25 Απριλίου, 2012

ΑΠΟΡΕΙΕΣ ΑΦΕΛΟΥΣ - Η ΑΛΙΚΗ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΔΗΘΕΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ - ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ

Εισαγωγικά θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τον ΕργΔημΕργ, διότι η παρούσα ανάρτηση προβάλλεται χρονικά αμέσως μετά την δική του ανάρτηση, η οποία προηγείται και αναφέρεται ως τέταρτη  συνέχεια στο τεράστιας σημασίας ζήτημα, το οποίο συνδέει την έννοια της τελετουργίας με αυτήν των ημερομηνιών.
Αποτελεί, νομίζω, στοιχειώδη υποχρέωση εκ μέρους μου η παραπομπή σε αυτήν την ανάρτηση. Ταυτοχρόνως θέλω να συγχαρώ τον φίλτατο Εργοδότη, για ένα δεδομένο το οποίον εμμέσως μόνον, αλλά εν τέλει με ενδεικτικό τρόπο, σχετίζεται με το περιεχόμενο των προσφάτων αναφορών του. Με το δεύτερο μέρος της αναφοράς "Ο Χρόνος Μέσα Τους" επέφερε μια νέα θεαματική άνοδο, όσο αφορά την επισκεψιμότητα αυτής της σελίδας στις 20 Απριλίου. Οι αντίστοιχοι αριθμοί εδώ μπορεί να επιφέρουν γέλωτα στους ιδιοκτήτες και διαχειριστές κάποιων σελίδων μεγάλης επισκεψιμότητας.  Πέραν όμως, ότι αυτό το δεδομένο από μόνο του μπορεί να μην σημαίνει πολλά πράγματα, δεν μπορούμε να αποκρύψουμε, ότι δεν γράφουμε μόνον για τον εαυτό μας, ή από φιλαρέσκεια.  Άρα, με μέτρο συγκρίσεως πάντοτε μόνον τον εαυτό μας, δεν μπορεί παρά να αποτελεί και το ποσοτικό δεδομένο κάποιο κριτήριο στην αξιολόγηση τής συγκεκριμένης παρέμβασης.
Επ' ευκαιρία, θέλω να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον ΑΟΡΑΤΟS για την προβολή κειμένων από εδώ στα "Κατοχικά Νέα" και την σελίδα "Πίσω Από Το Παραπέτασμα". Όπως φανερώνουν οι στατιστικές, ο αριθμός των εισόδων εδώ από τους δικούς του ιστοχώρους είναι σημαντικός.
Ανάλογες ευχαριστίες απευθύνω επίσης σε όλους τούς φίλους και φίλες ιστολόγους, που πρόβαλλαν στις σελίδες τους κάτι από εδώ, καθώς και σε όλους, όσους καταθέτουν σχόλια. Η συνεισφορά τους είναι ζωτικής σημασίας, διότι χωρίς τον διάλογο, την αμφισβήτηση, την επικύρωση, τις υποδείξεις και τις αναφορές τους, η σελίδα αυτή θα ήταν ορφανή. 


1. ΓΙΑΤΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΔΗΛΩΝΩ ΑΦΕΛΗΣ ΚΑΙ ΒΛΑΞ

Στο πρώτο μέρος αυτής της αναφοράς κατέθεσα μια σειρά φωτογραφιών, τις οποίες συνόδευσα με τις απορίες μου. Οι σχολιασμοί οι οποίοι επήλθαν επ' αυτών δεν με διαφώτισαν όμως, παρ' ότι δεν μπορώ να αμφισβητήσω την διαδικασία προβληματισμού, η οποία καταγράφηκε στους σχολιασμούς.
Γι' αυτόν τον λόγο επανέρχομαι με περισσότερο φωτογραφικό υλικό.

Δεδήλωκα ότι είμαι πραγματιστής και ότι διάγω εν αταραξία. Κάποιοι φίλοι ερμήνευσαν εσφαλμένως αυτήν την διευκρίνιση, χωρίς βεβαίως να υφίσταται κάποια πρόθεσις, ότι είμαι ορθολογιστής και ότι παραμένω αδρανής. Όταν κάνω όμως αναφορά στην εσωτερική κατάστασή μου, αυτό γίνεται σε αφηρημένη βάση και όχι για να βγάλω να σωψυχά μου. Η αναφορά σε πρώτο πρόσωπο αποσκοπεί στην απαραίτητη αμεσότητα, αλλά έχει εν τέλει ακαδημαϊκό και όχι προσωπικό χαρακτήρα, διότι δεν νομίζω να ενδιαφέρει κάποιον τι κάνω εγώ προσωπικά, ή ο ένας κι ο άλλος.
Επειδή το περί αταραξίας ζήτημα βρίσκεται ακόμη υπό επεξεργασία, θέλω να παραθέσω την άποψή μου κατ' αρχήν επί του πραγματισμού. Ο όρος "πραγματιστής", όπως εγώ τον αντιλαμβάνομαι, ουδόλως ταυτίζεται με ένα στεγνό - ή ορθότερα στυγνό - "ρεαλισμό". Τα γερμανικά μέσα προπαγάνδας αποδίδουν τον όρο "pragmatiker" σε χυδαία πολιτικά πρόσωπα, τα οποία υποτίθεται, ότι κρατούν αποστάσεις από την έννοια της πολιτικής και κοινωνικής ουτοπίας, προσαρμοζόμενα με οππορτουνιστικό τρόπο έναντι των υποτιθέμενων "απτών" δεδομένων. Ένας άλλος όρος, τον οποίον στην συνέχεια καθιέρωσαν με ταυτόσιμη σηματαοδότηση ήταν ο όρος "realos" (για τους δήθεν ρεαλιστάς) κατ' αντιπαράθεση προς τον όρο "sponties" (εκ του spontan - αυθόρμητος) στην φάση που προωθείτο η μετατροπή του κόμματος των πράσινων σκουληκιών στην γερμανία - το οποίο προήλθε από συγκερασμό του οικολογικού κινήματος και του κινήματος ειρήνης - μέσω της διεισδύσεως χαφιέδων και πρακτόρων των λεσχών, σε αντιλαϊκό - μιλιταριστικό οργανισμό.
Εδώ τίθεται ένα μεγάλο ερώτημα: Τι είναι ρεαλισμός; 

Ο όρος "πραγματιστής" συνάγεται από την λέξη "πράγμα", ως κάτι απτό και συγκεκριμένο, τουτέστιν δια των αισθήσεων αντιλαμβανόμενο.  
Επ' αυτού όμως κυριαρχεί μια πλήρης παρεξήγησις. Η μέση αντίληψη θεωρεί, ότι τα αισθητηριακά όργανα των ανθρώπων καταγράφουν αυτό που υπάρχει. Τουτέστιν ΤΑΥΤΙΖΟΥΝ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.  ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ.
Μέσω των αισθήσεων προσλαμβάνουν τα ανθρώπινα όργανα αισθητηριακής προσλήψεως ερεθίσματα - σήματα, τα οποία διοχετεύουν προς επεξεργασία στον εγκέφαλο. Ο εγκέφαλος πλην όμως δεν καταγράφει αυτά καθ' εαυτά τα προσληφθέντα ερεθίσματα ως συνειδησιακές εντυπώσεις, αλλά προβαίνει σε σύγκριση των σημάτων, τα οποία έχουν διοχετευθεί σε αυτόν,  με κάποια στερεότυπα, τα οποία έχει δομήσει και αποθηκεύσει στην πορεία του χρόνου, ως βασικούς τύπους ταυτοποιήσεως.Αυτή η φυσιολογικού χαρακτήρος οργανική επεξεργασία των αισθητηριακών σημάτων επιταχύνει την μετατροπή τους σε συνειδητή εντύπωση μειώνοντας την απαραίτητη ενεργειακή δαπάνη.
Στο παρελθόν έχω κάνει δυο πολύ συγκεκριμένες αναφορές επ' αυτού:
Η μια αφορά την παράθεση του βίντεο των παιδιών που ρίχνουν την μπάλα, το οποίο παραθέτω για λόγους επαναλήψεως εκ νέου:



Η δεύτερη αναφορά σχετίζεται με την περίπτωση τής αδυναμίας των ιθαγενών, να δουν τις καραβέλες των ισπανών εποικιστών, όταν αυτές παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά. Αυτή η παράθεση έγινε στην ανάρτηση  ΛΑΜΠΡΑ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ σε συνδυασμό με αναφορά στο συλλογικό ασυνείδητο.

Το πιθανότερο είναι, στον βαθμό που κάποια αισθητηριακή πρόσληψη δεν μπορεί να τύχει ταυτοποιήσεως με κάποιο ήδη δομημένο στερεότυπο του εγκεφάλου ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΩΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΕΝΤΥΠΩΣΙΣ.  
Εάν δηλαδή παρουσιαστεί μια καμήλα με δέκα κεφάλια στον δρόμο σε μέγεθος σκύλου, οι μόνοι που ίσως καταφέρουν να την αντιληφθούν, θα είναι μόνον αυτοί οι οποίοι πλασάρουν κολιέ από νάϋλον μαργαριτάρια σε γριές κότες, ή αυτοί που πουλάνε περιλαίμια για ακέφαλους σκύλους, ή ίσως αυτοί, οι οποίοι είναι υποψιασμένοι, ότι η εξουσία είναι ένα γουρουνόσκυλο, το οποίο είναι τέρας ταχυδακτυλουργίας τής συμφοράς και μαγγανείας τού DMT.

Η εγγενής εμμονή μας να ταυτίζουμε τα προϊόντα της αντιληπτικής μας ικανότητος με αυτό που υπάρχει, μάς οδηγεί σε μια τελείως υποκειμενική, ελλειπή, στρεβλή και εν τέλει ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ αντίληψη περί ρεαλισμού, στην οποία θα ταίριαζε ο τίτλος του άσματος "Ζήσε το δικό σου παραμύθι". Αυτό βεβαίως δεν σημαίνει ότι είμεθα ελαττωματικά όντα. Τουναντίον, οι οργανικές μας ιδιότητες έχουν σαφή και σκόπιμο λειτουργικό προσανατολισμό, καθόλα χρήσιμο για την αντιμετώπιση των πρακτικών προκλήσεων της ζωής μας. Ανάγοντας όμως τα τρία κιλά επεξεργαστού που έχουμε στο τσερβέλο μας σε απαύγασμα πάσης σοφίας, πριν καν επεξεργαστούμε τον επεξεργαστή μας, για να τού ανεβάσουμε λιγάκι την συχνότητα λειτουργίας, μάλλον αποτελεί αυταπάτη.

Τουτέστιν, η οδός προς την σοφία συνίσταται στο να ερευνούμε παρά στο να επαναπαυόμαστε στις δάφνες μας. Αναγνωρίζοντας τα όριά μας, κάθε άλλο παρά πιστοποιητικό απορίας εκδίδουμε για τον εαυτό μας. Αυτή είναι η βασικότερη των προϋποθέσεων, για να προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε τις αντιληπτικές μας ικανότητες, οι οποίες είναι εξελίξιμες.
Τα παλικάρια και οι ζόρικες κυρίες που τα ξέρουν όλα, μάλλον ονειρο-πωλούν.
Γι' αυτό δηλώνω ότι είμαι ΒΛΑΞ - ΒΛΑΞ - ΒΛΑΞ
και ΑΦΕΛΗΣ - ΑΦΕΛΗΣ - ΑΦΕΛΗΣ.


2. ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ Η ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ;

Αυτό το ζήτημα είναι τραγικό. Γνώρισα ανθρώπους, επειδή έτυχε να ασχολούμαι λίγο με το "παράξενο", στους οποίους αδυνάτισε υπερβολικά η όραση και η ακοή, ακριβώς επειδή είδαν και άκουσαν πράγματα, που δεν μπόρεσαν να χειριστούν στην συνέχεια όπως απαιτεί η συνείδησή τους.
Άνθρωποι, οι οποίοι το έφερε η ζωή να πάρουν είδηση τελετουργικά αίματος και στην συνέχεια σιώπησαν χωρίς να προβούν σε καταγγελίες.
Όταν η διαδικασία προσλήψεως δεν καταφέρει να τα βρει με τον εγκέφαλο, τότε το σύστημα καταρρέει. Εάν τα φτύσει το disc drive είναι η λιγότερο οδυνηρή περίπτωση. Το χειρότερο είναι όμως, όταν τα φτύνει ο επεξεργαστής.
Γνώρισα παλικάρια, ανθρώπους με όλη την σημασία της λέξεως. Γερμανούς, διότι υπάρχουν αρκετοί καλοί κι από δαύτους. Μπάτσους και εισαγγελείς, κοινωνικούς λειτουργούς στην πρώτη γραμμή σύγκρουσης με τα τελετουργικά αίματος, με τα θύματα της ναρκεμπορίας και τής πλύσεως εγκεφάλου, που με κοίταξαν αρκετές φορές με δακρυσμένα μάτια και μού είπαν παραμιλώντας, ότι δεν ήξεραν πιο πριν, ότι είμαι και εγώ τρελός και μπορώ να τούς καταλάβω.
Όταν όμως μίλησα για αίμα με παρακάλεσαν όλοι και πάντοτε να αλλάξουμε κουβέντα. Δεν αντέχουν άλλο, μου είπαν και το σεβάστηκα.
Εγώ ακόμη κυκλοφορώ έξω...


3. ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΜΕΡΗ

Στο πρώτο μέρος αναφέρθηκα σε κάποια εκ των ευρισκομένων πέριξ της μονής Καισαριανής. Στο δεύτερο μέρος της αυτή η αναφορά θα παραμείνει σε αυτήν την περιοχή. Στο τρίτο μέρος, προσεχώς, θα γίνει μετάβαση στο κέντρο τού κόσμου, κάπου δίπλα στον Ιερό Βράχο.
Οπωσδήποτε οι "μυημένοι" δεν διστάζουν να βγάλουν την πραμμάτια τους προς τα έξω. Όπως ο υμνητής του λύκου και του τάγματος του "Λυκάωνος" κύριος Ιωάννης Γιανόπουλος.
Το βιβλίο του "Η Μυστική Ακρόπολη" υπάρχει για κατέβασμα ατελώς σε αρκετές σελίδες καθώς και στο:
http://www.scribd.com/doc/77027621/%CE%97-%CE%9C%CE%A5%CE%A3%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%97-%CE%91%CE%9A%CE%A1%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%9B%CE%97-I-%CE%93%CE%99%CE%91%CE%9D%CE%9D%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%A5%CE%9B%CE%9F%CE%A3


Εάν θέλετε κατεβάστε το, διότι θα κάνω σε αυτό αναφορές σε συνδυασμό με τα αφελή ερωτήματα που θα θέσω στην συνέχεια σχετικά με τις φωτογραφίες που παραθέτω.
Το εν λόγω βιβλίο συγκαταλέγεται αναμφιβόλως μεταξύ των "best sellers". Και περιέχει αρκετές καμήλες με δέκα κεφάλια, ΚΑΘΟΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ. Που βρίσκονται ίσως σε άλλα μέρη από εκεί όπου τις τοποθετεί ο συγγραφέας.




Ιδιαίτερα σημαντικές ως προς τις φωτογραφίες, οι οποίες ακολουθούν, είναι οι σελίδες 65 μέχρι 72, οι οποίες κάνουν αναφορά σε κάθοδο στην κούφια γη.
Στόχο αυτής της αναφοράς δεν αποτελεί το βιβλίο καθ' εαυτό, στο εν γένει περιεχόμενο του οποίου μπορεί να αναφερθώ ίσως με άλλη αφορμή προσεχώς. Εκεί που αποσκοπώ είναι η πραγματιστική αναφορά σε καταχθόνια καταβάσια τής χθόνιας λατρείας στην "κούφια γη", σε συνδυασμό με αυτά που αναφέρονται στην "δημοφιλή" αποκρυφιστική βιβλιογραφία.
Φωτογραφία 1
                                                      
φωτογραφία 2
Πριν παρακολουθήσουμε την κάθοδο στα καταβάσια του γέρου λυκανθρώπου με τον νέο "μυούμενο" λυκάνθρωπο (Λυκάονα του θανατά) που περιγράφει ο κ. Ιωάννης Γιαννόπουλος, σε ένα από τα βασικότερα περάσματα σε χώρους τελετουργιών αίματος της πόλεως των Αθηνών, ας παραμείνουμε σε μια λεπτομέρεια του τοπίου τής μείζονος περιοχής πέριξ τής μονής Καισαριανής. Πρόκειται για την πηγή στο αριστερό μέρος της μονής, ΟΠΟΥ ΤΟ ΥΔΩΡ ΕΞΕΡΧΕΤΑΙ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΟΣ.
Και ερωτώ ως βλαξ και αφελής:
Τι γυρεύει ο Παν στο κτίσμα που οικοδομήθηκε κατ' εντολή του χριστιανού αυτοκράτορος του Βυζαντίου Ιουστινιανού ως θέρετρό του, αυτού και της κουστωδίας των ευνούχων, οι οποίοι αποτελούσαν την πραγματική εξουσία στο Βυζάντιο;
Και μια επί πλέον βλακώδης ερώτηση:
Τι γινόντουσαν τα γεννητικά όργανα των ευνούχων μετά τον ευνουχισμό τους;
Ως γνωστόν οι ιερείς της ύστερης εκφράσεως της "μεγάλης μητέρας" ή "λευκής θεάς", τής ίσιδος και της κυβέλης ευνουχίζοντο.
Τρίτη ερώτησις του βλακός:
Τι γινόντουσαν μετά τον ευνουχισμό τα γεννητικά όργανα;

Αυτή η ανάρτηση δεν αναφέρεται κυρίως στο βυζάντιο.
(Εάν θέλετε - ή ορθότερα εφόσον αντέχετε - συζητάμε και περί αυτού εδώ και τώρα).
Δεν μπορώ όμως να παρακάμψω πλέον το ζήτημα των ευνούχων. Ακριβώς ένεκα της προσωπικής μου βλακείας και αφέλειας. Ή μήπως τρέλας; Το χρωστώ στους φίλους μου, που οι ανθρωποφύλακες τούς πέρασαν βίαια τον ζουρλομανδύα.
Στις αυτοκρατορίες μέσα στην πόλη υπάρχει μια άλλη πόλη. Αυτή των ανακτόρων, όπου κουμαντάρουν οι ευνούχοι. Χιλιάδες παιδιά ευνουχίζονται κάθε χρόνο ακόμη και σήμερα όχι μόνον στην Ινδία.

Διαβάστε εδώ δυο "ουδέτερα", "άκακα" και "ανώδυνα" άρθρα περί ευνουχισμού:
http://www.metafysiko.gr/?p=4582
http://tvxs.gr/news/kosmos/ereyna-gia-ton-eynoyxismo-paidion-apo-tin-katholiki-ekklisia-zitoyn-ollandoi-politikoi



(Τι απόγιναν τα γεννητικά όργανα, ρε αλήτες παπάδες του μαμμωνά, από τα παιδάκια, τα οποία αφού εκμαυλίσατε, στην συνέχεια για να τα "τιμωρήσετε" τα ευνουχίσατε; - καθίκια του εξ από δω).
"Μα!", θα μου πείτε,"οι ευνούχοι ήσαν και είναι μόνο θαλαμηπόλοι στα χαρέμια των ισχυρών. Φροντίζουν τις κυρίες του κάθε πισωγλέντη 'ταγού' χωρίς να τις παρενοχλούν σεξουαλικώς".
Πως είπατε; Ποιός Θανάσης;
Στρώνουν τραπέζια, κουβαλάνε τσάγια, το λουρί της μάνας, δυο αυγά τουρκίας, σκουπίζουν, ντύνουν, στολίζουν, νοικοκυρεύουν;
Δεν ήτανε και ΔΕΝ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ (ΚΕΚΑΛΥΜΜΕΝΑ) ΚΟΥΜΑΝΤΑ;
Τότε ο στρατηγός Ναρσής, ο ένας από τους δυο μεγάλους σφαγιαστές της "στάσεως του Νίκα" (ο άλλος ήταν ο Βελισάριος) αυτού τού MAXI RITUAL, που εξετέλεσαν τον σφαγιασμό 40.000 ανθρώπων, ή ας πούμε ορθότερα μανιασμένων ανθρωποκανιβάλων -διότι η μανία μόνο αίμα και κανιβαλισμό προκαλεί - γιατί ήταν ευνούχος;
Ας είναι καλά ο ΕργΔημΕργ, ο οποίος έθεσε το ζήτημα της "στάσεως του Νίκα", θέτοντάς έμπροσθεν της προκλήσεως να ερευνήσουμε.
Και επ' αυτού θα επανέλθουμε. Είτε εγώ -είτε άλλοι. Διότι η ρωγμή στο Μάτριξ θα γίνει. Και τότε θα κολυμπήσουμε στο αίμα. Αίμα βεβαίως νοητό. ΔΙΟΤΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΚΟΛΥΜΠΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΝΟΗΤΟ ΑΙΜΑ -Η ΕΠΙ ΤΟ ΟΡΘΟΤΕΡΟΝ ΣΤΟ ΝΟΗΤΟΝ ΠΥΟΝ - ΘΑ ΚΟΛΥΜΠΗΣΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΑΙΜΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΚΟΥΜΕΝΟΥ TERA RITUAL, ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΜΑΚΕΛΙΟΥ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, ΠΟΥ ΚΛΙΜΑΚΩΝΕΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΧΘΟΝΙΑ ΙΕΡΑΤΕΙΑ, ΜΕ ΤΗΞΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ "ΜΕΓΑΛΑΙΩΝ ΠΑΛΑΙΩΝ", ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΛΩΧ - ΚΡΟΝΟΥ - ΛΕΥΚΗΣ ΘΕΑΣ - MAGNA MATER - ΑΣΤΑΡΤΗΣ - ΑΝΤΙΧΡΗΣΤΟΥ.

"Μα!", θα μου πείτε, "ο Παν συμβολίζει μόνο τα φυσικά πνεύματα, την ωραία φύση, τα λουλουδάκια. Κι ο Ιουστινιανός ήταν φυσιολάτρης. Τα μάζωχνε για την Θεοδώρα και τους ευνούχους, κάτι να τους δώκει, για να τους κάνει μια ευχάριστη έκπληξη, ένα οικολογικό πεσκέσι αλλά τρεμόπουλος, γιόσκα φίσερ και δανιήλ κοέν μπεντίτ".
Ξέρω, ξέρω.
Ποιά άνθη φύτεψαν οι λεγάμενοι τριγύρω από την μεγάλη πόρτα (που λένε οι καφετζούδες) θα το δούμε στην συνέχεια των φωτογραφιών.
Θα το δούμε, ή μήπως θα το "δούμε";
Δάφνη "Nobilis" (και αριστοκρατική η δικιά σου) συκιά - ficus (προφυλακτικά φέρατε;) osiris alba (ευνουχισμένος ή όχι;) και cercis silicuastrum (βέβελσμπουργκ και πάσης ελλάδος).
Βεβαίως τα λουλουδάκια δεν φταίνε κάπου. Όλα Θείο δημιούργημα είναι. Οι άνθρωποι είμαστε που τα ρυπαίνουμε.
 

φωτογραφία 3
φωτογραφία 4

Λίγο πιο πάνω στο ύψωμα από την μονή, ευρίσκεται και το προσκηνητάριον, δηλαδή παλαιά είσοδος. Η φωτογραφία βγήκε λίγο θολή, αλλά διακρίνεται το ξύλινο σκέπασμα και η σχισμή μεταξύ αυτού και δαπέδου, που αποτελεί την άκρη της οπής στην σκάλα προς τα καταβάσια.
Ερώτηση βλακός: Πόσο "ψυχωφελής" ήταν η προαίρεσις αυτών, οι οποίοι επικάλυψαν το σκέπασμα με εικονίσματα;

"Μα!", θα μού πείτε, είναι γνωστόν ότι οι χριστιανικοί ναοί οικοδομήθηκαν συχνά επάνω σε αρχαία ιερά της παλαιότερης θρησκείας (για ποιον λόγο άραγε;). Γιατί λοιπόν να καταστρέψουν την ιστορική δίοδο, γεμίζοντάς την μπάζα η μπετόν, ή οποία αποτελεί και ιστορικό μνημείο; Μα δεν πρέπει να σεβόμεθα τα αρχαία μνημεία, όπως λένε και οι μασόνοι του "ΙΧΩΡ", διαμαρτυρόμενοι, ότι ο κατά τα άλλα "θεμιτότατος" τεκτονισμός  "δεν διαθέτει αρχαιοπρεπή τελετουργικά"; (Δηλαδή τι ζητάνε οι άνθρωποι, να μπει ανοικτό τελετουργικό ανοικτής λατρείας της λερναίας ύδρας μέσα στην μασονία; Την μέδουσα έτσι κι αλλιώς την πλασάρουν κάργα. Ή κάνω λάθος κύριε Αναστασάκη; "Μα!", θα μού πεις, "είναι μόνο η ασπίδα της Αθηνάς", που γράφει και ο Γιαννόπουλος. Όμως, καλέ μου φίλε, τα ψέμματα τελειώσανε. Όταν σάς τα έριχνε ο μακαρίτης ο Φουράκης, γιατί δεν είχατε το σθένος να βγείτε να υπερασπιστείτε τον εαυτό σας; Μήπως φοβόσαστε τα χειρότερα; Και πιστεύετε, ότι αυτά θα τα αποφύγετε, ότι δηλαδή ολόκληρος ο Ελληνικός Λαός αποτελείται από βόδια, τα οποία βαυκαλίζονται με το παραμύθιασμά σας;)

Η απάντηση στο κατά πόσο όμως οι εν λόγω "κυρίες" και "κύριοι"αποσκοπούσαν να προστατέψουν ένα "μνημείο" (αιμοποσίας) ή εξυπηρετούσαν αλλότριες σκοπιμότητες, το αποκαλύπτει ΧΟΝΔΡΟΕΙΔΩΣ η στέρνα, που βρίσκεται μπροστά στο προσκυνητάρι, (φωτογραφία 11) η σύγχρονη δεξαμενή (φωτογραφία 12) στην οποία έλκονται τα νερά της λίγο παραπάνω και οι στρόφιγγες και σωληνώσεις (φωτογραφίες  13, 14, 15) όταν φθάσει η ώρα οι κύριοι με τα μαύρα κοστούμια και οι κυρίες με τις τελετουργικές τουαλέτες να διαβούν την σκάλα, η οποία βρίσκεται κάτωθεν των υδάτων.
φωτογραφία 5
Να τη και η πηγάδα εξαερισμού, λίγα μέτρα δεξιότερα του προσκηνηταρίου, που αναφέρει και ο κ. Γιαννόπουλος.
"Εν τάξει" θα μου πει ο εν λόγω συγγραφεύς, "καλά τα λές, αλλά στην ουσία μόνο με αντιγράφεις. Δηλαδή τι θέλεις; Να μού προσκομίσεις μόνο φωτογραφίες για αυτό ή το επόμενο βιβλίο μου; Τότε να σε πάρουμε στον εκδοτικό οίκο, να σου βγάλουμε και μισθό -τα βιβλία αυτά τα τραβάει εξ άλλου στο φουλ η αγορά - να σου δώσουμε και μια κάμερα της προκοπής, για να μην βολοδέρνεις με τον ματρακά που έχεις και οι μισές φωτογραφίες που βγάζεις είναι θολές ή για πέταμα. Το αίμα, όμως ρε φιλάρα, πες μου, το αίμα για το οποίο ωρύεσαι, που το βλέπεις ρε μπαγάσα, ρε τσαρλατάνε τής ιστολογικής παραπληροφόρησης, ρε ψυχωτικέ τής  εκτονωνούμενης φαντασίωσης";
Δεν έχουν όμως καθόλου έτσι τα πράγματα.
Δεν είναι μόνο η έντονη αναφορά στους λυκανθρώπους από τον κ. Γιαννόπουλο, ή το γεγονός ότι στο τέλος τού εν λόγω κεφαλαίου βάζει τον γέρο "μοναχό" να λέει στον "μυούμενο":
"Αποτελώ εξαίρεση που πρόλαβα και έφτασα σ' αυτήν την ηλικία. Έπρεπε προ πολλού να έχω "φύγει" αλλά ήμουν τυχερός, ίσως γιατί ο αντικαταστάτης μου άργησε να έλθει".
Δηλαδή τι εννοεί ο "γέρων"; Οι άλλοι γιατί δεν πρόλαβαν να γεράσουν; Μήπως, δηλαδή "αγιάσανε" πριν την ώρα τους, όταν οι εκατόγχειρες με τα τελετουργικά εγχειρίδια τούς έστειλαν στα ιλίσια  πεδία, εκεί που καταλήγουν όλοι οι ευτυχείς θυσιαζόμενοι;
Ας πάμε όμως λίγο παρακάτω στις φωτογραφίας 6 και 7, διότι οι θαμώνες τού τοπίου κάθε άλλο παρά κρύβονται. Ομιλούν όμως σε διάλεκτο "μυημένων", τουτέστιν συμβολική. Καθότι οι υπόλοιποι -όντες "βέβηλοι" - δεν αντιλαμβανόμεθα.
Εξ άλλου εδώ και χιλιετίες τραβάνε αυτό το ίδιο χαβαδάκι. Και ποιος τους πήρε είδηση; Αφού μάς τα προσφέρουν όλα: Σπίτι, δουλειά, μόρφωση, υπερθέαμα, αυτοκίνητο, το δικαίωμα στην κάργα μαγκιά και όταν φθάσει η ώρα - για το καλό μας - και τον πάγκο του χασάπη.  
                                                                                                 

φωτογραφία 6
φωτογραφία7

Πώς είπατε; Δάφνη είναι αυτό που βάζετε στην φασολάδα για νοστιμίζει; Και είναι και αυτό που μάσαγε η πυθία για να φτιάξει ωραίες γάμπες;
Αναζητήσατε ποτέ σε κάποιο λεξικό της Ελληνικής Γλώσσης, τι εστί δάφνη;
  Να τι παραθέτει π.χ. ο Π.Χ. ΔΟΡΜΠΑΡΑΚΗΣ στο "Επίτομον Λεξικόν της Αρχαίας Ελληνικής γλώσσας":
δαφοινός, όν  (δα- = ζα + φοινός: φόνος), βαθέος ερυθρός, αιματώδεις, αιματηρός, φονικός 

Να δούμε λίγο τι αναφέρει σχετικά και ο μεγάλος θρησκειολόγος και ελληνιστής ROBERT VON RANKE GRAVES  στο βιβλίο του "Η Λευκή Θεά" (Die Weisse Göttin, Rowolt Verlag) σελίδα 468:
"Οι ποιητικές αναφορές στα φύλλα δάφνης δεν σχετίζονται μόνο με ότι το συγκεκριμένο φυτό, το οποίο παραμένει πάντοτε πράσινο αποτελεί σύμβολο αθανασίας. Πρόκειται ταυτόχρονα και για παραισθησιογόνο. Οι τελετουργούσες τα μυστήρια της Λευκής Θεάς στα Τέμπη μασούσαν τα φύλλα δάφνης για να εισέλθουν στην σεξουαλική μανία, όπως γινόταν στα Μπαχανάλια με άλλα φυτά. Η δάφνη αποτελεί προφανώς σύντμηση του δαφοίνη, που σημαίνει η ματωμένη".
Πάλι  DMT, διμεθύλτριπταμίνη, τελετουργικά σεξουαλικά όργια, αιμοποσία, τελετουργική κατασπάραξη του θύματος της ανθρωποθυσίας, για να περάσουν πύλες και να συναντήσουν τις αιθερομορφές των θεών του θανατά, τουτέστιν σατανάδων.

Το Μαντείο των Δελφών, όπως θα καταδείξω προσεχώς, ήταν το κέντρο του Μάτριξ στην κλασσική Ελλάδα, με μακρύ χέρι τα ανώμαλα της σπάρτης και τα κάθε λογής αιμοποτικά μυστήρια.
Επ'αυτών όμως θα επανέλθουμε ΜΕ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΩΝ ΠΗΓΩΝ.

  
φωτογραφία 8
Η συκιά είναι το αγαπημένο μου δέντρο. Κάτω από αυτήν μεγάλωσα. Το προηγούμενο χειμώνα έκανα μεγάλη προσπάθεια να σώσω μια μικρή συκιά, εντός των 12 τετραγωνικών μέτρων που ζω.
Οι καρποί τού φυτού μοιάζουν με όρχεις, εξ ου και ficus.
Δεν έχω το παραμικρό ενάντια στο σεξ. Επανειλημμένα έχω δηλώσει φανατικός σεξιστής και εκ πεποιθήσεως αλήτης, με πενιχρότατες όμως επιδώσεις, παρά τους υπεράνθρωπους αγώνες μου σε καφετέριες, δισκοθήκες και μπαρ. (Ίσως επειδή δεν αρέσκομαι να το πληρώνω, δηλαδή δεν κατέβαλα τα δυο ευρώ για να αγοράσω γραβάτα, με αποτέλεσμα να μην έλκω το θέσει ή διανοία εμπορευόμενον του έρωτος).
Με μια μικρή λεπτομέρεια:
Δεν δέχομαι την τελετουργική εκδοχή του.
Λυπούμαι εάν διαφωνούν μαζί μου οι "ταγοί" του προτεκτοράτου.

Δεν ασχολούμαι με την όποια σεξουαλική ζωή άλλων. Δεν με αφορά και δεν με ενδιαφέρει. Σέβομαι πάσα προτίμηση και την προσωπική σφαίρα των συνανθρώπων μου, στον βαθμό που αυτή δεν έχει τελετουργικό προσανατολισμό και δεν αποπλανά ανηλίκους. Δεν ηθικολογώ ποτέ, ούτε παρεμβαίνω στα προσωπικά άλλων. Έχω εξαιρετικούς φίλους και φίλες, οι οποίοι είναι τόσο ετεροφυλόφιλοι, ή ομοφυλόφιλοι. Θεωρώ όμως, ότι η κρατική προπαγάνδα υπέρ τής ομοφυλοφιλίας προέρχεται από τον αποκρυφιστικό χαρακτήρα του κράτους και ότι αυτή αποτελεί  οργανωμένη εκστρατεία χειραγώγησης  τής προσωπικής ζωής αδαών, βάσει πολλαπλής σκοπιμότητος. Κατά τα άλλα, πάσα γεννετήσιος επιλογή ουδόλως με ενδιαφέρει.

Εδώ βεβαίως η ταμπέλα έχει κροουλικό χαρακτήρα. Το "βιβλίο του νόμου". "Κάνε ότι θες", σφάξε, ρήμαξε και αλωστικά μη δώνεις. Ή όπως δήλωσε προσφάτως κάποιος βουλευτής της "Ν""Δ":
"Στα ........ εάν κάποιοι αυτοκτονούν. (Λυπάμαι μόνο που δεν προλάβαμε με τα κουβαδάκια να περισυλλέξουμε το DMT).    
φωτογραφία 9
φωτογραφία 10


Μια ακόμη φωτογραφία ταμπέλας με φυτό το οποίο συμβάλει στην ολοκλήρωση του φυτωρίου είναι ο "osiris alba". Μόνο το μολόχ σε γλάστρα δεν έφεραν στον "κήπο". Alba, Άλπεις, Αλβιν, Αλβιών (γηραιά και ξεδοντιάρα, αλλά που όποιον δαγκώσει παθαίνει σκουλαμέντο) σημαίνει το λευκό. Ο όσιρις τουτέστιν, το παιδάκι της "λευκής θεάς".
Το λευκό δεν είναι παρά ο λεγόμενος "΄ηλιος του μεσονυκτίου", δηλαδή η ισχυρή λάμψη των υπογείων στοών, που προσομοιάζουν με το ημερήσιο φως. Αυτή προέρχεται προφανώς από κάποια φωσφορίζουσα ουσία, με την οποία επικαλύπτουν ὂι αποκρυφιστές τα τοιχώματα στα βάραθρα, για να εντυπωσιάσουν με δήθεν θαύματα τους "μυούμενους" καιροσκόπους και αφελείς. Μέχρι αυτοί να δοκιμάσουν το ισχυρότερο των ναρκωτικών, το οποίον μετά δεν κόβεται από μόνο του εύκολα.  

Στις φωτογραφίες 9 και 10 το όλον περί χλωρίδος σύστημα πινακίων γίνεται πιο σοφιστικέ. Εδώ οι "μεγάλοι διδάσκαλοι"του αποκρυφισμού κάνουν και επίδειξη αποκρυφιστικών γνώσεων. CERCIS SILIQUASTRUM - κύκλoτρον πυριτίου. Μας φθάνουν μέχρι την αρχαία βαβυλωνιακή τεχνολογία της "ινάνα", των αντιστρόφως στροβιλιζομένων ποσοτήτων πυριτίου μέσα στην λεγόμενη από την ναζιστική οργάνωση του Μιλάνου "Causa Nostra" "Ντουλάπα". (Γι αυτόν τον λόγο οι ναζιστικές ιέριες του τάγματος Ahnenerbe και της "αγίας θούλης"έφεραν πολύ κοντές κόμες, διότι προσέφεραν τα μαλλιά τους στην λειτουργία των "ντουλαπιών". Στην προκείμενη φυσικού τύπου διαδικασία στηρίχτηκε ολόκληρη η έρευνα του "Κώδονος" (die Glocke) την οποία διαχειρίζοντο οι επιστήμονες των SS στο Βέβελσμπουργκ. Η συγκεκριμένη συσκευή, παρεμβαίνει μεταξύ φυσικών και υπερφυσικών πεδίων, αλλοιώνουσα πέριξ αυτής την δομή του αιθέρος. Εκτός ότι ανοίγει συγκεκριμένες χρονοπύλες, μπορεί να οδηγήσει στην έκκληση τεραστίων ποσοστών ενεργείας, η οποία χρησιμοποιήθηκε στα τακτικά πυρηνικά όπλα, τα οποία έθεσαν σε δράση οι ναζί κατά την εισβολή τους στην Ρωσία. Επί πλέον σε τέτοιου είδους συσκευές εστηρίζοντο οι μηχανισμοί αντιβαρύτητος, οι οποίοι χρησιμοποιήθηκαν στα ναζιστικά UFOs χανεμπού. Αυτήν την διαδικασία γνώριζαν οι αρχαίοι πολιτισμοί και καταγράφεται στα κιονόκρανα των Ιωνικού ρυθμού κιόνων.
Οι φίλοι και φίλες, οι οποίο ενδιαφέρονται να ενημερωθούν περισσότερα σχετικά, μπορούν να ανατρέξουν στην ιστοσελίδα του Joseph Farrel gizadeathstar.com

φωτογραφία 11

φωτογραφία 12

φωτογραφία 13
φωτογραφία 14
φωτογραφία 15


φωτογραφία 16

φωτογραφία 17

 Το παρόν σπιτάκι το οποίον ευρίσκεται δεξιόθεν της μονής παραβιάζει βάναυσα την νοημοσύνη κάθε ανθρώπου, αλλά ακόμη εντονότερα αυτήν ενός, που έφαγε την ζωή του στα γιαπιά. Στήθηκε ολόκληρο οίκημα για να ενσωματωθούν οι σωλήνες εξαερισμού των καταβάσεων στους τοίχους του.΄Η έχετε δει σωλήνες εξαερισμού να βγαίνουν μέσα από κτίσματα ξανά; Και όμως αυτοί υπάρχουν. Διότι τα τεχνάσματα, τα οποία σκαρφίζονται οι ειδικοί της μυητικής ντύσνεϋλαντ είναι τα ίδια και τα ίδια. Θα τους ξανασυναντήσουμε στο τρίτο μέρος.

φωτογραφία 18
φωτογραφία 19

Από ψηλά μοιάζει με κοινότυπο, πεταμένο βαρέλι. Κατεβαίνοντας όμως κάτω διακρίνουμε το πέτρινο κολάρο επί του οποίου αυτό στήθηκε. Σπρώχνοντας ένα μακρύ ξύλο στην σχισμή μεταξύ κολάρου και εδάφους, μπορούμε να διακρίνουμε την οπή εξαερισμού.
Το "σύστημαν" βρίσκεται μεταξύ μονής και "πρωτοχριστιανικού ναού", περί του οποίου έγινε αναφορά στο πρώτο μέρος.

Μήπως θέλετε να "μυηθείτε στα μυστήρια των προγόνων"; Η διαδικασία είναι απλουστάτη: Δεν χρειάζεται να αποτανθείτε καν στην τεκτονική στοά τής περιφερείας σας. Αρκεί να πάτε στο πλέον κοντινό περίπτερο και να προμηθευθείτε ένα περιοδικό των "αρχαιοθρήσκων". Τηλεφωνείστε στην διεύθυνση του περιοδικού και ανοκοινώσατε τον "θεάρεστο εθνικό" στόχο σας.Ο ντόναλντ ντακ σάς περιμένει φιλικότατα μαζί με τον κρόνο και τον μπακς μπάνυ στα καταβάσια. Αρχικά θα πρέπει να φέρετε μαζί το γατάκι σας. Κατόπιν ίσως κάτι πολυτιμότερο. Νομίζω ότι αξίζει τον κόπο, για να μπορέσετε να αισθανθείτε επί τέλους μια φορά "πραγματικοί έλληνες απόγονοι ενδόξων προγόνων".


4. LAST BUT NOT LEAST   

Σε σχόλιο προηγουμένης αναρτήσεως του Εργοδότου ο ΑΟΡΑΤΟS έθεσε το εξής ερώτημα:

AOPATOS είπε...
Ελπίζω στην έξοδο από το Μάτριξ (τον υλικό μας κόσμο) και αυτό ευαγγελίζομαι, τον τρόπο δεν τον γνωρίζω καθαρά...αλλά γι αυτό είμαι στο Σχέδιο Αχιλλέας και γι αυτό κάνω εκπομπές ελπίζονατς οτι είμαι στο σωστό δρόμο έστω...Προς το παρόν έχω μόνο οργή...που διαρκώς συσσωρεύεται γι την ελλαδική υλική πραγματικότητα αλλά και τη παγκόσμια...ελπίζω οτι οι λύσεις θα ρθουν μαζί...θέλω να το ελπίζω οτι θα τα καταφέρουμε...Καθημερινά δίνω μάχες με τον εαυτό μου για το γεγονός αν έχουμε ελπίδες ή όχι...κι αυτό ρωτώ κι εσάς..
 Θα ήθελα να απαντήσω στον ΑΟΡΑΤΟS τα εξής:

Δυστυχώς ή ευτυχώς, είμαστε καταδικασμένοι να ξεπεράσουμε την πλάνη και να ανέλθουμε ψηλότερα. Αυτό είναι βέβαιον, διότι γι' αυτό υπάρχουμε. Στόχος της υπάρξεώς μας δεν είναι να γινόμαστε  βορρά των λυκανθρώπων.
Πότε και πόσο γρήγορα θα γίνει αυτό εξαρτάται αποκλειστικά από εμάς..
Το μάτριξ ΔΕΝ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΥΛΙΚΟ ΚΟΣΜΟ -ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΟΣ - ΑΛΛΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΗ ΜΑΣ ΠΛΑΝΗ.
Ας δούμε ένα απλό παράδειγμα:
Στην φάση που οι σατανιστές στην κυριολεξία μας ξεσκίζουν, ένα 6% περίπου του "λαού" σύμφωνα με τις "δημοσκοπίσεις" αναζητά διέξοδο στο κόμμα των εωσφοριστών της "χρυσής αυγής". Τα 40 εκατομμύρια νεκρών του ΒΠΠ., τα στρατόπεδα συγκεντρώσεως, η κτηνώδεις θηριωδία των ναζί, τα σκελετωμένα παιδιά από την πείνα της γερμανικής κατοχής. το ένα εκατομμύριο των νεκρών από την πείνα του 1941 δεν επενέργησαν την παραμικρή συνειδησιακή μεταστροφή σε  αυτούς τους ανθρώπους. Χωρίς καν αυτοί να αναρωτηθούν, κατά πόσο αυτοί που κινούν τα νήματα του Μιχαλολιάκου δεν είναι οι ίδιοι που έφεραν τις καραβιές των αλλοδαπών στην Ελλάδα. Και μάλιστα οι περισσότεροι από αυτούς δηλώνουν "ορθόδοξοι χριστιανοί" μαζί μετ φαιδρά υποκείμενα του "λάος".
Αναφέρθηκα στην "χρυσή κουράδα" μόνο ως παράδειγμα.
Σε άλλα κόμματα αναφέρεται ο φίλος στο δεύτερο σχόλιο αυτής της ανάρτησης.
ΕΑΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΟΔΟΥΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΑΜΕΝΟΙ ΗΔΗ ΑΠΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.
ΕΑΝ ΑΝΑΝΗΨΟΥΜΕ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΘΡΥΜΜΑΤΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΤΡΙΞ, ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΗΔΗ. ΔΙΟΤΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. 


5. ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ

Θερμά ευχαριστώ την Μάνα Γη για τις αποκαλύψεις της.
Μανούλα το γνωρίζω: Υποφέρεις διότι εμείς υποφέρουμε.

Θερμά ευχαριστώ και στην φίλη Ατάργα για την παροχή πολύτιμου υλικού. Μετά την προσεκτική μελέτη του θα αξιοποιηθεί αυτό με συμπληρώσεις στην παρούσα ανάρτηση.

15 σχόλια:

  1. Οικοδεσπότα!

    (α) Μη ζητάς συγνώμη από μένα, διότι είμαι φιλοξενούμενος στο σπίτι σου! (Περί του αντιθέτου, να ζητάει ο οικοδεσπότης συγνώμη απ' τον μουσαφίρη, υπάρχει ένα θεατρικό έργο, το: "Ο Μπίντερμαν και οι εμπρηστές".)
    (β) Εκεί που λες γιά επανάπαυση στις δάφνες... υπάρχει ένα ωραίο ρητό, που λέει: "- Όποιος επαναπαύεται στις δάφνες του, τις φοράει σε λάθος μέρος!" :-)
    (γ) ..."Realpolitik" :-) : σου ξέφυγε λιγάκι η αρίθμηση των φωτογραφιών, εκεί προς το τέλος.

    Τέλος, μην ανησυχείς. Το νοήμον αναγνωστικόν κοινόν μπορεί κάλλιστα να κρατάει τη συνέχεια όσων άρθρων το ενδιαφέρουν εδώ. (Όλων, δηλαδή!) Κι έτσι, θα συνεχίσω ακάθεκτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρακαλώ πολύ για τις ευχαριστίες, αλλά χρέος μου είναι να συνεισφέρω στην απρόσκοπτη διανομή της πληροφορίας. Κι εσείς εδώ αλλά και στο ιστολόγιο του Εργοδηγού παράγεται πληροφορία, και άποψη. Όπως και ο πλέον αντιστασιακός Μάρκο ντε Σάντ...Γι αυτό σας προωθώ κι εγώ, ο κόσμος πρέπει να γνωρίζει και αυτή την άποψη, άσχετα αν προσωπικά εγώ πιστεύω οτι υποστηρίζεται το ορθόν. Αυτό που με λυπεί είναι οτι σχετικά μόνο οι πιο εκλεπτισμένοι αναγνωστες μας, διαβάζουν τόσο απο τ ΑΟΡΑΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ (ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΠΕΤΑΣΜΑ) όσο κι απ τα ΚΑΤΟΧΙΚΑ...η πλοιοψηφία προτιμάει τους Ε και τους ερπετόμορφους...τους ΕΛ και τον Λιακόπουλο...Φιλικούς χαιρετισμούς και καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα αγαπητέ μποτίλια

    οι ευνούχοι ιερείς της Κυβέλης της μικράς ασίας (Φρυγίας) καλούνται Γάλλοι

    Γάλλος είναι ο ενδιάμεσος (βλ. γάγγλιο) σε διάφορες διαδικασίες (included του μεταβολισμού και φυσικά βέβαια της κενώσεως)

    Γάλλος όμως είναι και ο κάτοικος της Γαλατίας της μικράς ασίας

    ως εκ τούτου Γάλλος είναι και ο Τρώας Πάρης αφού...το Παρίσι είναι η πόλις του

    Γαλλίδα είναι η κομμούνα (που σε κάθε επέτειο τιμούν σύσσωμοι οι πεσυσκοτισμένοι με φρουφρού και γιρλάντες και κάτι σαν ποδίτσες που λέγει και ο εργολάβος, υπάρχουν πικς στο διαδίκτυο), αλλά και η τεκτονική επανάσταση και η δημοκρατία μέχρι και ο καζανάκης και ο ζίγδης που φορά τον γνωστό φρυγικό πίλον....σκούφον κατά το λαϊκότερον

    Τον σκούφο τον φρυγικό φορά ο Πάρης, ο Μίθρας, ο μπάρμπα-Στρούμφ...αλλά σκούφο (άλλου τύπου) φορά και ο Γανυμήδης και ο Οδυσσέας

    εκ του σκούφου...βγάζει ράμπιτς-λαγούς ο μάγος

    και εκ του σκούφου...η καταγωγή (Πάντα εκ της Μητρός)

    Λαγοί δεν καλούνται οι γεφυραίοι...ως αυτοί που διέφυγαν της αιχμαλωσίας

    λαγό είχε σήμα το ΠΙΛ-ΠΟΥΛ στην γεφυρο-πλάστιγγα προς Θησείο, Ηρακλειδών 66Α

    οι απ-ελ-εύθεροι δε...ως εκ τούτου είναι ''Πόντιοι''

    πράσινος λαγός είναι ο βαζ-ΕΛ-ουά
    λαγός όμως είναι και το Κουν-ΕΛ-ι με την διαφορά της εξ-ημέρωσης

    όπως και Ρότζερ αλλά και ο Μπάκς των λαγουμίων-ορνών

    οι δε φρύγες μετονομάζονται σε Φράγκους

    τα "ελαφρά" πουλάκια...δεν καλούνται φραγκόκοτες, γάλλοι, ινδιάνοι

    το ίδιο και οι gayfriendly...φαγκότες

    ο γάλλος όμως αγγλιστί, είναι turkey...τούρκος δηλαδή

    σαφώς προερχόμενος εκ του Τρώας...
    γεγονός που μας οδηγεί στην προσπάθεια ανεύρεσης μιάς άλλης μικροκοσμικής απεικόνισης της Τροίας...πιο "μακροκοσμική" όμως επί της χθονός

    αναγκαστικά θα πάμε...στα κάτωθεν της Βαϊκάλης μητρικά μέρη "καταγωγής-σκούφου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ο γάλλος-Ινδ-ιάνος αλλά και ο Φασ-ι-ανός. Ο δε Φάσης...οδηγεί στην Κολχίδα

    Γαλλικός ο ποταμός...και γαλλικά χωριά διάσπαρτα στην βόρεια Ελλάδα

    Γαλιλαία δε...και στην Φοινίκη.

    Γαλέος σκορδαλιά δε γνωστός...αλλά άγνωστα τα σελάχια-καρχαροειδή όπισθεν...

    Γάλλος είναι και ο μεροβίγγειος ως πυλωρός των ορνών διέλευσης από και προς το matrix/machine city
    και έχει την ωραία Μόνικα (όχι την Λεβίνσκυ)

    το Γαλάτσι είναι..."πίσω" από το Ψυχικό και τον Φάρο του που ουδείς βλέπει (ΥΕΘΑμύνης, Πλ. Αγίας Σοφίας, Αγγ. Σικελιανού...μέγας Παρνασσιστής εργολάβε ε ?)

    από τον Γάλλο...παίρνεις το κλειδί...για το Μοντ Παρνάς φαίνεται και στην πόλη αυτό άλλωστε

    Η Αλγερία είναι Γαλία-Ερ

    η Αγγλία είναι...ΓΓαλία γιατί είναι και Αγγ(ε)λία...ως πατρίδα του Οδυσσέα

    και δούρειος ίππος βέβαια...της Τροίας του Πάρη Σαρκοζύ, του Αινεία Μόντι...και του προτέκτορά τους Εκτορος Αγγέλας

    και αυτός ο τελευταίος από τις πολλές σφαγές εκ του Αχιλλέως (βρείτε ποιός είναι)...φωνάζει δικαίως...

    ανοίξτε τις σκαιές πύλες και αφήστε την μπίατς να φύγει μόνη της (μαντέψτε ποιά η μπίατς)

    ο δε Αγαμέμνων...προσπαθεί να ερεθίσει τον Αχιλλέα για να ξανασφάξει τον Εκτορα...σαφώς για τα λάφυρα και το χρήμα που πάντα ποθεί (μαντέψει ποιά παπάρα που λέγει και ο εργολάβος είναι ο Αγαμέμνων)

    και αναθεωρήστε επιτέλους τις αποψάρες σας...για το ποιοί είναι οι Πανέλληνες...όπως και το γιατί έχουν κάθε καρυδιάς καρύδι εντός
    τις 12 φυλές ισραήλ και βάλε:-)

    πάντως καλά τα λέει ο έτσι
    ένα φάντασμα της Ελένης...εντός
    το ψευδορωμέϊκο...που λέμε

    ο Λαός του Αμήν...ο πραγματικός ''σύζυγος''

    η Νύμφη και ο Νυμφίος

    και όλα παίζονται με τους γάλλους και τους παπαγάλους

    που δίδουν το μήλον της ντισόρτια, προκειμένουν να γίνει ότι είναι να γίνει (κάρτα 6)

    τρομερή αβεβαιότητα σήμερα
    λόγω της γνώσης που έχουν πλέον όλοι οι ήρωες των επών μετά από τόσες ανακυκλώσεις

    Πάρης+Αινείας = 666...από Τρωική πλευρά

    Χλλέα = 666...από Πανελληνική πλευρά

    Οσσεας = 676 από Οδυσσέας πλευρά

    Τηλέγονος = 736 = ο 666 από Κίρκη πλευρά

    όλοι αυτοί...πρέπει να "αλληλοεξοντωθούν" εδώ και εκεί για να αναδειχθεί στα εδώ...ο Τηλέμαχος = Θεάνθρωπος

    προς το παρόν...άρνηση

    όπως ο Οδυσσέας και ο Αχιλλέας το παίζανε κουκουρούκου κάθε φορά που έπρεπε να πάνε για τον Τροία
    τώρα το παίζουνε και άλλοι

    τι άλλο θα δούμε λέμε

    Ο Θεός να μας φυλάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο μεγάλος αριθμος των ευνούχων είχε να κάνει με το πολύ λίγοι τελικά επιβίωναν.

    1 προς 80 ή 100 πολλές φορές. Για αυτό ήταν και πανάκριβοι.

    Το μακάβριο ήταν οτι πολλές φορές οι γονείς συνενούσαν στο να μετατρέψουν τα παιδιά σου σε Ευνούχους και Καστράτους προσδοκώντας μεγάλα οφέλη απο την πούλησή τους.

    Υπήρχαν δε και διάφορες μεθοδοι όπου δεν κατέληγαν όλοι ευνούχοι καθώς υπήρχαν διάφορες στον τρόπο ευνουχισμού... ο θλησίας, ο θλιβίας, ο σπάδωνας, κλπ

    Οσο για το θέμα της ικανοποίησης των γυναικών. Υπήρχαν και ιστορίες όπου οι ευνούχοι ήταν πιο "άξιοι" και εμπειροι στην ικανοποίηση των γυναικών, παρά την "απώλεια των"...

    Το βιβλιο:
    http://www.mic.gr/books.asp?id=27684

    δίδονται απίστευτες λεπτομέρειες.

    Οσο για το θέμα των εκεινο που εχει σημασία δεν ειναι αν ειναι τότε υπήρχαν ευνουχοι αλλα αν σήμερα, μέσω χημικών και τροφών και ψεκασμων έχουμε φτάσει σε μία κοινωνία πραγματικών ΕΥΝΟΥΧΩΝ...και όχι μονο σε φυσικό επίπεδο αλλα και σε διανοητικό

    Καλη σας μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όχι τίποτ' άλλο, δηλαδή, αλλά με τις αποκαλύψεις του οικοδεσπότη αρχίζω να ψάχνομαι!

    Μ' αρέσουν πολύ τα ξερά σύκα, δε λέω - είναι και υγιεινά, σε αντίθεση με κάτι πάστες και τέτοια. (Και φτηνά! Η πάστα κοστίζει 3 ευρώ!) Αλλά αν απ' τη συκιά κρεμάστηκε ο Ιούδας, μήπως είναι ώρα ν' αλλάξω γλυκαντικές γεύσεις; LOL!!! :-)

    Υγ: Οικοδεσπότη, μήπως η συκιά είναι γιά τους προδότες των αιμοποτικών μυστικών; Μήπως τους "αυτοκτονούν" κρεμώντας τους απ' τη συκιά, άμα κελαηδήσουν;
    Κάτι τέτοιο υποψιάζομαι - τελετουργικό γάρ ξανά στη μέση.
    Υγ 2: Προς τους φίλους, που ανησυχούν γιά μένα: όχι, εγώ ...βλέπω καθαρότατα... ΔΕΝ περνάω τις εικόνες από εγκεφαλικά φίλτρα. Αρκεί να προσέξω κάτι, και σε ελάχιστο χρόνο περνάει ακτινογραφία.
    Αν δεν βλέπω, είναι επειδή δεν μου τραβήχτηκε η προσοχή ακόμη στο αντικείμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προς οικοδεσπότη

    παρακαλείσθε όπως ανοιξετε το μειλς σας

    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μήπως πρέπει να μιλήσουμε επιτέλους και για τις εξαφανίσεις(παιδιών-ενήλικων) στον Ελλαδικό χώρο και πως αυτές πιθανά συνδέονται με την θεματολογία του άρθρου. Καλή συνέχεια
    Υγιαίνετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το κείμενο είναι εξαιρετικό όπως και το πρώτο.

    Μήπως οι αυτοκτονίες σχετίζονται με DMT (δεν έχω καταλάβει τι είναι αυτό και που βρίσκεται).

    Γιατί τέτοια "μιμητικότητα" αυτοκτονιών; Με Ritual?

    Oι αυτοκτονίες με έχει προβληματίσει τα μάλα, σε σημείο να έχω δίλημμα αν πρέπει να τις αναρτώ.
    Αλλά και πάλι δεν επιτρέπεται να αποκρύπτονται, διότι αυτό θέλουν ΑΥΤΟΙ !

    Επίσης αυτοκτονούν νέοι άνδρες ή και ωριμότεροι, ενώ γυναίκες όχι, αν και οι γυναίκες είναι πιο ευάλωτες στην κατάθλιψη.

    Εκανα μια προσπάθεια να διαβάσω τα κείμενα της σκάλυ, δεν αντέχονται πάνω από τις πρώτες σελίδες, είναι ανατριχιαστικά, αλλά πήρα μια ιδέα.

    Και σκέφτηκα το εξής:
    Η έξαρση της παιδοφιλίας αλλά και του σεξουαλικού εκτραχηλισμού (των Ελληνίδων συγκεκριμένα, για εικόνες που μας κάνουν να ντρεπόμαστε) μήπως έχει σχέση με αυτά που περιγράφει η σκάλυ;

    Ειδικότερα, μήπως συγκεκριμένα παραδειγματα δύστυχων περσόνων της show biz που έχουν δηλώσει ότι οι γονείς τους από κοριτσάκια τα προωθούσαν για μοντέλα και που ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ ΙΔΡΥΣΑΝ ΚΟΜΜΑ και κατεβαίνουν στις εκλογές έχουν υποστεί μεθόδους ιλλουμινάτι;

    Τα κείμενα της σκάλυ δεν ξέρω αν είναι αλήθεια, αλλά αν είναι αλήθεια, υπάρχουν γύρω μας γονείς τέρατα που διαπράττουν φρικαλεότητες. Τι κύκλωμα είναι αυτό;

    @α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το κείμενο είναι εξαιρετικό όπως και το πρώτο.

    Μήπως οι αυτοκτονίες σχετίζονται με DMT (δεν έχω καταλάβει τι είναι αυτό και που βρίσκεται).

    Γιατί τέτοια "μιμητικότητα" αυτοκτονιών; Με Ritual?

    Oι αυτοκτονίες με έχει προβληματίσει τα μάλα, σε σημείο να έχω δίλημμα αν πρέπει να τις αναρτώ.
    Αλλά και πάλι δεν επιτρέπεται να αποκρύπτονται, διότι αυτό θέλουν ΑΥΤΟΙ !

    Επίσης αυτοκτονούν νέοι άνδρες ή και ωριμότεροι, ενώ γυναίκες όχι, αν και οι γυναίκες είναι πιο ευάλωτες στην κατάθλιψη.

    Εκανα μια προσπάθεια να διαβάσω τα κείμενα της σκάλυ, δεν αντέχονται πάνω από τις πρώτες σελίδες, είναι ανατριχιαστικά, αλλά πήρα μια ιδέα.

    Και σκέφτηκα το εξής:
    Η έξαρση της παιδοφιλίας αλλά και του σεξουαλικού εκτραχηλισμού (των Ελληνίδων συγκεκριμένα, για εικόνες που μας κάνουν να ντρεπόμαστε) μήπως έχει σχέση με αυτά που περιγράφει η σκάλυ;

    Ειδικότερα, μήπως συγκεκριμένα παραδειγματα δύστυχων περσόνων της show biz που έχουν δηλώσει ότι οι γονείς τους από κοριτσάκια τα προωθούσαν για μοντέλα και που ΟΛΩΣ ΤΥΧΑΙΩΣ ΙΔΡΥΣΑΝ ΚΟΜΜΑ και κατεβαίνουν στις εκλογές έχουν υποστεί μεθόδους ιλλουμινάτι;

    Τα κείμενα της σκάλυ δεν ξέρω αν είναι αλήθεια, αλλά αν είναι αλήθεια, υπάρχουν γύρω μας γονείς τέρατα που διαπράττουν φρικαλεότητες. Τι κύκλωμα είναι αυτό;

    @α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγαπητέ οικοδεσπότη!

    Δεν είναι ανάγκη να τηλεφωνήσεις σε τέτοια περιοδικά. Εάν είσαι 18 ετών αφελής και στείλεις επιστολή με τα πραγματικά σου στοιχεία, θα σε πάρουν τηλέφωνο ένας ή περισσότεροι εκπρόσωποι "αυτών", και θα σου ζαλίσουν τον έρωτα γιά να "ενωθείτε" και "να προχωρήσετε"... "γιά την Ελλάδα", φυσικά.

    Να προσέχουν πολύ οι νέες ηλικίες, που διαβάζουν αυτό το ιστολόγιο! Ποτέ δεν δίνουμε τα πραγματικά μας στοιχεία αέρα-πατέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΑπριλίου 27, 2012

    @ΕργΔημΕργ

    Θερμά ευχαριστώ για την κατανόηση και την καρποφόρα συνεργασία.
    Το ζήτημα του προσηλυτισμού αποκτά διογκούμενες διαστάσεις και καλόν θα ήταν να το αντιμετωπίσουμε με συγκεκριμένο τρόπο.


    @ Ανώνυμος

    Μεγάλης αξίας τα στοιχεία τα οποία καταθέτεις. Πρ5οκαλούνν βαθύ προβληματισμό και θέτουν προ της προκλήσεως με ποιον τρόπο αυτά θα μπορούσαν αυτά να αξιοποιηθούν περαιτέρω.


    @ Ατάργα

    Θερμά ευχαριστώ για τις πολύτιμες πληροφορίες.
    Θεωρώ ότι το θέμα που θίγεις είναι τεράστιας σημασίας. Ένας από τούς βασικούς τρόπους λειτουργίας και αναπαραγωγής του Μάτριξ είναι η αλλοτρίωση της σεξουαλικότητος. Τα τελετουργικά δεδομένα καθιερώνονται και ως κοινωνικό καθεστώς.
    Επ' αυτού έχω προγραμματίσει στο άμεσο μέλλον κάποιες αναφορές. Προφανώς ο επαγγελματικός τομέας σου και η γενικότερη ενασχόλησή σου άπτεται των πηγών πολύ περισσότερο από ότι ο δικός μου. Θα ήμουν λοιπόν ευγνώμων για την περαιτέρω συνδρομή σου. Όχι μόνον υπό την μορφή παροχής πληροφοριών, αλλά και μέσω κριτικής, διότι ο έλεγχος είναι σε ζητήματα κεντρικής σημασίας ζωτικά απαραίτητος.


    @ ΑΟΡΑΤΟS

    Θερμά ευχαριστώ και πάλι.
    Είναι αυτονόητο, ότι αυτό στο οποίο αποσκοπούμε -όπως κάθε έντιμος συζητητής - είναι να εισακουστούμε. Η συμφωνία ή μη δεν μάς ενδιαφέρει. Αυτό που μετράει είναι ο διάλογος, καθότι ουδείς μπορεί να ισχυριστεί, ότι είναι κάτοχος τής αληθείας.
    Η προσφορά σου στην κατεύθυνση τής αναζήτησης είναι πολύ σημαντική και το γεγονός, ότι επανειλημμένα μας παρέχεις βήμα, αποτελεί σημαντική στήριξη.
    Αυτό, που είναι τελικά καθοριστικό, είναι η παράλληλη πορεία στην σφαίρα των προαιρέσεων. Εκεί ωριμάζουν και οι πιθανοί κοινοί μελλοντικοί βηματισμοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΑπριλίου 27, 2012

    @ Little fighter

    Αδελφέ,
    το θέμα που θίγεις είναι τεράστιο.
    Με ποιους τρόπους γίνεται η συλλογή DMT μπορούμε μόνο να σε αυτήν την φάση να εικάσουμε. Υπάρχουν κάποιοι παραδοσιακοί τρόποι συντηρήσεώς του, οι οποίοι εκφράζονται και στους συμβολισμούς των αποκρυφιστών.
    Πιστεύω, ότι ένας από τους λόγους της μαζικότατης εισαγωγής λαθρομεταναστών αφορά την "εύκολη" προμήθεια θυμάτων. Εάν παρατηρήσει κάποιος τις αναρτήσεις αγγελιών στην οδό Πατησίων, οι οποίες αφορούν πλήθος αλλοδαπών που έχουν εξαφανιστεί, προκύπτουν πολλά ερωτηματικά.


    @a.

    Αγαπητέ φίλε,
    κάποιες αναφορές στο DMT έχω κάνει σε αυτό το κείμενο:
    http://bostopel.blogspot.de/2011/11/blog-post_19.html
    Θεωρώ ότι οι αυτοκτονίες δεν σχετίζονται με την ΔΜΤ. Εάν παρατηρήσουμε την περίπτωση τής Γιουγκοσλαβίας, μπορούμε να διακρίνουμε, ότι η οικονομική κρίση προηγήθηκε ενός τεχνητά επιβληθέντος εμφυλίου πολέμου. Πρόκειται για την λεγόμενη "στρατηγική του σοκ". Εάν μπορέσουμε να ερμηνεύσουμε με διορατικότητα αυτά που συμβαίνουν μέσα στην σημερινή κρίση, θα μπορέσουμε να προβούμε σε προγνώσεις για τα σενάρια, τα οποία κλιμακώνονται για την επόμενη περίοδο.
    Το ζήτημα των ανθρώπων - τεράτων είναι τεράστιο και μπορεί να κατανοηθεί μόνον με αυτά, τα οποία καταθέτει η Σβάλυ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΚΚΟΛΑΠΤΟΥΝ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΝΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΒΑΘΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ. Η ανάρτησή μου περί λυκανθρώπων αφορά αυτό το ζήτημα.
    Ας μην ξεχνάμε το "Ουδείς εκών κακός". Εδώ σοβοδομούν κυκλώματα ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΕΡΙΖΩΘΟΥΝ ΕΚ ΒΑΘΡΩΝ. Οι κύριοι και οι κυρίες πολιτικοί φορούν λευκά γιλέκα, στην ουσία όμως προάγονται από τα ίδια κυκλώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΑνώνυμοςΜαΐου 03, 2012

    ΑΝΑΖΗΤΗΤΗΣ

    Μποτίλια για δες και αυτό : http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2012/05/torsion_03.html
    σχετικό με DMT , παράγραφος 34

    ΑπάντησηΔιαγραφή