27 Απριλίου, 2013

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ - ΑΓΓΙΝΑΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΟΥ ΤΗΣ ΒΟΣΤΩΝΗΣ - ΣΥΝΕΧΕΙΑ



2. ΟΡΝΙΘΟΤΡΟΦΕΙΟ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΑΓΓΙΝΑΡΑΣ Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΜΑΤΡΞ

Από τον Μάϊο τού 1968 μέχρι σήμερα οπωσδήποτε επήλθαν κάποιες ποσοτικές αλλαγές, όσο αφορά την αντιμετώπιση τής ανθρώπινης αγγινάρας στα πλαίσια τής ανθρωποκαλλιέργειας.

Πριν όμως αναφερθώ σε κάποιες ποσοτικές αλλαγές, οι οποίες αφορούν το ανθρώπινο πεπρωμένο και επήλθαν κατά την πάροδο των τελευταίων δεκαετιών, θα ήθελα να προβώ σε μνεία κάποιων πολύ βασικών ποιοτικών δεδομένων, τα οποία διέπουν την παρουσία μας επάνω σε αυτόν τον πλανήτη, επί παγίας βάσεως. Βάσις, η οποία ξεπερνά και αυτά ετούτα τα συγκεκριμένα ιστορικά δεδομένα τής παρούσης ιστορικής σπείρας, έχοντα διαϊστορικό χαρακτήρα:

Οι άνθρωποι -  βαυκαλιζόμαστε να θεωρούμε τούς εαυτούς μας ως "το απαύγασμα τής δημιουργίας" (να χαρώ και κάτι πολλά βαρείς μαγκίτες τύπου "Θεόδοτος", οι οποίοι διαρρηγνύουν τα ιμάτιά τους σχετικά με την "ανωτερότητα τής λευκής φυλής"). Από εποχής "αγίου" αυγουστίνου τού "μεγάλου" και "αγίου" θωμά ακινάτου, οι "πολιτισμένοι" λαοί θεωρούν, ότι διαθέτουν την απαραίτητη κρίση, ώστε να κατανοούν δια τής νοησιαρχίας την Βίβλο, από εποχής μαρτίνου λούθηρου θεωρεί η προτεσταντική Ευρώπη ότι "η ερμηνεία τής αλήθειας της Αγίας Γραφής αποτελεί ατομικό ζήτημα τού κάθε πιστού" - πέραν των ορίων τής όποιας κοινότητος - και από τότε που ο αλητάμπουρας των στοών ζαν ζακ ρουσσώ συνέγραψε το "Κοινωνικό Συμβόλαιο", θεωρεί ο κάθε γερμανός μανάβης, ότι είναι "χεiραφετημένος πολίτης" ("Mündiger Bürger") ώστε να δύναται αυτοδικαίως και επαξίως να συναποφασίζει και να συγκαθορίζει τις τύχες τής κοινωνίας και τής ανθρωπότητος, για να μην αναφερθώ στον ιδεολογικό προπαγανδιστή - μπράβο του "τάγματος των πεφωτισμένων τής βαυαρίας" γκέοργκ φρίντριχ βιλχελμ χέγγελ, ο οποίος ισχυρίστηκε ότι, "ότι υπάρχει είναι καλό, ως προϊόν τού Πνεύματος", με "ύψιστο απόκτημα τής Δημιουργίας το Γερμανικό Κράτος", τουτέστιν και το Άουσβιτς και το Νταχάου μέσα.
Το Μάτριξ διαθέτει αβέρτα - κουβέρτα μηχανισμούς στην προσπάθειά του να αναπαράγεται - και κακά τα ψέματα - όλοι εδώ μέσα βράζουμε.
Εκατοντάδες χιλιάδες μόμολα επάνδρωσαν και επανδρώνουν (είτε ως "άνδρες", είτε ως "γυναίκες") τούς εκούσιους αλλά και ακούσιους μηχανισμούς υπνώσεως και αυτοϋπνώσεως, που το αναπαράγουν. Είτε ως "συντηρητικοί" ιδεολογικοί χαφιέδες, οι οποίοι θεωρούν ενδωμύχως ότι "απολαμβάνουν" επαξίως τα δήθεν προνόμια που το σύστημα τούς εξασφαλίζει, είτε ως σαλταρισμένοι "επαναστάτες" και "αντιφρονούντες", στων οποίων την μαυρισμένη πανκ ψυχή χέουν ακόμη μεγαλύτερη μαυρίλα οι πρακτοράτζες των αδερφάτων αλλά Σόρος-Τσίπρας-Μιχαλολιάκος-Κουφοντίνας. Κοινό χαρακτηριστικό όλων αυτών: Η πάκτωσις τής απολύτου αληθείας μέσω τού φανατισμού. Κατά πόδας βαβαίως και οι καναπεδάτοι προπαγανδιστές τού ωχαδερφισμού, τού "εντάξει αρχίζει να φαίνεται φώς στο βάθος τού τούνελ", οι οποίοι αναμένουν να αγιάσουν προσεχώς δια τής σχολαστικής τηρήσεως των "χρηστών ηθών".

Όμως, για να το πω εξω από τα δόντια και χωρίς περιστροφές, ουδόλως βοηθάει η ενασχόλησις με τις ποσοτικές αλλαγές που επιοβάλλονται - όσο υπερβολικά ξεδιάντροπες μπορεί αυτές να εκδηλώνονται - εάν δεν καταστεί κατανοητή η βαρεία ποιότητα που μάς σφραγίζει όλους τούς ανθρώπους - αγγινάρες μέσα στο Μάτριξ:
Διότι κατ'ουσίαν δεν είμαστε περισσότερο από τροφή για όντα που δεν έχουν άλλη δυνατότητα επιβιώσεως από το να σπαράσουν αίμα και ανθρώπινες σάρκες και κατά προτίμηση παιδιών, βρεφών ή και εμβρύων, τα οποία διαθέτουν αυξημένη ζωϊκή ενέργεια. Και δυστυχώς αυτό είναι το μικρότερο κακό - καθότι για όσους δεν κρέμονται από τον υλισμό, δεν αποτελεί το σαρκίον τους (ή κοινώς τομάρι) το ανώτατο διακύβευμα. Δυστυχώς, αυτό το οποίον σπαράσουν και είναι το πλέον ζοφερό, είναι η ψυχή μας. Μια γρήγορη ματιά ολόγυρά μας είναι αρκετή, ώστε να πείσει πάντα εχέφρονα άνθρωπο (όχι όμως και τα χεγγελιανά μαγκάκια) περί τής ποιότητος τού Μάτριξ εις το οποίον είμεθα εντειχισμένοι. Και όπου πάσα έννοια δικαίου και ανθρωπισμού βιάζεται απροκαλύπτως στο όνομα των "ανθρωπίνων δικαιωμάτων", τού "πολιτισμού", τής "ανοικτής κοινωνίας", τής "προόδου", τής "αναπτύξεως", τής "λογικής", τής "υπηρεσίας τού Θείου Θελήματος", τής "ελευθερίας", τής "δικαιοσύνης" και των αυγών τουρκίας.

Στην "Αποκάλυψιν τού Ιωάννου" γίνεται αναφορά στον πόλεμο που έλαβε χώρα μεταξύ τού "Αρχαγγέλου Μιχαήλ και των αγγέλων αυτού και τού Εωσφόρου (Δράκοντος) και των αγγέλων αυτού". Καθώς και ότι "Ο Εωσφόρος και οι άγγελοι αυτού ηττήθησαν και εβλήθησαν εις την γην και  ουδέ τόπος ευρέθει αυτώ έτι εν τω ουρανώ".  (Αποκάλυψις, κεφ. 12, στίχοι 7-10).
Το ζήτημα των προφητειών γενικώς είναι πολύπλοκο και ιδιαίτερα αυτό τής "Αποκαλύψεως τού Ιωάννου", το ενδιαφέρον πέριξ τής οποίας βαθμηδόν αυξάνεται τάχιστα. Στο παρελθόν έτυχε να κάνω κάποιες γενικές αναφορές σχετικά με την όλη προβληματική και αναμφιβόλως σκοπεύω να επανέλθω διεξοδικά. Επί τού προκειμένου όμως προτίθεμαι να παραμείνω αποκλειστικά στο χωρείο που προηγείται:
Στο υποθετικό ερώτημα, ως προς το συγκεκριμένο που αναφέρεται, ότι ο Δράκων έβλήθη ηττηθής εις την γην, χωρίς να υπάρχει περιοχή στον ουρανό που αυτός και οι άγγελοί του θα μπορούσαν πλέον να σταθούν, πού μπορεί αυτό να ανάγεται, η απάντηση στην οποία μετά από συγκεκριμένες παρατηρήσεις δεκαετιών έχω καταλήξει, είναι, ότι αυτά τα προφανώς μη υλικά όντα (ως άγγελοι) αδυνατούν να σταθούν οπουδήποτε στον ουρανό, διότι τα προσβάλλει η κοσμική ακτινοβολία. Η δε παραμονή εντός τής γης, τούς εξασφαλίζει το απαραίτητο φίλτρο, για την προστασία τους από αυτήν.

Tα κείμενα τού Ion Maggos στην ιστοδελίδα "Terrapapers" αναφορικά με την ένταξη τού ανθρώπου στην διατροφική αλυσίδα, αλλά και κάποια άλλα κείμενα που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο σχετικά, όπως και μερικά σημαντικά βίντεο τού David Icke, θεωρώ ότι σηματοδοτούν κάποια πολύ σημαντικά δεδομένα, τα οποία δεν μπορούν, όσοι διαθέτουν ανοικτό ορίζοντα και προβληματίζονται χωρίς προσκώματα, να παρακάμψουν.
Η λογική τής διατροφικής αλυσίδας χαρακτηρίζεται από συγκεκριμένη προβληματική: Η φωτοσύνθεση στηρίζεται βασικά στην ηλιακή ενέργεια. Αυτή οδηγεί στο να αναπτυχθεί το χόρτο, με το οποίον θρέφονται τα φυτοφάγα ζώα. Τα σαρκοφάγα ζώα θρέφονται με το κρέας των φυτοφάγων ζώων. Οι άνθρωποι θρεφόμαστε τόσο με φυτά, όσο και με το κρέας και το γάλα των φυτοφάγων ζώων, αποφεύγοντας - πλην των περιπτώσεων εξαιρετικής ελλείψεως τροφής - την βρώση κρέατος σαρκοφάγων ζώων. Η όλη αλυσίδα έχει κατά συνέπεια ως βάση την ηλιακή ενέργεια. Η έμμεση πρόσληψή της όμως από εμάς, μέσω τής βρώσεως φυτών και κρέατος φυτοφάγων ζώων, δεν επαρκεί για την επιβίωσή μας. Αυτή προϋποθέτει ταυτοχρόνως και την συχνότατη έκθεσή μας στο ηλιακό φως (και τις λοιπές κοσμικές ακτινοβολίες, οι οποίες όμως λόγω τής υψηλής συχνότητος που διαθέτουν, παρουσιάζουν υψηλότερη ικανότητα διαπερατότητος από το φως και δύνανται να διαπερνούν μέσα, εντός των οποίων η διάδοση τού φωτός ανακόπτεται).
Όντα, τα οποία αδυνατούν να εκτίθενται αμέσως στην ηλιακή ενέργεια και την κοσμική ακτινοβολία, είναι υποχρέωμένα να αντλούν την απαραίτητη για την επιβίωσή τους ζωική ενέργεια με την βρώση άλλων όντων. Ο μύθος τού βρικόλακα κωδικοποιεί αυτόν τον συμβολισμό: Οι βρικόλακες υποτίθεται ότι μπορούν να κυκλοφορούν μόνο στο σκότος της νυκτός, διότι το φως τού ηλίου τούς εξοντώνει. Κατά συνέπεια, πίνουν αίμα ανθρώπων για να επιβιώσουν.Ο συμβολισμόςαυτός έχει περάσει και στην συμβολική χρήση κάποιων πτηνών τής νύκτας, όπως η νυκτ-ερίδα. Ως πτηνό που κυκλοφορεί μόνον την νύκτα συνδέεται συμβολικά με την πόση αίματος και αποτελεί συνακόλουθα πάγιο σύμβολο των αποκρυφιστών, το οποίον εντέχνως διοχετεύεται και από τα κυκλώματα τού Μάτριξ τού Μάτριξ στις παιδικές ψυχές μέσω παιχνιδιών και εικονογραφημένων, αφού προηγουμένως αυτό υποστεί την αντίστοιχη ωραιοποίηση, ώστε να καταστεί αποδεκτό.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει τόσο η ετοιμολογία τής λέξεως βρικόλακας, από την σύνθεση των όρων "βριλ", η οποία σημαίνει το ον που ζει υπογείως (ιδέ και "Βριλίσια") και τού όρου "κολάζω", ο οποίος σημαίνει "τιμωρώ" και "τυραννώ". Η σημασία αυτών των ρημάτων είναι προφανής κατά την διαδικασία βασανισμού τού θύματος τής ανθρωποθυσίας, πριν αυτό θανατωθεί, με στόχο την παραγωγή διμεθίλτρυπταμίνης ( (ιδέ και την "δύναμη βριλ" των ναζί).
Προφανής είναι και η σύνθεση τού όρου νυκτερίς εκ των "νύξ" και "Έρις".

Ένα ακόμη "νυχτοπούλι", το οποίον έχει προσλάβει συμβολικό χαρακτήρα είναι η κουκουβάγια. "Περιέργως" παρακολουθούμε να γίνεται χρήση τού εν λόγω συμβόλου από κυκλώματα, τα οποία εμφανίζονται εκ πρώτης όψεως ετερόκλητα: Αφ'ενός μεν η κουκουβάγια αποτελεί το ιερόν ζώον τής θεάς Αθηνάς, αφ'ετέρου βλέπουμε να γίνεται χρήση αντιστοίχου ειδώλου στις τελετουργίες των "Bohemian Groove", οι οποίοι θεωρούνται σατανολάτραι και στις τελετουργίες των οποίων, όπως έχει καταγγελθεί από συνωμοσιολόγους όπως ο Alex Jones, το είδωλο τής κουκουβάγιας συμβολίζει το μολόχ . Επί τού προκειμένου αξίζει να αναφερθεί, ότι η κουκουβάγια είναι ένα πουλί, το οποίον συνδέεται όχι μόνον με την νύκτα, αλλά και την αυγή, την εκδήλωση δηλαδή τού πρώτου πρωϊνού φωτός, το οποίον συνδέεται και με τον πρωϊνό αστέρα, τουτέστιν την Αφροδίτη (σύμβολον τής οποίας είναι η πεντάλφα, ή ορθότερον τα πέντε Λ, τουτέστιν "Πεντέλη").Το φως τής αυγής αποκαλείται και "λυκαυγές" και λυκόφως, συνδεόμενο με τούς "λυκάωνες", τούς "λυκανθρώπους", τον "Λύκειο Δία", ιερόν τού οποίου υπήρχε στην λίμη Λέρνη (εξ ού και η "λερναία ύδρα") και τα αντίστοιχα τελετουργικά αίματος.
(Όποιος ενδιαφέρεται για περισσότερες αναφορές σχετικά με το "λυκόφως" και την συμβολιστική αντιπαραβολή του προς το φως τού Ηλίου, μπορεί να ανατρέξει στην ανάρτησή μου "΄Ελληνες Εναντίον "Πεφωτισμένων"", όπου επιχειρείται γραμματολογική προσέγγισις τού όρου "lux", τού όρου Έλλην - Ήλιος, καθώς και ανάλυση των λόγων, οι οποίοι οδήγησαν τούς λατίνους στην αντιστροφή της ενεργειακής ακίδος τού γράμματος Λ με την εξουδετέρωσή του μέσω τού L και στην διάσπαση τής πληρότητος τής διφθόγγου ΟΥ και την αντικατάστασή της με την σχιζοφρένεια τού γράμματος U).

Η κουκουβάγια υπήρξε αρχικώς σύμβολο τής "Λίλιθ", η οποία αποτελούσε συμφώνως προς τις διδασκαλίες των αποκρυφιστών, την πρώτη σύζυγο τού Αδάμ. Η Λίλιθ θεωρείται δαιμονική οντότης και εκπροσωπεί την θυλική έκφραση τού Βάαλ. Η Λίλιθ πέρασε στον ελληνόφωνα χώρο ως θεά Εκάτη, σύμβολο τής οποίας υπήρξε η κουκουβάγια. Η επικρατώσα άποψη τής ετοιμολογίας τής λέξεως "Παλλάς" συνάγει αυτόν τον όρο εκ τού "Βάαλ". Κατά πόσο με τον συμβολισμό τής κουκουβάγιας - παλλάδος, επιχείρησαν να αποδώσουν κάποιοι εντέχνως και κρυφίως στοιχεία μητριαρχικής λατρείας σε μια θεότητα, η οποία αποτελεί την κατ' εξοχήν θεότητα τής πατραρχίας, ή κατά πόσο οι ιθύνοντες τής πατριαρχίας έκαναν σε βάση ανοχής και σκοπιμότητος χρήση αυτών των συμβολισμών, ώστε να προωθήσουν ομαλώς πατριαρχικά σύμβολα σε μητριαρχικώς δομημένο ασυνείδητο, δεν είμαι εις θέσιν να γνωρίζω, ούτε και αυτό αποτελεί ζητούμενο επί τού παρόντος.
Κάποιοι, μεταξύ των οποίων και λίαν εξαίρετοι λεξικογράφοι, όπως ο Π. Χ. Δορμπαράκης, αποδίδουν τον όρο "Παλλάς" στο ρήμα "πάλλω", ήτοι την "η πάλλουσα το δόρυ". Συμπληρώνει όμως ο Δορμπαράκης, ότι η εν λόγω ερμηνεία είναι λίαν αμφίβολος, δεδομένου ότι - κατά την γνώμη μου - αυτή στερείται λογικού νοήματος. Τουναντίον το ρήμα "παλάσσω", το οποίο πλησιάζει ηχητικώς περισσότερο στο "Παλλάς", σημαίνει ραντίζω, μολύνω, μιαίνω. Ένας δυνατός συνδυασμός των ρημάτων ραντίζω και μιαίνω συνεπάγεται ραντισμό με αίμα, ως τελετουργική διαδικασία.
Ας μην παραβλέπουμε, ότι αρχικώς ο "Πάλλας" ήτο Τιτάν (τουτέστιν χθόνια θεότης) και στην συνέχεια η "Παλλάς" ήτο ξόανον - τουτέστιν κεραία - το οποίον ετοποθετείτο εις το "Παλλάδειον", τόπον όπου συνήρχετο το δικαστήριον των εφετών, το δικάζον ακούσιους φόνους (Ερώτημα τού γράφοντος: Ήσαν οι φόνοι κατά κανόνα πράγματι "ακούσιοι"; Και τι εγίνοτο με την παραγομένη μέσω αυτών "διμεθίλτρυπταμίνη";). (Το ξόανον ήτο κορμός δένρου, η κορυφή τού οποίου είχει ξυστεί προσλαμβάνοντας μορφή ακίδος.  Η μορφή τής θεότητος ήτο ελαφρώς εξυσμένη επί τού ξύλου. Δεν είναι τυχαίο, ότι και τα πρώϊμα ξόανα, τα οποία έγιναν σε πέτρα, παρουσιάζουν ευθυτενείς μορφείς με τα χέρια αφαπτόμενα πλαγίως των μηρών, ως εξέλιξη τής προηγουμένης πρακτικής).
Επί των κεραιών (υπό μορφήν οβελίσκων, μενχίρ, ξοάνων κλπ.) και των φίλτρων (σπήλαια, καταβάσια) όπου ετελούντο - και εξακολουθούν να τελούνται ανθρωποθυσίες - έχω κάνει αναφορές κυρίως στις σειρές αναρτήσεων "Με το Σκυλί τού Μπάσκερβιλ Υπό το Φως τής Ακροπόλεως" και στην "Απορείες Αφελούς".





Θα ήθελα να ολοκληρώσω το παρόν κεφάλαιο με κάποιους εντοπισμούς, οίτινες αφορούν το πρόβλημα των ενέσιμων σκληρών ναρκωτικών, τα οποία θεωρώ, ότι όχι μόνον άπτονται τής παρούσης προβληματικής, αλλά αποτελούν απτές ενδείξεις σχετικώς με όσα προαναφέρθησαν.
Επανειλημμένως έχω δηλώσει, ότι είμαι πραγματιστής, χωρίς όμως να απαιτώ σώνει και καλά να χωρέσει η πραγματικότης στα στενά διανοητικά σχήματα, τα οποία η "μέση" περί αυτής αντίληψη επιχειρεί να επιβάλλει.
Η προσεκτική παρατήρησις κάποιων πραγμάτων, τα οποία εκτυλίσσονται περιξ ημών και τα οποία η μέση αντίληψις προσπερνά εκ συστήματος, θεωρώ ότι δύνανται να προάγουν μια ρεαλιστικότερη εκτίμησή τους, από αυτήν που επικρατεί και την οποίαν το Μάτριξ επιβάλλει στην βάση τής "εχεφρόνου λογικής", συνθέτοντας τα ισχύοντα κοινωνικά μυθεύματα.
Αυτά τα συμπεράσματα έχω συνάγει παρατηρώντας κάποια δεδομένα στα μέρη, όπου πλασσάρεται η πρέζα. Δυστυχώς αυτά τα "στέκια", ευρίσκονται διασκορπισμένα εν μέση οδώ, εκεί όπου οι μη συμμετέχοντες στο εν λόγω αλισιβερίσι πολίτες, είθισται καθημερινώς να διάγουν. Είναι προφανής η προκλητικότης των λόγω κυκλωμάτων στην βάση τού σλόγκαν "θα μάς φάτε στην μάπα με το στανιό". Η πλήρης συμπαιγνεία και αρρωγή τούς κράτους (ως δουλικότατου αχθοφόρου τού Μάτριξ) θεωρείται πλέον περισσότερο από δεδομένη.
Προσωπικά δεν έχω τίποτε εναντίον των εξαρτημένων ατόμων. Όλοι είμαστε άνθρωποι και "ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω". Πλην όμως πίσω από το εμπόριο και την υπέρμετρη διάδοση των ναρκωτικών φαίνονται να διεκπεραιόνονται στοχεύσεις εβρισκόμενες πολύ πέραν τής παρανόμου κερδοφορίας και τής χρηματοδοτήσεως μέσω αυτής παρανόμων επιχειρήσεων των κρατικών μυστικών υπηρεσιών.

Εάν παρατηρήσουμε την διαδικασία τής δια ενέσεως διοχετεύσεως ναρκωτικών ουσιών εις το αίμα των δυστύχων εξαρτημένων προσώπων, θα δούμε, ότι αυτοί πρίν διοχετεύσουν την ναρκωτική ουσία στην φλέβα τους, αντλούν δια τής σύρριγγος ποσότητα αίματος εξ αυτής, η οποία και αναμιγνύεται εις την σύριγγα με την ναρκωτική ουσία.
Το φαινόμενο, το οποίον υφίσταται κατά την διάρκεια αυτής τής διαδικασίας, είναι να παραβρίσκεται ποσότης αίματος, ως φορεύς ζωτικής ενεργείας, πλησίον κεραίας, η οποία συγκεντρώνει την περιξ αυτών κοσμική ακτινοβολία εις την ακίδα της. Τοιουτοτρόπως επικρατούν συθήκες, κατά τις οποίες οι εθαιρικές οντότητες δύνανται να αποσπάσουν αυτήν την ζωική ενέργεια, χωρίς να εκτεθούν στο εν λόγω σημείο σε μεγάλη κοσμική ακτινοβολία. Την εν λόγω κεραία αποτεί η βελόνα τής σύρριγγος.

Πιθανόν να θεωρήσουν κάποιοι αναγιγνώσκοντες αυτήν την ερμηνεία αυθαίρετη και υπερβολική.
Υπάρχει όμως ένα επί πλέον δεδομένο στην όλη διαδικασία, το οποίον είναι αδύνατον να παρακάμψουμε, αιτούμενοι ταυτοχρόνως την ικανοποίηση τής λογικής συνέπειας:
Η πλειοψηφία των εξαρτημένων από τα ναρκωτικά άτομα, είτε τρώνε τα νύχια τους, είτε υπάρχουν σε αυτά μεγάλες ποσότητες ρύπων.
Η ερμηνεία που δίδω σε αυτό το αναμφισβήτητο δεδομένο, είναι ότι μπορεί μεν οι ναρκομανείς να προβαίνουν ασυνειδήτως σε αυτές τις πρακτικές, χωρίς να αντιλαμβάνονται την συνέπειά τους. Τα δάκτυλα αποτελούν όμως φυσικές κεραίες τού σώματος, προς απορρόφηση τής κοσμικής ακτινοβολίας. Η τέχνη τής χειρολογίας έχει προβεί σε λίαν ακριβείς αναλύσεις, οι οποίες αφορούν τον ψυχισμό τού ατόμου σε συνδυασμό με τις ιδιότητες και την μορφολογία τής χειρός και δη των δακτύλων. Τα νύχια αποτελούν την ακμή  τής φυσικής κεραίας, το ρόλο τής οποίας επιτελούν τα δάκτυλα. Συνεπώς η στόμωσις των ονύχων εμποδίζει την απρόσκωπτη απορρόφηση τής κοσμικής ακτινοβολίας από τα δάκτυλα, με αποτέλεσμα η περιεκτικότητα του αίματος των εξαρτημένων προσώπων σε αυτήν να είναι περιορισμένη, ώστε το αίμα τους να μπορεί να καταναλωθεί από αιθερικές οντότητες.
Εκ τούτου προκύπτει, ότι ο θάνατος των εξαρτημένων από τα σκληρά ναρκωτικά δεν επέρχεται κυρίως από αναιμία, δηλητηρίαση τού αίματος, ή άλλες μεταδοτικές νόσους, αλλά από την βαθμιαία υποκλοπή τής ζωτικής τους ενέργειας από αιθερικές οντότητες.
Ένα σχετικό ζήτημα αφορά την αίσθηση ευφορίας και υπερμέτρου απολαύσεως, η οποία συμβαίνει τόσο στην περίπτωση τής καταναλώσεως διμεθίλτρυπταμίνης, όσο και τής καταναλώσεως σκληρών ναρκωτικών. Αυτή προφανώς δεν προέρχεται από βιοχημικές διαδικασίες, οι οποίες διεγείρουν το νευρικό σύστημα, αλλά από παρεμβάσεις των αιθερικών οντοτήτων στην αύρα των εις μέθην ευρισκομένων. Υποπτεύομαι, ότι οι αιθερικές οντότητες δύνανται, όταν μπορέσουν να βρεθούν πλησίον ατόμων τα οποία εβρίσκονται υπό την επήρεια παραισθησιογόνων ουσιών, να διεγείρουν τεχνιέντως κάποιες συχνότητες τής αύρας, οι οποίες επιφέρουν ευφορεία και αίσθηση υπερμέτρου απολαύσεως.
Κάτι ανάλογο διάβασα προ δεκαετιών και σε βιβλία τού Λόμπσανγκ Ράμπα, ο οποίος δηλώνει σε αυτά, ότι τυγχάνει θιβετιανός μοναχός βαθυτάτου μυήσεως και ισχυρίζεται σε κάποιο από αυτά, ότι "στούς χρήστες σκληρών ναρκωτικών γλύφουν δαιμονικές οντότητες την αύρα, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται τρύπες στο αιθερικό σώμα αυτών των ατόμων".

Εφ'όσον ισχύουν οι ως άνω υποθέσεις, πρικύπτει, ότι η διάδοσις των σκληρών ναρκωτικών έχει βαθύτερες αιτιάσεις. Υπό αυτήν την έννοια καθίσταται νοητή και εικονική καταπολέμησις τού προβλήματος από πλευράς ιθυνόντων. Στην βόρειο Ευρώπη έχει επικρατήσει μέσω τής ακατάσχετης προπαγάνδας των κυκλωμάτων των "πράσινων σκουλικιών" δήθεν "οικολόγων", των κυκλωμάτων προωθήσεως ομοφυλικής προπαγάνδας, των σοράδων και λοιπών "χειραφετημένων" κατά ζαν ζακ ρουσσώ γουρουνιών και η επικράτηση τού λεγόμενου "δικαιώματος στην έκσταση των ναρκωτικών" (Rauschrecht).

Έχοντας παρουσιάσει στο παρελθόν φωτογραφικό υλικό από κεραίες και φίλτρα στην περιοχή Αθηνών, σε προσεχή ανάρτηση θα καταθέσω φωτογραφική τεκμηρίωση αντίστοιχων δεδομένων στο Βερολίνο, ώστε να καταστεί παραστατικά κατανοητό, ότι το Μάτριξ δεν έχει γεωγραφικά όρια, αλλά πέραν από τις ωραιοποιήσεις που επιχειρούν οι ιδεολογικοί του αχθοφόροι, ο ίδιος ανθρώπινος σταυλισμός επιβάλεται σε όλα τα μήκη και τα πλάτη. Με κωρύφωση κάποιες χώρες όπως η Βραζιλία, όπου εκεί η ζωή των παιδιών δεν αξίζει ούτε μια πεντάρα.

Ας μού επιτραπεί εκ προοιμίου ο εντοπισμός, ότι οι αναφορές μου στην ανθρώπινη αγγινάρα δεν αποσκοπούν να επιφέρουν ηθική κατάπτωση, διάθεση μοιρολατρικής αποδοχής των δεδομένων και περαιτέρω προσαρμογή στο Μάτριξ. Τουναντίον εκτιμώ - και θα προσπαθήσω προσεχώς να καταδείξω - ότι η ανθρώπινη αγγινάρα δύναται να αποτελέσει την πλέον ισχυρή γόμωση για το πυροβόλο που θα εξοντώσει δια παντός τις αιθερικές οντότητες, οι οποίες την ταλανίζουν, επιλύοντας δια παντός το ζητούμενον των ιστορικών μεταπτώσεων στην προοπτική τής μεταβάσεως στον μεταάνθρωπο.


2. ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ: ΑΠΟ ΤΗΝ "ΚΑΤΑΣΤΑΣΙΑΚΗ ΔΙΕΘΝΗ" ΣΤΙΣ ΤΡΟΜΠΕΣ ΕΚΤΟΞΕΥΣΕΩΣ ΑΙΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΛΑΔΟΜΠΟΓΙΑ

Συνεχίζεται

22 Απριλίου, 2013

Η ΠΛΕΟΝ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΗ ΑΓΓΙΝΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΟΟΥ ΤΗΣ ΒΟΣΤΩΝΗΣ


1. ΑΝΘΡΩΠΟΣ: Η ΠΛΕΟΝ ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΗ ΑΓΓΙΝΑΡΑ ΕΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ

Για μια ακόμη φορά αναγκάζομαι να ζητήσω συγγνώμη απο τούς καλούς επισκέπτες και επισκέπτριες τής σελίδας, επειδή προχωράω ένεκα επικαιρότητος σε επόμενο θέμα, χωρίς να έχω πραγματευθεί το προηγούμενο που έθεσα. Αυτό δεν σημαίνει, ότι η επικαιρότητα τού θέματος τής προηγουμένης αναρτήσεως δεν εξακολουθεί να είναι δεδομένη. Υπόσχομαι, λοιπόν, προσεχώς να καταθέσω την συνέχειά του, στον βαθμό που σε κάποια θέματα σχετιζόμενα με αυτό δεν γίνει μνεία στην παρούσα αναφορά.
Επιλέγοντας συνειδητά σε κάποιες φάσεις την διαδικασία μιας νοητικής αγρανάπαυσης, επιχειρώ μια εσωτερική εγκεφαλική ζύμωση αυτών που κατά διαστήματα έχω πραγματευθεί εδώ. Η κειμενογραφία άλλοτε είναι δυνατόν να εκτυλίσσεται με σχετική συνέχεια ως αποδίπλωση ενός ρολό, άλλοτε όμως απαιτεί πάτημα τής τροχοπέδης, εφόσον επιδιώκουμε να μην μυρικάζουμε ιδέες, απόψεις, εκτιμήσεις και διαπιστώσεις, που αναφέρθηκαν ήδη επαρκώς.
Όπως έχει επανειλημμένως εντοπιστεί, η δυνατότης μας προς επεξεργασία των προσλήψεών μας είναι αυστηρότατα επιλεκτική. Οι αντίστοιχοι μηχανισμοί μπορούν μεν να ικανοποιούν με τον λειτουργικό προσανατολισμό που τούς διέπει ζωτικές σκοπιμότητες τής νοήσεως. Πλην όμως, αυτό έχει ως συνέπεια να περνάει απαρατήρητο, αταξινόμητο και δίχως να αποτιμάται ένα τεράστιο ποσοστό τού υλικού που προσλαμβάνουμε. Κάποιες φορές ομολόγησαν φίλοι σχολιαστές χαρακτηριστικά, αναφορικά με την επιχειρούμενη εδώ τοπιογραφία, ότι ενώ περνούν συχνότατα από μέρη που έτυχε να εξετάσω αναλυτικά (παρέχοντας και την ανάλογη φωτογραφική τεκμηρίωση) ότι δεν υπέπεσαν στην προσοχή τους διόλου κάποια δεδομένα, τα οποία από μια πιο προσεκτική σκοπιά θα μπορούσαν να θεωρηθούν ως φωνασκούντα.
Αρρωστιάρηδες κειμενογράφοι, όπως ο υποφαινόμενος, γνωρίζουν εκ προοιμίου ένεκα εντελέχειας τής νόσου πού πάει η δουλειά. Το φέρνουν από εδώ, το φέρνουν από εκεί, όμως το επόμενο τμήμα τού παζλ, καίτι υπαρκτό, ελλοχεύει σε κάποια αραχνιασμένη γωνιά τού κρανίου. Ή ορθότερα σε κάποιο πηγάδι τού βαθέος ασυνειδήτου, στο οποίον οι βουτιές δεν είναι καθόλου αυτονόητες και εύκολες. Ο Άρθουρ Κόναν Ντόυλ έβαζε τον φανταστικό του ήρωα Σέρλοκ Χολμς, στην πορεία τής αποκαλύψεως τού κακού, να πειραματίζεται με κόκες και αμφεταμίνες, ώστε να δυναμώσει τις γάμπες του, πριν αυτός επιχειρήσει τις καταδύσεις του στο άμεσα ορατό, αλλά ταυτοχρόνως και αβυσσαλέα εντέχνως κεκρυμμένο. Για τον γράφοντα τέτοιου είδους επιταχυντές των συνάψεων αποτελούν απροσπέλαστες πολυτέλειες. Μετά το πέμπτο τσιγάρο διαμαρτύρεται η βεβαρυμένη κατάσταση των αγγείων του, οπότε η μόνη διαδιασία που αυτός υπέστη εκών - άκων στην πορεία να καταρριφθούν κάποια φυσικά όρια, στάθηκε το εκάστοτε υπερβολικό στρες επιβίωσης. Γι αυτούς όμως, οι οποίοι είναι φανατισμένοι με το κυνήγι τής συνειδήσεως, δεν παίζει κανένα ρόλο κατά πόσο τα ψιχία της που συνάγουν, προέρχονται από τις χωματερές τού πεπρωμένου.
Θεωρώ, λοιπόν, επανερχόμενος στο πληκτρολόγιο, ότι μάλλον βλέπω πλέον κάτι, το οποίον αναμφιβόλως και προηγουμένως έβλεπα - επιχειρώντας αντίστοιχη μνεία των παρυφών του - χωρίς όμως να είμαι εις θέσιν να συνειδητοποιώ, ότι το βλέπω. Ίσως μια αυστηρά λογική επεξεργασία των τμημάτων τού παζλ (πάντοτε συμφώνως προς τις υποκειμενικές εκτιμήσεις μου) στο βαθμό που έχει εδώ κατατεθεί, θα μπορούσε να οδηγήσει συμπερασματικά σε αυτήν την θέαση. Εκτιμώ όμως, ότι η λογική δεν είναι δεδομένη. Αυτή αφορά μάλλον μια προσεγγιστική ετοιμότητα, η οποία υπόκειται στην γενικότερη ωριμότητα ενός που θεωρεί ότι ερευνά και η οποία αναπτύσσεται με δυναμικό τρόπο, ταυτοχρόνως με την συνολική οντότητα τού ερευνώντος. Η σημασία αυτής τής διελκυστίνδας με την άγνοια καθορίζεται από αυτήν των στοχεύσεων που επιδιώκονται. Εφόσον το γνωσιολογικό αντικείμενο, το οποίον επιδιώκεται να προσαρτηθεί στα επισκοπούμενα δεδομένα, έχει ζωτική σημασία, παύει να είναι υπό την συμβατική έννοια αντικείμενο, αναγόμενο σε λίαν αναγκαίο δεδομένου τού υποκειμένου με αξία ζωής ή θανάτου.

