18 Δεκεμβρίου, 2011

ΤΟ ΦΙΔΙ ΣΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΜΑΣ - ΤΕΤΑΡΤΟ ΜΕΡΟΣ




6. ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΦΙΑΛΤΗ ΣΤΟΝ ΜΟΓΛΥ

Στην ουσία δεν υπάρχει καμία απόσταση από τον Εφιάλτη στην Μόγλυ. Πρόκειται περί του ιδίου όντος με διαφορετικό όνομα. Όταν τα αποκρυφιστικά κυκλώματα καθιερώνουν μύθους, αυτό γίνεται βάσει πολύ συγκεκριμένων στοχεύσεων. Ο "Μόγλυ" είναι η αναγωγή σε μύθο του συγχρόνου εκκολαπτόμενου λυκανθρώπου, στην "αγέλη" των "λυκόπουλων" εντός της "λέσχης", της οποίας προΐστανται οι "έφοροι". Όποιος οδηγήσει την ερευνά του στους όρους, οι οποίοι προαναφέρονται, μπορεί να διαπιστώσει πολλά, μα πάρα πολλά, σχετικά με την σύνδεση Εφιάλτη και Μόγλυ.
Πίσω από όλα αυτά καραδοκούν αρκετοί "Λύκιοι", "όσιοι και ιεροί", οι οποίοι συνδέονται πάντοτε με λατρεία τελετουργικών αίματος και κάποιο ειδικό φως, το επιλεγόμενο "λυκόφως".
Η μέχρι τώρα αναφορά μου στον "Εφιάλτη" περιορίστηκε στην ετοιμολογία του όρου. Ισχυρίστηκα ότι δεν πρόκειται περί συγκεκριμένων ιστορικών προσώπου ή προσώπων, όπως μεταδίδει η παράδοση για ευνόητους λόγους. Ο Εφιάλτης αποτελεί θεότητα, στην ουσία συμβολίζει μια συγκεκριμένη τελετουργική πρακτική. Πρόκειται για αυτόν, ο οποίος βρίσκεται επί του άλματος, για να μεταβεί σε μια "άλλη πραγματικότητα". Πρόκειται δηλαδή περί του τελετουργικώς παραισθησιαζομένου, περί του καταναλωτού μεθύλτριπταμίνης, είτε αυτή προέρχεται από μανιτάρια, είτε παράγεται από σεξουαλικά όργια, είτε από αίμα, κυρίως ανθρώπου, το οποίο σε συνθήκες έντασης περιέχει και την καλύτερη ποιότητα, ήτοι την πλέον δραστική.
Η αναφορά σε "εφιάλτη" είναι παραπλανητική και έρχεται να καλύψει τον πραγματικούς δρώντες, οι οποίοι βάσει της ιστορικής εξελίξεως δεν είναι κυρίως άνδρας, αλλά γυναίκα.
Από την εποχή της μητριαρχίας τα ανώτατα ιερατικά αξιώματα φέρουν γυναίκες. Οι "Εκατόγχειρες" είναι οι πενήντα ιέρειες της "Μεγάλης Μητέρας" ή "Λευκής Θεάς", η οποία στην πορεία φέρει πολλά διαφορετικά ονόματα, π.χ. Εκάτη, Άρτεμις - και με βάση την σούπερ ελαστικότητα την οποία προσφέρουν τα κατά καιρούς θρησκευτικά σύμβολα - μπορεί να εμφανίζεται ακόμη και με τα ονόματα και τα χαρακτηριστικά της όποιας θηλυκής θεότητος, έστω και εάν η αφετηρία αυτής είναι τελείως συγκρουσιακού χαρακτήρα με την μητριαρχία, όπως η Αθηνά και η Ήρα.
Ο άντρας επιτελεί τον ρόλο του θυσιαζόμενου βασιλέως, όπως έχουν αναλύσει διεξοδικά οι εθνολόγοι και θρησκειολόγοι, στα πλαίσια της λεγόμενης "βλαστικής λατρείας". Όσοι επιθυμούν να ενημερωθούν διεξοδικά με τα σχετικά έργα, μπορούν να ανατρέξουν στον "Χρυσό Κλώνο" του Τζωρτζ Φρέυζερ, ή στο "The Mothers" (New York 1927) του R. Briffault. Πολύ κατατοπιστικές επ' αυτών των θεμάτων είναι επίσης οι μελέτες του Παναγή Λεκατσά: "Έρως. Ερμηνεία μιας Μορφής της Προϊστορικής και Ορφικοδιονυσιακής Θρησκείας", Εκδόσεις ΔΙΦΡΟΣ, Αθήνα 1963, "Η ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΑ και η σύγκρουσή της με την Ελληνική Πατραρχία", Εκδόσεις ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ, Αθήνα 1970 και "Διόνυσος".
Ο άντρας, ως ιερέας, είναι ομοφυλόφιλος, ή ευνουχισμένος, όπως γινόταν με τους ιερείς της Κυβέλης, ώστε να προσομοιάζει στην "Μεγάλη Θεά". Ο "Μαιναδισμός" αφορά κυρίως γυναίκες μύστες, ή γυνακωτούς μύστες. Την ομοφυλοφιλία, ως τελετουργική πρακτική αποκρύφου "γνώσεως", πλάσαραν πλείστοι όσοι θιασώτες τους είδους, με γνωστότερο τον Αλάϊστερ Κρόουλυ. Αυτές οι πρακτικές εφαρμόστηκαν και εφαρμόζονται κατά κανόνα από όλα τα εξέχοντα μέλη της εξουσίας, τα οποία συμμετέχουν σε αποκρυφιστικές εταιρείες. Αποκαλούνται "αριστερή ατραπός", είναι πολύ παλαιές και εκκινούν από τα βάθη της προϊστορίας.
Εξ Ίσου ομοφυλοφιλικός είναι και ο γυναικείος τελετουργικός προσανατολισμός στα πλαίσια της βλαστικής λατρείας. Οι αντίστοιχες θεότητες έχουν ένα απροκάλυπτο λεσβιακό προσανατολισμό και όταν έρχονται σε επαφή με άρρενες εραστές, κατόπιν τους σκοτώνουν.
Είναι λογικό, ότι όταν η ανθρώπινη ζωή προκύπτει από αγνό έρωτα μεταξύ των δυο φίλων, αντιμετωπίζεται ως καρπός αυτού του έρωτος και χαίρει αγάπης και προστασίας. Δεν είναι δυνατόν δι' αυτής της οδού να δημιουργείται ζωή, με στόχο την ανθρωποθυσία. Αυτά τα τελετουργικά επιβάλλουν την διαστροφή ως κοινωνική πρακτική και μάλιστα "ιερή" (Για μια φορά ακόμη θα τονίσω, ότι με τα γραφόμενα εδώ στρέφομαι αποκλειστικά εναντίον της τελετουργικής ομοφυλοφιλίας και των κοινωνικών της προεκτάσεων. Οι ιδιωτικές πρακτικές, οι οποίες ανάγονται σε ορμονική ιδιοσύσταση προσώπων, δεν με απασχολούν και τις σέβομαι πλήρως ως ανήκουσες στην ιδιωτική σφαίρα, εφ' όσον δεν επιχειρούν να επιβληθούν κοινωνικά καθ' οιονδήποτε τρόπο. Θεωρώ τον σεξουαλικό προσανατολισμό των ανθρώπων αυστηρά ιδιωτική τους υπόθεση και καταδικάζω την όποια εξωτερική επιβολή, ή προσπάθεια έμμεσης χειραγωγήσεως προς κάποια επιλογή, ως αντιβαίνουσα ενάντια στην ελευθερία του ανθρώπου και τα ανθρώπινα δικαιώματα).
Δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός, ότι η προπαγάνδα περί μαγισσών και γυναικείου αποκρυφισμού, η οποία προωθείται μαζικά στην εποχή μας από κυκλώματα της εξουσίας και του κράτους, προπαγανδίζει απροκάλυπτα ταυτοχρόνως και την γυναικεία ομοφυλοφιλία. Η γερουσιάστρια για θέματα οικογενείας του κόμματος των πράσινων σκουληκιών στο ομοσπονδιακό κρατίδιο του Βερολίνου κατά την διάρκεια των αρχών της δεκαετίας του '90, είχε δηλώσει ανοικτά ότι είναι ομοφυλόφιλη και ότι "οι άνδρες είναι καθάρματα".

