλλον έτσι θα ναι στον δικό μου μόνο πλανήτη. Μάλλον ο ψαγμένος Κρόνειος Ανώνυμος έχει μπει στο ωραίο, καλά εγκατεστημένο τριπάκι σκέψης ότι "δεν είναι και τίποτα σπουδαίο η ζωή και η γαλήνη, πως κάνουμε έτσι;" Εύγε Ανώνυμε νέε (ή παλιέ; Ελπίζω το δεύτερο, γιατί μόνο τα κόμπλεξ πολλών χρόνων καταπιεσμένου ανθρώπου βγάζεις!)
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα σε ενημερώσω λοιπόν "Κρόνειε" (μα πόσο όμορφη ταμπελίτσα, να την χαίρεσαι!) Ανώνυμε.... Εμείς τα εξωγήινα νηπιαγωγάκια μπορεί να είμαστε χιλιετίες πίσω από την τόσο εξελιγμένη σκέψη σου (Μεσσία και μεγάλε Γκουρού φώτισε μας!), αλλά κοίτα να δεις, που όσα λες στην απάντηση σου, προσπαθούμε να πούμε κι εμείς. Έστω μερικοί από εμάς. Τώρα δοκιμαζόμαστε, πραγματικά. Τώρα θα φανούμε, προφανέστατα. Μα πως ακριβώς θα το κάνουμε αυτό μεγάλε Δάσκαλε κι Αφυπνιστή αν δεν ξεκινήσουμε από την απλή συνειδητοποίηση του τι συμβαίνει γύρω μας; Ή μήπως επειδή εμείς τώρα ξεκινάμε την πορεία μας απαγορεύεται να σκεπτόμαστε και να μιλάμε; Είναι μόνο προνόμιο των μεγάλων τάξεων αυτό; Μήπως ο μεγάλος Κρόνειος Γκουρού είναι ίδιος κι απαράλλαχτος με τους Μεγάλους Αφέντες και θέλει να σκεπτόμαστε μόνο ότι γουστάρει αυτός; Κάτι μου θυμίζει αυτή η ιστορία.
2
Μεγάλε Γκουρού, φιλικά -ως δασκάλα- θα σου δώσω την εξής συμβουλή. Μπορεί να πιστεύεις ότι είσαι γαμάτος και Δάσκαλος και μπροστά από όλους μας, αλλά τα παραπάνω σχόλια δείχνουν μόνο αλαζονεία και άκαιρη εφηβική λύσσα για αναγνώριση. Για προσοχή! Όχι! Μην ακούτε κανέναν άλλον, μόνο τους παλιούς, τους φωτισμένους, τους γνώστες από χιλιετίες των πάντων (των γνωστών ξερόλων)…. Δημοσίευσα ένα κείμενο που θεωρώ ότι θα βοηθήσει δέκα ανθρώπους. Εσύ μπορεί να είσαι χιλιετίες μπροστά (λέμε τώρα), αλλά μήπως -λέω εγώ το εξωγήινο- μήπως υπάρχουν άλλοι που δεν είναι ήδη εκεί; Μήπως υπάρχουν άλλοι που πρέπει κάπως να ξεκινήσουν να σκέπτονται; Και πως θα γίνει αυτό μεγάλε Δάσκαλε; Με υποτίμηση και προσβολές; Με σνομπαρία και κράξιμο της κάθε προσπάθειας! Εύγε! Έτσι ακριβώς θα ξυπνήσουμε όλα εμείς τα υπνωτισμένα πρόβατα. Με έναν καινούριο αφέντη-σωτήρα σαν και του λόγου σου να μας δείξει το δρόμο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Δάσκαλος φίλε μου δεν το παίζει ούτε φωστήρας ούτε γνώστης. Δείχνει δρόμους και ιδέες. Προτείνει μονοπάτια. Στηρίζει τον νέο μύστη. Επιδιώκει την εξέλιξη του νέου κι όχι τη δική τους. Επιθυμεί να φτάσει στο φως της α-λήθειας με δική του προσπάθεια κι όχι με την μασημένη τροφή που του πασάρει ο κάθε Γνώστης. Μπορεί βέβαια όλα αυτά να μην σε νοιάζουν. Μάλλον δε θα σε νοιάζουν. Εσύ την τράβηξες την προσοχή που ήθελες, με έθιξες τόσο σαν προσωπικότητα όσο και σαν συγγραφέα ( «Κλαψομουνίστικες πίπες» αν δεν κάνω λάθος;) και τώρα νοιώθεις γαμάτος. Μη σου πω θα ρίχνες και γκομενάκι. Εύγε! Ελπίζω να θυμάσαι με καμάρι τούτη τη μέρα, που φώτισες ένα χαζό εξωγήινο που παλεύει να βγάλει την άκρη του και να βοηθήσει κι άλλους στη πορεία! Αλλοίμονο! Αυτό είναι προνόμιο των ολίγων….
Αναπαύσου λοιπόν στις δάφνες σου και βρες κι άλλα post να κράξεις την άγνοια του κόσμου, ή να γλείψεις τους ανωτέρους της σκέψης σου.
So! Get over yourself! Welcome to the side of light and try to spread it, instead of guarding it with your big-ass ego!
PS if you think you can help anyone that way, you might be the blindest of us all....
3
Μαρία
ΑπάντησηΔιαγραφήΜμμμ! Μαρία Μαράκι Μαριώ!
Καλά ξεκινήσαμε.
Διακρίνω φόβο. Μεγάλο φόβο.
Και πολλές πολλές, πάαααρα πολλές δηλώσεις.
Πώς με θες Μαριγούλα;
Δάσκαλο;
Αφυπνιστή;
Γαμάτο Μύστη;
Συ είπας εξάλλου..
Είμαι όοοοο,τι γουστάρεις, ό,τι θες εσύ. Να σου χαλάσω εγώ χατήρι; Αφού τα ξανάπαμε...
Whatever works for you darling!
Το γκομενάκι πάντως το βγαλα..
Και ουδέτερο ε, να ξηγιόμαστε.
Άνευ γένους..
Μανάααααααρι μου εσύ!
υγ: Προσοχή στις προθέσεις για βοήθεια! Τί ανάγκες να εξυπηρετούν άραγε; Εσύ θα το βρεις αυτό... Μαριγούλα...
So!
Welcome to the Dark side, again. We have cookies here!
Θα σου αρέσει...
Και να θυμάσαι ε..
http://www.superheroden.com/images/Star_Trek_Whos_Daddy_Black_Shirt_POP.jpg
Καλός ο μπομπ... πάνω ψηλά στο πρώτο σχόλιο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι δώστε κάνα spacy cookie στο λαό... λέμε...
Αnyway... τί θα γίνει με τη πάρτη σου ρε μπομπ... Ότι γκομενάκι εμφανίζεται στο προσκήνιο θα το τρως εσύ ναούμ... Μείς θα μείνουμε πάλι να κυνηγάμε φεμένες τη τρέλα μου μέσα? ή ακόμη χειρότερα παλαιάς κοπής κομμουνάρες gota damn ... μετα τσιπουρων και ντεμεκ εντεχνίλας?
ps* Κάτσε να δούμε αν ακόμη με το ξόρκι φυτρώνουν κέρατα : Bloοοody mary , blooοοοdy mary, BLOOOOOOOOOOOODY MARY
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να κάνουμε ρε φιλαράκι που με έχει κάμει ωραίο η μάνα μου ασούμ και κολλάνε όλες σαν τις σφήκες απάνω μου ναούμ... μέλια εκρίνουν οι πόροι μου ρε μπούστημ???? Αρέσκω μάναμ, αρέσκω.
http://www.youtube.com/watch?v=Zbv27096_Xo
Αγαπητέ Μποτίλια ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν αφήσουμε τα :
πληκτρολόγια,
κινητά
ακίνητα και αυτοκίνητα
μιζέρια και κλάψα
και τελικά συνειδητοποιήσουμε πως όλα τα σημερινά αλλά και τα χτεσινά κόμματα υφίστανται για να κομματιάζουν ότι μπορεί ο ανθρώπινος νους να φανταστεί και σε καμία μα καμία περίπτωση δεν υπάρχουν για να συντελούν στην καλυτέρευση του έθνους, του ανθρώπου ώς μονάδα για να γίνει και μονάδα έχοντας επίσης σαν βασική αρχή ότι όλα είναι μέρος του συστήματος, δούμε πως ελεύθερος δεν είναι αυτός που έχει αλλά αυτός που είναι…… τότε θα μπορέσουμε να κάνουμε την αλλαγή...
Μέχρι τότε και επειδή δεν είμαι νέα κοινός πιπίνι αλλά πιπινοπουρό όπως θέλω να λέω ότι είμαι, η νεολαία μας θα πρέπει να συνειδητοποιήσει ένα πράγμα το οποίο κάποιοι το έλεγαν με μια ρήση :
όταν έρθει η γνώση λείπει το γρόσσι
αυτό έχει πολλές έννοιες όμως η δική μου είναι η κάτωθι.
Κανείς δεν μπορεί να κλέψει τα όνειρα κανενός αν ο ίδιος δεν το επιτρέψει ακόμα και αν ο προηγούμενος(γενιά) επέλεξε να γονατίσει.
Ας διαβάσουν την σπηλιά του Πλάτωνα και ας αναρωτηθούν....ποιοι κάνουν την διαφορά, τις αλλαγές ποιοι στο τέλος θανατώνονται και αν αυτοί που τους θανατώνουν είναι οι ζωντανοί ή οι εν δυνάμει ζωντανοί.
ΥΓ : Ευχαριστώ για την ανοχή
Καλησπερα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑταργα, σε αυτα που εγραψες συμφωνει και ο ''μεγαλος''
δεν συμφωνουν ομως οι αλλες φιλοσοφικες σχολες που βλεπουν με τον ενα η τον αλλο τροπο πολεμους, ωδινες.στερησεις,κλπ
ΕΠΙΚΟΥΡΟς vs ΒΟΥΔΑ
δηλαδη οι βουδιστες τι να μας πουνε?
οταν η πρωτη απο τις 4 «Ευγενικές Αλήθειες» του Βουδισμού ειναι:
- Η ύπαρξη είναι πόνος και ο πόνος βρίσκεται παντού.[πολυ ωραια δονηση και μαλιστα αρμονικη]
προσεξε τωρα ξεκινανε απο την πιο αρνητικη τοποθετηση για να θεσπισουνν ενα συστημα για να απαλλαγεις απο τον πονο!!!
τα ατομα ειναι θανατολατρες !!
ο Επικουρος πιστευε οτι η ζωη ειναι κατι το επιθυμητο και αποκαλουσε τουλαχιστον Ανοητους-μην πω τιποτα αλλο πιο βαρυ- οσους πιστευαν οτι η ζωη ειναι ενα βασανηστηριο.
Αν εβλεπε ποτε τον ΒΟΥΔΑ θα του απαντουσε ετσι
[αποσπασμα απο επιστολη στον Μενοικεα]
΄΄΄αν το πιστευει και το λεει γιατι δεν φευγει απο την ζωη; -εννουσε να αυτοκτονησει- ειναι στο χερι του να το κανει ,αν το εχει καλοσκεφτει..'''
ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ VS ΠΥΘΑΓΟΡΙΩΝ
[αποσπασμα απο wiki]
''Οι Πυθαγόρειοι πίστευαν πως η ψυχή δε χάνεται με τον θάνατο, αλλά ακολουθεί μια συνεχή διαδικασία μετενσάρκωσης, σε κατώτερες ή ανώτερες μορφές ζωής κάθε φορά, έως ότου επιτευχθεί η τελική κάθαρση που οδηγεί τελικά στην αθανασία της.
Γι' αυτό, τόσο με τα διδάγματα όσο και με τις ασκήσεις πειθαρχίας,[ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΝΟΣ] καλλιεργούσαν τη φιλοσοφία της οποίας σκοπός είναι να καθαρίσει και να απελευθερώσει τον συσκοτισμένο νου από τα δεσμά του.'''
Δηλαδη ειχαν ξεκαθαρησει οτι ο νους του ανθρωπου εκτος απο δεσμιος ειναι και συσκοτισμενος!!!- πολυ ευχαριστη τοποθετηση ,βγαζει και ωραιες δονησεις-
ο επικουρος ελεγε αλλα ελεγε οτι η ψυχη δεν ειναι ασωματη γιατι για να ειναι κατι ζωντανο πρεπει να εχει την ικανοτητα να δρα και να υφισταται την δραση καποιου εξωτερικου ποιητικου αιτιου και αυτην την ικανοτητα την εχουν μονο τα ΣΩΜΑΤΑ, αρα η ψυχη δεν ειναι αθανατη!!
Ετσι με τον θανατο του ανθρωπου αποσυντιθεται και η ψυχη οπως ολα τα σωματα.
πειτε μου ρε παιδια, ειναι παραλογο αυτο?
Αυτα ακουγε και ο Πλουταρχος και ζητησε να μαστιγωθουν οι οπαδοι του Επικουρου
ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ VS ΣΩΚΡΑΤΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήυπαρχει θανατολατρεια εδω η μου φαινεται? Αλλη μια θετικη δονηση Αταργα
''Επομένως, Σιμμία, είπε, αυτοί που φιλοσοφούν ορθά ασκούνται στο να πεθάνουν κι αυτοί από όλους τους ανθρώπους φοβούνται λιγότερο τον θάνατο.''
και αυτο
''Για μένα είναι φυσικό ένας άνθρωπος που αφιέρωσε την ζωή του στη φιλοσοφία[ΕΝΝΟΕΙ ΠΩς Ο ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ!!οπως λεει παρακατω] να μη λιποψυχεί την ώρα που πρόκειται να πεθάνει και να ευελπιστεί πως, όταν πεθάνει, θα έχει εκεί τα ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΓΑΘΑ]
Ο Επικουρος ομως ξεκαθαριζει οτι η ηδονη=καλο και ο πονος =κακο βρισκονταιστις αισθησεις μας αρα
το να εισαι νεκρος σημαινει ΑΠΟΥΣΙΑ ΑΙΣΘΗΣΗΣ
Αρα οταν ζουμε και αισθανομαστε ο θανατος απουσιαζει και οταν ο θανατος ειναι παρων εμεις δεν ζουμε!!!
και οταν δεν αισθανομαστε πως θα ευλπιστουμε μεγαλυτερα αγαθα οπως λεει ο Σωκρατης?
[ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΡΙΑΙ ΔΟΞΑΙ]
''Ο θανατος δεν ειναι τιποτα για μας,γιατι αυτο που εχει αποσυντεθει
αισθανεται?
και αυτο που δεν αισθανεται δεν ειναι τιποτε για μας''
γιατι αν ο θανατος κατα τον Σωκρατη ο θανατος ειναι καλος τοτε η ζωη πρεπει να ειναι κακη- Να μια ακομη ευχαριστη δονηση-
μου θυμιζει εντονα τον ΒΟΥΔΑ που ελεγε οτι η ζωη ειναι ΠΟΝΟΣ
και εγω σας ξαναθυμιζω τι εχει πει ο Επικουρος
΄΄΄αν το πιστευει και το λεει γιατι δεν φευγει απο την ζωη; -εννουσε να αυτοκτονησει- ειναι στο χερι του να το κανει ,αν το εχει καλοσκεφτει..'''
Υ,Γ
γαμωτο επρεπε να το ποσταρω στην κατω αναρτηση χαχαχαχαχχ εκει που εγραφε η αταργα για τις δονησεις
και το ποσταρα εδω
ζητω συγνωμη παιδια
Καλησπέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑχ βρε Πάνδαρε, μέσα στην κάψα μ΄ενα φουρφούρι, με στοιβες βιβλία ετοιμα να με πλακώσουν με βαζεις να γράφω σεντονια καλοκαιριάτικα, ασε που με μαλώνει μέρες τώρα ο Γιγαντας μου ο Νεβρωδ, γιατι τον παράτησα μονο του στην ερημιά εδώ κι ένα μήνα, μέσα στη σπηλιά του, αλλα ας όψετε ... ;-)
Θα σου πω λοιπον για τον Επίκουρο και τον Κήπο του...
O Επίκουρος είναι αυτοδημιουργητός και έτσι έχει μάθει να είναι εγκρατής ή αν θελεις του αρκουν τα λιγα. Επιρεπής στην αρρώστια με εμετούς πολλες φορές κατά την διάρκεια της ημέρα-
Φτωχός, φιλάσθενος και επιβάλει στον εαυτό του ένα λιτό τρόπο διαβίωσης.
Στην σχολή του δεν γίνονταν δεκτοί οσοι ζούσαν ακόλαστη ζωή.
Το «παρ ημάς αδέσποτον» δηλ ή δίχως αφέντη προσωπική μας ζωή- είναι ένα από τα μότο του Ο άνθρωπος δηλαδή πρέπει να βρεί από μονος του την προσωπική του αλήθεια που θα τον απελευθερώσει…
Οποιος επιθυμεί να είναι ανεξάρτητος από την μοίρα και τους ανθρώπους πρέπει να είναι αυτάρκης. Ο σοφός του 3ου αιώνα είναι μια τέταοια αυτάρκης ύπαρξη. Αγωνίζεται να γίνει αδιάφορος δηλ. «απαθής» και να μην επηρεάζεται από τίποτα εξωτερικό. Δηλαδή αναζητά την σταθερότητα της ψυχής όπως την νηφαλιότητα της ήρεμης θάλασσας, τα γαλήνια νερά ενός λιμανιού που κανένας άνεμος δεν τα ταράζει – αταραξία …
Αυτά είναι τα κοινά χαρακτηριστικά των σοφών της εποχής του.
Δεν μπαινω σε λεπτομέρειες – δεν έχω κρονο/χρόνο λέμε…αλλα μερικά βασικά
Το μήνυμα του Επικουρου είναι διαφορετικό Ο άνθρωπος θέλει να είναι ευτυχισμένος. - Ολοι ψάχνουν να δώσουν την ευτυχία στον άνθρωπο, οι σχολές εννοώ- Κατά τον Ε. αυτό που εμποδίζει την ευτυχία του είναι η επιθυμία και ο φοβος.
Η επιθυμία γιατί είναι απεριόριστη και υπάρχει πάντα ένα χάσμα μεταξύ των στόχων μας και σε όσα πετυχαίνουμε, και ο φόβος γιατι διαταράσσει την ηρεμία του νού μας.
Πρέπει λοιπον να εξετάζουμε τις επιθυμίες μας και να ξεχωρίσουμε αυτές που ανταποκρι΄νονται σε βασικές ανάγκες από τις επίκτητες που υποθάλπονται από την κοινωνική ζωή. Οι επιθυμίες που είναι φυσικές και αναγκαίες είναι ελάχιστες και απαιτούν απλουστατα πράγματα για να τις ικανοποιήσουμε. Λιγο ψωμί, νερό κλπ – ουτως η άλλως οι Ελληνες είναι πάντοτε εγκρατείς…
Στη συνέχεια πρέπει να αποδιώξουμε τον φόβο. Ζουμε με τον τρόμο των θεών και του θανάτου. Τους θεούς δεν πρέπει να τους φοβόμαστε γιατι δεν καταγίνονται με ανθρώπινα πράγματα. Μόλις συνειδητοποιήσεις αυτό αποβάλλεις το φόβο του θανάτου. Γιατι κατά βάθος δεν φοβόμαστε το θανάτο, αλλα τις συνέπειες του θανάτου, την τιμωρία του Αδη κλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧειραφετημένος άνθρωπος από τις κενές επιθυμίες και χωρίς φοβο είναι ένας ελεύθερος άνθρωπος. Αλλα αυτό δεν κατακτιέται χωρίς αυταπάρνηση, όπως ας πουμε η παραίτηση από την πολιτική δραστηριότητα. Ο λογος προφανής οποιος ασχολειται με τα κοινά και τα δημόσια το κάνει γιατι έχει επιθυμία για δύναμη, πλουτο, τιμές
Ετσι περνούμε στο «ΛΑΘΕ ΒΙΩΣΑΣ», να ζεις μια ζωή στην αφάνεια, μακριά από ανησυχίες, προστατευμένος από το πλήθος. Για κάποιους μπορεί να δηλώνει και εγωισμό, αλλα αν αυτό που ζητούμε είναι η ηρεμία του νού, αποφευγεις την πολιτική δραστηριότητα, και οτιδήποτε κλονίζει την αταραξία σου.
Ενώ ο ίδιος έλεγε ότι «πρέπει να γελάμε και να φιλοσοφούμε συγχρονως» ακομα και μετα το θάνατον του, χωρίς να βρίσκεται σε αντίφαση όπως πιστευει ο Κικέρων, καθώς δεν πιστευε στην μετα θάνατον ζωη της ψυχής, αλλα για να εξασφαλίσει μια ατμόσφαιρα χαράς μεταξύ των μαθητών του που δεν θα διαλυόταν όταν εκεινος θα πέθαινε…
Από την άλλη η αδιαφορία για τα πλουτη και τις τιμές, η τετραφάρμακος δεν είναι παρα το μέσον για να κατακτησεις την αταραξία, αλλα αυτή από μόνη της δεν περικλειει την ευτυχία, καθώς απαραίτητη προυπόθεης είναι να μην πονάς σωματικά ή ψυχικά. Οι αρνητικοί όροι φοβος, πόνος κλπ θα πρέπει να εξισοροπούνται από καταστάσεις όπως ευθυμια, χαρα κλπ…
Το σημαντικότερο ρόλο στη σχολή του παίζει η Επικουρεια φιλία
Μερικά από τα κειμενά του
Ο ευγενής αφοσιώνεται στη σοφία και τη φιλιά απ΄αυτές η μια εναι θνητό αγαθό η άλλη αθάνατο (επικ. Προσφώνηση 78)
Απ΄ τα πράγματα που μας προσφέρει η σοφία για να γίνει η ζωή μας ολοκληρωτικά ευτυχισμένη, το πιο σημαντικό είναι η φιλιά (Κύρια Δοξα 27)
Η φιλιά χορεύει ολόγυρα από τη οικουμένη καλώντας μας να ξυπνήσουμε για χάρη της ευτυχίας (Επ. Προσφ. 52)
Ο σοφός υποφέρει περισσότερο όταν βλέπεις τους φίλους του να βασανίζονται παρα όταν βασανιζεται ο ίδιος (Επικ. Προσφ. 56)
Ένα είναι σίγουρο ότι ο Επικουρισμός σίγουρα ήταν ένα πνεύμα παρα μια θεωρία, ένα πνευμα ενσαρκωμένο στους στενούς δεσμούς των μελών του, καθώς τα μέλη τηρούσαν τα συνειδητά λόγια του δάσκαλου και λάτρευαν τη φιλία. Σ΄έναν κόσμο που η δομή της πόλης και της οικογένειας έτειναν να εξαφανισθούν ο Επίκουρος πέτυχε να δημιουργήσει μια καινούρια οικογένεια.
Ανεβάζω, στο Blog μου στα "μυστικά της ανάγνωσης" και για τους υπολοιπους οσα βρήκα για τον Επίκουρο
http://veritasgreek.blogspot.gr/
καλο βράδυ
http://veritasgreek.blogspot.gr/
αγαπητη Μαρια Νικολακοπουλο
ΑπάντησηΔιαγραφήδιαβασα το κειμενακι σου και το τραγουδακι σου ,γραφεις πολυ καλα[σε αντιθεση με εμενα που για να συνταξω μια προταση την γραφω και την ξαναγραφω ,ασε τα ορθογραφικα μου,,,
ενα σχολιο θελω να κανω
γραφεις
''Κι ο Σωκράτης ο πατέρας της κριτικής σκέψης τραβάει τα μαλλιά του. Ο Αριστοτέλης τραβάει γένια του κι αγκαλιά με τον Πλάτωνα κλαίνε και οι τρεις για την κατάντια ενός λαού πολλά υποσχόμενου πριν κάμποσα χιλιάδες χρόνια''
ενταξει μην το δενεις και κομπο οτι θα εκλαιγαν αυτοι οι τρεις , αντε βγαζω τον γιαγαντα τον Σωκρατη εξω,θα ελεγα οτι θα χαιρονταν απο ικανοποιηση γιατι ολα οσα συμβαινουν στην χωρα μας ειναι συμφωνα προς τς διδασκαλιες τους
για να δουμε τι λεει ο πλατωνας στην ιδεωδη ππολιτεια του ποιες ειναι οι αρχες του?
''Σοφία, Ανδρεία, Σωφροσύνη και Δικαιοσύνη''
σοφια γιατη την πολη θα την κυβερνουν φιλοσοφοι- βασιλεις και ποιοι την εποχη γινονταν φιλοσοφοι?
η φαρα του!! ολα τα χοντροπακετα μονο αυτοι μπορουσαν να τα χωσουν σε δασκαλους και κανεις αλλος..
ανδρεια ,,εδω οι φιλοσοφοι -βασιλεις την κανουν με ελαφρα πηδηματακια και αναλαμβανουν δραση οι φυλακες- επικουροι [οι νταβατζηδες τους πιο σικ ο στρατος που ειναι φυσικα ανδρειος για να προστατευει την πολη που την διοικει ο βασιας φιλοσοφος- δηλαδη λεμε αν κανει καμμια ποατατα οι νταβατζηδες του δεν θα πουνε ''τι εκανες ρε που μας βαζεις να σφαχτουμε ''αλλα με ολη τους την ανδρεια θα πεσουν υπερ βωμων και εστιων
σωφροσυνη [αυτο μου αρεσει πιο πολυ απολα]
γιατι οι κατωτερες ταξεις θα υποτασσονται στις ανωτερες!!!
αλλη μια πολυ ενδιαφερουσα αποψη του πλατωνα
με ποια κριτηρια?
κανενας μα κανενας απο την φαρα του πλατωνα δεν θα υποτασονταν σε ενα βοσκο ,γιατι απλα ειναι ενας βοσκος , ενω ο πλατωνας ηταν αριστοκρατης τοσο απλα
και φταει αραγε η μοιρα η το καρμα που τον εκανε βοσκο ,ενταξει παμε πασο, ομωςτο εντυπωσιακο ειναι οτι ποτε κανεις βοσκος δεν θα γινει ποτε φιλοσοφος γιατι η ιδανικη πολιτεια του πλατωνα δεν θα του το επιτρεψει ποτε,,θα ειναι μια ζωη βοσκος αυτος τα παιδια του και τα παιδια των παιδιων του
οσο για την δικαιωσυνη ασε, χαχαα
ποιοι θα ειναι οι δικαστες μα φυσικα η φαρα του,
μπορει ενας εργατης η εστω το παιδι του να γινει δικαστης?
ποτε γιατι δεν θα του το επιτρεψει η πολιτεια του πλατωνα
τις αποφασεις αγαπητη μου θα τις παιρνουν οι ιδιοι και θα υπαρχει δικαιωσυνη μονο γιαυτους
εχει αυτο το συστημα ομοιοτητες με το σημερινο ?
περιμενω την απαντηση σου αγαπητη μου
,,
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπα!!!!!11
Νιου πλέηερ ον δι γκαζώνε πουλέν τσε το Μαριώνε ??????
Μαστρομπάρμπα Μποτιλιέτο, στο 3-5-2 είσαι καλός λέμε. Επίσης και στο προωθητικό 6-3-1. Βάλε άντε και το 4-1-5. Στο 9-0-1 μας τα χάλασεςςςςςςςς!!!!!111 Δεν ταις υπολόγισες καλά το μάλλον ταις ντρίμπλες όλενες ταις αρεστεραίς κι αντή για κεφαλιά σου σκασε κουτ(σ)ουλιά!!!!!111
Ζβήνουμε ζβήνουμε????
Διαγράφουμε διαγράφουμε??/
Γεια σου μαστρομποτιλιέρο πρωοθητικέ προπονητάρα μου εσύ, πλουραλιστή κομμούνα μου διαγραφέα απ΄το Μπουχτσί!!!
Όπα, τί βλέπω!!!!
Τσykλόνi προωθηρώνε τύπου Μπέ προμπλεπσώνε στο παραθύρι μου???
Οιωνός!!!!
Ώρα να φεύγω για κανά διμηνάκι να την πέσω σε καμιά παραλία να λιάσω την κορμάρα μου!!! Εδώ θα είστε εσείς ε??// Θα ξανάρθω.
Εμ πού θα είστε!!!!
Εδ'ω να μπλαμπλάρετε ασύστολα εις τους αιώνας των αιώνων....
AAAAAXAXXAXAXAXAXXAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAXAXXAXAXAXXAXAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAXAXXAXAXAXAXAAAAAAAAAAAAAAAAAAXAXXAXAXAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
XA.
Zi ya.
Kαλημέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαιδες συζήτηση κάνουμε και μεταφέρουμε με οποιον τροπο μπορούμε την φιλοσοφία του Επίκουρου, όπως την αντιλάμβάνεται ο καθένας μας
Τες πα συμπληρώνω με μερικά ακόμα που αφορούν τις επιθυμίες, όπου επιθυμία = όρεξη και τις ηδονές ή τα όρια των επιθυμιών και τα όρια των ηδονών του.
Από τις επιθυμίες=ορέξεις κάποιες είναι φυσικές και κάποιες είναι μάταιες.
Από τις φυσικές κάποιες είναι αναγκαίες και κάποιες απλώς φυσικές.
Από τις αναγκαίες κάποιες είναι απαραίτητες για την ευδαιμονία, άλλες για την ευεξία του σώματας και άλλες για την ίδια τη ζωή. Έχουμε δηλαδή μια ιεράρχηση
Ως ηδονή/ες μπορεί να εννοηθούν οι βασικές για την ίδια τη ζωή ανάγκες του ζωντανού οργανισμού, η σαφής κατανόηση τους είναι απολύτως αναγκαία για την εξασφάλιση των υψηλότερων αγαθών της ζωής, καταρχάς του σώματος και κατόπιν της ψυχής.
Καταρχήν θα πρέπει να δεχθούμε ότι οι ηδονές προέρχονται μέσω των αισθήσεων. Εννοείτε ότι τα όργανα αίσθησης δεν έχουν διαφθαρεί από αφύσικες και μάταιες συνήθειες. Λέει υπακούστε τη φύση και υπακούστε τις εντολές της.
Όταν ας πουμε συνεχίζεις να ενδίδεις στην όρεξη σου τελικά προκαλείτε πόνο.
Ακόμα και όταν αφήνεις τη σάρκα σου να χορτάσει προκαλείς πόνο, γιατί από μόνη της δεν γνωρίζει τη δεύτερη φάση της ηδονής.
Δεύτερο μπορείς να ποικίλεις την ηδονή… αλλα ακομα κι αν φτάσεις σ΄έναν φυσικό οριο ή οροφή ηδονής που ήδη έχεις νιώσει ποτε δεν θα το ξεπεράσεις ποσοτικά, μονο μπορείς να διαφοροποιηθείς και να ενισχυθεί ποιοτικά. Με άλλες διακριτές ηδονές. Η τρίτη επιλογή μας είναι να αντιληφθούμε το όριο της επιθυμίας ή της ηδονής και να επιδιώξουμε σταθεροποιήσή της ως συνειδητή δράση της βούλησης. Δηλαδή βαζεις σε τάξη τις πράξεις σου, τις επιλογές του και αποφεύγει ένα ποσοτικό maximum και στοχεύει σε ένα optimum ηδονής, ποιοτικά και ποσοτικά.
Δηλαδή η τελευταία πορεία δράσης ανοίγει το δρομο για την πλέον ηδονική και άριστη.
Ο Επίκουρος φτάνει στο σημείο να υπαινιχθεί ότι : Διότι τότε μόνο έχουμε την ανάγκη της ηδονής, όταν η απουσία της μας κάνει να υποφέρουμε, όταν όμως δεν νιώθουμε κανέναν πόνο, τοτε δεν έχουμε και την ανάγκη της ηδονής ή αλλιώς όριο του μεγέθους των ηδονών μας είναι η εξάλειψη κάθε πόνου, όπου υπάρχει ηδονή, και για όσο χρόνο συνεχίζει, εκεί δεν υπάρχει σωματικός πόνος,, ουτε λύπη στην ψυχή, ουτε και τα δυό μαζί. Δηλαδή η ηδονή και ο πόνος ή αλγηδών λειτουργούν με αμοιβαιότητα.
Το ζητούμενο είναι κατά πόσο εμεις σήμερα μπορούμε να βάλουμε τη ζωή μας σε συνέχεια και σταθερότητα από την ασυνέχεια και την αστάθεια, να κερδίσουμε την ποιότητα από την ποσότητα, την συνείδηση από την ύλη, την ελευθερία από την αναγκαιότητα.
Εκείνος μιλάει για λιτή ζωή και αλήθεια που πηγάζει από τη φύση και τόση ηδονη οση να μην προκαλεί πονο αλλα εμείς φτάνουμε στο άλλο άκρο.
Για αταραξία και για φιλία αθάνατη (φιλώ = αγαπώ) … για ποιότητα στις ηδονές κι όχι ποσοτητα κλπ
Εμείς που είμαστε εμεις σήμερα; που φτάσαμε ή φτάνουμε εμείς;;;
Ζουμε μέσα στην κατασπατάλη των φυσικών πόρων, με τα ψυγεία γεμάτα, με υπερβολές πολλές φορές στο φαγητό ή το ποτό μέχρι σκασμού, ακομα και στη σεξουαλική υπερβολή, άλλη γυναίκα κάθε βράδυ ας πούμε οι άντρες, ζούμε για εξουσία, χρήμα, παλεύουμε για περισσότερα χρήματα, για καταθέσεις για εξοχικά, για διακοπές στην Μύκονο ή στα νησιά για ξεσαλώματα, ή εστω τα επιζητούσαν οι περισσότεροι μέχρι πριν από 2-3 χρόνια…ή αν θέλετε τα προβάλουν ακόμα και σήμερα ως ένδειξη ότι η Ελλάδα δεν πτοείται και περνάει καλά ακομα και μεσα στην Κρίση…
Και ποιος θέλει να περνάει απαρατήρητος ε;; Όλοι ζούμε για τη προβολή και για να φαινόμαστε, αν κάποιος δεν το θέλει είναι ο «περίεργος» , ο εκκεντρικός κλπ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣίγουρα εκείνο που είναι σίγουρο ότι μεγάλο μέρος ποια στη χώρα μας ζεί λάθρα..
Από τους Λαθρομετανάστες μέχρι και τους Μεγάλους όλοι με μαύρο χρήμα, με παράνομές σχέσεις με κρυφά βιβλία κλπ κλπ …Εδώ σίγουρα θα έπρεπε να του ανάβουν κερί του Επίκουρου … χαχα
Από την άλλη βλέπουμε ας πουμε τις νέες θεωρίες όπως αυτή η θεωρία των αναγκών του Α. Maslow
Η βασική παραδοχή πάνω στην οποία στηρίζεται η θεωρία του Α. Maslow, είναι αυτή της ικανοποίησης των αναγκών. Σύμφωνα με αυτή, οι άνθρωποι εργάζονται ή αναπτύσσουν οποιαδήποτε άλλη δράση, για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους. Συνεπώς, κίνητρο για δράση ή υλοποίηση έργου είναι ακριβώς αυτή τους η επιθυμία. Είναι φυσικό ότι όσο περισσότερο ικανοποιούνται οι ανάγκες τόσο λιγότερο δημιουργούν κίνητρο για δράση. Για παράδειγμα, δεν προσπαθούμε να ικανοποιήσουμε την ανάγκη για οξυγόνο ή νερό, όταν έχουμε όσο οξυγόνο ή νερό χρειαζόμαστε.
Με βάση αυτήν την παραδοχή, οι επιχειρήσεις και τα διοικητικά στελέχη, για να παρακινήσουν τους εργαζόμενους, πρέπει αφ' ενός να γνωρίζουν τις ανάγκες τους και αφ' ετέρου να συνδέουν την υλοποίηση του έργου ή την απόδοση των εργαζομένων
με την ικανοποίηση των αναγκών τους. Σύμφωνα με τη θεωρία του Α. Maslow οι ανάγκες για τις οποίες ο άνθρωπος εργάζεται ταξινομούνται ως εξής:
Φυσιολογικές - Βιολογικές Ανάγκες.
Περιλαμβάνουν όλες τις ανάγκες που συνδέονται με την ύπαρξη του ανθρώπου ως βιολογικού οργανισμού, δηλαδή το οξυγόνο, το νερό, την τροφή, την ένδυση, την κατοικία. Βρίσκονται στη βάση της πυραμίδας του Α. Maslow, δηλαδή είναι οι πρώτες ανάγκες που ο άνθρωπος προσπαθεί να ικανοποιήσει. Είναι φανερό λοιπόν ότι σε κανονικές καταστάσεις, αν δεν έχει εξασφαλιστεί η στοιχειώδης ικανοποίησή τους, δεν μπορεί να γίνεται λόγος για άλλες ανάγκες.
Ανάγκες για ασφάλεια.
Ο άνθρωπος έχει την ανάγκη να αισθάνεται σιγουριά για την ύπαρξή του και την ικανοποίηση των φυσιολογικών του αναγκών στο μέλλον. Θέλει να είναι ασφαλής απέναντι στους κινδύνους του περιβάλλοντος (ανεργία , ατυχήματα, κτλ.). Προσπαθεί λοιπόν, συγχρόνως ή αμέσως μετά τη "λογική- στοιχειώδη" ικανοποίηση των φυσιολογικών του αναγκών, να ικανοποιήσει τις ανάγκες για ασφάλεια, μόνιμη απασχόληση, σύνταξη, κατοικία κτλ.
Η Δομή των ανθρώπινων αναγκών κατά τον Α. Maslow
Ανάγκες εγωιστικές ή αναγνώρισης.
Αποκαλούνται συχνά και εγωιστικές ανάγκες. Οι πιο σημαντικές είναι η ανάγκη του ανθρώπου για αναγνώριση από τους άλλους, η ανάγκη για φήμη, κύρος, εκτίμηση, σεβασμό, ανάγκη για επιτυχία, ικανότητα, ανεξαρτησία καθώς και αυτοσεβασμό και αυτοεκτίμηση. Αποτελούν κυρίαρχη παρακινητική δύναμη, αφού ικανοποιηθούν και οι κοινωνικές. Πρέπει να τονιστεί ότι αυτή η κατηγορία των αναγκών είναι πολύ πιο δύσκολο να ικανοποιηθεί από ό,τι οι προηγούμενες.
Ανάγκες ολοκλήρωσης.
Είναι η ανώτερη κατηγορία αναγκών και τελευταία από άποψη προτεραιότητας. Πρόκειται για τις ανάγκες που έχει ο άνθρωπος να γίνει αυτό που θέλει να γίνει, να πραγματοποιήσει όλα τα όνειρα, τα οράματα και τις προσδοκίες του, να αναπτυχθεί και να τελειοποιηθεί, για να φτάσει στον "ιδανικό" γι' αυτόν τύπο, να χρησιμοποιήσει όλη του τη δυναμικότητα. Ο Maslow αναφέρει χαρακτηριστικά "να γίνει οτιδήποτε που είναι ικανός να γίνει".
Η θεωρία του Α. Maslow περιλαμβάνει επίσης και τα παρακάτω χρήσιμα στοιχεία:
Ο άνθρωπος προσπαθεί συνεχώς να ικανοποιήσει καλύτερα τις ανάγκες του. Συνέχεια επιθυμεί και επιθυμεί περισσότερα. Αυτά που επιθυμεί εξαρτώνται από αυτά που ήδη έχει. Η προσπάθεια του ανθρώπου να ικανοποιήσει τις ανάγκες του είναι ατελείωτη και συνεχίζεται για όλη του τη ζωή.
Η παρακινητική δύναμη των αναγκών είναι αντίστροφη του βαθμού ικανοποίησής τους. Δηλαδή, όσο πιο πολύ ικανοποιείται μια ανάγκη τόσο λιγότερο παρακινεί. Όταν ικανοποιηθεί "πλήρως", τότε δε "δημιουργεί" καμιά παρακίνηση και κάποια άλλη ανάγκη παίρνει τη θέση της. Φυσικά, όταν μια ανάγκη σταματήσει να ικανοποιείται, τότε αποτελεί ξανά κίνητρο συμπεριφοράς. Αυτό σημαίνει ότι καμιά ανάγκη δεν εξαφανίζεται, απλά χάνει, για όσο χρονικό διάστημα ικανοποιείται, την παρακινητική της δύναμη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ανθρώπινες ανάγκες είναι ιεραρχικά δομημένες, σύμφωνα με την προτεραιότητα τους για ικανοποίηση. Όταν μια κατηγορία αναγκών ικανοποιηθεί, τότε η επόμενη παίρνει τη θέση της. Ο άνθρωπος προσπαθεί να ικανοποιήσει πρώτα τις φυσιολογικές του ανάγκες και στη συνέχεια τις υπόλοιπες.. Κάθε στιγμή λοιπόν υπάρχει μια κατηγορία αναγκών που κατά κύριο λόγο παρακινεί. Πρέπει να διευκρινιστεί ότι δεν απαιτείται να ικανοποιηθεί πλήρως μια κατηγορία αναγκών για να εμφανιστεί η επόμενη, αλλά τουλάχιστον σε κάποιο ελάχιστο βαθμό.
Όποιος μιλήσει για λιτή ζωή θα είναι σίγουρα αυτός που δεν έχει μία ε ;;;
Τι σχέση μπορεί να έχω εγώ ας πουμε με τον Επίκουρο και τη ζωή του ε ;;;
Μια αιγοκερίνα με υψηλούς στόχους που παλεύει για την κορυφή και ψάχνει να ικανοποιήσει μέχρι και τις ανάγκες ολοκλήρωσης της ;;;
Να φτάσει μέχρι το τέρμα του «εν δυνάμει» ή να γίνει αυτό που πρέπει ή μπορεί να γίνει ;;;
Μπα δεν βρίσκουμε άκρη, σίγουρα δεν είμαστε για τον κήπο του Επίκουρου, ή δεν είναι ο κήπος του για μας.
Και ποιος σε τελική μπορεί να μιλάει για μέση οδό ακομα και στις ηδονές ή στις επιθυμίες, ή για σταθερότητα και αταραξία ;;;
Ποιος μπορεί να ακολουθεί ΤΟ ΜΕΤΡΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ;;;
Ποιος μπορεί να μένει πάντα σταθερός στις απόψεις του και στις ιδέες του ;;;
Όμως σίγουρα όλοι ψάχνουμε για το λιμάνι της αταραξίας, για το «πραγματικό μας σπίτι» για τη Ιθάκη μας αλλά ακόμα και αν είναι έτσι ΑΣ ΜΗΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΦΟΒΟ ΩΣ ΑΛΛΟΣ ΣΑΜΠΟΤΕΡ εκ των έσω, ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ για μια ακομα φορά και να φύγει και να χαθεί από τον ορίζοντα.
Καλο Σκύριακο σε όλους μας
@ Μπομπ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορείς να γράφεις ότι σχόλια θέλεις, όπως και ο καθείς, όχι όμως με το δικό μου όνομα. Το έκανες περισσότερες φορές στο παρελθόν και έδειξα ανοχή. Από ένα σημείο και πέρα όμως βάζω τέλος.
Εάν αυτή είναι η αντίληψή σου για την δημοκρατία, απλά διαφωνούμε και κάνε μου όση "κριτική" επιθυμείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήσυνέχεια
Από την άλλη πάλι αναρωτιέμαι προς τί αυτή η ξαφνική "δημοκρατική" επιμονή μου με το self-defence, όταν ευθέως δηλώνω πως ο καθείς μπορεί να χρησιμοποιήσει τα γραφτά μου άνευ αναφοράς εις την πηγή. Copyright λοιπόν αλλά υπό δημοκρατικές προϋποθέσεις!
Αδυναμία ίσως αυτοϊσοπέδωσης; Και μάλιστα ισοπέδωσης μιας εικονικής περσόνας; Πόσο δε, του υπόλοιπου πολυδιάστατου ego μου. Ώιμε! Τι σημασία άραγε να έχουν όλες αυτές οι φιλοσοφίες που αραδιάζω χρονια τώρα, όταν αδυνατώ να αυτοδιαλυθώ μέσα στα πλαίσια του φτιαχτού και ψεύτικου Μάτριξ;
Σύντροφοι, πράγματι! Αν η βάση δεν είναι δουλεμένη, το οικοδόμημα θα καταρρεύσει. Και η βάση είναι η αυτοδιαλυση αυτού που νομίζω ότι είμαι. Και ναι! Μόλις εννόησα τον λόγο εκείνο των νοητικών αδιεξόδων μου.
@ Μποτίλια στο Πέλαγος
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο προηγούμενο σχόλιο είναι τού Μπομπ.
Επειδή η διάθεση προς παραχάραξη τού φίλου έχει διαστάσεις μανίας και εγώ δεν έχω διάθεση να αστυνομεύω τα σχόλια, αυτήν την φορά δεν το σβήνω.
Θεωρώντας, ότι αυτοί που διαβάζουν τα σχόλια, είναι ως ένα βαθμό εις θέσιν να αναγνωρίζουν την αντιποίηση. Στην αντίθετη περίπτωση δεν νομίζω, οτι θα μπορούσε να βοηθήσει και το σβήσιμο της.
Εξ άλλου, ων ανθρωπάκι, ανήκω στα μικρά θύματα αυτής τής πρακτικής. Πόσοι και πόσοι δεν μίλησαν στο όνομα άλλων, παραποιώντας τις απόψεις τους με ανοησίες. Η τάση για ανοησία είναι εξ άλλου από μια άποψη ακατανίκητη. Αυτός ακριβώς είναι ο φασισμός τής σαχλαμάρας.
καλησπερα
ΑπάντησηΔιαγραφήξαναδιαβαζοντας το τραγουδι της μαλλον νεαρης Μαρίας Νικολοπούλου[που κανει μια σωστη περιγραφη της σημερινης καταστασης που επικρατει στην χωρα μας αλλα και τα σχολια του ΄΄βουνισιου ανωνυμου''[που της χωθηκε εσκεμενα ασχημα με ενα πραγματικο κυνικο στιλ ανταξιο του Διογενη] ηθελα να θεσω και εγω ενα ερωτημα που ισως να μπορει να δωσει λυσει στην κατασταση που βιωνουμε πρωτα σαν ανθρωποι και μετα σαν εθνος..
το ερωτημα ειναι, κοσμοπολιτισμος η περιχαρακωση στα κλειστα ορια του Ελληνικου κρατους?
ειναι πολυ σημαντικο κατα την γνωμη μου να εστιαστουμε στον εχθρο και ο εχθρος ειναι μονο ενας ..ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ,με οτι αυτο συνεπαγεται και οτι αυτο αντιπροσωπευει .
τοσο ο Επικουρος οσο και ο Διογενης και φυσικα ολοι οι οπαδοι τους δεν ηταν κατα της κοινωνιας οταν αλλα κατα του κρατους η θρησκεια για αυτους ηταν δευτερευον ζητημα αφου και αυτη ειναι υποταγμενη στο κρατος .Η υποταγη ξεκινησε κυριως απο τον πεισιστρατο και συνεχιστηκε απο τον Σολωνα και τον Κλεισθενη.
Δηλαδη τι εγινε ?
Για να ενισχυθει το κρατος, βουτηξαν τις τοπικες λατρεις των φρατριων της Αθηνας και οι εορτες τους, επισημοποιήθηκαν και χρηματοδοτηθηκαν απο το κρατος!! Ετσι οι εορτες αυτες αποκτησαν Πανδημο χαρακτηρα!
ειπαμε η θρησκεια στην υπηρεσια του κρατους
οποτε η κριτικη που κανει η νεαρη τραγουδοποιος δεν πρεπει να γινεται κατα της κοινωνιας και στην περιπτωση μας κατα της ελληνικης[ η οποια χειραγωγειται απο το κρατος] αλλα κατα του κρατους, αφου αυτο δεν ειχε ,ουτε εχει μεχρι σημερα καμμια σχεση με την κοινωνια!
η εννοια του κρατους παντα κατα την γνωμη μου ειναι πιο επικαιρη για συζητηση απο ποτε .Αφου μεχρι και σημερα βλεπε εοκ η κεντρικη κυβερνηση για να ενισχυθει.. χειραγωγει τα αλλα κρατη ,που και αυτα με την σειρα του χειραγωγουν τους πολιτες τους, εκτος απο τα οικονομικα ακους π,χ ευρωπαικη ημερα πολιτισμου και αλλα τετοια δηλαδη η ΄΄ενωση κανει αυτο που εκανε ο Κλεισθενης και ο Σολων οκιοποιει τα παντα που θα μπορυν να της δωσουην δυναμη..
αυτο βεβαια δεν εχει καμμια σχεση με τον κοσμοπολιτισμο του ΕΠΙΚΟΥΡΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΥΝΙΚΩΝ
γιατι εδω μιλαμε για ενα υπερκρατος που χειραγωγει με διαφορους τροπους τους παντες και τα παντα
οταν εγραφαν αυτα οι επικουριοι..
)
«Με το κάθε κομμάτιασμα της γης βέβαια άλλη είναι η πατρίδα για τον καθένα. Αλλά εάν δούμε όλη την επιφάνεια αυτού του κόσμου, τότε μία είναι η πατρίδα όλων μας, όλη η Γη, και μία η κατοικία μας, όλος ο κόσμος.»
[Διογένης Οινοανδέας (2ος αιώνα π.Χ.]
δεν εγραφαν για να γινουν τα γραπτα τους ευαγγελια των παγκοσμιοποιητων
αλλα για να χτυπησουν την εννοια του κρατους σαν μεσω χειραγωγησης της ζωης των πολιτων και της κοινωνιας,,
γιαυτο και ελεγαν και στα μελη τους να απεχουν απο τα ΄΄κοινα'' γιατι αν μπλεχτεις σε αυτα μπηκες στην κιμαδομηχανη οποτε φορτωνεις με πολυ πονο και καθολου ηδονη ποτε παει η επικουρια θεωρηση της ζωης
μα φανταστειτε και το ενδεχομενο ολοι οι ανθρωποι να μην εμπαιναν σε αυτη την διαδιασια ενασχολησης με το κρατος ,,τι κοινωνια θα υπηρχε αραγε αφου δεν δεν θα υπηρχε κρατος με την εννοια του νταβατζη του δοσιλογου και του χειραγωγου?
το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν υπηρχε κρατος οπως το ξερουμε..
και σιγουρα δεν θα ωφελουνταν αυτοι που απο την αρχαιοτητα μεχρι σημερα μας τα παιρνουν ολα
πως θα ηταν αραγε ο κοσμος?
ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήοταν ελεγε ο Διογενης, ο κυνικος, οτι ειναι πολιτης του κοσμου ολου και τα Μόνην τε την ορθήν πολιτείαν είναι την εν κόσμω
δεν τα ελεγε για πλακα γιατι αυτος οσο και ο επικουρος ειχε βρει την ακρη,για να ζει ο ανθρωπος ετυχισμενος, δυστυχως για μας οι του κατεστημενου εκαψαν τα παντα που αφορουν αυτους
και μενει σε εμας να τους ξαναγνωρισουμε η να προσπαθησουμε τελος παντων
φυσιοκρατια, ατομισμος, με την επικουρια εννοια, κινημα ειρηνης, με την Κυνικη εννοια, οχι αντε μαζευομαστε για πλακα και οταν καπνισουμε κανα δυο φουντες και μετα βγαζουμε τα εσωψυχα μας [εδω ο ανθρωπος - ο Διογενης-την βγηκε στο Μ,αλεξανδρο και στους κορινθιους που πηγαν να πολεμησουν τον φιλλιπο ολα ανηκουν σε αυτους και σε εμας φυσικα
ολα θελουν μελετη απο την αρχη και μετα καθοριζουμε την σταση μας πανω σε βασεις..
αυτα και καλο απογευμα να εχετε
Έκτακτη ενημέρωση: Νόμος 3984/2011, προϋποθέσεις αφαίρεσης οργάνων, ιστών & κυττάρων
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΤΗΣ ΕΡΤ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΟΥΣ
http://justiceforgreece.wordpress.com/2013/07/01/%CE%AD%CE%BA%CF%84%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B7-%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82-39842011-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%8B%CF%80%CE%BF%CE%B8%CE%AD%CF%83/#more-9706
Η παράνομη λήψη DNA από πολίτες συνεχίζεται… Πολύγυρος 06-07-2013
ΑπάντησηΔιαγραφή8 July, 2013 by antigoldgreece
http://antigoldgreece.wordpress.com/2013/07/08/%CE%B7-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%B7-%CE%BB%CE%AE%CF%88%CE%B7-dna-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%AF%CF%84%CE%B5%CF%82-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B5%CF%87%CE%AF%CE%B6%CE%B5/