26 Ιανουαρίου, 2011

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΟΥ ΠΕΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ

Για το θέμα των αλλοδαπών χύνεται και θα εξακολουθήσει να χύνεται πολύ μελάνι.
Ότι η Ελλάδα έχει καταστεί θύμα μαζικής εισόδου αλλοδαπών βάσει σχεδίου, το οποίο οφείλεται αποκλειστικά στις συμφωνίες με την ΕΕ. και στην πολιτική της, είναι γνωστό σε πάντα νοήμονα. Στην ουσία η ΕΕ., η οποία επροβάλετο ως η πανάκεια του επερχόμενου εκσυχρονισμού και εξευρωπαϊσμού (ασχέτως του τι μπορεί να συνεπάγεται ο όρος) των ημεδαπών - οι οποίοι στην πλειοψηφία τους εμφορούνται από ανομολόγητη νοοτροπία επαρχιωτισμού και μικροαστισμού, τουτέστιν αρχοντοχωριατισμού, κατέστη ο θεσμός, ο οποίος οδήγησε την χώρα στον πλέον εξαθλιωμένο τριτοκοσμικό πληθυσμιακό υποβιβασμό.

Κάνοντας λόγο για τριτοκοσμικό υποβιβασμό, δεν περιφρονώ κανένα απολύτως άνθρωπο. Για τα δικά μου μέτρα, κάθε άνθρωπος και όλα τα δικαιώματα, τα οποία προκύπτουν από την ανθρώπινη ιδιότητα, οφείλουν κάτω από τοις οιεσδήποτε συνθήκες να γίνονται σεβαστά. Ασχέτως χρώματος, φυλής, προελεύσεως, οικονομικής καταστάσεως, μορφώσεως, θρησκεύματος, ή όποιων άλλων ιδιοτήτων ή ικανοτήτων, οφείλει το κοινωνικό σύνολο να σέβεται πάντα ένα ως ανθρώπινη οντότητα και προσωπικότητα στα πλαίσια της ισχυούσης νομιμότητος. Ο υποβιβασμός της χώρας αφορά την μαζική μορφή του φαινομένου και τον τρόπο με τον οποίο αυτή κλιμακώθηκε, ώστε να καταστεί αυτή αντικείμενο ανόμων επιδιώξεων και ανήθικων στοχεύσεων, τελείως ξένων προς το προσωπικό δράμα όσων έτυχαν ως εισερχόμενοι μετανάστες και οι ίδιοι θύματα αυτού του κύματος μαζικής μετανάστευσης.
Θεωρώ θύματα και τους ίδιους τους μετανάστες - ως μετανάστης και εγώ ο ίδιος, διάγων επί τέσσερις σχεδόν δεκαετίες εν τη αλλοδαπή - εκτός και εάν θεωρούν κάποιοι φωστήρες της ελληναράδικης μαγκιάς, ότι όνειρο ενός ανθρώπου μπορεί να είναι να βαστάει ένα κωλόπανο και ένα μπουγιέλο βρομόνερα, ζητιανεύοντας στα φανάρια μιας ξένης χώρας, για να του πάρουν μετά το πέρας της ημέρας οι νταβάδες διακίνησης λαθρομεταναστών τα λίγα ψιλά που αυτός μάζεψε, έναντι της στημένης, παρεχόμενης ασυλίας από την αστυνομία, ένα πιάτο πατάτες βραστές και την ρυπαρή κουβέρτα στο πάτωμα ενός υπογείου διανυκτέρευσης, μαζί με δέκα άλλους που είδαν για τελευταία φορά νερό και σαπούνι προ έτους και βάλε.

Εντύπωση μου προκαλεί το γεγονός, ότι πολλοί ελληναράδες μιλάνε για τους λαθρομετανάστες σαν να μην πρόκειται για ανθρώπους, ενώ για την ΕΕ. βγάζουν τον σκασμό. Τα εισαγόμενα οικονομικά πακέτα από την ΕΕ., που ξεκοκαλίζανε οι εγχώριοι νταβατζήδες και εξασφάλιζαν την μισθοδοσία στο δημόσιο, όπου ο κάθε λιμοκοντόρος γιος και κόρη της μαμάς εισέρχοντο με κομματοσκυλικά κριτήρια για να το παίξουν γραβατάκηδες και αυτοκινητάκηδες, κινούσαν κατά βάση ολόκληρη την αγορά μιας χώρας που δεν παράγει τίποτε, στην οποία οι κάτοικοι όμως αισθάνονται και κάργα ευρωπαίοι. Μια διαδικασία η οποία εξέθρεψε ένα σύστημα, το οποίο οδήγησε στην τεχνητή εκποίηση της χώρας στο ΔΝΤ., μετατρέποντας την από καλυμμένη νεοαποικία σε απροκάλυπτο προτεκτοράτο των "φίλων" νταβάδων μας.
Οπωσδήποτε οι σκοτεινές δυνάμεις (τις οποίες αυτή η σελίδα επιδοξεί να αποκαλύψει) της παγκοσμιοποίησης ακολουθούν με την μαζική εισαγωγή αλλοδαπών στην Ελλάδα συγκεκριμένο ανθελληνικό σχέδιο. Έχοντας επιβάλει ένα οξύμωρο τραγελαφικό καθεστώς, συμφώνως με το οποίον, πας παρονόμως εισερχόμενος θεωρείται μεν λαθρομενάστης, αλλά απαγορεύεται να απελαθεί. Καθεστώς που έχει επιβάλει, επαναλαμβάνω, η ΕΕ., η οποία είναι ένας από τους βασικούς θεσμούς της παγκοσμιοποίησης. Τα αλογάκια, που βλέπουμε δήθεν να μαλώνουν μεταξύ τους, είναι όλα προσδεμένα στο άρμα της παγκοσμιοποίησης και υπακούουν στους ίδιους ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΔΥΝΑΣΤΕΣ, οι οποίοι κλιμακώνουν απροκάλυπτα πλέον την πλανητική δικτατορία.
Η Ελλάδα είναι η χώρα της επίφασης. Ο Σαρτρ, αναφερόμενος στον μέσο κομπλεξικό ανθρωπάκο, έγραψε το περίφημο "Η κόλαση είναι οι άλλοι". Κανένας δεν φαίνεται να θέλει να αναλάβει τις ευθύνες του και όλοι - ανεξαρτήτως χρώματος λοφίου - ψάχνουν για κάποιο αποδιοπομπαίο τράγο. Για τους ελληναράδες αιτία του κακού είναι οι "λαθρομετανάστες" και για την πρακτόρικη "αριστερά" του Σόρος και των νεοταξιτών οι "ρατσιστές".
ΕΧΩ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΩ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ, ΗΓΕΣΙΕΣ, ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΩ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΓΚΑΛΩ. Σε αυτό δεν κατατάσσονται μόνο κάποια προφανή κατεστημένα, αλλά και όλοι, όσοι έχουν προσαρμοστεί με τον ένα ή άλλο τρόπο στο ρόλο που τους επιμερίζεται, έστω κι αν το παίζουν αντιπολιτευόμενοι, αντιφρονούντες, καταγγέλλοντες, ελληναράδες της παχυλής φρασεολογίας, κομμούνια, εθνικιστές, πατριώτες ή ότιδήποτε άλλο. ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΑ ΜΕΡΙΑ ΕΧΕΙ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΠΑΣ ΕΚΑΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΥΤΟΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ και όχι απέναντι στο όποιο έντεχνα προβαλόμενο αντίπαλο δέος.

Υπάρχουν άνθρωποι, που με ένα αμετροεπή στουρθοκαμηλισμό καλούν τον κ. Σαμαρά, ως προϊστάμενο της αξιωματικής αντιπολιτεύσεως να ανατρέψει την περί αλλοδαπών νομοθεσία, την οποίαν εθέσπισαν οι κουίσλνγκς του "Πα""σο""Κ". Ποιον κύριο Σαμαρά; Τον θιασώτη του Αβερωφισμού, της ΕΕ. και αυτών που πρόσδεσαν την χώρα στα δεσμά της; Δηλαδή τι ζητούν; Να στραφεί ο κ. Σαμαράς ενάντια στην συμφωνία του Σένγκεν; Είναι δυνατόν ποτέ να γίνει εθνική πολιτική στα πλαίσια της πλέον ξέφρενης ξένης εξάρτησης;

Το θέμα επί του προκειμένου είναι απλό και συγκεκριμένο: Στα πλαίσια του σχεδίου της διοχέτευσης αλλοδαπών στην Ελλάδα, διχοέτευσαν ταυτοχρόνως οι ΔΥΤΙΚΕΣ μυστικές υπηρεσίες πολυάριθμες συμμορίες τζιχαντιστών - πέρα από την μαζική εισαγωγή εγκληματιών της κάθε μαφίας - οι οποίοι επιχειρούν να θέσουν τους αλλοδαπούς ισλαμικού θρησκεύματος, οι οποίοι αποτελούν την πλειοψηφία των μαζικώς εισαχθέντων αλλοδαπών, υπό την επιρροή τους, με στόχο την δημιουργία θερμών συγκρούσεων στην Ελλάδα. Αυτό φάνηκε ξεκάθαρα στην τελευταία συγκέντρωση στα Προπύλαια, όπου τα λάβαρα του τζιχάντ και της σαρία κυριάρχησαν. Το τζιχάντ και η σαρία είναι απάνθρωπα, αποτελούν κατάφορη παραβίαση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ΑΝΤΙΚΕΙΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ. ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΔΙΑΘΕΤΕΙ - ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΚΑΤΑΣΤΑΛΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ - ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΤΑ ΘΕΣΕΙ ΑΜΕΣΑ ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΒΑΤΕΣ ΜΕ ΦΥΛΑΚΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΟΙΝΑ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΙΣΧΥΕΙ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΝΤΟΥ ΚΥΡIΑΡΧΕΙ.
Εφόσον οι υπεύθυνοι αρνούνται να πράξουν αυτό, το από το ισχύον σύνταγμα επιβαλόμενο καθήκον, καλείται ο Ελληνικός λαός να αναλάβει τα καθήκοντά του με βάση αυτό που επιβάλει το τελευταίο άρθρο του συντάγμαστος. Τόσο απέναντι στους τζιχαντιστές, όσο και απέναντι στους πράκτορες της σαρίας, όσο και απέναντι σε αυτούς που τους προωθούν παρασκηνιακά, αλλά και τόσο απέναντι στους υπεύθυνους, που τους καλύπτουν και τους ανέχονται.

Το γεγονός ότι τα ως άνω κυκλώματα, προέβησαν με αμοιβαία συνενοχή σε κατάληψη της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, μόνο ένα στόχο μπορεί να έχει. Την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου, την οποία έχουν ήδη ξεχυθεί τα φερέφωνα του συστήματος να την προπαγανδίζουν.
Οφείλουμε να κατανοήσουμε, ότι το πανεπιστημιακό άσυλο προέκυψε ως αποτέλεσμα του φοιτητικού κινήματος ενάντια στην δικτατορία ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ. Το φαινόμενο αυτού του κινήματος ήταν αποκλειστικά Ελληνικό, γι αυτό και τα επιτεύγματά του έχουν εθνικό χαρακτήρα αντιστοίχως. Οι συγκρίσεις με άλλες χώρες έρχονται να μηδενίσουν το αντιστασιακό κίνημα του λαού κατά την επταετία. Δεν είναι τυχαία και η διόγκωση ολοένα και περισσότερο της καταδυσφήμησης της Γενιάς του Πολυτεχνείου από τους καλοθελητές του συστήματος, τώρα που αρκετοί πρώην συνασγωνιστές έχουν ήδη πεθάνει και οι νεότεροι γνωρίζουν την Εξέγερση του Πολυτεχνείου μόνο από την εκμετάλλευση και εμπορευματοποίηση που αυτή υπέστη από τις κομματικές νεολαίρες.

Άσχετα ποιος συνέλαβε και σχεδίασε ως άνομο σχέδιο και με αντιλαϊκούς σκοπούς την εξέγερση του Πολυτεχνείου τον Νοέμβριο του 1973, όσοι χαφιέδες κι αν παρεισέφρυσαν στην Εξέγερση αυτή με στόχο την ανατροπή του Παπαδόπουλου, κάποιοι των οποίων μπορεί σήμερα να ευρίσκονται στην ηγεσία αντιλαϊκών κομμάτων, όσοι από τους συμμετέχοντες εκεί κι αν άλλαξαν για λόγους ατομικού οφέλους ιδεολογία, τίποτε δεν μπορεί να αμφισβητήσει την συμμετοχή με αυτοθυσία του λαού που έθεσε την σφραγίδα του σε αυτήν την εξέγερση, αγωνιζόμενος για τους δικούς του στόχους: ΨΩΜΙ -ΠΑΔΕΙΑ -ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, οι οποίοι παραμένουν πάντοτε επίκαιροι.

Αυτούς τους αγώνες επιχειρούν οι νεοταξίτες σήμερα να αμαυρώσουν με την κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου, στην φάση που συνθήκες για νέους, ακόμη μεγαλύτερους αγώνες ωριμάζουν. Με στόχο να αποπροσανατολίσουν τον λαό, οδηγώντας τον στον γκρεμό με νέες εθνικές περιπέτειες, τύπου Μικρασιατικής Καταστροφής.

14 σχόλια:

  1. Μπραβο,αψογο κειμενο.
    Εχουμε κυβερνηση αλα καρτ και θυμωμενους πολιτες αλα καρτ.
    Ετσι πανε αυτα ασορτι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμφωνώ σε όλα πλην του "ποιός τους έφερε εδώ"

    Δηλαδή ποιος οφελειται από την αποσταθεροποίηση μας αυτή την στιγμή.

    Οι Τούρκοι, το βλέπω.

    Οι μουσουλμάνοι γενικώς, στον καυγά στο Αφγανιστάν επίσης (είμαστε στην γραμμή ανεφοδιασμού)

    Το Ισραήλ? Το τελευταίο πράγμα που θέλει (εκτός πια αν πάιζου τέεετοι θέατρο)

    Οι Αμερικάνοι? Για να έχουν μεγαλύτερο πρόβλημα στο Αφγανιστάν? Αγόρασαν αγάπη από άλλους στην περιοχή ενθαρρύνοντας τον ΓΑΠ? Αccommodation?

    Οι Ρώσοι? Για να τσιγκλίσουν να πάμε μαζί τους, τώρα? χλωμό

    Οι Γερμανοί? Νομίζεις προτιμούν Πακιστανούς από Έλληνες?

    Θα μου πεις δεν είναι μία εθνότητα αλλά συμπαιγνία πολυεθνικών συμφερόντων. Αλλά εμένα μου θυμίζει 1967, τότε βέβαια ο κόσμος δεν είχε πολλούς πόλους είχε μόνο δύο

    Με όλα αυτά που συμβαίνουν στην Β Αφρική και την Μ Ανατολή, δεν ξέρω ποιόν ακριβώς συμφέρει αυτό που γίνεται με τους μετανάστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΙανουαρίου 26, 2011

    @ Ζάχαρη

    Χαίρομαι, όταν παλαιότεροι - και ακόμη περισσότερο παλαιότερες - φίλοι και φίλες, που μεταφέρουν την μαρτυρία μιας εποχής, συμφωνούν με την οπτική που διατύπωσα.
    Δεν διεκδικώ το άψογο - εγκάρδια ευχαριστώ όμως για την αποδοχή του κειμένου - αλλά επιχειρώ μια στοιχειώδη αποκατάσταση καταστάσεων, που στενάζουν κάτω από το βάρος τόνων προπαγάνδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΙανουαρίου 26, 2011

    @ archaeopteryx

    Θερμά ευχαριστώ για το σχόλιό σου, που στοχεύει - για μια ακόμη φορά - στην καρδιά του θέματος.
    Κατ' εξακολούθηση επιχειρείς να με φέρεις ενώπιον ενωπίω σε ένα θέμα - κλειδί για την νοηματική λειτουργικότητα, που αφορά μεγάλο αριθμό απόψεων που έχω εκφράσει και έναντι του οποίου βαρύνομαι με υπεκφυγή κατ΄ εξακολούθηση.
    Αυτή η υπεκφυγή δεν οφείλεται στην έλλειψη απόψεων επί του προκειμένου από εμένα, ούτε στο ότι πιστεύω πως δεν υπάρχουν κατάλληλα επιχειρήματα να προβληθούν. Αυτή αφορά το εύρος του θέματος και την φυγοπονία από την μεριά μου να ανταποκριθώ στην πρόκλησή του.
    Επειδή όμως δεν έχει νόημα να προβάλλονται θέσεις, οι οποίες προϋποθέτουν την εφαρμογή ενός αναλυτικού οργάνου, το οποίο δεν έχει παρατεθεί συστηματικά, αποδεχόμενος την ύπαρξη του κενού, που ορθώς και με φιλική εμμονή κατ' εξακολούθηση εντοπίζεις, δεσμεύομαι το δυνατόν γρηγορότερο να επιχειρήσω μια προσπάθεια χειρισμού του.
    Δεν είναι τυχαίο, ότι στην προκειμένη ανάρτηση κάνω μνεία σε ΣΥΣΤΗΜΑ. Ο όρος, ενώ είναι μεν απρόσωπος και αφηρημένος, δεν παύει να υπονοεί τουλάχιστον, ότι πρόκειται για κάτι ευρύτερο, το οποίο ξεπερνάει συγκεκριμένες εκφάνσεις, τμήματα ή μερικότερα συγκροτήματα εξουσίας.
    Φρονώ ότι στα πλαίσια της λεγόμενης "νέας τάξης" υπάρχει συγκεκριμένη συμπαιγνία ΗΠΑ, Ρωσίας, Κίνας, Ισραήλ, Μπαχαβιστών Ισλαμιστών και ΕΕ. Έξω από το χορό - αλλά και σε συνάρτηση με αυτόν - επιχειρούν να κινηθούν οι Νεοοθωμανοί, ένεκα του προωθούμενου διαμελισμού της Τουρκίας.
    Για να τύχει επεξεργασίας αυτό το θέμα θα χρειαστεί σειρά αναρτήσεων, τις οποίες προαναγγέλλω με θέμα όπως:
    - Ο ρόλος του καθεστώτος (ρασ)Πούτιν - Μεντβέντεφ
    - Το σχεδιαζόμενο παγκόσμιο νόμισμα
    - Η εμπορική σύμπραξη ΕΕ.-Κίνας-Μαφίας
    - Η παγκόσμια τραπεζική σύμφυση
    - Τα ελλαδικά κρόνια ιερατεία υπεράνω σιονισμού και αγγλοσαξόνων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΙανουαρίου 26, 2011

    Στα ανωτέρω ξέχασα να προσθέσω το πολύ σημαντικό θέμα:
    Νεότουρκοι - Κεμαλισμός - Εργκένεκον - Νεοοθωμανισμός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αποδεικνύεται για άλλη μία φορά, ότι η σωφροσύνη σου διδάσκει, ότι η εν θερμώ αντιδράσεις εμπεριέχουν πάντα τον κίνδυνο να στραφεί το μένος προς την λάθος πλευρά.
    Ορθότατα λοιπόν κατευθύνεις τα βέλη προς το σύστημα και μακρυά από τους ανθρώπους.
    Δύσκολος όμως και ο διαχωρισμός στο ποιοι από τους ανθρώπους υποθάλπτουν το σύστημα και ποιοι είναι έρμαιά του.
    Έριξα πολλά βέλη εχθές και ίσως και προς λάθος κατευθύνσεις.
    Θεωρώ όμως ότι ο στόχος ήταν ένας.
    Το σύστημα και όσοι ανοήτως το συντηρούν αλλά και το επιδιώκουν λόγω ιδιοτέλειας.
    Θεωρώ όμως ιδιαίτερα δύσκολο το να αντιληφθεί ο μέσος, μορφωτικά, άνθρωπος το τι προηγείται, το πώς συντηρείται και το πώς εκδηλώνεται.
    Θεωρώ επίσης εξωφρενικό, να μετουσιώνεται σε παθητική στάση η όποια άγνοια και ανοχή.
    Οι λέξεις δεν πρέπει να μας τρομάζουν όταν αποσκοπούν στο να περιγράψουν αυτό που ακριβώς εννοούν.
    Το αντίπαλο δέος μεταμορφώνεται συνεχώς για να μπορεί πάντα να καλύπτεται πίσω από τις δυνάμεις που προκαλεί να αντιδράσουν.
    Η καθαρή και ψύχραιμη φωνή σου είναι σαφώς αποτέλεσμα επίπονης σπουδής και νόησης.
    Άλλος φέρει το ψευδώνυμο και άλλος έχει την χάρη.
    Έχουμε πολλά ακόμα να μάθουμε, για αυτό και πρέπει να προσέχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν σε ρωτάω προβοκατόρικα, είναι παζλ και στο κεφάλι μου.

    Βέβαια, οσονούπω ακαδημαϊκό, αφού ξαναγράφουν λεξικά, και Ιστορία, και ιδέες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΙανουαρίου 27, 2011

    @ Ο νοών...νοείτω

    Αγαπητέ αδελφέ,
    πράγματι το δόγμα "διαίρει και βασίλευε" αποτελεί αρχαίο τέχνασμα του συστήματος. Ακολουθώντας την παραίνεση του Τσε Γκουεβάρα "να διατηρήσουμε όλη την αγριότητα και όλη την τρυφερότητά μας", νομίζω ότι πρέπει να κατευθύνουμε την πρώτη εναντίον του συστήματος και την δεύτερη υπέρ των ανθρώπων. Όλων των ανθρὠπων, ασχέτως πως τους αξιολογούμε, αδιακρίτως εάν είναι φίλοι ή αντίπαλοί μας, γνωστοί ή άγνωστοι. Εάν επιτρέψουμε να εισέλθει το μίσος και η αμφιβολία στην καρδιά μας, τότε ενεργούμε με τους όρους που μας επιβάλει ο αντίπαλος.
    Είναι ζωτικά απαραίτητο, η μεγαλοψυχία να αγκαλιάζει τον καθένα και κάθε τι, σύμφωνα με την επίγνωση που διακήρυξε κάποιος Ινδός Πατέρας, ότι "δεν υπάρχουν άγιοι χωρίς παρελθόν και αμαρτωλοί χωρίς μέλλον".
    Τα βέλη σου τα παρακολουθώ, επειδή παρακολουθώ μόνιμα τα γραπτά σου και δεν βρήκα ποτέ κάτι επιλήψιμο σε όσα εκφράζεις. Όταν οι προθέσεις είναι αγαθές, ας στήσει ο Δάντης τσαντίρι μόνος του στην κόλαση, διότι ο μόνος ορθός δρόμος είναι ο δρόμος της καρδιάς.
    Η διάρκεια της ζωής μας είναι πολύ μικρή για να μπορεί να υπάρξει επίπονη σπουδή και νόηση. Το μόνο που σχεδόν κατάφερα, είναι να προσπαθώ να ακολουθώ - δυστυχώς όχι πάντοτε - τον δρόμο της καρδιάς, γιατί είμαι νταλκαδιάρης, ερωτιάρης και στραβόξυλο.


    @ archaeopteryx

    Όποιος αγαπάει παιδεύει και αυτό περιμένουμε πρώτιστα από τους φίλους μας.
    Έχω εκφράσει την άποψη, ότι το ζητούμενο έχει τέτοιο εύρος και βάθος, που κανείς δεν μπορεί να ανταποκριθεί επαρκώς από μόνος του. Πιστεύω στον συλλογικό διανοούμενο και χαίρομαι ιδιαίτερα από την ζωντάνια των φίλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητέ οικοδεσπότη

    Αφού απολογηθώ για τη μακρόχρονη απουσία μου, σε συγχαρώ για ακόμα μία "θρεπτική τροφή της σκέψης" και δηλώσω ότι λατρεύω τον τρόπο γραφής σου και τα ελληνικά σου, θα σε στενοχωρήσω ρωτώντας:

    1) Οταν εσύ μετανάστευσες, μπήκες σε μία νταλίκα κρυφά και πέρασες κάμποσες χώρες και εισήλθες παράνομα στη Γερμανία; Γιατί εγώ από τους συγγενείς μου που πήγαν μετανάστες στη Γερμανία (1961) ξέρω ότι τους ΚΑΛΕΣΕ το γερμανικό κράτος, τους έλεγξε, τους επέλεξε και μετά τους δέχτηκε.

    2)Το Σύνταγμά μας προστατεύει την ελευθερία της έκφρασης και την ανάπτυξη της προσωπικότητας σε ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ. Γιατί χρειάζεται ειδικός νόμος για τα Πανεπιστήμια; Εφόσον ένας αναρχικός μπορεί να εκδίδει τα βιβλία του στα οποία ζητάει την κατάργηση του κράτους, τι παραπάνω του προσφέρει το πανεπιστημιακό άσυλο; Αφού ένας φοιτητής έχει το ΑΝΑΦΕΡΕΤΟ δικαίωμα να συστήσει οργάνωση υπέρ των εκδιδομένων γυναικών της Ταϊλάνδης, των καταπιεζόμενων Παλαιστινίων, της προστασίας του Ολυμπιακού Πειραιώς, την προώθηση της συνεργασίας με τους εξωγήινους κτλ. Τι χρειάζεται το άσυλο; Ο ίδιος φοιτητής, εάν διαφωνεί επιστημονικά, ηθικά, φιλοσοφικά με αυτά που διδάσκει ένας καθηγητής, μπορεί ΩΡΑΙΟΤΑΤΑ να γράψει τις απόψεις του και να μοιράζει φυλλάδια σε όλους τους φοιτητές. Και βέβαια, να έχει μπλογκ.

    Στις άλλες χώρες που είχαν δικτατορία (Πορτογαλία, Ισπανία, Αργεντινή, Χιλή κτλ.) ποια είναι η κατάσταση στα πανεπιστήμια;

    Με τις ερωτήσεις μου περί ασύλου σε προκαλώ (φιλικά) να δηλώσεις τι φοβάσαι πραγματικά και συγκεκριμένα ότι θα γίνει εάν καταργηθεί το άσυλο. Γιατί μάλλον κάτι βαθύτερο και πολύ πιο επικίνδυνο βλέπεις που εμένα μου διαφεύγει.

    Ευχαριστώ και αναμένω με ενδιαφέρον την απάντησή σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΙανουαρίου 27, 2011

    @ Α.Κ.

    Θερμά ευχαριστώ για την συμπάθεια που εκδηλώνεις. Τους καλούς φίλους και φίλες αισθάνομαι πάντοτε παρόντες, ανεξαρτήτως παρουσίας, μια και οι αμοιβαίοι δεσμοί συμπάθειας ξεπερνούν τα όρια της εικονικής πραγματικότητος.
    Ουδέποτε υπήρξα παράνομος μετανάστης. Πλην όμως έζησα επί μακρόν ως πολίτης β΄ κατηγορίας στο εξωτερικό και ζω ακόμη, ως ένα βαθμό, τις διακρίσεις, με αναπόφευκτο αποτέλεσμα να έχω αναπτύξει ανάλογες ευαισθησίες. Αρκετοί από τους συμπατριώτες που ζουν στην Ελλάδα, έχουν κάνει την εμπειρία της φοιτητικής μετανάστευσης, η Γερμανία όμως είχε την ιδιαιτερότητα των ξένων εργατών. Η ζωή και τα προβλήματα των Ελλήνων εργατών στην Γερμανία, κυρίως κατά την περίοδο '70-'90, δεν είναι γνωστά στην Ελλάδα, διότι ουδείς μετέδωσε επ' αυτών. Όσοι όμως έτυχε να ζυμωθούμε με αυτά, γνωρίζουμε, ότι κάθε μετανάστευση, νόμιμη η μη, κάθε άλλο παρά ευλογία αποτελεί για τους ξένους, ενάντια σε όσα διακήρυσσαν οι εθνοπατέρες της εποχής.
    Όπως ανάφερα στην ανάρτησή μου, το πανεπιστημιακό άσυλο οφείλει να υπέχει για όσους συμμετείχαν στις φοιτητικές και λαϊκές κινητοποιήσεις εναντίον της δικτατορίας, σημαντική συμβολική αξία, χωρίς όμως να εξυπηρετεί ταυτοχρόνως κάποια καλώς νοούμενη πρακτική ανάγκη.
    Επειδή τυχαίνει να προσπαθώ να ασχολούμαι εντατικά - ή και κατά το δυνατόν διεξοδικά - με την αποτίμηση των συμβόλων και των συμβολισμών, όπως άλλωστε και οι δυαρχισταί, τους οποίους θεωρώ κατ' εξοχήν αντιπάλους μου, θεωρώ, ότι η προσπάθεια κατάργησης του ασύλου εντάσσεται στην διαδικασία αποδόμησης κάποιων συμβόλων, τα οποία σημάδεψαν μια εποχή, την οποία ενώ εγώ θεωρώ ηρωική, άλλοι καλοθεληταί επιχειρούν να απαξιώσουν.
    Πέραν αυτού, εάν καταργηθεί το πανεπιστημιακό άσυλο, δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτε - ούτε πρακτικά, ούτε σε επίπεδο συμβόλων. Κατά συνέπεια δεν φοβούμαι τίποτε από μια τέτοια εξέλιξη. Πιστεύω, ότι οι θιασώτες της αποδόμησης κάποιων αγωνιστικών συμβόλων, τα οποία συνδέονται με το παρελθόν, επιχειρούν να παραβιάσουν ανοικτές θύρες και να κατατροπώσουν ανεμόμυλους. Διότι οι μύστες τρίτης γενιάς οικοδομούμε πλέον μια νέα πανίσχυρη συμβολική, στηριζόμενη στα μυστήρια που επόπτευσε και εποπτεύει το Ελληνικό Πνεύμα.
    Μπορεί να θεωρούν τους εαυτούς τους ιδιαίτερα ικανούς και να διαθέτουν ισχυρότατη τεχνογνωσία. Το Πνεύμα όμως αποφάσισε εμείς να προηγούμεθα πάντοτε, όχι μόνο ένα βήμα, αλλά περισσότερα βήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευχαριστώ πολύ για την ταχύτατη ανταπόκριση και τα καλά σου λόγια.

    Η "σωκρατική αλογόμυγα" των κειμένων σου θέλει σκέψη πριν κάποιος της αντιταχθεί ή την ενστερνιστεί.

    Μία μικρή διευκρίνιση πάντως περί μυστηρίων του Ελληνικού Πνεύματος θα με διευκόλυνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Και μία γενική συνεισφορά:

    "interruption, incoherence, surprise are the ordinary conditions of our life. They have even become real needs for many people, whose minds are no longer fed by anything but sudden changes and constantly renewed stimuli. We can no longer bear anything that lasts. We no longer know how to make boredom bear fruit. So the whole question comes down to this: can the human mind master what the human mind has made?"

    Paul Valery

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μποτίλια στο ΠέλαγοςΙανουαρίου 28, 2011

    @ Α.Κ.

    Αγαπητέ φίλε,
    όπως έχω αναφέρει σε πρόσφατα κείμενα, πρόθεσή μου δεν είναι να παρέχω μόνο μικρές διευκρινήσεις στα ζητήματα τα οποία θέτω, αλλά να συμβάλλω στο πλήρες άνοιγμα των θυρών, που θα μπορούσαν να αποκαταστήσουν ένα λειτουργικότερο συσχετισμό με αυτά.
    Αυτή η φιλοδοξία δεν προέρχεται από την πεποίθηση ότι διαθέτω κάποια πνευματική υπεροχή έναντι των φίλων επισκεπτών. Δεν θεωρώ ότι είμαι δότης, απευθυνόμενος προς κάποιους παραλήπτες, πιστεύοντας ανυποχώρητα στον συμπαντικό νόμο της αμοιβαιότητος. Είμαι αμετάκλητα οπαδός της συλλογικότητος και έχω εκφράσει συχνά, ότι προσβλέπω στον συλλογικό διανοούμενο. Θα ήταν νομίζω οξύμωρο να δηλώσω, ότι πιστεύω και στον συλλογικό μύστη, καθότι το Μυστήριο διέπει αφ' εαυτού μια ανωτέρα συλλογικότητα. Το Πνεύμα μας ενώνει όλους, ο Λόγος συνέχει τα πάντα, κατά συνέπεια είμεθα ήδη κτήματά τους και αυτά είναι ήδη κτήματά μας.
    Πριν προσεγγίσουμε την έννοια "μυς" (= μανιτάρι - αγγλιστί mushroom)ως υλικόν βοήθημα εκστατικών εμπειριών, ας δούμε το γράμμα "Μ", ως αρχικόν της μέθης και της μεθέξεως.
    Στο υπέροχο κείμενο του Paul Valery που κατέθεσες, υπάρχει μια πρόκληση κλειδί: Αυτή του "constantly renewed stimuli". Είμαστε έτοιμοι να αποδεχθούμε την πρόκληση; Δεν χρειάζεται καθόλου να πολιορκήσουμε το Δένδρο της Ζωής για να το γευτούμε. Αυτό μας πολιορκεί.
    Το παρόν ιστολόγιο δεν διεκδικεί τίποτε περισσότερο, από την συνειδητή συμβολή σε αυτήν την αναζήτηση. Αποδέχεται δηλαδή χωρίς υπεκφυγές τις συνέπειες και τις ευκαιρίες αυτού που θα μπορούσαμε να αποκαλέσουμε "διαδικτυακό πρόσωπο" στην σφαίρα της κοινωνίας.
    Άρα - εκκινών από το δικό σου stimulus και σε ευχαριστώ για την πρόσκληση - στο άμεσο μέλλον θα προσπαθήσω να γίνω επί του θέματος των Μυστηρίων αναλυτικότερος, συνθετικότερος και ότι άλλο ήθελε ευεργετήσει η υμετέρα χάρις.

    Ας μην θεωρηθεί ξιπασμός η στόχευση, τα γραφόμενα να ευελπιστούν πέραν της αντιτάξεως ή του ενστερνισμού, διότι πίσω από τα μαύρα γράμματα στο λευκό της οθόνης οφείλει να καραδοκεί η ανάγκη για κοινωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είμαστε σε οριακό σημείο.

    Η ανατολίτικη κουτοπονηριά δεν παλεύεται.
    Σε λίγο θα ζητήσουν γιους, γυναίκες και κόρες, μπορεί και χώρο στις οικίες μας, με ανταποδοτικά φορολογικά κίνητρα.

    Οι τουρκόσποροι στη χώρα είναι ίσως περισσότεροι από ότι νομίζαμε.

    Αρχής γενομένης των κεφαλών της εξουσίας.
    Τουρκογενείς, τουρκόσποροι, τουρκολάγνοι.

    ΝΙΚΗ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ.
    @αλλενάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή