tag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post938355051631284565..comments2024-03-27T08:40:54.148+00:00Comments on ΜΠΟΤΙΛΙΑ ΣΤΟ ΠΕΛΑΓΟΣ: ΕΚΤΙΜΗΣΕΩΝ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΝΕΟΝ ΕΤΟΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ - THE MASCARADE IS OVERbotilastopelagoshttp://www.blogger.com/profile/13943161658850133030noreply@blogger.comBlogger54125tag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-64252446584859948182013-01-16T22:27:54.287+00:002013-01-16T22:27:54.287+00:00Υou’ re messing with my zen thing, man.
Λοιπόν α...Υou’ re messing with my zen thing, man.<br /> <br /><i>Λοιπόν ακούστε αγαπητέ μου κύριε<br />Μου την δίνει η ομοφωνία, αν αυτό σας ενδιαφέρει, γιατί οδηγεί σε ισμούς. Επίσης μου την δίνουν τα ψέματα οι «κλώνοι» και οι μεταφορτώσεις. Αλλά αυτά θα το λύσουμε ίσως κάποια άλλη φορά όταν παίξουμε την κολοκυθιά για το ποιος ξέρει ποιον. Δυστυχώς επίσης για εσάς και τους υπόλοιπους που εννοήσατε με τον πληθυντικό αριθμό αναφερόμενος κάπου στον Θ. Ράπτη, είμαι αθεράπευτα ρομαντικός αγαπητέ μου κύριε και αθεράπευτα ανένταχτος και αφελής. Σωστά τα λέτε. Οπότε όσα spells και να κάνουν όλες οι πραπαγάνδες, όλοι οι ιεροφάντες και όλοι οι αβανταδόροι τους (συνειδητοί και ασυνείδητοι), στη περίπτωση μου , όντας «κινούμενο σχέδιο», πάντα θα αποτυχαίνουν. </i><br /><br />Αφιερωμένο σε όλους. Έτσι για να σας στρώσω λίγο:<br /><br />http://www.youtube.com/watch?v=HFr9cJpRfQw<br /><br />Καληνύχτα<br /><br />Ps* Την “αντίπραξη” κακώς την φαντάζεστε όπως τη φαντάζεστε.Το κακό σας το κεφάλι, είστε ακόμη βαλτωμένοι στη διαρχία<br /><br />Ps2 * Προς φίλο μποτίλια. Αγαπητέ κοίταξε σε παρακαλώ το inbox σου.Κ.Δhttps://www.blogger.com/profile/16570403645006398635noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-38791423667421389972013-01-16T12:01:00.924+00:002013-01-16T12:01:00.924+00:00κε ΚΔ
Καλώς και κακώς...παρακαλώ μπορείτε σίγουρα...κε ΚΔ<br /><br />Καλώς και κακώς...παρακαλώ μπορείτε σίγουρα και καλύτερα. Ξέρετε πολύ καλά ότι όλες οι λέξεις εντάσσονται στον νοητικό πόλεμο.<br /><br />Λαθεύετε όμως αν νομίζετε ότι με ξέρετε. Επειδή είναι διάχυτη η εφηβική σας αφέλεια και ο επακόλουθος ρομαντισμός που πάντα την περιβάλλει με άρωμα λεβάντας, οφείλω και εγώ με αγάπη να σας ενημερώσω ότι δεν με ξέρετε, απλά έχω σας παρακολουθώ στον σχολαστικισμό σας εδώ και μερικούς μήνες.<br /><br />Οντως κάνω το δικό μου spell και είμαι ευτυχής που το παρατηρήσατε. Αν μη τι άλλο δικαιώνεται ο καταναλωθείς από μέρους μου χρόνος προς μελέτη των γραφόμενών σας. Δεν είναι αναπάντεχο αυτό, είναι ελπιδοφόρο αν και περίμενα μια πιό γρήγορη αντίδραση τουλάχιστον από εσάς που έχετε ασχοληθεί ενεργώς με την κλωνοποίηση.<br /><br />Ξεπερνώ τους παιδικούς αστεϊσμούς σας και μπαίνω στην ουσία αφού το επιθυμείτε διακαώς. Ξεπεράστε και εσείς χρωματισμούς τουλάχιστον αφελείς (ενδεικτικά αναφέρω: φασιστοειδές ενός, Αντιόχου Επιφανή) και σας προτρέπω να ανακαλύψετε τι βρήκε ή μάλλον ποιόν βρήκε και τι του ανέφερε, ο άνωθεν εντός του γνωστού ναού.<br />Εάν το βρείτε, θα βρείτε και άλλες ατραπούς ως προς τις μεθόδους και τις επιδιώξεις αυτών που εξόντωσε ο ''κακός φασίστας'' (sic). Προφανώς αγνοείται ότι εν λόγω χειρουργός του Γκεμπουρά ήτο Σύριος και είναι τουλάχιστον απογοητευτικό η υιοθέτηση εκ μέρους σας ορολογίας τύπου ανταρσύας.<br /><br />Να ξαναπροσπαθήσετε να κατανοήσετε τι σημαίνει η έννοια ''χειρουργός'' που και εγώ με την σειρά μου και εναρμονιζόμενος με τον προβλέψιμο ρομαντισμό σας, σας ανέφερα εντελώς προβοκατόρικα και κατόπιν να κατανοήσετε την ταυτόχρονη παρουσία Ηλία και Ιωάννη στην Αποκάλυψη, σε πολύ συγκεκριμένο χώρο και με πολύ συγκεκριμένο σκοπό (αντίθετα και για να δώσω μια νότα χιουμοριστική στην σημερινή γκρίζα ημέρα, δεν αναφέρονται ο συμπαθέστατος Χελκομπαντάντ και ο αξιότιμος κος Θ. Ράπτης)<br /><br />Πρακτοριλίκια πάντα υπάρχουν αγαπητέ μου, αλλά το να χρησιμοποίειτε εσείς αυτόν τον όρο, στην παρούσα στιγμή, είναι τουλάχιστον κάτι σε -ες.<br /><br />Το παρελθόν δεν θα είναι ποτέ πιά το ίδιο αγαπητέ μου.<br /><br />Καλό σας μεσημέριAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-31042160837560952522013-01-16T11:38:15.639+00:002013-01-16T11:38:15.639+00:00κε Θ. Ράπτη
Προφανώς οι εμφανείς αγκυλώσεις στα χ...κε Θ. Ράπτη<br /><br />Προφανώς οι εμφανείς αγκυλώσεις στα χρωματισμένα σχόλια σας (ενδεικτικά: τα ΕΠΕΝικά αποβράσματα, Υπ. ΠΡΟ-ΠΟ, τα παιδιά, που την κεφαλήν κλίναι) σας εμποδίζουν να δείτε το αυτονήτο και σας κατατάσσουν δυστυχώς στον εξτρεμισμό του ταλιμπανισμού που κατά τα λεγόμενά σας (και δεν έχω κανέναν λόγω να αμφισβητήσω το αγνόν των προθέσεών σας) αντιστρατεύεστε μεν, με μέτρα και σταθμά δε.<br /><br />Γεγονός που ακυρώνει ολικώς το δύσκολο για έκαστο εξ' ημών. όπως και να έχει. εγχείρημα. Αυτομάτως θέτετε εχθρό και μάλιστα τον ορίζεται και τον δείχνεται κουνώντας το δάχτυλο. Τι κόλαφος Θεέ μου για έναν άνθρωπο που παίζει με τα μανιφέστα.<br /><br />Οτι σε έναν ενδεχόμενο διαμελισμό, αυτά τα ''παιδιά'' θα χρησιμοποιηθούν ως εμπροσθοφυλακή στο ίδιο μετερίζι με τις οπλισμένες ορδές των αλλογενών, προφανώς δεν σας παιρνά από το μυαλό. Αλήθεια την δράση τους δεν την ξέρετε;<br /><br />Προφανώς αγνοείτε επιδεικτικά σκεπτόμενος με όρους παλαιότερης εποχής, την αλλαγή παραδείγματος που έχει γίνει εδώ και πολύ καιρό και δυστυχώς επιμένετε εμμονικά να μην βλέπετε. Αδυνατώ να πιστέψω ότι είστε άλλος ένας πράκτορας του συστήματος και δεν πρόκειται να σας μέμψω ποτέ για κάτι τέτοιο, όμως τα επαμφοτερίζοντα λεγομενά σας σας καθιστούν στην δεύτερη χρήσιμη κατηγορία για τους επικυρίαρχους. Αυτή της 5ης φάλαγγος.<br /><br />Πως θα διαφύγετε του ερπετικού σας, όταν έχετε άλλα πράματα στην φαντασία σας και στην καρδιά σας;...τα οποία όμως είναι είδωλα, εμποτισμένα και με μίσος για τα αποβράσματα (όπως άλλοι έχουν μίσος για τα μιάσματα).<br /><br />Σας ερωτώ ευθέως λοιπόν και με το χέρι στην καρδιά και σας προτρέπω να κάνετε ένα άλμα και απαντήστε στα ερωτήματα που θας σας θέσω, πρώτα μέσα σας και μετά και σε εμένα προσωπικώς εάν και εφόσον επιθυμείτε.<br /><br />Τι σχέση μπορεί να έχει ένας αυθεντικός οπότε και a priori ρομαντικός αναρχικός (προυντονικός ή έστω και μπακουνικός ή ακόμα και ένας θαυμαστής του Etienne de la Boetie, που χαρακτήριζε το σύνολο του χώρου τις δεκαετίες του '70 και του '80) με το χάος το σουρ(γ)εαλιστικό που επικρατεί αυτή τη στιγμή, των ορδών μίσους;<br /><br />Τι σχέση έχουν αναρτήσεις των παιδιών του τύπου: ''χαρήκαμε που ο ταξικός αφγανός αδελφός μας, ξεκοίλιασε τον φασίστα...'', ''θέλουμε αλβανούς συμμαθητές, αφγανούς συναδέλφους, πακιστανούς γείτονες'' με τον χαρακτήρα τον τότε.<br /><br />Αμα δυσκολευτείτε να κατανοήσετε την αλλαγή παραδείγματος, σας συμβουλεύω να ρωτήστε και κανέναν παλαιό αναρχικό εκείνων των δεκαετιών που έχει περάσει στον ''απέναντι'' χώρο και να είστε σίγουρος ότι θα εκπλαγείτε, από τις απαντήσεις.<br /><br />Προφανώς δεν σας έχει περάσει από το μυαλό το στοιχειώδες της δράσεως-αντιδράσεως και ότι το φαινόμενο της ΧΑ είναι απλά απόρροια...της θεάρεστης δράσης της τελευταίας πενταετίας του αλωμένου από τα γνωστά παραφερνάλια εδώ και πολύ καιρό χώρου(και χωρίς κανέναν ενδοιασμό πλέον).<br /><br />Οφείλετε να κάνετε την αυτοκριτική σας και να ξεπεράσετε χαρακτηρισμούς scamp για συνανθρώπους της διπλανής πόρτας που έχουν σαλτάρει συν τοις άλλοις και και με την εισβολή και τους επαγγελματίες υποστηρικτές της.<br /><br />Ειδάλλως θα είστε να σας το πω αγγλιστί ''incompleted''.<br /><br />Ευχαριστώ για τον χρόνο σας Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-88142467535396813062013-01-15T18:15:35.178+00:002013-01-15T18:15:35.178+00:00Κακώς νομίζετε κύριε «ανώνυμε»
Επειδή γνωριζόμαστ...<b>Κακώς νομίζετε κύριε «ανώνυμε»</b><br /><br /><i>Επειδή γνωριζόμαστε καμιά δεκαετία, θα σας τα χώσω with love γιατί είστε το λιγότερον μεγάλος τζαναμπέτης …<br /><br />Αν αφήνατε το δικτατορικοδιδασκαλικόν εριστικό υφάκι, και μπαίνατε σε μία διαδικασία να κάνετε διάλογο (επί της ουσίας δεν απαντάτε πουθενά, <b>απλά κάνετε το δικό σας spell … της κακιάς ώρας </b>) ίσως και να βλέπατε αυτό που είναι μπροστά στα μούτρα σας. Την δικιά σας έλλειψη πραγματικού βιώματος δλδ και οργασμικότητας. <br /><br />Που να μη σας είχε βρει κιόλας Εκείνος. <br />Παναγιά μου…<br /><br />Ο ίδιος κατά καιρούς έχετε ομολογήσει ότι δε μπαίνετε να κάνετε διάλογο, και ο ίδιος κατά καιρούς έχετε υπονοήσει «άνωθεν» σκοπιμότητες. Ο ίδιος διαλαλείτε τον ερχομό του φανταστικού σας φασιστοειδούς ενός, Αντιόχου Επιφάνη, ή δε ξεύρω πως αλλιώς ακόμη θα τον βαφτίσετε σε λίγο. <br /><br /><b>Για να λέμε όπως ακριβώς είναι τα πράγματα, αφού σας αρέσει η «απτή πραγματικότητα»</b><br /><br />Έτσι my friend , συγγνώμη κιόλας, δικαιώνετε εμφατικά τους ισχυρισμούς για πρακτοριλίκια<br /><br />Σας προτρέπω , αν και συνήθως αποφεύγω να κάνω προτάσεις όπως εσείς τις μοιράζετε σας καραμέλες, να ψαχουλευτείτε μπας και νοήσετε ποιος σκέφτεται με όρους παρελθόντος γύρου και ποιον τον κυνηγάει το παρελθόν του<br /><br />Αυτά from me του υιού και σας εύχομαι να σας φωτίσει κάποια στιγμή Εκείνος</i>Κ.Δhttps://www.blogger.com/profile/16570403645006398635noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-88926740733653022912013-01-15T14:01:03.845+00:002013-01-15T14:01:03.845+00:00Εγώ πάντως ένα έχω να σας πω. Καθώς σήμερα το μεση...Εγώ πάντως ένα έχω να σας πω. Καθώς σήμερα το μεσημέρι περνούσα από την Πλ. Αμερικής, έπεσα πάνω στην εκκένωση κατειλλημένου κτιρίου. Ήξερα βέβαια ότι η εντολή εκκαθάρισης έχει ήδη δοθεί από τα ΕΠΕΝικά αποβράσματα που κατέλαβαν το Υπ. ΠΡΟ-ΠΟ τα οποία και μέσω της πρακτορευόμενης Χρυσής Αυγής, διείσδυσαν στα σώματα ασφαλείας. Αυτό που με κέντρισε όμως ήταν η ταχύτητα εξέλιξης ενός σχεδίου του οποίου οι πραγματικοί σκοποί ουδόλως έχουν να κάνουν με την διδόμενη αφορμή, όπως ακριβώς και στην ιστορία των πολέμων, άλλον τι τα αίτια και εντελώς άλλο οι αφορμές!<br />Οπότε λοιπόν, έχουμε και λέμε: <br />α) Στο σημείο που πάνε την κατάσταση πραγματοποιούν ακριβώς τις συνθήκες για τις οποίες οι Αναρχικοί απλώς υπερηφανεύονται ότι το γράφουν στα συνθήματα τους, δηλ. Το Σημείο Χωρίς Επιστροφή. Κ αυτό θα είναι το σημείο έναρξης του πραγματικού Εμφυλίου Πολέμου.<br />β) Σε αντίθεση με το παρελθόν, αυτά τα παιδιά της νεώτερης γενιάς πολύ απέχουν από το να ευαγγελίζονται τον παράδεισο όπως οι προ χούντας, αριστεροί που προσπαθούσαν και να προβλέψουν την έλευση του με ...Μαρξιστικά μαθηματικά! Αυτά τα παιδιά πλέον απλώς ΑΜΥΝΟΝΤΑΙ! Διότι δεν ξέρουν που να στρίψουν και που την κεφαλήν κλίναι! Και οι διάφοροι βλάκες ολόγυρα οι οποίοι απλώς επιμένουν να ανεβάζουν την πίεση θα δουν απλώς το καπάκι της κατσαρόλας να τους έρχεται στο κεφάλι. <br />γ) Όλοι αυτοί οι απερίγραπτοι βλάκες ξεχνούν ότι μια άλλη μεγάλη "πατρίδα", η Γιουγκοσλαβία, έγινε κομματάκια το 90 παρ' όλον ότι είχαν περάσει δεκαετίες από την τελευταία φορά που οι κάτοικοί της είχαν πολεμήσει ο ένας τον άλλον. Πλην όμως, η ίδια αυτών απληστία και βλακεία τους έκανε να θυμηθούν τόσο παλαιά μίση και να αυτο-διαλυθούν!<br />Ένα απομένει να πω λοιπόν. Τα συγχαρητήρια μου. Εμένα πάντως, όπως και τον αγαπητό και φιλότιμο Hellcombatant θα μας βρούν στη γωνία όλοι να τους περιμένουμε με μια ξιφολόγχη για την τελική τους Δίκη.<br /><br />Επειδή ο κόσμος είναι πρακτικός και ο καιρός λίγος. Εξαιρετικά αφιερωμένο στους τσομπάνηδες προπάππους που όταν τολμούσε κάποιος να τους φλομώσει με αμπελοφιλοσοφίες του έστελναν την γκλίτσα κατευθείαν στο κεφάλι. <br /><br />Και τώρα πηγαίνετε να πληρώσετε τους επόμενους λογαριασμούς της ΔΕΗ σε ...χρυσό! <br /><br />Και ένα τελευταίο ωραίο του παππού μου: "Ότι δεν μπαίνει από τα ώτα, μπαίνει από τα πρύμνα!"Theophanes Raptishttps://www.blogger.com/profile/01269614280130174555noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-42871949165644768182013-01-15T11:58:09.878+00:002013-01-15T11:58:09.878+00:00κε Μποτίλια
Κάθε συζήτηση είναι γόνιμη, εκτός αν ...κε Μποτίλια<br /><br />Κάθε συζήτηση είναι γόνιμη, εκτός αν διέπονται από εγγενή στειρότητα οι συμμετέχοντες (πράγμα που απέχει βέβαια παρασάγγας από την επιθυμητή επιχειρούμενη προσέγγιση της αρμονίας εκ του ιστολογίου σας). Οπως σωστά αντιλαμβάνεστε προκειμένου να δείτε την προδιαγραφή της ευθείας γραμμής, απόλυτα κεκρυμμένη προς το παρόν από τα μάτια μας, προηγείται πρωτίστως η δημιουργία της ίδιας της κατανομής και προπάντων το σχήμα της και η θέση της σε σχέση με την προδιαγραφή. Ως εκ τούτου προσωπική πίστη, συζητήσεις μαζί σας δεν μπορεί παρά να είναι και γόνιμες και πιθανότατα και γενεσιουργές.<br /><br />Καλό σας μεσημέριAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-32065791906188909782013-01-15T11:36:22.701+00:002013-01-15T11:36:22.701+00:00@ Ανώνυμος
Αγαπητέ φίλε,
έχοντας μεταθέσει από πλ...@ Ανώνυμος<br /><br />Αγαπητέ φίλε,<br />έχοντας μεταθέσει από πλευράς μου την συζήτηση επί τής ουσίας στο εγγύς μελλον ένεκα μια καλύτερης συστηματικής, δεν μπορώ παρά να διαπιστώσω, ότι η αναγνώριση από εσάς τής ανάγκης των όντων για ευτυχία αποτελεί την κοινή ουσιαστική μας βάση στην αναζήτηση.<br />Με αυτή την διαπίστωση, είμαι πεπεισμένος, ότι αυτή η συζήτηση θα είναι γόνιμη.Μποτίλια στο Πέλαγοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-17517044743000551942013-01-15T11:28:54.372+00:002013-01-15T11:28:54.372+00:00@ Χριστίνα
Αγαπητή μου φίλη,
επίτρεψέ μου να μην ...@ Χριστίνα<br /><br />Αγαπητή μου φίλη,<br />επίτρεψέ μου να μην συμφωνήσω με την διαπίστωση ότι:<br />"Η γνώση,άποψη, σκέψη, η φιλοσοφία, και η ιστορία που μεταφέρεται και μεταδίδεται για να την καταλαβαίνουν λίγοι το μόνο που κάνει είναι να παραμένει στείρα γιατί δεν λειτουργεί γεωμετρικά, δεν διδάσκει δεν εκπαιδεύει και δεν έχει ζωή".<br />Οπωσδήποτε κάθε εκφορά, η οποία απευθύνεται σε ανθρώπους, πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο κατανοητή και εύληπτη αυτό είναι δυνατόν. Όμως δυστυχώς, δεν μπορεί να είναι πάντοτε όλα κατανοητά από όλους, χωρίς να ευθύνεται για αυτό πάντοτε ο τρόπος δόμησης των νοημάτων, των πονημάτων και των πολιτιστικών ερεθισμάτων που παρέχονται. Ο τρόπος που λειτουργούν ανάλογες προσπάθειες είναι περισσότερο πολύπλοκος από ότι μια γενική άμεση πρόσληψη μπορεί να επενεργεί. Πάντοτε υπάρχουν κάποιοι, οι οποίοι διαθέτουν πιο ισχυρή ευαισθησία και πρόσληψη στην διοχέτευση των μηνυμάτων. Αυτοί με την δραστηριότητά τους στην συνέχεια, έχοντας προσλάβει το πολιτιστικό υλικό, το καθιστούν ευρύτερα προσβάσιμο, διοχετεύοντας το με τον δικό τους τρόπο σε περισσότερους ανθρώπους. Σαν παράδειγμα θα μπορούσα να φέρω τούς μουσικοσυνθέτες, οι οποίοι μελοποιώντας ποίηση στα πλαίσια του έντεχνου λαϊκού τραγουδιού, κατέστησαν σημαντικά ποιητικά έργα προσβάσημα σε πλατύτερα κοινωνικά στρώματα.<br />Θεωρώ, ότι η επίδραση που εξασκούν η φιλοσοφία, η επιστημονική σκέψη, η δομημένη πολιτική και κοινωνική αναζήτηση, η μεταφυσική μαρτυρία και η τέχνη εξασκούν καταλυτική επίδραση στις κοινωνίες, έστω και εάν για την μεταφορά τού εκάστοτε μηνύματος παρεμβαίνουν πλείστοι όσοι ενδιάμεσοι. Γι' αυτόν ακριβώς τον λόγο στην διαδικασία "να ανεβούμε λίγο ψηλότερα", αρνούμαι να διαχωρήσω τούς ανθρώπους σε ειδήμονες και αδαείς, διότι όλοι επιτελούμε ο καθείς τον δικό του ρόλο στην διαδικασία κοινωνικοποίησης των μηνυμάτων, συμφώνως προς την ευαισθησία και τις προαιρέσεις μας. Και ίσως κάποιοι, που θα μπορούσαμε με επιπόλαιο τρόπο να περιφρονήσουμε, να επιτελούν σημαντικότερο ρόλο από ότι οι υποτιθέμενοι "επίλεκτοι", ακριβώς διότι μεταφέρουν και προσαρμόζουν τα μηνύματα εκεί που οι δεύτεροι δεν επαρκούν. Για αυτό το λόγο ελέχθη "Ολίγοι μεν εκλεκτοί, πολλοί δε κλητοί". Το αλάτι είναι απαραίτητο για να νοστιμεύσει το φαγητό. Από μόνο του όμως δεν τρώγεται, είναι μια σκέτη αλμύρα.<br />Θα συμφωνήσω με το Ζαν Πωλ Σαρτρ στην θέση που πρόβαλε στο "Τι είναι Λογοτεχνία", ότι την σκέψη μας την διαμορφώνουν οι λογοτέχνες, γενικεύοντας αυτήν την διαδικασία σε όλους όσους επεξεργάζονται και διοχετεύουν μηνύματα. Αυτοί δεν έχουν πάντοτε θεμιτούς σκοπούς. Δυστυχώς, οι στόχοι τού αποπροσανατολισμού και της πνευματικής υποδουλώσεως υπηρετούνται από ισχυρές δυνάμεις στο Μάτριξ. Γι αυτό, όλοι πρέπει να ενισχύσουμε τις προσπάθειές μας. Ακόμη κι εμείς, που τα γραφόμενά μας συχνά απαιτούν διπλή και τριπλή ανάγνωση, ώστε να καταστούν - έσρω εν μέρη - κατανοητά.Μποτίλια στο Πέλαγοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-56859553623207342662013-01-15T10:54:42.079+00:002013-01-15T10:54:42.079+00:00Αγαπητέ ΚΔ
Νομίζω ότι θα πρέπει να σας καλύπτει η...Αγαπητέ ΚΔ<br /><br />Νομίζω ότι θα πρέπει να σας καλύπτει η απάντηση στον κο Μποτίλια επί των κοσμικών.<br /><br />Οσον αφορά την χαρτογράφηση, προφανώς αντιλαμβάνεστε και ο ίδιος το αδόκιμον του να ζητάτε κάτι τέτοιο.<br /><br />Εάν πάντως επιθυμείτε ολοψύχως να δείτε το φως το αληθινόν, προτείνω να σταματήσετε την έρευνα για τα άλλα και να σταθείτε να σας βρει Εκείνος.<br /><br />Τότε θα δείτε και τις ευθείες γραμμές και τις καμπύλες και θα ανακαλύψετε την σκούφια καταγωγής και το Δέλτα εντός της.<br /><br />Ευχαριστώ και εγώ για την επικοινωνία.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-27679361502483111742013-01-15T10:11:04.781+00:002013-01-15T10:11:04.781+00:00κε Θ. Ράπτη
Είναι τουλάχιστον ατυχές να αναβιβάζε...κε Θ. Ράπτη<br /><br />Είναι τουλάχιστον ατυχές να αναβιβάζεται τους εχθρούς που υποτίθεται πολεμάτε μέσω της αύρας και όχι μόνο ετούτου εδώ του χώρου, διαφημιζοντάς τους με έναν παλαιομοδίτικο τρόπο άλλων δεκαετιών.<br /><br />Οι σοφιστίες...είναι λαϊκή έκφραση της λαϊκής ψυχής που υπερθεματίζεται και από την κουτσή μαριώ.<br /><br />Οι γνωστικοί εποχής της κάθε, είναι πάντα οι αιρετικοί του αρχαίου δράκοντος και οι φορείς της πλάνης του.<br /><br />θα ήταν πολύ προτιμότερο αν αφήσουμε σε άλλους ανθρώπους και όχι σε ταλιμπάν την αναφορά στα εγκλήματα τύπου ''Θεοδόσιων''.<br /><br />Και άλλη υπόσταση και άλλη σοβαρότητα θα παίρνανε έναντι.<br /><br />Καλή σας μέραAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-72167937285187437832013-01-15T10:05:47.997+00:002013-01-15T10:05:47.997+00:00Αγαπητέ μποτίλια
Και εγώ σας ευχαριστώ για το ελε...Αγαπητέ μποτίλια<br /><br />Και εγώ σας ευχαριστώ για το ελεύθερο βήμα και τον ευγενή χαρακτήρα σας.<br /><br />Δεν είναι θέσεις τα περί ανωτερότητας που αναφέρετε, ούτε έχουν την τυποποιημένη τροτσκιστική χροιά του -ισμού.<br /><br />Είναι απλά η πραγματικότητα. Βλέπετε αν σας ρωτήσω να μου πείτε στα γρήγορα μερικούς μαύρους φιλοσόφους, καλλιτέχνες κ.λ.π. θα μου απαντήσετε ο Air Jordan. Αυτό δεν εμπεριέχει κάτι το εμπαθές, ούτε τάση προς συνέχιση των σκλαβοπάζαρων των αράβων.<br /><br />Ούτε υπάρχει εκμηδενισμός λόγω προϊόν εγγενούς ιδεοληψίας κανενός. Πολιτισμό και δη μεγάλο είχαν και οι Ινδοί και οι Κινέζοι. Και οι άραβες αναδείξανε έναν Αβερόη και έναν Αβικκένα. Οσο και αν ψάχνω δεν βρίσκω κάτι ανάλογο για την μαύρη φυλή και αυτό δεν έχει να κάνει με συνθήκες. Και πριν την αποικιοκρατία δεν μπορέσαν να αναπτύξουν πολιτισμό, παρά μόνο τοπικές κουλτούρες λίθινης χροιάς.<br /><br />Είναι μια απτή πραγματικότητα, γιατί το αρνείστε; Δεν είναι κάτι κακό. Είναι απλά αυτό που είναι και φαίνεται.<br /><br />Ο χριστιανικός κόσμος δημιουργεί τα προαναφερόμενα με τις όποιες στρεβλώσεις.<br /><br />Και δεν σημαίνει κάτι τέτοιο, ότι η αντιμετώπιση έναντι μη δυνάμενων να κάνουν πολιτισμό πρέπει να είναι καθρεπτάκια και χάνδρες.<br /><br />Ακόμα και έναντι βάρβαρων και επιθετικών μαζών-λαών πάντα αμυντικές είναι οι τακτικές αγαπητέ των ευγενών ανθρώπων και ουχί ιδιοτελείς.<br /><br />Ατυχής λοιπόν η δικιά σας (επιτρέψτε μου) εμμονή με την υποτιθέμενη προβολή που ουδέποτε έκανα και επιχείρησα. Δεν το επιτρέπει άλλωστε η αγωγή μου και η στάση έναντι της ανάγκης των όντων για ευτυχία (τουλάχιστον όσων την επιδιώκουν).<br /><br />Να είστε σίγουρος, ότι εγνωσμένης της καλοπροαίρετης θέσεώς σας έναντι επίσης κάθε καλοπροαίρετου συνομιλητή, δεν υπάρχει περίπτωση να ούτε εσείς να ξεπεράσετε σε μια 'λεκτική' αντιπαράθεση τα εσκαμμένα, ούτε εγώ με την σειρά μου να παρεξηγηθώ και τούμπαλιν.<br /><br />και πάλι σας ευχαριστώ !Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-92135473132405443782013-01-15T09:10:16.427+00:002013-01-15T09:10:16.427+00:00λάθος τυπογραφικό λίγοι και οχι λίγηλάθος τυπογραφικό λίγοι και οχι λίγηΧριστίναhttps://www.blogger.com/profile/14037520001176068952noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-15729059138043968852013-01-15T09:07:48.451+00:002013-01-15T09:07:48.451+00:00Και πάλι ως το κακό σπυρί και την ανυπάκοη και εκε...Και πάλι ως το κακό σπυρί και την ανυπάκοη και εκείνη που νιώθει πολύ χαζή γιατί διαβάζει κείμενα και σχόλια και λεει μπα δεν μπορεί τελικά έχω IQ κουνουπιδιού θα πω το εξής και ας φανεί άσχετο....<br />Η γνώση,άποψη, σκέψη, η φιλοσοφία, και η ιστορία που μεταφέρεται και μεταδίδεται για να την καταλαβαίνουν λίγη το μόνο που κάνει είναι να παραμένει στείρα γιατί δεν λειτουργεί γεωμετρικά , δεν διδάσκει δεν εκπαιδεύει και δεν έχει ζωή.<br />Ο κόσμος είναι ένας άνθρωπος με πολλαπλές πραγματικότητες και ζωές το ένα και το όλον και το ανάποδο .<br />Το τι κάνουν οι λαοί τα κράτη και τα έθνη είναι απλή συνέπεια και συνέχεια της διδαχής κάποιων ή μη.<br />Τι είναι ελευθερία, δικτατορία φασισμός ;;;απλές έννοιες που εμείς ορίσαμε για να βολευτούμε και που κάποιοι άλλοι απλά ανέτρεψαν κατα το δοκούν γιατί ξεβολεύτηκαν.<br />Η ανάγκη των ανθρώπων είναι να μεταφέρουν χωρίς να γίνονται απαραίτητα αποδεκτοί. Η ανάγκη των κομπλεξικών είναι να πείθουν δια του λόγου.... <br />Τώρα μπορεί να είπα και κοτσάνα μπορεί και οχι ...<br />Ομως ξέρω πως όσοι έπρεπε να καταλάβουν κατάλαβαν και ξαναγυρίζω να παρατηρώ <br /><br />Αγαπητέ Μποτίλια σε σένα αφιερώνω τα μάτια της ψυχής που ποτέ δεν κάνουν λάθος αρκεί να μπορούν να δουν και μέσα σε αυτήν και όχι μόνο μέσα απο αυτή..<br />Να είσαι καλά και να μας ζορίζεις λίγο ...<br />Εμένα πάλι πολύ γιατί πρέπει να το διαβάσω πολλές φορές (ένεκα πρώην ξανθιά καλέ , όμως φυσική μαυρομάλλα)<br /><br />ΚΔ σε διάβασα και σένα αλλά όπως έχω πει και πάλι 100 φορές για να πιάσω την μία τελικά έκαψα το σκληρό ..Γιατί δεν λές το απλό<br />το όλον ένα και το ένα όλον και εκεί τελειώνουν και αρχίζουν όλαΧριστίναhttps://www.blogger.com/profile/14037520001176068952noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-81667531971668675162013-01-14T23:11:00.453+00:002013-01-14T23:11:00.453+00:00Φασιστικές εθνικοφροσύνες στην χείριστή τους μορφή... Φασιστικές εθνικοφροσύνες στην χείριστή τους μορφή. Η ιδεολογία που βρίσκεται υποκάτω αυτών είναι (ή, μάλλον, δεν μπορεί παρά νε είναι):"όποιος είναι Έλληνας είναι σωστός και παλληκάρι, ενώ όποιος δεν είναι δεν πρέπει να υποστηρίζεται". Δηλαδή η Χρυσή Αυγή είναι πολύ, ασύγκριτα θα έλεγα, πιο ήπια από όλα αυτά. Και ο Αντίοχος αυτός ήταν όντως ένας φασιστικών ενεργειών(για να μην πω φασίστας και κρίνω γενικά) Καίσαρας που καταπίεζε βασικότατες ελευθερίες του λαού εκείνου. Άιντε... Φιλαλήθηςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-44352677140838414862013-01-14T23:09:18.412+00:002013-01-14T23:09:18.412+00:00Και θα είναι χειρότερος για τους εβραίους από τον ...Και θα είναι χειρότερος για τους εβραίους από τον προηγούμενο, ή μπορεί και του Ρωμαίου Τίτου. Καί αυτός θα κάνει τους Εβραίους καί τους εβραιοφίλους, να αγαπήσουν, ή μάλλον ακριβέστερα, να λατρεύσουν τον Αδόλφο. Θα τον αναπολήσουν με τόση επιθυμία όταν συμβεί αυτό, όση δεν θα ξαναέχουν ποτέ τους. ΑΝΤΙΟΧΟΣnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-11460559192571923942013-01-14T17:23:22.941+00:002013-01-14T17:23:22.941+00:00Αγαπητέ κύριε “anonymus“
Μεγάλη μου τιμή που μου ...<b>Αγαπητέ κύριε “anonymus“</b><br /><br /><i>Μεγάλη μου τιμή που μου αφιερώσατε τρεις σελίδες. Όσον αφορά την πρώτη σας θέση ότι «προφανώς» δεν έχω εντάξει την δική μου προτροπή στα ίδια πλαίσια τα οποία επικαλούμαι,<br /> και ότι «προφανώς» εμπεριέχει κλασσικό αντικειμενισμό και ότι επίσης «προφανώς» επίσης αναφέρομαι σε κάποια απόλυτη καταδίκη του τοπικισμού, επιτρέψτε μου να σας πω,<br /> πως μάλλον διαβάσατε αλλά δεν κατανοήσατε τις αναφορές για το πρισματικό υποκείμενο και την αλλαγή παραδείγματος στην ίδια μας γνωσιολογική βάση προς το πολισχιδές και το πολυπρισματικό <br />(για αυτό και είπα ότι όλοι είχαν δίκιο, αλλά μάλλον αυτό το προσπεράσατε). Σας παραπέμπω πίσω το λοιπόν και κάνω μία σύντομη ακόμη προσπάθεια για να κλείσω εδώ και ότι καταλάβετε.<br /><br /> Το υποκείμενο αγαπητέ σε αυτή τη θεώρηση, στο μέτρο και στο βαθμό που του επιτρέπει η περατότητα του, βρίσκεται ταυτόχρονα και στα άκρα δίκην ηρακλέως όπως λέτε, αλλά και στο μέσον. <br />Θέτει ταυτόχρονα όρους εξόδου και όρους ένταξης στον Κόσμο. Αν παρακολουθούσατε το μπλοκ, (που είμαι σίγουρος πως το παρακολουθείτε), <br />θα είχατε παρατηρήσει ούτως ή άλλως πως πολύ συχνά κάνω λόγο για την «ατομική παρέκκλιση»,<br />αλλά και την ατομικότητα που θέτει εν παραλλήλω με όλες τις υπόλοιπες υπαρκτικές ετερότητες το αίτημα της καθολικότητας.<br /> Την «καταδίκη του τοπικισμού» (και μάλιστα απόλυτη… χαχαχα) που την είδατε το λοιπόν? <br /><br />Στην επόμενη σας θέση για την υπεροχή των ευρωπαϊκών εθνών και τη γενική σας ρητορική δε θα μπω ούτε καν στη διαδικασία να απαντήσω.<br /><br />Θέτετε όμως κάπου ένα ενδιαφέρον ερώτημα για το πόσα παραδείγματα αλλάζουν από ποιους και σε ποιους χρόνους. Αυτό αξίζει διερεύνησης από μέρους σας. <br />Πάντως το paradigm shift στο οποίο αναφέρεται το πρισματικό υποκείμενο έχει (ή τουλάχιστον θέτει το άνυσμα) αχωροχρονοσκοπικό χαρακτήρα, αν μου επιτρέπεται ο όρος. <br /><br />Τις παρακάτω υποθέσεις αγαπητέ κύριε για την νοητική μου κατάσταση τις βρίσκω εξαιρετικά άστοχες και όπως και τις προτροπές σας που κάνετε έχοντας υπόψιν αυτήν. <br />Κι επειδή όντως το παράδειγμα αλλάζει ακραιφνώς σας αντι-προτρέπουμε να συνεχίσετε να σκυλιάζετε, μην φυσικά αντζέντα, και μην έχοντας υιοθετήσει θέσεις άλλων,<br /> ώστε να φέρετε επιτέλους τον πολυπόθητο «έναν» ή μεσσία ή όπως αλλιώς τον θέλετε.<br /><br />Το ότι «η μονογραμμική προσέγγιση είναι εγγενές χαρακτηριστικό του ενός αρχετύπου» επιστρέψετε μου να σας πω πάλι δε με βρίσκει σύμφωνο. <br />Το αρχέτυπο στο οποίο αναφέρεστε σηκώνει άπειρες παράλληλες και αντιφατικές προσεγγίσεις.<br /><br />Τον ορισμό σας για τον ελληνισμό τον βρίσκω επίσης εξαιρετικά ατυχή καθότι πρέπει να λάβετε υπόψιν πως ο ελληνισμός γέννησε τον ουμανισμό οπότε όλοι εν δυνάμει εντάσσονται σε αυτόν.<br /> Αλλά επειδή έχετε απ’ ότι βλέπω όλο το χάρτη με τις χρονογραμμές εξέλιξης των φυλών,<br /> των γεννών των πολιτισμών και των κουλτούρων και ξέρετε για τι μιλάτε σας προκαλώ να μας διαφωτίσετε, όχι στα πλαίσια εύκολων σχολίων όμως.<br /> Κάντε ένα κείμενο και αναρτήστε το κάπου για να δούμε και πως σκέφτεστε. <br /><br />Τέλος τις υποθέσεις σας για τις αγκυλώσεις μου στο παρόν και το παρελθόν αφήστε να τις γνωρίζω καλύτερα από εσάς.<br /> Πάλι καλά δλδ που εσείς μιλάτε με νέους όρους γιατί εμείς από ότι φαίνεται μιλάμε με όρους παρελθόντος γύρου.<br /><br />Ευχαριστώ για την επικοινωνία</i><br /><br /><i><b>Nighty night, φιλούθκες και kisses και πως αλλιώς τα λέτε αυτά</b></i>Κ.Δhttps://www.blogger.com/profile/16570403645006398635noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-31261037969503523242013-01-14T14:52:40.655+00:002013-01-14T14:52:40.655+00:00Αγαπητέ Θεοφάνη,
σε ευχαριστώ για την κοινοποίηση...Αγαπητέ Θεοφάνη,<br /><br />σε ευχαριστώ για την κοινοποίηση τού λίαν ενδιαφέροντος συνδέσμού.Μποτίλια στο Πέλαγοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-14264247928380506262013-01-14T14:21:10.909+00:002013-01-14T14:21:10.909+00:00Αρχαίο κείμενο εξαιρετικά αφιερωμένο -με όλο τον σ...Αρχαίο κείμενο εξαιρετικά αφιερωμένο -με όλο τον σεβασμό - σε οικοδεσπότη κ λοιπούς:<br />"ΧΕΡΣΙ ΒΑΡΕΙΑΙΣ ΚΑΙ ΛΑΚΩΝΙΚΑΙΣ ", (ΕΥΝΑΠΙΟΣ, ΒΙΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ ΚΑΙ ΣΟΦΙΣΤΩΝ)<br /><br />http://abagore.blogspot.gr/2013/01/blog-post_13.htmlTheophanes Raptishttps://www.blogger.com/profile/01269614280130174555noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-4143048694644754542013-01-14T13:44:53.272+00:002013-01-14T13:44:53.272+00:00@ Ανώνυμος
Αξιότιμε φίλε,
σας ευχαριστώ για την ε...@ Ανώνυμος<br /><br />Αξιότιμε φίλε,<br />σας ευχαριστώ για την εμμονή σας στην προβολή των απόψεών σας. Αυτή η εμμονή - καίτοι διαφωνώ με τον κορμό τής προβληματικής που προβάλλετε - θωρώ ότι δεν μπορεί να ανάγεται σε κάποια αδυναμία σας, αλλά απηχεί το δικό μου έλλειμμα να χειριστώ επαρκώς στο παρελθόν στα πλαίσια αυτού τού ιστολογίου το ζήτημα τού προϊόντος νεοταξικού χυλού και τού "πολυπολιτισμικού" ανακατέματος, στο οποίον αναφέρεσθε.<br />Σας ζητώ συγγνώμη, διότι δεν απάντησα στο προπροηγούμενο σχόλιό σας, το οποίο απευθύνετο προς εμέ. Οι θέσεις περί πολιτισμικής ανωτερώτητος τής λευκής φυλής, με τον ταυτόχρονο πολιτισμικό εκμηδενισμό των λοιπών φυλών, την οποία προβάλλετε, δεν στηρίζεται σε συγκεκριμένα και απτά επιχειρήματα, αλλά έχει - ως αυτό κατά κανόνα συμβαίνει - αξιωματικό χαρακτήρα. Κατά συνέπεια, μια σύντομος απάντησή μου στα πλαίσια τού περιορισμένου χώρου των σχολίων θα μπορούσε να εκληφθεί ως προσβλητική προς εσάς, πράγμα το οποίον επισταμένως αποφεύγω, διότι ουδόλως επιζητώ την αντιπαράθεση, παρά μόνον την ζυζήτηση.<br />Εφ' όσον επιμένετε, αλλά και καθότι το ζήτημα το οποίον θίγετε δεν στερείται σημασίας, αποφάσισα προσεχώς να τοποθετηθώ επί τού ζητήματος αυτού διεξοδικώς στα πλαίσια ξεχωριστής αναρτήσεως, αναρτώντας ταυτοχρόνως και τα βασικά σημεία των σχολιασμών σας, ούτως ώστε να δοθεί και η δυνατότητα και ενός ευρύτερου και δεοντολογικώς συγκροτημένου σχολιασμού, δεδομένου ότι το θέμα που θίγετε ουδόλως προσάπτεται στο περιεχόμενο της παρούσης αναρτήσεως, η δε αναφορά σας στο ιστολόγιο "θεόδοτος" στη συγκεκριμένη ανάρτηση συνιστά σαφή κατάχραση της φιλοξενίας των σχολίων. Γεγονός το οποίον βεβαίως ουδόλως με ενοχλεί, διότι αφ' ενός μεν το εν λόγω φαινόμενο έχει παγιωθεί πλέον στούς διαδικτυακούς σχολιασμούς, αφ' ετέρου θεωρώ υποχρέωσή μου να κρατώ τα σχόλια ανοικτά, ώστε να μπορεί ο καθείς να αναφέρεται σε ότι τον απασχολεί.<br />Φυσικά, πέραν αυτού, η συμμετοχή σας εδώ είναι ευπρόσδεκτος και συμβάλει δημιουργικά, διότι αυτό το οποίον ενδιαφέρει πρωτίστως, είναι η διαμόρφωση κριτικής και διαφορετικών από τις δικές μου απόψεων, ούτως ώστε να ενισχύεται ένας ζωντανός διάλογος.<br />Στην αντίστοιχη ανάρτηση μπορώ όμως να προχωρήσω μετά την μεθεπομένη, διότι αφ' ενός μεν θέλω να κλείσω το θέμα που έχει ξεκινήσει στην επόμένη, καθώς και να προτάξω μια αναφορά μου στο τρέχον πολιτικό γίγνεσθαι.<br />Σας παρακαλώ λοιπόν για μια μικρή υπομονή, εάν θέλετε να συνεχίσετε τον διάλογο επί τού θέματος με εμένα. Φυσικά, εάν επιθυμείτε να σσυνεχίσετε τον διάλογο επ' αυτού με άλλους φίλους εδώ, ο χώρος των σχολίων βρίσκεται στην διάθεσή σας ανά πάσα στιγμή.Μποτίλια στο Πέλαγοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-2357899579484275732013-01-14T12:41:07.741+00:002013-01-14T12:41:07.741+00:00..ως ατυχείς..ως ατυχείςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-58745614882194593832013-01-14T12:37:36.248+00:002013-01-14T12:37:36.248+00:00κε Θ. Ράπτη
Ο Θεός παίζει ζάρια κε Ράπτη και ρίχν...κε Θ. Ράπτη<br /><br />Ο Θεός παίζει ζάρια κε Ράπτη και ρίχνει προκαθορισμένα 'καλές ζαριές'. Βλέπετε η δημιουργία, η κόσμηση και η τοποθέτηση των όντων στον άχρονο αιώνα, είναι μιά αεί τελεσθείσα πράξη του Θεού. Ως εκ τούτου ταιριάζει απόλυτα στην απίστευτη αγάπη Του προς το Ον και τα Οντα. Αν για λόγους ανατάραξης του σήμαντρου επιμείνετε παρόλα αυτά στον ατυχή χαρακτηρισμό σας, λυπάμαι αλλά δεν θα μπορέσετε να βρείτε τα κότσια για το απαιτούμενο κβαντικό άλμα στο ''κενό''.<br /><br />Εχετε δίκιο ως προς το δεύτερο ερώτημα, αλλά απαντά η ίδια η απροσδιοριστία σε αυτό. Προσωπικώς, λυπάμαι αλλά δεν δύναμαι να σας βοηθήσω σε κάτι τέτοιο όσο και να το ήθελα. Το τράβηγμα της κουρτίνα πλανκ, είναι το ίδιο και το αυτό με το προαναφερόμενο άλμα. Μόνο τον λόγο του συμβόλου δύναμαι να σας επισημάνω. Τα υπόλοιπα είναι καθαρά 'ατομική' σας υπόθεση.<br /><br />Το κόμμα που αναφέρεται ως τσίρκο, απλά προσφέρει θέαμα στο κοινό του. Τίποτα παραπάνω, τίποτα παρακάτω. Σήμερα όμως έχει χάσει αυγά και πασχάλια, απλά γιατί ούτε τον ελευθεριακό χώρο μπορεί να ελέγχει και επιτέλους ίσως να οσμίζεται ότι η σημερινή πράξις της Συγγρού, ως τραβεστί και μόνο δύναται να μελετηθεί.<br /><br />Σαφώς και δεν βρίσκεται όπισθεν το κράτος, ούτε οι μπάχαλοι, ούτε ο περιοδεύων θίασος της αριστεράς. Τουναντίον η ενέργεια είναι καθόλα εναντίον όλων των προαναφερομένων, ως σαφής προειδοποίηση-απειλή της ατέρμονα πληκτικής και τυποποιημένης πρακτικής των επικυρίαρχων.<br /><br />Φυσικά στο χάος που επικρατεί ακόμα και στον ελευθεριακό χώρο (αρκεί μιά επίσκεψη στο ινδυμίδια όπου εκφράζονται απόψεις καταδίκης της βίας (!)...μέχρι και ανησυχία για το πως βλέπουν τον χώρο οι μικροαστοί (!)) όλοι θα ρίψουν τις ευθύνες σε όλους...και οι αποστολείς του μηνύματος απλά θα περιμένουν να δουν αν το λάβανε οι παραλήπτες.<br /><br />Εκ των πράξεων θα καταλάβουμε και το πρυτανείο και την απόφαση των παραληπτών.<br /><br />Αγαπητέ μου στο τέταρτο αναφερόμενο, μπορώ να μοιραστώ μαζί σας τις αγωνίες και εμπειρίες σας, εφόσον από πρώτο χέρι ξέρω τι σημαίνει να κρατάς μόνος σου εργαστήριο και πεδία διαπίστευσης (παρεπιμπτόντως έχετε έξοχους επιστήμονες μερικούς εκ των οποίων είχα την τιμή να γνωρίσω σε αμιγώς επιστημονικές συζητήσεις).<br /><br />Οπότε επιτρέψτε μου να χαρακτηρίσω του καθόλα δικαιολογημένους μεν, άστοχους δε χαρακτηρισμούς σας περί των ναυτών του Οδυσσέως.<br /><br />Καλό σας μεσημέρι<br /><br /> Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-3724249065936785842013-01-14T10:10:21.909+00:002013-01-14T10:10:21.909+00:00- Το "ελέω προγραμματισμού" ταιριάζει στ...- Το "ελέω προγραμματισμού" ταιριάζει στα ρομπότ!<br />- Ποιός σας είπε κε Ανώνυμε, ότι η διαφυγή σας είναι η επιθυμητή κ από εμένα από τη στιγμή μάλιστα που δεν τη δηλώνετε κ ορίζετε σαφώς?<br />- Μη μου πείτε ότι σας φοβίζει η προοπτική του ΣΥΓΥΡΙΖΑ υπό τσιπούρας τινός διότι θα γελάσω!<br />- Εάν έχετε την εντύπωση ότι γνωρίζετε περί πραγματικής δηλ. ρεαλιστικής, με σάρκα και οστά διαφυγής χωρίς αν έχετε παλέψει ποτέ σας να στήσετε ένα εργαστήριο ελλείψη χρημάτων και υπό το δικτατορικό καθεστώς τυραννίσκων γραφειοκρατών, εάν δεν έχετε ποτέ σας ταλαιπωρηθεί σε μηχανοστάσιο η σε φάμπρικα (ευτυχώς η ζωή αυτή με ευλόγησε ώστε να έχω γνωρίσει ναυτικούς) τότε κε Ανώνυμε αμπελοφιλοσοφείτε αλλά "ναύτης του Οδυσσέως" με την πίστη του Άργους δεν είστε! Theophanes Raptishttps://www.blogger.com/profile/01269614280130174555noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-43994034048928969082013-01-14T09:24:29.408+00:002013-01-14T09:24:29.408+00:00κε Θ. Ράπτη
Εκπλήσσομαι με τον τρόπο που αγνοείτε...κε Θ. Ράπτη<br /><br />Εκπλήσσομαι με τον τρόπο που αγνοείτε, ότι η ιστορία εμφανίζει με μαθηματική ακρίβει πάντα τους χρήσιμους ηλιθίους της τύπου Marinus van der Lubbe, ώστε να γράφουν οι διάφοροι Μπόρμπανς για το θείο 'άνωθεν' δώρο.<br /><br />Επιτρέψτε μου να επιμείνω στον όρο αγκυλώσεις. Με μαρξιστική σκέψη και λογική περί δήθεν 'αυτοπυροβολισμών' του κράτους, το μόνο που κάνετε είναι να βαδίζετε στον ίδιο κύκλο χωρίς πιθανότητα διαφυγής.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-60244196133196542322013-01-14T09:13:00.983+00:002013-01-14T09:13:00.983+00:00Σας προτρέπω να ανακαλύψετε (όσο οξύμωρο και αν ακ...Σας προτρέπω να ανακαλύψετε (όσο οξύμωρο και αν ακούγεται αυτό), ότι το παράδειγμα αλλάζει ακραιφνώς από τους διανοούμενους σαν και εσάς, ακριβώς διότι υιοθετείτε ‘προυιοθετημένες ιδέες’ και όχι κάτι πέρα από αυτές (δικό σας ή έξωθεν δοσμένο). Και εσείς με την σειρά σας ως διανοούμενος, υιοθετήστε από άλλους του 1ου επίπεδου που με την σειρά τους θα πάνε πιο κάτω ή πιο πάνω ή θα παραμείνουν στο ίδιο επίπεδο βάσει το ‘ορίων ανοχής παραμονής’.<br /><br />Η μονογραμμική προσέγγιση είναι εγγενές χαρακτηριστικό του ενός αρχετύπου, η καμπύλωσις αρχίζει μετά, όταν και η κίνηση στο διάστημα, έχει την τάση να κάνει κόσμον. Με αυτό τον τρόπο έρχεται και ο Σουηδός ή ο Νιγηριανός, από διαφορετικά σημεία εκκίνησης και μια διαφορετικά σημεία λήξης.<br /><br />Βλέπετε στα πλαίσια της κοσμικής ανακυκλώσεως (‘κάρμα’) άλλο ρόλο θα επιτελέσει κάθε μονάδα ως Μπαγκλαντεσιανός και άλλο ως Βολιβιανός. Και οι ρόλοι αυτοί εντάσσονται στο σφαγείο της ανθρωπότητας, όπως πολύ ποιητικά δίδεται στην ορολογία ‘Πεδίον του Αρεως’.<br /><br />Φυσικά αυτοσκοπός είναι η διαφυγή εκ του πεδίου αυτού και εδώ μπαίνουν τα ερωτήματα. Ο λαγός, η χελώνα και η γραμμή τερματισμού. Σημείο εκκίνησης λοιπόν εκ του χάλκινου ουρανού και σημείο τερματισμού επίσης. Κάτω από αυτό, τάγματα ερμηνείας ορθώς το θέτετε.<br /><br />Ο ελληνισμός είναι μια επικίνδυνη ατραπός, όταν νοείται ως μια αεί στάση. Εχει το ίδιο σημείο εκκίνησης που αναφέραμε παραπάνω και ως εκ τούτου, ακολουθεί το ίδιο λάθος, την ίδια αμαρτία, την ίδια μετάνοια, την ίδια μετάλλαξη και τέλος την ίδια ανάσταση η οποία βέβαια άμα τη επιτυχία της, προφανώς και δεν τον αναγνωρίζει ως τέτοιον αλλά ως κάτι άλλο. Ασιάτες, Κινέζοι και Αφρικανοί όπως το νοείτε δεν εντάσσονται στα πλαίσια εξέλιξης αυτού που ονοματίζετε ‘Ελληνισμό’ ή μάλλον καθ’ ημάς ελληνισμό. Ανήκουν σε άλλους χώρους διαφορετικών αλλά αναλογικών σημείων εκκίνησης και σημείων τερματισμού, λαϊκιστί είναι άλλοι κόσμοι. Παρόλα αυτά…φέρονται κάποιοι εξ΄αυτών ως ‘ελληνισμοί’ εκείνων των κόσμων, κατάσταση που οφείλετε να κατανοήσετε εάν θέλετε να έχετε ολοκληρωμένη εικόνα, σε δεύτερη φάση και όχι τώρα που σας απασχολεί η δικιά σας εξέλιξη.<br /><br />Τα θηρία δε, απαραίτητα και με τον ρόλο τους, σε όλη την ιστορία του ανθρώπινου σφαγείου. Χωρίς τον Στάλιν, δεν θα εξολοθρευότανε ο Χίτλερ. Οπότε το τι διανοείται και τι όχι ο Ενας, προφανώς και δεν έχει να κάνει με το τι διανοείται ο περιορισμός του ενός (ε μικρό). Πράγμα που αδυνατείτε να συλλάβετε αυτή την στιγμή προφανώς λόγω προσωπικών φιλικών αισθημάτων προς αγκυλώσεις του παρόντος ή του παρελθόντος.<br /><br />Τέλος θα ήθελα να σας επισημάνω τον τελείως λαθεμένο ορισμό ‘λαϊκή ψυχή’. Αν τελικώς επιμένετε σε αυτόν, οφείλω να σας μεταφέρω ότι αυτή η τελευταία δεν έχει απολύτως καμία διαφορά από αυτό που καλείται από τους ραβί/καμπαλλιστές ‘νεφές’, ήτοι η ά-πυρος μία.<br /><br />ΧαιρετώAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-4573418766865154172013-01-14T09:12:51.848+00:002013-01-14T09:12:51.848+00:00κε ΚΔ
Προφανώς δεν έχετε σκεφτεί, ότι στα ίδια πλ...κε ΚΔ<br /><br />Προφανώς δεν έχετε σκεφτεί, ότι στα ίδια πλαίσια, μπορεί να εντάσσεται και δική σας προτροπή, εφόσον εμπεριέχει τον κλασσικό ‘αντικειμενισμό’ (και ουχί αντικειμενικότητα) της υποτιθέμενης ‘σκέψης’ ή οποία εντελώς προβλέψιμα συγκεράζει ή καταδικάζει τα ‘άκρα’ ως άλλος Ηρακλέας. Δεν ξέρω κατά πόσο έχετε κάνει τον γύρο του κόσμου ή του γαλαξία, προκειμένου να δικαιολογείται εκ των λόγων σας η απόλυτη καταδίκη του τοπικισμού, αλλά επειδή δεν έχετε κάνει ούτε το πρώτο, ούτε το δεύτερο προφανώς η σκέψη σας είναι βασισμένη σε λάθος θεμέλια. Εκτός αν το έχετε κάνει, οπότε είστε θεός.<br /><br />Το ότι η Ευρώπη και τα έθνη της (όχι όλα) παράγουν πολιτισμό, τέχνες, θεολογία, επιστήμη κ.λ.π. είναι απλά μια πραγματικότητα, τόσο εκκωφαντική που καταντά ενοχλητική για τους επικυρίαρχους και όσουν έχουν αφελή σκέψη. Είναι τελείως διαφορετικό πράγμα η παραδοχή της πραγματικότητας και άλλο η αναπτυσσόμενη εκλεκτικότητα ιδιωτών (ακόμα και ομάδων ιδιωτών βλ. προτεστάντες των Ρέϊντζερς) ως άλλος Ισραήλ. Και είναι άλλο η ταύτιση των εναντιούμενων σε τέτοιους εκλεκτούς με τους πεφωτισμένους μπυραριών. Αυτό που κλασσικά καλείται old word order vs new word order. Είναι μια υπαρκτή κατάσταση, η οποία όμως δεν αφορά το πρόβλημά μας αν και μερικώς εντάσσεται εκ του πονηρού σε αυτό.<br /><br />Πολύ περισσότερο δε, όταν οι αυτοανακυρηγμένοι εκλεκτοί δεν έχουν παράξει πολιτισμό, αλλά απλά έχουν στρεβλώσει όλα τα επιτεύγματα εκείνων που δημιούργησαν.<br /><br />Ξεχωρίστε το αυτό, διότι πέφτετε στην παγίδα του δευτέρου επιπέδου, για όσους προβλέψιμα ξεπεράσουν το πρώτο.<br /><br />Ξέρετε το μυστικό είναι, ότι εκ των 2 άκρων, πρέπει να ακολουθηθεί η επιστρεπτική πορεία του ενός προς το σημείο εκκίνησής του το οποίο θα συμπαρασύρει σε αυτό και το άλλο, προκειμένου να το αναστήσει. Αν προσπαθήσει να το πολεμήσει ώστε να το εξολοθρεύσει, τότε και τα δύο άκρα είναι καταδικασμένα. Ευτυχώς όμως αυτό δεν δύναται να λάβει χώρα ελέω προγραμματισμού. <br /><br />Και αυτό είναι ένα μυστικό δυσκολονόητο, διότι εμπεριέχει μέσα του την αποδοχή των θηρίων.<br /><br />Οι ατζέντες…οι υποτιθέμενες είναι λάθος εξ΄ ορισμού, εφόσον δεν υπάρχει πολυπολιτισμός, αλλά πολυπολυκουλτούρα (δεν έχουν αναπτύξει πολιτισμό όλοι) και ακριβώς λόγω του προηγουμένου ο λεγόμενος φυλετισμός (όταν υπάρχουν 4 φυλές κατά την ανθρωπολογία) είναι άνευ αντικειμένου. Τα γένη κάνουν πολιτισμό και ουχί οι φυλές.<br /><br />Σε πιο προχωρημένη νοητική κατάσταση, πιθανώς να διαγνώσετε κάποτε ότι η εμπεριστατωμένη συνωμοσιολογία και ουχί η εκκωφαντική μπουρδολογία, αποτελεί την υλοποίηση της κινεζικής σοφίας περί κάλυψης-απόκρυψης μπροστά στα μάτια μας, κάθε πολύτιμου που πρέπει να κρυφτεί. Δεν ομιλώ για βάζα Μίνγκ.<br /><br />Ούτε ομιλώ για ροπές ιδεολογικές ή μη. Αυτές εντάσσονται στον προαναφερόμενο νοητικό πόλεμο 1ου επιπέδου. Υπάρχουν και άλλα πέραν του 2ου. Όπως πολύ σωστά αναφέρετε, κανένας δεν σε ακυρώνει αν δεν του το επιτρέψεις. Η επιτυχία όμως των επιπέδων είναι αυτή καθαυτή η δικιά σας παρερμηνεία της αδυναμίας σας. Δηλαδή το να νομίζετε ότι ακτινογραφείτε ορθώς την αλλαγή του παραδείγματος. Υπάρχει εδώ και μια καμπή, μιάς και αρχετυπικώς το παράδειγμα δεν δύναται παρά να είναι ένα, όντας ευρισκόμενο σε μία στάση. Οπότε τίθεται το ερώτημα, πόσα παραδείγματα αλλάζουν, από ποιους και σε ποιους χωρόχρονους και αν αυτό καθαυτό το παράδειγμα συμμετέχει τελικά με τον τρόπο στην τελική λύση;<br /><br />τέλος α'Anonymousnoreply@blogger.com