Κατά καιρούς έχουν τεθεί εδώ περισσότερα ζητήματα, άλλοτε με τρόπο πρωτότυπο, όσο αφορά την οπτική τού ιστολόγου, άλλοτε ως καταγραφές σημαντικών κατά την εκτίμηση τού ιδίου δεδομένων, τα οποία έχουν συναχθεί αλλαχόθεν. Αυτά τα ζητήματα, όσο ενδιαφέροντα και εάν μπορούν να εκληφθούν καθ' εαυτά, δεν συνθέτούν κάτι περισσότερο από ένα μωσαϊκό αναφορών και προσεγγίσεων. Οι προεκτάσεις τους δύνανται ίσως να στοιχειοθετούν εκ προοιμίου το περίγραμμα μιας γενικότερης προβληματικής. Η σύνθεσή τους όμως σε ένα λειτουργικό όλον, το οποίον θα εδύνατο να αποβεί χρήσιμο στην αντιμετώπιση των τεράστιων θεμελιωδών προκλήσεων που μας απειλούν, δεν έχει ακόμη επιχειρηθεί.
Κάνοντας λόγο στην προηγούμενη ανάρτηση περί τής αναγκαιότητος αναβαθμίσεως των εδώ παρεμβάσεων, εννοούσα αναμφιβόλως και την εφαρμογή ποσοτικών κριτηρίων. Για να τύχουν επαρκούς επεξεργασίας τα ζητήματα που μέχρι σήμερα ετέθησαν εδώ, απαιτείται πλέον εμπεριστατωμένη και συγκροτημένη προσπάθεια.Αυτό δεν καθίσταται δυνατόν, όσο οι παρεμβάσεις έχουν συγκυριακό χαρακτήρα και προσαρμόζονται ως πάρεργο στα πλαίσια που επιτρέπουν άλλες ενασχολίσεις. Η κύρια όμως πρόθεση αναβαθμίσεως έχει ποιοτική προοπτική και αφορά την μεθοδική αποτίμηση τού υπάρχοντος υλικού και την δόμηση με αυτό ενός λειτουργικού όλου.
Η εν λόγω λειτουργικότητα δεν μπορεί παρά να αφορά την ικανοποίηση πρακτικών αναγκών. Η ενασχόληση εδώ πρεβεύω, ότι δεν ικανοποιεί κυρίως τάσεις φιλαρέσκειας, ή αφηρημένης θεωρητικολογίας. Το εν τέλει ζητούμενο αφορά - μετά την εκτίμηση των καταστάσεων - την εκπόνηση ενός συγκεκριμένου πλαισίου ανάπτυξης πρακτικών δραστηριοτήτων, οι οποίες θα μπορούσαν να συμβάλλουν, στο μέτρο τού δυνατού, στην άμεση αντιμετώπιση των προκλήσεων που μάς αφορούν.

Οι σκέψεις που ακολουθούν επήλθαν ως καταστάλαγμα μιας προηγούμενης προβληματικής, που έχω διατυπώσει εδώ, ενόσω ασχολούμην με τα πρόσφατα γεγονότα τής υποτιθέμενης βομβιστικής επίθεσης  στην Βοστώνη. Όποιος διαθέτει στοιχειώδη κρίση, εάν παρακολουθήσει τις βιντεοσκοπήσεις που έχουν κυκλοφορήσει σχετικά, μπορεί εύκολα να διαπιστώσει, ότι η όλη επιχείρηση δεν είναι απλά μια επιχείρηση ψευδούς σημαίας, αλλά κάτι ακόμη πιο άνοστο: Μια ψευδής σημαία μέσα σε μια άλλη ψευδή σημαία. Κατά την εκτίμησή μου, δεν έχει σερβιριστεί πιο άνοστη σαπουνόπερα από τα ΜΜΕ μέχρι σήμερα από αυτήν. Και επί τού προκειμένου, τόσο οι στημένοι "συνωμοσιολόγοι", όσο και οι καλοθελητές έντιμοι συνομωσιολόγοι, αναπαρήγαν αναφανδόν άκριτα την εν λόγω πατάτα, καταδεικνύοντας (για μια ακόμη φορά) ότι δεν είναι μόνον οι δοτοί "αντίπαλοι" τού συστήματος αυτοί που αναπαράγουν το Μάτριξ προς οφελός του, αλλά και οι καλώς νοούμενοι αμφισβητίες, που πέφτοντας μέσα στην παγίδα από κεκτημένη ταχύτητα, μπορούν κάλλιστα να εντάσσονται άθελά τους στην συστημική στραγική.
Χαρακτηρίζοντας οι διάφορες σελίδες αμφισβήτησης τα εν λόγω γεγονότα ως επιχείρηση ψευδούς σημαίας, στην ουσία κατάπιαν, αποδέχθηκαν και επικύρωσαν την δεύτερη - και εν τέλει ουσιαστική για την στρατηγική τού συστήματος - επιχείρηση ψευδούς σημαίας, η οποία είχε ως προκάλυμμα αυτό στο οποίον επικεντρώθηκε η κριτική, στα πλαίσια ενός υποτιθέμου ξεσκεπάσματος τής επιχείρησης δημόσιου αποπροσανατολισμού με όσα υποτίθεται ότι συνέβησαν στην Βοστώνη.
Η βασική κριτική που ασκήθηκε εστιάστηκε κυρίως στον υποτιθέμενο δράστη των "γεγονότων". Αμφισβητήθηκε η δυνατότητα ο δράστης να είναι κάποια τρομοκρατική ομάδα ή οργάνωση (ή μεμονωμένα πρόσωπα) και η "βομβιστική ενέργεια" αποδόθηκε στην συνομωτική δραστηριότητα τού βαθέους κράτους και των μυστικών υπηρεσιών του.
Αυτό όμως που δεν κατέστη αντιληπτό ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΥΔΕΜΙΑ ΒΟΜΒΙΣΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΕΝ ΕΛΑΒΕ ΧΩΡΑ. Ούτε κάποια άξια λόγου βόμβα εξερράγει, ούτε τραυματίες υπήρξαν, ούτε πολύ περισσότερο νεκροί.
Το όλο σκηνικό θυμίζει μια άτεχνη σκηνοθεσία, ούτε καν κινηματογραφικής ταινίας, αλλά το πολύ ενός επεισοδίου μιας low budget τηλεοπτικής σειράς, για την κακοτεχνία τής οποίας, τόσο ο παραγωγός, όσο και σκηνοθέτης θα ήσαν πλήρεις ντροπής στην γύρα συναντήσεως με τούς άλλους ψευδοκαλλιτέχνες στην μπυραρία, μετά την προβολή τού επεισοδίου. Και με βεβαιότητα η επιχειρηματολογία τους, για να σώσουν τα προσχήματα έναντι των λοιπών μπιλιαρδόρων τής τοπικής τσινεντσιτά, θα ήταν του τύπου: "Τι να κάνουμε ρε παιδιά, την σήμερον για να βγάλεις μεροκάματο στην μικρή οθόνη ανάγκάζεσαι να ξεπουπουλιάζεις κοκόρια για να γυρίσεις σκηνές με στρηπ-τηζ. Εξάλλου μετά την ξαφνική άνοδο τής τιμής των τροφίμων, τα ψιλά δεν έφταναν για την απαραίτητη ποσότητα σάλτσας ντομάτας, γι'αυτό αναγκαστήκαμε να προμηθευτούμε λαδομπογιά σε τιμή ευκαιρίας από τον κοντινότερο Praktiker".

Είναι τουλάχιστον παρήγορο, ότι η φωτογραφία αυτού που κουβάλαγαν απάνω στο καροτσάκι, ο οποίος με το υποτιθέμενο κομμένο πόδι και το κόκκινα βαμμένο στυλιάρι από φτυάρι ή γκασμά ως υποτιθένο προεξέχον κόκαλο, βρήκε αρκετή δημοσίευση στο διαδίκτυο, χωρίς όμως να τύχει τής αναγκαίας και αυτονόητης αξιολόγησης. Στην διπλανή φωτογραφία φαινόταν, ότι το εν λόγω πρόσωπο είχε απωλέσει ως στρατιώτης και τα δυο πόδια του παλαιότερα στο Αφγανιστάν Χαρακτηριστικό ήταν το σχόλιο, που έκανε κάποιος σχετικά με την εν λόγω σκηνή τού "δράματος" σε κάποια γερμανική ιστοσελίδα: "Πώς ο τραυματίας(!) ενώ έχει χάσει καμια δεκαριά λίτρα αίμα, παίζει μπαλαλάικα";


Τα κάθε λογής photoshop προγράμματα έχουν ξεφτυλίσει στην πορεία πάσα έννοια φωτορεπορτάζ. Το μόνο πλέον που μπορεί να εκτιμήσει κάποιος σχετικά με δημοσιευόμενες φωτογραφίες στον τύπο, είναι πόσο καλά μπορούν να χειρίζονται τα προγράμματα παραφθοράς των φωτογραφιών οι τεχνικοί τής παραπληροφορήσεως.
Έτυχε στο παρελθόν να γνωρίσω κάποιον, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης επιχειρήσεως, η οποία επεξεργάζεται φωτογραφικό υλικό για τον μεγαλύτερο οίκο έντυπων μέσων "ενημερώσεως" τής Γερμανίας. Αρχικά δεν μπορούσα να καρτανοήσω, ποιο ήταν το αντικείμενο τής εργασίας του. Βεβαίως, θα μπορούσε να ισχυριστεί κάποιος, ότι εδώ παίζουν με την σκηνοθεσία ανθρωπίνου πόνου οι συμμορίες εμπορίας ζητιάνων. Πόσο μάλλον κυκλώματα, τα οποία αποσκοπούν στην διαμόρφωση (ή ορθότερα διαστρέβλωση) τής "κοινής" γνώμης. Οι προαγωγοί της είναι σαφώς οι ειδεχθέστεροι τού είδους.

Αλλά μια προσεκτική παρακολούθηση των πρώτων βιντεοσκοπήσεων που δόθηκαν στην δημοσιότητα, με στόχο αυτά να δημιουργήσουν το αντίστοιχο ψυχολογικό κλίμα, μπορεί να αποκαλύψει τον χονδροειδώς στημένο χαρακτήρα ενός άτεχνα πειραγμένου υλικού.
Πάσα έλλειψη πραγματικού πανικού, που θα μπορούσε να αντιστοιχεί σε μια ενέργεια ανάλογου σοκαριστικού περιεχομένου, παιδαριώδη ηχητικά ντουμπλαρίσματα, άτεχνα αναβοκατεβάσματα τής κάμερας με στόχο να υποβάλλεται ταρατατζούμ ατμόσφαιρα.
Στην συνέχεια παραθέτω μια χαρακτηριστική περί αυτών βιντεοσκόπηση:



Αναμφιβόλως εξερράγησαν κάποιες στρακαστρούκες - καπνογόνα, ώστε να δημιουργηθεί κάποιο αλαλούμ για τις κάμερες. Η χαμηλή ένταση τού ήχου όμως των εκρήξεων και η συμπεριφορά των ανθρώπων ολόγυρα καταδεικνύει, ότι κάθε άλλο παρά για βόμβες πρόκειται.

Στην επόμενη φωτογραφία παρατηρούμε το χρώμα τής καραμπογιάς, που προβλήθηκε ως αίμα:





Και στις επόμενες δυο φωτογραφίες εικονίζεται εκτός των άλλων μια μαύρη κυρία χωρίς ίχνη τραυματισμών μετά την έκρηξη:





Στην επόμενη φωτογραφία η εν λόγω κυρία μεταφέρεται όλως περιέργως αιμόφυρτος επί φορείου:


Θα ανέμενε κάποιος μια πιο κριτική στάση, από αυτή που ακολούθησαν οι "συμομωσιολογικές" καθώς και οι συνομωσιολογικές σελίδες με πρώτη την "ναυαρχίδα" τής αντισυστημικής(;) κριτικής τού Alex Jones "Infowars". Με αυτόν τον εντοπισμό, δεν επιχειρώ κατ'αρχήν να υπαινύσσομαι τίποτε εις βάρος κάποιου, ή κάποιων, συγκεκριμένων. Το τι μπορεί να συμβαίνει στα πλαίσια των διαφόρων ιστοσελίδων με αντισυστιμικό προσανατολισμό είναι άλλο ζήτημα, το οποίον δεν αφορά επί τού παρόντος αυτήν την αναφορά.
Αυτό το οποίον όμως αποσκοπώ να εξάρω, είναι ότι ο καλύτερος τρόπος για να περάσει κάποιος μια παραπληροφόρηση σχετικά με αυτόν, είναι να επιτύχει αυτή να εξαγγελθεί δια στόματος των αντιπάλων του.
Έσπευσαν οι συνομωσιολόγοι να αναφερθούν στην συμμετοχή παραστρατιωτικών οργανώσεων στα γεγονότα, με προβολή σακίδιων και κασκέτων, σε μια προσπάθεια να τις ενοχοποιήσουν για την "βομβιστική" ενέργεια. Ειδική προβολή έλαβαν αναρτήσεις των "Πλειάδων", που αφορούν την επιλογή των μέσων τού μηνός Απριλίου για ανθρωποθυσίες εκ μέρους "σατανιστικών" κυκλωμάτων.
Ακόμη και ο πολύ δυνατός στην ερμηνεία των συμβόλων ιστολόγος τής εξαίρετης σελίδας "Visupview", που έχω καταχωρήσει στους συνδέσμους, προέβη σε εκτενή μνεία δεκάδων σκυλιών, τα οποία εβρέθησαν εσφαγμένα σε κάποιες περιοχές των ΗΠΑ, στην φάση που διεξάγονται οι τελετουργίες αίματος τού "μεγάλου κυνός".

Όμως φευ, το ζητούμενο στην προκειμένη περίπτωση ήταν άλλο από την προσφορά ζωντανού αίματος στον μαμωνά. Εάν επιχειρείτο κάτι ανάλογο με τον συγκεκριμένο τρόπο, αυτός θα ξεσάλωνε με την χειρότερο δυνατή έμφαση: "Ρε αποτυχημένοι αλητάμπουρες - βρικόλακες της συμφοράς, αφού δεν μπορέσατε να βρείτε πραγματικό αίμα, ας φέρνατε τουλάχιστον γνήσια σάλτσα ντομάτας, να φτιάξω ενδιάμεσα καμιά φασολάδα. Αυτό το μίνιο που μου φέρατε, με το οποίο βάφουν καγγελόπορτες, δεν πίνεται με τίποτα!" 
Και όσο αφορά την διεξαγωγή προκλητικών ενεργειών, για να νομιποιηθεί κάποια επόμενη επέμβαση τύπου Αφγανιστάν ή Ιράκ, ή επιβολή νόμου εκτάκτης ανάγκης, ή η απαγόρευση της οπλοφορίας, δέκα υποτιθέμενοι νεκροί - ας μην γελιόμαστε - δεν επαρκούν ως προπαγανδιστικό επιχείρημα.
Έστω κι αν το ιστολόγιο "Κέρβερος" προβάλει μια άλλη, αναμφίβολα μη αμεληταία άποψη:
 http://kerberos-hellas.blogspot.de/2013/04/blog-post_9479.html#more

Πέραν αυτού όμως αλλού βρίσκεται η αιτίαση τής σαπουνόπερας.
Όμως πού;

Αυτόν τον γρίφο αναλογιζόμενος προχθές το βράδυ, έκρινα σκόπιμο να ασχοληθώ και με άλλες τέτοιου είδους επιχειρήσεις, οι οποίες χαρακτηρίσθηκαν ως τοιαύτες ψευδούς σημαίας. Με στόχο να μπορέσω να διακρίνω κατά πόσο ΔΟΛΟΦΟΝΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΑ ΦΕΡΟΜΕΝΑ ΩΣ ΘΥΜΑΤΑ ΣΕ ΑΥΤΕΣ, Η ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΩΝ "ΜΑΚΕΛΙΩΝ" ΟΥΔΕΜΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΕΛΑΒΕ ΧΩΡΑ.
ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΔΗΛΑΔΗ Η ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΨΕΥΔΗ ΣΗΜΑΙΑ ΕΙΧΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΩΣ ΠΡΟΚΑΛΥΜΜΑ ΚΑΠΟΙΟΥ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΨΕΥΔΟΥΣ ΚΟΥΡΕΛΟΠΑΝΟΥ.

Όπως λοιπόν προανέφερα, όταν ωριμάσει η συνείδηση ώστε να μπορέσει να προσαρτήσει κάποια επίγνωση, δεν απαιτείται ιδιαίτερα εντατική έρευνα προς αυτό. Και πράγματι εντός μερικών λεπτών εντόπισα το επόμενο "υποτιθέμενο" υπερωκεάνειο να αρμενίζει ως φελός μέσα στην σκάφη τού τελετουργικού χασάπη. Μια σκάφη πολύ πιο απάνθρωπη, ρυπαρή και αιματοβαμμένη, από αυτήν που αφήνεται να εννοηθεί από τις εκάστοτε "false flag operations" τού θανατά.

Στην ουσία πρόκειται για το "μακελιό" του Sandy-Hook, όπου για μια ακόμη φορά πρόκειται ΓΙΑ ΕΝΑ ΥΠΟΤΟΘΕΜΕΝΟ ΜΑΚΕΛΙΟ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΟΜΩΣ ΧΩΡΙΣ ΝΕΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΥ "ΜΑΚΕΛΙΟΥ".
ΚΑΘΟΤΙ ΤΑ ΕΝ ΛΟΓΩ ΔΥΣΜΟΙΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑΝΑΤΩΘΗΣΑΝ ΑΛΛΟΥ, ΑΦΟΥ ΑΥΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΕΠΕΣΑΝ ΘΥΜΑΤΑ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑΣ.

Όμως ούτε τα γεγονότα τής Βοστώνης, ούτε αυτά του Sandy-Hook αποτελούν τον εν τέλει πυρήνα αυτής τής αναφοράς. Αυτά στάθηκαν μόνο τα εναύσματα και η αφετηρία ώστε να προχωρήσω περισσότερο σε κάποιες διαπιστώσεις σχετικά με τον χαρακτήρα τής ανθρωποκαλλιέργειας μέσα στο Μάτριξ. Διότι οι άνθρωποι είμαστε αγγινάρες για να θρέφονται κάποια αιθερικού τύπου εκπεσόντα όντα, τα οποία δεν δύνανται να αντλήσουν από αλλού ενέργεια για να ἑπιβιώσουν.
Όμως αυτές οι αγγινάρες, εάν το αποφασίσουν, μπορούν να μετατραπούν σε γόμωση όλμου. ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΦΑΕΙ ΠΟΙΟΝ.

Επίσης ένα πολύ ενδιαφέρον βίντεο από τα "ΑΤΤΙΚΑ ΝΕΑ":
 http://attikanea.blogspot.de/2013/04/blog-post_4162.html#more

Η Δασκάλα που υποτίθεται ότι δολοφονήθηκε στο Σάντυ Χουκ επανεμφανίζεται στην Βοστώνη.
Για ποιο λόγο εκδηλώνεται τέτοια έλλειψη κομπάρσων στο Χόλλυγουντ;



Συνεχίζεται