Είναι αυτονόητο, ότι ο πλέον αποδοτικός τρόπος της δημιουργίας λυκανθρώπων, οι οποίοι επωμίζονται στην πορεία την διεκπεραίωση του προγράμματος των "πεφωτισμένων" είναι να εκκολάπτονται αυτοί σε "οικογένειες" λυκανθρώπων. Την αντίστοιχη διαδικασία κωδικοποιεί σε μύθο το "Βιβλίο της Ζούγκλας" του Ρ. Κίππλινγκ. Πρόκειται στην ουσία, μέσω της εκκολαύσεως παιδιών σε "οικογένειες" λυκανθρώπων, για την διαμόρφωση εκείνου του καταστροφικού στρατού, ο οποίος επωμίζεται την επιβολή της ζούγκλας στην σχέση των ανθρώπων, την βάναυση δηλαδή επιβολή του δίκαιου του ισχυροτέρου, με στόχο την καταστροφή του ανθρώπινου πολιτισμού και την επιστροφή της λερναίας ύδρας, τουτέστιν των "μαινάδων". Η μανία κατά συνέπεια, με την οποία ξεσκίζεται στην κυριολεξία η ανθρωπότητα είναι και "ιερή" (εδώ τραβάμε τις τρίχες μας).
Δεν είναι καθόλου τυχαίο, ότι τόσο οι "διαφωτιστές" του μασονισμού, όπως ο αλητάμπουρας Ζαν Ζακ Ρουσσώ - ο οποίος υπήρξε μέλος του "τάγματος των πεφωτισμένων της βαυαρίας" - καθώς και οι αλιτήριοι της επιλεγόμενης "σχολής της φρανκφούρτης" όπως ο Χέρμπερτ Μαρκούζε, έκαναν με έμφαση λόγο για "φυσικό δίκαιο", στρεφόμενοι απροκάλυπτα ενάντια στον πολιτισμό, τον οποίον θεώρησαν κορσέ στην ψυχή της ανθρωπότητος. Η θεωρία της μετατροπής της ανθρώπινης κοινωνίας σε ζούγκλα διοχετεύθηκε έντεχνα και σκόπιμα από τους "πεφωτισμένους" στα κινήματα κοινωνικής χειραφετήσεως, με στόχο να μετατραπούν αυτά σε αιχμή του δόρατος ενάντια στις κοινωνικές αξίες και παραδοσιακές αρχές. Αφού με μανία στράφηκαν εναντίον τους ως δήθεν "παρωχημένες", προσπάθησαν και προσπαθούν με λύσσα να επιβάλουν το κοινωνικό μπαχανάλιο, το οποίο αποτελεί την τελετουργική τους υφή.
Μαζική ήταν η παρέμβαση των πεφωτισμένων στο νεολαιίστικο κίνημα του 68. Στον κόπανο Δανιήλ Κοέν Μπεντίτ, ανάθεσαν στην συνέχεια να συγγράψει βιβλίο υπέρ της παιδεραστίας (περί του θέματος αυτού έχω κάνει ειδική ανάρτηση). Αυτός μαζί με το συνλυκόπουλό του Γιόσκα Φίσερ ετάχθησαν ανοικτά υπέρ των πολέμων του ΝΑΤΟ στην Γιουγκοσλαβία και το Αφγανιστάν, τους οποίους και συνπατρονάρισαν, συμβάλλοντας αποφασιστικά στην εξουδετέρωση, απαξίωση και μεγάλη αποδυνάμωση του προοδευτικού κινήματος στην Γερμανία.
Το ίδιο σκοτεινότατος είναι ο ρόλος του λεγόμενου "αντιαυταρχικού κινήματος", το οποίο αναπτύχθηκε μετά τον Μάϊο του 68 στο Βερολίνο. Οι πεφωτισμένοι φρόντισαν να τραυματιστεί βαρέως στο κεφάλι ο Ρούντι Ντούτσκε, ο οποίος ήταν αγωνιστής με επαναστατική σκέψη και επεξεργαζόταν με δημιουργικό τρόπο πολιτικές - κοινωνικές στοχεύσεις, για να αναδείξουν τον αλήτη Φριτζ Τόυφελ (Φρειδερίκο Διάβολο) μέσα στις κομμούνες - κοινόβια της χασισοποτείας και του ομαδικού σεξουαλικού εκμαυλισμού, πρακτικές οι οποίες προέρχονται ακριβώς από τις τελετουργίες της χθόνιας λατρείας.
Δεν είναι τυχαίο, ότι ακριβώς ο Φρίτζ Διάβολος και το περί αυτόν κύκλωμα εξέδιδε εκείνη την εποχή και ένα περιοδικό μαγείας, με τίτλο "Unicorn" (Μονόκερως) το οποίο πρόβαλλε κυρίως θέματα μαγείας μέσω σεξουαλικών πρακτικών.

Δεν είναι όμως μόνο η αριστερά παράταξη μέσα στην οποία οι πεφωτισμένοι επιχείρησαν να διοχετεύσουν το δηλητήριο της ζουγκλοποίησης της κοινωνίας. Το ίδιο επιχείρησαν και με την λεγόμενο συντηρητικό χώρο, οποίος κατ' επίφαση συμφώνως προς τα λεγόμενά του, υποτίθεται ότι ήθελε να καταστεί δήθεν θεματοφύλακας αρχών και αξιών.
Κατ' αρχήν έχουν χυθεί τόνοι μελάνης για την οργανική σχέση του Αλάιστερ Κρόουλυ με τον "εθνικοσοσιαλίσμό", ο οποίος αποτελεί πρότυπο και ίνδαλμα της απανταχού ακροδεξιάς. Περί αυτού του θέματος σκοπεύω να προβώ προσεχώς σε αναλυτικές αναρτήσεις. Εν πρώτοις μπορώ να αναφέρω τα εξής χαρακτηριστικά:
Ανάλογο σύμβολο προς τον "ήλιο του μεσονυκτίου" της χθόνιας λατρείας είχε προωθήσει η αποκρυφιστική οργάνωση των "εθνικοσοσιαλίστών" "Ahnenerbe" (Κληρονομιά των Προγόνων) η οποία είχε αναλάβει την αναβίωση του λεγόμενου "νεοπαγανισμού" στην χιτλερική Γερμανία, το σύμβολο της λεγόμενης "Schwarze Sonne" (Μαύρος Ήλιος) τον οποίον είχε και ως έμβλημα (Δεν είναι επίσης τυχαίο, ότι ο Ήλιος στην γερμανική γλώσσα είναι θηλικού γένους - die Sonne - ενώ η σελήνη αρσενικού γένους - der Mond, δεδομένου ότι η χθόνια λατρεία εδράζεται στην Μητριαρχία και εκφράζεται μέσω της Μεγάλης Μητέρας ως θεότητος. Εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός, ότι οι προκαθήμενοι αυτής της οργανώσεως ήταν γυναίκες - ιέρειες. Η οργάνωση αυτή εξακολουθεί και σήμερα να υπάρχει με την επωνυμία "Cosa Nostra", δεδομένου ότι υπήρχε ισχυρή οργάνωση των SS στο Μιλάνο της Ιταλίας. Οι ιέρειες της οργανώσεως αυτής έκοβαν πολύ κοντά τα μαλλιά τους, πρακτική η οποία σχετίζεται με τις ιδιότητες του οξειδίου του πυριτίου και την συσκευή της λεγόμενης "Ντουλάπας", η οποία τελειοποιήθηκε στην συνέχεια με την συσκευή "Κώδων" - die Glocke - στην έδρα των SS στο κάστρο του Βέβελσμπουργκ - κάστρο στην περιοχή παραδοσιακών "παγανιστικών" πρακτικών, τουτέστιν πρακτικών χθόνιας λατρείας, ουδόλως σχετιζομένης με την λατρεία των ολυμπίων, Wewel - Βαβέλ).
Η αντίληψη, ότι από το κύκλωμα των "εθνικοσοσιαλιστών" ηγετών ήταν μόνο ο αρχηγός των SA Ernst Röhm ομοφυλόφιλος δεν αληθεύει. Όλη η ηγεσία συμπεριλαμβανομένων των Χίτλερ, Χίμμλερ, Γκέμπελς ήταν τελετουργικοί ομοφυλόφιλοι και οπιομανείς.
Δεν είναι τυχαίο επίσης, ότι πριν μερικά χρόνια πέθανε από AIDS ο αρχηγός των γερμανών νεοναζιστών Kühnen.
Χαρακτηριστικό είναι επίσης, ότι η ονοματοδοσία της κυριότερης και ισχυρότερης ακροδεξιάς οργανώσεως στην Ελλάδα προέρχεται από το όνομα της οργανώσεως του Αλάιστερ Κρόουλυ (Έρποντος - ερπετό, to crowl) "Golden Down" - "Χρυσή Αυγή" (Ιδέ και αναφορά του γράφοντος στην λεγόμενη "Πεντάλφα" 5Α - κατ' ουσίαν "Πεντέλη" 5Λ και τον συσχετισμό της με τον πλανήτη Αφροδίτη, ή "πρωινό αστέρα").

Στον ίδιο και χειρότερο βαθμό είναι διαβρωμένη από την χθόνια λατρεία και η μετριοπαθής δεξιά, όσο κι αν αυτή επιμένει να διαφοροποιείται δήθεν λεκτικά από το ιλλουμινιστικό "Πα""σο""κ":
Έχω συχνά δηλώσει, ότι αντιμάχομαι καταστάσεις και θεσμούς και όχι συγκεκριμένα πρόσωπα. Η κριτική σε συνανθρώπους μας μπορεί να γίνεται πολύ εύκολα και αβασάνιστα, χωρίς όμως να γνωρίζουμε, τι θα πράτταμε εμείς, εάν τύχαινε να βρεθούμε στην θέση τους. Είχα την ευτυχία να μην εκκολαφθώ από λυκανθρώπους, αλλά να γεννηθώ και να μεγαλώσω μέσα σε μια φυσιολογική (όσο μπορεί να ισχύει αυτός ο όρος) μέση οικογένεια. Ο μακαρίτης ο πατέρας μου έκανε μια δύσκολη δουλειά, ώστε να μπορέσει να παρέχει όχι μόνο τα απαραίτητα, αλλά ότι του ήταν δυνατόν, στην οικογένειά μας. Έτσι τον ευχαριστώ από καρδιάς εκεί που βρίσκεται, χωρίς να ονειδίζω άλλους, οι οποίοι στάθηκαν λιγότεροι τυχεροί από εμένα. Στην λαϊκή συνοικία που μεγάλωσα, έγινα φίλος με ανθρώπους, οι οποίοι υφίσταντο στερήσεις και όχι πάντοτε την πρέπουσα συμπεριφορά από τους δικούς τους. Η ζωή το έφερε να νταλαβεριστώ και με τα υψηλότερα κλιμάκια της κοινωνίας. Έγινα και παραμένω πολύ καλός φίλος και με τέκνα κάποιων υψηλόβαθμων μασόνων. Κάποια από αυτά τα πρόσωπα εξακολουθώ να εκτιμώ ιδιαιτέρως και πάντοτε αποφεύγω να γενικεύω. Οι προσεγγίσεις έχουν μονίμως αποκλειστικά αφηρημένη στόχευση και ειλικρινά ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη, από τον οποιονδήποτε, τον οποίον τα γραφόμενά μου τύχει να θίξουν, χωρίς να υπάρχει πρόθεση ή αιτία.
Έτσι, ενώ τα στοιχεία, τα οποία βρίσκονται στην διάθεση της δημοσιότητος είναι αρκετά, ώστε να καταγγείλουμε την διπλοπρόσωπη ηθική πολλών εξεχόντων μελών της συντηρητικής παρατάξεως, οι οποίοι ενώ εκοκορεύοντο περί "εθνικοφροσύνης" και πρόβαλαν το φρούδο σλόγκαν "πατρίς - θρησκεία - οικογένεια", ήσαν πράκτορες ξένων δυνάμεων ή/και μασόνοι, ή/και δεδηλωμένοι ομοφυλόφιλοι, σε κάποιες δε περιπτώσεις έφεραν και γυναικεία προσωνυμία, δεν θα ασχοληθώ με αυτά συγκεκριμένα.
Δεν μπορώ όμως να αποφύγω τον πειρασμό, να καταδικάσω ενώπιον της δημοσίας συνειδήσεως ελλαδίτη πρωθυπουργό, ο ποίος έβαλε στην φυλακή ανθρώπους ένεκα της ποινικοποιήσεως της ομοφυλοφιλίας, βάσει του τότε ισχύοντος νόμου, ενώ ο ίδιος διεξήγαγε με τον πρεσβευτή των ΗΠΑ στην Ελλάδα Πιουριφόυ και κάποια εξέχουσα κυρία της βασιλικής αυλής ομαδικό σεξ, όπως μαρτυρεί ο Γιάννης Κάτρης στο βιβλίο του "Η Γέννηση του Νεοφασισμού στην Ελλάδα". Το γεγονός , ότι στην συνέχεια η εν λόγω κυρία αποβίωσε σε σχολή "γιόγκα" στην Ινδία, αποτελεί ένδειξη, ότι το προκείμενο μπαχανάλιο είχε τελετουργικό χαρακτήρα.
Το κατάφωρο κτύπημα, το οποίο εδέχθησαν οι συντηρητικές αξίες και αρχές δεν προέρχεται κυρίως, ή έστω μόνο, από τον φαρισαϊσμό της διπλής "αστικής" ηθικής, την οποία κατακεραύνωσε ιδιαίτερα εύστοχα ο Leo Kofler στο έργο του "Σταλινισμός και Γραφειοκρατεία" (Stalinismus und Bürokratie). Την χειρότερη εξουθένωση των παραδοσιακών αρχών και αξιών προήγαγε η συντηρητική παράταξη με τον αρτηριοσκληρωτικό, απάνθρωπο, κενόδοξο, αυταρχικό και φαλλοκρατικό τρόπο, με τον οποίον πρόβαλλε και "εφάρμοσε" (στην ουσία ευτέλισε) αυτές τις αρχές και αξίες, προετοιμάζοντας ενεργά την κατάρριψή τους από του ενεργούμενους των πεφωτισμένων "πα""σο""κ"ιστές και "αριστερούς", αλλά προσφάτως και αρκετούς "συντηρητικούς" μπαχαλάκηδες.
Με αυτήν την κριτική δεν προβάλλω αξίωση να κρατηθούν οι ομοφυλόφιλοι μακρόθεν της πολιτικής, ή οποιονδήποτε άλλων ασχολιών και λειτουργημάτων. Κάθε κοινωνική έκφανση δικαιούται να απεικονίζει αυτά που υπάρχουν και δρουν σε μια κοινωνία. Η ομοφυλοφιλία όμως δεν παύει να αποτελεί ιδιαίτερη επιλογή και η απόπειρα επιβολής της ως καθιερωμένης κοινωνικής πρακτικής με τα τσίρκα των γάμων μεταξύ ομοφυλόφιλων, την εξίσωση της οικογένειας με την ομόφυλη σχέση, το δικαίωμα να υιοθετούν οι ομοφυλόφιλοι παιδιά, αποτελεί κυναιδισμό, προερχόμενο από τα χθόνια ιερατεία και τις τελετουργίες τους.


Δυστυχώς όμως ανάλογες πρακτικές ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΕΕΣ, ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΑΥΤΕΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΝΕΕΣ. ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ, Η ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗ ΑΙΜΟΠΟΣΙΑ, Η ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΘΑΝΑΤΩΣΗ ΒΡΕΦΩΝ, Η ΛΥΚΑΝΘΡΩΠΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΥΠΗΡΞΑΝ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΠΤΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ. ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΧΝΟΤΑΤΑ ΧΑΙΡΟΥΝ ΒΑΘΕΙΑΣ ΕΚΤΙΜΗΣΕΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΣΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΝΟΗΤΙΚΟ ΣΚΟΥΠΙΔΟΣΠΗΛΑΙΟ ΤΟΥ ΜΑΤΡΙΞ.

Το σενάριο που πλάσαρε ο Κίππλινγκ δεν είναι καθόλου καινούριο, μέσα στην διάρκεια της ιστορίας. Αποτελεί αντιγραφή του μύθου ιδρύσεως της Ρώμης, από τους Ρώμο και Ρωμύλο, τους οποίους ανέθρεψε λύκαινα. Φυσικά αυτές οι ιστορίες, όχι μόνο φθάνουν μέχρι το απώτερο παρελθόν, αλλά βρήκαν και συνέχεια, την οποία ούτε καν φαντάζεται ο μέσος νους.


7. ΜΟΓΛΥ - ΤΟ ΜΑΚΡΥ ΧΕΡΙ ΤΩΝ ΠΕΦΩΤΙΣΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΕ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΖΟΥΓΚΛΑ

Στους συνδέσμους, τους οποίους παράθεσα στην προηγούμενη ανάρτηση, αποκαλύπτει με αναλυτικό τρόπο η "Svaly", η οποία είναι πρώην στέλεχος των "πεφωτισμένων", τον τρόπο, με τον οποίον αυτοί λειτουργούν.
Είναι φυσικό να τίθεται το ερώτημα κατά πόσο τα δυο αυτά κείμενα, στα οποία παράπεμψα, είναι γνήσια, ή αποτελούν προσπάθεια κάποιων, ίσως και των ίδιων των "πεφωτισμένων", ή κυκλωμάτων προσκειμένων σε αυτούς, να αποπροσανατολίσουν. Ειδικά οι "πεφωτισμένοι" - εφ' όσον δεχθούμε ότι υπάρχουν - πρέπει μάλλον να είναι ειδήμονες στην παραπληροφόρηση.
Νομίζω, ότι αυτά τα κείμενα, στην περίπτωση που οι ενδιαφερόμενοι είναι γνώστες της αγγλικής ή της γερμανικής γλώσσας, αξίζει να διαβαστούν.
Η πιστοποίηση της γνησιότητος ενός κειμένου μπορεί να γίνει με περισσότερους τρόπους, χωρίς όμως να μπορεί να υπάρξει 100% βεβαιότητα περί αυτής. Στην ουσία όμως δεν είναι η γνησιότητα ενός κειμένου, η οποία καθιστά αυτό χρήσιμο ή μη, αλλά οι ίδιες οι αναφορές, που αυτό περιέχει. Κάποιες φορές, στην προσπάθειά τους να περάσουν κάποιοι ένα μήνυμα, το οποίο δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, είναι υποχρεωμένοι να το πλαισιώσουν με εκατό αλήθειες, ώστε να γίνει αυτό αποδεκτό ως πραγματικότης. Αυτές οι εκατό αλήθειες όμως, οι οποίες πλαισιώνουν το μοναδικό, κεντρικό ψέμα, μπορεί να μην είναι με άλλο τρόπο προσβάσιμες, παρά μόνο μέσω αποκαλύψεων κυκλωμάτων, τα οποία διαθέτουν είτε πρόσβαση σε αυτές εκ των έσω, είτε άριστους μηχανισμούς κατασκοπίας.
Κάτι ανάλογο νομίζω ότι ισχύει στην περίπτωση των λεγόμενων "Πρωτοκόλλων των Σοφών της Σιών", τα οποία θεωρώ πόνημα της τσαρικής αστυνομίας "Οχράνα". Μου είναι δύσκολο να πιστέψω, ότι στο πρώτο συνέδριο των Σιωνιστών, το οποίο έλαβε χώρα στην Βασιλεία της Ελβετίας το 1896, υπό την προεδρεία του Τέοντορ Χερτζλ, κωδικοποίησαν κάποιοι σιωνιστές τους στόχους τους με το εν λόγω κείμενο. Καίτοι δεν θεωρώ το συγκεκριμένο κείμενο γνήσιο, παρόλα αυτά πιστεύω ότι πρόκειται γα μια ιδιαίτερα επιτυχημένη και άκρως χρησιμότατη παραχάραξη, άνευ της οποίας δεν θα είμαστε εις θέσιν να κατανοήσουμε τα σημαντικά ζητήματα, τα οποία αφορούν τον σιωνισμό. Αναμφιβόλως οι σιωνισταί βρίσκονται σε θέσεις - κλειδιά, όπως ακριβώς περίγραψε με εξαιρετική προνοητικότητα το εν λόγω κείμενο, όσο αφορά την ιδιοκτησία των μαζικών μέσων, του τραπεζικού κεφαλαίου, της εκπορνεύσεως των κοινωνιών, του εμπορίου ναρκωτικών, του εκμιλιταρισμού της οικονομίας και της συνεχούς προκλήσεως πολεμικών συρράξεων. Αλλά και αρκετών άλλων πράξεων, οι οποίες έχουν σαφή αντικοινωνικό προσανατολισμό και αποσκοπούν στον έλεγχο των κοινωνιών δια της διαβρώσεως ιθυνόντων, πολιτών, δομών κάθε είδους και θεσμών.
Αυτό όμως, το οποίο δεν μπορώ να αποδεχθώ, είναι ότι οι απόγονοι πέντε τζομπαναρέων, είναι αυτοί, οι οποίοι καθορίζουν το λεγόμενο "master plan". Όπως έχω γράψει και στο παρελθόν, αυτό είναι εις θέσιν να το κάνουν μόνο κυκλώματα, τα οποία ομιλούν ελληνικά, είναι δηλαδή εις θέσιν να χειρίζονται τα ανώτατα μαθηματικά, τα οποία βεβαίως δεν διδάσκονται στα συμβατικά εκπαιδευτικά ιδρύματα.
Οι σιωνιστές αποτελούν ένα από τα βασικότερα - ίσως και το βασικότερο - στοιχείο διεκπεραίωσης του master plan. Κάποιοι, οι οποίοι είναι πολύ περισσότερο εξελιγμένοι από αυτούς και οι οποίοι διαθέτουν ανώτερη τεχνογνωσία από αυτήν των σιωνιστών, κρύβονται έντεχνα από πίσω τους.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο, ότι το Ελλαδικό κράτος έχει με ελάχιστες εξαιρέσεις τα τελευταία χρόνια σιωνιστές πρωθυπουργούς. Στο Μάτριξ όμως οφείλουμε να ερμηνεύουμε με ακριβώς αντίθετο τρόπο την επιφάνεια των φαινομένων.
Έχοντας ζήσει ζαμάνια στο εξωτερικό και έχοντας νταλαβεριστεί με κόσμο από πάρα πολλές φυλές, κατέληξα στο συμπέρασμα, ότι η Ελληνική Γλώσσα αποτελεί με απόσταση από τις άλλες γλώσσες, την πλέον αποδοτική ως βάση της δημιουργικής σκέψεως.Μια γλώσσα είναι μόνο ισχυρότερη της Ελληνικής: Η αφηρημένη και αύλη, αυτή η οποία κινείται πέρα από λεκτικά σχήματα, βάσει της δημιουργικής δυνάμεως τού νοός.
Αυτό δεν σημαίνει αυτομάτως, ότι πας ομιλών την Ελληνικήν είναι και ευφυής. Η γλώσσα αποκτά αξία ως βάση της νοήσεως, μόνον όταν αυτή συνδυάζεται με αρκετά άλλα.

Κατ' αρχήν πιστεύω, ότι τα κείμενα της "Svaly" ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Εάν συγκριθεί το περιεχόμενό τους με όσα συμβαίνουν, αυτά πείθουν για την γνησιότητά τους. Αυτήν θα επιχειρήσω στις προσεχείς αναρτήσεις να την τεκμηριώσω και δια της ιστορικής μεθόδου.

Ο ισχυρισμός της "Svaly", ότι οι "πεφωτισμένοι" προέρχονται από τα αποκρυφιστικά κυκλώματα δια μέσω των αιώνων, είναι προφανείς. Θα πρόσθετα, ότι αυτά τα κυκλώματα είναι αυτά τα οποία εφαρμόζουν χθόνια - κρόνεια λατρεία.
Οι ενδιαφέρουσες αναφορές του κειμένου συνίστανται στην παρουσία των οργανώσεων των "πεφωτισμένων" σε όλες τις χώρες. Το πλέον ενδιαφέρον όλων όσων αναφέρει είναι η αναπαραγωγή τους, μέσω "οικογενειών", κυρίως τεχνητών. Οι "πεφωτισμένοι" εισέρχονται από βρεφική ηλικία στο κύκλωμα. Πρόκειται για ένα σατανικό σύστημα χειραγώγησης ανθρώπων, το οποίο δεν τους αφήνει κανένα περιθώριο να αμυνθούν.
Οι οργανωτές απευθύνονται σε γυναίκες με στόχο την κύηση και παράδοση σε αυτούς βρέφους έναντι υλικής αμοιβής , ή άλλου οφέλους. Στην γυναίκα αυτή ανακοινώνουν, ότι το παιδί της θυσιάστηκε, ώστε αυτή να μην ενδιαφερθεί στο μέλλον, τι απέγινε αυτό.
Τα βρέφη παραδίδονται σε οικογένειες της οργανώσεως για να τα αναθρέψουν.
Η ανατροφή γίνεται όχι μόνο χωρίς ίχνος αγάπης, αλλά με την δημιουργία σκόπιμων και οργανωμένων τραυματισμών. Αποτελεί γνωστό συμπέρασμα της ψυχολογίας, ότι άτομα τα οποία έχουν τραυματικές εμπειρίες, αναπτύσσουν τάσσεις αντιπάθειας και επιθετικότητος έναντι του εξωτερικού περιβάλλοντος.
Αποτελεί διαπίστωση της εγκληματολογίας, ότι αυτοί οι οποίοι εγκληματούν, είναι άτομα, τα οποία στερήθηκαν την έκφραση μητρικής αγάπης και κακοποιήθηκαν κατά την παιδική και νεανική ηλικία.
Για την κακοποίηση των εκκολαπτόμενων "πεφωτισμένων" υπάρχει ένας πολύ εξελιγμένος και άριστα μελετημένος τρόπος και μηχανισμός.

Συνεχίζεται...

8 σχόλια:

  1. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΔεκεμβρίου 18, 2011

    @ nikos

    Σύντροφε, γνωρίζω ότι σχολιάζεις πάντοτε μέσα από την καρδιά σου. Για μένα είναι γι αυτόν τον λόγο ιδιαίτερα σημαντική η επιδοκιμασία, την οποία εκδηλώνεις σε μια ανάρτηση, η οποία ξεφεύγει τελείως από την καθιερωμένη πολιτική αλφαβήτα.
    Αποτελεί μια συγκεκριμένη απόδειξη, ότι όταν προσπαθούμε να τεκμηριώνουμε τις απόψεις μας με επιχειρήματα, μπορούμε να τολμούμε να απομακρυνθούμε από τον ισχύοντα κοινωνικό μύθο, παραμένοντας πειστικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η άρνηση υλοποιήσεις και εφαρμογής της υλιστικής ευθυγράμμισης από την ελλαδική και ευρωπαϊκή " εξουσία" είναι πρώτιστο καθήκον ολων τον σκεπτόμενων ανθρώπων, είναι βασικό μας καθήκον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και αυτό αφορά κύριος της μεγάλες πυραμιδικές π.χ."Χρυσές" επενδύσεις στην περιοχή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα φίλτατε οικοδεσπότη!

    Έχω μία μικρή ένσταση: Εκει που γράφεις γιά τις ιέρειες του "Μαύρου Ήλιου", αν δεν κάνω λάθος αναφέρεσαι στην ομάδα των μέντιουμ που πέτυχαν επικοινωνία με τον Αλντεμπαράν, μεταξύ των οποίων και η (γκομενάρα) Μαρία Όρσιτς.
    Αυτές δεν έκοβαν κοντά τα μαλλιά τους, αντίθετα τ' άφηναν πολύ μακριά.

    Υγ: Κι όσο γιά τον Χίμμλερ, έ, Χημικός ήταν! (Και -γιά κάμποσο καιρό- ιδιοκτήτης κοτοπουλάδικου! LOL!!!!) Είχαν προηγηθεί και οι ανακαλύψεις το Χόφφμανν το 1938, δεν ήθελε πολύ να βάλει χέρι σε διάφορες "ουσίες" και να τις μοιράζει στους πιστούς SS!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πέρα απ' την πλάκα... Περιστατικά, όπως ο θάνατος του Ναπολέοντα Λαπαθιώτη επί Κατοχής από υπερβολική δόση ηρωΐνης, δείχνουν ξεκάθαρα πως ένα απ' τα εγκλήματα των Γερμανών του Χίτλερ ήταν και το εν ψυχρώ εμπόριο "σκληρών" (διάβαζε: εργαστηριακώς παρασκευασμένων, χημικών) ναρκωτικών εκείνη την περίοδο. (Αλλοιώς, ο Λαπαθιώτης πού τη βρήκε την ηρωΐνη; )

    Αυτή την πτυχή της Κατοχής (με όσα συμπεράσματα συνεπάγεται) ουδείς μέχρι σήμερα τη σκάλισε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ο Λαπαθιώτης ήταν στο ομοφυλοφιλικό περιθώριο και η χρήση ηρωίνης το μεσοπόλεμο σε αυτούς τους κύκλους ήταν κάτι σαν τελετουργία του οπίου, όμως δεν φαίνεται να είχε μπλέξει με πρακτικές άλλου τύπου

    η ποίησή του δεν έχει τέτοια στοιχεία και η αυτοκτονία δεν συνάδει με σατανιστικούς εγκληματίες

    ήταν ένας ομοφυλόφιλος και τοξικομανής θλιμένος άνθρωπος που δεν άντεξε το ίδιο του το φορτίο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ἄτιτλο

    Κάτω στοῦ Μήτσου τὸ τεκὲ
    Κάναν οἱ μπάτσοι μπλόκο,
    Καὶ βρῆκαν ντουμανότρυπες
    Κι ἕνα γιαπὶ λουλάδες,
    Πενηνταδυὸ διμούτσουνες
    Καὶ δεκαοχτὼ μαρκούτσια.
    Σουρτά, σουρτὰ μὲ μπαμπεσιὰ
    Ζυγῶσαν οἱ ρουφιάνοι
    Μὲ ζούλα ᾖρθαν οἱ πούστηδες
    Καὶ μᾶς ἐβάναν μπροστά:
    Τσιμπῆσαν πρῶτα τὸ Μπαλῆν
    Ὅπου φυλοῦσε τσίλλιες
    Καὶ μπῆκαν στὸ τσαρδάκι μας
    Καὶ μᾶς τὰ κάναν λίμπα!
    Πῆραν τὶς ντουμανότρυπες
    Πῆραν καὶ τοὺς λουλάδες,
    Πῆραν καὶ τὶς διμούτσουνες
    Τὰ δεκαοχτὼ μαρκούτσια
    Πῆραν καὶ τοὺς ντερβίσηδες
    Καὶ στὸ πλεκτὸ τοὺς πᾶνε,
    Πῆραν τὸ Μίκα τὸ Ντουρντῆ
    Τὸ τζὲ τοῦ Νταλαβέρη
    Τὸ Μπάρμπουλα, τὸ Μπόρμπουλα
    Καὶ τὸ Μπαλῆ τὸ Μῆτσο
    Πήρανε καὶ τὸ Ντερτιλῆ
    Τὸ Ντάτα τὸ θηρίο
    Πούκαντε πέντε στὴ Παλιὰ
    Καὶ δώδεκα στ᾿ Ἀνάπλι
    Κι ὄντας τσακίζεται
    Λέει: Ὄφ, τ᾿ ἀδερφάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή