tag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post2091436914979151643..comments2024-03-27T08:40:54.148+00:00Comments on ΜΠΟΤΙΛΙΑ ΣΤΟ ΠΕΛΑΓΟΣ: ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΟΥ ΠΕΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΑΠΟ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣbotilastopelagoshttp://www.blogger.com/profile/13943161658850133030noreply@blogger.comBlogger14125tag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-66309136331876452112011-01-28T18:12:02.392+00:002011-01-28T18:12:02.392+00:00Είμαστε σε οριακό σημείο.
Η ανατολίτικη κουτοπονη...Είμαστε σε οριακό σημείο.<br /><br />Η ανατολίτικη κουτοπονηριά δεν παλεύεται.<br />Σε λίγο θα ζητήσουν γιους, γυναίκες και κόρες, μπορεί και χώρο στις οικίες μας, με ανταποδοτικά φορολογικά κίνητρα.<br /><br />Οι τουρκόσποροι στη χώρα είναι ίσως περισσότεροι από ότι νομίζαμε.<br /><br />Αρχής γενομένης των κεφαλών της εξουσίας.<br />Τουρκογενείς, τουρκόσποροι, τουρκολάγνοι.<br /><br />ΝΙΚΗ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ.<br />@αλλενάκιAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-7355761262332487102011-01-28T12:45:28.333+00:002011-01-28T12:45:28.333+00:00@ Α.Κ.
Αγαπητέ φίλε,
όπως έχω αναφέρει σε πρόσφα...@ Α.Κ. <br /><br />Αγαπητέ φίλε,<br />όπως έχω αναφέρει σε πρόσφατα κείμενα, πρόθεσή μου δεν είναι να παρέχω μόνο μικρές διευκρινήσεις στα ζητήματα τα οποία θέτω, αλλά να συμβάλλω στο πλήρες άνοιγμα των θυρών, που θα μπορούσαν να αποκαταστήσουν ένα λειτουργικότερο συσχετισμό με αυτά.<br />Αυτή η φιλοδοξία δεν προέρχεται από την πεποίθηση ότι διαθέτω κάποια πνευματική υπεροχή έναντι των φίλων επισκεπτών. Δεν θεωρώ ότι είμαι δότης, απευθυνόμενος προς κάποιους παραλήπτες, πιστεύοντας ανυποχώρητα στον συμπαντικό νόμο της αμοιβαιότητος. Είμαι αμετάκλητα οπαδός της συλλογικότητος και έχω εκφράσει συχνά, ότι προσβλέπω στον συλλογικό διανοούμενο. Θα ήταν νομίζω οξύμωρο να δηλώσω, ότι πιστεύω και στον συλλογικό μύστη, καθότι το Μυστήριο διέπει αφ' εαυτού μια ανωτέρα συλλογικότητα. Το Πνεύμα μας ενώνει όλους, ο Λόγος συνέχει τα πάντα, κατά συνέπεια είμεθα ήδη κτήματά τους και αυτά είναι ήδη κτήματά μας.<br />Πριν προσεγγίσουμε την έννοια "μυς" (= μανιτάρι - αγγλιστί mushroom)ως υλικόν βοήθημα εκστατικών εμπειριών, ας δούμε το γράμμα "Μ", ως αρχικόν της μέθης και της μεθέξεως.<br />Στο υπέροχο κείμενο του Paul Valery που κατέθεσες, υπάρχει μια πρόκληση κλειδί: Αυτή του "constantly renewed stimuli". Είμαστε έτοιμοι να αποδεχθούμε την πρόκληση; Δεν χρειάζεται καθόλου να πολιορκήσουμε το Δένδρο της Ζωής για να το γευτούμε. Αυτό μας πολιορκεί.<br />Το παρόν ιστολόγιο δεν διεκδικεί τίποτε περισσότερο, από την συνειδητή συμβολή σε αυτήν την αναζήτηση. Αποδέχεται δηλαδή χωρίς υπεκφυγές τις συνέπειες και τις ευκαιρίες αυτού που θα μπορούσαμε να αποκαλέσουμε "διαδικτυακό πρόσωπο" στην σφαίρα της κοινωνίας.<br />Άρα - εκκινών από το δικό σου stimulus και σε ευχαριστώ για την πρόσκληση - στο άμεσο μέλλον θα προσπαθήσω να γίνω επί του θέματος των Μυστηρίων αναλυτικότερος, συνθετικότερος και ότι άλλο ήθελε ευεργετήσει η υμετέρα χάρις.<br /><br />Ας μην θεωρηθεί ξιπασμός η στόχευση, τα γραφόμενα να ευελπιστούν πέραν της αντιτάξεως ή του ενστερνισμού, διότι πίσω από τα μαύρα γράμματα στο λευκό της οθόνης οφείλει να καραδοκεί η ανάγκη για κοινωνία.Μποτίλια στο Πέλαγοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-7524837494460296142011-01-28T08:40:16.093+00:002011-01-28T08:40:16.093+00:00Και μία γενική συνεισφορά:
"interruption, in...Και μία γενική συνεισφορά:<br /><br />"interruption, incoherence, surprise are the ordinary conditions of our life. They have even become real needs for many people, whose minds are no longer fed by anything but sudden changes and constantly renewed stimuli. We can no longer bear anything that lasts. We no longer know how to make boredom bear fruit. So the whole question comes down to this: can the human mind master what the human mind has made?"<br /><br />Paul ValeryA.K.noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-82340712713270534912011-01-28T08:30:53.502+00:002011-01-28T08:30:53.502+00:00Ευχαριστώ πολύ για την ταχύτατη ανταπόκριση και τα...Ευχαριστώ πολύ για την ταχύτατη ανταπόκριση και τα καλά σου λόγια.<br /><br />Η "σωκρατική αλογόμυγα" των κειμένων σου θέλει σκέψη πριν κάποιος της αντιταχθεί ή την ενστερνιστεί.<br /><br />Μία μικρή διευκρίνιση πάντως περί μυστηρίων του Ελληνικού Πνεύματος θα με διευκόλυνε.Α.Κ.noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-53893700522855744232011-01-27T21:07:39.104+00:002011-01-27T21:07:39.104+00:00@ Α.Κ.
Θερμά ευχαριστώ για την συμπάθεια που εκδη...@ Α.Κ.<br /><br />Θερμά ευχαριστώ για την συμπάθεια που εκδηλώνεις. Τους καλούς φίλους και φίλες αισθάνομαι πάντοτε παρόντες, ανεξαρτήτως παρουσίας, μια και οι αμοιβαίοι δεσμοί συμπάθειας ξεπερνούν τα όρια της εικονικής πραγματικότητος.<br />Ουδέποτε υπήρξα παράνομος μετανάστης. Πλην όμως έζησα επί μακρόν ως πολίτης β΄ κατηγορίας στο εξωτερικό και ζω ακόμη, ως ένα βαθμό, τις διακρίσεις, με αναπόφευκτο αποτέλεσμα να έχω αναπτύξει ανάλογες ευαισθησίες. Αρκετοί από τους συμπατριώτες που ζουν στην Ελλάδα, έχουν κάνει την εμπειρία της φοιτητικής μετανάστευσης, η Γερμανία όμως είχε την ιδιαιτερότητα των ξένων εργατών. Η ζωή και τα προβλήματα των Ελλήνων εργατών στην Γερμανία, κυρίως κατά την περίοδο '70-'90, δεν είναι γνωστά στην Ελλάδα, διότι ουδείς μετέδωσε επ' αυτών. Όσοι όμως έτυχε να ζυμωθούμε με αυτά, γνωρίζουμε, ότι κάθε μετανάστευση, νόμιμη η μη, κάθε άλλο παρά ευλογία αποτελεί για τους ξένους, ενάντια σε όσα διακήρυσσαν οι εθνοπατέρες της εποχής. <br />Όπως ανάφερα στην ανάρτησή μου, το πανεπιστημιακό άσυλο οφείλει να υπέχει για όσους συμμετείχαν στις φοιτητικές και λαϊκές κινητοποιήσεις εναντίον της δικτατορίας, σημαντική συμβολική αξία, χωρίς όμως να εξυπηρετεί ταυτοχρόνως κάποια καλώς νοούμενη πρακτική ανάγκη.<br />Επειδή τυχαίνει να προσπαθώ να ασχολούμαι εντατικά - ή και κατά το δυνατόν διεξοδικά - με την αποτίμηση των συμβόλων και των συμβολισμών, όπως άλλωστε και οι δυαρχισταί, τους οποίους θεωρώ κατ' εξοχήν αντιπάλους μου, θεωρώ, ότι η προσπάθεια κατάργησης του ασύλου εντάσσεται στην διαδικασία αποδόμησης κάποιων συμβόλων, τα οποία σημάδεψαν μια εποχή, την οποία ενώ εγώ θεωρώ ηρωική, άλλοι καλοθεληταί επιχειρούν να απαξιώσουν.<br />Πέραν αυτού, εάν καταργηθεί το πανεπιστημιακό άσυλο, δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτε - ούτε πρακτικά, ούτε σε επίπεδο συμβόλων. Κατά συνέπεια δεν φοβούμαι τίποτε από μια τέτοια εξέλιξη. Πιστεύω, ότι οι θιασώτες της αποδόμησης κάποιων αγωνιστικών συμβόλων, τα οποία συνδέονται με το παρελθόν, επιχειρούν να παραβιάσουν ανοικτές θύρες και να κατατροπώσουν ανεμόμυλους. Διότι οι μύστες τρίτης γενιάς οικοδομούμε πλέον μια νέα πανίσχυρη συμβολική, στηριζόμενη στα μυστήρια που επόπτευσε και εποπτεύει το Ελληνικό Πνεύμα. <br />Μπορεί να θεωρούν τους εαυτούς τους ιδιαίτερα ικανούς και να διαθέτουν ισχυρότατη τεχνογνωσία. Το Πνεύμα όμως αποφάσισε εμείς να προηγούμεθα πάντοτε, όχι μόνο ένα βήμα, αλλά περισσότερα βήματα.Μποτίλια στο Πέλαγοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-68024174269995122492011-01-27T18:48:49.141+00:002011-01-27T18:48:49.141+00:00Αγαπητέ οικοδεσπότη
Αφού απολογηθώ για τη μακρόχρ...Αγαπητέ οικοδεσπότη<br /><br />Αφού απολογηθώ για τη μακρόχρονη απουσία μου, σε συγχαρώ για ακόμα μία "θρεπτική τροφή της σκέψης" και δηλώσω ότι λατρεύω τον τρόπο γραφής σου και τα ελληνικά σου, θα σε στενοχωρήσω ρωτώντας:<br /><br />1) Οταν εσύ μετανάστευσες, μπήκες σε μία νταλίκα κρυφά και πέρασες κάμποσες χώρες και εισήλθες παράνομα στη Γερμανία; Γιατί εγώ από τους συγγενείς μου που πήγαν μετανάστες στη Γερμανία (1961) ξέρω ότι τους ΚΑΛΕΣΕ το γερμανικό κράτος, τους έλεγξε, τους επέλεξε και μετά τους δέχτηκε.<br /><br />2)Το Σύνταγμά μας προστατεύει την ελευθερία της έκφρασης και την ανάπτυξη της προσωπικότητας σε ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ. Γιατί χρειάζεται ειδικός νόμος για τα Πανεπιστήμια; Εφόσον ένας αναρχικός μπορεί να εκδίδει τα βιβλία του στα οποία ζητάει την κατάργηση του κράτους, τι παραπάνω του προσφέρει το πανεπιστημιακό άσυλο; Αφού ένας φοιτητής έχει το ΑΝΑΦΕΡΕΤΟ δικαίωμα να συστήσει οργάνωση υπέρ των εκδιδομένων γυναικών της Ταϊλάνδης, των καταπιεζόμενων Παλαιστινίων, της προστασίας του Ολυμπιακού Πειραιώς, την προώθηση της συνεργασίας με τους εξωγήινους κτλ. Τι χρειάζεται το άσυλο; Ο ίδιος φοιτητής, εάν διαφωνεί επιστημονικά, ηθικά, φιλοσοφικά με αυτά που διδάσκει ένας καθηγητής, μπορεί ΩΡΑΙΟΤΑΤΑ να γράψει τις απόψεις του και να μοιράζει φυλλάδια σε όλους τους φοιτητές. Και βέβαια, να έχει μπλογκ.<br /><br />Στις άλλες χώρες που είχαν δικτατορία (Πορτογαλία, Ισπανία, Αργεντινή, Χιλή κτλ.) ποια είναι η κατάσταση στα πανεπιστήμια;<br /><br />Με τις ερωτήσεις μου περί ασύλου σε προκαλώ (φιλικά) να δηλώσεις τι φοβάσαι πραγματικά και συγκεκριμένα ότι θα γίνει εάν καταργηθεί το άσυλο. Γιατί μάλλον κάτι βαθύτερο και πολύ πιο επικίνδυνο βλέπεις που εμένα μου διαφεύγει.<br /><br />Ευχαριστώ και αναμένω με ενδιαφέρον την απάντησή σουΑ.Κ.noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-3738943785227289392011-01-27T17:09:57.164+00:002011-01-27T17:09:57.164+00:00@ Ο νοών...νοείτω
Αγαπητέ αδελφέ,
πράγματι το δόγ...@ Ο νοών...νοείτω<br /><br />Αγαπητέ αδελφέ,<br />πράγματι το δόγμα "διαίρει και βασίλευε" αποτελεί αρχαίο τέχνασμα του συστήματος. Ακολουθώντας την παραίνεση του Τσε Γκουεβάρα "να διατηρήσουμε όλη την αγριότητα και όλη την τρυφερότητά μας", νομίζω ότι πρέπει να κατευθύνουμε την πρώτη εναντίον του συστήματος και την δεύτερη υπέρ των ανθρώπων. Όλων των ανθρὠπων, ασχέτως πως τους αξιολογούμε, αδιακρίτως εάν είναι φίλοι ή αντίπαλοί μας, γνωστοί ή άγνωστοι. Εάν επιτρέψουμε να εισέλθει το μίσος και η αμφιβολία στην καρδιά μας, τότε ενεργούμε με τους όρους που μας επιβάλει ο αντίπαλος.<br />Είναι ζωτικά απαραίτητο, η μεγαλοψυχία να αγκαλιάζει τον καθένα και κάθε τι, σύμφωνα με την επίγνωση που διακήρυξε κάποιος Ινδός Πατέρας, ότι "δεν υπάρχουν άγιοι χωρίς παρελθόν και αμαρτωλοί χωρίς μέλλον".<br />Τα βέλη σου τα παρακολουθώ, επειδή παρακολουθώ μόνιμα τα γραπτά σου και δεν βρήκα ποτέ κάτι επιλήψιμο σε όσα εκφράζεις. Όταν οι προθέσεις είναι αγαθές, ας στήσει ο Δάντης τσαντίρι μόνος του στην κόλαση, διότι ο μόνος ορθός δρόμος είναι ο δρόμος της καρδιάς.<br />Η διάρκεια της ζωής μας είναι πολύ μικρή για να μπορεί να υπάρξει επίπονη σπουδή και νόηση. Το μόνο που σχεδόν κατάφερα, είναι να προσπαθώ να ακολουθώ - δυστυχώς όχι πάντοτε - τον δρόμο της καρδιάς, γιατί είμαι νταλκαδιάρης, ερωτιάρης και στραβόξυλο.<br /><br /><br />@ archaeopteryx<br /><br />Όποιος αγαπάει παιδεύει και αυτό περιμένουμε πρώτιστα από τους φίλους μας.<br />Έχω εκφράσει την άποψη, ότι το ζητούμενο έχει τέτοιο εύρος και βάθος, που κανείς δεν μπορεί να ανταποκριθεί επαρκώς από μόνος του. Πιστεύω στον συλλογικό διανοούμενο και χαίρομαι ιδιαίτερα από την ζωντάνια των φίλων.Μποτίλια στο Πέλαγοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-62713651885457347442011-01-27T11:43:38.551+00:002011-01-27T11:43:38.551+00:00Δεν σε ρωτάω προβοκατόρικα, είναι παζλ και στο κεφ...Δεν σε ρωτάω προβοκατόρικα, είναι παζλ και στο κεφάλι μου.<br /><br />Βέβαια, οσονούπω ακαδημαϊκό, αφού ξαναγράφουν λεξικά, και Ιστορία, και ιδέες...archaeopteryxhttps://www.blogger.com/profile/01447933289803066497noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-71740757959326834842011-01-27T11:09:48.099+00:002011-01-27T11:09:48.099+00:00Αποδεικνύεται για άλλη μία φορά, ότι η σωφροσύνη σ...Αποδεικνύεται για άλλη μία φορά, ότι η σωφροσύνη σου διδάσκει, ότι η εν θερμώ αντιδράσεις εμπεριέχουν πάντα τον κίνδυνο να στραφεί το μένος προς την λάθος πλευρά.<br />Ορθότατα λοιπόν κατευθύνεις τα βέλη προς το σύστημα και μακρυά από τους ανθρώπους.<br />Δύσκολος όμως και ο διαχωρισμός στο ποιοι από τους ανθρώπους υποθάλπτουν το σύστημα και ποιοι είναι έρμαιά του.<br />Έριξα πολλά βέλη εχθές και ίσως και προς λάθος κατευθύνσεις.<br />Θεωρώ όμως ότι ο στόχος ήταν ένας.<br />Το σύστημα και όσοι ανοήτως το συντηρούν αλλά και το επιδιώκουν λόγω ιδιοτέλειας.<br />Θεωρώ όμως ιδιαίτερα δύσκολο το να αντιληφθεί ο μέσος, μορφωτικά, άνθρωπος το τι προηγείται, το πώς συντηρείται και το πώς εκδηλώνεται.<br />Θεωρώ επίσης εξωφρενικό, να μετουσιώνεται σε παθητική στάση η όποια άγνοια και ανοχή.<br />Οι λέξεις δεν πρέπει να μας τρομάζουν όταν αποσκοπούν στο να περιγράψουν αυτό που ακριβώς εννοούν.<br />Το αντίπαλο δέος μεταμορφώνεται συνεχώς για να μπορεί πάντα να καλύπτεται πίσω από τις δυνάμεις που προκαλεί να αντιδράσουν.<br />Η καθαρή και ψύχραιμη φωνή σου είναι σαφώς αποτέλεσμα επίπονης σπουδής και νόησης.<br />Άλλος φέρει το ψευδώνυμο και άλλος έχει την χάρη.<br />Έχουμε πολλά ακόμα να μάθουμε, για αυτό και πρέπει να προσέχουμε.Ο νοών...νοείτωhttps://www.blogger.com/profile/03292733949664100586noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-10010830616617102462011-01-26T23:36:37.221+00:002011-01-26T23:36:37.221+00:00Στα ανωτέρω ξέχασα να προσθέσω το πολύ σημαντικό θ...Στα ανωτέρω ξέχασα να προσθέσω το πολύ σημαντικό θέμα:<br />Νεότουρκοι - Κεμαλισμός - Εργκένεκον - ΝεοοθωμανισμόςΜποτίλια στο Πέλαγοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-77091235870381102452011-01-26T23:29:58.243+00:002011-01-26T23:29:58.243+00:00@ archaeopteryx
Θερμά ευχαριστώ για το σχόλιό σου...@ archaeopteryx<br /><br />Θερμά ευχαριστώ για το σχόλιό σου, που στοχεύει - για μια ακόμη φορά - στην καρδιά του θέματος.<br />Κατ' εξακολούθηση επιχειρείς να με φέρεις ενώπιον ενωπίω σε ένα θέμα - κλειδί για την νοηματική λειτουργικότητα, που αφορά μεγάλο αριθμό απόψεων που έχω εκφράσει και έναντι του οποίου βαρύνομαι με υπεκφυγή κατ΄ εξακολούθηση.<br />Αυτή η υπεκφυγή δεν οφείλεται στην έλλειψη απόψεων επί του προκειμένου από εμένα, ούτε στο ότι πιστεύω πως δεν υπάρχουν κατάλληλα επιχειρήματα να προβληθούν. Αυτή αφορά το εύρος του θέματος και την φυγοπονία από την μεριά μου να ανταποκριθώ στην πρόκλησή του.<br />Επειδή όμως δεν έχει νόημα να προβάλλονται θέσεις, οι οποίες προϋποθέτουν την εφαρμογή ενός αναλυτικού οργάνου, το οποίο δεν έχει παρατεθεί συστηματικά, αποδεχόμενος την ύπαρξη του κενού, που ορθώς και με φιλική εμμονή κατ' εξακολούθηση εντοπίζεις, δεσμεύομαι το δυνατόν γρηγορότερο να επιχειρήσω μια προσπάθεια χειρισμού του.<br />Δεν είναι τυχαίο, ότι στην προκειμένη ανάρτηση κάνω μνεία σε ΣΥΣΤΗΜΑ. Ο όρος, ενώ είναι μεν απρόσωπος και αφηρημένος, δεν παύει να υπονοεί τουλάχιστον, ότι πρόκειται για κάτι ευρύτερο, το οποίο ξεπερνάει συγκεκριμένες εκφάνσεις, τμήματα ή μερικότερα συγκροτήματα εξουσίας.<br />Φρονώ ότι στα πλαίσια της λεγόμενης "νέας τάξης" υπάρχει συγκεκριμένη συμπαιγνία ΗΠΑ, Ρωσίας, Κίνας, Ισραήλ, Μπαχαβιστών Ισλαμιστών και ΕΕ. Έξω από το χορό - αλλά και σε συνάρτηση με αυτόν - επιχειρούν να κινηθούν οι Νεοοθωμανοί, ένεκα του προωθούμενου διαμελισμού της Τουρκίας.<br />Για να τύχει επεξεργασίας αυτό το θέμα θα χρειαστεί σειρά αναρτήσεων, τις οποίες προαναγγέλλω με θέμα όπως:<br />- Ο ρόλος του καθεστώτος (ρασ)Πούτιν - Μεντβέντεφ<br />- Το σχεδιαζόμενο παγκόσμιο νόμισμα<br />- Η εμπορική σύμπραξη ΕΕ.-Κίνας-Μαφίας<br />- Η παγκόσμια τραπεζική σύμφυση<br />- Τα ελλαδικά κρόνια ιερατεία υπεράνω σιονισμού και αγγλοσαξόνωνΜποτίλια στο Πέλαγοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-88984324278261061672011-01-26T22:52:18.367+00:002011-01-26T22:52:18.367+00:00@ Ζάχαρη
Χαίρομαι, όταν παλαιότεροι - και ακόμη π...@ Ζάχαρη<br /><br />Χαίρομαι, όταν παλαιότεροι - και ακόμη περισσότερο παλαιότερες - φίλοι και φίλες, που μεταφέρουν την μαρτυρία μιας εποχής, συμφωνούν με την οπτική που διατύπωσα.<br />Δεν διεκδικώ το άψογο - εγκάρδια ευχαριστώ όμως για την αποδοχή του κειμένου - αλλά επιχειρώ μια στοιχειώδη αποκατάσταση καταστάσεων, που στενάζουν κάτω από το βάρος τόνων προπαγάνδας.Μποτίλια στο Πέλαγοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-79444197178876539172011-01-26T22:45:22.814+00:002011-01-26T22:45:22.814+00:00Συμφωνώ σε όλα πλην του "ποιός τους έφερε εδώ...Συμφωνώ σε όλα πλην του "ποιός τους έφερε εδώ"<br /><br />Δηλαδή ποιος οφελειται από την αποσταθεροποίηση μας αυτή την στιγμή.<br /><br />Οι Τούρκοι, το βλέπω.<br /><br />Οι μουσουλμάνοι γενικώς, στον καυγά στο Αφγανιστάν επίσης (είμαστε στην γραμμή ανεφοδιασμού)<br /><br />Το Ισραήλ? Το τελευταίο πράγμα που θέλει (εκτός πια αν πάιζου τέεετοι θέατρο)<br /><br />Οι Αμερικάνοι? Για να έχουν μεγαλύτερο πρόβλημα στο Αφγανιστάν? Αγόρασαν αγάπη από άλλους στην περιοχή ενθαρρύνοντας τον ΓΑΠ? Αccommodation?<br /><br />Οι Ρώσοι? Για να τσιγκλίσουν να πάμε μαζί τους, τώρα? χλωμό<br /><br />Οι Γερμανοί? Νομίζεις προτιμούν Πακιστανούς από Έλληνες?<br /><br />Θα μου πεις δεν είναι μία εθνότητα αλλά συμπαιγνία πολυεθνικών συμφερόντων. Αλλά εμένα μου θυμίζει 1967, τότε βέβαια ο κόσμος δεν είχε πολλούς πόλους είχε μόνο δύο<br /><br />Με όλα αυτά που συμβαίνουν στην Β Αφρική και την Μ Ανατολή, δεν ξέρω ποιόν ακριβώς συμφέρει αυτό που γίνεται με τους μετανάστες.archaeopteryxhttps://www.blogger.com/profile/01447933289803066497noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-434722470152803670.post-86631265271120507872011-01-26T22:43:05.834+00:002011-01-26T22:43:05.834+00:00Μπραβο,αψογο κειμενο.
Εχουμε κυβερνηση αλα καρτ κα...Μπραβο,αψογο κειμενο.<br />Εχουμε κυβερνηση αλα καρτ και θυμωμενους πολιτες αλα καρτ.<br />Ετσι πανε αυτα ασορτι...Ζάχαρηhttps://www.blogger.com/profile/08416263338005015765noreply@blogger.com