31 Μαρτίου, 2012

ΑΠΟΡΙΑΙ ΑΦΕΛΟΥΣ

Στην δεξιά στήλη της οθόνης, στην Αναφορά υπό τον τίτλο "Περί πνευματικών δικαιωμάτων και άλλα πονεμένα", δηλώνω με ειλικρινή πόνο ψυχής, ότι είμαι αφελής. Ίσως κάποιοι επισκέπτες θεωρήσουν, ότι με τέτοιου είδους λεκτικά σχήματα επιχειρώ να το παίζω "σικ", ή να προσποιούμαι ταπεινότητα. Επί του προκειμένου δηλώνω ότι κυριολεκτώ. Η δήλωση αυτή αποτελεί προϊόν επιγνώσεως, απαραίτητο για την επιβίωση μου. Η επίγνωση ενός μειονεκτήματος καθιστά τις συνέπειές του λιγότερο αρνητικές, από ότι θα μπορούσαν να είναι αυτές στην περίπτωση, κατά την οποία συνειδητά ή ασυνείδητα αυτό αγνοείται. Θέμα ταπεινότητος στην περίπτωσή μου δεν τίθεται, καθότι τυγχάνω υπέρμετρα φιλόδοξος.

Προσεχώς δεν πρόκειται να δηλώνω μόνον αφελής, αλλά και βλαξ. Οπωσδήποτε έχετε κάποτε ακούσει, ότι η βλακεία είναι επικίνδυνη ιδιότητα και επιλέγω να είμαι επικίνδυνος, σε συνδυασμό μάλιστα με την αυξημένη ευφυΐα, την οποία διαθέτουν κάποιοι φίλοι μου. Φρονώ, ότι με αυτόν τρόπο το εν λόγω μείγμα κυοφορεί δυσάρεστες καταστάσεις για κάποια πράγματα.

Η εμμονή μου στην βλακεία, προέρχεται από μια εκ γενετής αιμορραγία. Από τότε που μπορώ να θυμάμαι τον εαυτό μου, άνοιγε πάντοτε μια πληγή, όποτε ερχόμουν σε επαφή με την έννοια της τσίπας, την οποία θεωρώ στοιχειωδέστατη, θεμελιακή, ικανή και αναγκαία προϋπόθεση τού υπάρχειν. Δεν επέτυχα να την υπηρετήσω πάντοτε, ως τής αρμόζει. Πάντοτε όμως όταν αυτή με θωρεί, σκύβω το κεφάλι, είτε ως υπηρέτης, είτε ως προδότης της. Τής έχω δηλώσει απερίφραστα ότι την πάω, έστω και όταν καταντάω για φάπες. Τής έχω ομολογήσει, ότι όταν είμαστε μαζί, δεν χρειάζομαι τίποτε άλλο, ώστε να αισθάνομαι πλήρης. Γνωρίζω, ότι αυτή μπορεί να κατοικεί τόσο σε ανάκτορα, όσο και σε βούρκους. Δεν με απασχολεί το περιβάλλον, αλλά μόνο η συντροφιά της. Γνωρίζω, ότι έχει διδαχθεί από τον Μιλαρέπα "την ρύπανση με καθαρό φως".

Το μόνο, το οποίον επέτυχα με την βοήθεια του Θεού μέχρι σήμερα, είναι να αποτύχω. Ευγνωμονώ τον Θεό για την ζωτική αυτή δωρεά.

Εκφράζομαι δημοσίως, χωρίς να τυγχάνω επαΐων. Είμαι ένας απλός αναζητητής. Φρονώ, ότι για ένα αναζητητή υπάρχει ελπίδα να βρει κάτι. Για ένα επαϊόντα δεν υπάρχει τίποτε πλέον να βρεθεί, εφ' όσον αυτός δεν αναζητά.
Παρά τις υπέρμετρες φιλοδοξίες μου, οι στόχοι που έθετα, υπήρξαν πάντοτε αυστηρά συγκεκριμένοι. Συχνά, διαπιστώνοντας ότι διαθέτω ένα και μοναδικό βλήμα, κατηύθυνα αυτό αποκλειστικά στο σημείο, το οποίο επιφέρει εξόντωση, δεχόμενος αδιαμαρτύρητα τις συνέπειες, που συνεπάγεται μια εύστοχη, αλλά μινιμαλιστική άμυνα, η οποία προσανατολίζεται αποκλειστικά στην διάσωση του στοιχειώδους.
Συν τω χρόνω, κάποιες φορές διαπίστωσα, ότι η επιτυχία μου ήταν ακριβώς η αποτυχία μου. Μελετώντας τον Κρόνο και τον Δία, διαπίστωσα, ότι κάποτε η καλύτερη επέκταση μπορεί να είναι συρρίκνωση, αλλά και η καλύτερη συρρίκνωση μπορεί να είναι η επέκταση.

Πάσχοντας από τριχόπτωση, απέκτησα σε νεαρή ηλικία καράφλα. Κατ' αυτό τον τρόπο δεν είχα δυστυχώς πλέον λόγο να επισκέπτομαι το κουρέα μου, ο οποίος ήταν άριστος συζητητής. Τελευταία χάνω και τα δόντια μου. Σύντομα λοιπόν δεν θα έχω λόγο να επισκέπτομαι και τον οδοντίατρό μου. Αυτός ήταν κάκιστος ιατρός, αλλά είχε την καλή συνήθεια να παραπονιέται και να καταγγέλλει τα πάντα. "Δεν μπορώ να πειράξω το δόντι που σε πονάει", μου έλεγε. "Μπορεί να είναι χαλασμένο και να χρειαστεί μετά να στο βγάλω. Οπότε μετά θα μου λες, ότι εσύ είχες δόντι κι έτρωγες, πριν έλθεις σε μένα". Τα δόντια μου τα περιποιείτο πάντως σχολαστικότατα και ευσυνείδητα. Έκανε πράγματι πολύ καλή δουλειά, μόνο που τις αλλεπάλληλες εξαγωγές τις έκανα σε άλλο ιατρό. Τώρα πλέον ως φαφούτης, λυπάμαι που είμαι υποχρεωμένος να στερηθώ τις παραινέσεις του επί παντός επιστητού.
Φοβάμαι, ότι πλέον θα πρέπει να ανταποκριθώ στις ιδεολογικές και φιλοσοφικές προκλήσεις τού βίου μου μόνος μου. Ας είναι, θα το παλέψω.

Παραμένω αυστηρά πραγματιστής. Αποδέχομαι την πρόκληση παντός ερωτήματος, ανεξαρτήτως βάθους και εύρους. Πλην όμως η διερεύνηση και η τεκμηρίωση των πιθανών απαντήσεων οφείλουν να έχουν αναλυτικό χαρακτήρα.
Αυτός ο προσανατολισμός δεν συνεπάγεται αποδοχή μόνον των λογικών μεθόδων. Εξ ίσου σημαντική οφείλει να καθίσταται και η εμπειρία.
Γνωρίζω, ότι οι γνωσιολογικές προϋποθέσεις παρέχονται άνωθεν. Όχι με γνώμονα την όποια μαγκιά, αλλά την αρετή. Βασικότερο άξονα αυτής θεωρώ αυτό, που ονομάζεται συμπόνοια.

Δεν με ενδιαφέρει η προσωπική μου σωτηρία, ή η σωτηρία κανενός άλλου. Προκειμένου περί αποδοχής της ανάγκης σωτηρίας, οφείλουμε προηγουμένως να αποδεχθούμε την ύπαρξη κάποιου, ή κάποιων κινδύνων. Δεν διαβλέπω να κυοφορώ κανένα κίνδυνο. Το αυτό ισχύει και για τους υπολοίπους. Με βάσει το "ουδείς εκών κακός" προσπαθώ να αντιμάχομαι μόνον θεσμούς, φορείς και νοοτροπίες.
Δεν θεωρώ την αποβολή της αποτυχίας - αμαρτίας σωτηρία, ή προϋπόθεση για κάτι ανάλογο. Την θεωρώ στοιχειώδη συνετισμό, για τον καθένα, όστις διαθέτει ίχνη αξιοπρεπείας, στοιχειώδους σοβαρότητος και ειλικρινούς ανθρωπιάς.
Δεν καταβάλω σε κανένα - θεό ή άνθρωπο - λύτρα. Τα λύτρα συνεπάγονται εξαγορά. Δεν εμπορεύομαι. Υπηρετώ και δωρίζω. Προσφέρω και προσφέρομαι. Όποιος επιθυμεί να εισπράξει λύτρα από εμένα, οφείλει να έλθει οπλισμένος, διότι και κατ' αυτόν τον τρόπο θα αντιμετωπιστεί.
Πιστεύω στην Δωρεά του Πνεύματος. Θεωρώ, ότι η βασική του λειτουργία στηρίζεται στην αμοιβαία έλξη.
Πιστεύω στο Νοητόν Κάλλος. Εφ' όσον εν τέλει υπάρχουν μόνον οι Αξίες, αυτό δεν μπορεί παρά να ισχύει πρωτίστως για το Κάλλος.

Δεν με συγκινεί ο εβιντετσιαλισμός, η παροχή προτάσεων άνευ πλήρως τεκμηριωμένης επεξηγήσεως. Δεν βερμπαλίζω αορίστως περί πυθαγορίων σχεδιαστών κόσμων, περί γεφυραίων μεταξύ των διαστάσεων, αρχόντων που ζητάνε λύτρα, ή μασόνων, οι οποίοι πουλάνε πεπόνια σε μαραγκούς.
Γι αυτό σε αυτή την αναφορά επιλέγω την ΠΑΡΑΘΕΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ, οι οποίες ακολουθούν και είναι συγκεκριμένες. ΚΑΙ ΘΕΤΩ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΡΟΠΟ, ως βλαξ.
Όσοι ευαρεστούνται ας δώσουν απαντήσεις επ' αυτών:


Επισυνάπτω, λοιπόν, την προβληματική στην προηγούμενη ανάρτηση του ΕργΔημΕργ.
Ο φίλτατος Εργοδότης παρέθεσε περισσότερες παραστάσεις, οι οποίες περιείχαν ερυθρούς σταυρούς.
ΕΓΩ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΕΔΩ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ, ΕΝΩ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
Το εικονιζόμενο ναΐδριο(;) στις φωτογραφίες 1, 2 και 3 στερείται σταυρού.
Στην μονίμως κλειδωμένη είσοδό του είναι αναρτημένη έντυπη εικόνα των "Αγίων Αναργύρων".
Το "ναϊδριο" εβρίσκεται πλησίον της Μονής Καισαριανής, πλησίον άλλου κτίσματος, το οποίον η εικονιζόμενη ταμπέλα στην φωτογραφία 3 αναφέρει ως "πρωτοχριστιανικό ναό".

"ΑΠΟΡΙΑ(;)" Νο. 1:
Που έμειναν οι σταυροί του "ναϊδρίου"; Εδώ ακόμη και στα εικονοστάσια αναρτάται σταυρός. Και σε ολόκληρο "ναΐδριο" τον ξέχασαν; (Βεβαίως δεν είναι αυτή και μόνη περίπτωσις "ναϊδρίου" άνευ σταυρού. Υπάρχει και άλλη σε κάποιο μέρος ακόμη πιο "ενδεικτικό". Έφαγα τα μουστάκια μου με τον κουρέα μου, ο οποίος επέμενε ότι εκεί υπήρχε σταυρός. Όταν όμως εξετάσαμε συγκεκριμένα εκείνο το κτίσμα, σταυρός δεν υπήρχε).
Κερδίζοντας το στοίχημα, δικαιούμαι κούρεμα χωρίς πληρωμή. Τι να το κάνω όμως τώρα που καράφλιασα;


φωτογραφία Νο. 1

Ως φαίνεται στις φωτογραφίες 1 και 2 οι τοίχοι φέρουν τανιστάς. Οι τανισταί αποτελούνται από ατσαλόβεργες, οι οποίες προσαρμόζονται σε ατσαλόπλακες. Αυτές στερεώνονται σε τείχους, οι οποίοι κινδυνεύουν να γείρουν, για να τους στηρίζουν. Τουτέστιν σε παλαιά και ετοιμόρροπα κτίσματα. Η κατάστοση όμως των τοίχων του εν λόγω κτίσματος είναι αρίστη και οι τοίχοι είναι ως σχετικώς προσφάτως κατασκευασθέντες πλήρως ευσταθείς. Άλλο εάν κάποιοι ενσωμάτωσαν κατά την φάση της κατασκευής τους τμήματα μαρμάρου εις αυτούς, ως συνηθίζετο παραδοσιακώς σε απώτερους αιώνες, όσο αφορά την οικοδόμηση ναών επάνω σε ερείπια αρχαιότερων κτισμάτων (ναών "Εθνικών" και τα τοιαύτα) ώστε οι εν λόγω τοίχοι να φαίνονται στους αδαείς και αφελείς παλαοί. Τα μάρμαρα αυτά όμως δεν είναι παλαιά, αλλά καινούρια, προερχόμενα από το μαρμαράδικο του μπάρμπα Μήτσου σε κάποια γειτονιά.
Είναι προφανές, ότι το κτίσμα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΑΙΟ και δεν χαρακτηρίζεται από το παραμικρό πρόβλημα στηρίξεως.
Οι τανισταί τοποθετήθησαν κατά συνέπεια, ώστε να δημιουργείται η ψευδαίσθησις, ότι το κτίσμα αντιμετωπίζει πρόβλημα ισορροπίας, με συνέπεια να παραμένει αυτό ερμητικά κλεισμένο.

"ΑΠΟΡΙΑ(;)" Νο. 2
Προς τι αυτά τα θεατριλίκια;

φωτογραφία Νο. 2

φωτογραφία Νο. 3

Εάν παρατηρήσουμε το φερόμενο κτίσμα ως "πρωτοχριστιανικό ναό", το οποίν εβρίσκεται πλησίον του "ναϊδρίου" η εντύπωση την οποία αποκομίζουμε, είναι ότι τα τμήματα τα οποία υποτίθεται ότι έκτοτε παραμένουν, συνιστούν ένα αρχι-τεκτονικό τερατούργημα.
Επειδή τυχαίνει να είμαι και της δουλειάς, διαπίστωσα, ότι οι άγαρμπα σύγχρονοι όγκοι κτίσματος, οι οποίοι έχουν γίνει άλλα αντί άλλων εκεί, δεν υπέχουν καμία λειτουργική σχέση μεταξύ τους. Υποδοχές δοκαριών στους τείχους και την οροφή τελείως ακατάσχετες μεταξύ τους, συνιστούν ένα σύνολο, το οποίο όχι μόνο για κάθε γνώστη των στοιχειωδών κανόνων της δομικής, αποτελεί ανέκδοτο.

φωτογραφία Νο. 4

Και τα "χαλάσματα" και οι ριγμένοι "κίονες" δίπλα είναι σύγχρονοι και τελείως χοντροκομμένα κατεργασμένοι μαρμάρινοι όγκοι, με πέντε τρύπες, ώστε να φαίνονται παλαιοί, από τον μπάρμπα - Μήτσο. Την εν λόγω φωτογράφιση έκανα πριν μερικούς μήνες. Πέρυσι, που είχα πάει επίσης εκεί, τα μάρμαρα αυτά δεν υπήρχαν. Ακόμη και στο Χόλλυγουντ δουλεύουν πολύ πιο επαγγελματικά.

φωτογραφία Νο. 5

Άντε και τόξο με μπετόν στους αρμούς. Το αυτό ισχύει και για όλους τους αρμούς όλων των τοίχων.
φωτογραφία Νο. 6

"ΑΠΟΡΙΑ(;)" Νο. 3
Προς τι αυτά τα θεατριλίκια;


"ΑΠΟΡΙΑ(;)" Νο. 4:

Την υψηλή κυριότητα του εν λόγω χώρου έχει το κράτος. Στην περίπτωση των ιερών χριστιανικών κτισμάτων αυτή υπόκειται στην δικαιοδοσία της εκκλησίας.
Συχνά ακούμε καταγγελίες αρχαιολόγων, ότι αρκετοί αρχαιολογικοί χώροι εγκαταλείπονται ένεκα αδιαφορίας των υπευθύνων στην τύχη τους, με συνέπεια αυτοί να υφίστανται φθορές μέχρι πλήρους καταστροφής.
Στην προκειμένη περίπτωση διαπιστώνω αντιθέτως, ότι ο συγκεκριμένος "αρχαιολογικός" χώρος δεν τυχαίνει μόνον συνεχούς "περιποιήσεως", αλλά και "αρχαϊκού" τύπου συγχρόνου επεκτάσεως, εν είδει αρχαιολογικής Ντύσνεϋλαντ.
Ένεκα ποιας αιτίας οι υπεύθυνοι - και ας μην απατώμεθα ότι ΑΥΤΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ - διατρίβουν επισταμένως στον Μίκυ - Μάους;
Σε τι σχετίζεται το όλον "τοπίον" με την παραγωγή και κατανάλωση DMT;



Και last but not least (για όσους αρέσκονται στα Αγγλικά):

Ο κουρέας μου μού είπε, ότι πριν από κάποιο διάστημα η αστυνομία συνέλαβε σε αυτό το μέρος κάποιους "σατανιστές", οι οποίοι έκαναν "σατανιστικές" τελετουργίες.
Εξ άλλου όχι πολύ μακρυά εβρίσκεται άλλο κλειστό μοναστήρι, περί του οποίου έχουν γραφεί πολλά.
"Σιγά μην ήσαν "σατανιστές", τού είπα.
"Τι εννοείς"; ρώτησε.
"Είπαμε είμαι βλάκας. Αλλά όταν η περίπτωση μυρίζει DMT, δεν δικαιούμαι να είμαι τελείως ηλίθιος", του απήντησα.

Εν αναμονή απαντήσεων στις απορίες μου, τις οποίες έθεσα, εκ μέρους επαϊόντων και μη,

διατελώ,
Πελαγοφίαλος - βλαξ.


Ρε μπας και ο μακαρίτης είχε δίκιο;

http://youtu.be/cfvL4p8p0L8


(Το παρόν κείμενο εντάσσεται μαζί με το κείμενο "Με το Σκυλί του Μπάσκερβιλ υπό το Φως της Ακροπόλεως" στην ενότητα: "Η Αλίκη στην Αττική Χώρα των Θαυμάτων τής Διμεθύλτριπταμίνης").

23 σχόλια:

  1. Αγαπητέ κε Μποτίλια

    Τελικά η επιλογή μου να γράψω μερικές ανοησίες στο blog σας δικαιώνεται, μιάς και η όσφρησις μου καλά κρατεί, παρά το αλλεργικό μου άσθμα που ενίοτε μου μπερδεύει τις οσμές.

    Με την δήλωση περί αφελείας-βλακείας σας δηλώνετε ταυτοχρόνως ότι δεν το κάνετε για trendy λόγους ή ψευτοταπεινότητα ένω με την δήλωση περί φιλοδοξίας δεν έχετε συμπλήρωμα, τουτέστιν το κάνετε λόγω "θελήματος".

    Επιτρέψτε μου από εδώ και πέρα να σας μιλώ στον Ενικό...διότι πραγματικά με συγκινεί ο ψυχισμός σας, αφού είναι παντελώς λάθος όπως και εσείς ομολογείτε, αλλά αντιλαμβάνεται (ο ψυχισμός σας...δηλαδή ο νους-καρδία σας) ότι πρέπει να ακολουθήσει τον σωστό (εκτός εισαγωγικών) δρόμο, ασχέτως αν δεν ξέρει ποιός είναι αυτός.

    Δηλοίς δηλαδή ότι είσαι αφελής και προσεχώς βλαξ (α-νόητος) και φιλόδοξος.

    Τι κόλλαφος πραγματικά για το κομμάτι του εγώ που εκτρέπει τα πράγματα...

    Αυτό είναι εξαιρετικά ευχάριστο το λοιπόν γιατί τέτοιες ομολογίες αποτελούν αρετές του τρελλού που θέλει να πάει πίσω, διαμέσω των χαραμάδων της τεθλιμμένης και στενής οδού, προκειμένου να επιχειρήσει το άλμα στο κενό...πέρα από τον βράχο.

    Ακόμα καλύτερο είναι ότι αντιλαμβάνεσαι ότι προς το παρόν δεν μπορείς να δηλώσεις βλαξ...προφανώς ελέω απειρίας.

    Εξαιρετικά ευχάριστο και αυτό, καθότι αντιλαμβάνεσαι ότι υπάρχει μονοπάτι, όπως και ότι είναι διαφορετικό - όπως θα έλεγε και η Oracle - να το περπατάς.

    Το θέμα είναι να μπορέσεις προσεχώς να δεις το μονοπάτι της ηλιθιότητας (Ηλι-Θεός που έλεγε και ο αείμνηστος Λάσκος). Και σε κάθε περίπτωση θέλει πολύ μα πάρα πολύ θάρρος για να το κοιτάξεις, πολύ περισσότερο δε να το διαβείς.

    Η ευχαρίστηση προχωρεί δε, αφού δηλώνεις ότι αντιλαμβάνεσαι την επικινδυνότητα του εγχειρήματος...

    πράγματι...0 666 = 736
    Τρελλός = 735

    αφού μονίμως θα απέχεις μιά τρίχα...από το 666 που θα προσπαθεί με νύχια και με δόντια να σε αποτρέψει από το άλμα.

    Η βλακεία δε...μπορεί να καταστεί επικίνδυνη αναλόγως του τι δόση της θα έχεις. Ο Τρελλός είναι και ωραίος και άσχημος ή μάλλον είναι σπαγγέτι ο καλός, ο κακός και ο άσχημος κατά κάποιον τρόπο.

    Βλέπεις ο τρελλός αναγκαστικά πρωτού αρχίσου την επιστροφή του...πρέπει να έχει πέσει.
    Γι' αυτό άλλωστε πάει και πριν την κάρτα Κόσμος = 600.

    Τρ-έφεται με ΕΛ...και όταν περάσει επιτυχώς απέναντι...θα τρέφεται με Ηρ...ακόμα ανώτερη εκδήλωση φωτός.

    ΗΡ=Μηδένα...και βέβαια ο τρελλός έχει για "αριθμό" το ζερό.

    Επέτρεψέ μου όμως μια διαφορετική εκδοχή για την έννοια της τσίπας...προτιμώ το "κεκρυμμένο" Θέλημα. Τρόπο τινά "εξαναγκαστικό" λόγω ενός αγαθού inside. Το Θέλημα του Πατρός είναι αυτό αγαπητέ...που αγνοείς προς το παρόν...παρόλα αυτά αντιλαμβάνεσαι ως "αγαθόν" inside...τον Θεό εν ημίν με λίγα λόγια.

    Η Τσίπα = 599...λογικά την έχει ο -ως το κρυμμένο inside που λέγαμε παραπάνω- ο εκπεσών τρελλός προκειμένου να έχει εν τω κόσμω την αναγωγική του μεταμορφωτική-κεκοσμημένη δυνατότητα επιστροφής εκεί που του είναι ταγμένο (βλ. μετατροπή του Προμηθέως σε Απόλλωνα)

    Η ευχαρίστηση γίνεται τέρψις, διότι αντιλαμβάνεσαι και την έννοια του υπηρέτη-μπάτλερ...who always did it...της Κάρτας 1 του Μάγου. (οι αναφορές μου σε κάρτες είναι ηθελημένη προσπάθεια από μέρους μου, παγίδευσής σου σε συστήματα συνωμοτικής σημειολογίας τα οποία όμως εμπεριέχουν τις κλείδες σπασίματός τους...αφενός και αφετέρου προσωπικά γούστα μιάς και μου αρέσουν οι αναφορές σε τέτοιες χολλυγουντιανού τύπου παραγωγές. Βλέπεις όλοι έχουμε δει το matrix, αλλά τα ευαγγέλια ουδείς ολοκληρωτικά.)

    όντως...οι προδότες από εκεί προέρχονται, όπως και οι μη προδότες άλλωστε. Μεγάλη υπόθεση να πεις "Το Θέλημά Σου Πατέρα"...

    και ναι έχεις μεγάλο δίκιο...για αυτό και θυμόσοφος ενίοτε λέγει "στο βούρκο διαμάντι"

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οντως η αποτυχία και η επιτυχία έχουν να κάνουν με την τύχη και τον τροχό της...ή κάρτα 10. Εκεί κάπου υπάρχει και η έννοια της λυτρώσεως που προς το παρόν αγνοείς...

    Είδες, ότι αντιλαμβάνεσαι αδιόρατα κάποια "ευχάριστα" αλλά αγνοείς χονδράδες και λεπτομέρεις ελέω μιάς προβλέψιμης αντίστασης, προϊόν του εν-κεφάλου σου.

    Οταν πας στον μυελό...θα ειδείς και το μονοπάτι και τις παγίδες του clearly. Εκεί θα καταλάβεις ότι η αναζήτηση δεν τελειώνει ποτέ και ότι σημασία έχει...αυτό που δεν κατανοείς τώρα


    η λύτρωσις και η σωτηρία
    ...μιάς και θα δεις τον ζόφο της μη σωτηρίας και της μη λυτρώσεως
    όπως...και το επιτυχές αποτέλεσμα τους. Εκεί έχεις άλλη όραση που τώρα περιορίζεται στον ορίζοντα συμβάντων του προσωπικού σου μάτριξ με ολίγη από το περιβάλλον μικροκοσμικό.

    Η ελπίς κάρτα 17, είναι ανακύκλωση και κλείδα σπασίματός της. Η κοπιώδης προσπάθεια αναζήτησης, τελειώνει όταν κατανοεί κάποιος το ατέρμονο μη νόημά της.

    Τότε γίνεται το πρώτο βήμα. Μετά επέρχεται η κατανόησις ή μάλλον δίδεται δια χάριτος και τα αδιέξοδα γκρεμίζονται.

    Ζήτα και θα σου δωθεί. Αφού κατανοήσεις όμως ότι από μόνος σου...δεν θα βγαίνεις παρά σε τοίχους...του ουροβόρου.

    Ο Πρώτος που έχει δακτυλίους είναι ο Κρόνος...πηγαίνοντας προς τα πίσω την βασιλεία των θεών...μέχρι τον Ποσειδώνα. Γιατί;

    To επέκταση-συρρίκνωση που ορθώς σε απασχολεί είναι η μεγάλη κλείδα.

    θα σου πρότεινα να το κάνεις από έξω προς τα μέσα και από μέσα προς τα έξω...αν θες να λύσεις κάποτε τους δακτυλίους.

    Οσον αφορά τα καθ'΄ημών προβλήματα...μια μεταμόσχευση μαλλιών δεν είναι απαγορευτικού κόστους στις μέρες μας...αρκεί να υπάρχει καλή δότρια περιοχή.

    Για τα δόντια τώρα...όδοντας αντί οδόντος. Λύτρον και αντίλυτρον. Προφανώς ο γιατρός σου...αδιαφόρησε της ανάγκης του για διαλόγου, ενώ ο κουρέας σου όχι. Παρόλα αυτά λύτρον-αντίλυτρον. Ούτε μαλλί, ούτε καλά κρυμμένα μυστικά.

    Ναι μόνος σου...μέχρι να βοηθηθείς άνωθεν
    έτσι πάει ο δρόμος.

    Εφόσον λοιπόν αγαπητέ μου...το άρρητον, μπαίνει άγρια στο ρητό...δηλαδή στα πλέον υλικά των υλικών,

    μην περιμένεις "τεκμηρίωση" όπως την νοούν οι πολλοί...ή ακόμα και εσύ ενίοτε.

    Παρόλα αυτά "υπάρχει" ...ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΥΤΗ ΣΟΥ, "τεκμηρίωση"...άρρητη και προκαλούσα διασάλευση όχι μόνο του καρτεσιανού κατεστημένου του εν-κεφάλου σου που σε καταδυναστεύει, αλλά ακόμα και του μη καρτεσιανού...του φαντασιακού

    Συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. άλλο η τεκμηρίωση του "ορθώς φαντασιούσθαι" και άλλο η φαντασίωσις που επίσης καταδυναστεύει το έτερον ημισφαίριον

    είπαμε δεν είπαμε;

    κάθε νομιζόμενος "λόγος" ή "παραλογισμός" είναι από εκτροπή

    Αν εκλογικεύαμε όχι τον Θεό (πράγμα αδύνατον) αλλά τις εγκόσμιες αρετές Του (μικρότεροι θεοί)τότε δεν θα ήταν Θεός Εκείνος...ούτε θεοί αυτοί (άλλη μία από τις πληγές του λεγομένου "ουμανισμού" που δυναστεύει την ανθρωπότητα εκκοσμικεύοντάς την περαιτερω).

    Η εμπειρία αγπαπητέ απαιτεί να περάσεις άκαυτος του πυρός. Εν-πυρία...αυτή είναι η εν κρυπτώ έννοιά της...τόσο φανερή.

    Πράγμα αδύνατον για τον άνθρωπο. Για αυτό και αρχαίοι λέγανε ότι "τα παλαιά τα χρόνια μετά των θνητών περπατούσαν οι θεοί...μεταδίοντάς τους τις εμπειρίες τους".

    Το ίδιο και σήμερα έστω και αν αυτοί περιμένουν από ψηλά. Ο Πυθαγόρας...ανυπόμονος και εγωιστής...απλά κάηκε.

    Το πρόβλημα της καυστικότητας τόσο του άνω από εμάς, όσο και του κάτω από εμάς πυρός είναι και αυτό κλεις κατανοήσεως της σωτηρίας.

    Το Φως...φωτίζει, το πυρ καίει.

    Οσο για τα λύτρα...αντίλυτρα είναι Νόμος αγαπητέ. Και δεν είναι θέμα εξαγοράς. Είναι θέμα αντιτίμου.

    Πας κάπου "καλύτερα"...θες ένα αντίτιμο. Να π.χ. ο Φρόντο ας πούμε χάνει ένα δάκτυλο και όχι μόνο...προκειμένου να περάσει με το άρμα των ξωτικών στην Αμάν.

    Γιατί νομίζεις ότι σε λίγο καιρό θα φάμε τα άντερα και το κοκορετσάκι; Εις ανάμνησιν...αγαπητέ

    της πτώσεως...του τρίτου ορνού

    Εχεις την εντύπωση ότι ως τρελλός...θα φτάσεις ως έχεις εκεί που θα πρέπει να κάνεις το άλμα;

    Οχι...θα χάσεις κομμάτια σου, αν θέλεις το "πυρ" που θα βρεις να σε φωτίσει, ειδάλλως το πυρ θα σε καύσει.

    Κλείνει η ευχαρίστησις με αυτό που είπες περί δωρεάς Πνεύματος Αγίου (άλλο το πνεύμα σκέτο).

    "Δωρεάν λάβατε, δωρεάν δώσατε"...αυτό είναι και η χάρις Του και η αποκάλυψις που λέγαμε η άνωθεν...η ένδυσις του "Ηλίου".

    Σε βρίσκει...δεν το βρίσκεις. Εκείνος έρχεται σε εσένα, αρκεί να καταλάβεις ότι πρέπει να τον καλέσεις.

    Ειδάλλως όπως λέγει και ο θυμόσοφος "...λάσπες και σκατά πατεί"

    Κλείνουμε

    Ω Ναι αγαπητέ...το Νοητόν Κάλλος...η Παναύγεια των αρχαίων μυστηρίων.

    ps-...Για να φτάσεις να δεις τους γεφυραίους (φύλακες και πυλωρούς πυλών και αγωγών)...που είναι και η αληθινή ψυχαγωγία, πρέπει να έχουν προηγηθεί άλλα.

    Να αναστηθείς, να πεθάνεις από τον agent Smith, να μάθεις βαράτε, να ξυπνήσεις από τα human corps, να πάρεις το "κόκκινο" χάπι, να σε βρει ο Μορφέας...

    προς το παρόν...παίζεις με το pc σου και αυτό είναι το ελπιδοφόρον.

    Και αντιλαμβάνεσαι χωρίς να γνωρίζεις όλα τα ευχάριστα που προανέφερα και που κάποτε σου εύχομαι στην πράξη να τα βιώσεις αγαπητέ αναζητητή. Οταν πάψεις να είσαι τέτοιος...γινόμενος "αναζητητής" άλλου τύπου.

    ps2- όχι δεν είμαι, ούτε φιλοδοξώ να γίνω ο Μορφέας σου (για αποφυγή πιθανών παρεξηγήσεων στον ερμηνευτικό σου σχήμα έναντι εμού το γράφω, ακόμα και αν δεν σου πέρασε καν από το μυαλό, έτσι για τον φόβο των Δαναών και των Ιουδαίων)

    αυτός...έρχεται εκεί που λέγει το όνομά του
    στον ύπνο σου

    Ονειρα Γλυκά λοιπόν αγαπητέ μποτίλια ! και καλές συνάψεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα οικοδεσπότα!

    Το ημικύκλιο επάνω στο υπέρθυρο του εξωκκλησίου περιέχει παντεπόπτη οφθαλμό, ή δεν ...παντεπόπτευσα καλώς;

    Επίσης... άγνωστο στους πολλούς, αλλά ΜΕΣΑ στον ιδιόκτητο χώρο του ξενοδοχείου "Αστέρας Βουλιαγμένης", ένθα και οι συνεδριάσεις της Μπίλντερμπεργκ στην Ελλάδα, υπάρχει αρχαίος (ορίτζινβαλ, όχι μαϊμού) ναός του Απόλλωνα. Να υποθέσω ότι εκεί γίνονται και τίποτις "τελετουργίες";

    Υγ: Στον τρισ-παίκτη φρονώ ότι πρέπει να δώσετε άδεια συν-συγγραφής, ώ οικοδεσπότα. "Πνίγεται", γράφοντας στα σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Πνιγμένος από τα μαλλιά πιάνεται εργολάβε myfriend

    γράφε γράφε...σου μένει το κουσούρι και γίνεσαι Τρωϊκός...ιός

    καμμία "άδεια" και τίποτα please...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα τι λέτε ρε μάγκες?(!) Απλοποιήστε επιτέλους! Θα εκτελεστεί μια αυτοψία με καταδρομική έφοδο κ άμα μείνει κολυμπηθρόξυλο από το RPG θα δούμε που θα τρέχουν τα σαπρόφυτα να βρούνε χώρο τέλεσης των μη χ... μυστηρίων τους! Μόνο ένα ρε παιδιά. Να προσέχετε στα ερείπια μήπως κ μας προκύψει καμία πόρτα επι το πάτωμα, λέμε τώρα...αυτά τα περι ταν κοίλαν Γαν κ ο έχων νουν ψηφισάτω! (262 κ μια ως τη νεπόμενη αναφορά καταστρώματος!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. περίμενα τη συνέχεια του καταπληκτικού Σκυλιού του Μπασκερβιλ...

    στην πλαγιά της Μονής Καισιαριανής είναι και το Νεκροταφείο Καισαριανής

    η μαρμαροσωλήνα και όχι κίονας μπορεί να κλάπηκε από το μαρμαρογλυφείο που είναι εκεί

    αυτό δεν είναι ναίδριο, φαίνεται κτισμένο με καρυστινές πλάκες, είναι ένα παράπηγμα ή περίπτερο

    τίποτα δεν πιστοποιεί ότι είναι μικρός ναός

    δεν μπορεί να είναι ναός χωρίς σταυρό και αν είναι στη δικαιοδοσία της εκκλησίας αυτή θα είχε οπωσδήποτε τοποθετήσει σταυρό

    η απουσία σταυρού σημαίνει ότι η εκκλησία δεν έχει καμία σχέση με αυτό

    ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ?
    σε ένα μέρος όπου είναι Μονή και Νεκροταφείο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μήπως θυμάται κανείς σας ποιά ακριβώς εγκλήματα συντελέστηκαν στην Καισαριανή μερικές δεκαετίες πρίν?! Κ μήπως - μήπως λέγω - η ΔΜΤ αφήνει κ άλλα "ίχνη" πέραν του τάφου? Θυμάμαι ένα παλαιόν καρτούν με την ταξιαρχία φάντασμα που εξακολουθεί κ μάχεται σε άδεια χαρακώματα ενώ είναι όλοι τους νεκροί, πλην όμως δεν το πληροφορήθηκαν! Τι να πω, τουλάχιστον θλιβερό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. βεβαίως ανώνυμε εκεί εκτελέστηκαν Έλληνες από τους Γερμανούς

    και εκεί είναι και το Σκοπευτήριο της Καισαριανής επίσης όπου ασκούνται οι αστυνομικοί και πολίτες

    το δε Άλσος της Καισαριανής καταλήγει στην πόλη της Καισαριανής στον Κήπο όπου ήταν το νυχτερινό κέντρο Το Χάραμα...

    η σημειολογία του χώρου είναι εξόχως βαρύνουσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΑπριλίου 02, 2012

    @ <...>

    Αγαπητέ φίλε,

    η τοποθέτησή μου σε προηγούμενο σχόλιό σου με φέρνει σε δύσκολη θέση από τον τρόπο που αυτή προσελήφθη, διότι μάλλον έδωσε λαβή παρεξηγήσεως, άρα οφείλω να ζητήσω συγγνώμη για όσα έγραψα σε σχέση με το "ριγκ". Σε καμία περίπτωση δεν εννοούσα την όποια συγκρουσιακού χαρακτήρος αντιπαράθεση.
    Εφ' όσον έχεις την ευγενή καλοσύνη να απευθύνεσαι σε μένα στον ενικό, αυτό εκδηλώνει διάθεση οικειότητος. Και πάντοτε η οικειότητα εκφράζει συμπάθεια. Θα ήμουν αλητήριος και θα ήταν ορθότερο να αποσυρθώ από το διαδίκτυο, εφ' όσον σχολιαστές καλής θελήσεως αντιμετοπίζοντο από εμένα με επιθετική διάθεση. Εάν ανατρέξει κάποιος στην πενταετή παρουσία αυτής της σελίδας, μπορεί να εξακριβώσει στους σχολιασμούς, ότι για τον γράφοντα η παρουσία ευγενών και δόκιμων σχολιαστών, όπως εσύ, αποτελεί χαρά και τιμή.
    Πέραν αυτού όμως, επειδή όπως έγραψα, διαφωνώ ριζικά με τις απόψεις, τις οποίες έχεις καταθέσει εδώ, θα χαρώ να αντιπαραβάλλουμε επιχειρήματα. Ειδικά σε ευαίσθητα για πολλούς ζητήματα, τα οποία αμφισβητώ και επί των οποίων ίσως κάποιοι άλλοι φίλοι και φίλες να μην διαθέτουν τις αναμφιβόλως ισχυρές ικανότητές σου.
    Αυτό σε καμία περίπτωση δεν συνεπάγεται έλλειψη συμπάθειας, σεβασμού και φιλικών αισθημάτων. Εξ άλλου, έχω απερίφραστα δηλώσει, ότι ποτέ δεν αντιμάχομαι πρόσωπα, αλλά συγκρούομαι μόνο με θεσμούς, μηχανισμούς και με κάποιες νοοτροπίες, που προωθούνται με οργανωμένο τρόπο από κάποιες ομάδες.
    Στο ζήτημα της ορθοδοξίας δεν διαφωνώ με τα κακώς κείμενα αυτής, καθότι δεν είμαι εγώ αυτός ο οποίος μπορεί να κρίνει συνανθρώπους. Αυτό με το οποίο Διαφωνώ είναι με το δόγμα καθ' εραυτόν. Επί πλέον, έχω λιώσει πολλές σόλες στο παρελθόν στην ορθόδοξο χριαστιανική ιεραποστολή επί σειρά ετών. Υποκλίνομαι όμως μπροστά στους Μυστικούς Πατέρες της Εκκλησίας, οι οποίοι προσπάθησαν να την εμβολιάσουν με το Ελληνικό Πνεύμα.
    Έχω γνωρίσει κάποιους ορθοδόξους πιστούς, οι οποίοι με μετέφεραν στον Παράδεισο, όπου έχουν στήσει μονίμως καρέκλα. Όχι όμως ένεκα του δόγματος το οποίο βιώνουν, αλλά ένεκα του τρόπου, με τον οποίον βιώνουν αυτό το δόγμα. Επειδή έχω διατρίψει αρκετά τέρμινα, σκοπίμως γράφω όχι στην ορθοδοξία, αλλά στους χώρους όπου δρουν και λειτουργούν ζηλωτές ορθόδοξοι, σε αδελφικές σχέσεις μαζί τους, έχω μάθει να υποκλίνομαι μπροστά στους ανθρώπους, οι οποίοι διακρίνονται για την καθαρότητα της καρδιάς ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΩ ΤΟΝ ΚΑΡΠΟ. ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ. ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΦΘΩ ΘΑ ΛΑΒΩ, ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΚΡΙΝΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΟΥΣ, ΚΑΘΟΤΙ ΔΙΑΦΥΛΑΣΣΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΡΠΟ, ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΑΥΤΟΣ ΠΑΡΑΛΗΠΤΕΣ.
    Σε ευχαριστώ εν νέου για την φιλόπονο φροντίδα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ ΕργΔημΕργ

    Φίλτατε,
    Πολύ σημαντική η Πληροφορία την οποίαν καταθέτεις για ναό του Απόλλωνος στο ξενοδοχείο "Αστέρας".
    Το ζήτημα των τελετουργιών είναι κεντρικής και αποφασιστικής σημασίας. Μοιραία οι αναφορές συνιστούν επ' αυτού μια προσεγγιστική πορεία.
    Δεν θεωρώ επίσης, ότι "τα σύμβολα είναι παγκόσμια και η χρήση γίνεται κατά το δοκούν".
    Τα σύμβολα ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ είναι ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ, πέραν ότι κάποιοι συμβολισμοί λειτουργούν ταυτοχρόνως σε ετερόκλητους ή και αμοιβαία αναιρούμενους χώρους.
    Δεν είναι δυνατόν όμως να γίνει ουσιαστική αναφορά στα σύμβολα, εάν δεν πραγματευθούμε τούς λειτουργικούς νόμους, οι οποίοι τα διέπουν. Αυτό όμως αποτελεί πρόκληση για το επόμενο μέλλον.
    Πολύ εύστοχη βρίσκω την παρατήρηση για τον παντόπτη. Είναι προφανές, ότι οι κατασκευαστές τού κτίσματος έδωσαν με αυτόν τρόπο δείγμα γραφής.

    Όπως έγραψα, απευθυνόμενος στον καλό μας σχολιάζοντα φίλο, μπορεί αυτός να αναρτήσει εδώ όποτε επιθυμεί, ότι επιθυμεί, για τον λόγο ότι οι απόψεις πρέπει να έχουν ισοβαρείς δυνατότητες προβολής. Όμως, είναι προφανές, ότι εφ' όσον επιθυμούσε ο ίδιος να προβάλει απόψεις με την μέθοδο αναρτήσεων, έχει όλες τις προϋποθέσεις να κρατήσει ο ίδιος δικό του ιστολόγιο με μεγάλη επισκεψιμότητα. Υπό αυτήν την έννοια, η διαθεσιμότητα που έκφρασα είχε μόνο χαρακτήρα δεοντολογίας. Εξ άλλου, νομίζω ότι στα σχόλια αποδίδουν κατά κανόνα οι επισκέπτες την ίδια βαρύτητα με τις αναρτήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΑπριλίου 02, 2012

    @ Ανώνυμο

    Αγαπητέ/ή φίλε/η,
    για την συνέχεια του "Σκυλιού του Μπάσκερβιλ" έκανα στην πορεία κάποια φωτογράφιση, η οποία δυστυχώς δεν φαίνεται, διότι η φωτογραφική μηχανή που έχω είναι πλέον χαλασμένη και τότε ήταν νύκτα. Στο θέμα όμως σκοπεύω να επανέλθω σε συνάρτηση με άλλες φωτογραφίες από πλησίον κείμενη περιοχή.
    Συμφωνώ βεβαίως με την διαπίστωση, ότι δεν πρόκειται στην περίπτωση του κτίσματος περί ναού, γι αυτό έκανα χρήση εισαγωγικών. Κοιτάζοντας από την σχισμή στο πίσω μέρος του κτίσματος, μπορούμε να διαπιστώσουμε, ότι και στον εσωτερικό χώρο επιδιώχθηκε μια ανάλογη διάταξη. Το πίσω μέρος είναι χωρισμένο με κτιστό τοίχο, το επάνω μέρος του οποίου δεν υπάρχει. Στην περίπτωση ενός παλαιού κτίσματος θα μπορούσε να υπάρχει παλαιότερα κάποιο τέμπλο από ξύλο, το οποίο καταστράφηκε.
    Το βασικότερο όλων όμως είναι τα ερωτηματικά, τα οποία αφορούν την σκοπιμότητα εγέρσεως του κτίσματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΑπριλίου 02, 2012

    @ HellCombatand

    Αδελφέ,
    έστω κι αν δεν μπορώ να σε κατανοώ πάντοτε, πάντοτε εκτιμώ το σθένος σου. Γι' αυτόν τον λόγο άσε μου λίγο χρόνο ακόμη.
    Εσύ όμως πάντοτε με κατανοείς, γι αυτό με ένιωσες κι αυτήν την φορά.
    Όσο αφορά "την πόρτα περί το πάτωμα" έπονται και άλλες φωτογραφίες από την γύρω περιοχή με την κοίλαν Γαν, στην συνέχεια του θέματος, με άμεση απεικόνιση σε πόρτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΑπριλίου 02, 2012

    @ Ανώνυμοι

    Το Σκοπευτήριο δεν το είχα σκεφτεί καθόλου στα πλαίσια αυτού τού θέματος. Αυτός ο ευστοχότατος εντοπισμός ανοίγει όμως ακόμη ένα μεγάλο θέμα: Την μάχη του Αράπη (διπλανός λόφος στην μονή), όπου η ταξιαρχία του Ρίμινι ξεκλήρισε σχεδόν ολόκληρο τον τότε νεανικό ανθό της ΕΠΟΝ των γύρω συνοικιών με προδοσία των ενήλικων πρακτόρων, οι οποίοι φώναζαν "αέρα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το Ταο Τε Τσινγκ αναφέρει ότι "o ουρανός χειρίζεται όλα τα πλάσματα σαν αχερένια σκυλιά"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. "Κοίλαν Γαν" ε?! Η συζήτηση μόλις άρχισε να γίνεται ενδιαφέρουσα. Για δείτε κ το κύκλωμα πίσω από όλα αυτά...
    http://www.xearththeory.com/introdis_earth_electromagnetic_coil_transformers_step_up_down.html
    (άκου αλμυρό νερό στα 10 χλμ γεώτρηση - έχουμε χάσει επεισόδια εδώ μέσα! Κάτι έλεγα εγω σε μια παλιά επιστολή αλλά φευ...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητέ Μποτίλια

    Δεν ήταν ανάγκη να το εξηγήσεις περαιτέρω, ούτε υπήρξε αφορμή "παρεξηγήσεως" επ' ουδενί...καταλαβαινόμαστε νομίζω αρκούντως.

    ps-...επέτρεψέ μου ένα σχόλιο

    η κάθε κοινωνία έχει τον ανθό που της αξίζει (υπάρχει και γνωστή φωτό με τον ανθό της εποχής στο περίπου)

    αν "κυριαρχούσε" ο ανθός που αναφέρεις...προφανώς θα συνέχιζε το ξεκλήρισμα σε πανελλαδικές διαστάσεις

    και προφανώς αρκετοί από αυτούς θα γινόντουσαν μικρότεροι Τσαουσέσκου πλάϊ στους μεγάλους Καπετανο-Τσαουσέσκου που θα καταδυνάστευαν τον τόπο για δεκαετίες.

    Το ότι φωνάζανε "αέρα" οι -παρασυρμένοι τουλάχιστον από τις επιταγές των κουκουέδων- επονίτες δεν τους αγιοποιεί. Ούτε αγιοποιεί το ΕΑΜ η χρήση εθνικών και πατριωτικών συνθημάτων...που ιδεολογικά προκαλούσαν έμετο στους κουκουέδες. Ολα αυτά όπως προφανώς γνωρίζεις γίνανε για συνωμοτικούς και παγιδευτικούς σκοπούς εκ μέρους των νεαντερντάλιων ηγητόρων της δήθεν "εαμικής εθνικής αντίστασης".

    Τα φρικιαστικά εγκλήματα του εφεδροελάς Αθηνών τον μοιραίο Δεκέμβρη (που με τους σημερινούς όρους είναι πάνω από γενοκτονία και μάλιστα με ιδιαζώντος απεχθή τρόπο) τα διαπράξανε κυρίως πιτσιρικάδες νέοι...οι οποίοι αποφασίζανε σε dt για το ποιοί θα σκοτωθούν (όλοι) στα σπίτια οικογενειών που μπουκάρανε

    ...οι οποίοι σύμφωνα και με το δόγμα Μπούς που πρώτοι αυτοί εφαρμόσανε "όποιος δεν είναι μαζί μας είναι εναντίον μας" κατατάσσανε όλους τους υπολοίπους Ελληνες στους δοσίλογους-γερμανοτσολιάδες επειδή έτσι τους είπε η κουτοπόνηρη μεν, κατσαπλιάδικη και αιμοποτική δε ηγεσία του ΚΚΕ.

    Η δε ταξιαρχία Ρίμινι σαφώς και συναγωνίστηκε σε θηριωδία τους προαναφερόμενους...γνωστά και καταγεγγραμμένα αυτά

    είπαμε δεν είπαμε ?
    όταν συγκρούονται τα άκρα της δυάδας δεν υπάρχει έλεος
    και εδώ υπάρχει ένα τρομερό θέμα διερεύνησης σχετικά με το ποιοί δύνανται να αντιπαρατεθούν όταν επιτίθενται οι λεγεώνες

    σπαθί στο σπαθί
    πυρ στο πυρ

    αυτό ακριβώς προσπαθούν να κάνουν και τώρα...όλοι
    να βάλουν τα φυτίλια στους διαβιούντες τον τόπο προς αλληλεξόντωση κυρίως...των "εναπομείναντων ήρεμων".

    Για αυτά και τα ΜΜΕ συστημικά και δήθεν αντισυστημικά-αντιμνημονιακά...κάνουν ότι μπορούν για να υποδαυλίσουν την κατάσταση.

    Οπως καταλαβαίνεις είναι η μεγάλη μάχη των μανιχαϊκών δυνάμεων...προκειμένου να ξυπνήσει το κτήνος μέσα μας.

    Ετσι παίζει μπάλλα...η πρίγκηπας τούτου του κόσμου...και δεν το εννοούν παρά ελάχιστοι.

    Στόχος...οι τριαδικοί ισσοροπημένοι άνθρωποι.

    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι σας κάνει αδέρφια μου να μην βλέπετε το προφανές. Έχουμε μπροστά μας πέρι τα επτά χρόνια λίαν ζόρικα, δεν είναι ώρα να αφήσουμε τα σαλιαρίσματα. Όλα έχουν ήδη συμβεί στην ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ζούμε τον θάνατο μας ήδη, όσοι ξυπνήσουν θα δράσουν. Πραγματοποιείτε την υπέρβαση με τα κείμενα κάλους που κοσμούν το διαδίκτυο, ΑΛΛΑ το όνειρο θα συνεχίσει ως εφιάλτης.
    Σημ. Ο σταυρός είναι το ενεργειακό πεδίο του ανθρώπου που έχει 'άνοίξει'-΄'ανθίσει'. Υγιαίνετε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Gia thn akribeia ehete mono 262 k mia shmera...
    http://atum-rising.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. "Όλα έχουν ήδη συμβεί στην ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ζούμε τον θάνατο μας ήδη"

    ...


    ps-τι είναι ο Ατουμ και από που ανέρχεται και πως προκύπτει το 262 + ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΑπριλίου 03, 2012

    @ <...>

    Θεωρώ ότι το τελευταίο σχόλιό σου περιέχει πολύ σημαντικά συμπεράσματα, με τα οποία συμφωνώ ανεπιφύλακτα. Η δική μου κριτική στην αριστερά είναι μετριοπαθέστερη, όμως θεωρώ τον άξονα που εντοπίζεις πολύ σωστό. Πέραν αυτού δεν αποσκοπούσα να θέσω γενικότερα ζητήματα του εμφυλίου, αν και τα όσα εκδηλώθηκαν με το συγκεκριμένο συμβάν είχαν γενικό χαρακτήρα για το συνολικό σύμπλεγμα.
    Ιδιαίτερα σημαντική θεωρώ την οντολογική αφαίρεση, την οποία συνάγεις από την γενικότερη διαχρονική κριτική. Εκεί ακριβώς, στην δυαρχική μέγγενη, η οποία σφίγγει συνεχώς, εντοπίζω και εγώ τον πυρήνα του ζοφερού προβλήματος, που διογκούται ξανά με ζοφερό ρυθμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Εκεί ακριβώς βρίσκετε κ η λύση! Ο Σούν Τσου μιλά για το φίδι που όταν το χτυπάς στην ουρά σου απαντά το κεφάλι, όταν το χτυπάς στο κεφάλι σου απαντά η ουρά κ όταν το χτυπάς στη μέση σου απαντούν κ η ουρά κ το κεφάλι μαζί! Κύριοι, διαλέξτε τα όπλα σας...and TEAR DOWN THE WALL!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. There's still time
    Close your eyes
    Only love will guide you home
    Tear down the walls and free your soul


    Καλή μας μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή